Календарно-тематичне планування з англійської мови 7 клас Prepare (3,5 год./тиж.) на ІІ семестр.

Про матеріал
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ 7 КЛАС 3,5 години на тиждень Відповідає модельній програмі “Іноземна мова. 5-9 класи” для закладів загальної середньої освіти (авт. Зимомря І. М., Мойсюк В. А., Тріфан М. С., Унгурян І. К., Яковчук М. В.). Підручник: Prepare 7. Ukrainian Edition. Автор – Джоанна Коста, Мелані Вільямс Джерела використаної інформації: закрити Відповідає модельній програмі “Іноземна мова. 5-9 класи” для закладів загальної середньої освіти (авт. Зимомря І. М., Мойсюк В. А., Тріфан М. С., Унгурян І. К., Яковчук М. В.). Підручник: Prepare 5. Ukrainian Edition. Автор – Джоанна Коста, Мелані Вільямс https://publishing.linguist.ua/publishing_book/prepare-ukrainian-edition/?class=7
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ 7 КЛАС

3,5 години на тиждень

 

Відповідає модельній програмі “Іноземна мова. 5-9 класи” для закладів загальної середньої освіти (авт. Зимомря І. М., Мойсюк В. А., Тріфан М. С., Унгурян І. К., Яковчук М. В.).

 

Підручник: Prepare 7. Ukrainian Edition. Автор – Джоанна Коста, Мелані Вільямс

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Очікувані результати навчання

Мовленнєві функції

Інтегровані змістові лінії

Усна і письмова взаємодія

Мовний інвентар

 

Домашнє завдання

 

Сприймання на слух/ зорове сприймання

Усна і письмова взаємодія

Лексичний діапазон/

Фонетика

Граматика

ІІ СЕМЕСТР

City Living.  -  Життя в місті

  1.  

14.01.2025

Місця в місті.

•Описує місцевість, будівлі, використо-вуючи прості мовні засоби.

• Обговорювати місце проживання, територію, столиці

Розповідь місця, будівлі та події – їх характеристика, де знаходяться та як виглядають.

 

Комунікативність:

•Використання доцільних форм для опису місцевостей.

 

•Побудова усних повідомлень, використовуючи відповідну мову для: демонстрації розуміння сказаного, прояву нерозуміння сказаного, прохання повторити сказане.

Прослуховування аудіо.

Зорове сприймання тексту.

 

Опис будівель, місцевості. Визначення місця, що відповідає опису.

Говорити про будівлі, столиці, їх особливості.

Café, church, hospital, library, museum, park, police station, post office, restaurant, shop, sports centre, theatre, train station, university. Art gallery, cathedral, embassy, fountain, mosque, old town, palace, shopping area, skyscraper, stadium, statue, temple

Determiners

WB c.

  1.  

15.01.2025

Детермінанти

•Бере участь у коротких простих діалогах на основі зразка.

 

Створює опитувальник про місто.

The/a/an, all/both, another/other

Determiners 

WB c.

  1.  

16.01.2025

Вивіски, оголошення, повідомлення по місту

•Бере участь у коротких простих діалогах на основі зразка.

Зорове сприймання тесту (вибір правильної відповіді).

 

Інформація про місця у місті

 

WB c.

  1.  

17.01.2025

Незлічувані іменники

•Знаходить конкретну інформацію, виокремлює необхідні деталі для використання у діалозі.

Повідомляє необхідну інформацію

Прослуховування аудіо (різниця у звучанні)

Розмови про місто, пересування по місту

Uncountable nouns

 

WB c.

  1.  

21.01.2025

Виконання вправ з граматики

 

 

 

 

 

 

Grammar book

 

Films.  -  Фільми

  1.  

22.01.2025

Типи фільмів

•Розпізнає та сприймає інформацію по темі «Кінематограф»

• Використо-вує власний мовленнєвий досвід та

комунікативні стратегії, щоб підтримувати

розмову чи дискусію

 

• Пише прості, детальні повідомлення на низку

знайомих тем, що входять до сфери

особистих інтересів.

Для розвитку соціальної відповідальності:

•обговорення глобальних питань (зміни у житті планети)

Прослуховування аудіо (утворення пар)

 

Обговорення видів фільмів, їх описи, характеристики. Співставлен-ня речень з текстом

Вирази по темі «Кінемато-граф»

 

WB c.

  1.  

24.01.2025

Відносні займенники

•Висловлює фактологічну інформацію, свою власну думку стосовно знайомих тем.

Для розвитку навичок співпраці

• Участь у бесіді, висловлюючи доцільні пропозиції відповідно до теми

Прослуховування аудіо

Робота в парах: запитання – відповідь

Relative pronouns who, which, that Pronuncia-tion:

Spelling and syllables 

Who, which, that

WB c.

  1.  

28.01.2025

Сполучники

• Визначає чи правдива інформація, відповідає на запитання, визначаючи хибність чи правильність твердження.

Для розвитку умінь

навчатися впродовж

життя:

•Участь у різних видах навчальних активностей під час роботи у класі, використовувати

відповідну лексику.

Прослуховування аудіо. Зорове сприймання тексту (встановлен-ня відповід-ності, дати відповідь на запитання)

 

Conjunctions

But, because, and, if, or, so, that, when, where, while

WB c.

  1.  

29.01.2025

Назви тварин, країни.

• Може сприймати інформацію про різні види спорту на слух і розпізнає в тексті.

Для розвитку умінь

навчатися впродовж

життя:

•Участь у різних видах навчальних активностей під час роботи у класі, використовувати

відповідну лексику.

Прослуховування розмови (вибір правильної відповіді)

Робота у парах: говоримо про тварин.

 

Написання запрошення

Назви тварин, країни.

Conjunctions, film vocabulary

WB c.

Life Skills. Brainstorming.  -  Життєві навички. Мозковий штурм

  1.  

30.01.2025

Мозковий штурм

• Читають короткі тексти про брейнстормінг.

•Вчаться передбачати інформацію в тексті. Дізнаються про нові факти.

 

Сприймання тексту про брейнстор-мінг, його складові,

подальша бесіда на основі нової інформації.

Способи використання брейнстор-мінгу на практиці.

Критичне мислення:

•Участь у креативній діяльності, створення нового контенту

Співпраця:

•Командна робота, розподіл ролей в команді.

Креативність:

•Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту.

Зорове сприймання тексту, коротких повідомлень.

 

Відповіді на запитання відповідно до тексту. Обговорення, думки щодо почутого, побаченого

Лексика на тему «Кінемато-граф»

 

 

  1.  

31.01.2025

Національні парки

• Читають короткі тексти про брейнстормінг

•Вчаться передбачати інформацію в тексті. Дізнаються про нові факти.

 

Співпраця:

•Командна робота, розподіл ролей в команді.

Креативність:

•Участь у креативній діяльності, створення нового контенту

Критичне мислення:

•Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту.

Сприймання на слух тексту про національні парки та доповнення порівняльної таблиці

Визначення правдивості чи хибності тверджень. Знаходження необхідної інформації

Лексика на тему «Кінемато-граф»

 

Розробка проєкту

  1.  

04.02.2025

Презентація проєктів

• Презентують результати проєктної роботи.

 

•Презентують простер для презентації, послуговуючись прикладом.

Співпраця:

•Командна робота, розподіл ролей в команді.

Креативність:

•Участь у креативній діяльності, створення нового контенту

Критичне мислення:

•Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту.

Сприймання на слух тексту про планування вечірки та використання брейнстор-мінгу

Презентація проєкту про оголошення щодо проєкту

 

 

Презентація проєкту

  1.  

05.02.2025

Планування вечірки

Презентують результати проєктної роботи.

•Презентують простер для презентації, послуговуючись прикладом.

Співпраця:

•Командна робота, розподіл ролей в команді.

Креативність:

•Участь у креативній діяльності, створення нового контенту

Критичне мислення:

•Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту.

Сприймання на слух тексту про планування вечірки та використання брейнстор-мінгу

Презентація проєкту про оголошення щодо проєкту

 

 

 

  1.  

07.02.2025

Повторення. Діагностична робота.

Life Experiences.  -  Життєвий досвід

  1.  

11.02.2025

Активний відпочинок на свіжому повітрі

•Сприймає на слух текст про активне проведення часу на вулиці, може визначити взаємозв'язки між різними частинами тексту та категоризувати інформацію.

•Відповіді на запитання про активне проведення часу.

Для розвитку критичного мислення:

•Структурує, категоризує інформацію, аргументує вибір.

Зорове сприймання на слух тексту і співвід-несення з картинками.

Відповіді на запитання щодо прослуханого тексту.

Повторення та вивчення нової лекси-ки про активне проведення часу

 

WB c.

  1.  

12.02.2025

Теперішній доконаний час дієслова з ever і never

•Може надати інформацію щодо способів пересування (які використовував раніше), ставити питання співрозмовнику на цю тему, використовуючи лексику та граматику уроку.

•Визначати повсякденні дії – минулі – та розповідати про них.

 

•Розуміння порядку подій в історіях.

Критичне мислення:

•Вибір оптимального варіанту з різних запропонованих.

 

Розповідь і бесіда про себе та співрозмовника. Запитуємо про минулі події, попередні досвіди.

Past participles

Present Perfect with ever and never

WB c.

  1.  

13.02.2025

Дієприкметники минулого часу

• Виокремлення важливої інформації, необхідної для виконання завдання.

• Встановлен-ня відповід-ностей між частинами тексту та запитаннями.

Критичне мислення:

Для розвитку критичного мислення:

•Структурує, категоризує інформацію, аргументує вибір.

Читання тексту, заповнення пропусків, відповіді на запитання.

Обговорення попередньо-го досвіду щодо активного проведення часу.

Past participles

 

WB c.

  1.  

14.02.2025

Виконання вправ з граматики

 

 

 

 

 

 

Grammar book Un. 3

 

  1.  

18.02.2025

Туристичний досвід

• Виокремлення необхідної інформації; підтримка розмови на обрану тематику

•Створення квізу щодо активного проведення часу

Емоційний розвиток

•Уміння визначати і називати емоції та власні потреби відповідно до стану.

Сприймання на слух тексту про туристичний досвід.

Робота в парах – порівняння відповідей квізу

 

 

WB c.

Spending Money.  -  Витрачання грошей

  1.  

19.02.2025

Магазини.

• Можуть назвати різні магазини, товари що у них продають, описувати їх.

• Розповідь про магази-ни, товари, їх характеристики.

Критичне мислення:

• Розрізняє основні та підпорядковані аргументи.

• Можуть аргументувати правдоподібність інформації.

Сприймання запису на слух і поєднання з картинкою.

Опис магазину та його елементів.

Vocabulary: shops

 

WB c.

  1.  

21.02.2025

Теперішній доконаний час дієслова з just, yet, already

• Можуть розповісти про події що відбувались у минулому (попередній досвід) – послідовно чи одночасно.

Комунікативні уміння:

• Використовує зрозуміле зв’язне мовлення для послідовного викладення пунктів;

• Використовує зрозумілі мовленнєві інструменти, щоб зв’язати речення у мовленнєвий дискурс.

Сприймання запису на слух (різниця у інтонації запитань та речень)

Опис подій що відбувались у певний час у минулому (поперед-нього досвіду).

Pronunciation: intonation in questions and statements

Present Perfect with just, yet, already

 

WB c.

  1.  

25.02.2025

Кишенькові гроші.

• Можуть розповісти про кишенькові гроші у житті підлітків

• Розповідь про гроші; їжу; види мір

 

Критичне мислення:

• розрізняє факти та думки;

•визначають докази та їхню надійність;

•ідентифікують здогадки та міркування в аргументах;

Зорове сприймання тексту про кишенькові гроші.

