КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ
Навчальний рік 2020-2021 Семестр_І_ Підручник: SmartJunior 5
Тема: Я, моя сім’я і друзі
Дата/ уроки |
Підтема |
Інтегровані змістові лінії |
Соціокультурна/ Соціолінгвістична компетенція |
Мовнакомпетенція |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
||
Лексика |
Граматика |
Аудіювання/ Читання |
Письмо / Говоріння |
|
||||
1 |
Про себе. Надання персональних даних. |
Обговорює особливості взаємодії особистості та групи (гр..від.) |
Сприймати нову мову |
Full name, address, telephone, date of birth, name of school, favourite sport |
What’s your….? |
Впр.1,2,3 ст.5 SB |
Ставити та відповідати на питання щодо змісту текста Впр.1,3 ст.3 WB |
Скласти запитання впр.2 ст.3 WB |
2 |
Професії. Вчити ідентифікувати і описувати професії. |
Порівнює сімейні традиції (гр..від.) |
Сприймати презентовану інформацію |
Article, newspaper, author, painting, artist, reporter, interview |
Present Simple and Present Progressive |
Впр.1 ст.6 SB |
Відповідати на питання щодо змісту тексту |
Писати впр.1 ст.4 WB |
3 |
Професії моїх батьків та друзів. Вчити робити короткі повідомлення. |
Порівнює сімейні традиції (гр..від.) |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читати повідомлення |
Робота в парах: розповісти про професії рідних |
Доповнити речення впр.3 ст.4 WB |
4 |
Відомі люди минулого та сьогодення. Вчити розповідати про прочитане.
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття (гр..від.) |
Знання культури країни, мова якої вивчається |
Aurograph, serious, well-known, fantastic, famous |
Past Simple |
Читати текст та виконувати завдання Впр.1,2 ст.8 SB |
Групова дискусія щодо знаменитих людей |
Виконати впр.1 ст.5 WB |
5 |
Відомі українці. Вчити робити короткі повідомлення.
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття (гр..від.) |
Знання культури країни, мова якої вивчається |
Aurograph, serious, well-known, fantastic, famous |
PastSimple |
|
Надання відповідей на запитання |
Виконати впр.2 ст.5 WB |
6 |
Розмова з відомою особистістю. Вчити робити інтерв’ю. |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття (гр..від.) |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Прослухати аудіо-запис та виконати завдання (true/false)впр.4 ст.9SB |
Робота в парах: рольовагра з метою отриманняінформації |
Писати впр 3,4 ст.5 WB |
7 |
Канікули. Вчити розповідати про плани на канікули. |
Визначає потреби та уподобання людей (гр..від.) |
Сприймати нову мову |
To go camping, to go climbing, to go hiking, to buy souvenirs |
To be going to |
Впр.2 ст.6 WB - Прослухати аудіо-запис та виконувати завдання |
Надавативідповіді на запитання в усній та письмовій формах |
Скласти речення впр.1,3 ст.6 WB |
8 |
Життя відомої людини. Читання та опрацювання статті.
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття (гр..від.) |
Сприймати новий досвід |
Secondary school, article, magazine, blonde hair |
Повторення та консолідація граматичного матеріалу з попередніх занять |
Впр1.ст.11 SB Читати статтю “The life of Brad” |
Надавати відповіді на запитання щодо змісту статті |
Писати впр.1 ст.7 WB |
9 |
Мій кумир. Підготовка та виконання проектної роботи з теми.
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття (гр..від.) |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Повтореннялексичногоматеріалу з попередньогозаняття |
Повторення та консолідація граматичного матеріалу з попередніх занять |
Презентація проектних робіт |
Впр.2 ст.7 WB |
Доробити проектну роботу |
10 |
ВолтДісней. Життя відомої людини. Читання та опрацювання тексту.
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття (гр..від.) |
Застосовувати мовленнєві компетенції для дії у навчальній ситуації |
Drawing, to sell, neighbor, award, cartoon |
Повторення та консонлідація граматичного матеріалу з попередніх занять |
Прослуховувати та читати текст “WaltDisney” та виконувати завдання (correctingthemistakes) |
Робота в парах: дискусія щодо улюбленого фільму |
Виконати впр.1ст.8 WB |
11
|
Мій улюблений мультгерой. Вчити висловлювати свої уподобання.
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття (гр..від.) |
Застосовувати мовленнєві компетенції для дії у навчальній ситуації |
Drawing, to sell, neighbor, award, cartoon |
Повторення та консонлідація граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Робота в парах: дискусія щодо улюбленого героя |
Скласти речення впр.2 ст.8 WB |
12 |
Анкети з персональними даними. Активізація знань вивчених ЛО, виконання вправ. |
Вміння вибирати основне (гр..від.) |
Активно застосовувати пройдений матеріал |
Повторення та консолідація лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення та консолідація граматичного матеріалу з попередніх занять |
Прослуховувати аудіо-запис та виконувати завдання (ідентифікувати професію) |
Впр.1,2,3 ст.9 WB |
Виконати завдання впр.4,5 ст.9 WB |
13 |
Я у світі. Розвиток текстологічних навичок учнів з теми. |
Вміння вибирати основне (гр..від.) |
Виконання тестових завдань |
Personaldetails, occupations, pastevents, holidays |
Information Questions (What, Where, When) Present Simple vs Present Progressive Past Simple Future going to Sounds /aı/ and /ı/ |
Читати та відмічати правильну відповідь. Слухати діалог та виконувати завдання |
Відмічати правильну відповідь. Вибирати правильне або хибне твердження. Писати коротке повідомлення (ТВ р.139-140) |
Повторити вивчені ЛО |
Smart Junior 5 (продовження)
Тема: навколишній світ
Дата/ уроки |
Підтема |
|
Соціокультурна/ Соціолінгвістична компетенція |
Мовнакомпетенція |
Мовленнєва компетенція |
Домашнєзавдання |
||
Інтеговані змістові лінії |
Лексика |
Граматика |
Аудіювання/ Читання |
Письмо/ Говоріння |
|
|||
14 |
Коли я був молодий. Вчити розповідати про можливості у минулому. |
Наводить приклади з власного досвіду (гр..від.) |
Поважно ставитись до співрозмовника |
Torollerblade, totype, tosendane-mail, to count, to play the drums |
Could |
Читати пісню ‘When I was young’ та виконувати завдання (filling in the gaps) |
Робота в парах: опис своїх можливостей у минулому Впр.1,2 ст.12 WB |
Написати речення впр.3 ст.12 WB |
15 |
Подорож на острів пригод. Читання та опрацювання тексту. |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття (гр..від.) |
Сприймати новий досвід |
To explore, to look for, to dig, to relax, palm tree, rock, picnic, chest |
Past Progressive |
Читати текст ‘A trip to Adventure Island’ та виконувати завдання |
Надавати відповіді на питання щодо змісту тексту Впр.1 ст.13 WB |
Писати впр.2 ст.13 WВ |
16 |
Дії у минулому. Вчити описувати події. |
Наводить приклади з власного досвіду (гр..від.) |
Активно застосовувати вивчений матеріал |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Прослухати аудіо-запис та виконувати завдання |
Робота в парах, гра: опис подій за малюнками Впр.3 ст.13 WB |
Виконати впр.4 ст.13 WB |
17 |
Відомий дослідник Джеймс Кук. Знайомство з капітаном. |
Вміння вибирати основне (гр..від.) |
Ознайомитись з культурою країни, мова якої вивчається |
Voyage, captain, iceberg, tofight, map |
Past Simple + Past Progressive |
Читати текст ‘A great explorer’ та виконувати завдання (correcting the sentences) |
Групова дискусія пов’язана з темою уроку, надання відповідей на питання щодо змісту тексту |
Писати впр.1 ст.14 WB, p. 14, ex. 1 |
18 |
Світ навколо нас. Знайомство з культурою Великої Британії.
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття (гр..від.) |
Ознайомитись з культурою країни, мова якої вивчається |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Прослуховувати аудіо-запис та виконувати завдання (completingthesentences) |
Робота в парах: опис малюнку в усній формі |
Скласти речення впр.2 ст.14 WB |
19 |
Цікаві місця світу. Вчити розповідати про цікаві місця.
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття (гр..від.) |
Застосовувати мовленнєві компетенції з метою виконання завдання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
|
Індивідуальна робота: складання розповіді |
Виконати впр.4 ст.19 SB |
20 |
Реклама та оголошення. Вчити рекламувати речі. |
Вміння вибирати основне (гр..від.) |
Застосовувати мовленнєві компетенції з метою виконання завдання |
Toknock, tohold, tohear |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Прослуховувати аудіо-запис та виконувати завдання (ordering) |
Індивідуальна робота: складання реклами Впр.1,2 ст.15 WB |
Доповнити речення впр.3 ст.15 WB |
21 |
Оголошення про події. Підготовка та виконання проектної роботи.
|
Вміння вибирати основне (гр..від.) |
Активно застосовувати вивчений матеріал |
Повторення та консолідація лексичного матеріалу |
Повторення та консолідація граматичного матеріалу |
|
Індивідуальна робота: складання реклами
|
Доробити проектну роботу |
22 |
Історії з життя. Написання розповідей.
|
Наводить приклади з власного досвіду (гр..від.) |
Активно застосовувати вивчений матеріал |
Повторення та консолідація лексичного матеріалу |
Повторення та консолідація граматичного матеріалу |
Читати текст та надавати відповіді за змістом тексту |
Робота в маленьких групах: написання спільної історії |
WB, p. 16, ex. 1, 2 |
23 |
Захист навколишнього середовища. Читання та опрацювання тексту. |
Розповідає про доцільне використання речей (підпр. та фін. гр..) |
Ефективно співпрацювати під час групової роботи |
Tocutdownatree, magazine, newspaper |
Повторення та консолідація граматичного матеріалу |
Читати та слухати текст ‘Savetheforest’та виконувати завдання |
Групова дискусія щодо шкільної газети або журналу |
Писати впр.1 ст.17 WB |
24 |
Захист природи мого міста. Вчити висловлювати власну думку.
|
Вміння вибирати основне (гр..від.) |
Ефективно співпрацювати під час групової роботи |
Tocutdownatree, magazine, newspaper |
Повторення та консолідація граматичного матеріалу |
|
Вчити відповідати на питання |
Писати впр.2 ст.17 WB |
25 |
Що я вмів вчора і можу зараз. Розвиток усного мовлення учнів. |
Наводить приклади з власного досвіду (гр..від.) |
Застосовувати мовленнєві компетенції з метою виконання завдання |
Повторення та консолідація лексичного матеріалу |
Повторення та консолідація граматичного матеріалу |
Прослухати аудіо-запис та виконати завдання (надання відповідей на запитання) |
Робота в парах: опис минулих та теперішніх можливостей Впр.1,2 ст.18 WB |
Виконати впр.3,4 ст.19 WВ |
26 |
Австралія. Знайомство з країною. Опрацювання тексту. |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття (гр..від.) |
Ознайомитись з культурою країн, мова яких вивчається |
Australia, poisonous, toclaim, indigenous, aborigine, dingo |
Повторення та консолідація граматичного матеріалу |
Читати текст та виконуватизавдання (true/false) |
Відповідати на питання щодо змісту прочитаного тексту |
Скласти речення впр.5 ст.20 WB |
27 |
Навколишній світ. Розвиток текстологічних навичок учнів з теми. |
Вміння вибирати основне (гр..від.) |
Виконання тестових завдань |
Adventures Holidays |
Theverbcould Past Progressive Past Simple - Past Progressive Time clause (when) Sounds /aı/ and /eı/ |
Читати та доповнювати правильну відповідь. Слухати діалог |
Писати коротке повідомлення (ТВ р. 140-141) |
Повторити ЛО |
SmartJunior5 (продовження)
Тема: Відпочинок і дозвілля
Дата/ уроки |
Підтема |
Інтегровані змістові лінії |
Соціокультурна/ Соціолінгвістична компетенція |
Мовнакомпетенція |
Мовленнєва компетенція |
Домашнєзавдання |
||
|
Лексика |
Граматика |
Аудіювання/ Читання |
Письмо / Говоріння |
|
|||
28 |
Опис зовнішності. Вживання ступенів порівняння прикметників. |
Визначає потреби та уподобання людей (гр..від.) |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Continent, theunderground, bungeejumping, skyscraper |
The degrees of comparison of adjectives |
Читати та слухати питання вікторини |
Робота в парах: опис зовнішності Впр.1,2 ст.21 WB |
Скласти речення впр.3 ст.21 WB |
29 |
Що я вмію робити. Вчити описувати дії. |
Наводить приклади з власного досвіду (гр..від.) |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Topractice, portrait, line, hard, softly |
Adverbs of manner |
Читати та слухати історію, виконувати завдання (true/false) |
Відповідати на питання щодо змісту історії, інсценувати історію |
Виконати впр.1 ст.22 WB |
30 |
Мої вміння та навички. Вчити розповідати про себе. |
Наводить приклади з власного досвіду (гр..від.) |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Прослухати аудіо-запис та виконати завдання (matching) |
Складати речення за допомогою компонентів Впр.2 ст.22 WB |
Скласти речення впр.3 ст.22 WB |
31 |
Водні види спорту. Відпочинок та новий досвід. |
Визначає потреби та уподобання людей (гр..від.) |
Сприймати новий досвід |
Scubadiving, parasailing, surfing, water-skiing, wave, air, deep |
Can you…? |
Читати та слухати текст ‘Calangute Beach, Goa’, виконувати завдання (matching) |
Відповідати на питання щодо змісту тексту Впр1 ст.23 WB |
Виконати впр.2 ст.23 WB |
32 |
Мій улюблений вид спорту. Вчити розповідати про свої здібності.
|
Вміння вибирати основне (гр..від.) |
Застосовувати мовленнєві компетенції для виконання завдання |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання та доповнення речень |
Монологічне мовлення: описувати теперішні та минулі здібності |
Виконати впр.3 ст.23 WB |
33 |
Екстремальні види спорту, які я б хотів спробувати.
|
Визначає потреби та уподобання людей (гр..від.) |
Застосовувати мовленнєві компетенції для виконання завдання |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
|
Монологічне мовлення:розповідь про себе |
Дописати розповіді про себе |
34 |
Рекорди олімпійських ігор. Одиниці вимірювання. |
Визначає потреби та уподобання людей (гр..від.) |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Unitsofmeasurement: metre(m), centimetre(cm), minutes(min), seconds(sec) |
Futher/the furthest |
Прослуховувати аудіо-запис та виконувати завдання |
Робота в парах: заповнення таблички |
Писати впр.1,2 ст.24 WB |
35 |
Відомі спортивні події. Читання та опрацювання тексту. |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття (гр..від.) |
Ефективно співпрацювати під час групової роботи |
Повторення та консолідація лексичного матеріалу |
Повторення граматичного матеріалу |
Читати текст ‘NewYorkCityMarathon’ та обговорювати його |
Групова дискусія щодо прочитаного тексту |
Писати впр.1 ст.25 WB |
36 |
Світові рекорди. Підготовка та виконання проектної роботи з теми.
|
Вміння вибирати основне (гр..від.) |
Застосовувати мовленнєві компетенції для виконання завдання |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
|
Впр.2 ст.25 WB |
Доробити проектну роботу |
37 |
Історія олімпійських ігор. Вчити обговорювати прочитане. |
Вміння вибирати основне (гр..від.) |
Сприймати нову мову та досвід |
Words related to the Olympic Games: to train, athlete, medal, winner, ring, mascot, to light a flame |
Повторення граматичного матеріалу |
Читати текст ‘Faster! Higher! Stronger!’ та виконувати завдання (відповідати на запитання) |
Групова дискусія: обговорення Олімпійських Ігор |
Виконати впр.1,2,3 ст.26 WB |
38 |
Цікаві тварини та птахи. Розвиток навичок аудіювання та усного мовлення.
|
Визначає власні уподобання і потреби (гр..від.) |
Сприймати нову мову та досвід |
Повторення лексики |
Повторення граматики |
Слухати діалог |
Обговорення побаченого |
Писати впр.1,2 ст.27 WB |
39 |
Відомі олімпійські спортсмени. Читання та спрацювання тексту. |
Визначає власні спортивні уподобання і потреби (гр..від.) |
Активно використовувати мову, що вивчається |
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій |
Впр.4 ст.28 WB
|
Впр.3 ст.27WB |
Виконати впр.5,6 ст.29 WB |
40 |
Світові досягнення. Розвиток текстологічних навичок учнів з теми. |
Вміння вибирати основне (гр..від.) |
Виконання тестових завдань |
Sports, hobbies, units of measurement |
The degrees of comparisons of adjectives, adverbs of manner, further/ the furthest |
Читати та доповнювати правильну відповідь. Слухати діалог |
Писати коротке повідомлення (ТВ р. 142-143) |
Повторити ЛО |
SmartJunior5(продовження)
Тема: Природа
Дата/ уроки |
Підтема |
Мовленнєві |
Соціокультурна/ Соціолінгвістична компетенція |
Мовнакомпетенція |
Мовленнєва компетенція |
Домашнєзавдання |
||||
Інтегровані змістові лінії |
Лексика |
Граматика |
Аудіювання/ Читання |
Письмо / Говоріння |
||||||
41 |
Чудові птахи. Вчити розповідати про прочитане. |
Вміння вибирати основне (гр..від.) |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Hole, hunt, tiny, insect, backwards, mammals, parrot, ostrich, hummingbird, woodpecker |
Relative Clause (that/which) |
Читати текст ‘Amazingbirds!’ та виконуватизавдання (matching) |
Робота в парах: відгадування пташок Впр.1 ст.30 WB |
Скласти речення впр.2,3 ст.30 WB |
||
42 |
Професії. Обговорення прочитаного. |
Визначає власні уподобання і потреби (гр..від.) |
Сприймати нову мову |
Stuntman, window cleaner, director, direct, actress |
Relative Clause (that/who) |
Читати та прослуховувати історію, виконувати завдання (matching) |
Інсценувати історію в групі, відповідати на питання щодо змісту історії |
Писати впр.1,2 ст.31 WB |
||
43 |
Професії та дії, які з ними пов’язані. |
Вміння вибирати основне (гр..від.) |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Прослуховувати аудіо запис та виконувати завдання |
Індивідуальна робота: складання речень за допомогою компонентів |
Скласти речення впр.3 ст.31 WB |
||
44 |
Як винайшли фрізбі. Читання та опрацювання тексту. |
Розповідає про доцільне використання речей (підпр. та фін. гр..) |
Ознайомитись з культурою країни, мова якої вивчається |
Pie, pan, empty, toinvent |
Relative Clause (which/who) |
Читати текст ‘The invention of the Frisbee’ та виконувати завдання |
Відповідати на питання щодо змісту тексту |
Зробити кросворд впр.1 ст.32 WB |
||
45 |
Відомі актори та письменники Великої Британії. |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття (гр..від.) |
Ознайомитись з культурою країни, мова якої вивчається |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читати речення про кінозірок та виконувати граматичне завдання |
Робота в парах: обговорення фільмів Впр.2 ст.32 WB |
Писати впр.3,4 ст.32 WB |
||
46 |
Мій кумир. Вчити розповідати про відомих людей.
|
Визначає власні уподобання і потреби (гр..від.) |
Ознайомитись з культурою країни, мова якої вивчається |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
|
Монологічні висловлювання |
Скласти розповідь про відому людину |
||
47 |
Люди та речі, які їх оточують. Повторення граматичного матеріалу. |
Розповідає про доцільне використання речей (підпр. та фін. гр..) |
Активно застосовувати пройдений матеріал |
Washing machine, cameraman, MP3 Player, machine, person, thing |
Повторення та консолідація граматичного матеріалу з попередніх занять |
Прослуховувати аудіо-запис та виконувати завдання |
Доповнення речень у письмовій формі Впр.1, 2 ст.33 WB |
Виконати впр.3 ст.33 WB |
||
48 |
Інструкції до виконання виробу. Читання та виконання вказівок.
|
Розповідає про доцільне використання речей (підпр. та фін. гр..) |
Сприймати новий досвід |
Scissors, tape, markers, pencil balloon, a piece of coloured card |
Повторення та консолідація граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читати вказівки та виконувати їх |
Індивідуальне складання історії: |
WB, p. 34, ex. 1, 2, 3 |
||
49 |
Виріб своїми руками. Підготовка та виконання проектної роботи з теми.
|
Вміння вибирати основне (гр..від.) |
Сприймати новий досвід |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
|
Монологічні висловлювання |
Підготуватися до захисту робіт |
||
50 |
Виріб своїми руками. Захист проектної роботи з теми.
|
Вміння вибирати основне (гр..від.) |
Сприймати новий досвід |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
|
Монологічні висловлювання |
Доробити проектну роботу |
||
51 |
Історія Ікара. Читання та опрацювання тексту.
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття (гр..від.) |
Ознайомлення з культурою інших країн |
Inventor, feather, wax, to melt, to drown |
Повторення та консолідація граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читати історію ‘The story of Icarus’ та виконувати завдання (putting in the right order) |
Групове обговорення міфів своєї та інших країн |
Виконати впр.2 ст.45 SB |
||
52 |
Міфи та легенди країн світу. Розвиток вмінь усного мовлення учнів. |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття (гр..від.) |
Ознайомлення з культурою інших країн |
Повторення та консолідація лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення та консолідація граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Виконання тестових завдань Впр.1,2 ст.35 WB |
Виконати впр.3 ст.35 WB |
||
53 |
Професії моїх рідних. Активізація знань вивчених ЛО. |
Вміння вибирати основне (гр..від.) |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Повторення та консолідація лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення та консолідація граматичного матеріалу з попередніх занять |
Слухати аудіо-запис та виконувати завдання (multiplechoiceact.) |
Робота в парах: опис предмету партнеру з метою відгадування Впр.1,2 ст.36 WB |
Підготуватися до контролю аудіювання |
||
54 |
Міфи та легенди країн світу. Підсумковий урок з теми. Тематичне оцінювання учнів. |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття (гр..від.) |
Виконання тестових завдань |
Повторення та консолідація лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення та консолідація граматичного матеріалу з попередніх занять |
Прослуховування тексту та виконувати завдання (matching) |
|
Писати Впр.3 ст.36 WB |
||
55 |
Історія виникнення годинника. Читання та опрацювання тексту. |
Розповідає про доцільне використання речей (підпр. та фін. гр..) |
Виконання завдань до тексту |
Professions, Science, Socialstudies |
Relative pronouns: who, which, what
|
Читати та доповнювати правильну відповідь. Слухати монологи. |
Відмічати правильну відповідь.
|
Підготуватися до контролю говоріння |
||
56 |
Я у світі. Контрольна робота:аудіювання. Виконання завдань по прослуханому. |
Вміння вибирати основне (гр..від.) |
|
Повторення та консолідація лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення та консолідація граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Монологічні висловлювання учнів |
Писати впр.5 ст.38 WB |
||
57
|
Ким я хочу бути у майбутньому. Вчити розповідати про свої плани. |
Вміння вибирати основне (гр..від.) |
|
Повторення та консолідація лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення та консолідація граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Монологічні висловлювання учнів |
Підготуватися до контролю письма |
||
58
|
Контрольна робота:читання. Виконання вправ по прочитаних текстах. |
Вміння вибирати основне (гр..від.) |
Виконання тестових завдань |
Повторення та консолідація лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення та консолідація граматичного матеріалу з попередніх занять |
Виконувати граматичне завдання |
Написання тестових завдань |
Писати впр.6 ст.38 WB |
||
59 |
Винаходи та винахідники. Читання та опрацювання тексту. |
Розповідає про доцільне використання речей (підпр. та фін. гр..) |
Виконання завдань до тексту |
Повторення та консолідація лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення та консолідація граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
|
Підготуватися до контролю читання |
||
60
|
Контрольна робота:письмо. Опрацювання тестових завдань. |
Вміння вибирати основне (гр..від.) |
Виконання тестових завдань |
Повторення та консолідація лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення та консолідація граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читати текст та виконувати граматичне завдання |
|
Виконати впр.2 ст.67 SB |
||
61 |
Дослідження та їх роль в нашому житті. Повторення вивчених ЛО. |
Розповідає про доцільне використання речей (підпр. та фін. гр..) |
Виконання тестових завдань |
Повторення та консолідація лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення та консолідація граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читати текст та виконувати граматичне завдання |
Виконання вправ TB pp.143-144 |
Повторити ЛО |
||
62
|
Контрольна робота:говоріння. Вчити учнів використовувати вивчені ЛО в мовленні. |
Вміння вибирати основне (гр..від.) |
Виконання завдань |
Повторення та консолідація лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення та консолідація граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читати текст та виконувати граматичне завдання |
|
Виконати впр.2 ст.67 SB |
||
63 |
Дослідження та їх роль в нашому житті. Повторення вивчених ЛО. |
Розповідає про доцільне використання речей (підпр. та фін. гр..) |
Виконання тестових завдань |
Повторення та консолідація лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення та консолідація граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читати текст та виконувати граматичне завдання |
Виконання вправ TB pp.143-144 |
Повторити ЛО |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||