Календарно-тематичне планування з англійської мови для 4-го класу за підручником Quick Minds 4 (3 години на тиждень)

Про матеріал

Календарно-тематичне планування складено за новим Державним стандартом початкової освіти, затвердженим Постановою КМУ від 21 лютого 2018 року №87, та Типовими освітніми програмами для 3-4 класів НУШ (Савченко О. Я., Шияна Р. Б.)

Перегляд файлу

Календарне-тематичне планування з англійської мови для 4-А, 4-Б класів за підручником Quick  Minds 4

(3 години на тиждень)

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Очікувані результати

Інтегровані змістові лінії

Усна і письмова взаємодія

Мовний інвентар

Домашнє завдання

Сприймання на слух/ зорове сприймання

Усна і письмова взаємодія

Лексичний діапазон/

Фонетика

Граматика

                                      ІІ семестр    Unit 5. Around the World      Подорож по Україні та країнах виучуваної мови

47

10.01

Навколо світу. Країни
SB p. 44

Називає країни світу

Підприємливість та фінансова грамотність: обирає оптимальний вид транспорту

Сприймає слова на слух

Пише висловлювання про країни та їх прапори

Egypt, Chile, Brazil, Mexico, China, Spain, Argentina, India, Australia, Turkey,.

To be in Present Simple

AB p.44

48

11.01

Мандрівка Моллі 
SB p.45

Розповідає про події з минулого

Переглядає зображення і шукає відповідники в тексті

Висловлюється відповідно до поставленого завдання

Yesterday, last week, last Sunday, etc.

We went to the beach, but we didn’t go swimming.

AB p.45

49

13.01

Поїздка на канікулах
SB p.46

Розповідає про подорожі у минулому

Здоров’я і безпека: обирає безпечний шлях пересування

Прослуховує пісню

Ставить прості запитання; підтримує діалог

Go by air, far away, flight number.

Did you go shopping? – Yes, I did/ No, I didn’t.

AB p.46

50

17.01

Вулицями Нью Йорка 
SB p.47

Розповідає про свої минулі канікули

Екологічна безпека та сталий розвиток: виявляє ціннісне ставлення до природи під час подорожі

Розуміє конкретну інформацію

Пише короткий текст про минулі канікули

ЛО попередніх уроків

When did you go home?

AB p.47

51

18.01

Пригоди юних дослідників
SB p.48-49

Виконує вказівки

Прослуховує аудіо-запису історії про пригоди дослідників

Бере участь у простій розмові про минулі події

The Great Wall of China, the Pyramids

Модальне дієслово can

AB p.48

52

20.01

Музей під відкритим небом
SB p.48-49

Аргументує свій вибір

Підприємливість та фінансова грамотність: обирає оптимальний вид транспорту

Прослуховує аудіо-запис фоніксів

Відповідає на питання за історією

Вимова звуків і: та ɪ

Past Simple

AB p.49

53

24.01

Київ – столиця України
SB p.50

Розповідає про Київ

Називає та описує визначні пам’ятки

Формулює висловлювання відповідно до поставленого завдання

capital, means of transport, cathedral, gate, church

Adjectives (degrees of comparison)

AB p.50, розп. про Київ

54

25.01

Лондон
SB p.50

Розповідає про Лондон

Здоров’я і безпека: обирає безпечний шлях пересування

Розуміє з листівки інформацію про місто

Презентує постер про столицю власної країни

The Houses of Parliament, Big Ben, Westminster Abbey

Comparative and superlative forms of adjectives

AB p.50, розп. про Лондон

55

27.01

Столиці англомовних країн

SB p. 51

Описує прапори

Підприємливість та фінансова грамотність: обирає оптимальний вид транспорту

Розуміє конкретну інформацію з прочитаного тексту

Презентує постер про столицю англомовної країни

ЛО попередніх уроків

Модальне дієслово can

AB p.51

56

31.01

Навколо світу
SB p.101

Розповідає про країни і події з минулого

Розуміє інформацію в путівника

Висловлювання про події з минулого

ЛО попередніх уроків

Past Simple

AB p.92

                                          Unit 6. The World  Around Us      Природа та навколишнє середовище України та країн виучуваної мови

57

01.02

Природа навколо нас
SB p.52

Називає природні об’єкти

Екологічна безпека та сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи

Сприймає нові ЛО на слух

Описує картинку

mountain, forest, village, lake, island, field, river, path

Модальне дієслово can

AB p.52

58

03.02

Пікнік на березі озера
SB p.53

Дає подальші роз’яснення до висловлю-вання

Розуміє аудіо-запис речень зі словами-зв’язками

Пише висловлювання зі словами-зв’язками

but, and, because, so

Conjunctions: and, but, because, so

AB p.53

59

07.02

На прогулянці
SB p.54

Розповідає про події у минулому

Розуміє текст пісні

Пише висловлювання за темою пісні

Through, village, point to smth, atchoo!

Past Simple (negative form)

AB p.54

60

08.02

Минулі події
SB p.55

Повідомляє про свої емоції, самопочуття

Екологічна безпека та сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи

Складає оповідання за серією картинок

Реагує на повідомлення однолітків про свої емоції, почуття

Awful, a headache, to hurt

I felt awful yesterday. What was the matter? I had a headache. I hurt my foot.

AB p.55

61

10.02

Нові пригоди Люсі та Бена
SB p.56-57

Розповідає про своє

місцезнаходження

Виокремлює конкретну інформа-цію прослуховуючи аудіо-запису історії

Розуміє повсякденні вирази та реагує на них

A fire extinguisher, to get out, no way, flood, to save

Модальні дієслова can, must

AB p.56

62

14.02

Valentine’s Day
SB p.92

Розповідає про святкування Дня Святого Валентина

Підприємливість і фінансова грамот-ність: Розуміє необхідність плану-вання покупок на святкування у межах бюджету

Прослуховує аудіо-запису тесту і шукає відповідники

Розуміє конкретну інформацію про свято у  тексті

Heart in hand card, dinosaur, sponge heart, favourite

Множина іменників

AB p.92

63

15.02

Чоловік в машині. Нова пригода 
SB p.56-57

Деталізує події у минулому

Екологічна безпека та сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи

Прослуховує аудіо-запис (правильна вимова фоніксів)

Відповідає на питання за історією

ЛО попередніх уроків.

Вимова звуків ɑː та ɔː

Past Simple (affirmative and negative forms)

AB p.57

64

17.02

Улюблене місце відпочинку
SB p.58

Описує своє улюблене місце відпочинку

Переглядає зображення та виконує завдання на пошук відповідників

Пише висловлювання про своє улюблене місце

To play a trick, to sound, to invite

Present Simple (the third person singular)

AB p.58

65

21.02

Подорожувати цікаво та корисно
SB p.59

Розповідає про способи пересування під час подорожей та у повсякден-ному житті

Екологічна безпека та сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи

Розуміє короткі прості повідомлення на листівках

Вербально реагує на прості твердження про минулу подорож

To use a bike, the best way to get somewhere

Would like to + infinitive

AB p.59

66

22.02

Earth Day
SB p.93

Розповідає про святку-вання дня Землі

Підприємливість і фінансова

грамотність: обирає оптимальний вид транспорту

Розуміє тематичний тест; виокремлює конкретну інформацію

Бере участь у простій розмові про святкування дня Землі

To keep the environment clean; to collect rubbish

Модальне дієслово can

SB p. 93, Ex.1

67

24.02

Краса навколо нас!
SB p.102

Розповідає про природні об’єкти

Описує природні об’єкти

Пише про минулі події

ЛО попередніх уроків

Past Simple

AB p.93

68

28.02

Час вікторини!
SB p.60

Розповідає про події у минулому

Здоров’я і безпека: обирає безпечний шлях пересування

Прослуховує аудіо-запису тесту і шукає відповідники

Описує про минулі події в логічній послідовності

ЛО попередніх уроків

Past Simple

AB p.60

69

01.03

Тепер я можу…

Revision
SB p.61

Розповідає про країни та природу

Розуміє конкретну інформацію

Формує висловлювання відповідно до поставленого завдання

Повторення ЛО попередніх уроків

Повторення матеріалу  попередніх уроків

AB p.61

                                    Unit 7. Sports Day      Відпочинок і дозвілля (Спорт)

70

03.03

Спортивний день у школі
SB p. 62

Підтримує розмову про  спорт

Екологічна безпека та сталий розвиток: розуміє необхідність приведення в порядок місця відпочинку

Сприймає нову лексику на слух

Працює у парах: діалоги на тему спортивних занять

Throw the ball, hit the ball, win a competition, win a race, bounce the ball, kick the ball, score goals, win a prize

Would you like to play volleyball? Yes, I would/ No, I wouldn’t

AB p.62

71

10.03

Улюблені спортивні заняття дітей
SB p.63

Обговорює спортивні заняття

Прослуховує аудіо-запис та шукає відповідники у зображеннях

Підтримує розмову про  спорт

AB p.63

72

12.03

Заняття у вільний час
SB p.64

Описує спортивний інвентар

Громадянська відповідальність: враховує думку товаришів при виборі того чи іншого виду відпочинку

Прослуховує пісню та розуміє конкретну інформацію

Висловлюється за темою пісні

Brilliant, cool, sports hall, play handball

Would you like to play a board game? Yes, I’d like to play chess/ No, thanks.

AB p.64

73

14.03

Наші уподобання та плани
SB p.65

Обговорює свій емоційний стан

 Складає оповідання за серією картинок

Формує висловлю-вання на тему бажаної поведінки

I’m (tired, hungry, bored, cold)

AB p.65

74

15.03

Секретні двері. Пригоди Люсі та Бена
SB p.66-67

Обговорювати своє місце розташування

Громадянська відповідальність: враховує думку товаришів при виборі того чи іншого виду відпочинку

Прослуховує аудіо-запис історії та веде розмову за серією картинок

Вербально реагує на прості твердження про заняття спортом

Best chance, get you

Would you like to play volleyball? Yes, I would/ No, I wouldn’t

AB p.66

75

17.03

У пошуках скарбів
SB p.66-67

Обговорює своє місце розташування

Прослуховує аудіо-запис (правильна вимова фоніксів)

Відповідає на питання за історією

ЛО попередніх уроків

Would like to + infinitive

AB p.67

76

21.03

Здоровий спосіб життя
SB p.68

Розповідає про корисні звички

Здоров’я і безпека: розуміє базові правила безпечної поведінки

Розуміє короткі прості повідомлення

Вербально реагує на прості твердження про здорові звички

Exciting, blood, to move, to include

Are you going to…?

AB p.68

77

22.03

Підготовка до змагань. Список справ
SB p.69

Розповідає про визнач-ний день свого життя

Розуміє коротке повідомлення про підготовку до шкільного дня спорту

Пише список справ по підготовці до шкільного дня спорту

ЛО уроку, с. 69

Imperative mood

AB p.69

78

24.03

День Матері
SB p.94

Розповідає про святкування Дня Матері

Громадянська відповідальність: враховує думку товаришів при виборі того чи іншого виду відпочинку

Прослуховує аудіо-запису тексту і вірша, знаходить необхідну інформацію

Підтримує розмову про святкування Дня Матері

To give flowers, to make a card, to take smb breakfast in bed

Present Simple

 

79

04.04

Тепер я можу…

Revision
SB p.103

Розмовляє про спортивні дії

Переглядає зображення спортив-них дій і знаходить відповідники

Формує висловлювання відповідно до поставленого завдання

ЛО попередніх уроків

Would you like to play volleyball? Yes, I would/ No, I wouldn’t

AB p.94

                                       Unit 8. Look at That Baby!      Довкілля

80

05.04

Світ тварин
SB p. 70

Називає та описує тварин

Екологічна безпека та сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи

Виокремлює конкретну інформацію з коротких аудіо-записів

Робота у парах: діалогічне мовлення

cat, kitten, dog, puppy, panda, panda cub, bat, pup, kangaroo, joey, lion, lion cub

Adjectives (degrees of comparison)

AB p.70

81

07.04

Цікаві факти про тварин
SB p.71

Розказує про зовнішні характеристики тварин

Розуміє короткі повідомлення про тварин

Ставить і відповідає на прості запитання про тварин

Free-tailed bat, Siberian tiger, cheetah

Degrees of comparison (comparative)

AB p.71

82

11.04

Пригода в зоопарку
SB p.72

Розповідає про життя та поведінку тварин

Прослуховує пісню та розуміє конкретну інформацію

Формує висловлювання відповідно до змісту пісні

 A lion cub, a joey, a panda cub

Adjectives (degrees of comparison)

AB p.72

83

12.04

Що ти знаєш про тварин?

Вікторина
SB p.73

Повідомляє цікаві факти про тварин

Громадянська відповідальність: висловлюється про важливість допомоги тваринам та збереження природи

Прослуховує аудіо-запису вікторини та дає відповіді

Пише висловлювання про здібності членів своєї родини

ЛО уроку, с. 73

Degrees of comparison (superlative)

AB p.73

84

14.04

Пригоди юних дослідників
SB p.74-75

Вирішує проблемну ситуацію

Виокремлює конкретну інформа-цію прослуховуючи аудіо-запису історії

Розуміє повсякденні вирази та реагує на них

trap, I have no idea, off to somewhere, climb, trick.

Спеціальні питання в Present Simple

AB p.74

85

18.04

Нова історія «Пастка»
SB p.74-75

Обговорює прочитану історію

Прослуховує аудіо-запису тесту і шукає відповідники

Розуміє конкретну інформацію у  тексті, читає фонікси

No idea, a great plan

Вимова дифтонга aɪ

Adjectives (degrees of comparison)

AB p.75

86

19.04

Чутки та правда
SB p.76

Відповідає на поставлені запитання

Екологічна безпека та сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи

Сприйняття зображення із варіантами відповідей

Підтримує розмову за картинкою

ЛО уроку, с. 76

To be in Present Simple

AB p.76

87

21.04

У пошуках незвичайної тварини
SB p.77

Обговорює уявну істоту

Зорове сприйняття тексту на картках із завданнями

Робота у парах: діалогічне мовлення

Exactly, to look like

Модальне дієслово should

AB p.77

88

26.04

Святкування Великодня
SB p.95

Розповідає про традиції святкування Паски

Громадянська відповідальність: висловлюється про важливість допомоги тваринам та збереження природи

Веде розмову за прослуханим римованим текстом

Підтримує діалог відповідно до поставленого завдання до тесту

Public holiday, bake, to colour, fight.

Present Simple

AB p.95,

Ex. 1

89

28.04

Тепер я можу…

Revision
SB p.104

Розповідати про тварин та їхні зовнішні характеристики

Перегляд зображень тварин і їхніх дитинчат

Формування висловлювання про членів власної родини та класу

ЛО попередніх уроків

Модальне дієслово can

Заповнити таблицю, с. 95/AB

                                            Unit 9. At the Seaside      Відпочинок та дозвілля (Літні канікули)

90

03.05

На морському узбережжі
SB p. 78.

Називає дії під час літніх канікул

Здоров’я і безпека: розуміє базові правила безпечної поведінки

Сприймає слова на слух

Робота у парах: діалогічне мовлення на тему планів на вихідні

play golf, go to the swimming pool, do puzzles, watch a film, go for a walk, go shopping, go rollerblading

To be going to…

AB p.78

91

05.05

Літній відпочинок
SB p.79.

Пояснює причину вчинків

Висловлює різні емоційні стани після перегляду картинок

Робота у парах: діалогічне мовлення на тему причин різних вчинків

Wear sunglasses, swimming pool, clean bike.

Why are you learning to play golf? – Because I really like it

AB p.79

92

10.05

Чому птахи не літають? Пісня
SB p.80

Цікавиться причинами вчинків

Екологічна безпека та сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи

Прослуховує пісню та розуміє конкретну інформацію

Формує висловлювання відповідно до змісту пісні

ЛО уроку, с. 80

Спеціальні питання в Present Simple

AB p.80

93

12.05

Ці допитливі діти!
SB p.81

Відповідає на поставлені запитання

Зорове сприйняття вікторина та відповіді на питання

Пише питання для вікторини

ЛО попередніх уроків

Adjectives (degrees of comparison)

AB p.81

94

16.05

Ще одна пригода Люсі та Бена
SB p.82-83

Обговорює як краще вирішити проблему

Здоров’я і безпека: розуміє базові правила безпечної поведінки

Виокремлює конкретну інформа-цію прослуховуючи аудіо-запису історії

Розуміє повсякденні вирази та реагує на них

A rowing boat, a chest

Модальне дієслово have/has to

AB p.82

95

17.05

Скарб знайдено!
SB p.82-83

Обговорює  прочитану історію

Прослуховує аудіо-запису тесту і шукає відповідники

Розуміє конкретну інформацію у  тексті, читає фонікси

Вимовляти ненаголошені слова

Модальне дієслово have/has to

AB p.83

96

19.05

At the seaside.
Holiday plans
SB p.84

Розповідаає про плани на канікули

Громадянська відповідальність: враховує думку товаришів при виборі того чи іншого виду відпочинку

Читає макет на тему планів на відпустку

Пише листівку з місця відпочинку

Another country, in the countryside

Past Simple (questions)

AB p.84

97

23.05

Плани на літні канікули
SB p.85

Розповідає про плани на канікули своїх друзів

Розуміє прочитані інструкції

Пише список справ на літо

Go abroad, stay at home, do a holiday club, go camping

To be going to…

AB p.85

98

24.05

День Пам’яті
SB p.96

Розповідає про традиції святкування Дня Пам’яті.

Розуміє основний зміст тексту

Висловлюється відповідно до поставленого завдання

Remembrance Day, a memorial day, a poppy, artificial

Present Simple

Модальне дієслово can

AB p.96

99

26.05

Чим займаються друзі влітку

SB p.105

Описує види відпочинку

Здоров’я і безпека: обирає безпечний шлях пересування

Сприймає слова та вирази на слух

Підтримує діалог відповідно до поставленого завдання

ЛО уроку, с. 105

Модальне дієслово can

Підготувати постер «Плани на літо»

100

30.05

Улюблена літня подорож
AB p. 86

Розповідає про способи відпочинку влітку

Здоров’я і безпека: розуміє базові правила безпечної поведінки

Розуміє основний зміст тексту

Порівнює різні місця для літнього відпочинку

Campsite, eagle, seal

Present Simple

AB p.86

101

31.05

Час вікторини

(Повторення вивченого матеріалу
Units 7,8,9)
SB p. 86

Порівнює факти

Прослуховує аудіо-запису тесту і шукає відповідники

Описує про минулі події в логічній послідовності

ЛО попередніх уроків

Would you like to play volleyball? Yes, I would/ No, I wouldn’t

SB, p. 86

102

02.06

Порівнюємо тварин
(Повторення вивченого матеріалу
Units 7,8,9)
SB p.87

Розповідає про зовнішні характерис-тики тварин.

Громадянська відповідальність: враховує думку товаришів при виборі того чи іншого виду відпочинку

Переглядає зображення і виконує завдання до прочитаних коротких текстів

Висловлюється відповідно до поставленого завдання

Повторення лексичного матеріалу з попередніх уроків

Повторення граматичного матеріалу з попередніх уроків

AB p.87

103

06.06

Улюблені заняття влітку

Порівнює вечірки

Виокремлює конкретну інформацію з аудіо-запису

Пише запрошення на вечірку (святкування дня народження)

Повторення лексичного матеріалу з попередніх уроків

Повторення граматичного матеріалу з попередніх уроків

AB p. 96

104

07.06

Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу за ІІ семестр

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

За новим Державним стандартом початкової освіти, затвердженим Постановою КМУ від 21 лютого 2018 року №87, та Типовими освітніми програмами для 3-4 класів НУШ (Савченко О. Я., Шияна Р. Б.)

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Корженівська Олена
    Дякую, що поділилися!!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Бондар Світлана Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Мазур Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0