Календарно-тематичне планування з англійської мови у 8-__ класі на ІI семестр _______________н.р. за НМК «ON Screen B1+» Вчитель:__________________________________________ _________________________________________________________ |
||||||||||||
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний інвентар-лексика |
Мовний інвентар- граматика |
Очікуванні результати
|
Інтегровані змістові лінії |
Ключові компетентності |
Домашнє завдання |
Засоби навчання |
|||
1. Тематика ситуативного спілкування: Кіно та театр (Unit 4. Entertainment) |
||||||||||||
1 |
|
Види мистецтв |
СВ впр.1 с.53 впр.2а с.54
|
The Passive СВ впр.1,2 с.58
|
Вміти запитувати та надавати інформацію в межах сфери спілкування;
|
|
+ |
|
+ |
Соціальна та громадянська компетентності; Спілкування іноземними мовами;
|
Вивч. нові ЛО СВ с.53 Words of Wisdom |
|
2 |
|
Живопис |
СВ впр.2b с.54
|
The Passive СВ впр.3 c.58 |
Вміти працювати з текстом, писати власний лист, використовуючи готові патерни;
|
|
+ |
|
+ |
Уміння вчитися впродовж життя; Соціальна та громадянська компетентності; |
CB с.55 впр.5 Вивчити правила та ЛО теми |
|
3 |
|
Живопис |
СВ впр.3 с.55 впр.4 с.55 |
The Passive СВ впр.4 с.58 |
Вміти працювати з текстом, писати власний лист, використовуючи готові патерни;
|
|
+ |
|
+ |
Уміння вчитися впродовж життя; Соціальна та громадянська компетентності; |
CB с.54 - розповідати
|
|
4 |
|
Шедеври живопису |
CB впр.1,2,3 c.56 Speaking task с.55 |
The Passive СВ впр.5 с.58 |
Вміти працювати з текстом, писати власний лист, використовуючи готові патерни;
|
|
+ |
|
+ |
Уміння вчитися впродовж життя; Соціальна та громадянська компетентності; |
Writing task СВ с.55, ICT |
|
5 |
|
Приємне видовище |
WB впр.1,2 с.40 |
Спілкування іноземними мовами |
Вміти працювати з текстом, знаходити необхідну інформацію беручи до уваги «ключові» слова; |
+ |
+ |
|
|
Уміння вчитися впродовж життя нформаційно-цифрова компетентність;
|
Вивчити нові слова WВ c.41 впр.3,4,5
|
On ScreenB1+, Coursebook, Workbook and Grammar book |
6 |
|
Фільми |
WB впр.7 с.41 |
The Passive WB с.44 впр.1 |
Вміти розповідати про фільми; |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності Спілкування іноземними мовами;
|
WB с.42 впр.1,2; вивчити ЛО |
|
7 |
|
Фільми. Відпрацювання ЛО |
WB впр.3,4 с.42 |
The Passive
|
Вміти застосовувати граматичний матеріал для висловлення власних думок у повсякденному житті; |
|
+ |
|
+ |
Соціальна та громадянська компетентності Спілкування іноземними мовами;
|
WB с.42 впр.5 |
|
8 |
|
Жанри фільмів. |
CB впр.1,2a с.60 |
Grammar Revision WB c.45 |
Вміти застосовувати граматичний матеріал для висловлення власних думок у повсякденному житті; |
|
+ |
|
+ |
Соціальна та громадянська компетентності; Спілкування іноземними мовами;
|
WB c.44 впр.2,3; вивчити ЛО |
|
9 |
|
Мій улюблений фільм |
WB впр.3,4,5 c.48
|
Causative form CB впр.8,9 с.59
|
Вміти оперувати граматичним та лексичним матеріалом для опису/порівняння своїх улюблених фільмів;
|
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності; Спілкування іноземними мовами;
|
WB с.48 впр.1,6 |
|
10 |
|
Телебачення |
СB впр.6 с.60 |
Causative form |
Вміти оперувати граматичним та лексичним матеріалом для опису/порівняння своїх улюблених фільмів;
|
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності; Спілкування іноземними мовами;
|
WB с.48 впр.2 |
|
11 |
|
Телевізійні канали. Граматичний практикум. Тематична №1 |
СB впр.5,6 с.56 Тест 1
|
Prepositions CB впр.10 с.57 |
Вміти працювати з текстами на слух, сприймати інформацію та обирати потрібну відповідь, опираючись на ключові слова;
|
|
+ |
|
+ |
Математична компетентність Спілкування іноземними мовами;
|
СB с.57 впр.13 The TV channels we watch (class survey) |
|
12 |
|
Театр |
CB впр.1,2 с.56 |
Causative form WB c.44 впр.4 |
Вміти вести монологічне мовлення, вести опис, використовуючи слова-зв’язки;
|
|
|
+ |
|
Соціальна та громадянська компетентності; Спілкування іноземними мовами; |
Написати оголошення або підготувати постер |
Матеріали вчителя та Інтернет ресурси |
13 |
|
Театральна вистава |
CB впр.3,7 с.57 |
Causative form |
Вміти вести монологічне мовлення, вести опис, використовуючи слова-зв’язки;
|
|
|
+ |
|
Соціальна та громадянська компетентності; Спілкування іноземними мовами; |
CB впр.11,12 с.57 |
On Screen B1+, Course book, Workbook and Grammar book, Writing Book аудіо |
14 |
|
Театр. Театральна вистава |
СB с.61 Word List
|
Reflexive/emphatic pronouns СВ впр.10,11,12 с.59 |
Вміти робити опис театру/театральних вистав за зразком;
|
|
+ |
|
+ |
Соціальна та громадянська компетентності; Спілкування іноземними мовами; |
Підготувати опис вистави
|
On Screen B1+, Course book, Workbook and Grammar book, Writing Book аудіо |
15 |
|
Театр
|
WB впр.9 с.43 CB впр.4,5 с.61
|
Causative form WB впр.5 c.44 |
Вміти працювати із текстом без запропонованих варіантів відповідей; |
|
+ |
|
+ |
Соціальна та громадянська компетентності; Спілкування іноземними мовами;
|
WB c.49 впр.1,2 |
|
16 |
|
Жанри книг |
WB впр.1,2 c.46
|
Word formation Open-cloze text WB впр.8,10 с.43 |
Вміти застосовувати набуті знання на практиці; |
+ |
+ |
|
+ |
Спілкування іноземними мовами Обізнаність та самовираження у сфері культури;
|
WB c.46 впр.3,4
|
|
17 |
|
Читання як дозвілля
|
СВ впр.4а,b с.60
|
Reflex/emph. pr. GB с.131 |
Вміти аналізувати прослухані діалоги, знаходити потрібну інформацію;
|
|
|
|
+ |
Спілкування іноземними мовами;
|
CB c.62 впр.1 |
|
18 |
|
Розваги |
СВ Впр.2а, 3 с.62
|
Reflex/emph. pr. GB с.131 |
Вміти аналізувати прослухані діалоги, знаходити потрібну інформацію;
|
|
|
|
+ |
Спілкування іноземними мовами;
|
CB c.62 впр.2b |
|
19 |
|
Короткий опис прочитаного
|
СВ с.62, впр 4 WB c.51, впр.5
|
Useful Language WB c.50
|
Вміти аналізувати прослухані абзаци, знаходити потрібну інформацію; |
|
+ |
|
+ |
Соціальна та громадянська компетентності; |
CB с.63 впр.5,6 |
|
20 |
|
Повторення ЛО
|
CB Language Knowledge 4 c.64 |
Grammar and Vocabulary Revision CB c.65 |
Вміти виражати власну думку, підтримувати дискусію; |
+ |
+ |
|
+ |
Ініціативність і підприємливість; Соціальна та громадянська компетентності; |
Вивчити нові фрази і слова, CB Language Focus 4 c.66 |
|
21 |
|
Скульптура. CLIL 4 |
Culture Spot СВ Page CC4 |
Vocabulary Revision
|
Вміти виражати власну думку, підтримувати дискусію;
|
+ |
+ |
|
+ |
Ініціативність і підприємливість; Соціальна та громадянська компетентності; |
WB c.51 |
|
22 |
|
Розваги. Граматичний практикум. Тематична №2 |
CB c.67 впр.1 On Screen Test Booklet Тест 2
|
СВ Progress Check 4 c.67 Спілкування іноземними мовами
|
Вміти орієнтуватися в тексті, писати твір-роздум за зразком; |
