Календарно-тематичне планування з англійської мови для 3 класу за підручником А.Несвіт

Про матеріал

Календарно-тематичне планування з англійської мови для 3 класу за підручником А.Несвіт. Англійська мова: підручник для 3 класу загальноосвітніх навчальних закладів. А. Несвіт. – Київ: «Генеза», 2014. З інтегрованими змістовими лініями.

Перегляд файлу

Витяг з Листа МОН України від 17.08.2016 № 1/9-437 «Щодо методичних рекомендацій

про викладання навчальних предметів у загальноосвітніх навчальних закладах»

В 3-4 класах значно ускладнюється тематика мовного та мовленнєвого матеріалу для говоріння. Крім невербальних моделей комунікативної поведінки, діти будуть уживати емоційно-забарвлені комунікативні одиниці розмовної мови, характерні носіям мови, які вони вивчили завдяки використанню автентичних прикладів іноземної мови (народні наспіви, дитяча поезія, казки, оповідання тощо), та які вони будуть уживати під час відтворення власних діалогів, що моделюють реальне спілкування.

У 3-4 класах доцільно застосовувати ситуації, побудовані за принципом діалогу культур, а саме: ситуацій - уявних подорожей до визначних місць країни, мова якої вивчається, ситуацій-обміну думками, пов’язаних з обговоренням отриманих знань про національні реалії іншої та своєї культури, наприклад, про реалії шкільного життя, національні та родинні свята, світу дитячих захоплень тощо.

     На відміну від 1 і 2 класів, в 3-4 класах збільшується доля самостійної роботи учня над мовним та мовленнєвим матеріалом, що дозволяє молодшим школярам реалізувати свої творчі здібності. Особливої уваги заслуговує проектна робота як різновид творчої групової роботи молодших школярів. Завдання-проекти мають допомагати дітям під керівництвом учителя, а далі і самостійно створювати зміст своєї навчальної діяльності і засвоювати його в ході підготовки й захисту кінцевого продукту обраного проекту: колажу, альбому, сторінки з книги, постеру і т.д…

…Учнів необхідно навчати чітко формулювати твердження,  що описують  їхні  емоції  та  відчуття,  висловлювати побажання, говорити про те , що для них важливо та цікаво, виявляти інтерес до співрозмовника, отримувати задоволення від спілкування, позитивно реагувати на важливі для співрозмовника події, уважно та активно слухати, уміти ставити питання та заглиблюватися в деталі.

Для повноцінного забезпечення навчального процесу вчитель може залучати додаткові засоби (аудіо/відео записи, дидактичні копіювальні матеріали, електронні носії інформації тощо) та активно використовувати такі види навчальної діяльності учнів на уроці, як: розучування та відтворювання пісень, музичних римівок, лічилок, віршів, епізодів мультфільмів, адаптованих до умов навчання. Це не тільки урізноманітнить навчальний процес, а й сприятиме підвищенню його ефективності, дозволить індивідуалізувати та диференціювати навчальну діяльність учнів відповідно до їхніх особистісних рис, здібностей та рівнів навченості.

Доцільно активніше впроваджувати у практику школи навчальні інтернет-ресурси, які збагачують соціокультурну компетенцію учнів, знімають психологічний бар’єр перед вивченням іноземної мови, розвивають соціальні й особистісні якості школярів: упевненість у собі і здатність працювати в колективі, а також показують результативність навчання через установлення міжкультурних зв’язків у віртуальному просторі. Можливості використання Інтернет-ресурсів не повинна обмежуватися розташуванням закладу чи його статусом.

Усе це сприятиме реалізації одного з провідних завдань середньої школи – навчати учнів успіху, у нашому випадку – вивчення і використання іноземної мови у міжкультурному спілкуванні.

 

Основні зміни у програмі з «Іноземних мов»:

Лінгвістична граматична компетенція: Past Simple, Future Simple (перенесено до 4 класу)

Мовленнєва компетенція (говоріння): обсяг висловлювання 5-6 речень/5 реплік (скорочено до 4-5 речень/4 реплік)

Мовленнєва компетенція (письмо):  обсяг письмового повідомлення 5-6 речень (скорочено до 4-5 речень)

Уточнено тематику ситуативного спілкування:  «Помешкання» («На кухні»), «Природа і навколишнє середовище» («Пори року»), «Відпочинок і дозвілля» («Поїздка на канікулах»)

 

№ уроку

дата

вид роботи

тематика ситуативного спілкування

мовні компетенції

інтегровані змістові лінії

лексична

граматична

активна

засоби вираження

І семестр.

Повторення вивченого. Природа ш навколишнє середовище. Пори року.

1

 

Вступ. Повторення вивченого у попередніх класах. Активація мовних та мовленнєвих навичок.

Знову у школі.

Активація вивчених ЛО.

Активація вивчених мовленнєвих зразків.

Активація вивчених граматичних структур.

Формування навичок підтримання бесіди,  навичок культурного спілкування

2

 

Повторення вивченого у попередніх класах. Активація мовних та мовленнєвих навичок.

На уроці англійської мови

Активація вивчених ЛО.

Активація вивчених мовленнєвих зразків.

Активація вивчених граматичних структур.

3

 

Введення нових ЛО, лексичні вправи. Читання, вправи на розуміння змісту прочитаного. Усне мовлення. Письмо.

Пори року.

Повторення Warm, sunny, rainy, cloudy, hot, windy, cold, snowy, frosty, winter, spring, summer, autumn.

It is (adverb) in (season).

There is / are…

There is / are…

Загальні питання та короткі відповіді.

Формування навичок спостереження за погодою

4

 

Введення нових ЛО, лексичні вправи. Читання, вправи на розуміння змісту прочитаного. Усне мовлення. Письмо.

Місяці.

Month, January, February, March, April, May, June, July, August, September, October, November, December.

(Month) is in (season).

Активація вивчених мовленнєвих зразків.

Загальні та спеціальні питання. Повні та короткі відповіді.

Формування навичок підтримання бесіди

5

 

Навчальне аудіювання. Усне мовлення. Письмо.

Що можна робити у різні пори року.

Favourite. Активація ЛО теми.

Can you …

Yes, I can/

No, I cannot / can’t

Модальне дієслово can

Взаємозв'язок людини і природи.

6

 

Усне мовлення. Лексичні вправи.

Погода.

Weather. Активація ЛО теми.

What is the weather like today? It is

Перепитування …isnt it?

7

 

Навчальне аудіювання. Читання, вправи на розуміння змісту прочитаного. Письмо.

Погода в різних країнах світу.

Weather. Активація ЛО теми.

I’m from…

it is (adverb) in (Month) in my country.

It is… Is it ..?

Формування навичок підтримання бесіди

8

 

Навчальне аудіювання. Читання, вправи на розуміння змісту прочитаного. Письмо.

Об'єкти природи.

Nature, sun, moon, sky, forest, jungle, river, lake, mountains, grass, flower, tree, animal.

What can you see in… I can see… Are there..? Yes there are.

Модальне дієслово can. There is / are…

 

Формування навичок відповідального ставлення до природи

9

 

Повторення та систематизація вивченого. Комунікативні вправи. Самостійна робота.

Природа та погода.

Закріплення лексичних навичок.

Закріплення мовленнєвих зразків.

Закріплення граматичних структур.

Школа (розклад, шкільні предмети, мій день).

10

 

Введення нових ЛО, лексичні вправи. Усне мовлення. Письмо.

Дні тижня.

Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday, do sports.

What do you usually do on Monday? What does he/she usually do on Monday?

Present Simple.

Вміння розпоряджатися своїм часом, планувати день

11

 

Введення нових ЛО, лексичні вправи. Читання. Усне мовлення. Письмо.

Шкільне приладдя.

Bag, desk, diary, pencil case, textbook, pen, pencil, exercise book, ruler, rubber, to put into.

Is this your pen? No, it isn’t. Yes, it is. Whose pen is this? Is it (colour)? What colour is...?

This is…

Формування дбайливого ставлення до речей

12

 

Введення нових ЛО, лексичні вправи. Читання. Усне мовлення.

Шкільні предмети.

Timetable, Reading, Maths, Ukrainian, English, Art, Music, PE, Nature Study, Computer Studies, subject.

I like… I don’t like… What is your favourite subject?

Present Simple.

Уміння уважно слухати співрозмовника

13

 

Введення нових ЛО, лексичні вправи. Усне мовлення. Письмо.

Діяльність на уроках.

To do the sums, to count, to learn poem, to answer the questions, to ask questions, to read the text, to listen to a teacher/music, to draw pictures, to sing songs. Can you give me …, please? Yes, sure. Here you are. Thanks a lot.

Present Simple.

Формування навичок роботи на уроці

14

 

Введення нових ЛО, лексичні вправи. Читання. Усне мовлення. Письмо.

У класі.

Book, shelf, bookcase, window, door, chair, floor, blackboard, table, wall, picture, map.

This is… That is… These are… Those are… What is this/that? What are these/those?

This is… That is… These are… Those are… Shelf – shelves.

Формування дбайливого ставлення до речей

15

 

Читання, вправи на розуміння змісту прочитаного. Усне мовлення. Письмо.

Опис класної кімнати.

Light, clean, teachers table. Закріплення лексичних навичок.

There is/are…

There is/are…

Навички охайності та дотримання порядку

16

 

Введення нових ЛО, лексичні вправи. Читання, вправи на розуміння змісту прочитаного.

Після школи.

To do sports, to do one’s homework, to go to the theatre/cinema, to be outdoors /indoors, to play the piano.

What do/does you/he/she do after school?

Present Simple.

Позашкільна діяльність

17

 

Повторення та систематизація вивченого. Комунікативні вправи. Самостійна робота.

У школі.

Закріплення лексичних навичок.

Закріплення мовленнєвих зразків.

Закріплення граматичних структур.

Сприйнятливість до мови та її використання

Я, моя сім'я і друзі. Професії.

18

 

Активація ЛО теми. Усне мовлення. Письмо.

Розповідь про сім'ю.

Активація ЛО теми.

This/these is/are my family/…

Is, are

Повага до родини, людей старшого віку

19

 

Читання, вправи на розуміння змісту прочитаного. Письмо.

Сім'я мого друга.

Активація ЛО теми.

My family is…my father’s /mother’s name is… He/he works/lives…

Present Simple.

20

 

Активація ЛО теми. Навчальне аудіювання.

Родинне дерево.

Активація ЛО теми.

Відпрацюваннямовленнєвих зразків.

Present Simple.

21

 

Введення нових ЛО, лексичні вправи. Утворення числівників, граматичні вправи.

Pахуємо до 100.

Numbers 1 - 100

How old is...?

Numbers 1 - 100

Розуміння значення мови для розширення кругозору, між предметні зв’язки

 

Повага до праці

 

22

 

Введення нових ЛО, лексичні вправи. Усне мовлення. Письмо.

Професії.

Teaher-teaches, doctor-helps sick people, farmer-looks after/grows vegetables, bus driver-drives a bus, baker-makes bread, cook-cooks dinner.

Інфінітив після like.

23

 

Активація ЛО теми. Читання, вправи на розуміння змісту прочитаного.

Доглядач за тваринами.

Get up early, drive to.., make food for.., feed the animals, talk to … about, go home, at … o’clock. 

Present Simple.

24

 

Активація ЛО теми. Читання. Усне мовлення. Письмо.

Що роблять люди різних професій.

Job. Активація ЛО теми.

What is your mum’s/dad’s job? What does he/she usually do? What do you want to be?

At school, on holidays

25

 

Повторення та систематизація вивченого. Комунікативні вправи. Самостійна робота.

Професії.

Закріплення лексичних навичок.

Закріплення мовленнєвих зразків.

Закріплення граматичних структур.

 

26

 

Контроль письма.

 

 

 

 

 

27

 

Контроль читання.

 

 

 

 

 

28

 

Контроль аудіювання.

 

 

 

 

 

29

 

Контроль говоріння.

 

 

 

 

 

30

 

Повторення та систематизація вивченого. Комунікативні вправи

 

Закріплення лексичних навичок.

Закріплення мовленнєвих зразків.

Закріплення граматичних структур.

Активно використовувати мову, що вивчається

31

 

Повторення та систематизація вивченого. Комунікативні вправи

 

Закріплення лексичних навичок.

Закріплення мовленнєвих зразків.

Закріплення граматичних структур.

32

 

Підсумковий урок. Комунікативні вправи.

 

Закріплення лексичних навичок.

Закріплення мовленнєвих зразків.

Закріплення граматичних структур.

ІІ семестр.

Людина. Зовнішність. Одяг.

33

 

Активація ЛО теми. Читання. Усне мовлення. Письмо.

Частини тіла.

Активація ЛО теми.

This/These is/are myI/he have/has got… It is… It has got… Its…is/are…

Активація граматичних структур.

Навички  створення позитивної атмосфери при спілкуванні, вияв зацікавленості

 

Спілкування в групах з метою виконання спільного завдання

34

 

Активація ЛО теми. Читання, вправи на розуміння змісту прочитаного. Усне мовлення.

Опис зовнішності.

Активація ЛО теми (fair, dark, long, short, tall, thin, slim, plump, round, oval).

I am… I have got… My hair is… My eyes are… My cheeks and lips are…

Відпрацювання граматичних структур.

35

 

Введення нових ЛО, лексичні вправи. Усне мовлення. Письмо.

Частини тіла.

Finger, leg, knee, foot, toe, head, tooth, shoulder, arm, hand.

How many fingers have you got?

tooth – teeth, foot – feet.

36

 

Активація ЛО теми. Читання, вправи на розуміння змісту прочитаного.

Зовнішність мого друга.

Активація ЛО теми.

Відпрацювання мовленнєвих зразків.

Відпрацювання граматичних структур

37

 

Активація ЛО теми. Читання, вправи на розуміння змісту прочитаного.

Зовнішність

Активація ЛО теми (nice, kind, funny, happy, clever, strong). To wear glasses.

What is Jane’s father like? What does he look like?

Відпрацювання граматичних структур

38

 

Підсумковий урок. Повторення та систематизація вивченого. Комунікативні вправи

Зовнішність.

Закріплення лексичних навичок.

Закріплення мовленнєвих зразків.

Закріплення граматичних структур.

Свята і традиції.

39

 

Активація ЛО теми. Читання, вправи на розуміння змісту прочитаного. Усне мовлення. Письмо.

Свята.

Активація ЛО теми (birthday, New Year, Easter, Christmas).

(Holidays) comes in…

Активація граматичних структур.

Розуміння значення мови для розширення кругозору

40

 

Введення нових ЛО, лексичні вправи. Читання, вправи на розуміння змісту прочитаного.

Приготування до вечірки.

To write/send the invitation, to clean the house, to open the presents, to talk on the phone, to wash up, to go shopping.

Модальне дієслово to have to

Формування навичок міжособистісного спілкування

41

 

Усне мовлення. Письмо: правила написання запрошення.

Запрошення на вечірку.

Dear (name), welcome to my party!

Day & Date: (Day, Date Month)

Time: (…p.m. - …p.m.)

Place: My house.

Present Simple.

42

 

Читання, вправи на розуміння змісту прочитаного. Усне мовлення. Письмо.

Вечірка до дня народження.

To blow out the candles.

Відпрацювання мовленнєвих зразків.

Present Simple.

43

 

Навчальне аудіювання. Читання. Письмо.

Подарунок на день народження.

Glass, cotton, doll house

What is this/that? It/That is…

The (adjective + noun)  is …

The (adjective + noun)  is …

Вміння висловлювати дружні почуття

44

 

Введення нових ЛО, лексичні вправи. Читання, вправи на розуміння змісту прочитаного.

Святкування Нового Року.

Father Frost, Snow Maiden, Happy New Year, Marry Christmas, to bring presents, to make postcards for….

Відпрацювання граматичних структур

45

 

Активація ЛО теми. Читання, вправи на розуміння змісту прочитаного.

Святкування Різдва в Британії та США.

Активація ЛО теми.

Відпрацювання мовленнєвих зразків.

Відпрацювання граматичних структур

Повага до традицій інших народів

46

 

Введення нових ЛО, лексичні вправи. Читання, вправи на розуміння змісту прочитаного.

Cвяткування Великодня.

To be busy, to bake paskas, to buy Easter presents and food at the supermarket, to paint Easter eggs, to make an Easter basket,

Present Simple.

47

 

Повторення та систематизація вивченого. Комунікативні вправи. Самостійна робота.

Свята.

Закріплення лексичних навичок.

Закріплення мовленнєвих зразків.

Закріплення граматичних структур.

Активно використовувати мову, що вивчається

Мій дім. На кухні.

48

 

Введення нових ЛО, лексичні вправи. Навчальне аудіювання. Усне мовлення. Письмо.

Меблі.

Living room, bedroom, children’s room, bed, wardrobe, sofa, armchair, TV set, bookcase, clock, curtain, chair.

There is/are…

Прийменники under the, at the, next to the, on the, behind the, above the.

Формування дбайливого ставлення до речей.

49

 

Введення нових ЛО, лексичні вправи. Навчальне аудіювання. Усне мовлення. Письмо.

Кімнати.

Bathroom, kitchen, hall, bath, mirror, sink, towel, fridge, cooker, cupboard, carpet, stairs.

Where is the..?

It is… Is he/she (place)?

Прийменники under the, at the, next to the, on the, behind the, above the.

Особливості отримання інформації

50

 

Введення нових ЛО, лексичні вправи. Читання, вправи на розуміння змісту прочитаного.

План будинку.

Dining room, toilette, between.

There is/are… Where is/are… Which room is (preposition)…

Прийменники under the, at the, next to the, on the, behind the, above the, between the.

51

 

Активація ЛО теми. Усне мовлення. Письмо.

Опис своєї кімнати.

Активація ЛО теми.

Відпрацювання мовленнєвих зразків.

Прийменники

52

 

Усне мовлення. Письмо: написання листа другу.

Лист другу.

Активація ЛО теми. Повторення числівників.

Зразок оформлення листа.

Відпрацювання граматичних структур

Слова ввічливості при листуванні

53

 

Введення нових ЛО, лексичні вправи. Усне мовлення. Письмо.

Домашня робота.

To feed the cat, to clean the floor, to water flowers, to wash the dishes, to walk the dog, to lay the table, to take off one’s coat.

Present Simple.

Повага до праці

54

 

Повторення та систематизація вивченого. Комунікативні вправи. Самостійна робота.

Мій дім.

Закріплення лексичних навичок.

Закріплення мовленнєвих зразків.

Закріплення граматичних структур.

Активно використовувати мову, що вивчається

Щоденні дії

55

 

Введення нових ЛО, лексичні вправи. Читання. Усне мовлення. Письмо.

Що я роблю вранці.

To wash the face and ears, to clean the teeth, to brush the hair, to get up, to say “Goodbye”, to go to school, to have one’s breakfast, to make one’s bed, to be sleepy.

Present Simple.

Формування навичок гігієни

56

 

Введення нових ЛО, лексичні вправи. Усне мовлення. Письмо.

Котра година. (ст.104)

Time, half, quarter, to, past,

What is the time? It is…

Час за годинником.

Формування вміння визначати час

57

 

Введення нових ЛО, лексичні вправи. Усне мовлення. Письмо.

О котрій годині. (ст.105)

To eat lunch, to come to school, to leave school, the lessons start.

When do you (action)?  I (action) at (time).

Час за годинником.

58

 

Читання. Усне мовлення. Письмо.

О котрій годині.

Активація ЛО теми.

Відпрацювання мовленнєвих зразків.

Час за годинником.

Теми Past, Future Simple перенесені до 4 класу. Відповідно вправи з цими часами пропускаються або замінюються на  Present.

59

 

Введення нових ЛО, лексичні вправи. Навчальне аудіювання. Усне мовлення. Читання, вправи на розуміння змісту прочитаного

Вільний час. Щоденні дії. (ст.112-114).

 

At the playground, at the pond, at home, at the beach, at the shop, at the circus, at the cinema, in the park.

Where is/are..?

Відпрацювання мовленнєвих зразків.

Прийменники місця at, in. Present Simple.

Формування навичок корисного дозвілля

60

 

Введення нових ЛО, лексичні вправи. Усне мовлення.

Розваги у вільний час. (ст. 120-123)

To skip, to collect stickers/stamp, to play hopscotch, to play hide-and-seek, to play badminton.

Present Simple.

61

 

Введення нових ЛО, лексичні вправи. Усне мовлення.

Розваги у вільний час. (ст. 124-125, 128)

To roller blade, to go skateboarding, to go swimming, to fly a kite, to visit grandparents, to go to a summer camp

Present Simple.

62

 

Введення нових ЛО, лексичні вправи. Усне мовлення.

Розваги у вільний час. (ст. 130-135)

To visit museum, to take photos, to travel, to go to the seaside, to go fishing, to make a sandcastle, to stay at home, to spend time on the beach, to lie in the sun, have a good rest.

Present Simple.

63

 

Повторення та систематизація вивченого. Комунікативні вправи.

Відпочинок і дозвілля.

Закріплення лексичних навичок.

Закріплення мовленнєвих зразків.

Закріплення граматичних структур.

64

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

65

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

66

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

67

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

68

 

Повторення та систематизація вивченого. Комунікативні вправи

 

Закріплення лексичних навичок.

Закріплення мовленнєвих зразків.

Закріплення граматичних структур.

Активно використовувати мову, що вивчається

69

 

Повторення та систематизація вивченого. Комунікативні вправи

 

Закріплення лексичних навичок.

Закріплення мовленнєвих зразків.

Закріплення граматичних структур.

70

 

Підсумковий урок. Комунікативні вправи.

 

Закріплення лексичних навичок.

Закріплення мовленнєвих зразків.

Закріплення граматичних структур.

 

docx
Додано
9 вересня 2018
Переглядів
1777
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку