Календарно-тематичне планування з англійської мови для 8 класу І семестр за підручником О. Карпюк зі змістовими лініями( 3 години на тиждень)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з англійської мови для 8 класу І семестр за підручником О. Карпюк зі змістовими лініями( 3 години на тиждень)
Перегляд файлу

8 КЛАС

( Карп’юк О. Д. Англійська мова ( 8-й рік навчання ). : підручник для 8-го класу загальноосвітніх навчальних закладів закладів. – Тернопіль : Лібра Терра, 2016. – 256 с. )

Дата

 

Підтема

Очікувані результати

Змістові лінії

Лексичний

матеріал

Граматичний матеріал

Аудіювання

Говоріння

Читання

Письмо

Домашнє завдання

Примітка

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров’я і  безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

I семестр

 

Повторення

 

1

 

Тобі сподобалися твої канікули?

  • обмінюватись думками з приводу подій, ситуацій тощо;
  • пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію;
  • аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку

 

 

 

Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету

Go sightseeing,accommodation,to book,a resort

Past Simple

Впр.1,с.13

Впр.1,с.12

Впр.2,с.4

Впр.1,с.14

Розповідати про літні канікули

 

2

 

Літні канікули

 

Формулює особисті ціннісні пріоритети

 

 

 

 

Впр.6,с.7

Впр.5,с.7

Впр.3,с.6

Впр.4,с.6

Впр. 7, с. 7

 

3

 

Мої веселі канікули

 

 

Ілюструє необхід-ність здорового способу життя на прикладі свого розпорядку дня

 

Повторення ЛО

Граматичні структури Present та Past

Впр.2, с.13

Впр.2,с.12

Making up sentences

Впр. 1а, б, с. 8, впр. 2, с. 8,

Впр. 1с, с. 8

Впр. 7, с. 11

 

4

 

Весела граматика

 

Обговорює особливості взаємодії особистості та групи.

 

 

 

 

Граматичні структури Present та Past

 

впр. 4, с.10

Впр.3,с.9

впр. 1, с. 14

впр. 2, с. 15

 

5

 

Канікули

 

Демонструє культуру поведінки

 

 

 

Повторення ЛО

Граматичні структури Present та Past

 

впр. 8, с. 11

впр. 6, с. 11

впр. 5, с. 10

впр. 3, с. 16

 

Я і мої друзі

6

 

Сім’я та друзі

  • висловлювати своє ставлення до поведінки та вчинків людей;
  • висловлювати свої враження, почуття та емоції у зв'язку з почутим, побаче- ним (радість, подив, сумнів, стурбованість тощо);
  • реагувати на пропозиції та уточнювати відповіді;
  • обмінюватись думками з приводу подій, ситуацій тощо;
  • пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію;
  • аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку;
  • надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям;
  •  розповідати про свої ідеали, захоплення, спосіб життя та уподобання;

 оцінювати стан речей, події, факти

 

Наводить приклади взаємодо-помоги членам родини.

 

 

 

Kind,reliable,sociable,helpful,understanding,ambitious,lazy,strict,honest,friendly,fair,complaining,amusing,jealous,overprotective,pessimistic

Прикметники

Впр.1,с.19

Interviewing

Впр. 1, с. 18

Впр.3, с.18

Впр. 2, с. 18

 

7

 

Чи ти хороший друг?

 

Формулює особисті ціннісні пріоритети

 

 

Brave,stubborn,thoughtful,selfish,serious,generous,tidy,optimistic,polite

Present Simple

Впр.2,с.20

Text “A Good friend”

Expressing opinion

Впр.4,с.21

Впр.3, с.20

Впр. 4, с. 19

Описати свого найкращого друга

 

8

 

Друзі та дружба

 

Порівнює сімейні традиції.

 

 

 

ЛО теми

Present Simple

Впр.5,с.21

Впр.1,с.21

Впр.2,с.22

Впр.4, с.22

Впр.6,с.23

Впр.7,с.24

Впр. 5, с. 23

 

9

 

Чи ти справжній друг?

 

 

Обговорює особливості взаємодії особистості та групи.

 

 

ЛО теми

As…as or not so…as

Впр.6,с.23

Впр.3,с.22

Answer the questions

Broken sentences

Впр. 8, с. 24

Написати 5 речень порівнянь

 

10

 

 

 

 

Весела граматика

 

Демонструє культуру поведінки

 

 

 

Catch up with,weirdo,pretend,came across,tease,get on with,have a lot in common

Написання листа

 

Впр.6, с.28, впр.4, с. 28

Впр.1, с.26

впр.3, с. 28

Впр.1, с.25

Впр.2,с.28

Впр. 5, с. 28

 

 

 

 

 

11

 

Лист другу. Урок корекції знань, умінь та навичок.

 

Формулює особисті ціннісні пріоритети

 

 

ЛО теми

Написання листа

Гра “Survey”

Впр. 1, с. 29

 

Впр. 2, с. 29

Впр. 3, с. 29

 

Стиль життя

12

 

Здоровий спосіб життя

  • висловлювати своє ставлення до поведінки та вчинків людей;
  • висловлювати свої враження, почуття та емоції у зв’язку з почутим, побаченим (радість, подив, сумнів, стурбованість тощо);
  • реагувати на пропозиції та уточнювати відповіді;
  • обмінюватись думками з приводу подій, ситуацій тощо;
  •  пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію;
  • аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку;
  • надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям;
  •  розповідати про свої ідеали, захоплення, спосіб життя та уподобання;

оцінювати стан речей, події, факти

 

 

Визначає власні спортивні уподобання та потреби

 

Rapid,solve,nightmare,breathe,stage,previous,to relax,aneyelid

артикль

Впр. 2, с. 30

Впр.1, с.30

Впр.3,с.32

Впр.2,с30

Впр.7,с.32

Впр. 4, с. 31

 

13

 

Щоденний раціон

 

 

Демонст-рує розу-міння впливу звичок на стан здоров’я.

 

 

Артикль

 

Впр.5(а),с.32

Впр. 6,с.32

Впр.5(b),с.32

Впр. 7,с.32

 

14

 

Здорові звички

 

 

 

Демонструє розуміння цінності праці та працьови-тості для досягнення добробуту.

A flavor,to depend on,fizzy,to be at risk,to take one’s time

Conditional

Впр. 4(b), с. 35

Впр.1,с.33

Впр.2,с.34

Впр.3,с34

Впр. 7, с. 36

Впр. 7, с. 36

 

15

 

Бути здоровим важливо

 

 

Висловлює власне ставлення до розмаїття видів діяльності у таборі відпочинку

 

 

 

 

 

Впр.5,с.35

Впр.4,с.35

 

Впр. 6, с. 36

Розповісти про здоровий спосіб життя

 

16

 

Весела граматика

 

Дискутує довкола

питань екології

життя та здоров’я

людини.

 

 

 

ЛО теми

 

Future Tenses

 

Why is exercising wise?

Впр. 4, с.38

Впр. 1, с. 37

 

Впр. 2, с.37

Впр.3,с.38

 

 

17

 

Здорове харчування

 

 

Демонст-рує розу-міння впливу звичок на стан здоров’я.

 

ЛО теми

 

Future Tenses

 

 

What does being healthy mean to you?

Впр. 5, с.38

Впр.6 с.38

 

Впр. 7, с.39

 

18

 

Який ти?

 

Визначає власні спортивні уподобання та потреби

 

 

ЛО теми

Future Tenses/ Present Continuous

Впр.4,с.42

Впр. 2б, с. 41

Впр.1, с.39,

Впр.5,с.42

Впр.1,с.39 Впр.2, с.41

Впр.4,с.

42

Впр. 3, с. 41

 

19

 

Ми повинні піклуватися про наше здоров’я.

 

 

 

Аргументує

необхідність

дотримання

особистої гігієни.

 

Vocabularybox p. 43

Future Tenses/ Present Continuous

Video

Впр.7 (а)с.44,

впр. 9, с.45

Впр.6,с.43

Впр.7б)с.44

Впр. 1, с. 45

 

20

 

Написання електронних листів.

 

 

Прогнозує

наслідки

необачної

поведінки в

мережі Інтернет.

 

ЛО теми

 

Song

Components of healthy lifestyle

Впр. 8, с. 44

Впр. 2, с. 45

 

Впр. 8, с. 44

 

21

 

Значення дружби

 

Пояснює вибір

особистих

символів.

 

 

ЛО теми

Future Simple and Present Continuous

Mybestfriend

Впр.1,с.46

впр. 3, с. 47

Впр.4,с.47

Впр.2,с.46

Впр. 6, с. 49

 

 

22

 

Дружба

 

Наводить

приклади свого

внеску в життя

громади.

 

 

 

Givingadvice

 

Впр.5,с.48

Впр.8,с.50

Впр.7,с.49

Завдання на картках (НО)

Впр. 3, с. 45

 

23

 

« Відданий друг » . Домашнє читання

 

 

Формулює

правила безпеки

онлайн

спілкування.

 

Devoted,generous,greedy,hard-working,to devote,to bother,lonely

 

Впр.1,с.54

Впр.3,с.56

 

Впр.1,с.54,

Впр. 2, с. 55

Впр. 7, с. 57

 

24

 

« Відданий друг » . Домашнє читання

 

Наводить

приклади свого

внеску в життя

громади.

 

 

 

 

Гра “True or False?”

Впр.4,с.56

Впр.5 с.57

Впр.4,с.56

Впр.6 с.57

 

Впр. 8с.57

 

25

 

У тебе здоровий спосіб життя?Урок корекції знань, умінь та навичок.

Дискутує довкола

питань екології

життя та здоров’я

людини.

 

 

 

ЛО теми

Givingadvice

Впр.9,с.51

Впр.11,с.52

Впр.10с.51

Впр.12,с.53

Впр. 13, с. 53

 

Шкільне життя

26

 

Який вигляд має твоя школа?

Висловлює власну дум-ку,  відпо-відає на запитання

Уміє прави-льно вжива-ти модальні дієсл.в типо-вих комуні-кат. ситуац.

Ставить запитання і відповідає на запитання

Обмінюєть-ся думками.

Описує обладнання своєї школи

 

Обговорює шкільні правила та предмети

 

 

Auniversity,todecide,toimprove,to memorize,to cheer smb up

Модальні дієслова

Впр.2, с.62

 

Впр.1,с.62

Впр.3,с.63

Впр.3,с.63

Впр. 5, с. 63

 

27

 

Може завтра піде дощ

 

 

 

Демонструє розуміння цінності праці та працьови-тості для досягнення добробуту.

ЛО теми

Shouldmay/might

Впр.4,с.63

 

Впр.4,с.63

Впр.6,с.66,

Впр.4,с.66

Впр. 3, с. 65

 

28

 

Шкільні правила

 

Обговорює шкільні правила та предмети

 

 

 

 

 

впр. 2, с. 65

впр. 2, с. 65

впр. 7, с. 67

впр. 1, с. 64

впр. 5, с. 66

 

29

 

Школи у Великій Британії

 

Поважно ставиться до шкіль-ного життя зарубіж-них однолітків

 

 

 

Aneducation,atechnology,national,primary,secondary,typical,to take an exam

 

British schools

Впр.1а)с.68 Впр.3-4,с.70

Впр.1б)с.68

Впр.2,с.70

Впр. 5, с. 71

 

30

 

Обладнання моєї школи.

Обговорює участь

у шкільних

екологічних

заходах.

Обговорює особливості взаємодії особистості та групи.

 

 

Anequipment,afacility,aworkshop,bewell-equippead

Tenses Revision

Dan’s opinion about his school

Впр.5,с.71

Впр.6,с.71

Впр.8,с.73

Впр. 7, с. 73

 

31

 

Моя школа

 

Пропонує варіанти участі школи/кла-су в житті громади.

 

 

 

 

Завдання на картках (НО)

Впр.3,с.75

Впр.1,с.73

Впр.1,с.73

Впр.2,с.77

Впр.1,с.

77

 

32

 

Моє шкільне життя.

Урок корекції знань, умінь та навичок.

 

Демонструє розуміння потреби працювати разом

 

 

ArtsandCraftsRoom,AssemblyHall,Canteen,Gymnasium,Laboratory,Computer Room, Library, Workshop

Написання персональної історії

 

Впр.4-5,с.75 Впр.7,с.77

Впр.6,с.76

Впр.4,с75

Впр.3,с.

78

Впр. 7б, с. 77

 

                                                                                          Ви добра команда?

33

 

Ви хороша команда?

Описує різницю між школами

Описує свої шкільні кабінети, предмети

 

Вміє заповнювати пропуски у реченнях, використовуючи подані слова

 

Уміє правильно вживати тематичну лексику та граматичні структури в типових комунікатив-них ситуаціях і контекстах

 

Складає коротке зв’язне висловлення

 

Демонструє розуміння потреби працювати разом

 

 

 

Responsible,boring,hard,aggressive,fair,patient,strict,interesting,smart,low,busy,firm

Впр. 1, с. 79

Прикметники

Isn’t it important to be pretty?

Впр. 1 с. 79

Впр. 3, с. 80

Впр.2,с.

79

Впр.4,с. 80

 

 

 

 

Наші вчителі.

 

Обговорює шкільні правила та предмети

 

 

A headmaster,an IT teacher,apsychologist,ajanitor,a librarian

Tenses Revision

 

Впр.1,с.81

 

Впр.2,с.81

 

Впр.4,с.83

Розповідати про улюбленого вчителя

 

34

 

Мій улюблений вчитель

 

Обговорює шкільні правила та предмети

 

 

 

 

My favorite teacher

Впр.3а)с.81 Впр.6а)с.84

Впр.3б)с.81

Впр.6 б)с.84

Впр. 5, с. 83

 

35

 

Чи щаслива ти людина?

Обговорює участь

у шкільних

екологічних

заходах.

 

 

 

ЛО теми

PastContinuous

 

Впр.4,с.86

Впр. 1, с.84

Впр.2,с.85

Впр. 5, с. 86

 

36

 

Правила поведінки на уроках.

 

Обговорює особливості взаємодії особистості та групи.

 

 

 

PastContinuous

Впр. 1, с. 87

 

Впр.6,с.87

Завдання на картках (НО)

Впр. 3, с. 85

 

37

 

Це змушує мене почуватися краще

 

 

Впорядковує

власний робочий

день з

дотриманням

здорового

способу життя.

 

ЛО теми

PastContinuous

Past Simple

Впр.2,с.88

Впр.1б)с.88

Впр.1а)с.87

Впр.3,с.88

 

Впр.4,с.88

 

 

 

 

 

38

 

Хобі та вподобання

 

 

Обговорює

шкільні правила.

 

 

Tenses Revision

Впр.5, с.89

Впр.7,с.89

 

Впр.8, с.90

Впр. 6, с.89

Впр.9,с.90 (скластидіалог)

 

39

 

Ти щасливий в школі?

 

 

У спілкуванні

дотримується

толерантності та

принципу «no

hate speech»

(мова проти

ненависті – з

англ.).

 

ЛО теми

Past Simple or Past Continuous

Впр.4,с.94

Впр.2,с.92

Впр.1,с. 91

Впр.2,с.92

Впр.1,с. 91

 

Впр.3, с.93

 

40

 

Особливості моєї школи

 

Обговорює

шкільні правила.

 

 

 

 

 

Впр.6,с.95

Впр.7,с.95

Впр.5,с.94

Впр.8,с.96

Впр.1, с.97

Впр.9,с.97

Впр.2, с.97

 

41

 

Моє навчання у школі

 

Дискутує довкола

питань про свою

роль і місце у

сучасному

мультилінгваль-

ному та

полікультурному

середовищі.

 

 

ЛО теми

PastContinuous

Should,  must,  haveto

 

Впр.3(b),с.98

Впр.3(а), с.98

Впр.2,с.98

 

Впр.1, с.98

 

42

 

« Доброго дня, міс Дав ». Домашнє читання

 

 

Впорядковує

власний робочий

день з

дотриманням

здорового

способу життя.

 

 

 

Впр.1, с.106

Впр.3,с.109

Впр.1,с.106

Впр.2, с.108

Впр.4,с.109

 

43

 

Школа моєї мрії.Урок корекції знань, умінь та навичок.

Обговорює участь

у шкільних

екологічних

заходах.

 

 

 

 

Tenses Revision

Впр.7, с.104

Впр.5(с)с.102

Впр.6(b), с.102

Впр.5,с.100

Впр.6(а), с.102

Впр.4,с.100

Впр.8, с.104

 

44

 

Відпочинок та дозвілля. Контроль аудіювання

 

 

 

Обговорює

можливості

замовлення

квитків онлайн.

 

 

Listening Comprehension

Гра “Survey”

 

 

Повторити вивчену лексику

 

 

45

 

Стиль життя. Контроль читання

Проектує власні

повсякденні дії на

захист довкілля

та збереження

ресурсів.

 

 

 

 

 

Гра “True or False?”

 

Reading

 

Повторити правилавживанняPast Simple та Past Continuous

 

 

46

 

Шкільний колектив. Контроль письма

 

Дискутує довкола

питань про свою

роль і місце у

сучасному

мультилінгваль-

ному та

полікультурному

середовищі.

 

 

 

 

 

Завдання на картках

 

Writing

Скласти діалог

 

47

 

Чи гарний ти учень?

Контроль говоріння

 

Обговорює

шкільні правила.

 

 

 

 

 

Speaking

 

Індивідуальні завдання

Написати план назимовіканікули

 

48

 

Сучасна школа. Підсумковий урок

 

Обговорює

шкільні правила.

 

 

 

 

 

Гра “True or False?”

 

Завдання на картках (НО), (НО)

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 6
Оцінки та відгуки
  1. Шевчук Алёна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Ovchynnykov Kostiantyn
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Storozhuk Nataliia Vadymivna
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Денисенко Катерина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Шевелин Леся Валеріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Сіроштан Римма Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 3 відгука
docx
До підручника
Англійська мова (8-й рік навчання) 8 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
5 вересня 2022
Переглядів
19806
Оцінка розробки
5.0 (6 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку