Календарно-тематичне планування з англійської мови
у 8 класі за підручником О. Д. Карпюк (2 години на тиждень)
на 2018/2019 навчальний рік
Мельничук Тетяна Юріївна
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний інвентар- лексика |
Мовний інвентар- граматика |
Очікувані результати |
Інтегровані змістові лінії |
Ключові компетентності |
Домашнє завдання |
||||
|
||||||||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
|||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
||||
Тема: Стиль життя. Сім’я та друзі |
||||||||||||
1 |
|
Мої літні канікули |
с 6 |
с 7 |
запитувати та розповідати
|
|
|
+ |
|
Спілкування іноземними мовами |
Впр. 4 с. 5
|
|
2 |
|
Подорожі. Літні канікули |
с 7 |
с 8 |
запитувати та надавати інформацію
|
|
|
+ |
|
Спілкування іноземними мовами |
впр.7с.7
|
|
3 |
|
Літні канікули Удосконалення граматичних навичок
|
с 10-11 |
с 10 |
запитувати та надавати інформацію
|
|
|
+ |
|
Спілкування іноземними мовами |
Впр. 6 с.11 |
|
4 |
|
Мої літні враження . |
с 12-13 с15 |
с 10 |
описувати, розповідати, характеризувати
|
|
|
+ |
|
Спілкування іноземними мовами |
Впр. 1 с. 14 |
|
5. |
|
Риси характеру |
с 18-24 |
С 23-24 |
Вміти описувати риси характеру |
|
+ |
|
|
Спілкування іноземними мовами |
впр. 6-7, с .24 |
|
6 |
|
Справжній друг |
с 25 |
с 25-26 |
Вміти розповідати про друзів, вживаючи різні часові вирази |
|
+ |
|
|
Спілкування іноземними мовами |
впр. 6, с .26-27(переказ) |
|
7 |
|
Листування |
с 28 |
с 28-29 |
Висловлює власну думку щодо визначних місць |
|
+ |
|
|
Спілкування іноземними мовами |
впр. 3, с.29 |
|
8 |
|
Бути здоровим важливо |
с 30-31 |
с 33 |
Висловлює власну думку щодо здорового способу життя |
|
|
+ |
|
Екологічна грамотність і здорове життя |
впр.6-7 с.32
|
|
Тема: Стиль життя. Твоя школа |
||||||||||||
9 |
|
Ти і харчування Удосконалення граматичних навичок |
с 34-36 |
с 37 |
Засвоюють правила вживання часових форм |
|
|
+ |
|
Екологічна грамотність і здорове життя |
Впр.3,5,6 с.38 |
|
10 |
|
Захоплення тінейджерів Удосконалення навичок говоріння |
с 41-42 |
с 39 |
Засвоюють ЛО теми, використовують у мовленні |
|
|
+ |
|
Спілкування іноземними мовами |
Впр.6 р.43 Впр.3с.45
|
|
11 |
|
Правила здорового стилю життя |
с 46-49 |
Спеціальні запитання |
пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію
|
|
|
+ |
|
Екологічна грамотність і здорове життя |
Впр.7 с.49 |
|
12 |
|
Удосконалення навичок читання |
с 54-55 |
Минулий час |
Вміти переказувати прочитане |
|
+ |
|
|
Спілкування іноземними мовами |
Впр. 1-2 с 54-55 |
|
13 |
|
Твоя школа. |
с 62 |
64-65 |
описувати, розповідати, характеризувати
|
|
+ |
|
|
Спілкування іноземними мовами |
Впр.7с. 67 Скласти розповідь про школу
|
|
14 |
|
Поради та припущення Розвиток навичок з граматики |
с 66-67 |
с 66 |
Засвоюють правила вживання часових форм |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності |
Впр. 1 c 68-69 |
|
15 |
|
Школи у Британії |
70-72 |
с 67 |
описувати, розповідати, характеризувати
|
|
+ |
|
|
Спілкування іноземними мовами |
Впр.4 с.70 |
|
16 |
|
Шкільне життя |
с 71-72 |
|
Засвоюють ЛО теми, використовують у мовленні |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності |
впр.7, 8 с.73
|
|
17 |
|
Твоя школа і оснащення |
с 74-76 |
|
описувати, розповідати, характеризувати
|
|
|
+ |
|
Спілкування іноземними мовами |
Впр.5.с.75 |
|
18 |
|
Улюблені учителі |
с 77-78 |
|
описувати, розповідати, характеризувати аргументувати свій вибір, точку зору
|
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності |
Впр.3с.78 |
|
Тема : Шкільне життя
|
||||||||||||
19 |
|
Хороша шкільна команда |
с 79-82 |
прикметники |
Засвоюють ЛО теми, використовують у мовленні |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності |
Впр.3 (b) , с 82 Впр 5 с.83
|
|
20 |
|
Минулий прогресивний час. |
с 85 |
с 84 |
описувати, розповідати, характеризувати в минулому прогресивному часі
|
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності |
Впр 4-6, с 86 |
|
21 |
|
Шкільні проблеми |
с 88 |
С 84 |
пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію аргументувати свій вибір, точку зору |
|
+ |
|
|
Спілкування іноземними мовами |
Впр. 9 с 90
|
|
22 |
|
Удосконалення навичок говоріння, письма
|
с 89 |
С 84 |
запитувати та надавати інформацію
|
|
|
|
|
Спілкування іноземними мовами |
Впр.3 С.93 |
|
23 |
|
Важливі якості вчителя. |
с 94-95 |
с 95 |
Висловлювати свої враження, почуття та емоції
|
|
|
+ |
|
Спілкування іноземними мовами |
Впр 8-9, с 96 |
|
24 |
|
Більше про Британські школи |
с 99 |
с 98-99 |
описувати, розповідати, характеризувати
|
|
+ |
|
|
Спілкування іноземними мовами |
Впр 3 (a,b), с 98 |
|
25 |
|
Опис школи |
с 102-103 |
с 98-99 |
Висловлювати свої враження, почуття та емоції
|
|
+ |
|
|
Уміння вчитися у продовж життя |
Впр 6(а), с 102-103 (переказ) |
|
26 |
|
Школа у моєму житті
|
|
с 105 |
запитувати та надавати інформацію аргументувати свій вибір, точку зору
|
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності |
Впр 8, с 104 (твір) |
|
27 |
|
Розвиток навичок читання |
с 106-108 |
с 107 |
Вміти переказувати прочитане |
|
+ |
|
|
Спілкування іноземними мовами |
Підготуватися до контролю читання |
|
28 |
|
Контроль читання
|
|
|
Написати контроль читання |
|
+ |
|
|
Ініціативність і підприємливість |
Підготуватися до контролю письма |
|
29 |
|
Контроль письма
|
|
|
Написати контроль письма |
|
+ |
|
|
Ініціативність і підприємливість |
Підготуватися до контролю мовлення |
|
30 |
|
Контроль мовлення
|
|
|
Написати контроль мовлення |
|
+ |
|
|
Ініціативність і підприємливість |
Підготуватися до контролю аудіювання |
|
31 |
|
Контроль аудіювання
|
|
|
Написати контроль аудіювання |
|
+ |
|
|
Ініціативність і підприємливість |
Повторити вивчене |
|
32 |
|
Підсумковий урок
|
|
|
Аналізувати результати власних навчальних досягнень |
|
+ |
|
|
Спілкування іноземними мовами |
Повторити вивчене за 1 семестр |
|