Календарно-тематичне планування складено за новим Державним стандартом початкової освіти, затвердженим Постановою КМУ від 21 лютого 2018 року №87, та Типовими освітніми програмами для 3-4 класів НУШ (Савченко О. Я., Шияна Р. Б.)
Календарне-тематичне планування з англійської мови для 4-А, 4-Б класів за підручником Quick Minds 4
(3 години на тиждень)
№ |
Дата/ уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Очікувані результати |
Інтегровані змістові лінії |
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
Домашнє завдання |
||
Сприймання на слух/ зорове сприймання |
Усна і письмова взаємодія |
Лексичний діапазон/ Фонетика |
Граматика |
||||||
ІІ семестр Unit 5. Around the World Подорож по Україні та країнах виучуваної мови |
|||||||||
47 |
10.01 |
Навколо світу. Країни |
Називає країни світу |
Підприємливість та фінансова грамотність: обирає оптимальний вид транспорту |
Сприймає слова на слух |
Пише висловлювання про країни та їх прапори |
Egypt, Chile, Brazil, Mexico, China, Spain, Argentina, India, Australia, Turkey,. |
To be in Present Simple |
AB p.44 |
48 |
11.01 |
Мандрівка Моллі |
Розповідає про події з минулого |
Переглядає зображення і шукає відповідники в тексті |
Висловлюється відповідно до поставленого завдання |
Yesterday, last week, last Sunday, etc. |
We went to the beach, but we didn’t go swimming. |
AB p.45 |
|
49 |
13.01 |
Поїздка на канікулах |
Розповідає про подорожі у минулому |
Здоров’я і безпека: обирає безпечний шлях пересування |
Прослуховує пісню |
Ставить прості запитання; підтримує діалог |
Go by air, far away, flight number. |
Did you go shopping? – Yes, I did/ No, I didn’t. |
AB p.46 |
50 |
17.01 |
Вулицями Нью Йорка |
Розповідає про свої минулі канікули |
Екологічна безпека та сталий розвиток: виявляє ціннісне ставлення до природи під час подорожі |
Розуміє конкретну інформацію |
Пише короткий текст про минулі канікули |
ЛО попередніх уроків |
When did you go home? |
AB p.47 |
51 |
18.01 |
Пригоди юних дослідників |
Виконує вказівки |
Прослуховує аудіо-запису історії про пригоди дослідників |
Бере участь у простій розмові про минулі події |
The Great Wall of China, the Pyramids |
Модальне дієслово can |
AB p.48 |
|
52 |
20.01 |
Музей під відкритим небом |
Аргументує свій вибір |
Підприємливість та фінансова грамотність: обирає оптимальний вид транспорту |
Прослуховує аудіо-запис фоніксів |
Відповідає на питання за історією |
Вимова звуків і: та ɪ |
Past Simple |
AB p.49 |
53 |
24.01 |
Київ – столиця України |
Розповідає про Київ |
Називає та описує визначні пам’ятки |
Формулює висловлювання відповідно до поставленого завдання |
capital, means of transport, cathedral, gate, church |
Adjectives (degrees of comparison) |
AB p.50, розп. про Київ |
|
54 |
25.01 |
Лондон |
Розповідає про Лондон |
Здоров’я і безпека: обирає безпечний шлях пересування |
Розуміє з листівки інформацію про місто |
Презентує постер про столицю власної країни |
The Houses of Parliament, Big Ben, Westminster Abbey |
Comparative and superlative forms of adjectives |
AB p.50, розп. про Лондон |
55 |
27.01 |
Столиці англомовних країн SB p. 51 |
Описує прапори |
Підприємливість та фінансова грамотність: обирає оптимальний вид транспорту |
Розуміє конкретну інформацію з прочитаного тексту |
Презентує постер про столицю англомовної країни |
ЛО попередніх уроків |
Модальне дієслово can |
AB p.51 |
56 |
31.01 |
Навколо світу |
Розповідає про країни і події з минулого |
Розуміє інформацію в путівника |
Висловлювання про події з минулого |
ЛО попередніх уроків |
Past Simple |
AB p.92 |
|
Unit 6. The World Around Us Природа та навколишнє середовище України та країн виучуваної мови |
|||||||||
57 |
01.02 |
Природа навколо нас |
Називає природні об’єкти |
Екологічна безпека та сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи |
Сприймає нові ЛО на слух |
Описує картинку |
mountain, forest, village, lake, island, field, river, path |
