Календарно-тематичне планування з англійської мови у 9 класі
- І семестр – (2 години на тиждень)
Підручник – Несвіт А. Англійська мова: Підручник для 9 класу загальноосвітніх шкіл., 201
№ |
Дата |
Тема уроку
|
Очікувані результати
|
Мовний інвентар |
|
Лексика |
Граматика |
||||
Introduction. We Are in the Ninth Form Тематика ситуативного спілкування: Вступний модуль. Школа. Шкільне життя |
|||||
1 |
|
Канікули – найкращий шкільний час |
Виявляти вибіркову інформацію у почутому/прочитаному тексті
|
ЛО уроку
|
Present Continuous and Present Simple Граматичні часи дієслів |
2 |
|
Базова середня освіта в Україні |
Розуміти загальну та виокремлювати детальну інформацію |
ЛО уроку |
Питальні речення
|
3 |
|
Моя школа |
Обговорювати переваги та недоліки школи |
ЛО уроку |
Граматичні часи дієслів |
Unit 1 My Magic Circle: Family and Friends Тематика ситуативного спілкування: Родина та друзі |
|||||
4 |
|
Відкрий себе |
Описувати зовнішність людини. Описувати характер, коментувати стиль життя та особистість людини. Надавати персональну інформацію.
|
To succeed in, to possess, a challenge, obstinate, a fault, to be enlarged with, etc. |
Adjectives
|
5 |
|
Риси характеру мого друга |
|
|
|
6 |
|
Наші уподобання
|
ЛО уроку |
|
|
7 |
|
Зачіски: витончені? модні? особливі? Класні! |
Unique, involved, invention, safety, attractiveness, disappear, youth, machinery, pigtails
|
|
|
8 |
|
Молодь сьогодні
|
ЛО уроку |
Часові форми дієслів |
|
9 |
|
Автобіографія
|
ЛО уроку |
|
|
10 |
|
Робота над проектом «Молодіжні організації» |
|
|
|
11 |
|
Test Your Skills ТО 1 |
|
||
12 |
|
Урок домашнього читання (Text 1. “An A for Mrs B”, pp. 185-191) |
|
||
Unit 2 Nature Magic: Web of Life Тематика ситуативного спілкування: Магія природи |
|||||
13 |
|
Це наша Земля |
Описувати свої дії щодо збереження довкілля Використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання. Розуміти детальну інформацію у прочитаному Надавати основну інформацію про Україну. |
ЛО уроку |
|
14 |
|
Ласкаво просимо до Асканії-Нової! |
Ex.4 p.46 |
Relative Clauses |
|
15 |
|
З історії заповідника Асканія-Нова |
ЛО уроку |
Types of relative clauses |
|
16 |
|
Національні парки Великобританії |
Ex.2p.50 |
|
|
17 |
|
День у націо- нальному парку |
ЛО уроку |
|
|
18 |
|
Національні парки світу |
|
|
|
19 |
|
Test Your Skills ТО 2 |
|
|
|
20 |
|
Урок домашнього читання (Text 2. “A Rescued Dog”, pp. 191-197) |
|
|
Комунікативна компетентність
|
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||||
Зорове сприймання |
Сприймання на слух |
Усна взаємодія та усне продукування |
Писемне продукування |
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
|
Introduction. We Are in the Ninth Form Тематика ситуативного спілкування: Вступний модуль. Школа. Шкільне життя |
||||||||
Аудіювання/читання: вибіркове розуміння почутого/прочитаного Ex. 3, p. 8 Ex. 2, p. 7 |
|
