Календарно-тематичне планування з англійської мови 9 клас за Несвіт

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з англійської мови 9 клас за Несвіт Планування містить очікувані результати. Розраховано на 2 години в тиждень.
Перегляд файлу

 

 

Календарно-тематичне планування з англійської мови у 9 класі

 - І семестр – (2 години на тиждень)

Підручник – Несвіт А.  Англійська мова: Підручник для 9 класу загальноосвітніх шкіл., 201

 

 

Дата

 

Тема уроку

 

 

Очікувані результати

 

 

Мовний інвентар

Лексика

Граматика

Introduction. We Are in the Ninth Form

Тематика ситуативного спілкування: Вступний модуль. Школа.  Шкільне життя

1

 

Канікули – найкращий шкільний час

Виявляти вибіркову інформацію у почутому/прочитаному тексті

 

ЛО уроку

 

 

Present Continuous and Present Simple

Граматичні часи дієслів

2

 

Базова середня освіта в Україні

Розуміти загальну та виокремлювати детальну інформацію

ЛО уроку

Питальні речення

 

3

 

Моя школа

Обговорювати переваги та недоліки школи

ЛО уроку

Граматичні часи дієслів

Unit 1  My Magic Circle: Family and Friends

Тематика ситуативного спілкування: Родина та друзі

4

 

Відкрий себе

Описувати зовнішність людини.

Описувати характер, коментувати стиль життя та особистість людини.

Надавати персональну інформацію.

 

To succeed in, to possess, a challenge, obstinate, a fault, to be enlarged with, etc.

Adjectives

 

5

 

Риси характеру мого друга

 

 

6

 

Наші уподобання

 

 

ЛО уроку

 

7

 

Зачіски: витончені? модні? особливі? Класні!

Unique, involved, invention, safety, attractiveness, disappear, youth, machinery, pigtails

 

 

8

 

Молодь сьогодні

 

 

ЛО уроку

Часові форми дієслів

9

 

Автобіографія

 

ЛО уроку

 

10

 

Робота над проектом  «Молодіжні організації»

 

 

11

 

Test Your Skills

ТО 1

 

12

 

Урок домашнього читання (Text 1. “An A for Mrs B”, pp. 185-191)

 

Unit 2  Nature Magic: Web of Life

Тематика ситуативного спілкування: Магія природи

13

 

Це наша Земля

Описувати свої дії щодо збереження довкілля Використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання. 

Розуміти детальну інформацію у прочитаному Надавати основну інформацію про Україну.

ЛО уроку

 

14

 

Ласкаво просимо до Асканії-Нової!

Ex.4 p.46

Relative Clauses

15

 

З історії

заповідника

Асканія-Нова

ЛО уроку

Types of relative clauses

16

 

Національні парки

Великобританії

Ex.2p.50

 

17

 

День у націо- нальному парку

ЛО уроку

 

18

 

Національні парки світу

 

 

19

 

Test Your Skills

ТО 2

 

 

20

 

Урок домашнього читання (Text 2. “A Rescued Dog”, pp. 191-197)

 

 

 

 

Комунікативна компетентність

 

Змістові лінії

 

 

Домашнє завдання

Зорове сприймання

Сприймання на слух

Усна взаємодія та усне продукування

Писемне продукування

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

Introduction. We Are in the Ninth Form

Тематика ситуативного спілкування: Вступний модуль. Школа.  Шкільне життя

Аудіювання/читання: вибіркове розуміння почутого/прочитаного

Ex. 3, p. 8

Ex. 2, p. 7

 

Демонструє розуміння потреби працювати разом.

Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя.

Лист про канікули

 

Ex. 9 p.9

Діалоги  про школу

Ex. 2, p. 10

Ex. 4, p. 11

Важливість середньої освіти в Україні

Ex. 6 p.11

 

Важливість середньої освіти в Україні

Ex.8 p.12

Unit 1  My Magic Circle: Family and Friends

Тематика ситуативного спілкування: Родина та друзі

Ex.4 p.17

 

Говорити про свою ідентичність

Пояснює вибір особистих символів.

Критично оцінює вплив деструктивних молодіжних рухів на життя однолітків

Ex.10p.19

Ex. 4, p. 16

Описувати характер, коментувати стиль життя та особистість людини

Ex.11p.19

Аудіювання: Інтерв‘ю

Ex. 5, p. 21

Ex. 1, 2, p. 19

Висловлювати своє відношення до тем, що обговорюються

Ex. 7, p. 21

Ex. 2, p. 24

Ex.8p.23

Читання:стаття про зачіски (встановлення відповідностей, T/F)

Ex. 4, p. 25

Ex. 1, p. 23

Ex. 6, p. 25

 

Ex.8p.27

Діалог про молодіжні течії

Ex. 2, p. 27

Ex. 7, p. 29

Ex. 1, p. 26

Ex. 3, p. 28

Ex. 5, p. 28

Ex.9p.30

Автобіографія американської однолітки

 

Як написати автобіографію

Ex. 6, p. 32

Ex.6b p.34

 

Presentation of your project

Ex. 1, p. 33 Ex. 3, p. 34

Підготуватись до перевірки знань.

 

 

 

Повторити вивчене.

 

 

 

 

 

Unit 2  Nature Magic: Web of Life

Тематика ситуативного спілкування: Магія природи

Ex.4 p.42

 

Розглядає природу як цілісну систему.

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі.

Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону

 

Ex.11p.44

Ex.3 p.44

 

 

Ex.11p.49

 

 

 

Ex.13p.49

Ex.4p.52

 

 

Ex.10p.56

Ex.7p.55

 

 

Ex.2p.57

 

 

Presentation of your project

Підготув.до перевірки знань

 

 

 

Повторити вивчене

 

 

 

 

 

 

 

Unit 4  Environment and Greener Living

Тематика ситуативного спілкування: Охорона довкілля

 

21

 

Охорона довкілля

 

Описувати свої дії щодо збереження довкілля. Писати

офіціного листа.

Обговорювати природні катаклізми,

забруднювання та

захист природи

Брати участь у обговоренні щодо найкращої утилізації непотрібних речей побуту.

Обговорювати стан захисту довкілля у місті чи регіоні проживання. Обґрунтовувати необхідність вибору альтернативних джерел енергії. Розуміти загальний зміст прочитаного та виокремлювати детальну інформацію. Написати стислий ліфлет чи брошуру. Розмовляти на тему довкілля, екологічних проблем та шляхів їх вирішення. Висловлювати своє ставлення до енергетичних проблем та шляхів вирішення.

ЛО уроку,

 

22

 

Що таке

‘fly-tipping’?

ЛО уроку,

 

23

 

Вплив людини на її довкілля

ЛО уроку,

Pr. Cont. Passive Voice

24

 

Використання

земельних угідь в Україні сьогодні

ЛО уроку,

 

25

 

SOS: Тварини під загрозою знищення

ЛО уроку,

Контрастування часових форм

26

 

Are You Green?

 

ЛО уроку,

Модальне дієслово should

27

 

Життєздатний

розвиток

ЛО уроку,

 

28

 

Проект “What Is Our Environment Like?” Контроль говоріння

 

 

29

 

Test Your Skills

ТО 3

Контроль письма

 

 

30

 

Урок домашнього читання (Text 3. “The Great Barrier Reef”, pp. 198-203)

Контроль читання

 

 

31

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

32

 

Повторення

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Unit 4  Environment and Greener Living

Тематика ситуативного спілкування: Охорона довкілля

 

Ex.6 p.65

 

Ex.8 p.65

Розглядає природу як цілісну систему.

Розробляє план дій щодо проведення шкільних екологічних заходів. Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини. Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону.

Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів.

Ex.9p.66

Ex.4 p.67

 

Ex.6 p.68

Ex.7p.68

Ex.2 p.69

 

Ex.5 p.69

Ex.9p.72

 

 

 

Ex.10 p.73

Ex.11p.74

 

A letter to the editor

Ex.3 p.75

Ex.8p.77

Ex.2p.79

 

 

Ex.6p.81

Ex.3 p.82

 

Ex.5 p.84

Ex.6p.85

 

 

 

Presentation of your project

Ex.8p.90

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування з англійської мови у 9 класі

 - І семестр – (2 години на тиждень)

Підручник – Несвіт А.  Англійська мова: Підручник для 9 класу загальноосвітніх шкіл., 201

№ п/п

Дата

Тема уроку

Сфера спілкування

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар - граматика

Ключові компетентності

Science Magic (Магія науки)

33-34

 

Вплив технологій на наше життя

Публічна

Vocabulary file, с. 95

 

Основні
компетентності у
природничих науках
і технологіях

35

 

На зв’язку

Публічна

Впр. 4, с. 98

Passive Voice

Ініціативність і
підприємливість

36

 

На зв’язку

Публічна

 

Present Passive, Past Passive

 

37

 

Чи можливе життя без комп’ютерів?

Публічна

Vocabulary file, с. 103

Passive Voice

Основні
компетентності у
природничих науках
і технологіях

38

 

Чи можливе життя без комп’ютерів?

Публічна

 

Reported Speech

 

39

 

Комп’ютери в нашому житті

Публічна

Speakers, monitor, CPU, modem, MP3 player, mouse mat, mouse, floppy disk, CD-ROM, keyboard, print preview, undo, redo, bullets, bold, italics, enter, download, laptop, tablet PC, desktop, Yahoo!, Messenger, Skype, ICQ, software, menu

Reported Speech

 

40

 

Комп’ютери в нашому житті

Публічна

Hazards, chilled out, it sounds, looking forward to seeing, cracker, hacker, royalties, security, criminal gain, phishing, Spam, Gmail

Prepositions. Reported Speech

Ініціативність і
підприємливість

41

 

Абсурдні винаходи

Публічна

Ridiculous, absurd, useless, penny loafer parasols, DVD rewinder, noodle fan, revolving ice cream cone

Present Passive, Past Passive

Екологічна
грамотність і
здорове життя

42

 

Лексико-граматич. Тест

ТО 4

 

 

Passive and Active. Relative Clauses. Впр. 3, с. 113

 

43

 

Домашнє читання

 

Vocabulary File, с. 204. Впр. 2, с. 206, Впр. 3, с. 207

Passive and Active. Relative Clauses

 

Amazing Britain (Чарівна Британія)

44

 

Столиці Британії

Публічна

Vocabulary File, с. 118. Впр. 2, с. 118

 

Спілкування
іноземними мовами

45

 

Столиці Британії

Публічна

Vocabulary File, с. 120

 

Соціальна та
громадянська
компетентності

46

 

Единбург

Публічна

Vocabulary File Впр. 2, с. 125

Gerund. Впр. 6, с. 127

Спілкування
іноземними мовами

47

 

Единбург

Публічна

Asking for directions; Giving directions; overpass, underpass, zebra crossing, pedestrian crossing, tunnel, main road

Gerund. Gerund or Infinitive. Grammar File, с. 128

Соціальна та
громадянська
компетентності

48

 

Стежка Велетня

Публічна

Впр. 3, с. 131. Vocabulary File

Впр. 7, с. 133. Gerund or Infinitive

Обізнаність та
самовираження у
сфері культури

49

 

Стоунхенддж – вічна загадка

Публічна

Впр. 3, с. 135. Vocabulary File. Впр. 4-5, с. 135 Snowdon

Big Pit

Dan-yr-Ogof showcaves

Gerund or Infinitive

Обізнаність та
самовираження у
сфері культури

50

 

Дива Великобританії

Проектний урок

Публічна

Corporal punishment, destination, birthplace, Hadrian’s Wall, accommodation, campgrounds, fish and chips, rentals, GBP, daily budget, backyard, changing of the guards, Beefeater guards, spectacular, Celts, heritage

 

Спілкування
іноземними мовами

51

 

Лексико-граматич. Тест

ТО 5

 

 

Gerund or Infinitive

 

Information Magic: Radio and TV (Засоби масової інформації: радіо та телебачення)

52

 

ЗМІ в нашому житті

Публічна

Впр. 2, с. 109 Vocabulary File. Впр. 5, с. 147

 

Інформаційно-
цифрова
компетентність

53

 

Мас-медіа в нашому житті

Публічна

 

Sentences what a good Mass Media. Modal Verbs

Інформаційно-
цифрова
компетентність

 

 

Змістова лінія

Мовленнєва діяльність

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

Усна взаємодія та усне продукування (мовлення)

 

Сприймання на слух (аудіювання)

Зорове сприймання (читання)

Писемне продукування (письмо)

 

Презентує та
обґрунтовує
проекти щодо
збереження
довкілля та
забезпечення
його сталого
розвитку.

Презентує та
обґрунтовує
проекти щодо
збереження
довкілля та
забезпечення
його сталого
розвитку.

 

 

 

 

 

 

 

Обговорює свою
роль у сучасному
технологічному
середовищі.

Обговорює свою
роль у сучасному
технологічному
середовищі.

Обговорює свою
роль у сучасному
технологічному
середовищі.

 

Обговорює
позитивні та
негативні
наслідки від
певних винаходів

Обговорює
позитивні та
негативні
наслідки від
певних винаходів

Обговорює
позитивні та
негативні
наслідки від
певних винаходів

Обговорює
позитивні та
негативні
наслідки від
певних винаходів

Обговорює
позитивні та
негативні
наслідки від
певних винаходів

 

Впр. 1, с. 93. Впр. 4(а), с. 94. Discussion. Впр. 7, с. 96

Впр. 2, с. 94

Впр. 6, с. 95

Впр. 3, с. 94, Впр. 8, с. 97. Making up sentences

Впр. 9, с. 97- записати текст, заповнюючи пропуски

 

Впр. 1, с. 97

About inventions

Впр. 3, с. 98

Впр. 2, с. 98.

Впр. 5, 6, с. 99-100

 

. Впр. 7(б), с. 101 dialogues

Text “E-mails”

с. 100, Впр. 7(а), 8(2), с. 10

Впр. 8(1), с. 102 Making no

Впр. 9, с. 102-

 

Впр. 1, 2, с. 102-103 Expressing opinion; asking questions

The riddle. Впр. 2, с. 103

Впр. 4, 5, с. 104; Text “The Smith-sonian Institution”

Writing a paragraph about a science museum

Написати роздум про необхідність комп’ютерів

 

Впр. 6, 8,  с. 105, Monologue. Впр. 9, с. 106

The riddles

Text “Chat etiquette”

Впр. 7, с. 105.

Впр. 10, с. 106-

 

Expressing agreeing and disagreeing. Впр. 3, с. 107. Answering questions

Впр. 2, с. 107. Computer Quiz questions

Впр. 1, с. 106. Dialogue “How A Modern Library Is Organized”

Впр. 4, с. 108

Впр. 5, с. 108

 

Expressing opinion

Впр. 1, с. 110

Впр. 6, с. 108. E

Computering the table; writing an e-mail

Впр. 8, с. 109

 

Answering questions. Впр. 3, 5, с. 111-112

Text “Useless inventions”. The riddle

Впр. 2, с. 111.”. Впр. 4(а), с. 111

Making notes

Впр. 4(б), с. 112

 

Впр. 5, с. 114.

The riddles

Впр. 1, с. 112, Впр. 4, с. 113

Впр. 2, с. 113

Впр. 6, с. 114 – написати листа в газету

 

 

 

 

Впр. 1, с. 203, Впр. 4, с. 207.

 

Tomas Edison, с. 204. Впр. 8-9

Впр. 6, с. 207.

Впр. 15-16, с. 110

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Описує види еко-
туризму.

Описує види еко-
туризму.

Описує види еко-
туризму.

Порівнює типові
для різних
культур вербальні
та невербальні
норми поведінки.

Демонструє
розуміння
цінності
культурного
розмаїття та
потреби жити
разом у мирі.

Визначає
орієнтовну
вартість
перебування
країні виучуваної
мови.

Визначає
орієнтовну
вартість
перебування в
країні виучуваної
мови.

Визначає
орієнтовну
вартість
перебування в
країні виучуваної
мови.

 

Впр. 1, с. 117.

Sentences. Впр. 3, с. 118

Впр. 4-5, с. 119-120 Text

Completing sentences

Інформація про види, пейзажі

 

Впр. 8, с. 122 Dialogues

Text “the UK part”

Впр. 7, с. 120, Впр. 9-12, с. 122-124

Впр. 10(б), с. 123 Completing sentences

Впр. 13, с. 125

 

Впр. 1, с. 125 Discussion

 

Впр. 3-4, с. 126-

Completing the sentences;

Впр. 7, с. 128

 

Впр. 9, с. 129

 

 

The UK Quiz

Text “Emma”

Впр. 8, с. 128

Впр. 10, с. 129-130

 

Впр. 1, с. 130 opinion Впр. 6(б), с. 133 dialogue

 

Впр. 2, с. 131, Впр. 6, 8, с. 133

Впр. 5, с. 132 Complete the sentences

Впр. 10, с. 133

 

Впр. 1, с. 134, Впр. 6, с. 136. Answering questions

Article “Wales”. Quiz “Around the UK”

Впр. 2, с. 134

Completing the sentences

Впр. 7, с. 136

 

Quiz “Great Britain”. Discussion. Впр. 1-2, с. 136-137

 

The Internet blog. Text “Useful information”

Completing the table; making a report

Описати одне (на вибір) із див Великобританії

 

 

 

 

Exchanging information. Впр. 5, с. 141

Впр. 4, с. 140 Facts about London

Впр. 1-2, с. 137-138

Puzzle net. Впр. 3, с. 140

Впр. 6, с. 141 – написати лист

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Демонструє
розуміння основ
медіа

Пояснює правила
безпечної
поведінки

 

Впр. 1, с. 145 expressing opinion. Впр. 4, с. 146

Text “Watching TV”

Впр. Т3, с. 146

Complete the sentences

Впр. 6, с. 147-148 – написати запитання до складених речень

 

Визначає
достовірність
інформації.

 

 

с. 144 exchanging opinion Впр. 8, с. 148, Впр. 11, с. 149

Впр. 9, с. 148

Text “The news headlines”

Впр. 7, с. 148. Впр. 10, с. 148 completing the table

Впр. 12, с. 149

 

54

 

Телебачення і радіо

Публічна

Впр. 7, с. 153. Vocabulary File

Relative Clauses. Впр. 9, с. 153 Active and Passive Voice

Інформаційно-
цифрова
компетентність

55

 

Моя улюблена телевізійна програма

Публічна

Twist, former, archenemies, require

 

Соціальна та
громадянська
компетентності

56

 

Шкільна радіопрограма

Публічна

 

 

Соціальна та
громадянська
компетентності

57

 

Лексико-граматич. Тест

ТО 6

 

 

Gerund Past Tenses

 

58

 

Домашнє читання

 

Vocabulary list, с. 217. Впр. 2, с. 219. Conducted, argued, addict, chatting, via, curious, socializing, addiction

Past Tenses. Future Tenses. Gerund

 

Career Magic (Робота і професія)

59

 

Світ професій

Освітня

Впр. 3(а), с. 166. Difficult, interesting, boring, well-paid, little-paid. Впр. 5-8, с. 167-168

 

Ініціативність і
підприємливість

60

 

Один день із життя…

Освітня

Впр. 2(а), с. 170. Vocabulary File. Впр. 4, с. 171

Grammar chart, с. 172. Modals Verbs. Впр. 11, с. 173

Ініціативність і
підприємливість

61

 

Один день із життя…

Освітня

 

Modals Verbs

 

62

 

Професії

Освітня

Vocabulary File, с. 176

Modals Verbs

Ініціативність і
підприємливість

63

 

Топ-10 робіт в Україні

Проектний урок

Освітня

Tomboy

Modals Verbs

Ініціативність і
підприємливість

64

 

Лексико-граматич. Тест

ТО 7

 

 

Впр. 2, с. 182. Modal Verbs. Впр. 4, с. 183. Relative clauses

 

65

 

Домашнє читання

Контроль читання

 

Vocabulary box, с. 211

Past Tenses. Future Tenses. Modal Verbs. Relative clauses. Passive and Active voice

 

66

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

67

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

68

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

69

 

Повторення

 

 

 

 

 

70

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Визначає
достовірність
інформації.

 

 

Впр. 1, с. 149 Впр. 3(б), с. 150 dialogue

 

Впр. 2, с. 150, Впр. 4(а), с151, Впр. 6, с. 152

Впр. 4(б), с. 151 Впр. 5, с. 152.

Впр. 10, с. 154

 

Демонструє
розуміння основмедіа-
грамотності.

 

 

Answering questions. Впр. 1, с. 155 Exchanging opinions

Впр. 2, с. 155

Впр. 3-5, с. 156-158 Text “TV programmes”

Впр. 6, с. 158. Making notes

Впр. 8, с. 159

 

Демонструє
розуміння основ
медіа-
грамотності.

 

 

Впр. 1, с. 159. Discussion. Впр. 2, с. 159.

Text “Radio stations”

Matching the words. Впр. 1, с. 159

Making a question list;

Впр. 4, с. 159

 

 

 

Dialogues. Mass Media Quiz. Впр. 5, с. 162

 

Впр. 4, с. 162. Mass Media Quiz

Впр. 1, с. 160, Впр. 3, с. 161

Впр. 2, с. 160

Впр. 6, с. 162

 

 

 

 

Впр. 1, с. 217, Впр. 4-8, с. 220-221 interviewing

Text “Is TV good or bad”

Text, с. 217. Впр. 3, с. 219, Впр. 9, с. 221

Впр. 6, с. 220 Completing the table

Впр. 15, с. 222

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повідомляє про
перспективи
свого
професійного
вибору.

Проектує власну
професійну
діяльність
відповідно до
своїх схильностей
і потреб
суспільства.

Повідомляє про
перспективи
свого
професійного
вибору.

 

Проявляє
обізнаність і своє
ставлення до
фінансових
можливостей
сучасних
професій.

Проявляє
обізнаність і своє
ставлення до
фінансових
можливостей
сучасних
професій.

 

Впр. 1, с. 165. Answering questions

Text “Digital Age”

Впр. 2-4, с. 165-167

Впр. 6, с. 168 Completing the sentences

Впр. 10, с. 169

 

 

Wisdom Quotes, с. 164; Впр. 2(б), с. 170

 

Впр. 3(а), с. 170

Впр. 1, с. 169, Впр. 3(б), с. 170,

Впр. 9, 10, с. 173

 

 

Talking about occupation;

Text “Summer time job”

Впр. 3, с. 135

Completing the sentences

Впр. 14, с. 174

 

 

Впр. 2, с. 175, Впр. 4, с. 176, Впр. 6, с. 178

Впр. 1(а), с. 175 Text “Summer job”

Впр. 5, с. 177

Впр. 1(б), с. 175, Впр. 3, с. 176 Впр. 7, с. 178

Впр. 10, с. 179

 

 

Answering questions. Впр. 2(а), с. 180

Text “the male job”

Впр. 1, с. 180

 

Впр. 2(б), 3, с. 180-181

 

 

Впр. 6, с. 184

Впр. 1, с. 181

Впр. 3, с. 182, Впр. 5, с. 183

Completing the sentences; completing the text

Впр. 6, с. 184

 

 

Впр. 1, с. 120 Discussion. Впр. 4-5, с. 214

 

, с. 211, Впр. 9, с. 216

Впр. 2, 3, с. 213 Впр. 10, с. 216

Впр. 13, с. 216

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (9-й рік навчання) 9 клас (Несвіт А.М.)
Додано
13 жовтня 2023
Переглядів
882
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку