Календарно-тематичне планування з англійської мови 3 клас НУШ ІІ семестр за підручником О.Карпюк (3 години)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування, розроблене за підручником Оксани Карпюк, 2020 року видання, зручне для використання в роботі вчителя.
Перегляд файлу

Календарне планування уроків англійської мови

3 клас (за підручником О.Д.Карп'юк. Тернопіль. Астон, 2020)

ІІ семестр

 

Дата

Зміст уроку

Домашнє завдання

Примітки

 

День за днем.

 

 

 

У час дозвілля. Дивимося мультики. Вживання структури “letus…”.

С. 75 вивчити назви героїв мультфільмів, впр.4 (письмово), вправа 5 (усно).

 

 

 

Різдво в Україні. Читання, переклад листа. Бесіда за запитаннями.

С. 76 вивчити слова уроку, читати лист, скласти 3 речення з новими словами.

 

 

 

Зимові свята. Робота з діалогом. Опис малюнків. Бесіда. Вживання питань зі слів Can, May.

С.77 вправа 3 (усно), вправа2 (письмово).

 

 

 

Бесіда за столом. Вживання слова usually в бесіді. Повторення годинника.

С.78 вивчити слова уроку, читати речення вправи 1.

 

 

 

Фрукти та овочі. Вживання неозначеного артикля a(an). Формування навичок читання.  Віршик.

С.79 вивчити слова уроку, віршик, впр.2 (усно).

 

 

 

Давайте обідати! Бесіда за столом. Опрацювання нової лексики. Формування навичок діалогічного мовлення.

С. 80 вивчити фрази уроку, вправа 2 (усно).

 

 

 

Бесіда за столом. Вживання some, a(an) з продуктами харчування. Формування навичок читання, говоріння.

С. 81 вивчити слова уроку, вправа 1 (усно).

 

 

 

Бесіда за столом. Злічувані та незлічувані іменники. Формування навичок читання, говоріння.

С.81 скласти діалог за вправою 3.

 

 

 

Що у нас сьогодні на сніданок? Опрацювання лексики. Формування навичок діалогічного мовлення.

Вивчити слова уроку, виконати завдання на картці (some,a(an)).

 

 

 

Що у нас сьогодні на обід? Назви страв. Бесіда за столом.

С. 82 вправа 2 (пограй у гру), вивчити слова уроку.

 

 

 

Що у нас сьогодні на вечерю. Формування навичок аудіювання, письма, говоріння, читання.

С. 82 повторити слова, написати, які страви ви зазвичай їсте на вечерю.

 

 

 

Повсякденні справи та розваги. Опрацювання діалогів,  лексики. Опис малюнків.

С. 84 читати діалог, вивчити слова уроку.

 

 

 

Повсякденні справи та розваги. Вживання always, never, usually, sometimes.

С. 85 вправа 1 (читати), вивчити слова уроку.

 

 

 

Мійдім. Читання, перекладтексту. Вживання always, never, usually, sometimes.

С. 86 вправа 2(письмово), вправа 3 (true, false).

 

 

 

Час цікавих історій. Опис історії за малюнками. Формування навичок читання, аудіювання.

С. 88 вправа 2 (письмово), представ презентацію вправа 3.

 

 

 

Тепер ти можеш… Мої повсякденні справи і розваги. Формування навичок читання, письма, діалогічного мовлення.

С.90 вправа 4 (дати відповіді на запитання), повторити слова уроку.

 

 

 

Тепер ти можеш… Мійсніданок. Робота з текстом, лексикою. Формування навичок читання, говоріння.

С. 90 вправа 6 (намалювати і розповісти про свою улюблену їжу).

 

 

 

Моє портфоліо. Постер «Мій улюблений день (їжа, мультфільм)».

Представити свій постер класу, повторити лексичний матеріал з теми.

 

 

 

Діагностувальна робота з теми «День за днем».

 

 

 

Це було учора

 

 

 

Зимові канікули. Робота з діалогом. Формування навичок читання, говоріння.

С.93 вправа 3 (письмово)

 

 

 

Як ти провів зимові канікули? Вживання was, were.

С.93вправа 4 (усно)

 

 

 

Де тибув… Питальні та заперечні структур из дієсловами was, were. Опис малюнків. Бесіда.

С. 94 правила, вправа 2 (письмово).

 

 

 

Де тибув … Розвиток навичок говоріння, читання. Вживання дієслів was, were у питальних та стверджувальних реченнях. Лист другу.

С. 96 вправа 2 (написати імеіл у минулому часі), повторити слова теми.

 

 

 

Як ти провів минулі вихідні? Правильні дієслова минулого неозначенного часу.

С. 98 вправа 1 (усно), скласти 3 речення у минулому часі.

 

 

 

Минулий  робочий день мого друга. Опис малюнків у підручнику.

С. 99 вивчити слова уроку, написати, що твій друг робив учора (вправа 3).

 

 

 

Ми чудово провели вчорашній день! Стверджувальні, заперечні та питальні структури Past Simple. Розвиток навичок читання, письма.

С. 100 опрацювати правила вправи 1, с. 101 вправа 3 (письмово).

 

 

 

Що ти робив учора? Короткі відповіді на запитання. Правильні дієслова минулого неозначенного часу.

С. 102 вправа 1 (письмово), повторити слова з теми.

 

 

 

Робочий день Вікі. Робота з текстом. Питальні та заперечні структури Past Simple.

С. 103 вправа 1 (читати), вправа 2 (письмово).

 

 

 

Мій учорашній день. Неправильні дієслова Past Simple. Формування навичок читання, говоріння.

С. 104 вивчити неправильні дієслова вправи 1.

 

 

 

Чим ти займався учора? Робота з діалогом. Формування навичок читання, говоріння.

С. 106 вправа 3 (вивчити віршик).

 

 

 

Свято Дня народження. Неправильні дієслова Past Simple. Читання діалогу, бесіда за запитаннями.

С. 107 вивчити неправильні дієслова вправи 1 , вправа1 читати речення.

 

 

 

Що Нік робив учора? Питальні речення з Where, When, How.

С. 109 вправа4 (письмово), повторити неправильні дієслова.

 

 

 

Події вчорашнього дня. Розвиток навичок діалогічного мовлення, письма. Спеціальні запитання.

С. 110 вправа 3 (письмово), повторити спеціальні запитання.

 

 

 

А ми вчора … Неправильні дієслова Past Simple. Формування навичок письма, читання, говоріння.

С. 111 написати про останні вихідні дні друга (вправа 5).

 

 

 

Час цікавих історій. Опис історії за малюнками. Формування навичок читання, аудіювання.

С. 112 вивчити слова уроку, читати історію.

 

 

 

Тепер ти можеш …  Узагальнення навчального матеріалу за темою «День за днем». Вірш.

С. 114 вправа 5 (письмово), повторити слова з теми.

 

 

 

Моє портфоліо. Колаж «Мої минулі вихідні».

Повторити лексичний та граматичний матеріал з теми.

 

 

 

Діагностувальна робота з теми «Це було учора».

 

 

 

Природа і навколишнє середовище. Привіт, весно!

 

 

 

Яка сьогодні погода. Ознайомлення з новою лексикою,  складання речень.  Читання, переклад імейлу.

С. 116 вивчити слова уроку, впр.3,с.116(читати).

 

 

 

Яка сьогодні погода. Формування навичок діалогічного мовлення учнів. Віршик.

С. 117 вивчити віршик, повторити слова.

 

 

 

Пори року. Робота з малюнками. Читання, переклад діалогу. Бесіда за запитаннями.

С. 118 вивчити слова уроку, впр.2 (читати).

 

 

 

Пори року. Вживання зворотів There is / There are. Опрацювання лексики, складання речень.

С. 119 вивчити слова уроку, вправа 5 (усно)

 

 

 

Місяці року. Розвиток  навичок діалогічного мовлення, читання. Складання речень.

С. 120 вивчити слова уроку, вправа 1 ( називати місяці).

 

 

 

Календар. Описуємо погоду за малюнками. Віршик.

С. 121 вивчити віршик, повторити місяці року.

 

 

 

Свята. Великдень. Запрошення на свято. Опрацювання нової лексики, складання речень. Імеіл другу.

С. 122 вивчити слова уроку, вправа 2 (читати).

 

 

 

Великдень в Україні та Англії. Відповідь Білу на лист Тараса. Бесіда за запитаннями.

С. 123 вправа 5 (письмово речення 4,5).

 

 

 

Час цікавих історій. Погода. Розповідь історії за малюнками. Формування навичок читання, аудіювання.

С. 124 описати сьогоднішню погоду.

 

 

 

Тепер ти можеш… Узагальнення навчального матеріалу за темою «Привіт, весно!».

С. 125 вправа 1 (письмово), повторити лексичний матеріал з теми.

 

 

 

Моє портфоліо. Сторінка з щоденника про погоду, колаж з куточком природи.

Повторити лексику з теми, вивчені віршики.

 

 

 

Діагностувальна робота з теми «Привіт, весно!».

 

 

 

 

Діагностувальна робота. Письмо.

Повторити  правила читання буквосполучень, слова .

 

 

 

Діагностувальна робота. Читання.

Повторити вивчені слова та фрази, утворення питальних речень.

 

 

 

Діагностувальна робота. Аудіювання.

Підготувати вивчені теми, вірші.

 

 

 

Діагностувальна робота. Говоріння.

Опрацювати текст «Попелюшка».

 

 

 

Розвиток  навичок читання, говоріння. Текст «Попелюшка».

Доповнити діалог за малюнком.

 

 

 

Підсумковий урок.Літні канікули: розваги та подорожі. Вірші про літо та розваги.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
НУШ
Додано
30 січня 2022
Переглядів
456
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку