№ уроку |
Дата |
Тема уроку |
Примітка |
1 |
|
Передача настрою у рисунку. «Зимові розваги». |
|
2 |
|
Мелодія ліній. |
|
3 |
|
Передача настрою у рисунку. «Веселий зайчик» |
|
4 |
|
Створення рисунка з використанням виразних ліній, крапок. |
|
5 |
|
Створення композиції «Поетичні краєвиди рідної землі» |
|
6 |
|
Силуетна графіка, її виражальні можливості, пляма, силует, контур, виявлення характеру форм. Вправи на створення силуетів птахів на світлому тлі. |
|
7 |
|
Вправи на створення силуетів звірів. |
|
8 |
|
Вправи на створення силуетів образів дерев. |
|
9 |
|
Типи ліній. Композиція «У акваріумі». |
|
10 |
|
Типи ліній. Композиція «Їжачок». |
|
11 |
|
Передача настрою у рисунках рослин. |
|
12 |
|
Передача настрою у рисунках тварин. |
|
13 |
|
Передача настрою у рисунках людей (радість). |
|
14 |
|
Передача настрою у рисунках людей (сум). |
|
15 |
|
Зображення тонального пейзажу-настрою «Спокійне озеро» |
|
16 |
|
Зображення тонального пейзажу-настрою «Тиха річка». |
|
17 |
|
Зображення тонального пейзажу-настрою «Вітер». |
|
18 |
|
Зображення тонального пейзажу-настрою «Гроза». |
|
19 |
|
Підсумковий урок. |
|
Календарно-тематичне планування з факультативу «Рисунок»
5 клас
ІІ семестр