8 клас І семестр (Морська)
№ з/п |
Дата проведення |
підтема |
лексика |
граматика |
аудіювання |
читання |
говоріння |
письмо |
Домашнє завдання |
Спілкування з друзями |
|||||||||
1 |
|
Спілкування з друзями |
3, ст.13, 6, ст.14 |
Word order |
|
1,2,5,ст.12-13 |
4,ст.13 |
|
7,ст.14, вивч.слова |
2 |
|
Твій друг телефон |
4,5,ст.16-17 |
Present Continuous |
|
1,ст.15 |
|
3,ст.16 |
6, ст.17, 10, ст.19, вивч.слова |
3 |
|
Телефонний етикет |
4, ст.21 |
Indefinite Pronouns and Adverbs |
|
1,ст.20 |
|
3,ст.21 |
5,ст.22, вивч. слова |
4 |
|
Повідомлення для друзів та рідних |
|
Future simple, Present Continuous |
|
3,4, ст.24, 1, ст.23 |
|
5 |
6, повт слова |
5 |
|
Які у тебе друзі |
3,ст.28 |
Порівняльні конструкції з “as….no as” |
|
1,ст.26 |
3,ст.28 |
|
Описати характер друга |
6 |
|
Ми- різні |
|
Much/many Заперечні префікси |
|
5,ст.32 |
Розповіді учнів про характер друга |
|
Виразне читання вірша |
7 |
|
Плани на свята |
|
Present continuous or future simple |
|
1, ст.46, прислів’я |
|
4-6, ст.36 |
1,ст.37 |
Здоровий спосіб життя |
|||||||||
8 |
|
Наше здоров’я |
Few, little, much, many |
|
|
2, ст.49 |
1, ст.49 |
3,4 |
5 |
9 |
|
Живчик чи лежебока |
|
Модальні дієслова |
|
2,ст.50, 3,ст.51 |
1 |
4 |
6,5 (вивч) |
10 |
|
Чи здоровий твій спосіб життя? |
За темою уроку |
Past Continuous |
|
1,ст.56, 5, ст.57 |
1,2,ст.55 |
6 |
7, вивч слова |
11
|
|
Що корисно для здоров’я |
|
Was/were |
|
1, ст.61 |
3 |
2 |
5,6,ст.64 |
12 |
|
Ти те, що ти їси |
|
Past Simple /Continuous |
|
4,ст.66 |
6 |
5 |
3,ст.65 |
13 |
|
Види залежності |
|
|
|
1,ст67 |
2,3,ст.67-68 |
4 |
5-6, ст.69 |
14 |
|
Забуті звички здорового харчування |
|
Past Simple /Continuous |
|
3,ст.70 |
5 |
2 |
4, ст.71 |
У бібліотеці. Читання книжок |
|||||||||
15 |
|
Зазирни у книжку |
5, ст.78 |
Модальні дієслова |
|
1,3,6, ст.76-78 |
2 |
|
5,ст.78, вивч. вірш |
16 |
|
Бібліотечні правила |
За темою урока |
|
|
1-4, ст.79-81 |
5, ст.81 |
6 |
7 |
17 |
|
У бібліотеці |
За темою урока |
Present Simple Passive |
|
5, ст.85 |
|
3, ст.83 |
6-7 |
18 |
|
У світі книжок |
2,ст.86 |
Passive form |
|
|
1,4, ст.86-87 |
|
2,ст.86 вивч., 6, ст.87 |
19 |
|
Домашнє читання |
1, ст.88 |
|
|
2, ст.88-89 |
3,4 |
|
6, ст.90 |
20 |
|
Бібліотеки –пам’ять людства |
Лексика до тексту |
|
|
1,ст.97 |
|
3 |
5,6, ст.102 |
21 |
|
У.Шекспір |
За темою уроку |
|
|
2, ст.104 |
Розповіді учнів про нещодавно прочитану книжку |
4, ст.106 |
5 (п), ст.106 |
Шкільне життя |
|||||||||
22 |
|
Освіта в Сполученому Королівстві |
До тексту |
|
|
2, ст.107-108 |
5-6, ст.109 |
3 |
Переказати текст |
23 |
|
Навчання в британських школах |
|
Future Simple Passive |
|
2, ст.110-111 |
1, 3-4, ст.111 |
|
5(п)ст.112, 4,ст.114-115 |
24 |
|
Шкільні приміщення. Домашнє завдання |
До теми уроку |
|
|
4, ст.123 |
3,ст.122, 5-6, ст120-121 |
2, ст.122 |
6(п), ст.124 |
25 |
|
Позакласне читання |
1, ст.125 |
|
|
3,ст.130 |
Учнівські проекти «Моя ідеальна школа» |
3, ст.126 |
4,5,ст.131 |
26 |
|
Типова англійська школа |
До тексту |
|
|
2,ст.132 |
1 |
3,4 |
5 |
27 |
|
Шкільні правила |
За темою уроку |
|
|
2, ст.137-138 |
4, ст.139 |
1, 3 |
2 |
28 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
Тестові завдання |
|
29 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
Тестові завдання |
|
30 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
Тестові завдання |
|
31 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
Тестові завдання |
|
32 |
|
Повторення |
|
|
|
|
|
|
|
The 8-th form II semester ( L.Morska)
№ п.п |
Дата проведення |
підтема |
Граматичний матеріал |
лексика |
аудіювання |
Читання |
говоріння |
письмо |
Домашнє завдання |
|
|
V. Музика у нашому житті |
|
|
|
|
|
|
|
33 |
|
Музичні інструменти |
|
За темою уроку |
1, ст.144 |
2, ст.144 |
|
4 |
5,7, ст.146 |
34 |
|
Музика навколо нас |
Past Simple Passive |
|
|
2, ст.147 |
|
4, ст.148 |
7 |
35 |
|
Сучасні музичні знаменитості |
Past Simple Passive |
1, ст.150 |
|
3, ст.151 |
|
2, ст.150 |
Мініпроєкт «Кумири сучасної молоді» |
36 |
|
Музичні жанри |
|
За темою уроку |
4, ст.155 |
2,ст.153 |
Захист проєктів |
7, ст.155 |
1-3, ст.153-154 |
37 |
|
Руслана |
|
|
|
1,ст.162 |
дискусія |
|
5, ст.165, повторити лексику теми |
38 |
|
Відомий український композитор |
Simple Passive |
|
|
2, ст.166 |
1, ст.169 |
Словниковий диктант |
5, ст.168 |
39-40 |
|
Святослав Вакарчук |
Simple Passive |
|
|
1,3 ст.174-175 |
|
4, ст.176 |
2 |
|
|
VI.Велика Британія та її народ |
|
|
|
|
|
|
|
41 |
|
Головне про Британію |
Hundred, thousand, million |
Географічні поняття, власні назви |
Розповідь учителя за картою |
|
|
4, 185 |
5, ст.185, усна розповідь за темою |
42 |
|
Відомі британські міста |
Cardinal numerals |
Власні назви |
|
3, ст.186-187 |
Розповіді учнів за картою |
|
5, 6, ст.188 (усно) |
43 |
|
The Union Jack |
|
Власні назви |
|
2, ст.189 |
4 |
|
5, ст.192 |
44 |
|
Уельс |
|
|
|
3, ст. 197 |
2, 4, ст.197-199 |
|
5 |
45 |
|
Клімат |
|
За змістом тексту |
|
5, ст.203 |
Складання прогнозу погоди |
7, ст.204 |
Переказати текст |
46 |
|
Північна Ірландія |
|
|
|
2, ст.205 |
1, 3, 5 |
|
Мініпроєкт «Міста Британії» |
47 |
|
Шотландія |
|
|
1, ст.208 |
3 |
Проєкти учнів |
|
Мініпроєкт «Міста Британії» |
48-49 |
|
Лондон |
|
|
|
3, ст.212 |
Проєкти учнів |
|
Розповідь про Лондон |
50 |
|
Британські підлітки |
Прийменники, Passive Voice |
|
|
4, ст.215 |
Розповіді учнів про Лондон |
5 |
6, ст.216 |
|
|
VII.Україна |
|
|
|
|
|
|
|
51 |
|
Географічне положення України |
Present Perfect Passive |
Географічні поняття |
1, ст.220 |
2 |
|
4, ст.219 |
5, ст222 |
52 |
|
Географічне положення України |
|
За темою уроку |
|
|
Розповіді учнів з опорою на карту та тематичну лексику |
6, ст.222 |
Переказати текст |
53 |
|
Сім чудес природи в Україні |
|
Власні назви |
|
2, ст.223 |
Розповіді учнів |
4, ст.225 |
6, ст.226 |
54 |
|
Визначні українці |
|
|
1, ст.227 |
2 |
|
6, ст.229 |
Мініпроєкт «Славнозвісні українці» |
55 |
|
Українські народні забобони |
Active/ Passive Voice |
|
1, ст.230 |
2 |
Проєкти учнів |
4, ст.232 |
6(п), ст.232 |
56 |
|
Українські міста |
|
Географічні назви |
|
2, ст.233-235 |
4, ст.236 |
|
7, ст.236 |
57 |
|
Українські міста |
|
|
|
3, ст237-238 |
Розповіді учнів про міста України |
5, ст.239 |
Виразне читання вірша |
58 |
|
Клімат |
|
За темою уроку |
|
2, ст.217 |
3, ст.218 |
|
Підготувати розповідь про клімат України |
59 |
|
Леся Українка |
|
До тексту |
|
2, ст.243 |
Обговорення прочитаного |
3, ст.244-245 |
4, ст.245 |
60 |
|
Україна.Повторення |
|
|
|
|
Вікторина “Do you know Ukraine well?” |
5, ст.245 |
6, ст.245 |
|
|
VIII.Засоби масової інформації |
|
|
|
|
|
|
|
61 |
|
Професія журналіста |
Adverbs of degrees, ст.248 |
Вирази впр.6, ст254 |
|
2, ст.250 |
4, ст.251 |
5, ст.251 |
4, ст.249 |
62 |
|
Газети та журнали |
Verb tenses |
Лексика до тексту |
1, ст.252 |
2 |
5 |
3 |
6, ст.253 |
63 |
|
Газетні заголовки |
Is/are |
До тексту |
|
1, ст.254 |
2,3, ст.255 |
1, ст.268 |
5, 6, ст.256 |
64 |
|
Британські газети |
Passive voice |
Вирази згоди/ незгоди |
|
1, ст.260 |
2, ст.261 |
1, ст.268 |
5, ст.262 |
65 |
|
Популярні інтернетсайти |
|
Назви сайтів |
|
1, ст.263 |
|
Переклад новин місцевої газети |
Повторити вивчений лексико-граматичний матеріал |
66 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
Тестові завдання |
Повторити вивчений лексико-граматичний матеріал |
67 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
Тестові завдання |
Повторити вивчений лексико-граматичний матеріал |
68 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
Тестові завдання |
Повторити вивчений лексико-граматичний матеріал |
69 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
Тестові завдання |
Повторити вивчений лексико-граматичний матеріал |
70 |
|
Повторення |
The Article |
|
|
3, ст.272-273 |
|
6, 8, ст.277 |
Повторити вивчений лексико-граматичний матеріал |