Календарно-тематичне планування навчального матеріалу з англійської мови у 7 класі, ІІ семестр, 3 години на тиждень. Підручник автора А.Несвіт (видавництво Генеза). Календарне планування включає графу "Інтегровані змістові лінії" і складене згідно вимог Програми.
7 клас
№ |
Дата |
Тема Підтема |
Комунікативні види мовленнєвої діяльності |
Інтегровані змістові лінії |
Мовний інвентар |
Очікувані результати |
Приміта |
||||||
Рецептивні |
Інтерактивні |
Продуктивні |
|||||||||||
Сприйняття на слух |
Зорове сприйняття |
Усна взаємодія |
Писемна взаємодія |
Усне продукування |
Писемне продукування |
Лексика |
Граматика
|
||||||
33 |
17.01 |
Кіно і театр
Світ кіно та театру |
Впр 1 с 80
|
Впр 3 с 81 |
Впр 2 с 80 |
Стор 81 |
Впр 4 с 82 |
|
Громадянська відповідальність |
ЛО теми, с 80 |
|
Пояснює правила поведінки у закладах культури |
|
34 |
18.01 |
Улюблені фільми |
|
Впр 3 с 83 |
Впр 1 с 82 |
Впр 4 с 84 |
Впр 5 с 84 |
Впр 6 с 84 |
Громадянська відповідальність |
ЛО теми, с 82 |
Граматичні вправи |
Пояснює правила поведінки у закладах культури |
|
35 |
24.01 |
У кінотеатрі |
Впр 1 с85 |
Впр 2 с 86 |
|
Впр 3 с 86 |
Впр 4 с 87 |
|
Громадянська відповідальність |
ЛО теми, с 85 |
Впр 5 с 87 |
Пояснює правила поведінки у закладах культури |
|
36 |
25.01 |
Враження про перегляд фільму |
Впр 1 с 88 |
Впр 3 с 88 |
Впр 1 с 88 |
Впр 4 с 89 |
Впр 5 с 89 |
Впр 7 с 89 |
Громадянська відповідальність |
ЛО теми |
|
Пояснює правила поведінки у закладах культури |
|
37 |
31. 01 |
У театрі |
|
Впр 3 с 91 |
Впр 1 с 90 |
Впр 4 с 92 |
Впр 5 с 93 |
Впр 6 с 93 |
Громадянська відповідальність |
ЛО теми, с 90
|
Впр 2 с 90 |
Пояснює правила поведінки у закладах культури |
|
38 |
01.02 |
Наші враження про виставу |
Текст |
Впр 3 с 95 |
Впр 1 с 94 |
Впр 2 с 94 |
Впр 6 с 96 |
Впр 4 с 96 |
Громадянська відповідальність |
ЛО теми |
|
Пояснює правила поведінки у закладах культури |
|
39 |
07. 02 |
Видатні українські актори та режисери |
Впр 1 с 97
|
Впр 2 с 97 Впр 2 с 99 |
|
Впр 3 с 99 |
|
|
Громадянська відповідальність |
ЛО теми |
Впр 1 с 98 |
Пояснює правила поведінки у закладах культури |
|
40 |
08.02 |
Спорт
Світ спорту |
Впр 1 с 104 |
Впр 2 с 104 |
Впр 3 с 105 |
Впр 5 с 105 |
Впр 4 с 105 |
|
Здоров’я і безпека |
ЛО теми,
|
Граматичні вправи |
Дає поради щодо техніки безпеки під час спортивних занять і змагань |
|
41 |
14.02 |
Спорт та спортивні ігри |
Впр 1 с 106 |
Впр 3 с 106 |
Впр 5 с 108 |
Впр 6 с 108 |
|
Вправи |
Здоров’я і безпека |
ЛО теми
|
Present Continuous с 107 |
Дає поради щодо техніки безпеки під час спортивних занять і змагань |
|
42 |
15.02 |
У спортив- ному клубі |
|
Впр 3 с 109 |
Впр 1 с 108 |
|
Впр 4 с 110 |
|
Громадянська відповідальність |
ЛО теми, |
|
Визначає власні спортивні уподобання та потреби
|
|
43 |
21.02 |
Види спорту |
Впр 3 с 110 |
Впр 6 с 111 |
Впр 1 с 110 |
|
Впр 4 с 110 |
Впр 6 с 111 |
Громадянська відповідальність |
ЛО теми , с 110 |
|
Визначає власні спортивні уподобання та потреби
|
|
44 |
22.02 |
Види спорту |
Впр 1 с 111 |
|
Впр 4 с 112 |
Впр 2 с 112 |
|
Впр 6, 7 с 113 |
Підприємливість та фінансова грамотність |
ЛО теми |
Стор 113 |
Обговорює вплив на здоров’я аматорського і професійного спорту
|
|
45 |
28.02 |
Мій улюблений вид спорту |
Впр 2 с 114 |
Впр 3 с 114 |
Впр 1 с 114 |
Впр 2 с 114 |
Впр 5 с 115 |
|
Здоров’я і безпека |
ЛО теми |
Граматичні вправи |
Обговорює вплив на здоров’я аматорського і професійного спорту
|
|
46 |
01.03 |
Видатні українські спортсмени |
Впр 1 с 116 |
Впр 2 с 116 |
Впр 4 с 117 |
Впр 3 с 117 |
Впр 5 с 117 |
|
Здоров'я і безпека |
ЛО теми |
|
Обговорює вплив на здоров’я аматорського і професійного спорту |
|
47 |
07.03 |
Спорт у нашому житті |
Текст |
|
Відповіді на запитання |
Впр 2 с 118 |
Впр 4 с 118 |
Впр 5 с 119 |
Здоров'я і безпека |
ЛО теми |
Впр 1 с 118 |
Обговорює вплив на здоров’я аматорського і професійного спорту |
|
48 |
14.03
|
Великобританія. Україна
Лондон – столиця Великобри- танії |
Впр 2 с 123 |
Впр 2 с 123 |
Впр 1 с 122 |
Впр 4 с 124 |
Впр 6 с 124 |
|
Громадянська відповідальність |
ЛО теми
|
Впр 5 с 124 |
Розпитує про правила поведінки в європейських столицях |
|
49 |
15.03 |
Це Лондон. |
|
Впр 2 с 126 |
Впр 1 с 126 |
Впр 3 с 127 |
|
Впр 5 с 129 |
Громадянська відповідальність |
ЛО теми, с |
So/Neither Do I c128 |
Розпитує про правила поведінки в європейських столицях |
|
50 |
21.03 |
Визначні місця Лондона |
Впр 3 с 131 |
Впр 2 с 130 |
Впр 1 с 130 |
Впр 4 с 131 |
Впр 6 с 132 |
Впр 7 с 132 |
Громадянська відповідальність |
ЛО теми , с
|
|
Розпитує про правила поведінки в європейських столицях |
|
51 |
22.03 |
Екскурсія по Лондону |
Впр 3 с 134 |
Впр 2 с 133 |
Впр 1 с 132 |
|
Питання стор 135 |
|
Громадянська відповідальність |
ЛО теми |
Впр 3 с 137 |
Розпитує про правила поведінки в європейських столицях |
|
52 |
04.04 |
Київ – столиця України |
Впр 1 с 142 |
Впр 3 с 143 |
Впр 2 с 142 |
Впр 4 с 143 |
|
Впр 6 с 144 |
Громадянська відповідальність |
ЛО теми, с 142 |
So as Adverb and Conjunction с 143 |
Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Києва |
|
53 |
05.04 |
Визначні місця Києва |
|
Впр 2 с 145, впр 5 с 148 |
Впр 1 с 144 |
Впр 3 с 146 |
Впр 1 с 147 |
Впр 4 с 146 |
Громадянська відповідальність |
ЛО теми, с 144 |
|
Складає перелік правил поведінки під час екскурсій |
|
54 |
11.04 |
Хрещатик – головна вулиця Києва |
|
Впр 2 с 151 |
Впр 1 с 150 |
|
Впр 3 с 151 |
Впр 5 с 152 |
Громадянська відповідальність |
ЛО теми, |
Впр 1 с 156, |
Складає перелік правил поведінки під час екскурсій |
|
55 |
12. 04 |
Майдан Незалежності |
Впр 2 с 153 |
|
Впр 1 с 153 |
Впр 4,5 с 155 |
Впр 3 с 154 |
|
Громадянська відповідальність |
ЛО теми |
Впр 5, 6 с 158 |
Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Києва |
|
56 |
18.04 |
Шкільне життя
Шкільне життя. Позакласні заходи |
Впр 6 с 165 |
Впр 3 с 163 |
Впр 1 с 162 |
Впр 5 с 164 |
|
Впр 7 с 165 |
Громадянська відповідальність |
ЛО теми, с 162 |
|
Обговорює шкільні правила |
|
57 |
19.04 |
Позашкільна діяльність учнів |
Впр 2 с 166 |
Впр 3 с 166 |
Впр 1 с 166 |
Впр 4 с 167 |
Впр 6 с 168 |
Впр 5 с 167 |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
ЛО теми |
So and Such с 167 |
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах |
|
58 |
25.04 |
Позашкільна діяльність учнів |
|
Впр 4 с 170 |
Впр 2 с 169 |
Впр 5 с 171 |
|
Впр 6 с 171 |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
ЛО теми, с 169 |
|
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах |
|
59 |
26.04 |
У мовному таборі |
Текст |
Впр 1, 4 с 172 - 173 |
Впр 2 с 173 |
|
Впр 6 с 174 |
Впр 8 с 175 |
Громадянська відповідальність |
ЛО теми |
Граматичні вправи |
Демонструє розуміння потреби працювати разом |
|
60 |
02.05 |
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
61 |
03.05 |
Контроль письма. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
62 |
10.05 |
Контроль читання.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
63 |
16.05 |
Контроль говоріння.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
64 |
17.05 |
Шкільні гуртки та клуби |
Текст |
|
Впр 1 с 175 |
Впр 3 с 176 |
|
Впр 2 с 176 |
Громадянська відповідальність |
ЛО теми |
Граматичні вправи |
Демонструє розуміння потреби працювати разом |
|
65
|
23.05
|
Повторення вивченого в ІІ семестрі
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
66 |
24.05 |
Підсумко- вий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|