Обговорення того, як підлітки використовують кишенькові гроші

Shops, money, measure-ments

 

WB c.

  1.  

26.02.2025

Відвідування пляжу, торгового центру.

•Можуть написати лист про певні події

Комунікативні уміння:

• Використовує зрозуміле зв’язне мовлення для послідовного викладення пунктів.

Сприймання тексту на слух (вибір правильної відповіді)

Обговорення планів щодо відвідування пляжу, торгового центру.

 

 

WB c.

Culture. Shopping and Money.  -  Культура. Покупки та гроші

  1.  

27.02.2025

Покупки та гроші

• Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом.

• Аналіз прочитаного.

Креативність:

• Можуть створити переконливий постер чи проєкт, користуючись власними творчими ідеями;

• Послуговуються уявою в роботі з аналізом проблем та способами іх вирішення;

Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту, відповіді на запитання

Висловлення власної дум-ки щодо про-читаного і прослуханого

Монологічне мовлення на основі.

Food market, clothes market, antiques market, flower market

 

Ствроення проєкту.

  1.  

28.02.2025

Презентація проєктів

• Презентують індивідуальні (групові) проєкти, можуть дати розгорнуту інформацію щодо відомих ринків України

•Самопрезентація.

Сприймання на слух тексту про відвідування людьми ринку, того що сподобалось найбільше.

Розробка матеріалів про відомі ринки України, їх особивості.

Створення банеру/постеру для зустрічі учнів. 

 

 

 

Free Time.  -  Вільний час

  1.  

04.03.2025

Заходи у вільний час

• Можуть розповідати про вільний час та те, що вони роблять у вільний час.

• Сприймання на слух для нової інформації. Розмова про те, як підлітки проводять вільний час.

Комунікативні уміння:

• Перефразовують сказане іншими людьми під час спілкування;

•Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови

 

Заповнення опитувальни-ка разом з однокласни-ками.

Сприймання тексту на слух (визначення правдивості тверджень).

 

Vocabulary: Free time

 

WB c.

  1.  

05.03.2025

Теперішній доконаний час дієслова з for та since

• Можуть утворювати із Present Perfect та використовувати їх на практиці.

• Розповідати про поперед-ній досвід, хобі.

Критичне мислення:

• Розрізняє основні та другорядні типи інформації.

• Можуть аргументувати різну інформацію.

Сприймання аудіозапису на слух.

 

Pronunciation: weak forms

Present Perfect with for and since

WB c.

  1.  

07.03.2025

Виду хобі

• Можуть описати речі, послуговуючись відповідними реченнями у Present Perfect

•Опис хобі – геокешингу

Сприймання тексту на слух для отримання конкретної інформації. Вибір правильної відповіді на запитання.

Опис нового виду хобі (активного проведення часу).

 

 

WB c.

  1.  

11.03.2025

Словосполучення про те, як весело провести час.

• Можуть поділитись інформацією про цікаве проведення вільного часу, використовуючи словосполучення про веселе проведення часу

•Інтерв’ю щодо незвичних хобі.

Комунікативні уміння:

• Використовують прості техніки для початку, ведення і завершення розмови різної тривалості;

• Закликають інших до бесіди;

• Пишуть в нормальному темпі;

 

Уміння вчитись:

• Можуть за допомогою записів висловити власну думку, уникаючи плагіату;

 

 

 

Сприймання тексту на слух про незвичне хобі - бджолярство.

Бесіда про незвичайні хобі. Написання опису хобі.

Collocations about having fun.

Dog, training, fencing, jewellery making, remote-controlled vehicles

 

WB c.

Languages of the world.  -  Мови світу

  1.  

12.03.2025

Мови світу. Слова, що описують вивчення мов

• Можуть визначати та розповідати про особливості вивчення іноземної мови. Навести приклади цікавих, корисних способів вивчення мови.

 

 

 

 

 

Дослідження та розповідь про процес вивчення іноземної мови.

 

Критичне мислення:

• Розрізняє основні та підпорядковані аргументи.

• Можуть аргументувати правдоподібність інформації.

Сприймання тексту на слух та вибрів правильної відповіді.

Розповідь про вивчення іноземної мови, особливості процесу

Articles, exercises, guess, list, look up, meaning, mistakes, spell, topic, translate

 

WB c.

  1.  

13.03.2025

Теперішній доконаний та минулий простий часи дієслова

• Можуть розповісти про вивчення іноземної мови та особливості цього процесу.

Комунікативні уміння:

• Використовує зрозуміле зв’язне мовлення для послідовного викладення пунктів;

• Використовує зрозумілі мовленнєві інструменти, щоб зв’язати речення у мовленнєвий дискурс.

Зорове сприймання правил, виконання вправ з використан-ням Present Perfect and Past Simple

Розповідь про вивчення іноземної мови з допомогою граматичних часів.

 

Present Perfect and Past Simple

WB c.

  1.  

14.03.2025

Теперішній доконаний та минулий простий час

• Можуть розповісти про мови світу, особливості їх вивчення та роботи з ними.

Розповідь про мови світу, їх особливості.

Використання великих цифр: сотні, тисячі, мільйони

Комунікативні уміння:

• Використовують прості техніки для початку, ведення і завершення розмови різної тривалості;

• Закликають інших до бесіди;

• Пишуть у достатньо швидкому темпі;

Уміння вчитись:

• Можуть за допомогою записів висловити власну думку, уникаючи

Плагіату

 

Зорове сприймання тексту про мови світу.

Вибір правильної відповіді

Бесіда щодо знань учнями іноземних мов, їх батьками.

 

Present Perfect and Past Simple

WB c.

  1.  

18.03.2025

Порядок прикметників

• Можуть розповісти про мови світу, особливості їх вивчення та роботи з ними.

Сприймання на слух запису для визначення наголосу; розмови про іноземні мови.

Написання інформаційного повідом-лення про іноземну мову.

Large numbers.

Pronuncia-tion: word stress in numbers

Adjective order

WB c.

  1.  

19.03.2025

Виконання вправ з граматики

 

 

 

 

 

 

Grammar book

 

Life Skills. Effective Learning. -  Життєві навички. Ефективне навчання

  1.  

21.03.2025

Способи ефективного навчання іноземної мови. 

• Читають текст про способи ефективного вивчення іноземної мови.

•Вчаться передбачати інформацію в тексті. Дізнаються про нові факти.

 

Сприймання тексту про ефективне вивчення іноземної мови.

Подальша бесіда на основі нової інформації.

Критичне мислення:

•Участь у креативній діяльності, створення нового контенту

Співпраця:

•Командна робота, розподіл ролей в команді.

Креативність:

•Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту.

Зорове сприймання тексту, коротких повідомлень.

 

Обговорення та визначення методів (способів) ефективного навчання іноземної мови.  Обговорення, думки щодо почутого, побаченого

Languages of the world

 

 

  1.  

01.04.2025

Презентація проєктів

• Читають текст про способи ефективного вивчення іноземної мови.

•Вчаться передбачати інформацію в тексті. Дізнаються про нові факти.

 

 

Співпраця:

•Командна робота, розподіл ролей в команді.

Креативність:

•Участь у креативній діяльності, створення нового контенту

Критичне мислення:

•Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту.

Сприймання на слух тексту про вивчення англійської мови

Обговорення та визначення методів (способів) ефективного навчання іноземної мови.  Обговорення спільного та відмінного

Languages of the world

 

Розробка проєкту

  1.  

02.04.2025

Ефективне навчання.

Спільне використання ресурсів

• Презентують результати проєктної роботи.

 

•Презентують простер для презентації, послуговуючись прикладом.

Співпраця:

•Командна робота, розподіл ролей в команді.

Креативність:

•Участь у креативній діяльності, створення нового контенту

Критичне мислення:

•Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту.

Сприймання на слух тексту про вивчення англійської мови

Презентація проєкту про про іноземну мову

 

 

Презентація проєкту

  1.  

04.04.2025

Презентація проєктів

Презентують результати проєктної роботи.

•Презентують простер для презентації, послуговуючись прикладом.

Співпраця:

•Командна робота, розподіл ролей в команді.

Креативність:

•Участь у креативній діяльності, створення нового контенту

Критичне мислення:

•Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту.

Сприймання на слух тексту про вивчення англійської мови. Обговорення досвіду спілкування з іншими людьми англійською мовою.

Презентація проєкту про іноземну мову

 

 

Презентація проєкту

  1.  

08.04.2025

Повторення. Діагностична робота

Розділи 13-16. Стор. 96-97.

Staying Healthy.  -  Залишатися здоровим

  1.  

09.04.2025

Частини тіла

• Можуть розповісти про різні частини тіла, їх функції та особливості.

•Бесіда про різних частин тіла, внутрішніх органів

Уміння вчитись:

• Використовує метакогнітивні стратегії (тайм-менеджмент, афективний контроль) для посилення успішності в навчанні).

•Визначають, які навчальні цілі мають пройти повторно перед встановленням нових;

•Визначають власні сильні та слабкі сторони в навчанні.

Сприймання на слух назв частин тіла, внутрішніх органів, їх функцій. Перегляд відео.

Зорове сприймання тексту.

Робота у парі – називаємо частини тіла відповідно до зображення.

Ankle, back, blood, brain, ear, finger, heart, neck, stomach, thumb, toe, tongue

 

WB c.

  1.  

10.04.2025

Зворотні займенники

• Можуть розповісти про різні частини тіла, їх функції та особливості.

•Розмова щодо травм, що були отримані раніше.

Зорове сприймання таблиці з правилами використання мовленнєвих структур.

 

Розмова – діалог із використан-ням reflexive pronouns

Myself, yourself, etc.

Reflexive pronouns 

WB c.

  1.  

11.04.2025

Виконання вправ з граматики

 

 

 

 

 

 

Grammar book

 

  1.  

15.04.2025

Здоров'я підлітків

• Можуть розповідати та ставити спеціальні питання щодо стану здоров’я підлітків, його особливостей.

•Розмова щодо можливих проблем зі здоров’ям; проблем у житті підлітків. Обговорення емоцій, що відчувають підлітки.

Спілкування:

•Ефективно ведуть бесіду, використовуючи відповідну мову

•Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови

Зорове сприймання тексту про здоров’я підлітків та способи його покращення.

Обговорення стану здоров’я підлітків та можливих проблем з ним.

Teen health

 

WB c.

  1.  

16.04.2025

Прикметники на позначення емоцій.

• Можуть вести бесіду про труднощі у житті підлітків

Сприймання на слух розмов, щодо діяльності людей та труднощів, з якими вони зіткнулись.

Обговорення емоцій, їх впливу на життя людей; труднощі, які виникають у житті.

Adjectives to express emotion.

Pronuncia-tion: [uː] and [ʊ]

 

WB c.

From cover to cover.  -  Від початку до кінця

  1.  

18.04.2025

Від початку до кінця. Книги та читання

• Можуть поділитись та надати інформацію щодо книг, літератури яку читають

•Опис різних видів книг, їх стилів.

Співпраця:

•Командна робота, розподіл ролей в команді.

 

Креативність:

•Участь у креативній діяльності, створення нового контенту

Критичне мислення:

•Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту.

 

Спілкування:

•Ефективно ведуть

бесіду, використовуючи відповідну мову

•Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови

Зорове сприймання тексту про книги. Надання відповідей на запитання відповідно до прочитаного.

Обговорен-ня обраних варіантів відповідей

Books and reading. Phrasal verbs: bring back, find out, give back, pick up, put back, put down, take back, take out

 

WB.

  1.  

22.04.2025

Перший умовний тип складнопідрядних речень

• Використовують умовні речення під час усного та письмового мовлення

•Опис можливих/

вірогідних подій, ситуацій, станів.

 

Сприймання аудіозапису на слух – правильний наголос

Використання умовних речень: виконання вправ

Pronunciation: sentence stress

First conditional

WB

  1.  

23.04.2025

Виконання вправ з граматики

 

 

 

 

 

Grammar book

 

  1.  

24.04.2025

Літературні вподобання

• Можуть розповісти про свої вподобання у плані книг/літератури

• Розповідь/

обговорення літературних вподобань.

Зорове сприймання тексту про вподобання людей у літературі

Утворення пар з речень та людей, відповідно до тексту; утворення пар зі слів та їх визначень

Words about books

 

WB

  1.  

25.04.2025

Зв'язуючі слова

• Вміють розрізняти слова за значенням, за походженням (частина мови).

• Написання історії згідно наданої інформації.

Сприймання тексту на слух – визначення правдивості тверджень відповідно до почутого

Написання історії згідно до наданої інформації

Linking words

Unfortuna-tely, so, and, but , because

WB

Culture. Literary genres. Ukrainian classical writer.  -  Культура. Літературні жанри. Український письменник-класик

  1.  

29.04.2025

Український класичний письменник

• Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом.

 

 

• Аналіз прочитаного.

•Самопрезентація.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

• Аналіз прочитаного.

•Самопрезентація.

 

Креативність:

• Можуть створити переконливий постер чи проєкт, користуючись власними творчими ідеями;

• Послуговуються уявою в роботі з аналізом проблем та способами іх вирішення;

 

Зорове та сприймання інформації на слух - інформації про літературні жанри, встановлення відповідності.

 

 

Висловлення власної дум-ки щодо про-читаного і прослуханого

Монологічне мовлення на основі.

 

 

Ствроення проєкту.

  1.  

30.04.2025

Презентація проєктів

• Презентують індивідуальні (групові) проєкти, можуть дати розгорнуту інформацію щодо створення капсули часу.

Зорове сприймання тексту про Івана Франка. Надання відповідей на запитання після тексту.

Розробка проєкту “A fact file” про відомого українського письменника 

 

 

 

Different Ingredients.  -  Різні інгредієнти

  1.  

02.05.2025

Приготування сніданку

•Розпізнає та сприймає інформацію по темі «Приготування їжі».

Питання і відповіді щодо персональної інформації.

 

•Запитує та надає відповіді на прості запитання про спортивні хобі.

• Характеризує спортивні хобі, визначає рівень своєї зацікавленос-ті у них.

Уміння вчитись:

•На рівні речення чи дискурсу можуть визначити значення невідомого слова;

• Використовує метакогнітивні стратегії (тайм-менеджмент, афективний контроль) для посилення успішності в навчанні).

•Визначають, які навчальні цілі мають пройти повторно перед встановленням нових;

 

Зорове сприймання тексту про сухі сніданки – їх види та особливості.

Обговорення того, що люди їдять на сніданок, як його готують. Відмінності у вимові звуків.

Ways to pronounce ea

 

WB c.

  1.  

06.05.2025

Винаходження снеку (перекусу). Теперішній простий пасивний стан дієслова.

 

• Можуть вести бесіду про те, як щось виготовляється. Використовує речення у пасивному стані в усному та писемному мовленні.

Зорове сприймання граматичних правил, тексту щодо того як створюється апельсино-вий сік.

Обговорення процесу винаходжен-ня снеку (перекусу). Створення його зображення, списку інгредієнтів та процесу створення.

Vocabula-ry: food

Present Simple passive 

WB c.

  1.  

07.05.2025

Теперішній простий пасивний стан дієслова.

• Можуть вести діалог про приготування їжі: складові, послідовність дій.

Спілкування:

•Ефективно ведуть бесіду, використовуючи відповідну мову

•Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять

уточнювальні питання).

 

Зорове сприймання тексту про приготування їжі.

Обговорення запитань після тексту, висловлення власних думок стосовно прочитаного. Перегляд відео та обговорення побаченого.

 

 

Present Simple passive 

WB c.

  1.  

08.05.2025

Виконання вправ з граматики

 

 

 

 

Grammar book

 

  1.  

09.05.2025

Створення рецепту для участі у кулінарному конкурсі.

• Можуть категоризувати продукти, створювати та використовувати фрази з допомогою слів “make”, “do”

Сприймання на слух розповіді про кулінарні змагання.

Підготовка ідей для участі у кулінарному конкурсі

Практикуван-ня утворень нових слів, речень з ними.

Створення рецепту для участі у кулінарному конкурсі.

Ingredients

Phrases with make and do

 

WB c.

Life Changes.  -  Зміни в житті

  1.  

13.05.2025

Відносини з рузями.

• Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом.

• Поради і пропозиції щодо стосунків з друзями та рідними; змін, що відбуваються/відбувались у житті

Спілкування:

• Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).

 

Сприймання тексту на слух, аналіз визначення невідомих слів з контексту.

Обговорення питань, що стосуються відносин із друзями, можливих змін у житті

Change as a verb and a noun. Phrases with different forms of “change”.

 

WB

  1.  

14.05.2025

Минулий простий пасивний стан дієслова

 

• Обговорення особистих питань, що стосуються відносин з друзями та родиною; використання минулого часу у пасивному стані

Сприймання граматичних правил та їх практичне використан-ня.

Обговорення правил використання минулого часу у пасивному стані

 

Pronunciation: sounds and spelling

 

Past Simple passive

 

  1.  

16.05.2025

Події та зміни у життя

 

• Обговорення біографії людини, змін що відбувались у житті людини.

Опис біографії людини, послідовності подій та дат, що відбувались; змін, що відбувались.

Критичне мислення:

• Розрізняє основні та підпорядковані аргументи.

• Можуть аргументувати правдоподібність інформації.

Зорове сприймання біографії, вибір правильної відповіді на запитання.

Розповідь про події та зміни у житті людини.

 

 

WB c.

  1.  

20.05.2025

Написання власної  біографії

• Визначення та обговорення подій, що відбуваються у житті людини.

Розповідь дівчини про зміну навчального закладу.

Сприймання на слух розмови, де обговорюєть-ся зміна навчального закладу.

Написання власної  біографії з використан-ням активного та пасивного стану речень.

 

Life changes: be born, become a teenager, etc.

WB c.

Life skills. Better learning outcomes.  -  Життєві навички. Кращі результати навчання

  1.  

21.05.2025

Кращі результати навчання

 Можуть проаналізувати текст про стилі навчання.

• Аналіз прочитаного.

Креативність:

• Можуть створити переконливий постер чи веб-сторінку, користуючись власними творчими ідеями;

• Послуговуються уявою (у формі розповіді, поезії, малюнка) в роботі з подіями сучасності чи історичного минулого, а також різних ідей;

Зорове сприймання тексту, визначення правдивості тверджень.

Виконання квізу та обговорення його результатів.

 

 

Підготовка проєкту

  1.  

22.05.2025

Презентація проєктів

• Презентують індивідуальні проєкти, готують і проводять опитування за відповідною темою.

• Презентація проєкту в команді

Сприймання на слух тексту про теорію множинного інтелекту

Висловлення власної думки щодо прочитаного і почутого. Монологічне мовлення на основі проєктної роботи.

 

 

 

  1.  

23.05.2025

Комплексна підсумкова робота за групою результатів 1. Сприймає усну інформацію на слух. Аудіювання.

  1.  

27.05.2025

Комплексна підсумкова робота за групою результатів 2. Усно взаємодіє та висловлюється. Говоріння.

  1.  

28.05.2025

Комплексна підсумкова робота за групою результатів 3. Сприймає письмові тексти. Читання.

  1.  

30.05.2025

Комплексна підсумкова робота за групою результатів 4. Письмово взаємодіє та висловлюється. Письмо

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
Додано
9 січня
Переглядів
30
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку