Календарно-тематичне планування з англійської мови для 7 класу І семестр за підручником О. Карпюк зі змістовими лініями( 3 години на тиждень)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з англійської мови для 7 класу І семестр за підручником О. Карпюк зі змістовими лініями( 3 години на тиждень)
Перегляд файлу

7 КЛАС

( Карп’юк О. Д. Англійська мова (5-й рік навчання) : підручник для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів. – Тернопіль : « Лібра Терра », 2015. – 256 с. )

І семестр

№ уроку

Дата

 

Тема 

Очікувані результати

Змістові лінії

 

 

 

 

 

 

 

Примітка

 

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Аудіювання

Говоріння

Читання

Письмо

Домашнє завдання

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров’я і  безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

 

Тема1 : Шкільне життя

 

1.

 

Знову до школи. Повторення вивченого матеріалу.

Вміти запитувати та

надав. інформацію

 про відпочинок в

 літку

Вміти розповідати

про перебування у школі

Вміти  аргументувати власну думку

Вміти розповідати

просвоїобов’язки в школі

Обговорює участь у шкільних екологічних заходах.

 

 

 

Поворення лексики класного вжитку

 

 

Ex.1,p.4

Ex. 2, p.5

Ex 4, p.6

Ex.3-p.5

Ex.5-p.6

 

2.

 

В школі.

 

 

Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя

 

 

A canteen, a gym, a headmaster, a library, a locker, a science lab, stuff

Prepositions of Place

 

Ex. 3, p. 9

Ex. 2, p. 9

Ex. 1, p. 8

Ex. 4, p. 9

 

3.

 

Школа.

 

Наводить

приклади

взаємодопомоги

між друзями.

 

 

 

A сourt, pitch,an activity, an aid, a facility, Biology, Chemistry, a choir, an orchestra, Physics, Technology

There is / There are

Ex.2-p.11

Ex.4-p.12

 

Ex.1,p.10

 

Ex.3p.11

 

4..

 

Ми – семикласники.

 

Обговорює шкільні правила

 

 

Boarding school, fair, shabby, spacious, to mean, be close to, to show around

Ex. 1, p. 13

Ex. 3, p. 14

Ex. 1, p. 13

Ex. 4, p. 14

Ex. 2, p. 14

 

5

 

Що для тебе школа?

 

Повідомляє про перспективи свого професійного вибору

 

 

 

Modal Verbs:

have to,must, mustn’t, need, needn’t

 

Ex.5bp.15

Ex.5a p.15

Завдання на картках

Написати та розповідати про школу за прикладом  Ex. 4, p. 14

 

6.

 

Ми у світі.

 

Пропонує варіанти участі школи у житті громади

 

 

 

 

Ex.4-p. 17

Ex.2,p. 17

Ex.1 p.16

Ex.3p.17

 

7.

 

Шкільні друзі. Удосконалення граматичних навичок

 

 

Прогнозує

наслідки

необачної

поведінкиз

людьми з різними характерами

 

 

 

 

Ex.3-pp.20

Ex.1p.18

Ex.1p.18

Ex.1p.19

 

8..

 

Шкільні правила. Удосконалення навичокусного мовлення

Обговорює участь у шкільних екологічних заходах.

 

 

 

 

 

Ex.2-p.19

 

Ex.4b,5-pp.19-20

Ex.4a-p.20

 

 

 

Ex.2-p.19

 

9.

 

Вивчаємо англійську.  Узагальнення знань учнів з теми“Inschool”.

 

 

Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя

 

 

 

Стверджувальна, питальна та заперечна форми уPresentPerfect, Continuous

 

Ex.1-p21

 

Ex.2-p.21

Ex.2-p.21

 

10

 

Після школи. Активізація лексичного матеріалу

Вміти пропонувати, приймати,

відхиляти пропозиції участі в позашкільній діяльності

Вміти  аргументувати власну думку

Вміти розповідати

просвоїобов’язки в школі

 

 

Наводить

приклади

взаємодопомоги

між друзями.

 

 

 

take part in, go for, practice, surf the net

 

 

Ex.1-p.22

 

Ex.2,3-p.23

 

Ex.1-p.22

 

 

11

 

Позакласні заходи.

 

Обговорює шкільні правила

 

 

An event, a member, to dream, to practice, to try out, handy, to be keen on, to get together, to hang around, to join

 

 

Ex.4-p.24

Ex.5,6-p.25

 

Вивчити нові слова

 

12

 

Наша школа. Удосконалення навичок читання й усного мовлення

 

Повідомляє про перспективи свого професійного вибору

 

 

 

 

Ex.1-p.26

 

Ex.1-p.6

 

 

Завдання на картках

Ex.2-p.26

 

 

13.

 

Зустрічі он лайн. Удосконалення навичок аудіювання й усного мовлення

 

Пропонує варіанти участі школи у житті громади

 

 

Information,net-working, safety, to download,

to join, to post, online, dangerous, safe, social, get upset, keep repeating

 

 

 

 

 

Ex.2,5-pp.26-28

 

 

Ex.3,4-p.27

 

Вивчити пісню напам’ять із вправи 5 с. 28

 

 

14.

 

 Шкільні предмети. Активізація мовного матеріалу

 

 

Прогнозує

наслідки

необачної

поведінкиз

людьми з різними характерами

 

 

 

 

 

too / enough

 

Ex.2,p.29

 

 

Ex.1-p.29

 

Ex.3p.29

 

 

15.

 

Мій клас.

Обговорює участь у шкільних екологічних заходах.

 

 

 

School subjects. Numerals

 

 

 

 

Ex.4,5-p.30

 

Ex.5-p.30

 

 

16.

 

Мої однокласники.Удосконалення навичок письма, читання й усного мовлення

 

 

Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя

 

 

dull, tiring, awful, boring, brilliant, fantastic

Злічувані та незлі чувані іменники.

 

Ex.2-p.32

Ex.1-p.31

Ex.3-p.33

 

Скласти буклет за прикладом Ex.2-p.32

 

17.

 

Заняття після школи.

 

Наводить

приклади

взаємодопомоги

між друзями.

 

 

 

announcement, assembly hall, performance, tournament,

to announce,

to attend,exciting, to perform

 

 

Ex.1-p.35

Ex.4,5-pp.33-34

 

 

Ex.2-p.34

Ex.1-p.34

 

18.

 

Шкільний театр. Повторення і систематизація

 

Обговорює шкільні правила

 

 

 

 

Ex.5 p.36

 

Ex.3-p.35

Ex.2-p.35

Ex.2-p.35

 

19.

 

Шкільні змагання. Повторення і систематизація

 

Повідомляє про перспективи свого професійного вибору

 

 

 

 

Ex.6b,7-pp.38-39

Ex.6ap.38

Ex.8 p.39

Ex.4-p.36

Ex.5-p.36

 

20.

 

Урок англійської мови. Повторення граматичного матеріалу

 

Пропонує варіанти участі школи у житті громади

 

 

 

 

 

 

Ex.9-p.40

Ex.10 p.41

Переказувати текст Ex.9-p.40

 

21.

 

Урок домашнього читання .  Узагальнення знань учнів з теми “Afterschool”

 

 

Прогнозує

наслідки

необачної

поведінкиз

людьми з різними характерами

 

 

 

 

 

Ex.3,p.43

Ex.1,2-pp.42-43

Завдання на картках

Ex.4p.43

 

UNIT 2. AT HOME

Lesson 1. DOING CHORES

 

22.

 

Домашні обов’язки. Уведення лексичного матеріалу

Вміти описувати хід виконання хатньої роботи

Вміти описувати свої

домашні обов’язки

Вміти розпитувати з

метою роз’яснення та уточнення інформації

про відношення до домашніх  обов’язків

Наводить приклади свого внеску своєї родини у сталий розвиток

 

 

 

 

A mess, to pick up, to tidy up, cozy, to get upset, a broom, a mop, share

 

Ex.3,p.49

Ex.1-p.48

 

Ex.2-p.49

Ex.4-p.49

 

23.

 

Турботливі руки. Удосконалення навичок аудіювання й письма

 

 

Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни

 

To boil, to cut,

to dry, to fry,

to pour, to prefer, to serve

 

Ex.5,8-pp.50-51

 

 

Ex.6-p.50

Ex.7 p.50

Вивчити пісню із вправи 8, с. 51

 

24..

 

Сімейні традиції. удосконалення навичок усного мовлення

 

Наводить приклади взаємодопомоги членам родини

.

 

А pan, do chores, do house-holding, frying pan, kettle, teapot, tablecloth, dishwasher

 

 

Ex.1,2-pp.52-54

 

Ex.1,p.52

 

Ex.3p.54-55

 

 

 

 

 

Написати про домашні обов’язки за прикладом вправи 1 с. 52

 

25.

 

Зроби сам.Удосконалення лексичних і граматичних навичок

 

 

Формулює особисті ціннісні пріоритети

 

 

Some /any; much / many

Ex.6-p.56

 

Ex.4-p.55

Ex.5-p.55

Вивчити пісню із вправи 6, с. 56

 

26.

 

Повсякденне життя. Активізація лексичного матеріалу

 

 

 

 

Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини

 

 

anybody, somebody, everybody, nobody etc.

 

Ex.3 p.58

Ex.1,p.57

Ex.2,p.58

Ex.4-p.58

 

27.

 

Як ти ставишся до своїх обов’язків. Активізація ЛО

 

Розповідає про розподіл обов’язків у класі та школі

 

 

How do you feel about your duties?

 

 

Ex.1,pp.59

Ex.2,p.59

Ex.3,4p.60

Завдання на картках

Ex.4-p.60

 

28

 

Мій звичайний день. Активізація лексичного матеріалу.

 

 

Обговорюєрізніспособиповедінки для збереженняздоров’яв закладах навчальних

 

washing machine, vacuum cleaner, hairdryer, micro-wave oven, electric saw, toaster, to switch on/ off, turn on / off

My typical day.

 

Ex.7-p.62

 

Ex.5,p.61

Ex.6 p.62

Вивчити ЛО

 

29.

 

Узагальнення знань учнів з теми “Doingchores”

 

 

 

Формулює особисті ціннісні пріоритети

 

 

 

 

Ex.8-p.63

 

Ex.1-p.63

Ex.2-p.63

Виконати індивідуальні завдання

 

Тема 3:Харчування.

 

30.

 

Все про їжу.

Вміти запитувати та надавати  інформацію про їжу

Вміти запитувати та надавати  інформацію про сервірування

 Столу

Вміти описувати способи обробки  та споживання продуктів харчування

Вміти описувати кухонні прилади та посуд

 

 

 

 

 

 

Розподіляє кошти на продукти харчування.

 

Acid, to repair, to smell, to increase, carbohydrate, immunity, zinc,  organic, protein, successful, as much as possible, All about food

 

 

Ex.1b,pp.64

Ex.2-p.65

Ex.1a,p.64

Ex.3-p.65

Ex.3-p.65

Переказувати текст Ex.1,pp.64

 

31.

 

Здорова їжа Удосконалення усного мовлення й читання

 

 

Наводить прикладикупівлі продуктів для здорового харчування

 

 

 

 

Ex.4,p.67

 

Ex.5,p.67

Ex.5,p.67

Ex.6-p.68

 

32.

 

Готуємо їжу.

 

 

Обговорює різні способи приготування їжі для збереження здоров’я

 

peel, slice, mash, mix, boil, chop, pepper, vinegar, napkin, bowl, fork, knife, spoon, You are what you eat

 

 

Ex.1,p.69

Ex.2,p.69

Ex.3,p.70

Ex.5-p. 71

 

Ex.4-p.70

 

33.

 

На кухні.

 

 

Наводить приклади збалансованості власного раціону

 

 

dish, method, set, to spread, festive, lay the table Can you set out a festive table?

 

Ex.2-p.72

Ex.3 p.72

Ex.1,p.71

 

Ex.4 p.73

 

34

 

Обід.A little or a few

 

 

 

Складає перелік покупок

 

a lot of / lots of, a little, a few

 

Ex.2,4-pp.74-75

 

Ex.1,3-pp.74-75

Ex.2-p.74

 

35.

 

Готуємо Їжу. Удосконаленнянавичок усного мовлення й письма

 

 

Обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички.

 

experience, arrange, follow, recipe, dish

Writing a recipe.

Revision of tenses

 

Завдання на карках

 

Завдання на карках

Grammar p.74

 

36.

 

Улюблені рецепти. 

 

 

 

Розподіляє кошти на продукти харчування

 

 

Ex.1-p.76

Ex.1,2,3b-pp.76-77

Ex.3a-p.77

Ex.1-p.76

 

Написати улюблений рецепт

 

 

37.

 

Рецепти. Удосконалення навичок аудіювання

 

 

Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування

 

 

 

 

Ex.5,6-pp.78-79

Ex.4-p.78

Ex.4-p.78

 

Ex.3-p.77

 

38.

 

Сервіровка столу.

 

 

Обговорює вибір продуктів корисних для здоров’я

 

 

 

 

 

Ex.2-p.80

Ex.2-p.79

Ex.1 p.79

 

39.

 

Приготування Їжі. Повторення і систематизація

 

 

Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування

 

 

 

 

Ex.3-p.81

Ex.1,p.80

Ex.6-pp.82

Ex.5 p.81

 

40.

 

Їжа. Повторення і систематизація.

 

 

 

 

 

 

Розподіляє кошти на продукти харчування.

 

 

 

 

Ex.7а p.82

Ex.10-p.84

 

Ex.7b-p.82

 

 

41

 

Вчимося готувати.

 

 

Обговорює вибір продуктів корисних для здоров’я

 

 

 

 

Ex.1-pp.85-86

Ex.2,3,4,5-p.87

 

Індивідуальні завдання

 

42.

 

Узагальнення знань учнів з теми «Allaboutfood»

 

 

Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування

 

 

 

 

Гра “CorrecttheSentences”

 

Завдання на карках

Повторити часи

 

43.

 

Здорова їжа.  Контроль аудіювання

 

 

 

Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування

 

 

 

Listening Comprehension (the First Term)

 

 

Гра “CompletetheSentences”

Проект «Здорова їжа»

 

44.

 

Шкільне життя

Контроль читання

 

 

Обговорює шкільні правила

 

 

 

 

Завдання на карках

 

Reading ( theFirstTerm )

 

Скласти діалог

 

45.

 

Улюблена страва.

 Контроль письма

 

 

 

Обговорює вибір продуктів корисних для здоров’я

 

 

 

 

 

 

Завдання на картках

Writing ( theFirstTerm )

Написати лист до друга

 

46.

 

Їжа. Контроль говоріння

 

 

 

Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування

 

 

 

 

Speaking ( the First Term )

 

 

Розповісти про плани на канікули

 

47.

 

Урокдомашньогочитання

 

 

Наводить

приклади

взаємодопомоги

між друзями.

 

 

 

It’s time for reading.

So do I

Neither…nor

Ex.7b,9-pp.83-84

 

Ex.8-p.84

 

Ex.8-p.84

 

48.

 

Що ми їмо

 

 

 

Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування

 

 

Either…or

 

 

Вправи з посібникаБарановської Т. В. (с.45-46)

 

Гра “CompletetheSentences”

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
4.8
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Вознюк Галина Юріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Nevolina Anastasia
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    4.0
  3. Заболотня Світлана Павлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Шевелин Леся Валеріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
docx
До підручника
Англійська мова (7-й рік навчання) 7 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
5 вересня 2022
Переглядів
11074
Оцінка розробки
4.9 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку