Календарне планування уроків англійської мови
3 клас (за підручником О.Д.Карп'юк. Тернопіль. Астон, 2020)
ІІ семестр
№ |
Дата |
Зміст уроку |
Домашнє завдання |
Примітки |
|
День за днем. |
|
||
|
|
У час дозвілля. Дивимося мультики. Вживання структури “letus…”. |
С. 75 вивчити назви героїв мультфільмів, впр.4 (письмово), вправа 5 (усно). |
|
|
|
Різдво в Україні. Читання, переклад листа. Бесіда за запитаннями. |
С. 76 вивчити слова уроку, читати лист, скласти 3 речення з новими словами. |
|
|
|
Зимові свята. Робота з діалогом. Опис малюнків. Бесіда. Вживання питань зі слів Can, May. |
С.77 вправа 3 (усно), вправа2 (письмово). |
|
|
|
Бесіда за столом. Вживання слова usually в бесіді. Повторення годинника. |
С.78 вивчити слова уроку, читати речення вправи 1. |
|
|
|
Фрукти та овочі. Вживання неозначеного артикля a(an). Формування навичок читання. Віршик. |
С.79 вивчити слова уроку, віршик, впр.2 (усно). |
|
|
|
Давайте обідати! Бесіда за столом. Опрацювання нової лексики. Формування навичок діалогічного мовлення. |
С. 80 вивчити фрази уроку, вправа 2 (усно). |
|
|
|
Бесіда за столом. Вживання some, a(an) з продуктами харчування. Формування навичок читання, говоріння. |
С. 81 вивчити слова уроку, вправа 1 (усно). |
|
|
|
Бесіда за столом. Злічувані та незлічувані іменники. Формування навичок читання, говоріння. |
С.81 скласти діалог за вправою 3. |
|
|
|
Що у нас сьогодні на сніданок? Опрацювання лексики. Формування навичок діалогічного мовлення. |
Вивчити слова уроку, виконати завдання на картці (some,a(an)). |
|
|
|
Що у нас сьогодні на обід? Назви страв. Бесіда за столом. |
С. 82 вправа 2 (пограй у гру), вивчити слова уроку. |
|
|
|
Що у нас сьогодні на вечерю. Формування навичок аудіювання, письма, говоріння, читання. |
С. 82 повторити слова, написати, які страви ви зазвичай їсте на вечерю. |
|
|
|
Повсякденні справи та розваги. Опрацювання діалогів, лексики. Опис малюнків. |
С. 84 читати діалог, вивчити слова уроку. |
|
|
|
Повсякденні справи та розваги. Вживання always, never, usually, sometimes. |
С. 85 вправа 1 (читати), вивчити слова уроку. |
|
|
|
Мійдім. Читання, перекладтексту. Вживання always, never, usually, sometimes. |
С. 86 вправа 2(письмово), вправа 3 (true, false). |
|
|
|
Час цікавих історій. Опис історії за малюнками. Формування навичок читання, аудіювання. |
С. 88 вправа 2 (письмово), представ презентацію вправа 3. |
|
|
|
Тепер ти можеш… Мої повсякденні справи і розваги. Формування навичок читання, письма, діалогічного мовлення. |
С.90 вправа 4 (дати відповіді на запитання), повторити слова уроку. |
|
|
|
Тепер ти можеш… Мійсніданок. Робота з текстом, лексикою. Формування навичок читання, говоріння. |
С. 90 вправа 6 (намалювати і розповісти про свою улюблену їжу). |
|
|
|
Моє портфоліо. Постер «Мій улюблений день (їжа, мультфільм)». |
Представити свій постер класу, повторити лексичний матеріал з теми. |
|
|
|
Діагностувальна робота з теми «День за днем». |
|
|
|
Це було учора |
|
||
|
|
Зимові канікули. Робота з діалогом. Формування навичок читання, говоріння. |
С.93 вправа 3 (письмово) |
|
|
|
Як ти провів зимові канікули? Вживання was, were. |
С.93вправа 4 (усно) |
|
|
|
Де тибув… Питальні та заперечні структур из дієсловами was, were. Опис малюнків. Бесіда. |
С. 94 правила, вправа 2 (письмово). |
|
|
|
Де тибув … Розвиток навичок говоріння, читання. Вживання дієслів was, were у питальних та стверджувальних реченнях. Лист другу. |
С. 96 вправа 2 (написати імеіл у минулому часі), повторити слова теми. |
|
|
|
Як ти провів минулі вихідні? Правильні дієслова минулого неозначенного часу. |
С. 98 вправа 1 (усно), скласти 3 речення у минулому часі. |
|
|
|
Минулий робочий день мого друга. Опис малюнків у підручнику. |
С. 99 вивчити слова уроку, написати, що твій друг робив учора (вправа 3). |
|
|
|
Ми чудово провели вчорашній день! Стверджувальні, заперечні та питальні структури Past Simple. Розвиток навичок читання, письма. |
С. 100 опрацювати правила вправи 1, с. 101 вправа 3 (письмово). |
|
|
|
Що ти робив учора? Короткі відповіді на запитання. Правильні дієслова минулого неозначенного часу. |
С. 102 вправа 1 (письмово), повторити слова з теми. |
|
|
|
Робочий день Вікі. Робота з текстом. Питальні та заперечні структури Past Simple. |
С. 103 вправа 1 (читати), вправа 2 (письмово). |
|
|
|
Мій учорашній день. Неправильні дієслова Past Simple. Формування навичок читання, говоріння. |
С. 104 вивчити неправильні дієслова вправи 1. |
|
|
|
Чим ти займався учора? Робота з діалогом. Формування навичок читання, говоріння. |
С. 106 вправа 3 (вивчити віршик). |
|
|
|
Свято Дня народження. Неправильні дієслова Past Simple. Читання діалогу, бесіда за запитаннями. |
С. 107 вивчити неправильні дієслова вправи 1 , вправа1 читати речення. |
|
|
|
Що Нік робив учора? Питальні речення з Where, When, How. |
С. 109 вправа4 (письмово), повторити неправильні дієслова. |
|
|
|
Події вчорашнього дня. Розвиток навичок діалогічного мовлення, письма. Спеціальні запитання. |
С. 110 вправа 3 (письмово), повторити спеціальні запитання. |
|
|
|
А ми вчора … Неправильні дієслова Past Simple. Формування навичок письма, читання, говоріння. |
С. 111 написати про останні вихідні дні друга (вправа 5). |
|
|
|
Час цікавих історій. Опис історії за малюнками. Формування навичок читання, аудіювання. |
С. 112 вивчити слова уроку, читати історію. |
|
|
|
Тепер ти можеш … Узагальнення навчального матеріалу за темою «День за днем». Вірш. |
С. 114 вправа 5 (письмово), повторити слова з теми. |
|
|
|
Моє портфоліо. Колаж «Мої минулі вихідні». |
Повторити лексичний та граматичний матеріал з теми. |
|
|
|
Діагностувальна робота з теми «Це було учора». |
|
|
|
Природа і навколишнє середовище. Привіт, весно! |
|
||
|
|
Яка сьогодні погода. Ознайомлення з новою лексикою, складання речень. Читання, переклад імейлу. |
С. 116 вивчити слова уроку, впр.3,с.116(читати). |
|
|
|
Яка сьогодні погода. Формування навичок діалогічного мовлення учнів. Віршик. |
С. 117 вивчити віршик, повторити слова. |
|
|
|
Пори року. Робота з малюнками. Читання, переклад діалогу. Бесіда за запитаннями. |
С. 118 вивчити слова уроку, впр.2 (читати). |
|
|
|
Пори року. Вживання зворотів There is / There are. Опрацювання лексики, складання речень. |
С. 119 вивчити слова уроку, вправа 5 (усно) |
|
|
|
Місяці року. Розвиток навичок діалогічного мовлення, читання. Складання речень. |
С. 120 вивчити слова уроку, вправа 1 ( називати місяці). |
|
|
|
Календар. Описуємо погоду за малюнками. Віршик. |
С. 121 вивчити віршик, повторити місяці року. |
|
|
|
Свята. Великдень. Запрошення на свято. Опрацювання нової лексики, складання речень. Імеіл другу. |
С. 122 вивчити слова уроку, вправа 2 (читати). |
|
|
|
Великдень в Україні та Англії. Відповідь Білу на лист Тараса. Бесіда за запитаннями. |
С. 123 вправа 5 (письмово речення 4,5). |
|
|
|
Час цікавих історій. Погода. Розповідь історії за малюнками. Формування навичок читання, аудіювання. |
С. 124 описати сьогоднішню погоду. |
|
|
|
Тепер ти можеш… Узагальнення навчального матеріалу за темою «Привіт, весно!». |
С. 125 вправа 1 (письмово), повторити лексичний матеріал з теми. |
|
|
|
Моє портфоліо. Сторінка з щоденника про погоду, колаж з куточком природи. |
Повторити лексику з теми, вивчені віршики. |
|
|
|
Діагностувальна робота з теми «Привіт, весно!». |
|
|
|
|
Діагностувальна робота. Письмо. |
Повторити правила читання буквосполучень, слова . |
|
|
|
Діагностувальна робота. Читання. |
Повторити вивчені слова та фрази, утворення питальних речень. |
|
|
|
Діагностувальна робота. Аудіювання. |
Підготувати вивчені теми, вірші. |
|
|
|
Діагностувальна робота. Говоріння. |
Опрацювати текст «Попелюшка». |
|
|
|
Розвиток навичок читання, говоріння. Текст «Попелюшка». |
Доповнити діалог за малюнком. |
|
|
|
Підсумковий урок.Літні канікули: розваги та подорожі. Вірші про літо та розваги. |
|
|