7 КЛАС
( Карп’юк О. Д. Англійська мова (5-й рік навчання) : підручник для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів. – Тернопіль : « Лібра Терра », 2015. – 256 с. )
І семестр
№ уроку |
Дата |
Тема |
Очікувані результати |
Змістові лінії |
|
|
|
|
|
|
|
Примітка |
|
|||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Аудіювання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
Домашнє завдання |
||||||||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
|||||||||||||||
|
Тема1 : Шкільне життя |
|
||||||||||||||||
1. |
|
Знову до школи. Повторення вивченого матеріалу. |
Вміти запитувати та надав. інформацію про відпочинок в літку Вміти розповідати про перебування у школі Вміти аргументувати власну думку Вміти розповідати просвоїобов’язки в школі |
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах. |
|
|
|
Поворення лексики класного вжитку |
|
|
Ex.1,p.4 Ex. 2, p.5 |
Ex 4, p.6 |
Ex.3-p.5 |
Ex.5-p.6 |
|
|||
2. |
|
В школі. |
|
|
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя
|
|
A canteen, a gym, a headmaster, a library, a locker, a science lab, stuff |
Prepositions of Place |
|
Ex. 3, p. 9 |
Ex. 2, p. 9 |
Ex. 1, p. 8 |
Ex. 4, p. 9 |
|
||||
3. |
|
Школа. |
|
Наводить приклади взаємодопомоги між друзями.
|
|
|
A сourt, pitch,an activity, an aid, a facility, Biology, Chemistry, a choir, an orchestra, Physics, Technology |
There is / There are |
Ex.2-p.11 |
Ex.4-p.12
|
Ex.1,p.10 |
|
Ex.3p.11 |
|
||||
4.. |
|
Ми – семикласники. |
|
Обговорює шкільні правила |
|
|
Boarding school, fair, shabby, spacious, to mean, be close to, to show around |
Ex. 1, p. 13 |
Ex. 3, p. 14 |
Ex. 1, p. 13 |
Ex. 4, p. 14 |
Ex. 2, p. 14 |
|
|||||
5 |
|
Що для тебе школа? |
|
Повідомляє про перспективи свого професійного вибору |
|
|
|
Modal Verbs: have to,must, mustn’t, need, needn’t |
|
Ex.5bp.15 |
Ex.5a p.15 |
Завдання на картках |
Написати та розповідати про школу за прикладом Ex. 4, p. 14 |
|
||||
6. |
|
Ми у світі. |
|
Пропонує варіанти участі школи у житті громади |
|
|
|
|
Ex.4-p. 17 |
Ex.2,p. 17 |
Ex.1 p.16 |
Ex.3p.17 |
|
|||||
7. |
|
Шкільні друзі. Удосконалення граматичних навичок |
|
|
Прогнозує наслідки необачної поведінкиз людьми з різними характерами |
|
|
|
Ex.3-pp.20 |
Ex.1p.18 |
Ex.1p.18 |
Ex.1p.19 |
|
|||||
8.. |
|
Шкільні правила. Удосконалення навичокусного мовлення |
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах. |
|
|
|
|
|
Ex.2-p.19 |
|
Ex.4b,5-pp.19-20 |
Ex.4a-p.20
|
Ex.2-p.19 |
|
||||
9. |
|
Вивчаємо англійську. Узагальнення знань учнів з теми“Inschool”. |
|
|
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя
|
|
|
Стверджувальна, питальна та заперечна форми уPresentPerfect, Continuous |
|
Ex.1-p21 |
|
Ex.2-p.21 |
Ex.2-p.21 |
|
||||
10 |
|
Після школи. Активізація лексичного матеріалу |
Вміти пропонувати, приймати, відхиляти пропозиції участі в позашкільній діяльності Вміти аргументувати власну думку Вміти розповідати просвоїобов’язки в школі
|
|
Наводить приклади взаємодопомоги між друзями.
|
|
|
take part in, go for, practice, surf the net |
|
|
Ex.1-p.22
|
Ex.2,3-p.23 |
|
Ex.1-p.22
|
|
|||
11 |
|
Позакласні заходи. |
|
Обговорює шкільні правила |
|
|
An event, a member, to dream, to practice, to try out, handy, to be keen on, to get together, to hang around, to join |
|
|
Ex.4-p.24 |
Ex.5,6-p.25 |
|
Вивчити нові слова |
|
||||
12 |
|
Наша школа. Удосконалення навичок читання й усного мовлення |
|
Повідомляє про перспективи свого професійного вибору |
|
|
|
|
Ex.1-p.26
|
Ex.1-p.6
|
|
Завдання на картках |
Ex.2-p.26
|
|
||||
13. |
|
Зустрічі он лайн. Удосконалення навичок аудіювання й усного мовлення |
|
Пропонує варіанти участі школи у житті громади |
|
|
Information,net-working, safety, to download, to join, to post, online, dangerous, safe, social, get upset, keep repeating |
|
Ex.2,5-pp.26-28
|
|
Ex.3,4-p.27 |
|
Вивчити пісню напам’ять із вправи 5 с. 28
|
|
||||
14. |
|
Шкільні предмети. Активізація мовного матеріалу |
|
|
Прогнозує наслідки необачної поведінкиз людьми з різними характерами |
|
|
too / enough |
|
Ex.2,p.29
|
|
Ex.1-p.29
|
Ex.3p.29
|
|
||||
15. |
|
Мій клас. |
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах. |
|
|
|
School subjects. Numerals |
|
|
|
|
Ex.4,5-p.30
|
Ex.5-p.30
|
|
||||
16. |
|
Мої однокласники.Удосконалення навичок письма, читання й усного мовлення |
|
|
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя
|
|
dull, tiring, awful, boring, brilliant, fantastic |
Злічувані та незлі чувані іменники. |
|
Ex.2-p.32 |
Ex.1-p.31 Ex.3-p.33 |
|
Скласти буклет за прикладом Ex.2-p.32 |
|
||||
17. |
|
Заняття після школи. |
|
Наводить приклади взаємодопомоги між друзями.
|
|
|
announcement, assembly hall, performance, tournament, to announce, to attend,exciting, to perform |
|
|
Ex.1-p.35 |
Ex.4,5-pp.33-34
|
Ex.2-p.34 |
Ex.1-p.34 |
|
||||
18. |
|
Шкільний театр. Повторення і систематизація |
|
Обговорює шкільні правила |
|
|
|
|
Ex.5 p.36 |
|
Ex.3-p.35 |
Ex.2-p.35 |
Ex.2-p.35 |
|
||||
19. |
|
Шкільні змагання. Повторення і систематизація |
|
Повідомляє про перспективи свого професійного вибору |
|
|
|
|
Ex.6b,7-pp.38-39 |
Ex.6ap.38 |
Ex.8 p.39 |
Ex.4-p.36 |
Ex.5-p.36 |
|
||||
20. |
|
Урок англійської мови. Повторення граматичного матеріалу |
|
Пропонує варіанти участі школи у житті громади |
|
|
|
|
|
|
Ex.9-p.40 |
Ex.10 p.41 |
Переказувати текст Ex.9-p.40 |
|
||||
21. |
|
Урок домашнього читання . Узагальнення знань учнів з теми “Afterschool” |
|
|
Прогнозує наслідки необачної поведінкиз людьми з різними характерами |
|
|
|
|
Ex.3,p.43 |
Ex.1,2-pp.42-43 |
Завдання на картках |
Ex.4p.43 |
|
||||
UNIT 2. AT HOME Lesson 1. DOING CHORES |
|
|||||||||||||||||
22. |
|
Домашні обов’язки. Уведення лексичного матеріалу |
Вміти описувати хід виконання хатньої роботи Вміти описувати свої домашні обов’язки Вміти розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації про відношення до домашніх обов’язків |
Наводить приклади свого внеску своєї родини у сталий розвиток |
|
|
|
A mess, to pick up, to tidy up, cozy, to get upset, a broom, a mop, share |
|
Ex.3,p.49 |
Ex.1-p.48 |
|
Ex.2-p.49 |
Ex.4-p.49 |
|
|||
23. |
|
Турботливі руки. Удосконалення навичок аудіювання й письма |
|
|
Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни |
|
To boil, to cut, to dry, to fry, to pour, to prefer, to serve |
|
Ex.5,8-pp.50-51
|
|
Ex.6-p.50 |
Ex.7 p.50 |
Вивчити пісню із вправи 8, с. 51 |
|
||||
24.. |
|
Сімейні традиції. удосконалення навичок усного мовлення |
|
Наводить приклади взаємодопомоги членам родини |
. |
|
А pan, do chores, do house-holding, frying pan, kettle, teapot, tablecloth, dishwasher |
|
|
Ex.1,2-pp.52-54
|
Ex.1,p.52
|
Ex.3p.54-55
|
Написати про домашні обов’язки за прикладом вправи 1 с. 52 |
|
||||
25. |
|
Зроби сам.Удосконалення лексичних і граматичних навичок |
|
|
Формулює особисті ціннісні пріоритети |
|
|
Some /any; much / many |
Ex.6-p.56 |
|
Ex.4-p.55 |
Ex.5-p.55 |
Вивчити пісню із вправи 6, с. 56 |
|
||||
26. |
|
Повсякденне життя. Активізація лексичного матеріалу |
|
|
Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини |
|
|
anybody, somebody, everybody, nobody etc. |
|
Ex.3 p.58 |
Ex.1,p.57 |
Ex.2,p.58 |
Ex.4-p.58 |
|
||||
27. |
|
Як ти ставишся до своїх обов’язків. Активізація ЛО |
|
Розповідає про розподіл обов’язків у класі та школі |
|
|
How do you feel about your duties? |
|
|
Ex.1,pp.59 Ex.2,p.59 |
Ex.3,4p.60 |
Завдання на картках |
Ex.4-p.60 |
|
||||
28 |
|
Мій звичайний день. Активізація лексичного матеріалу. |
|
|
Обговорюєрізніспособиповедінки для збереженняздоров’яв закладах навчальних |
|
washing machine, vacuum cleaner, hairdryer, micro-wave oven, electric saw, toaster, to switch on/ off, turn on / off |
My typical day. |
|
Ex.7-p.62
|
Ex.5,p.61 |
Ex.6 p.62 |
Вивчити ЛО |
|
||||
29. |
|
Узагальнення знань учнів з теми “Doingchores”
|
|
|
Формулює особисті ціннісні пріоритети |
|
|
|
|
Ex.8-p.63
|
Ex.1-p.63 |
Ex.2-p.63 |
Виконати індивідуальні завдання |
|
||||
Тема 3:Харчування. |
|
|||||||||||||||||
30. |
|
Все про їжу. |
Вміти запитувати та надавати інформацію про їжу Вміти запитувати та надавати інформацію про сервірування Столу Вміти описувати способи обробки та споживання продуктів харчування Вміти описувати кухонні прилади та посуд |
|
|
|
Розподіляє кошти на продукти харчування.
|
Acid, to repair, to smell, to increase, carbohydrate, immunity, zinc, organic, protein, successful, as much as possible, All about food |
|
|
Ex.1b,pp.64 Ex.2-p.65 |
Ex.1a,p.64 Ex.3-p.65 |
Ex.3-p.65 |
Переказувати текст Ex.1,pp.64 |
|
|||
31. |
|
Здорова їжа Удосконалення усного мовлення й читання |
|
|
Наводить прикладикупівлі продуктів для здорового харчування
|
|
|
|
Ex.4,p.67
|
Ex.5,p.67 |
Ex.5,p.67 |
Ex.6-p.68 |
|
|||||
32. |
|
Готуємо їжу. |
|
|
Обговорює різні способи приготування їжі для збереження здоров’я |
|
peel, slice, mash, mix, boil, chop, pepper, vinegar, napkin, bowl, fork, knife, spoon, You are what you eat |
|
|
Ex.1,p.69 |
Ex.2,p.69 Ex.3,p.70 |
Ex.5-p. 71
|
Ex.4-p.70 |
|
||||
33. |
|
На кухні. |
|
|
Наводить приклади збалансованості власного раціону
|
|
dish, method, set, to spread, festive, lay the table Can you set out a festive table? |
|
Ex.2-p.72 |
Ex.3 p.72 |
Ex.1,p.71 |
|
Ex.4 p.73 |
|
||||
34 |
|
Обід.A little or a few |
|
|
|
Складає перелік покупок |
|
a lot of / lots of, a little, a few |
|
Ex.2,4-pp.74-75 |
|
Ex.1,3-pp.74-75 |
Ex.2-p.74 |
|
||||
35. |
|
Готуємо Їжу. Удосконаленнянавичок усного мовлення й письма |
|
|
Обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички. |
|
experience, arrange, follow, recipe, dish Writing a recipe. |
Revision of tenses |
|
Завдання на карках |
|
Завдання на карках |
Grammar p.74 |
|
||||
36. |
|
Улюблені рецепти. |
|
|
|
Розподіляє кошти на продукти харчування |
|
|
Ex.1-p.76 |
Ex.1,2,3b-pp.76-77 |
Ex.3a-p.77 Ex.1-p.76 |
|
Написати улюблений рецепт |
|
||||
37. |
|
Рецепти. Удосконалення навичок аудіювання |
|
|
Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування |
|
|
|
|
Ex.5,6-pp.78-79 |
Ex.4-p.78 |
Ex.4-p.78 |
Ex.3-p.77 |
|
||||
38. |
|
Сервіровка столу. |
|
|
Обговорює вибір продуктів корисних для здоров’я |
|
|
|
|
|
Ex.2-p.80 |
Ex.2-p.79 |
Ex.1 p.79 |
|
||||
39. |
|
Приготування Їжі. Повторення і систематизація |
|
|
Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування |
|
|
|
|
Ex.3-p.81 |
Ex.1,p.80 |
Ex.6-pp.82 |
Ex.5 p.81 |
|
||||
40. |
|
Їжа. Повторення і систематизація. |
|
|
|
Розподіляє кошти на продукти харчування.
|
|
|
|
Ex.7а p.82 |
Ex.10-p.84 |
|
Ex.7b-p.82
|
|
||||
41 |
|
Вчимося готувати. |
|
|
Обговорює вибір продуктів корисних для здоров’я |
|
|
|
|
Ex.1-pp.85-86 |
Ex.2,3,4,5-p.87 |
|
Індивідуальні завдання |
|
||||
42. |
|
Узагальнення знань учнів з теми «Allaboutfood» |
|
|
Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування |
|
|
|
|
Гра “CorrecttheSentences” |
|
Завдання на карках |
Повторити часи |
|
||||
43. |
|
Здорова їжа. Контроль аудіювання |
|
|
|
Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування |
|
|
|
Listening Comprehension (the First Term) |
|
|
Гра “CompletetheSentences” |
Проект «Здорова їжа» |
|
|||
44. |
|
Шкільне життя Контроль читання |
|
|
Обговорює шкільні правила |
|
|
|
|
Завдання на карках |
|
Reading ( theFirstTerm ) |
|
Скласти діалог |
|
|||
45. |
|
Улюблена страва. Контроль письма |
|
|
|
Обговорює вибір продуктів корисних для здоров’я |
|
|
|
|
|
Завдання на картках |
Writing ( theFirstTerm ) |
Написати лист до друга |
|
|||
46. |
|
Їжа. Контроль говоріння |
|
|
|
Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування |
|
|
|
|
Speaking ( the First Term ) |
|
|
Розповісти про плани на канікули |
|
|||
47. |
|
Урокдомашньогочитання |
|
|
Наводить приклади взаємодопомоги між друзями.
|
|
|
It’s time for reading. |
So do I Neither…nor |
Ex.7b,9-pp.83-84 |
|
Ex.8-p.84 |
|
Ex.8-p.84 |
|
|||
48. |
|
Що ми їмо |
|
|
|
Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування |
|
|
… Either…or
|
|
Вправи з посібникаБарановської Т. В. (с.45-46) |
|
Гра “CompletetheSentences” |
|
|
|||