Календарно-тематичне планування з англійської мови до підручника Full Blast 1 ІІ семестр (5 год))

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з англійської мови до підручника Full Blast 1 ІІ семестр (5 год)
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування

Навчальний рік___________ Семестр __ІІ__ Вчитель ______________________________ Клас ________________________

Підручник: Full Blast 1

Тема: Харчування

Дата/уроки

Тематика ситуативного спілкування

Інтегровані змістові лінії

Компетентнісний потенціал

Мовний інвентар

Мовленнєвий компонент

Домашнє завдання

лексика

граматика

Аудіювання/

читання

Письмо/

говоріння

81.

Їжа та продукти харчування. Приготування страв. Ознайомлення учнів з ЛО теми. Читання діалогу.

Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я (зд. і без.)

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Vocabulary

TB p.62

Злічувані і незлічувані іменники

A/An/Some

Впр.1,2 ст.62 SB

Впр.2В ст..62 SB

Впр.А ст..48 WB

Вивчити нові слова

82.

Моя улюблена їжа. Вживання злі чуваних та незлічуваних іменників. Виконання вправ з граматики.

Наводить приклади збалансованості власного раціону (зд. і без.)

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Vocabulary

TB p.62

Злічувані і незлічувані іменники

A/An/Some

Впр.3 ст.63 SB

Впр.В ст..48

WB

Впр.С ст..49 WB

Виконати впр.D ст.49WB

83.

Їжа, яка подобається і не подобається. Вчити учнів висловлювати свої уподобання щодо їжі. Вживання I like, I don’t like.

Обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички (зд. і без.)

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Vocabulary

TB p.62

Злічувані і незлічувані іменники

A/An/Some

Впр.4 ст.63 SB

Діалогічне мовлення учнів

Впр.5 ст.63 SB

Доповнити діалог

Впр.Е ст..49 WB

84.

Діалог у ресторані швидкого харчування. Читання та опрацювання тексту. Виконання завдання.

Розподіляє кошти на продукти харчування (підпр.та фін.гр.)

Особливості харчування

Особливості поведінки під час проведення мовних ігор

Vocabulary

TB p.64

Some / any

Would like + іменник

Впр.1,2 ст.64-65 SB

Впр.А ст..50 WB

Доповнити речення

Впр.В ст..50 WB

85.

Особливості харчування. Вчити учнів замовляти їжу, робити і відхиляти пропозиції. Вживання Some / any

Would like + іменник.

Обговорює різні способи приготування їжі для збереження здоровя та дотримання безпеки (зд. і без.)

Особливості харчування

Особливості поведінки під час проведення мовних ігор

Vocabulary

TB p.64

Some / any

Would like + іменник

Впр.3,4 ст.65 SB

Впр.С,D ст..51 WB

Скласти речення впр.Е ст..51 WB

86.

Поняття про здорове харчування. Опис звичок у харчуванні. Вчити обговорювати харчові звички, ставити і відповідати на запитання про кількість.

Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я (зд. і без.)

Слухати і розуміти звуковий потік

Vocabulary

TB p.66

How much? / how many?

Впр.1,2 ст.66 SB

Діалогічне мовлення учнів

Впр.А ст..52 WB

Доповнити речення

Впр.В ст..52 WB

87.

Харчові звички. Опитування про харчування. Вживання How much? / how many?. Робота у групах.

Обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички (зд. і без.)

Слухати і розуміти звуковий потік

Vocabulary

TB p.66

How much? / how many?

Впр.3,4 ст.67 SB

Впр.5,6 ст.67 SB

Впр.С ст..52WB

Впр.D ст..52 WB

Виконати впр.Е,Fст.53 WB

88.

Незвичайні факти про їжу та напої. Ознайомлення учнів з ЛО теми. Читання та опрацювання тексту. Виконання вправ.

Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я (зд. і без.)

Розуміти та зв’язувати незнайомі звукові відрізки

Vocabulary

TB p.68

Злічувані і незлічувані іменники

 

/ dʒ/, /ɡ/

Впр.1,2 ст.68-69 SB

Впр.А ст..54 WB

Вивчити нові слова

89.

Незвичайні страви. Розвиток вмінь аудіювання учнів. Виконання вправ по прослуханому.

Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я (зд. і без.)

Розуміти та зв’язувати незнайомі звукові відрізки

Vocabulary

TB p.68

Злічувані і незлічувані іменники

 

/ dʒ/, /ɡ/

Впр.3,4 ст.69 SB

Впр.В ст..54 WB

Переказ тексту

Впр.В ст..54 WB

90.

Незвичайні страви світу. Вчити учнів шукати інформацію для повідомлення та обговорювати страви.

Обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички (зд. і без.)

Розуміти та зв’язувати незнайомі звукові відрізки

Vocabulary

TB p.68

Злічувані і незлічувані іменники

 

/ dʒ/, /ɡ/

Мовлення вчителя та учнів

Монологічне та діалогічне мовлення учнів

Доробити повідомлення

91.

Традиції харчування у родині. Розвиток вмінь аудіювання учнів. Опрацювання тексту та виконання завдання.

Обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички (зд. і без.)

Ознайомлення зі стравами країн світу

Vocabulary

TB p.70

Непрямі відмінки особових займенників

Впр.1,2 ст.70 SB

Впр.А ст..55 WB

Вивчити нові слова і підготуватися до диктанту

92.

Щоденне харчування та харчові звички. Вчити учнів описувати звички своєї родини. Розвиток вмінь усного мовлення учнів.

Обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички (зд. і без.)

Ознайомлення зі стравами країн світу

Vocabulary

TB p.70

Непрямі відмінки особових займенників

Впр.3 ст.70-71 SB

Впр.В,С ст..55 WB

Написати про свої харчові звички

93.

Моя улюблена книга. Урок домашнього читання. Переказ прочитаного.

Порівняльна характеристика творів (гр..від.)

Роль книги у житті

ЛО текстів

 

Читання уривків

Обговорення прочитаного

Переказ прочитаного

94.

Їжа та напої. Вподобання щодо їжі. Вживання злі чуваних та незлічуваних іменників. Виконання вправ.

Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я (зд. і без.)

Формування навичок самоконтролю

Їжа та напої

Посуд

Злі чувані і незлічувані іменники

Some / any

Would like + іменник

Непрямі відмінки особових займенників

Впр.F,G ст..72SB

Впр.А,В,С ст..72 SB

Виконати впр.D,Е ст..72 SB

95.

Щоденне харчування. Вживання Some / any. Виконання вправ з граматики.

 

Обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички (зд. і без.)

Формування навичок самоконтролю

Їжа та напої

Посуд

Злі чувані і незлічувані іменники

Some / any

Would like + іменник

Непрямі відмінки особових займенників

Впр.А ст..56 WB

Впр.В,С ст..56 WB

Доповнити речення

Впр.D ст..56 WB

96.

Улюблені страви моїх рідних.  Вживання How much? / how many?. Опрацювання тексту та виконання завдання.

Обговорює особливості харчування у родині (зд. і без.)

Формування навичок самоконтролю

Їжа та напої

Посуд

Злі чувані і незлічувані іменники

Some / any

Would like + іменник

Непрямі відмінки особових займенників

Впр.G ст..57 WB

Впр.Е ст..57 WB

Писати

Впр.F ст..57 WB

97.

Традиції харчування у різних країнах світу. Підготовка та виконання проектної роботи з теми.

Вміння вибирати основне (гр..від.)

Формування навичок самоконтролю

Їжа і продукти харчування

The verb To Be

 

Монологічні висловлювання учнів

Монологічні висловлювання учнів

Підготуватися до захисту робіт

98.

Традиції харчування у різних країнах світу. Презентація та захист проектних робіт з теми.

Вміння вибирати основне (гр..від.)

Формування навичок самоконтролю

Їжа і продукти харчування

The verb To Be

 

Презентація робіт

Презентація робіт

Доробити проектні роботи

99.

Моя улюблена страва. Розвиток умінь усного мовлення учнів. Вчити розповідати про  свої уподобання в їжі.

Вміння вибирати основне (гр..від.)

Формування навичок самоконтролю

Їжа і продукти харчування

The verb To Be

 

Монологічні висловлювання учнів

Монологічні висловлювання учнів

Повторити граматичні правила

100.

Харчування. Активізація знань вивченої лексики та граматики. Виконання тестових завдань.

Вміння вибирати основне (гр..від.)

Формування навичок самоконтролю

ЛО теми

Граматика теми

 

Виконання тестових завдань

Повторити ЛО

 

Тема: Свята і традиції

Дата/уроки

Тематика ситуативного спілкування

Інтегровані змістові лінії

Компетентнісний потенціал

Мовний інвентар

Мовленнєвий компонент

Домашнє завдання

лексика

граматика

Аудіювання/

читання

Письмо/

говоріння

101.

Запрошення на день народження. Місяці та дати. Читання та опрацювання тексту. Виконання завдань.

Порівнює сімейні традиції (гр..від.)

Розуміти і зв’язувати незнайомі звукові відрізки

Vocabulary

TB p.74

Like, love, enjoy, hate + -ing

Впр.1,2 ст.74-75 SB

Впр.А ст..58 WB

Вивчити нові слова  і підготуватися до диктанту

102.

Бесіда про день народження. Дата  народження. Вживання порядкових числівників. Складання діалогів.

Формулює особисті ціннісні пріоритети (гр.від.)

Розуміти і зв’язувати незнайомі звукові відрізки

Vocabulary

TB p.74

Like, love, enjoy, hate + -ing

Впр.4,5 ст.75 SB

Діалогічне мовлення учнів

Впр.В ст..58 WB

Доповнити речення впр.С ст..58 WB

103.

Як ми святкуємо день народження. Вчити учнів обговорювати святкування дня народження. Робота в парах.

Порівнює сімейні традиції (гр..від.)

Розуміти і зв’язувати незнайомі звукові відрізки

Vocabulary

TB p.74

Like, love, enjoy, hate + -ing

Впр.F ст..59 WB

Впр.6 ст.75 SB

Виконати впр.D,E ст..59 WB

104.

Пори року. Опис погоди у Квебеку. Ознайомлення учнів з ЛО теми. Читання та опрацювання тексту.

Робить повідомлення про погодні умови (зд.і без.)

Уважно стежити за презентованою інформацією

Vocabulary

TB p.76

Present continuous твердження і заперечення

/n/, /ŋ/

Впр.1,3 ст.76 SB

Впр.2 ст.76 SB

Виконати

Впр.А ст..60 WB

105.

Опис погоди у своїх дій. Вживання Present continuous. Виконання вправ з граматики.

Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров’я людей (зд.і без.)

Уважно стежити за презентованою інформацією

Vocabulary

TB p.76

Present continuous твердження і заперечення

/n/, /ŋ/

Впр.4,5 ст.77 SB

Впр.В ст..60 WB

Впр.С,D ст..61 WB

Доповнити діалог

Впр.Е ст..61 WB

106.

Зникаючі види тварин. Читання діалогу про постер захисників тварин. Розвиток вмінь аудіювання учнів.

Розглядає природу як цілісну систему (ек.без.)

Слухати і розуміти звуковий потік

Vocabulary

TB p.78

Present continuous

запитання, короткі відповіді

Впр.1,2 ст.78 SB

Впр.А ст..62 WB

 

Виконати впр.В,С ст..62 WB

107.

Охорона тварин. Вживання запитань та коротких відповідей у Present continuous. Виконання вправ.

Розглядає природу як цілісну систему (ек.без.)

Слухати і розуміти звуковий потік

Vocabulary

TB p.78

Present continuous

запитання, короткі відповіді

Впр.3,4 ст.79 SB

Впр.5 ст.79 SB

Впр.D ст..63 WB

Писати

впр.Е ст..63 WB

108.

Карнавал Ноттінг Хіл. Читання та опрацювання тексту. Розвиток вмінь аудіювання та читання.

Порівнює свята і традиції в різних країнах (гр..від.)

Розрізнення різних типів дій

Vocabulary

TB p.80

Present simple vs. Present continuous

Впр.1,2 ст.80 SB

Впр.А ст..64 WB

 

Вивчити нові слова

109.

День Незалежності в США. Вчити учнів обговорювати різні святкування.

Порівнює свята і традиції в різних країнах (гр..від.)

Розрізнення різних типів дій

Vocabulary

TB p.80

Present simple vs. Present continuous

Впр.3,4 ст.81 SB

Діалогічне мовлення учнів

Впр.В ст..64 WB

Доповнити речення

 впр.С ст..64 WB

110.

Визначні події. Опис святкувань в Україні. Розвиток вмінь усного мовлення учнів.

Порівнює свята і традиції в різних країнах (гр..від.)

Розрізнення різних типів дій

Vocabulary

TB p.80

Present simple vs. Present continuous

Висловлювання вчителя та учнів

Монологічне мовлення учнів

Діалогічне мовлення робота в парах

Писати

 впр.6 ст.81 SB

111.

Святкування та висловлення побажань. Купівля листівки. Розвиток вмінь аудіювання учнів.

Порівнює святкування  і традиції в різних родинах (гр..від.)

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Vocabulary

TB p.82

Present continuous

Впр.1,2 ст.82 SB

Впр.А ст..65 WB

 

Доповнити

Впр.В ст..65 WB

 

112.

Електронні листи та вирази для листування. Структура написання листа-імейла. Розвиток вмінь письма учнів.

Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним (гр..від.)

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Vocabulary

TB p.82

Present continuous

Впр.3 ст.83 SB

Впр.С ст..65 WB

 

Написати лист за структурою

113.

Моя улюблена книга. Урок домашнього читання. Переказ прочитаного.

Порівняльна характеристика творів (гр..від.)

Роль книги у житті

ЛО текстів

 

Читання уривків

Обговорення прочитаного

Переказ прочитаного

114.

Місяці та порядкові числівники. Вживання Present continuous. Виконання вправ на знання лексики та граматики.

Порівнює святкування  і традиції в різних родинах (гр..від.)

Формування навичок самоконтролю

Місяці

Порядкові числівники

Одяг

Святкування

Професії

Погода

Пори року

Present continuous

Впр.А,В ст.84 SB

Впр.С-Е ст.84 SB

Писати

впр.F ст..84 SB

115.

Одяг, погода та свята. Вживання прийменників in, on. Виконання письмових вправ з граматики.

Порівнює святкування  і традиції в різних родинах (гр..від.)

Формування навичок самоконтролю

Місяці

Порядкові числівники

Одяг

Святкування

Професії

Погода

Пори року

Present continuous

Впр.А,В ст..66 WB

 

Впр.С ст..66 WB

 

Виконати Впр.D ст..66 WB

 

116.

Китайський Новий рік. Читання та опрацювання тексту. Вчити учнів давати відповіді на запитання по прочитаному.

Порівнює свята і традиції в різних країнах (гр..від.)

Формування навичок самоконтролю

Місяці

Порядкові числівники

Одяг

Святкування

Професії

Погода

Пори року

Present continuous

Впр.G ст..67 WB

 

Впр.E,F ст..67 WB

 

Переказ тексту

117.

Зникаючі види тварин та тварини Червоної Книги. Підготовка та виконання проектної роботи з теми.

Вміння вибирати основне (гр..від.)

Формування навичок самоконтролю

Тварини

The verb To Be

 

Монологічні висловлювання учнів

Монологічні висловлювання учнів

Підготуватися до захисту робіт

118.

Зникаючі види тварин та тварини Червоної Книги Презентація та захист проектних робіт з теми.

Вміння вибирати основне (гр..від.)

Формування навичок самоконтролю

Тварини

The verb To Be

 

Презентація робіт

Презентація робіт

Доробити проектні роботи

119.

Особливі свята моєї родини та традиції їх святкування. Розвиток умінь усного мовлення учнів. Вчити розповідати про  свою родину.

Вміння вибирати основне (гр..від.)

Формування навичок самоконтролю

Свята святкування

The verb To Be

 

Монологічні висловлювання учнів

Монологічні висловлювання учнів

Повторити граматичні правила

120.

Найпопулярніші свята у світі. Читання та опрацювання тексту. Розвиток вміння виділяти основну інформацію по тексту.

Вміння вибирати основне (гр..від.)

Здатність привести до спільного знаменника різні культури світу

Свята святкування

 

Впр.А ст..85 SB

Впр.В ст..85 SB

Читати тексти ст. 85 SB

121.

Яке свято я б хотів відвідати. Вчити учнів висловлювати власну думку та активно застосовувати мову, що вивчається.

Вміння вибирати основне (гр..від.)

Здатність привести до спільного знаменника різні культури світу

Свята святкування

 

Ст..86

Монологічні висловлювання учнів

Робота в парах складання діалогів

Підготувати розповідь по темі

122.

Свята і традиції. Активізація знань вивченої лексики та граматики. Виконання тестових завдань.

Вміння вибирати основне (гр..від.)

Формування навичок самоконтролю

ЛО теми

Граматика теми

 

Виконання тестових завдань

Повторити ЛО

Тема: Вільний час

Дата/уроки

Тематика ситуативного спілкування

Інтегровані змістові лінії

Компетентнісний потенціал

Мовний інвентар

Мовленнєвий компонент

Домашнє завдання

лексика

граматика

Аудіювання/

читання

Письмо/

говоріння

123.

Почуття та відчуття. Ознайомлення учнів з лексикою теми. Вживання прикметників для опису людей.

Дотримується принципу толерантності (гр..від.)

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Vocabulary

TB p.88

Дієслово To Be в Past simple

Впр.1,2 ст.88 SB

Впр.А ст..68 WB

 

Вивчити нові слова

124.

Історії, які зі мною траплялися. Вживання дієслова To Be в Past simple. Виконання вправ з граматики.

Описує власний стиль життя (гр..від.)

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Vocabulary

TB p.88

Дієслово To Be в Past simple

Впр.3 ст.89 SB

Впр.4 ст.89 SB

Впр.В ст..68 WB

 

Скласти речення

Впр.С ст..69 WB

 

125.

Опис подій минулої неділі. Розвиток вмінь діалогічного мовлення учнів. Робота в парах.

Демонструє розуміння потреби працювати разом (гр..від.)

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Vocabulary

TB p.88

Дієслово To Be в Past simple

Впр.D ст..69 WB

 

Діалогічне мовлення учнів

Впр.5 ст.89 SB

Дати відповіді на запитання

Впр.E ст..69 WB

 

126.

Записи у щоденнику. Читання та опрацювання тексту. Виконання завдання по прочитаному.

Описує власний стиль життя та визначає пріоритети (гр..від.)

Розуміння мови на рівні речень

Vocabulary

TB p.90

Past simple твердження

Вимова закінчення минулого часу

Впр.1 ст.90 SB

Впр.2 ст.91 SВ

Впр.А ст..69 WB

 

Писати

Впр.В ст..69 WB

 

127.

Розповідь про вчорашній день. Вчити учнів обговорювати минулі події. Робота в парах.

Описує власний стиль життя та визначає пріоритети (гр..від.)

Розуміння мови на рівні речень

Vocabulary

TB p.90

Past simple твердження

Вимова закінчення минулого часу

Впр.3 ст.91 SВ

Діалогічне мовлення учнів

Впр.4 ст.91 SВ

Впр.5 ст.91 SВ

Доповнити речення

Впр.D ст..70 WB

 

128.

Місцеві герої. Слухання інтерв’ю. Вчити учнів давати відповіді по прослуханому.

Визначає достовірність інформації (гр..від.)

Слухати і розуміти звуковий потік

Vocabulary

TB p.92

Past simple заперечення і запитання

Впр.1 ст.92 SВ

Впр.А ст..71 WB

 

Доповнити речення

Впр.В ст..71 WB

 

129.

Історії про минулі події. Розвиток вмінь аудіювання учнів. Вчити учнів давати і брати інтерв’ю.

Демонструє розуміння потреби працювати разом (гр..від.)

Слухати і розуміти звуковий потік

Vocabulary

TB p.92

Past simple заперечення і запитання

Впр.2,4 ст.92 SВ

Впр.3 ст.92 SВ

Впр.С ст..71 WB

Виконати

Впр.D,Е ст..72WB

 

130.

Жанри фільмів. Який фільм ти дивився вчора в кіно. Читання та опрацювання тексту.

Пояснює правила поведінки у закладах культури (гр..від.)

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Vocabulary

TB p.94

Past Simple/Present Simple

Впр.1,2 ст.94 SВ

Впр.А ст..73 WB

 

Вивчити нові слова

131.

Опис найвідоміших фільмів. Вживання Past Simple/Present Simple. Виконання вправ з граматики.

Обговорює розмаїття кіно спадщини (гр..від.)

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Vocabulary

TB p.94

Past Simple/Present Simple

Впр.3,4 ст.95 SВ

Впр.В ст..73 WB

 

Виконати

Впр.С ст..73 WB

 

132.

Які фільми тобі подобаються. Розвиток вмінь усного мовлення учнів. Робота в парах.

Демонструє розуміння потреби працювати разом (гр..від.)

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Vocabulary

TB p.94

Past Simple/Present Simple

Впр.5 ст.95 SВ

Діалогічне мовлення учнів

Робота в парах

Виконати

Впр.D,Е ст..74 WB

 

133.

День, який варто запам’ятати. Місця, де можна розважитися. Розвиток вмінь аудіювання учнів.

Пояснює правила поведінки у закладах культури (гр..від.)

Слухати і розуміти звуковий потік

Vocabulary

TB p.96

Past simple Слова-зв’язки

Впр.1,2 ст.96 SВ

Впр.А ст..75 WB

 

Читати

Впр.3 ст.97 SВ

134.

Цікавий день у моєму житті. Вживання слів-зв’язок. Розвиток вмінь письма учнів.

Описує власний стиль життя та визначає пріоритети (гр..від.)

Слухати і розуміти звуковий потік

Vocabulary

TB p.96

Past simple Слова-зв’язки

Впр.3 ст.97 SВ

Монологічне мовлення учнів

Впр.С ст..75 WB

Написати про цікавий день зі свого життя

135.

Моя улюблена книга. Урок домашнього читання. Переказ прочитаного.

Порівняльна характеристика творів (гр..від.)

Роль книги у житті

ЛО текстів

 

Читання уривків

Обговорення прочитаного

Переказ прочитаного

136.

Відпочинок. Активізація знань вивченої лексики. Виконання письмових вправ.

Описує власний стиль життя та визначає пріоритети (гр..від.)

Формування навичок самоконтролю

Ландшафти

Відпочинок

Прикметники для опису людей

Транспортні засоби

Обладнання для кемпінгу

Past simple

Вирази для позначення часу

Впр.А,В ст.98 SВ

Впр.С-F ст..98 SB

Виконати впр.G ст..98 SB

137.

Улюблені фільми моїх друзів. Вживання Past simple та виразів для позначення часу. Виконання вправ.

Обговорює розмаїття кіно спадщини (гр..від.)

Формування навичок самоконтролю

Ландшафти

Відпочинок

Прикметники для опису людей

Транспортні засоби

Обладнання для кемпінгу

Past simple

Вирази для позначення часу

Впр.А ст..76 WB

Впр.В,С ст..76 WB

Виконати

Впр.D,Е ст..76 WB

 

138.

Опис подій минулого. Читання тексту. Вчити учнів давати відповіді на запитання по тексту.

Описує власний стиль життя та визначає пріоритети (гр..від.)

Формування навичок самоконтролю

Ландшафти

Відпочинок

Прикметники для опису людей

Транспортні засоби

Обладнання для кемпінгу

Past simple

Вирази для позначення часу

Впр.H ст..77 WB

Впр.F,G ст..77 WB

Переказ тексту ст..77

139.

Мій улюблений фільм та кіногерой. Підготовка та виконання проектної роботи з теми.

Вміння вибирати основне (гр..від.)

Формування навичок самоконтролю

Жанри фільмів

The verb To Be

 

Монологічні висловлювання учнів

Монологічні висловлювання учнів

Підготуватися до захисту робіт

140.

Мій улюблений фільм та кіногерой. Презентація та захист проектних робіт з теми.

Вміння вибирати основне (гр..від.)

Формування навичок самоконтролю

Жанри фільмів

The verb To Be

 

Презентація робіт

Презентація робіт

Доробити проектні роботи

141.

Як я проводжу свій вільний час. Розвиток умінь усного мовлення учнів. Вчити розповідати про  себе.

Вміння вибирати основне (гр..від.)

Формування навичок самоконтролю

Вільний час

The verb To Be

 

Монологічні висловлювання учнів

Монологічні висловлювання учнів

Повторити граматичні правила

142.

Вільний час. Активізація знань вивченої лексики та граматики. Виконання тестових завдань.

Вміння вибирати основне (гр..від.)

Формування навичок самоконтролю

ЛО теми

Граматика теми

 

Виконання тестових завдань

Повторити ЛО

Тема: Подорожі

Дата/уроки

Тематика ситуативного спілкування

Інтегровані змістові лінії

Компетентнісний потенціал

Мовний інвентар

Мовленнєвий компонент

Домашнє завдання

лексика

граматика

Аудіювання/

читання

Письмо/

говоріння

143.

Подорожі. Опис планів на літо. Ознайомлення учнів з лексикою теми. Читання та опрацювання тексту. Вживання структури Going to.

 

Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку (зд.і.без.)

Розуміння мови на рівні речень

Vocabulary

TB p.100

Going to

Present continuous зі значенням майбутнього

Вирази для позначення часу

Впр.1,2 ст.100 SВ

Впр.А ст..78 WB

 

Вивчити рові слова

144.

Відпочинок та види транспорту. Вживання Going to

Present continuous зі значенням майбутнього

Вирази для позначення часу.

Демонструє знання та наводить приклади дотримання правил безпеки руху та користування громадським транспортом (зд.і.без.)

Розуміння мови на рівні речень

Vocabulary

TB p.100

Going to

Present continuous зі значенням майбутнього

Вирази для позначення часу

Впр.3 ст.101 SВ

Діалогічне мовлення учнів

Впр.4 ст.101 SВ

Доповнити речення

Впр.В ст..78 WB

 

145.

Плани на відпочинок. Вчити учнів обговорювати плани та розповідати про подорожі.

Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку (зд.і.без.)

Розуміння мови на рівні речень

Vocabulary

TB p.100

Going to

Present continuous зі значенням майбутнього

Вирази для позначення часу

Впр.4 ст.101 SВ

Впр.5 ст.101 SВ

Впр.С ст..79 WB

 

Виконати

Впр.D,Е ст..79 WB

 

146.

Речі та обладнання для походів. Ознайомлення учнів з лексикою теми. Діалог під час походу.

Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку (зд.і.без.)

Розуміти і зв’язувати незнайомі звукові відрізки

Vocabulary

TB p.102

Will

Впр.1,2 ст.102 SВ

Впр.А ст..80 WB

 

Вивчити рові слова

147.

Правила безпеки під час перебування у таборі відпочинку. Розвиток вмінь аудіювання учнів. Вчити спілкуватися про походи.

Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку (зд.і.без.)

Розуміти і зв’язувати незнайомі звукові відрізки

Vocabulary

TB p.102

Will

Впр.3,5 ст.103 SВ

Впр.4 ст.103 SВ

Впр.В,С ст..80 WB

 

Писати

Впр.D ст..80 WB

 

148.

Способи відпочинку. Екстремальні види спорту. Ознайомлення учнів з різними способами відпочинку.

Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку (ек.без.)

Ознайомити з різними способами відпочинку

Vocabulary

TB p.104

Порівняльний ступінь прикметників

Впр.1,2 ст.104 SВ

Впр.А ст..81 WB

 

Виконати

Впр.В ст..81 WB

 

149.

Чим можна зайнятися під час відпочинку. Вчити учнів порівнювати речі і розмовляти про відпочинок. Розвиток вмінь усного мовлення учнів.

Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку (ек.без.)

Ознайомити з різними способами відпочинку

Vocabulary

TB p.104

Порівняльний ступінь прикметників

Впр.3,4 ст.105 SВ

Впр.5 ст.105 SВ

Впр.С ст..81 WB

 

Писати

Впр.D,Е ст..82 WB

 

150.

Аргентина. Основні відомості про країну. Читання тексту. Виконання завдання по прочитаному.

Розпитує про правила поведінки у європейських столицях (гр..від.)

Здатність привести до спільного знаменника різні культури

Vocabulary

TB p.106

Найвищий ступінь прикметників

Впр.1 ст.106 SВ

Впр.А,В ст..83 WB

 

Переказ тексту ст..106 SB

151.

Україна – моя рідна країна. Вчити учнів описувати свою країну. Вживання прикметників при описі.

Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури (гр..від.)

Здатність привести до спільного знаменника різні культури

Vocabulary

TB p.106

Найвищий ступінь прикметників

Впр.2,3 ст.107 SВ

Впр.4 ст.107 SВ

Скласти розповідь по темі

152.

Росія. Найважливіші відомості про країну. Вчити учнів надавати основну інформацію про країну.

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити в мирі (гр..від.)

Здатність привести до спільного знаменника різні культури

Vocabulary

TB p.106

Найвищий ступінь прикметників

Впр.D ст..83 WB

 

Впр.С ст..83 WB

 

Переказ тексту

 ст..84 WB

153.

Відпочинок на Сицилії. Ознайомлення учнів з лексикою теми. Розвиток вмінь аудіювання учнів.

Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури (гр..від.)

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Vocabulary

TB p.108

Past Simple/Future Forms

Впр.1,2 ст.108 SВ

Впр.А ст..85 WB

 

Вивчити нові слова

154.

Канікули у Греції. Структура написання електронного листа. Вчити учнів писати листи.

Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури (гр..від.)

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Vocabulary

TB p.108

Past Simple/Future Forms

Впр.3 ст.109 SВ

Впр.В ст..85 WB

 

Скласти речення

Впр.С ст..85 WB

 

155.

Моя улюблена книга. Урок домашнього читання. Переказ прочитаного.

Порівняльна характеристика творів (гр..від.)

Роль книги у житті

ЛО текстів

 

Читання уривків

Обговорення прочитаного

Переказ прочитаного

156.

Відпочинок та дозвілля. Активізація знань вивчених ЛО. Виконання завдань на знання лексики.

Розпитує про правила поведінки у європейських столицях (гр..від.)

Формування навичок самоконтролю

Частини світу

Числівники

Відпочинок

Going to

Present continuous зі значенням майбутнього

Will

Ступені порівняння прикметників

Впр.А,В ст.110 SВ

Впр.С-Е ст.110 SВ

Доповнити діалог

впр.F ст..110 SB

157.

Подорожі по різних країнах світу. Активізація знань граматики теми. Виконання письмових вправ.

Розпитує про правила поведінки у європейських столицях (гр..від.)

Формування навичок самоконтролю

Частини світу

Числівники

Відпочинок

Going to

Present continuous зі значенням майбутнього

Will

Ступені порівняння прикметників

Впр.А ст..86 WB

 

Впр.В ст..86 WB

 

Писати

Впр.С,D ст..86 WB

 

158.

Таїланд. Подорож до країни. Основні відомості та пам’ятки культури. Читання листа.

Розпитує про правила поведінки у європейських столицях (гр..від.)

Формування навичок самоконтролю

Частини світу

Числівники

Відпочинок

Going to

Present continuous зі значенням майбутнього

Will

Ступені порівняння прикметників

Впр.G ст..87 WB

 

Впр.E ст..87 WB

 

Писати

Впр.F ст..87 WB

 

159.

Україна – моя країна. Підготовка та виконання проектної роботи з теми.

Вміння вибирати основне (гр..від.)

Формування навичок самоконтролю

Подорожі

The verb To Be

 

Монологічні висловлювання учнів

Монологічні висловлювання учнів

Підготуватися до захисту робіт

160.

Україна – моя країна. Презентація та захист проектних робіт з теми.

Вміння вибирати основне (гр..від.)

Формування навичок самоконтролю

Подорожі

The verb To Be

 

Презентація робіт

Презентація робіт

Доробити проектні роботи

161.

Країна, яку б я хотів відвідати. Розвиток умінь усного мовлення учнів. Вчити розповідати про  себе і свої уподобання.

Вміння вибирати основне (гр..від.)

Формування навичок самоконтролю

Вільний час

The verb To Be

 

Монологічні висловлювання учнів

Монологічні висловлювання учнів

Повторити граматичні правила

162.

Подорожі. Активізація знань вивченої лексики та граматики. Виконання тестових завдань.

Вміння вибирати основне (гр..від.)

Формування навичок самоконтролю

ЛО теми

Граматика теми

 

Виконання тестових завдань

Повторити ЛО

163.

Відпочинок та дозвілля. Активізація знань вивченої лексики та граматики за семестр. Виконання тестових завдань.

Вміння вибирати основне (гр..від.)

Формування навичок самоконтролю

ЛО теми

Граматика теми

 

Виконання тестових завдань

Повторити граматичні правила

164.

Контроль аудіювання. Слухання текстів та виконання письмових тестових завдань.

 

 

 

 

 

 

 

Підготуватися до контролю письма

165.

Лондон як одна зі світових столиць. Визначні місця та туристичні осередки. Читання та опрацювання тексту.

Розпитує про правила поведінки у європейських столицях (гр..від.)

Здатність привести до спільного знаменника різні культури

Частини світу

Числівники

Відпочинок

Going to

Present continuous зі значенням майбутнього

Will

Ступені порівняння прикметників

Впр.А ст.111 SВ

Впр.А ст.111 SВ

Переказ тексту

ст..111

166.

Контроль письма. Повторення вивчених граматичних правил. Виконання письмових вправ.

 

 

 

 

 

 

Підготуватися до контролю читання

167.

Туризм у світі. Міста та місця, які варто обов’язково відвідати. Вивчення пісні по темі.

Розпитує про правила поведінки у європейських столицях (гр..від.)

Здатність привести до спільного знаменника різні культури

Частини світу

Числівники

Відпочинок

Going to

Present continuous зі значенням майбутнього

Will

Ступені порівняння прикметників

Ст..112

Ст..112

Вивчити пісню ст..112

168.

Контроль читання. Читання текстів та виконання тестових завдань.

 

 

 

 

 

 

Підготуватися до контролю говоріння

169.

Лондон яким я його бачу. Вчити учнів розповідати про місця, які б хотіли відвідати. Розвиток вмінь усного мовлення учнів.

Розпитує про правила поведінки у європейських столицях (гр..від.)

Здатність привести до спільного знаменника різні культури

Частини світу

Числівники

Відпочинок

Going to

Present continuous зі значенням майбутнього

Will

Ступені порівняння прикметників

Висловлювання вчителя та учнів

Діалогічне мовлення учнів

Монологічні висловлювання

Скласти розповідь по темі

170.

Контроль говоріння. Розвиток навичок ситуативного мовлення з вивчених тем.

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчені теми