Демонструє розуміння потреби працювати разом. Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя. |
Лист про канікули
Ex. 9 p.9 |
|||||
Діалоги про школу Ex. 2, p. 10 Ex. 4, p. 11 |
Важливість середньої освіти в Україні |
Ex. 6 p.11 |
||||||
|
Важливість середньої освіти в Україні |
Ex.8 p.12 |
||||||
Unit 1 My Magic Circle: Family and Friends Тематика ситуативного спілкування: Родина та друзі |
||||||||
Ex.4 p.17
|
Говорити про свою ідентичність |
Пояснює вибір особистих символів. Критично оцінює вплив деструктивних молодіжних рухів на життя однолітків |
Ex.10p.19 |
|||||
Ex. 4, p. 16 |
Описувати характер, коментувати стиль життя та особистість людини |
Ex.11p.19 |
||||||
Аудіювання: Інтерв‘юEx. 5, p. 21 Ex. 1, 2, p. 19 |
Висловлювати своє відношення до тем, що обговорюються Ex. 7, p. 21 Ex. 2, p. 24 |
Ex.8p.23 |
||||||
Читання:стаття про зачіски (встановлення відповідностей, T/F) Ex. 4, p. 25 Ex. 1, p. 23 Ex. 6, p. 25 |
|
Ex.8p.27 |
||||||
Діалог про молодіжні течіїEx. 2, p. 27 Ex. 7, p. 29 |
Ex. 1, p. 26 Ex. 3, p. 28 Ex. 5, p. 28 |
Ex.9p.30 |
||||||
Автобіографія американської однолітки
|
Як написати автобіографію Ex. 6, p. 32 |
Ex.6b p.34 |
||||||
|
Presentation of your project Ex. 1, p. 33 Ex. 3, p. 34 |
Підготуватись до перевірки знань. |
||||||
|
|
Повторити вивчене. |
||||||
|
|
|
||||||
Unit 2 Nature Magic: Web of Life Тематика ситуативного спілкування: Магія природи |
||||||||
Ex.4 p.42 |
|
Розглядає природу як цілісну систему. Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі. Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону
|
Ex.11p.44 |
|||||
Ex.3 p.44
|
|
Ex.11p.49 |
||||||
|
|
Ex.13p.49 |
||||||
Ex.4p.52
|
|
Ex.10p.56 |
||||||
Ex.7p.55
|
|
Ex.2p.57 |
||||||
|
Presentation of your project |
Підготув.до перевірки знань |
||||||
|
|
Повторити вивчене |
||||||
|
|
|
Unit 4 Environment and Greener Living Тематика ситуативного спілкування: Охорона довкілля
|
|||||
21 |
|
Охорона довкілля
|
Описувати свої дії щодо збереження довкілля. Писати офіціного листа. Обговорювати природні катаклізми, забруднювання та захист природи Брати участь у обговоренні щодо найкращої утилізації непотрібних речей побуту. Обговорювати стан захисту довкілля у місті чи регіоні проживання. Обґрунтовувати необхідність вибору альтернативних джерел енергії. Розуміти загальний зміст прочитаного та виокремлювати детальну інформацію. Написати стислий ліфлет чи брошуру. Розмовляти на тему довкілля, екологічних проблем та шляхів їх вирішення. Висловлювати своє ставлення до енергетичних проблем та шляхів вирішення. |
ЛО уроку, |
|
22 |
|
Що таке ‘fly-tipping’? |
ЛО уроку, |
|
|
23 |
|
Вплив людини на її довкілля |
ЛО уроку, |
Pr. Cont. Passive Voice |
|
24 |
|
Використання земельних угідь в Україні сьогодні |
ЛО уроку, |
|
|
25 |
|
SOS: Тварини під загрозою знищення |
ЛО уроку, |
Контрастування часових форм |
|
26 |
|
Are You Green?
|
ЛО уроку, |
Модальне дієслово should |
|
27 |
|
Життєздатний розвиток |
ЛО уроку, |
|
|
28 |
|
Проект “What Is Our Environment Like?” Контроль говоріння |
|
|
|
29 |
|
Test Your Skills ТО 3 Контроль письма |
|
|
|
30 |
|
Урок домашнього читання (Text 3. “The Great Barrier Reef”, pp. 198-203) Контроль читання |
|
|
|
31 |
|
Контроль аудіювання
|
|
|
|
32 |
|
Повторення Підсумковий урок
|
|
|
|
Unit 4 Environment and Greener Living Тематика ситуативного спілкування: Охорона довкілля
|
|||
Ex.6 p.65
|
Ex.8 p.65 |
Розглядає природу як цілісну систему. Розробляє план дій щодо проведення шкільних екологічних заходів. Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини. Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону. Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів. |
Ex.9p.66 |
Ex.4 p.67
|
Ex.6 p.68 |
Ex.7p.68 |
|
Ex.2 p.69
|
Ex.5 p.69 |
Ex.9p.72 |
|
|
Ex.10 p.73 |
Ex.11p.74 |
|
|
A letter to the editor Ex.3 p.75 |
Ex.8p.77 |
|
Ex.2p.79
|
|
Ex.6p.81 |
|
Ex.3 p.82
|
Ex.5 p.84 |
Ex.6p.85 |
|
|
Presentation of your project |
Ex.8p.90 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Календарно-тематичне планування з англійської мови у 9 класі
- І семестр – (2 години на тиждень)
Підручник – Несвіт А. Англійська мова: Підручник для 9 класу загальноосвітніх шкіл., 201
№ п/п |
Дата |
Тема уроку |
Сфера спілкування |
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар - граматика |
Ключові компетентності |
Science Magic (Магія науки) |
||||||
33-34 |
|
Вплив технологій на наше життя |
Публічна |
Vocabulary file, с. 95 |
|
Основні |
35 |
|
На зв’язку |
Публічна |
Впр. 4, с. 98 |
Passive Voice |
Ініціативність і |
36 |
|
На зв’язку |
Публічна |
|
Present Passive, Past Passive |
|
37 |
|
Чи можливе життя без комп’ютерів? |
Публічна |
Vocabulary file, с. 103 |
Passive Voice |
Основні |
38 |
|
Чи можливе життя без комп’ютерів? |
Публічна |
|
Reported Speech |
|
39 |
|
Комп’ютери в нашому житті |
Публічна |
Speakers, monitor, CPU, modem, MP3 player, mouse mat, mouse, floppy disk, CD-ROM, keyboard, print preview, undo, redo, bullets, bold, italics, enter, download, laptop, tablet PC, desktop, Yahoo!, Messenger, Skype, ICQ, software, menu |
Reported Speech |
|
40 |
|
Комп’ютери в нашому житті |
Публічна |
Hazards, chilled out, it sounds, looking forward to seeing, cracker, hacker, royalties, security, criminal gain, phishing, Spam, Gmail |
Prepositions. Reported Speech |
Ініціативність і |
41 |
|
Абсурдні винаходи |
Публічна |
Ridiculous, absurd, useless, penny loafer parasols, DVD rewinder, noodle fan, revolving ice cream cone |
Present Passive, Past Passive |
Екологічна |
42 |
|
Лексико-граматич. Тест ТО 4 |
|
|
Passive and Active. Relative Clauses. Впр. 3, с. 113 |
|
43 |
|
Домашнє читання |
|
Vocabulary File, с. 204. Впр. 2, с. 206, Впр. 3, с. 207 |
Passive and Active. Relative Clauses |
|
Amazing Britain (Чарівна Британія) |
||||||
44 |
|
Столиці Британії |
Публічна |
Vocabulary File, с. 118. Впр. 2, с. 118 |
|
Спілкування |
45 |
|
Столиці Британії |
Публічна |
Vocabulary File, с. 120 |
|
Соціальна та |
46 |
|
Единбург |
Публічна |
Vocabulary File Впр. 2, с. 125 |
Gerund. Впр. 6, с. 127 |
Спілкування |
47 |
|
Единбург |
Публічна |
Asking for directions; Giving directions; overpass, underpass, zebra crossing, pedestrian crossing, tunnel, main road |
Gerund. Gerund or Infinitive. Grammar File, с. 128 |
Соціальна та |
48 |
|
Стежка Велетня |
Публічна |
Впр. 3, с. 131. Vocabulary File |
Впр. 7, с. 133. Gerund or Infinitive |
Обізнаність та |
49 |
|
Стоунхенддж – вічна загадка |
Публічна |
Впр. 3, с. 135. Vocabulary File. Впр. 4-5, с. 135 Snowdon Big Pit Dan-yr-Ogof showcaves |
Gerund or Infinitive |
Обізнаність та |
50 |
|
Дива Великобританії Проектний урок |
Публічна |
Corporal punishment, destination, birthplace, Hadrian’s Wall, accommodation, campgrounds, fish and chips, rentals, GBP, daily budget, backyard, changing of the guards, Beefeater guards, spectacular, Celts, heritage |
|
Спілкування |
51 |
|
Лексико-граматич. Тест ТО 5 |
|
|
Gerund or Infinitive |
|
Information Magic: Radio and TV (Засоби масової інформації: радіо та телебачення) |
||||||
52 |
|
ЗМІ в нашому житті |
Публічна |
Впр. 2, с. 109 Vocabulary File. Впр. 5, с. 147 |
|
Інформаційно- |
53 |
|
Мас-медіа в нашому житті |
Публічна |
|
Sentences what a good Mass Media. Modal Verbs |
Інформаційно- |
Змістова лінія |
Мовленнєва діяльність |
Домашнє завдання |
||||||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Усна взаємодія та усне продукування (мовлення)
|
Сприймання на слух (аудіювання) |
Зорове сприймання (читання) |
Писемне продукування (письмо) |
|
|
||||||||
Презентує та
Презентує та |
Обговорює свою
Обговорює свою
Обговорює свою
|
Обговорює
Обговорює
Обговорює
Обговорює
Обговорює |
|
Впр. 1, с. 93. Впр. 4(а), с. 94. Discussion. Впр. 7, с. 96 |
Впр. 2, с. 94 |
Впр. 6, с. 95 |
Впр. 3, с. 94, Впр. 8, с. 97. Making up sentences |
Впр. 9, с. 97- записати текст, заповнюючи пропуски |
|
Впр. 1, с. 97 |
About inventions |
Впр. 3, с. 98 |
Впр. 2, с. 98. |
Впр. 5, 6, с. 99-100 |
|||
|
. Впр. 7(б), с. 101 dialogues |
Text “E-mails” |
с. 100, Впр. 7(а), 8(2), с. 10 |
Впр. 8(1), с. 102 Making no |
Впр. 9, с. 102- |
|||
|
Впр. 1, 2, с. 102-103 Expressing opinion; asking questions |
The riddle. Впр. 2, с. 103 |
Впр. 4, 5, с. 104; Text “The Smith-sonian Institution” |
Writing a paragraph about a science museum |
Написати роздум про необхідність комп’ютерів |
|||
|
Впр. 6, 8, с. 105, Monologue. Впр. 9, с. 106 |
The riddles |
Text “Chat etiquette” |
Впр. 7, с. 105. |
Впр. 10, с. 106- |
|||
|
Expressing agreeing and disagreeing. Впр. 3, с. 107. Answering questions |
Впр. 2, с. 107. Computer Quiz questions |
Впр. 1, с. 106. Dialogue “How A Modern Library Is Organized” |
Впр. 4, с. 108 |
Впр. 5, с. 108 |
|||
|
Expressing opinion |
Впр. 1, с. 110 |
Впр. 6, с. 108. E |
Computering the table; writing an e-mail |
Впр. 8, с. 109 |
|||
|
Answering questions. Впр. 3, 5, с. 111-112 |
Text “Useless inventions”. The riddle |
Впр. 2, с. 111.”. Впр. 4(а), с. 111 |
Making notes |
Впр. 4(б), с. 112 |
|||
|
Впр. 5, с. 114. |
The riddles |
Впр. 1, с. 112, Впр. 4, с. 113 |
Впр. 2, с. 113 |
Впр. 6, с. 114 – написати листа в газету |
|||
|
|
|
|
Впр. 1, с. 203, Впр. 4, с. 207. |
|
Tomas Edison, с. 204. Впр. 8-9 |
Впр. 6, с. 207. |
Впр. 15-16, с. 110 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Описує види еко-
Описує види еко-
Описує види еко- |
Порівнює типові
Демонструє |
Визначає
Визначає
Визначає |
|
Впр. 1, с. 117. |
Sentences. Впр. 3, с. 118 |
Впр. 4-5, с. 119-120 Text |
Completing sentences |
Інформація про види, пейзажі |
|
Впр. 8, с. 122 Dialogues |
Text “the UK part” |
Впр. 7, с. 120, Впр. 9-12, с. 122-124 |
Впр. 10(б), с. 123 Completing sentences |
Впр. 13, с. 125 |
|||
|
Впр. 1, с. 125 Discussion |
|
Впр. 3-4, с. 126- |
Completing the sentences; |
Впр. 7, с. 128 |
|||
|
Впр. 9, с. 129
|
The UK Quiz |
Text “Emma” |
Впр. 8, с. 128 |
Впр. 10, с. 129-130 |
|||
|
Впр. 1, с. 130 opinion Впр. 6(б), с. 133 dialogue |
|
Впр. 2, с. 131, Впр. 6, 8, с. 133 |
Впр. 5, с. 132 Complete the sentences |
Впр. 10, с. 133 |
|||
|
Впр. 1, с. 134, Впр. 6, с. 136. Answering questions |
Article “Wales”. Quiz “Around the UK” |
Впр. 2, с. 134 |
Completing the sentences |
Впр. 7, с. 136 |
|||
|
Quiz “Great Britain”. Discussion. Впр. 1-2, с. 136-137 |
|
The Internet blog. Text “Useful information” |
Completing the table; making a report |
Описати одне (на вибір) із див Великобританії |
|||
|
|
|
|
Exchanging information. Впр. 5, с. 141 |
Впр. 4, с. 140 Facts about London |
Впр. 1-2, с. 137-138 |
Puzzle net. Впр. 3, с. 140 |
Впр. 6, с. 141 – написати лист |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Демонструє |
Пояснює правила |
|
Впр. 1, с. 145 expressing opinion. Впр. 4, с. 146 |
Text “Watching TV” |
Впр. Т3, с. 146 |
Complete the sentences |
Впр. 6, с. 147-148 – написати запитання до складених речень |
|
Визначає |
|
|
с. 144 exchanging opinion Впр. 8, с. 148, Впр. 11, с. 149 |
Впр. 9, с. 148 |
Text “The news headlines” |
Впр. 7, с. 148. Впр. 10, с. 148 completing the table |
Впр. 12, с. 149 |
54 |
|
Телебачення і радіо |
Публічна |
Впр. 7, с. 153. Vocabulary File |
Relative Clauses. Впр. 9, с. 153 Active and Passive Voice |
Інформаційно- |
55 |
|
Моя улюблена телевізійна програма |
Публічна |
Twist, former, archenemies, require |
|
Соціальна та |
56 |
|
Шкільна радіопрограма |
Публічна |
|
|
Соціальна та |
57 |
|
Лексико-граматич. Тест ТО 6 |
|
|
Gerund Past Tenses |
|
58 |
|
Домашнє читання |
|
Vocabulary list, с. 217. Впр. 2, с. 219. Conducted, argued, addict, chatting, via, curious, socializing, addiction |
Past Tenses. Future Tenses. Gerund |
|
Career Magic (Робота і професія) |
||||||
59 |
|
Світ професій |
Освітня |
Впр. 3(а), с. 166. Difficult, interesting, boring, well-paid, little-paid. Впр. 5-8, с. 167-168 |
|
Ініціативність і |
60 |
|
Один день із життя… |
Освітня |
Впр. 2(а), с. 170. Vocabulary File. Впр. 4, с. 171 |
Grammar chart, с. 172. Modals Verbs. Впр. 11, с. 173 |
Ініціативність і |
61 |
|
Один день із життя… |
Освітня |
|
Modals Verbs |
|
62 |
|
Професії |
Освітня |
Vocabulary File, с. 176 |
Modals Verbs |
Ініціативність і |
63 |
|
Топ-10 робіт в Україні Проектний урок |
Освітня |
Tomboy |
Modals Verbs |
Ініціативність і |
64 |
|
Лексико-граматич. Тест ТО 7 |
|
|
Впр. 2, с. 182. Modal Verbs. Впр. 4, с. 183. Relative clauses |
|
65 |
|
Домашнє читання Контроль читання |
|
Vocabulary box, с. 211 |
Past Tenses. Future Tenses. Modal Verbs. Relative clauses. Passive and Active voice |
|
66 |
|
Контроль письма
|
|
|
|
|
67 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
68 |
|
Контроль говоріння
|
|
|
|
|
69 |
|
Повторення
|
|
|
|
|
70 |
|
Підсумковий урок
|
|
|
|
|
|
Визначає |
|
|
Впр. 1, с. 149 Впр. 3(б), с. 150 dialogue |
|
Впр. 2, с. 150, Впр. 4(а), с151, Впр. 6, с. 152 |
Впр. 4(б), с. 151 Впр. 5, с. 152. |
Впр. 10, с. 154 |
|
Демонструє |
|
|
Answering questions. Впр. 1, с. 155 Exchanging opinions |
Впр. 2, с. 155 |
Впр. 3-5, с. 156-158 Text “TV programmes” |
Впр. 6, с. 158. Making notes |
Впр. 8, с. 159 |
|
Демонструє |
|
|
Впр. 1, с. 159. Discussion. Впр. 2, с. 159. |
Text “Radio stations” |
Matching the words. Впр. 1, с. 159 |
Making a question list; |
Впр. 4, с. 159 |
|
|
|
Dialogues. Mass Media Quiz. Впр. 5, с. 162
|
Впр. 4, с. 162. Mass Media Quiz |
Впр. 1, с. 160, Впр. 3, с. 161 |
Впр. 2, с. 160 |
Впр. 6, с. 162 |
|
|
|
|
|
Впр. 1, с. 217, Впр. 4-8, с. 220-221 interviewing |
Text “Is TV good or bad” |
Text, с. 217. Впр. 3, с. 219, Впр. 9, с. 221 |
Впр. 6, с. 220 Completing the table |
Впр. 15, с. 222 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повідомляє про
Проектує власну
Повідомляє про |
|
Проявляє
Проявляє
|
Впр. 1, с. 165. Answering questions |
Text “Digital Age” |
Впр. 2-4, с. 165-167 |
Впр. 6, с. 168 Completing the sentences |
Впр. 10, с. 169 |
|
|
Wisdom Quotes, с. 164; Впр. 2(б), с. 170 |
|
Впр. 3(а), с. 170 |
Впр. 1, с. 169, Впр. 3(б), с. 170, |
Впр. 9, 10, с. 173 |
||
|
|
Talking about occupation; |
Text “Summer time job” |
Впр. 3, с. 135 |
Completing the sentences |
Впр. 14, с. 174 |
||
|
|
Впр. 2, с. 175, Впр. 4, с. 176, Впр. 6, с. 178 |
Впр. 1(а), с. 175 Text “Summer job” |
Впр. 5, с. 177 |
Впр. 1(б), с. 175, Впр. 3, с. 176 Впр. 7, с. 178 |
Впр. 10, с. 179 |
||
|
|
Answering questions. Впр. 2(а), с. 180 |
Text “the male job” |
Впр. 1, с. 180 |
|
Впр. 2(б), 3, с. 180-181 |
||
|
|
Впр. 6, с. 184 |
Впр. 1, с. 181 |
Впр. 3, с. 182, Впр. 5, с. 183 |
Completing the sentences; completing the text |
Впр. 6, с. 184 |
||
|
|
Впр. 1, с. 120 Discussion. Впр. 4-5, с. 214 |
|
, с. 211, Впр. 9, с. 216 |
Впр. 2, 3, с. 213 Впр. 10, с. 216 |
Впр. 13, с. 216 |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|