Календарно-темматичне планування з англійської мови до підручника Smart Junior 5 І семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з англійської мови до підручника Smart Junior 5 І семестр
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ

 

Навчальний рік 2020-2021  Семестр_І_ Підручник: SmartJunior 5

 

Тема: Я, моя сім’я і друзі

Дата/

уроки

Підтема

Інтегровані змістові лінії

Соціокультурна/ Соціолінгвістична

компетенція

Мовнакомпетенція

Мовленнєва компетенція

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Аудіювання/ Читання

Письмо / Говоріння

 

1

Про себе. Надання персональних даних.

Обговорює особливості взаємодії особистості  та групи (гр..від.)

Сприймати нову мову

Full name, address, telephone, date of birth, name of school, favourite sport

What’s your….?

Впр.1,2,3 ст.5 SB

Ставити та відповідати на питання щодо змісту текста

Впр.1,3 ст.3 WB

Скласти запитання впр.2 ст.3 WB

2

Професії. Вчити ідентифікувати і описувати професії.

Порівнює сімейні традиції (гр..від.)

Сприймати презентовану інформацію

Article, newspaper, author, painting, artist, reporter, interview

Present Simple and Present Progressive

Впр.1 ст.6 SB

Відповідати на питання щодо змісту тексту

Писати впр.1 ст.4 WB

3

Професії моїх батьків та друзів. Вчити робити короткі повідомлення.

Порівнює сімейні традиції (гр..від.)

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читати повідомлення

Робота в парах: розповісти про професії рідних

Доповнити речення впр.3 ст.4 WB

4

 

Відомі люди минулого та сьогодення. Вчити розповідати про прочитане.

 

 

 

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття (гр..від.)

Знання культури країни, мова якої вивчається

Aurograph, serious, well-known, fantastic, famous

Past Simple

Читати текст та виконувати завдання

Впр.1,2 ст.8 SB

Групова дискусія щодо знаменитих людей

Виконати впр.1 ст.5 WB

5

Відомі українці. Вчити робити короткі повідомлення.

 

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття (гр..від.)

Знання культури країни, мова якої вивчається

Aurograph, serious, well-known, fantastic, famous

PastSimple

 

Надання відповідей на запитання

Виконати впр.2 ст.5 WB

6

Розмова з відомою особистістю. Вчити робити інтерв’ю.

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття (гр..від.)

Активно застосовувати мову, що вивчається

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Прослухати аудіо-запис та виконати завдання (true/false)впр.4 ст.9SB

Робота в парах: рольовагра з метою отриманняінформації

Писати впр 3,4 ст.5 WB

7

Канікули. Вчити розповідати про плани на канікули.

Визначає потреби та уподобання людей (гр..від.)

Сприймати нову мову

To go camping, to go climbing, to go hiking, to buy souvenirs

To be going to

Впр.2 ст.6 WB - Прослухати аудіо-запис та виконувати завдання

Надавативідповіді на запитання в усній та письмовій формах

Скласти речення впр.1,3 ст.6 WB

8

Життя відомої людини. Читання та опрацювання статті.

 

 

 

 

 

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття (гр..від.)

Сприймати новий досвід

Secondary school, article, magazine, blonde hair

Повторення та консолідація граматичного матеріалу з попередніх занять

Впр1.ст.11 SB Читати статтю “The life of Brad”

Надавати відповіді на запитання щодо змісту статті

Писати впр.1 ст.7 WB

9

 

Мій кумир. Підготовка та виконання проектної роботи з теми.

 

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття (гр..від.)

Активно застосовувати мову, що вивчається 

Повтореннялексичногоматеріалу з попередньогозаняття

Повторення та консолідація граматичного матеріалу з попередніх занять

Презентація  проектних робіт

Впр.2 ст.7 WB

Доробити проектну роботу

10

ВолтДісней. Життя відомої людини. Читання та опрацювання тексту.

 

 

 

 

 

 

 

 

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття (гр..від.)

Застосовувати мовленнєві компетенції для дії у навчальній ситуації

Drawing, to sell, neighbor, award, cartoon

Повторення та консонлідація граматичного матеріалу з попередніх занять

Прослуховувати та читати текст “WaltDisney” та виконувати завдання (correctingthemistakes)

Робота в парах: дискусія щодо улюбленого фільму

Виконати впр.1ст.8 WB

11

 

 

 

 

Мій улюблений мультгерой. Вчити висловлювати свої уподобання.

 

 

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття (гр..від.)

Застосовувати мовленнєві компетенції для дії у навчальній ситуації

Drawing, to sell, neighbor, award, cartoon

Повторення та консонлідація граматичного матеріалу з попередніх занять

 

Робота в парах: дискусія щодо улюбленого героя

Скласти речення впр.2 ст.8 WB

12

Анкети з персональними даними. Активізація знань вивчених ЛО, виконання вправ.

Вміння вибирати основне (гр..від.)

Активно застосовувати пройдений матеріал

Повторення та консолідація лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення та консолідація граматичного матеріалу з попередніх занять

Прослуховувати аудіо-запис та виконувати завдання (ідентифікувати професію)

Впр.1,2,3 ст.9 WB

Виконати завдання впр.4,5 ст.9 WB

13

Я у світі. Розвиток текстологічних навичок учнів з теми.

Вміння вибирати основне (гр..від.)

Виконання тестових завдань

Personaldetails, occupations, pastevents, holidays

Information Questions (What, Where, When)

Present Simple vs Present Progressive

Past Simple

Future going to

Sounds /aı/ and /ı/

Читати та відмічати правильну відповідь. Слухати діалог та виконувати завдання

Відмічати правильну відповідь.

Вибирати правильне або хибне твердження. Писати коротке повідомлення

(ТВ р.139-140)

Повторити вивчені ЛО

Smart Junior 5  (продовження)

Тема: навколишній світ

Дата/

уроки

           Підтема

 

Соціокультурна/ Соціолінгвістична

компетенція

Мовнакомпетенція

Мовленнєва компетенція

Домашнєзавдання

Інтеговані змістові лінії

Лексика

Граматика

Аудіювання/ Читання

Письмо/ Говоріння

 

14

Коли я був молодий. Вчити розповідати про можливості у минулому.

Наводить приклади з власного досвіду (гр..від.)

Поважно ставитись до співрозмовника

Torollerblade, totype, tosendane-mail, to count, to play the drums

Could

Читати пісню ‘When I was young’ та виконувати завдання (filling in the gaps)

Робота в парах: опис своїх можливостей у минулому

Впр.1,2 ст.12 WB

Написати речення впр.3 ст.12 WB

15

Подорож на острів пригод. Читання та опрацювання тексту.

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття (гр..від.)

Сприймати новий досвід

To explore, to look for, to dig, to relax, palm tree, rock, picnic, chest

Past Progressive

Читати текст ‘A trip to Adventure Island’ та виконувати завдання

Надавати відповіді на питання щодо змісту тексту

Впр.1 ст.13 WB

Писати впр.2 ст.13 WВ

16

Дії у минулому. Вчити описувати події.

Наводить приклади з власного досвіду (гр..від.)

Активно застосовувати вивчений матеріал

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Прослухати аудіо-запис та виконувати завдання

Робота в парах, гра: опис подій за малюнками

Впр.3 ст.13 WB

Виконати впр.4 ст.13 WB

17

Відомий дослідник Джеймс Кук. Знайомство з капітаном.

Вміння вибирати основне (гр..від.)

Ознайомитись з культурою країни, мова якої вивчається

Voyage, captain, iceberg, tofight, map

Past Simple + Past Progressive

Читати текст ‘A great explorer’ та виконувати завдання (correcting the sentences)

Групова дискусія пов’язана з темою уроку, надання відповідей на питання щодо змісту тексту

Писати впр.1 ст.14 WB, p. 14, ex. 1

18

Світ навколо нас. Знайомство з культурою Великої Британії.

 

 

 

 

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття (гр..від.)

Ознайомитись з культурою країни, мова якої вивчається

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Прослуховувати аудіо-запис та виконувати завдання (completingthesentences)

Робота в парах: опис малюнку в усній формі

Скласти речення впр.2 ст.14 WB

19

Цікаві місця світу. Вчити розповідати про цікаві місця.

 

 

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття (гр..від.)

Застосовувати мовленнєві компетенції з метою виконання завдання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

 

Індивідуальна робота: складання розповіді

Виконати впр.4 ст.19 SB

20

Реклама та оголошення. Вчити рекламувати речі.

Вміння вибирати основне (гр..від.)

Застосовувати мовленнєві компетенції з метою виконання завдання

Toknock, tohold, tohear

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Прослуховувати аудіо-запис та виконувати завдання (ordering)

Індивідуальна робота: складання реклами

Впр.1,2 ст.15 WB

Доповнити речення впр.3 ст.15 WB

21

Оголошення про події. Підготовка та виконання проектної роботи.

 

 

 

 

 

Вміння вибирати основне (гр..від.)

Активно застосовувати вивчений матеріал

Повторення та консолідація лексичного матеріалу

Повторення та консолідація граматичного матеріалу

 

Індивідуальна робота: складання реклами

 

Доробити проектну роботу

22

Історії з життя. Написання розповідей.

 

 

Наводить приклади з власного досвіду (гр..від.)

Активно застосовувати вивчений матеріал

Повторення та консолідація лексичного матеріалу

Повторення та консолідація граматичного матеріалу

Читати текст та надавати відповіді за змістом тексту

Робота в маленьких групах: написання спільної історії

WB, p. 16, ex. 1, 2

23

Захист навколишнього середовища. Читання та опрацювання тексту.

Розповідає про доцільне використання речей (підпр. та фін. гр..)

Ефективно співпрацювати під час групової роботи

Tocutdownatree, magazine, newspaper

Повторення та консолідація граматичного матеріалу

Читати та слухати текст ‘Savetheforest’та виконувати завдання

Групова дискусія щодо шкільної газети або журналу

Писати впр.1 ст.17 WB

24

 

Захист природи мого міста. Вчити висловлювати власну думку.

 

Вміння вибирати основне (гр..від.)

Ефективно співпрацювати під час групової роботи

Tocutdownatree, magazine, newspaper

Повторення та консолідація граматичного матеріалу

 

Вчити відповідати на питання

Писати впр.2 ст.17 WB

25

Що я вмів вчора і можу зараз. Розвиток усного мовлення учнів.

Наводить приклади з власного досвіду (гр..від.)

Застосовувати мовленнєві компетенції з метою виконання завдання

Повторення та консолідація лексичного матеріалу

Повторення та консолідація граматичного матеріалу

Прослухати аудіо-запис та виконати завдання (надання відповідей на запитання)

Робота в парах: опис минулих та теперішніх можливостей

Впр.1,2 ст.18 WB

Виконати впр.3,4 ст.19 WВ

26

Австралія. Знайомство з країною. Опрацювання тексту.

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття (гр..від.)

Ознайомитись з культурою країн, мова яких вивчається

Australia, poisonous, toclaim, indigenous, aborigine, dingo

Повторення та консолідація граматичного матеріалу

Читати текст та виконуватизавдання (true/false)

Відповідати на питання щодо змісту прочитаного тексту

Скласти речення впр.5 ст.20 WB

27

Навколишній світ. Розвиток текстологічних навичок учнів з теми.

Вміння вибирати основне (гр..від.)

Виконання тестових завдань

Adventures

Holidays

Theverbcould

Past Progressive

Past Simple - Past Progressive

Time clause (when)

Sounds /aı/ and /eı/

Читати та доповнювати правильну відповідь. Слухати діалог

Писати коротке повідомлення

(ТВ р. 140-141)

Повторити ЛО

 

 

SmartJunior5  (продовження)

Тема: Відпочинок і дозвілля

Дата/

уроки

Підтема

Інтегровані змістові лінії

Соціокультурна/ Соціолінгвістична

компетенція

Мовнакомпетенція

Мовленнєва компетенція

Домашнєзавдання

 

Лексика

Граматика

Аудіювання/ Читання

Письмо / Говоріння

 

28

Опис зовнішності. Вживання ступенів порівняння прикметників.

Визначає потреби та уподобання людей (гр..від.)

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Continent, theunderground, bungeejumping, skyscraper

The degrees of comparison of adjectives

Читати та слухати питання вікторини

Робота в парах: опис зовнішності

Впр.1,2 ст.21 WB

Скласти речення впр.3 ст.21 WB

29

Що я вмію робити. Вчити описувати дії.

Наводить приклади з власного досвіду (гр..від.)

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Topractice, portrait, line, hard, softly

Adverbs of manner

Читати та слухати історію, виконувати завдання (true/false)

Відповідати на питання щодо змісту історії, інсценувати історію

Виконати впр.1 ст.22 WB

30

Мої вміння та навички. Вчити розповідати про себе.

Наводить приклади з власного досвіду (гр..від.)

Активно застосовувати мову, що вивчається

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Прослухати аудіо-запис та виконати завдання (matching)

Складати речення за допомогою компонентів

Впр.2 ст.22 WB

Скласти речення впр.3 ст.22 WB

31

Водні види спорту. Відпочинок та новий досвід.

Визначає потреби та уподобання людей (гр..від.)

Сприймати новий досвід

Scubadiving, parasailing, surfing, water-skiing, wave, air, deep

Can you…?

Читати та слухати текст ‘Calangute Beach, Goa’, виконувати завдання (matching)

Відповідати на питання щодо змісту тексту

Впр1 ст.23 WB

Виконати впр.2 ст.23 WB

32

 

 

Мій улюблений вид спорту. Вчити розповідати про свої здібності.

 

 

 

 

Вміння вибирати основне (гр..від.)

Застосовувати мовленнєві компетенції для виконання завдання

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання та доповнення речень

Монологічне мовлення: описувати теперішні та минулі здібності

Виконати впр.3 ст.23 WB

33

 

Екстремальні види спорту, які я б хотів спробувати.

 

Визначає потреби та уподобання людей (гр..від.)

Застосовувати мовленнєві компетенції для виконання завдання

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

 

Монологічне мовлення:розповідь про себе

Дописати розповіді про себе

34

Рекорди олімпійських ігор. Одиниці вимірювання.

Визначає потреби та уподобання людей (гр..від.)

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Unitsofmeasurement: metre(m), centimetre(cm), minutes(min), seconds(sec)

Futher/the furthest

Прослуховувати аудіо-запис та виконувати завдання

Робота в парах: заповнення таблички

Писати впр.1,2 ст.24 WB

35

Відомі спортивні події. Читання та опрацювання тексту.

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття (гр..від.)

Ефективно співпрацювати під час групової роботи

Повторення та консолідація лексичного матеріалу

Повторення граматичного матеріалу

Читати текст ‘NewYorkCityMarathon’ та обговорювати його

Групова дискусія щодо прочитаного тексту

Писати впр.1 ст.25 WB

36

 

Світові рекорди. Підготовка та виконання проектної роботи з теми.

 

 

Вміння вибирати основне (гр..від.)

Застосовувати мовленнєві компетенції для виконання завдання

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

 

Впр.2 ст.25 WB

Доробити проектну роботу

37

Історія олімпійських ігор. Вчити обговорювати прочитане.

Вміння вибирати основне (гр..від.)

Сприймати нову мову та досвід

Words related to the Olympic Games: to train, athlete, medal, winner, ring, mascot, to light a flame

Повторення граматичного матеріалу

Читати текст ‘Faster! Higher! Stronger!’ та виконувати завдання (відповідати на запитання)

Групова дискусія: обговорення Олімпійських Ігор

Виконати впр.1,2,3 ст.26 WB

38

 

Цікаві тварини та птахи. Розвиток навичок аудіювання та усного мовлення.

 

 

Визначає власні  уподобання і потреби (гр..від.)

Сприймати нову мову та досвід

Повторення лексики

Повторення граматики

Слухати діалог

Обговорення побаченого

Писати впр.1,2 ст.27 WB

39

Відомі олімпійські спортсмени. Читання та спрацювання тексту.

Визначає власні спортивні уподобання і потреби (гр..від.)

Активно використовувати мову, що вивчається

Повторення лексики

 

Повторення конструкцій

Впр.4 ст.28 WB

 

Впр.3 ст.27WB

Виконати впр.5,6 ст.29 WB

40

Світові досягнення. Розвиток текстологічних навичок учнів з теми.

Вміння вибирати основне (гр..від.)

Виконання тестових завдань

Sports, hobbies, units of measurement

The degrees of comparisons of adjectives, adverbs of manner, further/ the furthest

Читати та доповнювати правильну відповідь. Слухати діалог

Писати коротке повідомлення

(ТВ р. 142-143)

Повторити ЛО

SmartJunior5(продовження)

Тема: Природа

Дата/

уроки

Підтема

Мовленнєві

Соціокультурна/ Соціолінгвістична

компетенція

Мовнакомпетенція

Мовленнєва компетенція

Домашнєзавдання

Інтегровані змістові лінії

Лексика

Граматика

Аудіювання/ Читання

Письмо / Говоріння

41

Чудові птахи. Вчити розповідати про прочитане.

Вміння вибирати основне (гр..від.)

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Hole, hunt, tiny, insect, backwards, mammals, parrot, ostrich, hummingbird, woodpecker

Relative Clause (that/which)

Читати текст ‘Amazingbirds!’ та виконуватизавдання (matching)

Робота в парах: відгадування пташок

Впр.1 ст.30 WB

Скласти речення впр.2,3 ст.30 WB

42

Професії. Обговорення прочитаного.

Визначає власні уподобання і потреби (гр..від.)

Сприймати нову мову

Stuntman, window cleaner, director, direct, actress

Relative Clause (that/who)

Читати та прослуховувати історію, виконувати завдання (matching)

Інсценувати історію в групі, відповідати на питання щодо змісту історії

Писати впр.1,2 ст.31 WB

43

Професії та дії, які з ними пов’язані.

Вміння вибирати основне (гр..від.)

Активно застосовувати мову, що вивчається

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Прослуховувати аудіо запис та виконувати завдання

Індивідуальна робота: складання речень за допомогою компонентів

Скласти речення впр.3 ст.31 WB

44

Як винайшли фрізбі. Читання та опрацювання тексту.

Розповідає про доцільне використання речей (підпр. та фін. гр..)

Ознайомитись з культурою країни, мова якої вивчається

Pie, pan, empty, toinvent

Relative Clause (which/who)

Читати текст ‘The invention of the Frisbee’ та виконувати завдання

Відповідати на питання щодо змісту тексту

Зробити кросворд впр.1 ст.32 WB

45

Відомі актори та письменники Великої Британії.

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття (гр..від.)

Ознайомитись з культурою країни, мова якої вивчається

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читати речення про кінозірок та виконувати граматичне завдання

Робота в парах: обговорення фільмів

Впр.2 ст.32 WB

Писати впр.3,4 ст.32 WB

46

 

Мій кумир. Вчити розповідати про відомих людей.

 

 

Визначає власні уподобання і потреби (гр..від.)

Ознайомитись з культурою країни, мова якої вивчається

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

 

Монологічні висловлювання

Скласти розповідь про відому людину

47

Люди та речі, які їх оточують. Повторення граматичного матеріалу.

Розповідає про доцільне використання речей (підпр. та фін. гр..)

Активно застосовувати пройдений матеріал

Washing machine, cameraman, MP3 Player, machine, person, thing

Повторення та консолідація граматичного матеріалу з попередніх занять

Прослуховувати аудіо-запис та виконувати завдання

Доповнення речень у письмовій формі

Впр.1, 2 ст.33 WB

Виконати впр.3 ст.33 WB

48

 

 

Інструкції до виконання виробу. Читання та виконання вказівок.

 

 

Розповідає про доцільне використання речей (підпр. та фін. гр..)

Сприймати новий досвід

Scissors, tape, markers, pencil balloon, a piece of coloured card

Повторення та консолідація граматичного матеріалу з попередніх занять

Читати вказівки та виконувати їх

Індивідуальне складання історії:

WB, p. 34, ex. 1, 2, 3

49

Виріб своїми руками. Підготовка та виконання проектної роботи з теми.

 

Вміння вибирати основне (гр..від.)

Сприймати новий досвід

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

 

Монологічні висловлювання

Підготуватися до захисту робіт

50

Виріб своїми руками. Захист  проектної роботи з теми.

 

Вміння вибирати основне (гр..від.)

Сприймати новий досвід

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

 

Монологічні висловлювання

Доробити проектну роботу

51

Історія Ікара. Читання та опрацювання тексту.

 

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття (гр..від.)

Ознайомлення з культурою інших країн

Inventor, feather, wax, to melt, to drown

Повторення та консолідація граматичного матеріалу з попередніх занять

Читати історію ‘The story of Icarus’ та виконувати завдання (putting in the right order)

Групове обговорення міфів своєї та інших країн

Виконати впр.2 ст.45 SB

52

Міфи та легенди країн світу. Розвиток вмінь усного мовлення учнів.

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття (гр..від.)

Ознайомлення з культурою інших країн

Повторення та консолідація лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення та консолідація граматичного матеріалу з попередніх занять

 

Виконання тестових завдань

Впр.1,2 ст.35 WB

Виконати впр.3 ст.35 WB

53

Професії моїх рідних. Активізація знань вивчених ЛО.

Вміння вибирати основне (гр..від.)

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Повторення та консолідація лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення та консолідація граматичного матеріалу з попередніх занять

Слухати аудіо-запис та виконувати завдання (multiplechoiceact.)

Робота в парах: опис предмету партнеру з метою відгадування

Впр.1,2 ст.36 WB

Підготуватися до контролю аудіювання

54

Міфи та легенди країн світу. Підсумковий урок з теми. Тематичне оцінювання учнів.

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття (гр..від.)

Виконання тестових завдань

Повторення та консолідація лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення та консолідація граматичного матеріалу з попередніх занять

Прослуховування  тексту та виконувати завдання (matching)

 

Писати Впр.3 ст.36 WB

55

Історія виникнення годинника. Читання та опрацювання тексту.

Розповідає про доцільне використання речей (підпр. та фін. гр..)

Виконання  завдань до тексту

Professions, Science, Socialstudies

Relative pronouns: who, which, what

 

Читати та доповнювати правильну відповідь. Слухати монологи.

Відмічати правильну відповідь.

 

Підготуватися до контролю говоріння

56

Я у світі. Контрольна робота:аудіювання. Виконання завдань по прослуханому.

Вміння вибирати основне (гр..від.)

 

Повторення та консолідація лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення та консолідація граматичного матеріалу з попередніх занять

 

Монологічні висловлювання учнів

Писати впр.5 ст.38 WB

57

 

Ким я хочу бути у майбутньому. Вчити розповідати про свої плани.

Вміння вибирати основне (гр..від.)

 

Повторення та консолідація лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення та консолідація граматичного матеріалу з попередніх занять

 

Монологічні висловлювання учнів

Підготуватися до контролю письма

58

 

Контрольна робота:читання. Виконання вправ по прочитаних текстах.

Вміння вибирати основне (гр..від.)

Виконання тестових завдань

Повторення та консолідація лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення та консолідація граматичного матеріалу з попередніх занять

 Виконувати граматичне завдання

Написання тестових завдань

Писати впр.6 ст.38 WB

 

59

Винаходи та винахідники. Читання та опрацювання тексту.

Розповідає про доцільне використання речей (підпр. та фін. гр..)

Виконання  завдань до тексту

Повторення та консолідація лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення та консолідація граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

Підготуватися до контролю читання

60

 

Контрольна робота:письмо. Опрацювання тестових завдань.

Вміння вибирати основне (гр..від.)

Виконання тестових завдань

Повторення та консолідація лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення та консолідація граматичного матеріалу з попередніх занять

Читати текст та виконувати граматичне завдання

 

Виконати впр.2 ст.67 SB

61

Дослідження та їх роль в нашому житті. Повторення вивчених ЛО.

Розповідає про доцільне використання речей (підпр. та фін. гр..)

Виконання тестових завдань

Повторення та консолідація лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення та консолідація граматичного матеріалу з попередніх занять

Читати текст та виконувати граматичне завдання

Виконання вправ TB pp.143-144

Повторити ЛО

62

 

 

Контрольна робота:говоріння. Вчити учнів використовувати вивчені ЛО в мовленні.

Вміння вибирати основне (гр..від.)

Виконання завдань

Повторення та консолідація лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення та консолідація граматичного матеріалу з попередніх занять

Читати текст та виконувати граматичне завдання

 

Виконати впр.2 ст.67 SB

63

Дослідження та їх роль в нашому житті. Повторення вивчених ЛО.

Розповідає про доцільне використання речей (підпр. та фін. гр..)

Виконання тестових завдань

Повторення та консолідація лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення та консолідація граматичного матеріалу з попередніх занять

Читати текст та виконувати граматичне завдання

Виконання вправ TB pp.143-144

Повторити ЛО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
Додано
20 вересня 2023
Переглядів
116
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку