Календарно-тематичне планування
Навчальний рік___________ Семестр __ІІ__ Вчитель ______________________________ Клас ________________________
Підручник: Full Blast 1
Тема: Харчування
Дата/уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Інтегровані змістові лінії |
Компетентнісний потенціал |
Мовний інвентар |
Мовленнєвий компонент |
Домашнє завдання |
||
лексика |
граматика |
Аудіювання/ читання |
Письмо/ говоріння |
|||||
81. |
Їжа та продукти харчування. Приготування страв. Ознайомлення учнів з ЛО теми. Читання діалогу. |
Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я (зд. і без.) |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Vocabulary TB p.62 |
Злічувані і незлічувані іменники A/An/Some |
Впр.1,2 ст.62 SB |
Впр.2В ст..62 SB Впр.А ст..48 WB |
Вивчити нові слова |
82. |
Моя улюблена їжа. Вживання злі чуваних та незлічуваних іменників. Виконання вправ з граматики. |
Наводить приклади збалансованості власного раціону (зд. і без.) |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Vocabulary TB p.62 |
Злічувані і незлічувані іменники A/An/Some |
Впр.3 ст.63 SB |
Впр.В ст..48 WB Впр.С ст..49 WB |
Виконати впр.D ст.49WB |
83. |
Їжа, яка подобається і не подобається. Вчити учнів висловлювати свої уподобання щодо їжі. Вживання I like, I don’t like. |
Обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички (зд. і без.) |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Vocabulary TB p.62 |
Злічувані і незлічувані іменники A/An/Some |
Впр.4 ст.63 SB |
Діалогічне мовлення учнів Впр.5 ст.63 SB |
Доповнити діалог Впр.Е ст..49 WB |
84. |
Діалог у ресторані швидкого харчування. Читання та опрацювання тексту. Виконання завдання. |
Розподіляє кошти на продукти харчування (підпр.та фін.гр.) |
Особливості харчування Особливості поведінки під час проведення мовних ігор |
Vocabulary TB p.64 |
Some / any Would like + іменник |
Впр.1,2 ст.64-65 SB |
Впр.А ст..50 WB |
Доповнити речення Впр.В ст..50 WB |
85. |
Особливості харчування. Вчити учнів замовляти їжу, робити і відхиляти пропозиції. Вживання Some / any Would like + іменник. |
Обговорює різні способи приготування їжі для збереження здоровя та дотримання безпеки (зд. і без.) |
Особливості харчування Особливості поведінки під час проведення мовних ігор |
Vocabulary TB p.64 |
Some / any Would like + іменник |
Впр.3,4 ст.65 SB |
Впр.С,D ст..51 WB |
Скласти речення впр.Е ст..51 WB |
86. |
Поняття про здорове харчування. Опис звичок у харчуванні. Вчити обговорювати харчові звички, ставити і відповідати на запитання про кількість. |
Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я (зд. і без.) |
Слухати і розуміти звуковий потік |
Vocabulary TB p.66 |
How much? / how many? |
Впр.1,2 ст.66 SB |
Діалогічне мовлення учнів Впр.А ст..52 WB |
Доповнити речення Впр.В ст..52 WB |
87. |
Харчові звички. Опитування про харчування. Вживання How much? / how many?. Робота у групах. |
Обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички (зд. і без.) |
Слухати і розуміти звуковий потік |
Vocabulary TB p.66 |
How much? / how many? |
Впр.3,4 ст.67 SB |
Впр.5,6 ст.67 SB Впр.С ст..52WB Впр.D ст..52 WB |
Виконати впр.Е,Fст.53 WB |
88. |
Незвичайні факти про їжу та напої. Ознайомлення учнів з ЛО теми. Читання та опрацювання тексту. Виконання вправ. |
Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я (зд. і без.) |
Розуміти та зв’язувати незнайомі звукові відрізки |
Vocabulary TB p.68 |
Злічувані і незлічувані іменники
/ dʒ/, /ɡ/ |
Впр.1,2 ст.68-69 SB |
Впр.А ст..54 WB |
Вивчити нові слова |
89. |
Незвичайні страви. Розвиток вмінь аудіювання учнів. Виконання вправ по прослуханому. |
Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я (зд. і без.) |
Розуміти та зв’язувати незнайомі звукові відрізки |
