8 КЛАС
( Карп’юк О. Д. Англійська мова ( 8-й рік навчання ). : підручник для 8-го класу загальноосвітніх навчальних закладів закладів. – Тернопіль : Лібра Терра, 2016. – 256 с. )
№ |
Дата
|
Підтема |
Очікувані результати |
Змістові лінії |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Аудіювання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
Домашнє завдання |
Примітка |
||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
|||||||||||||
I семестр |
|
|||||||||||||||
Повторення |
|
|||||||||||||||
1 |
|
Тобі сподобалися твої канікули? |
|
|
|
|
Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету |
Go sightseeing,accommodation,to book,a resort |
Past Simple |
Впр.1,с.13 |
Впр.1,с.12 |
Впр.2,с.4 |
Впр.1,с.14 |
Розповідати про літні канікули |
|
|
2 |
|
Літні канікули |
|
Формулює особисті ціннісні пріоритети |
|
|
|
|
Впр.6,с.7 |
Впр.5,с.7 |
Впр.3,с.6 |
Впр.4,с.6 |
Впр. 7, с. 7 |
|
||
3 |
|
Мої веселі канікули |
|
|
Ілюструє необхід-ність здорового способу життя на прикладі свого розпорядку дня |
|
Повторення ЛО |
Граматичні структури Present та Past |
Впр.2, с.13 |
Впр.2,с.12 Making up sentences |
Впр. 1а, б, с. 8, впр. 2, с. 8, |
Впр. 1с, с. 8 |
Впр. 7, с. 11 |
|
||
4 |
|
Весела граматика |
|
Обговорює особливості взаємодії особистості та групи.
|
|
|
|
Граматичні структури Present та Past |
|
впр. 4, с.10 |
Впр.3,с.9 |
впр. 1, с. 14 |
впр. 2, с. 15 |
|
||
5 |
|
Канікули |
|
Демонструє культуру поведінки
|
|
|
Повторення ЛО |
Граматичні структури Present та Past |
|
впр. 8, с. 11 |
впр. 6, с. 11 |
впр. 5, с. 10 |
впр. 3, с. 16 |
|
||
Я і мої друзі |
||||||||||||||||
6 |
|
Сім’я та друзі |
оцінювати стан речей, події, факти |
|
Наводить приклади взаємодо-помоги членам родини.
|
|
|
Kind,reliable,sociable,helpful,understanding,ambitious,lazy,strict,honest,friendly,fair,complaining,amusing,jealous,overprotective,pessimistic |
Прикметники |
Впр.1,с.19 |
Interviewing |
Впр. 1, с. 18 |
Впр.3, с.18 |
Впр. 2, с. 18 |
|
|
7 |
|
Чи ти хороший друг? |
|
Формулює особисті ціннісні пріоритети |
|
|
Brave,stubborn,thoughtful,selfish,serious,generous,tidy,optimistic,polite |
Present Simple |
Впр.2,с.20 Text “A Good friend” |
Expressing opinion Впр.4,с.21 |
Впр.3, с.20 |
Впр. 4, с. 19 |
Описати свого найкращого друга |
|
||
8 |
|
Друзі та дружба |
|
Порівнює сімейні традиції.
|
|
|
ЛО теми |
Present Simple |
Впр.5,с.21 |
Впр.1,с.21 Впр.2,с.22 |
Впр.4, с.22 Впр.6,с.23 |
Впр.7,с.24 |
Впр. 5, с. 23 |
|
||
9 |
|
Чи ти справжній друг?
