Календарно-тематичне планування з англійської мови у 7 класі
- І семестр – (2 години на тиждень)
Підручник – Несвіт А. Англійська мова: Підручник для 7 класу загальноосвітніх шкіл., 201
№ |
Дата |
Тема |
Сфера спілкування |
Очікувані результати |
Мовний інвентар - граматика |
Мовний інвентар - лексика |
Ключові компетентності |
Повторення. Я, моя сім’я та друзі |
|||||||
1 |
|
Знову до школи. |
Особистісна
|
Висловлювати свої враження, почуття та емоції, обмінюватися думками |
I`m happy… I`m glad… I`m excited… |
Happy, excited, cheerful, interested, glad, calm |
Соціальна та громадянська компетентності |
2 |
|
Літні канікули. |
Особистісна
|
Описувати свої літні канікули, запитувати та надавати інформацію |
|
|
|
3 |
|
Новий шкільний рік. |
Особистісна
|
Характеризувати шкільні традиції, розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації |
Will I find…? Will I get on…? Will I Like? |
Flexible, back-to-school, share the attention, ruin, upset |
Соціальна та громадянська компетентності |
4 |
|
На уроці англійської мови. |
|
Запитувати та надавати інформацію про урок англ..мови |
I like it. I don`t like it |
|
Уміня вчитися упродовж життя |
5 |
|
Моя сім’я. |
Особистісна |
Описувати, розповідати, характеризувати членів родини |
T
|
|
Соціальна та громадянська компетентності |
6 |
|
Моя сім’я, людина, якою я захоплююся. |
Особистісна |
Розпитувати про сімейні обов’язки з метою роз’яснення та уточнення інформації |
|
|
|
7 |
|
Моя сім’я. |
Особистісна
|
Аргументувати свій вибір, точку зору щодо домашніх справ та побуту. |
Obs |
Get on well with, a lot of things in common |
|
8 |
|
Домашні обов’язки. |
Особистісна
|
Аргументувати свій вибір, точку зору щодо домашніх справ та побуту. |
What do you usually do? What do you do well? |
Household chores, dust the furniture, vacuum the carpet |
|
9 |
|
Домашні обов’язки. |
Особистісна |
Аргументувати свій вибір, точку зору щодо домашніх справ та побуту. |
|
Besides, taking care of…, set the table/ to do the laundry, keep in the right place |
|
10 |
|
Новий літній котедж. |
Особистісна |
Надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам та діям героям оповідання. |
Qug |
|
|
11 |
|
Сімейні традиції та звичаї. |
Особистісна
|
Надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам та діям героям оповідання. |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності |
12 |
|
Я, моя сім’я та друзі ТО 1 |
Особистісна
|
Описувати, розповідати, характериз |
|
|
|
Їжа |
|||||||
13 |
|
Їжа. |
Особистісна
|
Називати продукти, характеризувати їх. |
I lik |
Sweets, fruits, bread, sausage, butter, sour cream, a pizza, vegetables, a hamburger, ice cream |
Ініціативність і підприємливість |
14 |
|
Здорова їжа. |
Особистісна
|
Називати улюблену їжу, аргументуати свій вибір |
Ld |
Packed lunch, instead, to grab, a healthy snack, schedule, alert |
Ініціативність і підприємливість
|
15 |
|
Наша кухня. |
Особистісна
|
Називати кухонні меблі та посуд. Запитувати та надавати інформацію. |
|
Впр.1, с.42 |
Ініціативність і підприємливість |
16 |
|
Кухонні предмети. |
Особистісна
|
Називати кухонні меблі та посуд. Запитувати та надавати інформацію. |
|
Впр.1, с.44 |
|
17 |
|
Приготування їжі, сервіровка столу. |
Особистісна
|
Пропонувати, приймати пропозиції щодо складання меню. Висловлювати свої враження. |
Making Suggestions |
|
Ініціативність і підприємливість |
18 |
|
На кухні з дідусем. |
Особистісна
|
Оцінювати стан речей, обмінюватись думками |
The Past perfect Tense |
Smell, home-smoked, jelly, taste, cleared, dry, neither, removed, |
|
19 |
|
Їжа ТО 2 |
Особистісна
|
Аргументувати свою точку зору, висловити свою думку щодо прочитаного |
|
Classmate, attachment, email address, website, look forward |
|
Змістова лінія |
Зорове сприймання (читання |
Сприймання на слух (аудіювання) |
Усна взаємодія та усне продукування |
Писемне продукування (письмо) |
Домашнє завдання |
|||
Екологічна безпека
|
Громадянська відповідальність |
Здоров’я та безпека
|
Підприємливість та фінансова грамотність |
|||||
|
||||||||
Наводить
Наводить
Наводить
Наводить |
Наводить
Наводить
Наводить
Розповідає про
Розповідає про
Планує
Порівнює сімейні |
Аргументує
Ілюструє
Ілюструє
Демонструє
Демонструє
|
Демонструє
Демонструє
Демонструє
Розповідає про
Розповідає про
Розповідає про |
Впр.2, с.5 Впр.3, с.5 |
Впр.2, с.5 |
Впр.1, с.5 Впр.4, с.6 Впр.5, с.6 Впр.6, с.6 |
|
Впр.7, с.6 |
Впр.2, с.8 Впр.3, с.8
|
|
Впр.1, с.8 Впр.4, с.9 |
|
Впр.5, с.9 |
||||
Впр.2, с.10 |
|
Впр.1, с.10 Впр.3, с.11
|
Впр.4, с.11 |
Впр.5, с.11 |
||||
Впр.2, с.12 |
Впр.2, с.12 |
Впр.1, с.12 Впр.3, с.13 Впр.4, с.13
|
|
Впр.6, с.13 |
||||
Впр.2, с.16 Впр.3, с.17 |
|
Впр.1, с.16 Впр.5, с.18
|
Впр.4, с.17 |
Впр.6, с.18 |
||||
Впр.4, с.19 |
Впр.2, с.19 |
Впр.1, с.18 Впр.3, с.19 Впр.4, с19
|
|
Впр.6, с.19 |
||||
Впр.2, с.20 Впр.3, с.20 |
|
Впр.1, с.20 Впр.5, с.21
|
Впр.4, с.21
|
Впр.6, с.21 |
||||
Впр.2, с.22 Впр.3, с.23 |
Впр.1, с.22 |
Впр.4, с.23 Впр.5, с.23
|
|
Впр.6, с.23 |
||||
Впр.2, с.24 |
|
Впр.5, с.24 Впр.3, с.25 Впр.4, с.26 |
Впр.5, с.26 |
Впр.6, с.26 |
||||
Впр.2, с.27 Впр.3, с.28 |
|
Впр.1, с.27 Впр.4, с.28
|
Впр.5, с.29 |
Впр.6, с.29 |
||||
Впр.2, с.30 |
Впр.2, с.30 |
Впр.1, с.30 Впр.3, с.31
|
Впр.4, с.31 |
Впр.5, с.31 |
||||
Впр.2, с.33 |
|
Впр.4, с.34 |
Впр.1, с.32 Впр.3, с.33
|
Впр.5, с.34 |
||||
|
||||||||
|
|
Обговорює різні
Обговорює різні
|
Розподіляє кошти
|
|
Впр.2, с.39 |
|
Впр.1, с.38 Впр.3, с.39 Впр.4, с.39
|
Впр.5, с.39 |
Впр.2, с.40 Впр.3, с.41 |
|
|
Впр.1, с.40 Впр.4, с.41 Впр.5, с.41 |
Впр.6, с.41 |
||||
Впр.2, с.42 |
Впр.1, с.42 |
Впр.4, с.43 |
Впр.3, с.43
|
Впр.5, с.43 |
||||
Впр.3, с.44 Впр.5, с.45 Впр.4, с.45 |
|
|
Впр.2, с.44 Впр.6, с.45 |
Впр.8, с.46 |
||||
Впр.3, с.47 |
|
|
Впр.1, с.46 Впр.2, с.47 Впр.4, с.48 Впр.5, с.48 |
Впр.6, с.48 |
||||
Впр.2, с.49 Впр.3, с.49 |
|
|
Впр.1, с.49 Впр.5, с.50
|
Впр.6, с.51 |
||||
Впр.1, с.51 Впр.2, с.51 Впр.4, с.52 |
|
Впр.3, с.51 |
Впр.5, с.53 |
Впр.6, с.53 |
Здоров’я |
|||||||
20 |
|
Здоров’я, як ти себе почуваєш? |
Особистісна
|
Називати хвороби та їх симптоми, характеризувати їх |
He looks tired I feel He feels cold. She feels hot. |
|
Соціальна та громадянська компетентності |
21 |
|
Хвороби. |
Особистісна
|
Обмінюватися думками, шукати та надавати інформацію, оцінювати факти |
|
Earache, a backache, a stomachache, toothache, a bad cold, a cough, a sore throat, a headache, a high temperature, a pain in the knee a pain in the elbow |
|
22 |
|
Хвороби. |
Особистісна
|
Обмінюватися думками, шукати та надавати інформацію, оцінювати факти |
Ho? |
A fever, a sore throat/quinsy, a bad cold, toothache, a headache, a stomachache |
|
23 |
|
У лікаря. |
Особистісна
|
Написати листа про перебування у лікарні, обгрунтовувати свою відповідь, розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації |
|
To feel ill, to phone the mother, to take smb home, to examine the patient, to write a prescription. To go to the chemist’s, to take the medicine (pills), to fell better |
Соціальна та громадянська компетентності |
24 |
|
Здоровий спосіб життя. |
Особистісна
|
Розповідати про надання першої допомоги при нещасних випадках та давати оцінку своїм діям |
You must/musn`t |
Must/mustn`t Should/ shouldn`t |
Соціальна та громадянська компетентності |
25 |
|
Форми лікувальних засобів. |
Особистісна
|
Розповідати про надання першої допомоги при нещасних випадках та давати оцінку своїм діям |
|
An aspirin, a cough syrup/ cough drops, a nasal spray, cold tablets, vitamins, eye drops, a pill/ a tablet, a teaspoon/ a tablespoon, an ointment, a heating pad, an ice pack, a lotion |
|
26 |
|
Хвороби та їх лікування. |
Особистісна
|
Написати листа про перебування у лікарні, обгрунтовувати свою відповідь, розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації |
What o? |
Bleeding, a small bur or scald, choking, a broken bone, a shock, to press a clean piece of cloth, to tie a bandage, to swallow smth/to hit smb on the back, to call an ambulance |
|
27 |
|
У лікарні. Контроль письма |
Особистісна
|
Оцінювати стан речей та подій обмінюватись власними думками
|
Anmer |
|
|
28 |
|
У лікарні ТО 3 |
Особистісна
|
Оцінювати стан речей та подій обмінюватись власними думками |
|
|
|
29 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
30 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
31 |
|
Повторення Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
32 33 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
||||||||
Дискутує довкола |
Дає поради щодо |
Обговорює шляхи |
|
Впр.4, с.58 |
Впр.1, с.56 Впр.2, с.56
|
|
Впр.3, с.57 |
Впр.5, с.59 |
Впр.4, с.60 |
Впр.2, с.60 |
Впр.5, с.61
|
Впр.3, с.60
|
Впр.6, с.61 |
||||
Впр.2, с.62 Впр.3, с.63 |
|
Впр.4, с.63 Впр.5, с.63
|
|
Впр.6, с.63 |
||||
Впр.3, с.64 |
Впр.1, с.64 |
Впр.2, с.64 Впр.4, с.64 Впр.5, с.65
|
|
Впр.6, с.65 |
||||
Впр.2, с.66 Впр.3, с.66 |
Впр.1, с.65 |
Впр.4, с.67
|
Впр.5, с.67 |
Впр.5, с.67 |
||||
Впр.3, с.69 |
Впр.2, с.68 |
Впр.1, с.68 Впр.4, с.69
|
|
Впр.5, с.69 |
||||
Впр.2, с.70
|
Впр.1, с.70 |
Впр.4, с.71 Впр.5, с.72
|
Впр.3, с.71 |
Впр.6, с.72 |
||||
Впр.3,с.73 Впр.5, с.73 |
|
Впр.1, с.72 Впр.2, с.72 Впр.4, с.73
|
с.74 |
Впр.6., с.74 |
||||
|
|
|
|
|
|
Впр.2, с.74 Впр.4, с.75 Впр.5, с.75 |
Впр.1, с.74 |
Впр.6, с.76 |
За завданнями вчителя. (тестові завдання) |
|
|||||||
За завданнями вчителя. (тестові завдання) |
|
|||||||
За завданнями вчителя. (тестові завдання) |
|
|||||||
За завданнями вчителя. (тестові завдання) |
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Календарно-тематичне планування з англійської мови у 7 класі
- І семестр – (2 години на тиждень)
Підручник – Несвіт А. Англійська мова: Підручник для 7 класу загальноосвітніх шкіл., 201
№ |
Дата |
Тема |
Очікувані результати |
Сфера спілкування |
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар - граматика |
Ключові компетентності |
The World of Cinema and Theatre (Світ кіно та театру) |
|||||||
34 |
|
Наш вільний час |
|
Публічна |
A theatre, a cinema, an opera, a ballet |
What are you going to do? |
Соціальна та |
35 |
|
Види фільмів |
Називати жанри фільмів, описувати свої улюблені фільми |
Публічна |
An action film, an adventure film, a comedy, a fantasy, a horror film, |
|
Обізнаність та |
36 |
|
У кінотеатрі |
Називати жанри фільмів |
Публічна |
A hall, a billboard, a box office, a refreshment stand |
|
Обізнаність та |
37 |
|
Про фільм |
Називати жанри фільмів |
Публічна |
|
|
Спілкування |
38 |
|
Відвідування театру |
Висловлювати свою думку щодо переглянутих вистав |
Публічна |
The lights, the curtain, the spotlight, the scenery, the stage, the chorus, a dancer, an actrees, an actor, an |
|
Спілкування |
|
|
Відвідування театру |
Висловлювати свою думку щодо переглянутих вистав |
Публічна |
|
|
Соціальна та |
39 |
|
Дивлячись виставу |
Висловлювати свою думку щодо переглянутих вистав |
Публічна |
|
|
Соціальна та |
40 |
|
Світ кіно та театру, повторення |
Використовувати вивчений лексичний та граматичний матеріал |
Публічна |
|
|
Обізнаність та |
41 |
|
«Світ кіно та театру» ТО 4 |
Використовувати вивчений лексичний та граматичний матеріал |
|
|
|
|
Sport (Спорт) |
|||||||
42 |
|
Спорт в нашому житті |
Називати види спорту, розрізняти відмінність вживання дієслів play, go, do |
Публічна |
|
|
Екологічна |
43 |
|
Як довго ти займаєшся спортом |
Ставати розділові запитання та відповідати на них |
Публічна |
|
The Present Perfect Continuous Tense |
Екологічна |
44 |
|
Успортивному центрі |
Ставати розділові запитання та відповідати на них |
Публічна |
|
|
Екологічна |
45 |
|
Ми займаємося спортом |
Розповідати про різні види спорту |
Публічна |
Види спорту |
I go in for… |
Екологічна |
46 |
|
Золоті правила спорту |
Ставити розділові питання, відповідати на них |
Публічна |
|
The Present Perfect and Present Perfect Conti |
Екологічна |
47 |
|
Глядачі |
Розповідати про улюблені види спорту |
Публічна |
Excited, attend, competition, won a victory, cheer up, |
A report about a Sporting Event |
|
48 |
|
Відомі спортсмени |
Використовувати вивчений лексичний та граматичний матеріал |
Публічна |
An attacker, defense, goal, save, took part in sporting, competition, dead, |
|
|
49 |
|
Спорт, повторення |
Читати з метою виділення загальної та детальної інформації |
Публічна |
|
|
|
50 |
|
Спорт ТО 5 |
|
|
|
|
|
Змістова лінія |
Усна взаємодія та усне продукування |
Сприймання на слух (аудіювання) |
Зорове сприймання (читання |
Писемне продукування (письмо) |
Домашнє завдання |
|||
Екологічна безпека
|
Громадянська відповідальність |
Здоров’я та безпека
|
Підприємливість та фінансова грамотність |
|||||
|
||||||||
|
.
Пояснює правила
Пояснює правила
Пояснює правила
|
|
Обговорює
Обговорює
|
Впр. 1, 2 с. 80, Впр. 4, с. 82
|
|
Впр. 3, с. 81 |
|
Впр. 5, с. 82 |
Впр. 1-2, с. 82-83, Впр. 4-5, с. 84 |
Впр. 3, с. 83 |
|
Впр. 6(а), с. 84 |
Впр. 6(б), с. 84 |
||||
Впр. 3-4, с. 86-87
|
Впр. 1, с. 85 |
Впр. 2, с. 86 |
|
Впр. 5, с. 87 |
||||
Впр. 1, 2, с. 88, Впр. 5-6, с. 89
|
|
Впр. 3, с. 88 |
|
Впр. 7, с. 89 |
||||
Впр. 2, с. 90 |
Впр. 1, с. 90 |
Впр. 3, 4, 5, с. 91-93
|
Впр. 2, с. 90 |
Впр. 6, с. 93-94 |
||||
Впр. 1-3, с. 94-95, Впр. 6, с. 96
|
|
Впр. 5, с. 96 |
Впр. 4, с. 96 |
Впр. 7, с. 96 |
||||
Впр. 3, 4 с. 97-98
|
Впр. 1, с. 97 |
Впр. 2, с. 97 |
|
Впр. 5, с. 98 |
||||
|
|
Впр. 2, с. 99 |
Впр. 1, с. 98, Впр. 3, с. 99, Впр. 4, с. 100 |
Впр. 5, с. 100 |
||||
За завданнями вчителя (тестові завдання) |
Повторити вивчений матеріал |
|||||||
|
||||||||
|
Визначає власні
Визначає власні
Визначає власні
Наводить |
Переконує в
Переконує в
Дає поради щодо
|
|
Впр. 1, с. 104, Впр. 3-4, с. 105
|
Впр. 2, с. 104 |
Впр. 2, с. 104 |
Впр. 5, с. 105 |
Впр. 5, с. 105 |
Впр. 2, с. 106, Впр. 4, с. 108
|
Впр. 1, с. 106 |
Впр. 3, с. 107 |
|
Впр. 5, с. 108 |
||||
Впр. 1, 2, с. 108-109, Впр. 4, с. 110
|
Впр. 3, с. 109 |
|
|
Впр. 5, с. 110 |
||||
Впр. 1, с. 110, Впр. 4, с. 110
|
|
Впр. 2, с. 110 |
|
Впр. 6, с. 111 |
||||
Впр. 4, с. 112 |
Впр. 1, с. 111, Впр. 2, с. 112
|
Впр. 6, с. 113 |
Впр. 5, с. 112 |
Впр. 7, с. 113 |
||||
Впр. 1, с. 114, Впр. 5, с. 115
|
Впр. 2, с. 114 |
Впр. 3, с. 114 |
|
Впр. 6, с. 115 |
||||
Впр. 4-5, с. 117
|
Впр. 1, с. 116 |
Впр. 2, 3, с. 116-117 |
|
Впр. 6, с. 117 |
||||
|
|
|
|
Впр. 3-4, с. 118 |
|
|
Впр. 1-2, с. 118
|
Впр. 5, с. 119 |
|
|
|
|
За завданнями вчителя (тестові завдання) |
Повторити вивчений матеріал |
Great Britain: London; Ukraine: Kyiv (Велика Британія: Лондон; Україна: Київ) |
|||||||
51 |
|
Краса Лондону |
Розповідати про подорожування, використовуючи нову лексику |
Публічна |
|
Will or be going to |
|
52 |
|
Це – Лондон |
Розповідати про подорожування, використовуючи нову лексику |
Публічна |
|
So/Neither Do I |
|
53 |
|
Старовинний Лондон
|
Розповідати про подорожування, використовуючи нову лексику |
Публічна |
Sovereign, residence, ceremonies, outskirts, apartments, a fabulous, collection, monarchs |
|
Обізнаність та |
54 |
|
Музеї Лондона |
Розповідати про визначні місця Великобританії |
Публічна |
|
|
Обізнаність та |
55 |
|
Визначні місця Лондона, узагальнення вивченого матеріалу |
Розповідати про визначні місця Великобританії |
Публічна |
|
|
Соціальна та |
56 |
|
Київ в мініатюрі |
Розповідати про визначні місця України |
Публічна |
To see copies, recently, gorgeous picture, guide, sings |
So as an adjective and a conjunction |
|
57 |
|
Визначні місця Києва |
Розповідати про визначні місця України |
Публічна |
Boast, attraction, contains, frescoes |
|
Соціальна та |
58 |
|
Старовинний Київ:Поділ |
Розповідати про визначні місця України |
Публічна |
|
|
Обізнаність та |
59 |
|
Серце столиці – Хрещатик |
Розповідати про визначні місця України |
Публічна |
Capital, a stream, pavements, traffic, fashionable, stroll, swampy |
|
Соціальна та |
60 |
|
Майдан Незалежності |
Розповідати про визначні місця України |
Публічна |
|
|
Обізнаність та |
61 |
|
Київ та Лондон, узагальнення вивченого матеріалу. ТО 6 |
Розповідати про минулі події, використовуючи різні граматичні часи дієслів |
Публічна |
|
|
|
School life (Шкільне життя) |
|||||||
62 |
|
Шкільне життя |
Описувати, розповідати, характеризувати
|
Освітня |
|
|
|
63 |
|
Вільний час |
Запитувати та надавати інформацію
|
Освітня |
|
So and Such |
|
64 |
|
Соціальні проекти |
Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації
|
Освітня |
|
|
Інформаційно- |
65 |
|
Англійська мова – мова спілкування Контроль читання |
Пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію
|
Освітня |
|
|
Інформаційно- |
66 |
|
Позашкільна діяльність, узагальнення вивченого матеріалу. ТО 7 |
Висловлювати свої враження, почуття та емоції
|
Освітня |
|
|
Уміння вчитися |
67 |
|
Контроль письма. |
|
|
|
|
|
68 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
69 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
70 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
||||||||
Описує види еко- |
Порівнює типові |
Запитує |
Визначає |
Впр. 1, с. 122, Впр. 3, с. 123
|
Впр. 2, с. 123 |
Впр. 4, с. 124 |
Впр. 5, с. 124 |
Впр. 7, с. 125 |
Впр. 1, с. 126, Впр. 3, с. 127, Впр. 5, с. 129
|
Впр. 4, с. 128 |
Впр. 2, с. 126 |
|
Впр. 7, с. 129 |
||||
Впр. 1, с. 130, Впр. 6, с. 132
|
|
Впр. 2, с. 130, Впр. 4, с. 131 |
|
Впр. 7, с. 132 |
||||
Впр. 1, с. 132 |
Впр. 3, с. 134 |
Впр. 2, с. 133, Впр. 4, с. 135
|
|
Впр. 5, с. 136 |
||||
Впр. 1, с. 136
|
|
Впр. 4-5, с. 138 |
Впр. 2, 3, с. 137 |
Впр. 5, с. 138-139 |
||||
Впр. 1, 2, с. 142, Впр. 4, с. 143 |
|
Впр. 3, с. 143 |
Впр. 6, с. 144 |
Впр. 6, с. 144 |
||||
Впр. 1, с. 144 |
Впр. 2, с. 145 |
Впр. 2, с. 145, Впр. 3, с. 146
|
Впр. 4, с. 146 |
Впр. 5, с. 147 |
||||
Впр. 2-4, с. 148, Впр. 7, с. 149 |
|
Впр. 5-6, с. 148-149 |
Впр. 1, с. 147 |
Впр. 9, с. 150 |
||||
Впр. 1, с. 150, Впр. 3, с. 151
|
Впр. 4, с. 152 |
Впр. 2, с. 151, Впр. 4, с. 152 |
Впр. 5, с. 152 |
Впр. 7, с. 153 |
||||
Впр. 1, с. 153, Впр. 3, с. 154, Впр. 6, с. 155 |
Впр. 2, с. 153 |
Впр. 2, с. 153 |
Впр. 4-5, с. 155 |
Впр. 7, с. 155 |
||||
Впр. 3, с. 156 |
|
Впр. 5, с. 158 |
Впр. 1, 2, с. 156, Впр. 4, с. 157
|
Впр. 6, с. 158 |
||||
|
||||||||
Обговорює участь |
Пропонує |
Впорядковує |
|
Впр. 1, с. 162, Впр. 4, с. 164
|
Впр. 6, с. 165 |
Впр. 3, с. 163, Впр. 5, с. 164 |
|
Впр. 7, с. 165 |
Впр. 1, с. 166
|
Впр. 2, с. 166 |
Впр. 3-4, с. 166-167 |
Впр. 5, с. 167 |
Впр. 7, с. 168 |
||||
Впр. 1, 2, с. 169, Впр. 7, с. 172
|
|
Впр. 4-5, с. 170-171 |
|
Впр. 8, с. 172 |
||||
Впр. 1, 2, с. 172-173, Впр. 5, с. 174
|
|
Впр. 4, с. 173 |
Впр. 6, с. 174 |
Впр. 8, с. 175 |
||||
Впр. 1, с. 175, Впр. 4, с. 176
|
|
Впр. 3, с. 176 |
Впр. 2, с. 176 |
Впр. 6, с. 177 |
||||
За завданнями вчителя (тестові завдання) |
|
|||||||
|
|
|
|
За завданнями вчителя (тестові завдання) |
|
|||
|
|
|
|
За завданнями вчителя (тестові завдання) |
|
|||
|
|
|
|
За завданнями вчителя (тестові завдання) |
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|