|
+ |
|
+ |
Спілкування іноземними мовами; |
СВ Progress Check 4 c.68
|
|
2. Тематика ситуативного спілкування: Турбота про навколишнє середовище (Unit 5. Can you help?) |
||||||||||||
23 |
|
Глобальні проблеми |
CB c.69 впр.1,2, |
Reported Speech CB впр.1 с.74 |
Вміти орієнтуватися в тексті, писати твір-роздум за зразком;
|
|
+ |
|
+ |
Спілкування іноземними мовами; |
СВ Words of Wisdom с.69 |
|
24 |
|
Глобальні проблеми |
CB c.69 впр.3 |
Reported Speech CB впр.2 с.74 |
Вміти орієнтуватися в тексті, писати твір-роздум за зразком;
|
|
+ |
|
+ |
Спілкування іноземними мовами; |
СB с.70 впр.1 |
|
25 |
|
Чудова історія |
WB с.53 впр.1,2,3
|
Reported Speech WB впр.1 с.56 |
Вміти орієнтуватися в тексті, писати твір-роздум за зразком; |
|
+ |
|
+ |
Спілкування іноземними мовами; |
WB с.53 впр.4 опрацювати ЛО
|
|
26 |
|
Час Землі |
СВ с.76 впр.6 |
Reported Speech WB впр.2 с.56 |
Вміти орієнтуватися в тексті, писати твір-роздум за зразком; |
|
+ |
|
+ |
Спілкування іноземними мовами; |
WB с.53 впр.5 |
|
27 |
|
Гостре питання |
СB с.70 впр.2
|
Reported Speech CB впр.3 с.74 |
Вміти аналізувати прочитані абзаци, знаходити потрібну інформацію;
|
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності; |
СB с.71 впр.3,4, вивчити ЛО |
|
28 |
|
Світове забруднення |
СВ с.71 впр.6 с.72 впр.1,2a
|
Prepositions CB впр.5 с.71 впр.4 с.75
|
Вміти орієнтуватися в тексті, знаходити потрібну інформацію; |
|
+ |
|
|
Спілкування іноземними мовами; |
СВ с.71 Speaking & Writing |
|
29 |
|
Забруднення навколишнього середовища |
Speaking с.71 ICT |
Prepositions СВ впр.5,7 с.75
|
Вміти орієнтуватися в тексті, знаходити потрібну інформацію;
|
|
+ |
|
|
Спілкування іноземними мовами; |
СВ с.71 впр.7 |
|
30 |
|
Навколишнє середовище |
СВ с.72 впр.1,2a,3
|
Grammar Bank GB впр.1,2 c.133 |
Вміти застосовувати набуті знання на практиці;
|
|
|
|
+ |
Спілкування іноземними мовами; |
GB впр.3 c.133 Вивчити ЛО |
|
31 |
|
Пошуки вирішення проблем |
WB c.54, впр.1,2 |
GB впр.4 c.133 |
Вміти застосовувати набуті знання на практиці;
|
|
|
|
+ |
Спілкування іноземними мовами; |
WB с.54 впр.4 - розповідати |
|
32 |
|
Вирішуючи проблеми |
СB c.76 впр.4a
|
Prepositions WB впр.5 с.54 |
Вміти орієнтуватися в тексті, знаходити потрібну інформацію;
|
|
|
|
+ |
Соціальна та громадянська компетентності; |
CB c.76 впр.4b.c,5 |
|
33 |
|
Навколишнє середовище. Граматичний практикум. Актуалізація опорних знань. Тематична №3 |
WB с.54 впр.3,4 Тест 3
|
Prepositions Grammar Bank |
Вміти орієнтуватися в тексті, знаходити потрібну інформацію;
|
|
|
|
+ |
Соціальна та громадянська компетентності; |
CB c.76 впр.5 |
|
34 |
|
Вимираючі види |
WB впр.7,9 с.55
|
Reported Speech WB впр.3 с.56 |
Вміти аналізувати прочитані абзаци, знаходити потрібну інформацію;
|
|
+ |
|
+ |
Спілкування іноземними мовами; |
WB с.55 впр.6 опрацювати ЛО |
|
35 |
|
Допомога тваринам |
WB впр.1,2 с.58
|
Reported Speech WB впр.5,6 с.56 |
Вміти аналізувати прочитані абзаци, знаходити потрібну інформацію;
|
|
+ |
|
+ |
Спілкування іноземними мовами; |
WB впр.5,6 с.58 |
|
36 |
|
Допомога тваринам |
СВ впр.1a,b,2 с.77 |
Reported Speech GB впр.5,6,7 с.135 |
Вміти використовувати вивчені граматичні структури в межах тематики спілкування;
|
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності; Спілкування іноземними мовами; |
WB c.52 - розповідати |
|
37 |
|
День прибирання |
WB впр.10 с.55
|
Reported Speech WB впр.4 с.56 |
Вміти аналізувати текст, знаходити потрібну інформацію;
|
|
|
|
+ |
Спілкування іноземними мовами; |
WB впр.4,5 с.57 |
On Screen B1+, Course book, Workbook and Grammar book, Writing Book аудіо |
38 |
|
Соціальні проблеми |
СВ впр.4а,b с.77 впр.6 с.75
|
Reported Speech |
Вміти аналізувати текст, знаходити потрібну інформацію;
|
|
|
|
+ |
Спілкування іноземними мовами; |
WB впр.8 с.55 |
|
39 |
|
Благодійність |
WB впр.1,2 с.59 |
Reported Speech GB впр.5 с.134 |
Вміти застосовувати набуті знання та навички для вирішення поставлених питань і завдань;
|
|
+ |
|
|
Спілкування іноземними мовами; |
GB с.135 впр.6 136 – вивчити правила |
|
40 |
|
Соціальні проблеми |
WB впр.3 с.58 WB впр.3 с.59
|
Reported Speech GB впр.7,8 с.135 |
Вміти висловлювати власну думку щодо отриманої інформації Спілкуватися в межах виучуваної теми; |
+ |
|
|
+ |
Спілкування іноземними мовами; Обізнаність та самовираження у сфері культури;
|
GB впр.9,10 с.135 |
On Screen B1+, Course book, Workbook and Grammar book, Writing Book аудіо |
41 |
|
Затори на дорогах |
СВ впр.2a с.76 |
Reported Speech GB впр.10,11,12 с.137 |
Вміти запитувати та відповідати по темі, вести дискусію;
|
|
+ |
|
|
Спілкування іноземними мовами; Обізнаність та самовираження у сфері культури Ініціативність і підприємливість; |
GB впр.13 с.137 |
|
42 |
|
Вирішення проблем |
WB впр.4а с.60 Useful L-ge c.79 |
Grammar Revision WB впр.1,2 с.57 |
Вміти переглянути статтю з метою пошуку необхідної інформації для виконання певного завдання; |
|
+ |
+ |
|
Спілкування іноземними мовами; Обізнаність та самовираження у сфері культури; Ініціативність і підприємливість; |
WB впр.4b с.60
|
|
43 |
|
Що треба робити? |
CB впр.5 с.78 WB впр.3,4 с.57 |
Writing СВ впр.7 с.79 |
Вміти переглянути статтю з метою пошуку необхідної інформації для виконання певного завдання; |
|
+ |
+ |
|
Спілкування іноземними мовами; Соціальна та громадянська компетентності; |
СВ Writing впр.8 с.79 – написати есе |
|
44 |
|
Домашнє читання: «Врятуй тварин у тропічних лісах Амазонки» |
Skills Work 5 WB с.61
|
Language Knowledge WB впр.1 с.62 |
Вміти працювати з текстом, знаходити необхідну інформацію; |
|
+ |
|
+ |
Спілкування іноземними мовами; Соціальна та громадянська компетентності; |
WB впр.2,3 с.62 |
|
45 |
|
Повторення |
Language Knowledge 5 CB c.80 |
Language Focus CB c.82 |
Вміти висловлюватись в межах тематики спілкування; Вміти надавати та отримувати необхідну інформацію у діалогічному мовленні; |
|
+ |
|
+ |
Спілкування іноземними мовами; Соціальна та громадянська компетентності; |
Language Knowledge 5 CB c.81 |
|
46 |
|
Енергетичні ресурси
|
CLIL 5 CC5 |
Vocabulary Revision |
Вміти застосовувати вивчені граматичні структури у повсякденному спілкуванні; |
+ |
+ |
|
|
Спілкування іноземними мовами;
|
CB Culture Spot вивчити ЛО |
|
47 |
|
Написання есе «Способи розв’язання проблеми з забрудненням повітря» |
СВ Writing Bank Page WB5 |
Useful Language CB Page WB5 |
Вміти аналізувати та робити власні висловлювання щодо почутого уривку тексту; |
+ |
+ |
|
|
Спілкування іноземними мовами; Уміння вчитися упродовж життя;
|
СВ Writing Bank Page WB5 впр.4 |
|
48 |
|
Підтримка збереження морських черепах |
Progress Check 5 с.83 |
Vocabulary Revision |
Вміти аналізувати та робити власні висловлювання щодо почутого уривку тексту; |
|
+ |
|
|
Спілкування іноземними мовами; Уміння вчитися упродовж життя;
|
СВ с.83 впр.2 |
|
49 |
|
Захист проєктів. Граматичний практикум. Актуалізація опорних знань. Тематична №4
|
Матеріали вчителя On Screen Test Booklet Тест 4
|
Grammar and Vocabulary Revision WB с.63 |
Вміти застосовувати вивчені граматичні структури в межах ситуативного спілкування;
|
|
+ |
|
|
Спілкування іноземними мовами;
|
СВ Progress Check 5 с.84 |
|
3. Тематика ситуативного спілкування: Особистість людини: почуття, страхи та фобії (Unit 6. Don’t be afraid!) |
||||||||||||
50 |
|
Найбільші страхи людини |
СВ впр.1,2,3 с.85 |
Modals СВ впр.1,2 с.90 |
Вміти застосовувати вивчені лексичні одиниці на практиці; |
+ |
+ |
|
|
Спілкування іноземними мовами;
|
Words of Wisdom p.85 Вивчити ЛО |
|
51 |
|
Арахнофобія |
СВ впр.1,2a с.86 СВ впр.2b,3 с.87 |
Modals СВ впр.3,4 с.90 |
Вміти робити короткі висловлювання по темі, обговорювати почуту інформацію; |
+ |
+ |
|
+ |
Ініціативність і підприємливість. Спілкування іноземними мовами; |
СВ с.87 впр.4,5,6 Вивчити ЛО |
|
52 |
|
Страхи та фобії |
СВ впр.1,2,3 с.88 |
Deductions СВ впр.7,8 с.91
|
Вміти застосовувати вивчені лексичні одиниці на практиці; |
|
+ |
|
+ |
Ініціативність і підприємливість. Спілкування іноземними мовами; |
WB с.68 впр.1,2,3 |
|
53 |
|
Найсмертоносніші комахи |
WB с.64-65
|
Deductions СВ впр.9 с.91
|
Вміти розповідати про свої звички та хобі, використовуючи вивчений матеріал; |
+ |
+ |
|
+ |
Ініціативність і підприємливість. Спілкування іноземними мовами. Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами; |
WB с.65 впр.2 - розповідати
|
|
54 |
|
Шкідливо чи ні? |
WB впр.1-4 с.66 |
Articles СВ впр.5,6 с.91 |
Вміти працювати з почутим текстом з метою отримання необхідної інформації для виконання певного завдання; |
|
+ |
|
|
Спілкування іноземними мовами. Уміння вчитися упродовж життя;
|
СВ с.92 впр.1,2 |
|
55 |
|
Специфічна фобія. Інсектофобія |
WB впр.5-7 с.67 |
Word formation WB впр.9 с.67 |
Вміти аналізувати почуту інформацію, писати есе, використовуючи готові патерни; |
+ |
|
+ |
|
Спілкування іноземними мовами. Уміння вчитися упродовж життя; Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами; |
WB с.67 впр.8 |
|
56 |
|
Соціальна тривожність |
СВ впр.5,6,7 с.92
|
Articles WB впр. 4,5 с.68 |
Вміти порівнювати малюнки для іспиту PET; |
+ |
|
|
|
Спілкування іноземними мовами. Уміння вчитися упродовж життя; |
WB с.72 впр.1,2 |
|
57 |
|
Соціальна тривожність. Повторення |
WB впр.3,4,5 с.72 |
Articles GB впр.8 с.143 |
Вміти писати невеликі історії за поданим зразком; |
+ |
|
+ |
|
Спілкування іноземними мовами;
|
GB с.143 впр.9 вивчити правила |
|
58 |
|
Як виявити впевненість та симпатію |
СВ впр.1,2,3 с.93 |
Modals GB впр.2,3 с.140 |
Вміти працювати з текстом, знаходити необхідну інформацію; |
+ |
|
|
|
Спілкування іноземними мовами. Уміння вчитися упродовж життя; |
GB с.138-139 – вивчити правила с.140 впр.4,5 |
|
59 |
|
Як навчитися керувати своїми емоціями |
СВ впр.3,4 с.93 |
Grammar Bank GB впр.6,7 с.141 |
Вміти застосовувати на практиці раніше вивчений матеріал; |
+ |
|
|
|
Ініціативність і підприємливість . Спілкування іноземними мовами; |
WВ c.69 Grammar in Focus |
|
60 |
|
Впевненість у собі.
|
СВ впр.5 с.93
|
Revision, Language knowledge GВ впр.10 с.143 |
Вміти застосовувати на практиці раніше вивчений матеріал та знаходити необхідну інформацію в тексті; |
+ |
|
+ |
|
Ініціативність і підприємливість. Спілкування іноземними мовами; |
WB с.71 впр.1,2 |
|
61 |
|
Почуття |
WB впр.3,4 с.71 СВ впр.4,5,6 с.88 |
Prepositions, Word formation СВ впр.10,11 с.89 |
Вміти аналізувати та застосовувати на практиці раніше вивчений матеріал; |
+ |
|
|
+ |
Ініціативність і підприємливість;
|
СВ с.88 впр.7 Вивчити ЛО |
|
62 |
|
Різні почуття |
СВ впр.8,9,12 с.89 |
Deductions СВ впр.10 с.91 |
Вміти працювати з текстом, знаходити необхідну інформацію; |
+ |
|
+ |
|
Ініціативність і підприємливість. Спілкування іноземними мовами; |
СВ с.92 впр.3,4
|
|
63 |
|
Публічний виступ. Розвиток навичок аудіювання. Тематична №5
|
СВ впр.9b с.89 Матеріали вчителя Тест 5 |
Vocabulary Revision WB впр.1 c.73 |
Вміти застосовувати на практиці раніше вивчений матеріал та знаходити необхідну інформацію у почутому тексті; |
+ |
|
|
|
Спілкування іноземними мовами;
|
WB c.73 впр.2,3 вивчити ЛО |
|
64 |
|
Клоуни всюди |
СВ впр.1 с.94 |
Vocabulary Revision WB впр.1 c.73 |
Вміти працювати з текстом, знаходити необхідну інформацію; |
+ |
|
|
|
Ініціативність і підприємливість;
|
WB c.73 впр.1 - розповідати |
|
65 |
|
Мова тіла та жестів |
СВ впр.1 с.98 |
Phrasal verbs & Prepositions СВ впр.2,3 с.98 |
Вміти працювати з текстом, знаходити необхідну інформацію |
|
|
+ |
|
Ініціативність і підприємливість. Спілкування іноземними мовами; |
СВ с.98 Grammar in Focus; вивчити ЛО |
|
66 |
|
Мова тіла та жестів. Повторення |
СВ впр.2,3 с.94 |
Word formation СВ впр.4 с.98 |
Коментувати дані, висвітлені в статті; Описувати види жестів; |
+ |
|
|
|
Спілкування іноземними мовами. Обізнаність та самовираження у сфері культури; |
СВ с.94 впр.6а |
|
67 |
|
Надання порад |
СВ впр.4,5 с.94 |
Writing Practice СВ впр.6b с.94 |
Коментувати фото, зображені на фото; Описувати різні ситуації; |
|
|
+ |
+ |
Соціальна та громадянська компетентності; |
СВ с.94 впр.5 - вивчити |
|
68 |
|
Захист проєктів. Language Knowledge
|
СВ впр.7,8 с.95 |
Useful Language СВ впр.10 с.95 |
Вміти оперувати ЛО теми для захисту учнівських проєктів; |
|
+ |
|
+ |
Ініціативність і підприємливість;
|
СВ с.95 впр.9а,b |
|
69 |
|
Користь споживання кропиви |
СВ впр.1,2,4 с.96 |
Study Skills СВ впр.3 с.96 |
Вміти аргументувати свою думку та висловлювати своє відношення щодо прочитаного; |
|
|
+ |
+ |
Основні компетентності у природничих науках і технологіях; |
СВ с.97 впр.5,6 |
|
70 |
|
Дайвінг у клітці з акулами |
СВ впр.1,2 с.99 |
Vocabulary Practice СВ впр.4 с.99 |
Вміти застосовувати на практиці раніше вивчений матеріал; |
|
|
+ |
|
Спілкування іноземними. Уміння вчитися впродовж життя; |
СВ с.99 впр.3 вивчити ЛО |
|
71 |
|
Дайвінг у клітці з акулами |
СВ впр.1,2 с.99 |
Grammar Revision СВ впр.5,6 с.99 |
Вміти запитувати та надавати інформацію в межах сфери спілкування;
|
|
+ |
+ |
|
Соціальна та громадянська компетентності; |
СВ с.99 впр.7 |
|
72 |
|
Граматичний та лексичний практикум. Розвиток навичок читання |
Матеріали вчителя |
Listening & Writing Practice СВ впр.8,9 с.99 |
Виявляти причини і наслідки проблем;
|
+ |
|
+ |
|
Ініціативність і підприємливість;
|
СВ с.99 впр.1 - розповідати |
|
73 |
|
Написання листа: поради та зразок |
СВ Writing Bank 6 |
Useful Language СВ впр.1,2 WB6 |
Вміти запитувати та надавати інформацію в межах сфери спілкування;
|
|
|
+ |
+ |
Уміння вчитися впродовж життя;
|
Writing Bank 6 впр.3 |
|
74 |
|
Впоратися з відчуттям тривоги |
CLIL 6&CC6 |
Vocabulary Practice |
Вміти обговорювати та дискутувати над проблемою та використовувати раніше вивчені ЛО на практиці; |
+ |
|
+ |
|
Уміння вчитися впродовж життя;
|
CLIL 6&CC6 Впр.4 вивчити ЛО |
|
75 |
|
Проявляти стійкість характеру, волі |
Culture Spot |
Vocabulary Practice & Listening Skills |
Вміти аналізувати прочитане, знаходити потрібну інформацію в тексті; |
|
|
+ |
|
Соціальна та громадянська компетентності. Спілкування іноземними мовами; |
Culture Spot – CC6 впр.2 |
|
76 |
|
Домашнє читання: «Не бійтеся боятися» |
Матеріали вчителя |
ЛО уроку |
Вміти застосовувати на практиці раніше вивчені ЛО і граматичні конструкції; |
|
|
+ |
|
Спілкування іноземними. Уміння вчитися впродовж життя; |
Матеріали вчителя |
|
77 |
|
Захист проєктів. Граматичний практикум. Актуалізація опорних знань. Тематична №6 |
Матеріали вчителя On Screen Test Booklet Тест 6
|
Revision, Language knowledge
|
Вміти аналізувати та виконувати поставлені завдання, використовуючи раніше набуті знання; |
|
|
+ |
|
Спілкування іноземними. Уміння вчитися впродовж життя; |
Матеріали вчителя |
|
78
|
|
Розважай мене! Розвиток навичок читання |
CB Skills Work 4 впр.1 c.176 |
Topic related vocabulary |
Вміти аналізувати прочитане, знаходити потрібну інформацію в тексті; |
|
|
+ |
+ |
Уміння вчитися впродовж життя;
|
CB c.176 впр.2 вивчити ЛО |
|
79 |
|
Як написати рецензію? Розвиток навичок письма |
CB Skills Work 4 впр.3 c.176 |
Writing Practice |
Вміти написати рецензію за зразком; |
|
|
+ |
+ |
Уміння вчитися впродовж життя;
|
CB c.176 впр.1 - розповідати |
|
80 |
|
Ласкаво просимо до мого дому. Розвиток навичок читання |
CB Skills Work 5 впр.1 c.177 |
Topic related vocabulary |
Вміти аналізувати прочитане, знаходити потрібну інформацію в тексті; |
|
|
+ |
|
Соціальна та громадянська компетентності. Спілкування іноземними мовами;
|
CB Skills Work 5 c.177 впр.2,3 вивчити ЛО |
|
81 |
|
Інтерв’ю з Деніелем. Розвиток навичок письма |
CB Skills Work 5 впр.4 c.177 |
Writing Practice |
Вміти виражати власну думку, підтримувати дискусію; |
|
|
+ |
|
Спілкування іноземними. Уміння вчитися впродовж життя;
|
CB c.177 впр.1 - розповідати |
|
82 |
|
Контроль читання |
Матеріали вчителя |
Матеріали вчителя |
Вміти аналізувати та виконувати поставлені завдання, використовуючи раніше набуті знання; |
|
+ |
|
|
Математична компетентність. Ініціативність і підприємливість; |
Матеріали вчителя |
|
83 |
|
Готові до польоту. Розвиток навичок читання |
CB Skills Work 6 впр.1 c.178 |
Topic related vocabulary |
Вміти аналізувати та виконувати поставлені завдання, використовуючи раніше набуті знання; |
|
+ |
+ |
|
Спілкування іноземними. Уміння вчитися впродовж життя;
|
CB Skills Work 6 c.178 впр.2 вивчити ЛО |
|
84 |
|
Контроль аудіювання |
Матеріали вчителя |
Матеріали вчителя |
Вміти аналізувати почуту інформацію для вибору правильної відповіді; |
|
+ |
|
|
Спілкування іноземними. Уміння вчитися впродовж життя; |
Повторити ЛО раніше вивчених тем |
|
85 |
|
Написання листа-поради: як подолати страх польотів. Розвиток навичок письма |
CB Skills Work 6 впр.3 c.178 |
Writing Practice |
Вміти обговорювати проблеми виникнення тривоги, використовуючи раніше вивчені ЛО; |
|
|
+ |
+ |
Ініціативність і підприємливість; |
Матеріали вчителя |
|
86 |
|
Написання есе. Загальні правила оформлення есе |
WB впр.1 с.4 впр.1,2 с.5 |
Writing Practice |
Вміти висловлювати власну думку на письмі, згідно умови та формату завдання; |
|
|
+ |
+ |
Спілкування іноземними. Уміння вчитися впродовж життя; |
Написати есе на тему: «Прекрасна мить життя» |
|
87 |
|
Контроль письма
|
Матеріали вчителя |
Матеріали вчителя |
Вміти висловлювати власну думку на письмі, згідно умови та формату завдання; |
|
|
|
+ |
Ініціативність і підприємливість;
|
Повторити вживання модальних дієслів |
|
88 |
|
Розуміння матеріалу. Граматичний та лексичний практикум. Актуалізація опорних знань |
Quizzes GB c.181-182 |
Vocabulary Practice & Writing Skills |
Вміти використовувати на практиці раніше вивчений матеріал; |
|
|
+ |
+ |
Ініціативність і підприємливість; |
Quizzes GB c.181-182 |
|
89 |
|
«Вміти виживати». Розвиток навичок говоріння |
Short Talks, video dictionary |
Speaking Practice |
Вміти працювати з текстом, знаходити необхідну інформацію; |
|
|
+ |
+ |
Спілкування іноземними. Уміння вчитися впродовж життя; |
Вивчити теми та ЛО уроку |
|
90 |
|
Контроль говоріння |
Матеріали вчителя |
Матеріали вчителя |
Вміти обговорювати та вести дискусію по темі; |
|
|
|
+ |
Математична компетентність. Ініціативність і підприємливість; |
Повторити вивчені теми |
|
91 |
|
Домашнє читання: «Мері Поппінс» |
Матеріали вчителя |
Матеріали вчителя |
Вміти обговорювати та вести дискусію по темі; |
|
+ |
+ |
|
Соціальна та громадянська компетентності; |
Матеріали вчителя |
|
92 |
|
Домашнє читання: «Мері Поппінс» |
Матеріали вчителя |
Матеріали вчителя |
Вміти застосовувати на практиці раніше вивчені ЛО тем; |
|
+ |
+ |
|
Соціальна та громадянська компетентності |
Матеріали вчителя |
|
93 |
|
Домашнє читання: «Мері Поппінс» |
Матеріали вчителя |
Матеріали вчителя |
Вміти аналізувати текст, із повним розумінням прочитаного; |
|
+ |
+ |
|
Соціальна та громадянська компетентності; |
Матеріали вчителя |
|
94 |
|
Домашнє читання: «Мері Поппінс» |
Матеріали вчителя |
Матеріали вчителя |
Вміти аналізувати текст, із повним розумінням прочитаного; |
|
+ |
+ |
|
Соціальна та громадянська компетентності |
Матеріали вчителя |
|
95 |
|
Формування навичок аудіювання Тематична №7 |
Робота з аудіо текстами Тест 7 |
Vocabulary Practice & Listening Skills |
Вміти обговорювати плани, використовуючи модальні дієслова; |
|
+ |
|
+ |
Ініціативність і підприємливість; |
Матеріали вчителя |
|
96 |
|
Правила поведінки під час літніх канікул. Підсумковий урок |
Матеріали вчителя |
Матеріали вчителя |
Вміти вести дискусію та підтримувати діалогічне мовлення; |
+ |
|
|
+ |
Ініціативність і підприємливість;
|
|