Vocabulary TB p.68 |
Злічувані і незлічувані іменники
/ dʒ/, /ɡ/ |
Впр.3,4 ст.69 SB |
Впр.В ст..54 WB |
Переказ тексту Впр.В ст..54 WB |
90. |
Незвичайні страви світу. Вчити учнів шукати інформацію для повідомлення та обговорювати страви. |
Обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички (зд. і без.) |
Розуміти та зв’язувати незнайомі звукові відрізки |
Vocabulary TB p.68 |
Злічувані і незлічувані іменники
/ dʒ/, /ɡ/ |
Мовлення вчителя та учнів |
Монологічне та діалогічне мовлення учнів |
Доробити повідомлення |
91. |
Традиції харчування у родині. Розвиток вмінь аудіювання учнів. Опрацювання тексту та виконання завдання. |
Обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички (зд. і без.) |
Ознайомлення зі стравами країн світу |
Vocabulary TB p.70 |
Непрямі відмінки особових займенників |
Впр.1,2 ст.70 SB |
Впр.А ст..55 WB |
Вивчити нові слова і підготуватися до диктанту |
92. |
Щоденне харчування та харчові звички. Вчити учнів описувати звички своєї родини. Розвиток вмінь усного мовлення учнів. |
Обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички (зд. і без.) |
Ознайомлення зі стравами країн світу |
Vocabulary TB p.70 |
Непрямі відмінки особових займенників |
Впр.3 ст.70-71 SB |
Впр.В,С ст..55 WB |
Написати про свої харчові звички |
93. |
Моя улюблена книга. Урок домашнього читання. Переказ прочитаного. |
Порівняльна характеристика творів (гр..від.) |
Роль книги у житті |
ЛО текстів |
|
Читання уривків |
Обговорення прочитаного |
Переказ прочитаного |
94. |
Їжа та напої. Вподобання щодо їжі. Вживання злі чуваних та незлічуваних іменників. Виконання вправ. |
Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я (зд. і без.) |
Формування навичок самоконтролю |
Їжа та напої Посуд |
Злі чувані і незлічувані іменники Some / any Would like + іменник Непрямі відмінки особових займенників |
Впр.F,G ст..72SB |
Впр.А,В,С ст..72 SB |
Виконати впр.D,Е ст..72 SB |
95. |
Щоденне харчування. Вживання Some / any. Виконання вправ з граматики.
|
Обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички (зд. і без.) |
Формування навичок самоконтролю |
Їжа та напої Посуд |
Злі чувані і незлічувані іменники Some / any Would like + іменник Непрямі відмінки особових займенників |
Впр.А ст..56 WB |
Впр.В,С ст..56 WB |
Доповнити речення Впр.D ст..56 WB |
96. |
Улюблені страви моїх рідних. Вживання How much? / how many?. Опрацювання тексту та виконання завдання. |
Обговорює особливості харчування у родині (зд. і без.) |
Формування навичок самоконтролю |
Їжа та напої Посуд |
Злі чувані і незлічувані іменники Some / any Would like + іменник Непрямі відмінки особових займенників |
Впр.G ст..57 WB |
Впр.Е ст..57 WB |
Писати Впр.F ст..57 WB |
97. |
Традиції харчування у різних країнах світу. Підготовка та виконання проектної роботи з теми. |
Вміння вибирати основне (гр..від.) |
Формування навичок самоконтролю |
Їжа і продукти харчування |
The verb To Be
|
Монологічні висловлювання учнів |
Монологічні висловлювання учнів |
Підготуватися до захисту робіт |
98. |
Традиції харчування у різних країнах світу. Презентація та захист проектних робіт з теми. |
Вміння вибирати основне (гр..від.) |
Формування навичок самоконтролю |
Їжа і продукти харчування |
The verb To Be
|
Презентація робіт |
Презентація робіт |
Доробити проектні роботи |
99. |
Моя улюблена страва. Розвиток умінь усного мовлення учнів. Вчити розповідати про свої уподобання в їжі. |
Вміння вибирати основне (гр..від.) |
Формування навичок самоконтролю |
Їжа і продукти харчування |
The verb To Be
|
Монологічні висловлювання учнів |
Монологічні висловлювання учнів |
Повторити граматичні правила |
100. |
Харчування. Активізація знань вивченої лексики та граматики. Виконання тестових завдань. |
Вміння вибирати основне (гр..від.) |
Формування навичок самоконтролю |
ЛО теми |
Граматика теми |
|
Виконання тестових завдань |
Повторити ЛО |
Тема: Свята і традиції
Дата/уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Інтегровані змістові лінії |
Компетентнісний потенціал |
Мовний інвентар |
Мовленнєвий компонент |
Домашнє завдання |
||
лексика |
граматика |
Аудіювання/ читання |
Письмо/ говоріння |
|||||
101. |
Запрошення на день народження. Місяці та дати. Читання та опрацювання тексту. Виконання завдань. |
Порівнює сімейні традиції (гр..від.) |
Розуміти і зв’язувати незнайомі звукові відрізки |
Vocabulary TB p.74 |
Like, love, enjoy, hate + -ing |
Впр.1,2 ст.74-75 SB |
Впр.А ст..58 WB |
Вивчити нові слова і підготуватися до диктанту |
102. |
Бесіда про день народження. Дата народження. Вживання порядкових числівників. Складання діалогів. |
Формулює особисті ціннісні пріоритети (гр.від.) |
Розуміти і зв’язувати незнайомі звукові відрізки |
Vocabulary TB p.74 |
Like, love, enjoy, hate + -ing |
Впр.4,5 ст.75 SB |
Діалогічне мовлення учнів Впр.В ст..58 WB |
Доповнити речення впр.С ст..58 WB |
103. |
Як ми святкуємо день народження. Вчити учнів обговорювати святкування дня народження. Робота в парах. |
Порівнює сімейні традиції (гр..від.) |
Розуміти і зв’язувати незнайомі звукові відрізки |
Vocabulary TB p.74 |
Like, love, enjoy, hate + -ing |
Впр.F ст..59 WB |
Впр.6 ст.75 SB |
Виконати впр.D,E ст..59 WB |
104. |
Пори року. Опис погоди у Квебеку. Ознайомлення учнів з ЛО теми. Читання та опрацювання тексту. |
Робить повідомлення про погодні умови (зд.і без.) |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
Vocabulary TB p.76 |
Present continuous твердження і заперечення /n/, /ŋ/ |
Впр.1,3 ст.76 SB |
Впр.2 ст.76 SB |
Виконати Впр.А ст..60 WB |
105. |
Опис погоди у своїх дій. Вживання Present continuous. Виконання вправ з граматики. |
Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров’я людей (зд.і без.) |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
Vocabulary TB p.76 |
Present continuous твердження і заперечення /n/, /ŋ/ |
Впр.4,5 ст.77 SB |
Впр.В ст..60 WB Впр.С,D ст..61 WB |
Доповнити діалог Впр.Е ст..61 WB |
106. |
Зникаючі види тварин. Читання діалогу про постер захисників тварин. Розвиток вмінь аудіювання учнів. |
Розглядає природу як цілісну систему (ек.без.) |
Слухати і розуміти звуковий потік |
Vocabulary TB p.78 |
Present continuous запитання, короткі відповіді |
Впр.1,2 ст.78 SB |
Впр.А ст..62 WB
|
Виконати впр.В,С ст..62 WB |
107. |
Охорона тварин. Вживання запитань та коротких відповідей у Present continuous. Виконання вправ. |
Розглядає природу як цілісну систему (ек.без.) |
Слухати і розуміти звуковий потік |
Vocabulary TB p.78 |
Present continuous запитання, короткі відповіді |
Впр.3,4 ст.79 SB |
Впр.5 ст.79 SB Впр.D ст..63 WB |
Писати впр.Е ст..63 WB |
108. |
Карнавал Ноттінг Хіл. Читання та опрацювання тексту. Розвиток вмінь аудіювання та читання. |
Порівнює свята і традиції в різних країнах (гр..від.) |
Розрізнення різних типів дій |
Vocabulary TB p.80 |
Present simple vs. Present continuous |
Впр.1,2 ст.80 SB |
Впр.А ст..64 WB
|
Вивчити нові слова |
109. |
День Незалежності в США. Вчити учнів обговорювати різні святкування. |
Порівнює свята і традиції в різних країнах (гр..від.) |
Розрізнення різних типів дій |
Vocabulary TB p.80 |
Present simple vs. Present continuous |
Впр.3,4 ст.81 SB |
Діалогічне мовлення учнів Впр.В ст..64 WB |
Доповнити речення впр.С ст..64 WB |
110. |
Визначні події. Опис святкувань в Україні. Розвиток вмінь усного мовлення учнів. |
Порівнює свята і традиції в різних країнах (гр..від.) |
Розрізнення різних типів дій |
Vocabulary TB p.80 |
Present simple vs. Present continuous |
Висловлювання вчителя та учнів |
Монологічне мовлення учнів Діалогічне мовлення робота в парах |
Писати впр.6 ст.81 SB |
111. |
Святкування та висловлення побажань. Купівля листівки. Розвиток вмінь аудіювання учнів. |
Порівнює святкування і традиції в різних родинах (гр..від.) |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Vocabulary TB p.82 |
Present continuous |
Впр.1,2 ст.82 SB |
Впр.А ст..65 WB
|
Доповнити Впр.В ст..65 WB
|
112. |
Електронні листи та вирази для листування. Структура написання листа-імейла. Розвиток вмінь письма учнів. |
Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним (гр..від.) |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Vocabulary TB p.82 |
Present continuous |
Впр.3 ст.83 SB |
Впр.С ст..65 WB
|
Написати лист за структурою |
113. |
Моя улюблена книга. Урок домашнього читання. Переказ прочитаного. |
Порівняльна характеристика творів (гр..від.) |
Роль книги у житті |
ЛО текстів |
|
Читання уривків |
Обговорення прочитаного |
Переказ прочитаного |
114. |
Місяці та порядкові числівники. Вживання Present continuous. Виконання вправ на знання лексики та граматики. |
Порівнює святкування і традиції в різних родинах (гр..від.) |
Формування навичок самоконтролю |
Місяці Порядкові числівники Одяг Святкування Професії Погода Пори року |
Present continuous |
Впр.А,В ст.84 SB |
Впр.С-Е ст.84 SB |
Писати впр.F ст..84 SB |
115. |
Одяг, погода та свята. Вживання прийменників in, on. Виконання письмових вправ з граматики. |
Порівнює святкування і традиції в різних родинах (гр..від.) |
Формування навичок самоконтролю |
Місяці Порядкові числівники Одяг Святкування Професії Погода Пори року |
Present continuous |
Впр.А,В ст..66 WB
|
Впр.С ст..66 WB
|
Виконати Впр.D ст..66 WB
|
116. |
Китайський Новий рік. Читання та опрацювання тексту. Вчити учнів давати відповіді на запитання по прочитаному. |
Порівнює свята і традиції в різних країнах (гр..від.) |
Формування навичок самоконтролю |
Місяці Порядкові числівники Одяг Святкування Професії Погода Пори року |
Present continuous |
Впр.G ст..67 WB
|
Впр.E,F ст..67 WB
|
Переказ тексту |
117. |
Зникаючі види тварин та тварини Червоної Книги. Підготовка та виконання проектної роботи з теми. |
Вміння вибирати основне (гр..від.) |
Формування навичок самоконтролю |
Тварини |
The verb To Be
|
Монологічні висловлювання учнів |
Монологічні висловлювання учнів |
Підготуватися до захисту робіт |
118. |
Зникаючі види тварин та тварини Червоної Книги Презентація та захист проектних робіт з теми. |
Вміння вибирати основне (гр..від.) |
Формування навичок самоконтролю |
Тварини |
The verb To Be
|
Презентація робіт |
Презентація робіт |
Доробити проектні роботи |
119. |
Особливі свята моєї родини та традиції їх святкування. Розвиток умінь усного мовлення учнів. Вчити розповідати про свою родину. |
Вміння вибирати основне (гр..від.) |
Формування навичок самоконтролю |
Свята святкування |
The verb To Be
|
Монологічні висловлювання учнів |
Монологічні висловлювання учнів |
Повторити граматичні правила |
120. |
Найпопулярніші свята у світі. Читання та опрацювання тексту. Розвиток вміння виділяти основну інформацію по тексту. |
Вміння вибирати основне (гр..від.) |
Здатність привести до спільного знаменника різні культури світу |
Свята святкування |
|
Впр.А ст..85 SB |
Впр.В ст..85 SB |
Читати тексти ст. 85 SB |
121. |
Яке свято я б хотів відвідати. Вчити учнів висловлювати власну думку та активно застосовувати мову, що вивчається. |
Вміння вибирати основне (гр..від.) |
Здатність привести до спільного знаменника різні культури світу |
Свята святкування |
|
Ст..86 |
Монологічні висловлювання учнів Робота в парах складання діалогів |
Підготувати розповідь по темі |
122. |
Свята і традиції. Активізація знань вивченої лексики та граматики. Виконання тестових завдань. |
Вміння вибирати основне (гр..від.) |
Формування навичок самоконтролю |
ЛО теми |
Граматика теми |
|
Виконання тестових завдань |
Повторити ЛО |
Тема: Вільний час
Дата/уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Інтегровані змістові лінії |
Компетентнісний потенціал |
Мовний інвентар |
Мовленнєвий компонент |
Домашнє завдання |
||
лексика |
граматика |
Аудіювання/ читання |
Письмо/ говоріння |
|||||
123. |
Почуття та відчуття. Ознайомлення учнів з лексикою теми. Вживання прикметників для опису людей. |
Дотримується принципу толерантності (гр..від.) |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Vocabulary TB p.88 |
Дієслово To Be в Past simple |
Впр.1,2 ст.88 SB |
Впр.А ст..68 WB
|
Вивчити нові слова |
124. |
Історії, які зі мною траплялися. Вживання дієслова To Be в Past simple. Виконання вправ з граматики. |
Описує власний стиль життя (гр..від.) |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Vocabulary TB p.88 |
Дієслово To Be в Past simple |
Впр.3 ст.89 SB |
Впр.4 ст.89 SB Впр.В ст..68 WB
|
Скласти речення Впр.С ст..69 WB
|
125. |
Опис подій минулої неділі. Розвиток вмінь діалогічного мовлення учнів. Робота в парах. |
Демонструє розуміння потреби працювати разом (гр..від.) |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Vocabulary TB p.88 |
Дієслово To Be в Past simple |
Впр.D ст..69 WB
|
Діалогічне мовлення учнів Впр.5 ст.89 SB |
Дати відповіді на запитання Впр.E ст..69 WB
|
126. |
Записи у щоденнику. Читання та опрацювання тексту. Виконання завдання по прочитаному. |
Описує власний стиль життя та визначає пріоритети (гр..від.) |
Розуміння мови на рівні речень |
Vocabulary TB p.90 |
Past simple твердження Вимова закінчення минулого часу |
Впр.1 ст.90 SB Впр.2 ст.91 SВ |
Впр.А ст..69 WB
|
Писати Впр.В ст..69 WB
|
127. |
Розповідь про вчорашній день. Вчити учнів обговорювати минулі події. Робота в парах. |
Описує власний стиль життя та визначає пріоритети (гр..від.) |
Розуміння мови на рівні речень |
Vocabulary TB p.90 |
Past simple твердження Вимова закінчення минулого часу |
Впр.3 ст.91 SВ |
Діалогічне мовлення учнів Впр.4 ст.91 SВ Впр.5 ст.91 SВ |
Доповнити речення Впр.D ст..70 WB
|
128. |
Місцеві герої. Слухання інтерв’ю. Вчити учнів давати відповіді по прослуханому. |
Визначає достовірність інформації (гр..від.) |
Слухати і розуміти звуковий потік |
Vocabulary TB p.92 |
Past simple заперечення і запитання |
Впр.1 ст.92 SВ |
Впр.А ст..71 WB
|
Доповнити речення Впр.В ст..71 WB
|
129. |
Історії про минулі події. Розвиток вмінь аудіювання учнів. Вчити учнів давати і брати інтерв’ю. |
Демонструє розуміння потреби працювати разом (гр..від.) |
Слухати і розуміти звуковий потік |
Vocabulary TB p.92 |
Past simple заперечення і запитання |
Впр.2,4 ст.92 SВ |
Впр.3 ст.92 SВ Впр.С ст..71 WB |
Виконати Впр.D,Е ст..72WB
|
130. |
Жанри фільмів. Який фільм ти дивився вчора в кіно. Читання та опрацювання тексту. |
Пояснює правила поведінки у закладах культури (гр..від.) |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Vocabulary TB p.94 |
Past Simple/Present Simple |
Впр.1,2 ст.94 SВ |
Впр.А ст..73 WB
|
Вивчити нові слова |
131. |
Опис найвідоміших фільмів. Вживання Past Simple/Present Simple. Виконання вправ з граматики. |
Обговорює розмаїття кіно спадщини (гр..від.) |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Vocabulary TB p.94 |
Past Simple/Present Simple |
Впр.3,4 ст.95 SВ |
Впр.В ст..73 WB
|
Виконати Впр.С ст..73 WB
|
132. |
Які фільми тобі подобаються. Розвиток вмінь усного мовлення учнів. Робота в парах. |
Демонструє розуміння потреби працювати разом (гр..від.) |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Vocabulary TB p.94 |
Past Simple/Present Simple |
Впр.5 ст.95 SВ |
Діалогічне мовлення учнів Робота в парах |
Виконати Впр.D,Е ст..74 WB
|
133. |
День, який варто запам’ятати. Місця, де можна розважитися. Розвиток вмінь аудіювання учнів. |
Пояснює правила поведінки у закладах культури (гр..від.) |
Слухати і розуміти звуковий потік |
Vocabulary TB p.96 |
Past simple Слова-зв’язки |
Впр.1,2 ст.96 SВ |
Впр.А ст..75 WB
|
Читати Впр.3 ст.97 SВ |
134. |
Цікавий день у моєму житті. Вживання слів-зв’язок. Розвиток вмінь письма учнів. |
Описує власний стиль життя та визначає пріоритети (гр..від.) |
Слухати і розуміти звуковий потік |
Vocabulary TB p.96 |
Past simple Слова-зв’язки |
Впр.3 ст.97 SВ |
Монологічне мовлення учнів Впр.С ст..75 WB |
Написати про цікавий день зі свого життя |
135. |
Моя улюблена книга. Урок домашнього читання. Переказ прочитаного. |
Порівняльна характеристика творів (гр..від.) |
Роль книги у житті |
ЛО текстів |
|
Читання уривків |
Обговорення прочитаного |
Переказ прочитаного |
136. |
Відпочинок. Активізація знань вивченої лексики. Виконання письмових вправ. |
Описує власний стиль життя та визначає пріоритети (гр..від.) |
Формування навичок самоконтролю |
Ландшафти Відпочинок Прикметники для опису людей Транспортні засоби Обладнання для кемпінгу |
Past simple Вирази для позначення часу |
Впр.А,В ст.98 SВ |
Впр.С-F ст..98 SB |
Виконати впр.G ст..98 SB |
137. |
Улюблені фільми моїх друзів. Вживання Past simple та виразів для позначення часу. Виконання вправ. |
Обговорює розмаїття кіно спадщини (гр..від.) |
Формування навичок самоконтролю |
Ландшафти Відпочинок Прикметники для опису людей Транспортні засоби Обладнання для кемпінгу |
Past simple Вирази для позначення часу |
Впр.А ст..76 WB |
Впр.В,С ст..76 WB |
Виконати Впр.D,Е ст..76 WB
|
138. |
Опис подій минулого. Читання тексту. Вчити учнів давати відповіді на запитання по тексту. |
Описує власний стиль життя та визначає пріоритети (гр..від.) |
Формування навичок самоконтролю |
Ландшафти Відпочинок Прикметники для опису людей Транспортні засоби Обладнання для кемпінгу |
Past simple Вирази для позначення часу |
Впр.H ст..77 WB |
Впр.F,G ст..77 WB |
Переказ тексту ст..77 |
139. |
Мій улюблений фільм та кіногерой. Підготовка та виконання проектної роботи з теми. |
Вміння вибирати основне (гр..від.) |
Формування навичок самоконтролю |
Жанри фільмів |
The verb To Be
|
Монологічні висловлювання учнів |
Монологічні висловлювання учнів |
Підготуватися до захисту робіт |
140. |
Мій улюблений фільм та кіногерой. Презентація та захист проектних робіт з теми. |
Вміння вибирати основне (гр..від.) |
Формування навичок самоконтролю |
Жанри фільмів |
The verb To Be
|
Презентація робіт |
Презентація робіт |
Доробити проектні роботи |
141. |
Як я проводжу свій вільний час. Розвиток умінь усного мовлення учнів. Вчити розповідати про себе. |
Вміння вибирати основне (гр..від.) |
Формування навичок самоконтролю |
Вільний час |
The verb To Be
|
Монологічні висловлювання учнів |
Монологічні висловлювання учнів |
Повторити граматичні правила |
142. |
Вільний час. Активізація знань вивченої лексики та граматики. Виконання тестових завдань. |
Вміння вибирати основне (гр..від.) |
Формування навичок самоконтролю |
ЛО теми |
Граматика теми |
|
Виконання тестових завдань |
Повторити ЛО |
Тема: Подорожі
Дата/уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Інтегровані змістові лінії |
Компетентнісний потенціал |
Мовний інвентар |
Мовленнєвий компонент |
Домашнє завдання |
||
лексика |
граматика |
Аудіювання/ читання |
Письмо/ говоріння |
|||||
143. |
Подорожі. Опис планів на літо. Ознайомлення учнів з лексикою теми. Читання та опрацювання тексту. Вживання структури Going to.
|
Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку (зд.і.без.) |
Розуміння мови на рівні речень |
Vocabulary TB p.100 |
Going to Present continuous зі значенням майбутнього Вирази для позначення часу |
Впр.1,2 ст.100 SВ |
Впр.А ст..78 WB
|
Вивчити рові слова |
144. |
Відпочинок та види транспорту. Вживання Going to Present continuous зі значенням майбутнього Вирази для позначення часу. |
Демонструє знання та наводить приклади дотримання правил безпеки руху та користування громадським транспортом (зд.і.без.) |
Розуміння мови на рівні речень |
Vocabulary TB p.100 |
Going to Present continuous зі значенням майбутнього Вирази для позначення часу |
Впр.3 ст.101 SВ |
Діалогічне мовлення учнів Впр.4 ст.101 SВ |
Доповнити речення Впр.В ст..78 WB
|
145. |
Плани на відпочинок. Вчити учнів обговорювати плани та розповідати про подорожі. |
Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку (зд.і.без.) |
Розуміння мови на рівні речень |
Vocabulary TB p.100 |
Going to Present continuous зі значенням майбутнього Вирази для позначення часу |
Впр.4 ст.101 SВ |
Впр.5 ст.101 SВ Впр.С ст..79 WB
|
Виконати Впр.D,Е ст..79 WB
|
146. |
Речі та обладнання для походів. Ознайомлення учнів з лексикою теми. Діалог під час походу. |
Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку (зд.і.без.) |
Розуміти і зв’язувати незнайомі звукові відрізки |
Vocabulary TB p.102 |
Will |
Впр.1,2 ст.102 SВ |
Впр.А ст..80 WB
|
Вивчити рові слова |
147. |
Правила безпеки під час перебування у таборі відпочинку. Розвиток вмінь аудіювання учнів. Вчити спілкуватися про походи. |
Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку (зд.і.без.) |
Розуміти і зв’язувати незнайомі звукові відрізки |
Vocabulary TB p.102 |
Will |
Впр.3,5 ст.103 SВ |
Впр.4 ст.103 SВ Впр.В,С ст..80 WB
|
Писати Впр.D ст..80 WB
|
148. |
Способи відпочинку. Екстремальні види спорту. Ознайомлення учнів з різними способами відпочинку. |
Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку (ек.без.) |
Ознайомити з різними способами відпочинку |
Vocabulary TB p.104 |
Порівняльний ступінь прикметників |
Впр.1,2 ст.104 SВ |
Впр.А ст..81 WB
|
Виконати Впр.В ст..81 WB
|
149. |
Чим можна зайнятися під час відпочинку. Вчити учнів порівнювати речі і розмовляти про відпочинок. Розвиток вмінь усного мовлення учнів. |
Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку (ек.без.) |
Ознайомити з різними способами відпочинку |
Vocabulary TB p.104 |
Порівняльний ступінь прикметників |
Впр.3,4 ст.105 SВ |
Впр.5 ст.105 SВ Впр.С ст..81 WB
|
Писати Впр.D,Е ст..82 WB
|
150. |
Аргентина. Основні відомості про країну. Читання тексту. Виконання завдання по прочитаному. |
Розпитує про правила поведінки у європейських столицях (гр..від.) |
Здатність привести до спільного знаменника різні культури |
Vocabulary TB p.106 |
Найвищий ступінь прикметників |
Впр.1 ст.106 SВ |
Впр.А,В ст..83 WB
|
Переказ тексту ст..106 SB |
151. |
Україна – моя рідна країна. Вчити учнів описувати свою країну. Вживання прикметників при описі. |
Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури (гр..від.) |
Здатність привести до спільного знаменника різні культури |
Vocabulary TB p.106 |
Найвищий ступінь прикметників |
Впр.2,3 ст.107 SВ |
Впр.4 ст.107 SВ |
Скласти розповідь по темі |
152. |
Росія. Найважливіші відомості про країну. Вчити учнів надавати основну інформацію про країну. |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити в мирі (гр..від.) |
Здатність привести до спільного знаменника різні культури |
Vocabulary TB p.106 |
Найвищий ступінь прикметників |
Впр.D ст..83 WB
|
Впр.С ст..83 WB
|
Переказ тексту ст..84 WB |
153. |
Відпочинок на Сицилії. Ознайомлення учнів з лексикою теми. Розвиток вмінь аудіювання учнів. |
Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури (гр..від.) |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Vocabulary TB p.108 |
Past Simple/Future Forms |
Впр.1,2 ст.108 SВ |
Впр.А ст..85 WB
|
Вивчити нові слова |
154. |
Канікули у Греції. Структура написання електронного листа. Вчити учнів писати листи. |
Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури (гр..від.) |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Vocabulary TB p.108 |
Past Simple/Future Forms |
Впр.3 ст.109 SВ |
Впр.В ст..85 WB
|
Скласти речення Впр.С ст..85 WB
|
155. |
Моя улюблена книга. Урок домашнього читання. Переказ прочитаного. |
Порівняльна характеристика творів (гр..від.) |
Роль книги у житті |
ЛО текстів |
|
Читання уривків |
Обговорення прочитаного |
Переказ прочитаного |
156. |
Відпочинок та дозвілля. Активізація знань вивчених ЛО. Виконання завдань на знання лексики. |
Розпитує про правила поведінки у європейських столицях (гр..від.) |
Формування навичок самоконтролю |
Частини світу Числівники Відпочинок |
Going to Present continuous зі значенням майбутнього Will Ступені порівняння прикметників |
Впр.А,В ст.110 SВ |
Впр.С-Е ст.110 SВ |
Доповнити діалог впр.F ст..110 SB |
157. |
Подорожі по різних країнах світу. Активізація знань граматики теми. Виконання письмових вправ. |
Розпитує про правила поведінки у європейських столицях (гр..від.) |
Формування навичок самоконтролю |
Частини світу Числівники Відпочинок |
Going to Present continuous зі значенням майбутнього Will Ступені порівняння прикметників |
Впр.А ст..86 WB
|
Впр.В ст..86 WB
|
Писати Впр.С,D ст..86 WB
|
158. |
Таїланд. Подорож до країни. Основні відомості та пам’ятки культури. Читання листа. |
Розпитує про правила поведінки у європейських столицях (гр..від.) |
Формування навичок самоконтролю |
Частини світу Числівники Відпочинок |
Going to Present continuous зі значенням майбутнього Will Ступені порівняння прикметників |
Впр.G ст..87 WB
|
Впр.E ст..87 WB
|
Писати Впр.F ст..87 WB
|
159. |
Україна – моя країна. Підготовка та виконання проектної роботи з теми. |
Вміння вибирати основне (гр..від.) |
Формування навичок самоконтролю |
Подорожі |
The verb To Be
|
Монологічні висловлювання учнів |
Монологічні висловлювання учнів |
Підготуватися до захисту робіт |
160. |
Україна – моя країна. Презентація та захист проектних робіт з теми. |
Вміння вибирати основне (гр..від.) |
Формування навичок самоконтролю |
Подорожі |
The verb To Be
|
Презентація робіт |
Презентація робіт |
Доробити проектні роботи |
161. |
Країна, яку б я хотів відвідати. Розвиток умінь усного мовлення учнів. Вчити розповідати про себе і свої уподобання. |
Вміння вибирати основне (гр..від.) |
Формування навичок самоконтролю |
Вільний час |
The verb To Be
|
Монологічні висловлювання учнів |
Монологічні висловлювання учнів |
Повторити граматичні правила |
162. |
Подорожі. Активізація знань вивченої лексики та граматики. Виконання тестових завдань. |
Вміння вибирати основне (гр..від.) |
Формування навичок самоконтролю |
ЛО теми |
Граматика теми |
|
Виконання тестових завдань |
Повторити ЛО |
163. |
Відпочинок та дозвілля. Активізація знань вивченої лексики та граматики за семестр. Виконання тестових завдань. |
Вміння вибирати основне (гр..від.) |
Формування навичок самоконтролю |
ЛО теми |
Граматика теми |
|
Виконання тестових завдань |
Повторити граматичні правила |
164. |
Контроль аудіювання. Слухання текстів та виконання письмових тестових завдань.
|
|
|
|
|
|
|
Підготуватися до контролю письма |
165. |
Лондон як одна зі світових столиць. Визначні місця та туристичні осередки. Читання та опрацювання тексту. |
Розпитує про правила поведінки у європейських столицях (гр..від.) |
Здатність привести до спільного знаменника різні культури |
Частини світу Числівники Відпочинок |
Going to Present continuous зі значенням майбутнього Will Ступені порівняння прикметників |
Впр.А ст.111 SВ |
Впр.А ст.111 SВ |
Переказ тексту ст..111 |
166. |
Контроль письма. Повторення вивчених граматичних правил. Виконання письмових вправ. |
|
|
|
|
|
|
Підготуватися до контролю читання |
167. |
Туризм у світі. Міста та місця, які варто обов’язково відвідати. Вивчення пісні по темі. |
Розпитує про правила поведінки у європейських столицях (гр..від.) |
Здатність привести до спільного знаменника різні культури |
Частини світу Числівники Відпочинок |
Going to Present continuous зі значенням майбутнього Will Ступені порівняння прикметників |
Ст..112 |
Ст..112 |
Вивчити пісню ст..112 |
168. |
Контроль читання. Читання текстів та виконання тестових завдань. |
|
|
|
|
|
|
Підготуватися до контролю говоріння |
169. |
Лондон яким я його бачу. Вчити учнів розповідати про місця, які б хотіли відвідати. Розвиток вмінь усного мовлення учнів. |
Розпитує про правила поведінки у європейських столицях (гр..від.) |
Здатність привести до спільного знаменника різні культури |
Частини світу Числівники Відпочинок |
Going to Present continuous зі значенням майбутнього Will Ступені порівняння прикметників |
Висловлювання вчителя та учнів |
Діалогічне мовлення учнів Монологічні висловлювання |
Скласти розповідь по темі |
170. |
Контроль говоріння. Розвиток навичок ситуативного мовлення з вивчених тем. |
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчені теми |