Модальне дієслово can |
AB p.52 |
58 |
03.02 |
Пікнік на березі озера |
Дає подальші роз’яснення до висловлю-вання |
Розуміє аудіо-запис речень зі словами-зв’язками |
Пише висловлювання зі словами-зв’язками |
but, and, because, so |
Conjunctions: and, but, because, so |
AB p.53 |
|
59 |
07.02 |
На прогулянці |
Розповідає про події у минулому |
Розуміє текст пісні |
Пише висловлювання за темою пісні |
Through, village, point to smth, atchoo! |
Past Simple (negative form) |
AB p.54 |
|
60 |
08.02 |
Минулі події |
Повідомляє про свої емоції, самопочуття |
Екологічна безпека та сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи |
Складає оповідання за серією картинок |
Реагує на повідомлення однолітків про свої емоції, почуття |
Awful, a headache, to hurt |
I felt awful yesterday. What was the matter? I had a headache. I hurt my foot. |
AB p.55 |
61 |
10.02 |
Нові пригоди Люсі та Бена |
Розповідає про своє місцезнаходження |
Виокремлює конкретну інформа-цію прослуховуючи аудіо-запису історії |
Розуміє повсякденні вирази та реагує на них |
A fire extinguisher, to get out, no way, flood, to save |
Модальні дієслова can, must |
AB p.56 |
|
62 |
14.02 |
Valentine’s Day |
Розповідає про святкування Дня Святого Валентина |
Підприємливість і фінансова грамот-ність: Розуміє необхідність плану-вання покупок на святкування у межах бюджету |
Прослуховує аудіо-запису тесту і шукає відповідники |
Розуміє конкретну інформацію про свято у тексті |
Heart in hand card, dinosaur, sponge heart, favourite |
Множина іменників |
AB p.92 |
63 |
15.02 |
Чоловік в машині. Нова пригода |
Деталізує події у минулому |
Екологічна безпека та сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи |
Прослуховує аудіо-запис (правильна вимова фоніксів) |
Відповідає на питання за історією |
ЛО попередніх уроків. Вимова звуків ɑː та ɔː |
Past Simple (affirmative and negative forms) |
AB p.57 |
64 |
17.02 |
Улюблене місце відпочинку |
Описує своє улюблене місце відпочинку |
Переглядає зображення та виконує завдання на пошук відповідників |
Пише висловлювання про своє улюблене місце |
To play a trick, to sound, to invite |
Present Simple (the third person singular) |
AB p.58 |
|
65 |
21.02 |
Подорожувати цікаво та корисно |
Розповідає про способи пересування під час подорожей та у повсякден-ному житті |
Екологічна безпека та сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи |
Розуміє короткі прості повідомлення на листівках |
Вербально реагує на прості твердження про минулу подорож |
To use a bike, the best way to get somewhere |
Would like to + infinitive |
AB p.59 |
66 |
22.02 |
Earth Day |
Розповідає про святку-вання дня Землі |
Підприємливість і фінансова грамотність: обирає оптимальний вид транспорту |
Розуміє тематичний тест; виокремлює конкретну інформацію |
Бере участь у простій розмові про святкування дня Землі |
To keep the environment clean; to collect rubbish |
Модальне дієслово can |
SB p. 93, Ex.1 |
67 |
24.02 |
Краса навколо нас! |
Розповідає про природні об’єкти |
Описує природні об’єкти |
Пише про минулі події |
ЛО попередніх уроків |
Past Simple |
AB p.93 |
|
68 |
28.02 |
Час вікторини! |
Розповідає про події у минулому |
Здоров’я і безпека: обирає безпечний шлях пересування |
Прослуховує аудіо-запису тесту і шукає відповідники |
Описує про минулі події в логічній послідовності |
ЛО попередніх уроків |
Past Simple |
AB p.60 |
69 |
01.03 |
Тепер я можу…
Revision |
Розповідає про країни та природу |
Розуміє конкретну інформацію |
Формує висловлювання відповідно до поставленого завдання |
Повторення ЛО попередніх уроків |
Повторення матеріалу попередніх уроків |
AB p.61 |
|
Unit 7. Sports Day Відпочинок і дозвілля (Спорт) |
|||||||||
70 |
03.03 |
Спортивний день у школі |
Підтримує розмову про спорт |
Екологічна безпека та сталий розвиток: розуміє необхідність приведення в порядок місця відпочинку |
Сприймає нову лексику на слух |
Працює у парах: діалоги на тему спортивних занять |
Throw the ball, hit the ball, win a competition, win a race, bounce the ball, kick the ball, score goals, win a prize |
Would you like to play volleyball? Yes, I would/ No, I wouldn’t |
AB p.62 |
71 |
10.03 |
Улюблені спортивні заняття дітей |
Обговорює спортивні заняття |
Прослуховує аудіо-запис та шукає відповідники у зображеннях |
Підтримує розмову про спорт |
AB p.63 |
|||
72 |
12.03 |
Заняття у вільний час |
Описує спортивний інвентар |
Громадянська відповідальність: враховує думку товаришів при виборі того чи іншого виду відпочинку |
Прослуховує пісню та розуміє конкретну інформацію |
Висловлюється за темою пісні |
Brilliant, cool, sports hall, play handball |
Would you like to play a board game? Yes, I’d like to play chess/ No, thanks. |
AB p.64 |
73 |
14.03 |
Наші уподобання та плани |
Обговорює свій емоційний стан |
Складає оповідання за серією картинок |
Формує висловлю-вання на тему бажаної поведінки |
I’m (tired, hungry, bored, cold) |
AB p.65 |
||
74 |
15.03 |
Секретні двері. Пригоди Люсі та Бена |
Обговорювати своє місце розташування |
Громадянська відповідальність: враховує думку товаришів при виборі того чи іншого виду відпочинку |
Прослуховує аудіо-запис історії та веде розмову за серією картинок |
Вербально реагує на прості твердження про заняття спортом |
Best chance, get you |
Would you like to play volleyball? Yes, I would/ No, I wouldn’t |
AB p.66 |
75 |
17.03 |
У пошуках скарбів |
Обговорює своє місце розташування |
Прослуховує аудіо-запис (правильна вимова фоніксів) |
Відповідає на питання за історією |
ЛО попередніх уроків |
Would like to + infinitive |
AB p.67 |
|
76 |
21.03 |
Здоровий спосіб життя |
Розповідає про корисні звички |
Здоров’я і безпека: розуміє базові правила безпечної поведінки |
Розуміє короткі прості повідомлення |
Вербально реагує на прості твердження про здорові звички |
Exciting, blood, to move, to include |
Are you going to…? |
AB p.68 |
77 |
22.03 |
Підготовка до змагань. Список справ |
Розповідає про визнач-ний день свого життя |
Розуміє коротке повідомлення про підготовку до шкільного дня спорту |
Пише список справ по підготовці до шкільного дня спорту |
ЛО уроку, с. 69 |
Imperative mood |
AB p.69 |
|
78 |
24.03 |
День Матері |
Розповідає про святкування Дня Матері |
Громадянська відповідальність: враховує думку товаришів при виборі того чи іншого виду відпочинку |
Прослуховує аудіо-запису тексту і вірша, знаходить необхідну інформацію |
Підтримує розмову про святкування Дня Матері |
To give flowers, to make a card, to take smb breakfast in bed |
Present Simple |
|
79 |
04.04 |
Тепер я можу…
Revision |
Розмовляє про спортивні дії |
Переглядає зображення спортив-них дій і знаходить відповідники |
Формує висловлювання відповідно до поставленого завдання |
ЛО попередніх уроків |
Would you like to play volleyball? Yes, I would/ No, I wouldn’t |
AB p.94 |
|
Unit 8. Look at That Baby! Довкілля |
|||||||||
80 |
05.04 |
Світ тварин |
Називає та описує тварин |
Екологічна безпека та сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи |
Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо-записів |
Робота у парах: діалогічне мовлення |
cat, kitten, dog, puppy, panda, panda cub, bat, pup, kangaroo, joey, lion, lion cub |
Adjectives (degrees of comparison) |
AB p.70 |
81 |
07.04 |
Цікаві факти про тварин |
Розказує про зовнішні характеристики тварин |
Розуміє короткі повідомлення про тварин |
Ставить і відповідає на прості запитання про тварин |
Free-tailed bat, Siberian tiger, cheetah |
Degrees of comparison (comparative) |
AB p.71 |
|
82 |
11.04 |
Пригода в зоопарку |
Розповідає про життя та поведінку тварин |
Прослуховує пісню та розуміє конкретну інформацію |
Формує висловлювання відповідно до змісту пісні |
A lion cub, a joey, a panda cub |
Adjectives (degrees of comparison) |
AB p.72 |
|
83 |
12.04 |
Що ти знаєш про тварин?
Вікторина |
Повідомляє цікаві факти про тварин |
Громадянська відповідальність: висловлюється про важливість допомоги тваринам та збереження природи |
Прослуховує аудіо-запису вікторини та дає відповіді |
Пише висловлювання про здібності членів своєї родини |
ЛО уроку, с. 73 |
Degrees of comparison (superlative) |
AB p.73 |
84 |
14.04 |
Пригоди юних дослідників |
Вирішує проблемну ситуацію |
Виокремлює конкретну інформа-цію прослуховуючи аудіо-запису історії |
Розуміє повсякденні вирази та реагує на них |
trap, I have no idea, off to somewhere, climb, trick. |
Спеціальні питання в Present Simple |
AB p.74 |
|
85 |
18.04 |
Нова історія «Пастка» |
Обговорює прочитану історію |
Прослуховує аудіо-запису тесту і шукає відповідники |
Розуміє конкретну інформацію у тексті, читає фонікси |
No idea, a great plan Вимова дифтонга aɪ |
Adjectives (degrees of comparison) |
AB p.75 |
|
86 |
19.04 |
Чутки та правда |
Відповідає на поставлені запитання |
Екологічна безпека та сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи |
Сприйняття зображення із варіантами відповідей |
Підтримує розмову за картинкою |
ЛО уроку, с. 76 |
To be in Present Simple |
AB p.76 |
87 |
21.04 |
У пошуках незвичайної тварини |
Обговорює уявну істоту |
Зорове сприйняття тексту на картках із завданнями |
Робота у парах: діалогічне мовлення |
Exactly, to look like |
Модальне дієслово should |
AB p.77 |
|
88 |
26.04 |
Святкування Великодня |
Розповідає про традиції святкування Паски |
Громадянська відповідальність: висловлюється про важливість допомоги тваринам та збереження природи |
Веде розмову за прослуханим римованим текстом |
Підтримує діалог відповідно до поставленого завдання до тесту |
Public holiday, bake, to colour, fight. |
Present Simple |
AB p.95, Ex. 1 |
89 |
28.04 |
Тепер я можу…
Revision |
Розповідати про тварин та їхні зовнішні характеристики |
Перегляд зображень тварин і їхніх дитинчат |
Формування висловлювання про членів власної родини та класу |
ЛО попередніх уроків |
Модальне дієслово can |
Заповнити таблицю, с. 95/AB |
|
Unit 9. At the Seaside Відпочинок та дозвілля (Літні канікули) |
|||||||||
90 |
03.05 |
На морському узбережжі |
Називає дії під час літніх канікул |
Здоров’я і безпека: розуміє базові правила безпечної поведінки |
Сприймає слова на слух |
Робота у парах: діалогічне мовлення на тему планів на вихідні |
play golf, go to the swimming pool, do puzzles, watch a film, go for a walk, go shopping, go rollerblading |
To be going to… |
AB p.78 |
91 |
05.05 |
Літній відпочинок |
Пояснює причину вчинків |
Висловлює різні емоційні стани після перегляду картинок |
Робота у парах: діалогічне мовлення на тему причин різних вчинків |
Wear sunglasses, swimming pool, clean bike. |
Why are you learning to play golf? – Because I really like it |
AB p.79 |
|
92 |
10.05 |
Чому птахи не літають? Пісня |
Цікавиться причинами вчинків |
Екологічна безпека та сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи |
Прослуховує пісню та розуміє конкретну інформацію |
Формує висловлювання відповідно до змісту пісні |
ЛО уроку, с. 80 |
Спеціальні питання в Present Simple |
AB p.80 |
93 |
12.05 |
Ці допитливі діти! |
Відповідає на поставлені запитання |
Зорове сприйняття вікторина та відповіді на питання |
Пише питання для вікторини |
ЛО попередніх уроків |
Adjectives (degrees of comparison) |
AB p.81 |
|
94 |
16.05 |
Ще одна пригода Люсі та Бена |
Обговорює як краще вирішити проблему |
Здоров’я і безпека: розуміє базові правила безпечної поведінки |
Виокремлює конкретну інформа-цію прослуховуючи аудіо-запису історії |
Розуміє повсякденні вирази та реагує на них |
A rowing boat, a chest |
Модальне дієслово have/has to |
AB p.82 |
95 |
17.05 |
Скарб знайдено! |
Обговорює прочитану історію |
Прослуховує аудіо-запису тесту і шукає відповідники |
Розуміє конкретну інформацію у тексті, читає фонікси |
Вимовляти ненаголошені слова |
Модальне дієслово have/has to |
AB p.83 |
|
96 |
19.05 |
At the seaside. |
Розповідаає про плани на канікули |
Громадянська відповідальність: враховує думку товаришів при виборі того чи іншого виду відпочинку |
Читає макет на тему планів на відпустку |
Пише листівку з місця відпочинку |
Another country, in the countryside |
Past Simple (questions) |
AB p.84 |
97 |
23.05 |
Плани на літні канікули |
Розповідає про плани на канікули своїх друзів |
Розуміє прочитані інструкції |
Пише список справ на літо |
Go abroad, stay at home, do a holiday club, go camping |
To be going to… |
AB p.85 |
|
98 |
24.05 |
День Пам’яті |
Розповідає про традиції святкування Дня Пам’яті. |
Розуміє основний зміст тексту |
Висловлюється відповідно до поставленого завдання |
Remembrance Day, a memorial day, a poppy, artificial |
Present Simple Модальне дієслово can |
AB p.96 |
|
99 |
26.05 |
Чим займаються друзі влітку SB p.105 |
Описує види відпочинку |
Здоров’я і безпека: обирає безпечний шлях пересування |
Сприймає слова та вирази на слух |
Підтримує діалог відповідно до поставленого завдання |
ЛО уроку, с. 105 |
Модальне дієслово can |
Підготувати постер «Плани на літо» |
100 |
30.05 |
Улюблена літня подорож |
Розповідає про способи відпочинку влітку |
Здоров’я і безпека: розуміє базові правила безпечної поведінки |
Розуміє основний зміст тексту |
Порівнює різні місця для літнього відпочинку |
Campsite, eagle, seal |
Present Simple |
AB p.86 |
101 |
31.05 |
Час вікторини
(Повторення вивченого матеріалу |
Порівнює факти |
Прослуховує аудіо-запису тесту і шукає відповідники |
Описує про минулі події в логічній послідовності |
ЛО попередніх уроків |
Would you like to play volleyball? Yes, I would/ No, I wouldn’t |
SB, p. 86 |
|
102 |
02.06 |
Порівнюємо тварин |
Розповідає про зовнішні характерис-тики тварин. |
Громадянська відповідальність: враховує думку товаришів при виборі того чи іншого виду відпочинку |
Переглядає зображення і виконує завдання до прочитаних коротких текстів |
Висловлюється відповідно до поставленого завдання |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх уроків |
AB p.87 |
103 |
06.06 |
Улюблені заняття влітку |
Порівнює вечірки |
Виокремлює конкретну інформацію з аудіо-запису |
Пише запрошення на вечірку (святкування дня народження) |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх уроків |
AB p. 96 |
|
104 |
07.06 |
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу за ІІ семестр |
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
За новим Державним стандартом початкової освіти, затвердженим Постановою КМУ від 21 лютого 2018 року №87, та Типовими освітніми програмами для 3-4 класів НУШ (Савченко О. Я., Шияна Р. Б.)
1