Календарно-тематичне планування уроків англійської мови із змістовими лініями у 7 класі I семестр (3 години на тиждень) за підручником А.Несвіт. Складено відповідно чинній програмі.
№ уроку |
Дата |
Підтема |
Мовна компетенція |
Змістова лінія |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
|||||||
Граматика
|
Лексика |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров'я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
||||
Тема: Я, моя сім’я та друзі |
1 |
|
Знову до школи |
I`m happy… I`m glad… I`m excited… |
Happy, excited, cheerful, interested, glad, calm |
|
Пояснює вибір особистих символів |
|
|
Впр.2, с.5 Впр.3, с.5 |
Впр.2, с.5 |
Впр.1, с.5 Впр.4, с.6 Впр.5, с.6 |
Впр.6, с.6 |
Впр.7, с.6 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 |
|
Літні канікули |
|
|
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток
|
|
Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини |
|
Впр.2, с.8 Впр.3, с.8 |
|
Впр.1, с.8 Впр.4, с.9 |
|
Впр.5, с.9 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 |
|
Новий шкільний рік |
Will I find…? Will I get on…? Will I Like…? |
Flexible, back-to-school, share the attention, ruin, upset
|
|
Наводить приклади свого внеску в життя громади |
|
Демонструє розуміння цінності праці для досягнення добробуту |
Впр.2, с.10 |
|
Впр.1, с.10 Впр.3, с.11 |
Впр.4, с.11 |
Впр.5, с.11 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4 |
|
На уроці англійської мови |
I like it. I don`t like it |
|
|
Обговорює особливості взаємодії особистості та групи |
|
Формулює правила безпеки онлайн-спілкування |
Впр.2, с.12 |
Впр.2, с.12 |
Впр.1, с.12 Впр.3, с.13 |
Впр.4, с.13 |
Впр.6, с.13 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5 |
|
Моя сім’я |
To like/don`t like doing smth |
|
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток
|
|
|
Демонструє розуміння цінності праці для досягнення добробуту |
Впр.2, с.16 Впр.3, с.17 |
|
Впр.1, с.16 Впр.5, с.18 |
Впр.4, с.17 |
Впр.6, с.18 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6 |
|
Моя сім’я, людина, якою я захоплююся |
|
|
|
Планує траєкторію власного життя |
|
|
Впр.4, с.19 |
Впр.2, с.19 |
Впр.1, с.18 Впр.3, с.19 Впр.4, с19 |
|
Впр.6, с.19 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7 |
|
Моя сім’я |
Object pronouns, reflexive pronouns |
Get on well with, a lot of things in common |
|
Розповідає про розподіл обов’язків у родині |
|
|
Впр.2, с.20 Впр.3, с.20 |
|
Впр.1, с.20 Впр.5, с.21 |
Впр.4, с.21
|
Впр.6, с.21 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8 |
|
Домашні обов’язки |
What do you usually do? What do you do well? |
Household chores, dust the furniture, vacuum the carpet |
|
Розповідає про розподіл обов’язків у родині |
|
Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту |
Впр.2, с.22 Впр.3, с.23 |
Впр.1, с.22 |
Впр.4, с.23 Впр.5, с.23 |
|
Впр.6, с.23 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9 |
|
Домашні обов’язки |
|
Besides, taking care of…, set the table/ to do the laundry, keep in the right place |
|
Розповідає про розподіл обов’язків у родині |
|
|
Впр.2, с.24 |
|
Впр.5, с.24 Впр.3, с.25 Впр.4, с.26 |
Впр.5, с.26 |
Впр.6, с.26 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
10 |
|
Новий літній котедж |
Question tags |
|
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток
|
|
|
|
Впр.2, с.27 Впр.3, с.28 |
|
Впр.1, с.27 Впр.4, с.28 |
Впр.5, с.29 |
Впр.6, с.29 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
11 |
|
Сімейні традиції та звичаї |
|
Besides, taking care of…, set the table/ to do the laundry, keep in the right place |
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток
|
Наводить приклади взаємодопомоги членам родини |
|
Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту |
Впр.2, с.30 |
Впр.2, с.30 |
Впр.1, с.30 Впр.3, с.31 |
Впр.4, с.31 |
Впр.5, с.32 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
12 |
|
Я, моя сім’я та друзі |
Question tags |
|
|
Формулює особисті ціннісні пріоритети
|
|
|
Впр.2, с.33 |
|
Впр.4, с.34 |
Впр.1, с.32
|
Підготувати проект |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
13 |
|
Захист проектів
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Робота з мовним портфоліо |
Впр.3, с.34 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
14 |
|
Узагальнююче повторення |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити ЛО теми |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема:Харчування |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
15 |
|
Здорова їжа |
I like… I don`t like… I hate… I can`t stand |