|
|
Обговорює особливості взаємодії особистості та групи. |
|
|
ЛО теми |
As…as or not so…as |
Впр.6,с.23 |
Впр.3,с.22 Answer the questions |
Broken sentences |
Впр. 8, с. 24 |
Написати 5 речень порівнянь |
|
||
10
|
|
Весела граматика |
|
Демонструє культуру поведінки
|
|
|
Catch up with,weirdo,pretend,came across,tease,get on with,have a lot in common |
Написання листа |
|
Впр.6, с.28, впр.4, с. 28 |
Впр.1, с.26 впр.3, с. 28 |
Впр.1, с.25 Впр.2,с.28 |
Впр. 5, с. 28
|
|
||
11 |
|
Лист другу. Урок корекції знань, умінь та навичок. |
|
Формулює особисті ціннісні пріоритети |
|
|
ЛО теми |
Написання листа |
Гра “Survey” |
Впр. 1, с. 29 |
|
Впр. 2, с. 29 |
Впр. 3, с. 29 |
|
||
Стиль життя |
||||||||||||||||
12 |
|
Здоровий спосіб життя |
оцінювати стан речей, події, факти |
|
|
Визначає власні спортивні уподобання та потреби |
|
Rapid,solve,nightmare,breathe,stage,previous,to relax,aneyelid |
артикль |
Впр. 2, с. 30 |
Впр.1, с.30 Впр.3,с.32 |
Впр.2,с30 |
Впр.7,с.32 |
Впр. 4, с. 31 |
|
|
13 |
|
Щоденний раціон |
|
|
Демонст-рує розу-міння впливу звичок на стан здоров’я. |
|
|
Артикль |
|
Впр.5(а),с.32 |
Впр. 6,с.32 |
Впр.5(b),с.32 |
Впр. 7,с.32 |
|
||
14 |
|
Здорові звички |
|
|
|
Демонструє розуміння цінності праці та працьови-тості для досягнення добробуту. |
A flavor,to depend on,fizzy,to be at risk,to take one’s time |
Conditional |
Впр. 4(b), с. 35 |
Впр.1,с.33 Впр.2,с.34 |
Впр.3,с34 |
Впр. 7, с. 36 |
Впр. 7, с. 36 |
|
||
15 |
|
Бути здоровим важливо
|
|
Висловлює власне ставлення до розмаїття видів діяльності у таборі відпочинку
|
|
|
|
|
Впр.5,с.35 |
Впр.4,с.35 |
|
Впр. 6, с. 36 |
Розповісти про здоровий спосіб життя |
|
||
16 |
|
Весела граматика
|
Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини. |
|
|
|
ЛО теми
|
Future Tenses
|
Why is exercising wise? |
Впр. 4, с.38 |
Впр. 1, с. 37 |
Впр. 2, с.37 |
Впр.3,с.38
|
|
||
17 |
|
Здорове харчування |
|
|
Демонст-рує розу-міння впливу звичок на стан здоров’я. |
|
ЛО теми
|
Future Tenses
|
|
What does being healthy mean to you? |
Впр. 5, с.38 |
Впр.6 с.38
|
Впр. 7, с.39 |
|
||
18 |
|
Який ти? |
|
Визначає власні спортивні уподобання та потреби |
|
|
ЛО теми |
Future Tenses/ Present Continuous |
Впр.4,с.42 Впр. 2б, с. 41 |
Впр.1, с.39, Впр.5,с.42 |
Впр.1,с.39 Впр.2, с.41 |
Впр.4,с. 42 |
Впр. 3, с. 41 |
|
||
19 |
|
Ми повинні піклуватися про наше здоров’я.
|
|
|
Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни. |
|
Vocabularybox p. 43 |
Future Tenses/ Present Continuous |
Video |
Впр.7 (а)с.44, впр. 9, с.45 |
Впр.6,с.43 |
Впр.7б)с.44 |
Впр. 1, с. 45 |
|
||
20 |
|
Написання електронних листів. |
|
|
Прогнозує наслідки необачної поведінки в мережі Інтернет. |
|
ЛО теми |
|
Song |
Components of healthy lifestyle |
Впр. 8, с. 44 |
Впр. 2, с. 45
|
Впр. 8, с. 44 |
|
||
21 |
|
Значення дружби |
|
Пояснює вибір особистих символів. |
|
|
ЛО теми |
Future Simple and Present Continuous |
Mybestfriend |
Впр.1,с.46 впр. 3, с. 47 |
Впр.4,с.47 |
Впр.2,с.46 |
Впр. 6, с. 49
|
|
||
22 |
|
Дружба |
|
Наводить приклади свого внеску в життя громади. |
|
|
|
Givingadvice |
|
Впр.5,с.48 Впр.8,с.50 |
Впр.7,с.49 |
Завдання на картках (НО₂) |
Впр. 3, с. 45 |
|
||
23 |
|
« Відданий друг » . Домашнє читання |
|
|
Формулює правила безпеки онлайн спілкування. |
|
Devoted,generous,greedy,hard-working,to devote,to bother,lonely |
|
Впр.1,с.54 |
Впр.3,с.56
|
Впр.1,с.54, |
Впр. 2, с. 55 |
Впр. 7, с. 57 |
|
||
24 |
|
« Відданий друг » . Домашнє читання |
|
Наводить приклади свого внеску в життя громади. |
|
|
|
|
Гра “True or False?” |
Впр.4,с.56 Впр.5 с.57 |
Впр.4,с.56 Впр.6 с.57 |
|
Впр. 8с.57 |
|
||
25 |
|
У тебе здоровий спосіб життя?Урок корекції знань, умінь та навичок. |
Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини. |
|
|
|
ЛО теми |
Givingadvice |
Впр.9,с.51 |
Впр.11,с.52 |
Впр.10с.51 |
Впр.12,с.53 |
Впр. 13, с. 53 |
|
||
Шкільне життя |
||||||||||||||||
26 |
|
Який вигляд має твоя школа? |
Висловлює власну дум-ку, відпо-відає на запитання Уміє прави-льно вжива-ти модальні дієсл.в типо-вих комуні-кат. ситуац. Ставить запитання і відповідає на запитання Обмінюєть-ся думками. Описує обладнання своєї школи |
|
Обговорює шкільні правила та предмети |
|
|
Auniversity,todecide,toimprove,to memorize,to cheer smb up |
Модальні дієслова |
Впр.2, с.62
|
Впр.1,с.62 |
Впр.3,с.63 |
Впр.3,с.63 |
Впр. 5, с. 63 |
|
|
27 |
|
Може завтра піде дощ |
|
|
|
Демонструє розуміння цінності праці та працьови-тості для досягнення добробуту. |
ЛО теми |
Shouldmay/might |
Впр.4,с.63 |
|
Впр.4,с.63 Впр.6,с.66, |
Впр.4,с.66 |
Впр. 3, с. 65 |
|
||
28 |
|
Шкільні правила |
|
Обговорює шкільні правила та предмети |
|
|
|
|
|
впр. 2, с. 65 |
впр. 2, с. 65 впр. 7, с. 67 |
впр. 1, с. 64 |
впр. 5, с. 66 |
|
||
29 |
|
Школи у Великій Британії |
|
Поважно ставиться до шкіль-ного життя зарубіж-них однолітків
|
|
|
Aneducation,atechnology,national,primary,secondary,typical,to take an exam |
|
British schools |
Впр.1а)с.68 Впр.3-4,с.70 |
Впр.1б)с.68 |
Впр.2,с.70 |
Впр. 5, с. 71 |
|
||
30 |
|
Обладнання моєї школи. |
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах. |
Обговорює особливості взаємодії особистості та групи. |
|
|
Anequipment,afacility,aworkshop,bewell-equippead |
Tenses Revision |
Dan’s opinion about his school |
Впр.5,с.71 |
Впр.6,с.71 |
Впр.8,с.73 |
Впр. 7, с. 73 |
|
||
31 |
|
Моя школа |
|
Пропонує варіанти участі школи/кла-су в житті громади. |
|
|
|
|
Завдання на картках (НО₂) |
Впр.3,с.75 Впр.1,с.73 |
Впр.1,с.73 |
Впр.2,с.77 |
Впр.1,с. 77 |
|
||
32 |
|
Моє шкільне життя. Урок корекції знань, умінь та навичок. |
|
Демонструє розуміння потреби працювати разом |
|
|
ArtsandCraftsRoom,AssemblyHall,Canteen,Gymnasium,Laboratory,Computer Room, Library, Workshop |
Написання персональної історії |
|
Впр.4-5,с.75 Впр.7,с.77 |
Впр.6,с.76 |
Впр.4,с75 Впр.3,с. 78 |
Впр. 7б, с. 77 |
|
||
Ви добра команда? |
||||||||||||||||
33 |
|
Ви хороша команда? |
Описує різницю між школами Описує свої шкільні кабінети, предмети
Вміє заповнювати пропуски у реченнях, використовуючи подані слова
Уміє правильно вживати тематичну лексику та граматичні структури в типових комунікатив-них ситуаціях і контекстах
Складає коротке зв’язне висловлення |
|
Демонструє розуміння потреби працювати разом
|
|
|
Responsible,boring,hard,aggressive,fair,patient,strict,interesting,smart,low,busy,firm Впр. 1, с. 79 |
Прикметники |
Isn’t it important to be pretty? |
Впр. 1 с. 79 |
Впр. 3, с. 80 |
Впр.2,с. 79 |
Впр.4,с. 80
|
|
|
|
|
Наші вчителі. |
|
Обговорює шкільні правила та предмети |
|
|
A headmaster,an IT teacher,apsychologist,ajanitor,a librarian |
Tenses Revision |
|
Впр.1,с.81
|
Впр.2,с.81
|
Впр.4,с.83 |
Розповідати про улюбленого вчителя |
|
||
34 |
|
Мій улюблений вчитель |
|
Обговорює шкільні правила та предмети |
|
|
|
|
My favorite teacher |
Впр.3а)с.81 Впр.6а)с.84 |
Впр.3б)с.81 |
Впр.6 б)с.84 |
Впр. 5, с. 83 |
|
||
35 |
|
Чи щаслива ти людина? |
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах. |
|
|
|
ЛО теми |
PastContinuous |
|
Впр.4,с.86 |
Впр. 1, с.84 |
Впр.2,с.85 |
Впр. 5, с. 86 |
|
||
36 |
|
Правила поведінки на уроках. |
|
Обговорює особливості взаємодії особистості та групи. |
|
|
|
PastContinuous |
Впр. 1, с. 87 |
|
Впр.6,с.87 |
Завдання на картках (НО₂) |
Впр. 3, с. 85 |
|
||
37 |
|
Це змушує мене почуватися краще |
|
|
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя. |
|
ЛО теми |
PastContinuous Past Simple |
Впр.2,с.88 |
Впр.1б)с.88 |
Впр.1а)с.87 |
Впр.3,с.88 |
Впр.4,с.88
|
|
||
38 |
|
Хобі та вподобання |
|
|
Обговорює шкільні правила. |
|
|
Tenses Revision |
Впр.5, с.89 |
Впр.7,с.89
|
Впр.8, с.90 |
Впр. 6, с.89 |
Впр.9,с.90 (скластидіалог) |
|
||
39 |
|
Ти щасливий в школі? |
|
|
У спілкуванні дотримується толерантності та принципу «no hate speech» (мова проти ненависті – з англ.). |
|
ЛО теми |
Past Simple or Past Continuous |
Впр.4,с.94 |
Впр.2,с.92 |
Впр.1,с. 91 Впр.2,с.92 |
Впр.1,с. 91
|
Впр.3, с.93 |
|
||
40 |
|
Особливості моєї школи |
|
Обговорює шкільні правила. |
|
|
|
|
|
Впр.6,с.95 Впр.7,с.95 |
Впр.5,с.94 Впр.8,с.96 |
Впр.1, с.97 Впр.9,с.97 |
Впр.2, с.97 |
|
||
41 |
|
Моє навчання у школі |
|
Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгваль- ному та полікультурному середовищі. |
|
|
ЛО теми |
PastContinuous Should, must, haveto |
|
Впр.3(b),с.98 |
Впр.3(а), с.98 |
Впр.2,с.98
|
Впр.1, с.98 |
|
||
42 |
|
« Доброго дня, міс Дав ». Домашнє читання |
|
|
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя. |
|
|
|
Впр.1, с.106 |
Впр.3,с.109 |
Впр.1,с.106 |
Впр.2, с.108 |
Впр.4,с.109 |
|
||
43 |
|
Школа моєї мрії.Урок корекції знань, умінь та навичок. |
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах. |
|
|
|
|
Tenses Revision |
Впр.7, с.104 |
Впр.5(с)с.102 Впр.6(b), с.102 |
Впр.5,с.100 Впр.6(а), с.102 |
Впр.4,с.100 |
Впр.8, с.104 |
|
||
44 |
|
Відпочинок та дозвілля. Контроль аудіювання |
|
|
|
Обговорює можливості замовлення квитків онлайн. |
|
|
Listening Comprehension |
Гра “Survey” |
|
|
Повторити вивчену лексику
|
|
||
45 |
|
Стиль життя. Контроль читання |
Проектує власні повсякденні дії на захист довкілля та збереження ресурсів. |
|
|
|
|
|
Гра “True or False?” |
|
Reading |
|
Повторити правилавживанняPast Simple та Past Continuous
|
|
||
46 |
|
Шкільний колектив. Контроль письма |
|
Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгваль- ному та полікультурному середовищі. |
|
|
|
|
|
Завдання на картках |
|
Writing |
Скласти діалог |
|
||
47 |
|
Чи гарний ти учень? Контроль говоріння |
|
Обговорює шкільні правила. |
|
|
|
|
|
Speaking |
|
Індивідуальні завдання |
Написати план назимовіканікули |
|
||
48 |
|
Сучасна школа. Підсумковий урок |
|
Обговорює шкільні правила. |
|
|
|
|
|
Гра “True or False?” |
|
Завдання на картках (НО₂), (НО₃) |
|
|
||