Sweets, fruits, bread, sausage, butter, sour cream, a pizza, vegetables,
|
|
|
Обговорює вибір продуктів корисних для харчування |
|
|
Впр.2, с.39 |
|
Впр.1, с.38 Впр.3, с.39 Впр.4, с.39 |
Впр.5, с.39 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
16 |
|
Їжа |
Let… don`t let… are allowed… aren`t allowed |
Packed lunch, instead, to grab, a healthy snack, schedule, alert
|
|
|
|
Розподіляє кошти на продукти харчування |
Впр.2, с.40
|
|
|
Впр.1, с.40
|
Впр.6, с.41 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
17 |
|
Що у вас на ланч? |
Структури to let smb. do smth., tobe allowed to do smth |
a hamburger, ice cream, fish, cakes, spaghetti, jam
|
|
|
Наводить приклади збалансованості власного раціону |
Складає перелік продуктів |
Впр.3, с.41 |
|
Впр.4, с.41
|
|
Написати електронний лист другу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
18 |
|
Як правильно харчуватись |
Preposition With By |
Способи обробки продуктів |
|
|
Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування
|
Складає перелік покупок |
Впр.2, с.42 |
Впр.1, с.42 |
|
Впр.5, с.41 |
Написати статтю до шкільної газети |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
19 |
|
Наша кухня |
Сompari sons with as…as So…as |
Впр.1, с.42 |
|
|
Обговорює способи приготування їжі для збереження здоров’я
|
|
Впр.3, с.44
|
|
Впр.4, с.43 |
Впр.3, с.43 |
Впр.5, с.43 рецепт улюбленої страви |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
20 |
|
Наша кухня |
|
Впр.1, с.44 |
|
|
|
Розподіляє кошти на продукти харчування |
Впр.5, с.45
|
|
|
Впр.2, с.44 Впр.6, с.45 |
Впр.8, с.46 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
21
|
|
Приготування їжі |
Making Suggestions |
cleared, dry, neither, removed, rinsed, guilt |
|
|
Обговорює вибір продуктів корисних для здоров’я |
Складає перелік покупок |
Впр.4, с.45 Впр.3, с.47 |
|
|
Впр.1, с.46 Впр.4, с.48
|
Впр.6, с.48 Написати статтю до шкільної газети |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Фрази |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
22 |
|
Ми куховаримо |
The Past Perfect Tense |
ЛО теми |
|
|
Обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички |
|
Впр.2, с.49
|
Відео презентація |
Впр.2, с.47 Впр.1, с.49
|
Впр.5, с.48
|
Впр.4, c.50
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
23 |
|
На кухні з дідусем |
The Past Perfect Tense |
Smell, home-smoked, jelly, taste, |
|
|
Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування |
Розподіляє кошти на продукти харчування |
Впр.3, с.49 |
|
|
Впр.5, с.50 |
Підготувати проект |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
24 |
|
Захист проектів |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Робота з мовним портфоліо |
Впр.6, с.51, скласти 8 запитань до тексту |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
25 |
|
Узагальнююче пвторення |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити граматичний матеріал теми |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема:Охорона здоров’я |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
26 |
|
Здоров’я |
I feel fine. She looks happy. He looks tired. I feel sick. He feels cold. She feels hot. |
Earache, a backache, a stomachache, toothache, a bad cold, a cough, |
Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини |
|
|
|
Впр.4, с.58 |
Впр.1, с.56 Впр.2, с.56 |
|
Впр.3, с.57 |
Впр.5, с.59 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
27 |
|
Як ти себе почуваєш? |
|
a sore throat, a headache, a high temperature, a pain in the knee, |
|
Дає поради щодо правил поведінки під час епідемії |
|
|
Впр.4, с.60 |
Впр.2, с.60 |
Впр.5, с.61 |
Впр.3, с.60
|
написати електронний лист другу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
28 |
|
Хвороби |
How do you feel? |
A fever, a sore throat/quinsy, a bad cold, toothache, a headache, a stomachache |
Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини |
|
Обговорює шляхи профілактики захворювань |
|
Впр.2, с.62 Впр.3, с.63 |
|
Впр.4, с.63 Впр.5, с.63 |
|
Ввпр.6, с.63 Впр.6, с.61, |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
29 |
|
Як я хворів. |
You should… You must/mustn’t |
To feel ill, to phone the mother, to take smb home, to examine the patient, to write a prescription. |
|
Дає поради щодо правил поведінки під час епідемії |
|
Обговорює можливості замовлення ліків |
Впр.3, с.64 |
Впр.1, с.64 |
Впр.2, с.64 Впр.4, с.64 Впр.5, с.65 |
|
Впр.6, с.65 Написати поради другу щодо поведінки під час епідемії |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
30 |
|
Як залишатись здоровим?
|
You should… You must/mustn’t |
Must/mustn`t Should/ shouldn`t |
Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини |
|
Обговорює шляхи профілактики захворювань |
|
Впр.2, с.66 Впр.3, с.66 |
Впр.1, с.65 |
Впр.4, с.67 Діалог |
Впр.5, с.67 |
Впр.5, с.67 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
31 |
|
Форми лікувальних засобів |
Модальні дієслова |
Впр.2, с.68 |
|
Дає поради щодо правил поведінки під час епідемії |
Обговорює шляхи профілактики захворювань |
Обговорює можливості замовлення ліків онлайн |
Впр.3, с.69 |
Впр.2, с.68 |
Впр.1, с.68 Впр.4, с.69 |
|
Впр.5, с.69 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
32 |
|
Допомога при травмуванні
|
Reflexive pronouns as object/ complement (myself, ourselves) |
Впр.1, с.70 |
Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини |
|
Обговорює шляхи профілактики захворювань |
|
Впр.2, с.70 |
|
Впр.1, с.70 |
Впр.4, с.71 |
Підготувати проект |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
33 |
|
Захист проектів |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Робота з мовним портфоліо |
Впр.1, с.74 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
34 |
|
Узагальнююче повторення |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Впр.3, с.75 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема: Кіно і театр |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
35 |
|
Наш вільний час |
What are you going to do? |
A theatre, a cinema, an opera, a ballet |
|
Пояснює правила поведінки у закладах культури |
|
|
Впр.3, с.81 |
|
Впр.1, с.80 Впр.2, с.80
|
Впр.4, с.82 |
Впр.5, с.82 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
36 |
|
Дивлячись кіно |
|
An action film, an adventure film, a comedy, a fantasy, a horror film,
|
|
|
|
Обговорює можливості замовлення квитків онлайн |
Впр.1, с.82 |
Впр.3, с.83 |
Впр.1, с.82 Впр.2, с.83 Впр.4, с.84 |
Впр.6, с.84 Впр.5, с.84 |
Впр.6, с.84 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
37 |
|
У кінотеатрі |
|
A hall, a billboard, a box office, a refreshment stand
|
|
Пояснює правила поведінки у закладах культури |
|
|
Впр.2, с.86 Впр.3, с.86 |
Впр.1, с.85 |
Впр.4, с.87 |
|
Впр.5, с.87 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
38 |
|
Про фільм |
A film Review |
a romance, a science fiction film, a thriller |
|
|
|
Обговорює можливості замовлення квитків онлайн |
Впр.3, с.88 |
Впр.6, с.89 |
Впр.1, с.88 Впр.2, с.88 Впр.5, с.89 |
Впр.7, с.89 |
Впр.7, с.89 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
39 |
|
Відвідування театру |
|
The lights, the curtain, the spotlight, the scenery, the stage, the chorus, a dancer, an actrees, an actor,
|
|
Пояснює правила поведінки у закладах культури |
|
|
Впр.3, с.91 Впр.4, с.92 Впр.5, с.93 |
Впр.1, с.90 |
Впр.2, с.90 |
Впр.2, с.90 |
Впр.6, с.94 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
40 |
|
Відвідування театру |
|
an orchestra, the audience, a balcony, the stalls, a programme, a ticket
|
|
|
|
Обговорює можливості замовлення квитків онлайн |
Впр.2, с.94 Впр.5, с.96 |
|
Впр.1, с.94 Впр.2, с.94 Впр.3, с.95
|
Впр.4, с.96 Впр.6, с.96 |
Впр.7, с.96 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
41 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Впр.2, с.99 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
42 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Впр.3, с.99 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
43 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Впр.5, с.101 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
44 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити ЛО теми |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
45 |
|
Дивлячись виставу |
The Theatrical Performance Review |
|
|
Пояснює правила поведінки у закладах культури
|
|
|
Впр.2, с.97 |
Впр.1, с.97 |
Впр.3, с.97 Впр.4, с.98 |
Впр.1, с.98 |
Підготувати проект |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
46 |
|
Захист проектів |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Робота з мовним портфоліо |
Впр.4, с.100 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
47 |
|
Аналіз контро контр робіт |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити граматичний матеріал теми |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||