Календарний план 6 клас
1 семестр
Модуль 1(10 г.) «Легка атлетика»
Модуль 2(18г.) «Футбол»
Модуль 2(18 г.) «Баскетбол»
№ п/п |
Зміст уроку |
К-ть год |
6А |
Дата уроку |
1 |
Легка атлетика 12 |
1 |
|
|
ЗРВ СФП Ознайомити учнів із змістом нової програми : вибір модулів навчання..Правила безпеки на уроках л/атлетики. Повторити низький старт; стартовий розбіг 4х10-15м. Біг 30-60 м Рівномірний біг 600м |
||||
2
3 |
ЗРВ СФП Теоретичні відомості: історія розвитку л/атлетики на Україні. Повторний біг 30-60 м Рівномірний біг 600м Розвиток швидкості Спортивні ігри |
2 |
|
|
4 |
ЗРВ СФП Біг3х60 Стрибки у довжину зігнувши ноги Рівномірний біг 800м Розвиток швидкістно силових якостей Спортивні ігри |
1 |
|
|
5
6 |
ЗРВ СФП Біг 3х60м Стрибки у довжину зігнувши ноги Рівномірний біг 800м Розвиток швидкістно силових якостей Спортивні ігри |
2 |
|
|
7 |
ЗРВ СФП Біг 60 м (К) Стрибки у довжину зігнувши ноги Рівномірний біг 800м Спотивні ігри |
1 |
|
|
8 |
ЗРВ СФП Стрибки у довжину зігнувши ноги Рівномірний біг 1000м Метання м᾽ячика на дальність Сортивні та рухливі ігри |
1 |
|
|
9 |
ЗРВ СФП Стрибки у довжину зігнувши ноги (К) Рівномірний біг 1000м Метання м᾽ячика на дальність Сортивні та рухливі ігри |
1 |
|
|
10 |
ЗРВ СФП Рівномірний біг 1000м Метання м᾽ячика на дальність Розвиток витривалості Сортивні та рухливі ігри |
1 |
|
|
11 |
ЗРВ СФП Метання м᾽ячика на дальність (К) Розвиток витривалості Рівномірний біг 1000м Сортивні та рухливі ігри |
1 |
|
|
12 |
ЗРВ СФПРозвиток витривалості Рівномірний біг 1000м Д 1200м Хл.(К) Спортивні ігри |
1 |
|
|
|
Тематична |
|
|
|
Футбол |
18 |
|
|
|
13 |
ЗРВ СФП Теоретичні відомості з футболу: правила безпеки на уроках; правила гри Повторити удари по м’ячу внутрішньою і зовнішньою стороною підйому на місці. Закріпити ведення м’яча по прямій в середньому а потім в швидкому темпі. Навчальні ігри |
1 |
|
|
14
|
ЗРВ СФП Повторити удари по м’ячу внутрішньою і зовнішньою стороною підйому на місці. Закріпити ведення м’яча по прямій в середньому а потім в швидкому темпі. Зупинка м’яча підошвою, внутрішньою стороною підйому, стопи. Навчальна гра |
1 |
|
|
15 |
ЗРВ СФП Повторити удари по м’ячу внутрішньою і зовнішньою стороною підйому на місці. Закріпити ведення м’яча по прямій в середньому а потім в швидкому темпі. Зупинка м’яча підошвою, внутрішньою стороною підйому, стопи. Навчальна гра |
1 |
|
|
16 |
ЗРВ СФПТеоретичні відомості з футболу:видатні футболісти України. Удари по м’ячу ,що котиться зовнішньою стороною підйому-розучування. Вдосконалення техніки ведення м’яча внутрішньою стороною підйому по прямій і з обведенням перешкод. Закріпити зупинку м’яча внутрішньою стороною підйому, стопи. Навчальна гра |
1 |
|
|
17 |
ЗРВ СФПУдари по м’ячу ,що котиться зовнішньою стороною підйому-розучування. Вдосконалення техніки ведення м’яча внутрішньою стороною підйому по прямій і з обведенням перешкод. Закріпити зупинку м’яча внутрішньою стороною підйому, стопи. Жонглювання м᾽ячем Навчальна гра |
1 |
|
|
18 |
ЗРВ СФППередачі і зупинка м᾽яча у парах (К) Повторити удари по м’ячу що котиться зовнішньою стороною підйому на точність. Ведення м’яча з обведенням перешкод, із зміною напрямку руху і швидкості.. Жонглювання м’ячем. Навчальна гра |
1 |
|
|
19
20 |
ЗРВ СФПУдари по нерухомому м’ячу на точність вивченими способами. Повторити удар по м’ячу серединою лоба Жонглювання м’ячем. (закріплення) Навчальна гра |
2 |
|
|
21
22 |
ЗРВ СФПУдари по м’ячу на точність з відстані 7м. вивченими способами. .Повторити вкидання м’яча з різних вихідних положень. Закріпити удар по м’ячу серединою лоба. Навчити відбирати м’яч у широкому випаді. Навчальна гра |
2 |
|
|
23
24 |
ЗРВ СФП Теоретичні відомості з футболу: гігієна футболіста . Розучити обманні рухи (фінти) – «ударом», «зупинкою». Ведення м’яча із зміною напрямку і швидкості руху. Удари по воротах на точність вивченими способами з 7м.- підготовка до складання навчального нормативу Навчальна гра |
2 |
|
|
25 |
ЗРВ СФПТеоретичні відомості з футболу:способи самоконтролю під час занять. Удари по воротах на точність вивченими способами з 7м(К) Закріплення виконання обманних рухів . Вкидання м’яча з-за бокової лінії на дальність і точність. Навчальна гра |
1 |
|
|
26
27
28 |
ЗРВ СФП Повторити ведення м’яча вивченими способами з наступним у даром по воротах. Вкидання м’яча з-за бокової лінії на дальність і точність Обманні рухи «ударом», «зупинкою», «відходом». Жонгюванням᾽ячем Навчальна двостороння гра. |
3 |
|
|
29 |
ЗРВ СФП Жонглювання м᾽ячем(К) Обманні рухи «ударом», «зупинкою», «відходом». Удар головою в стрибку на точність і дальність. Навчальна двостороння гра |
1 |
|
|
30 |
ЗРВ СФП Удар зовнішньою стороною підйому по м’ячу, що котиться. Зупинка м’яча внутрішньою стороною стопи. Ведення м’яча по прямій збільшуючи швидкість. Жонглювання м’ячем. Двостороння гра |
1 |
|
|
|
Тематична |
|
|
|
Баскетбол |
18 |
|
|
|
31
32
|
ЗРВ СФП Теоретичні відомості: повторити правила змагань з б/б, правила безпеки на уроках. Передача і ловіння м’яча однією рукою від плеча на місці (в парах), двома руками від грудей. Ведення м’яча правою і лівою рукою почергово з наступним кидком в корзину зподвійного кроку Навчальна гра |
2
|
|
|
33
34
35
36 |
ЗРВ СФП Теоретичні відомості: організація самостійних занять з баскетболу Передача і ловіння м’яча однією рукою від плеча на місці (в парах і трійках), двома руками від грудей і однією рукою від плеча. Кидки м’яча в корзину після ведення і подвійного кроку однією рукою зверху. Ведення м’яча правою і лівою рукою почергово з застосуванням опору захисника. Обманні рухи під час ведення. Навчальна гра |
4 |
|
|
37 |
ЗРВ СФП Передача і ловіння м’яча однією рукою від плеча на місці (в парах і трійках), двома руками від грудей і однією рукою від плеча. Кидки м’яча в корзину після ведення і подвійного кроку однією рукою зверху. Ведення м’яча правою і лівою рукою почергово з застосуванням опору захисника. Обманні рухи під час ведення. Навчальна гра |
|
|
|
38
39
40
|
ЗРВ СФП Теоретичні відомості: вплив шкідливих звичок на здоров'я підлітка Передача і ловіння м’яча однією рукою від плеча на місці і в русі (в парах і трійках), двома руками від грудей і однією рукою від плеча. Оптимальний вибір місця для одержання передачі м’яча. Кидки м’яча в корзину після ведення і подвійного кроку однією рукою зверху. Ведення м’яча правою і лівою рукою почергово з застосуванням опору захисника. Обманні рухи під час ведення. Штрафні кидки вивченими способами. Навчальна гра |
3 |
|
|
41
42
|
ЗРВ СФП Теоретичні відомості: Правила змагань:правило 3, 5, 10, 24сек. Передача і ловіння м’яча однією рукою від плеча на місці і в русі (в парах і трійках), двома руками від грудей і однією рукою від плеча. Оптимальний вибір місця для одержання передачі м’яча. Ведення м’яча правою і лівою рукою почергово з застосуванням опору захисника. Обманні рухи під час ведення. Кидки м’яча в корзину після ведення і подвійного кроку однією рукою зверху. Штрафні кидки вивченими способами . Навчальна гра |
2 |
|
|
43 |
ЗРВ СФП Ведення м᾽яча на швидкість (К) Передача і ловіння м’яча однією рукою від плеча на місці і в русі (в парах) на відстані 4м.- підготовка до складання навчального нормативу. Технічні прийоми нападу і захисту у взаємодії з партнерами під час гри. Навчальна гра. |
1 |
|
|
44 |
ЗРВ СФП Передача і ловіння м’яча однією рукою від плеча одним із вивчених способів (в парах) на відстані 4м(К) Технічні прийоми нападу і захисту у взаємодії з партнерами під час гри. Навчальна гра. |
1 |
|
|
45
46
|
ЗРВ СФП Теоретичні відомості: жести суддів. Повторити кидок в корзину однією рукою від плеча зверху в стрибку. Кидок в корзину після ведення з подвійного кроку. Ведення м’яча однією рукою почергово правою і лівою рукою з опором захисника. Штрафні кидки. Навчальна гра |
2 |
|
|
47 |
ЗРВ СФП Кидки м᾽яча у кошик однією рукою зверху стоячи збоку від щита на відстані 3 м (К) Закріпити кидок в корзину після ведення з подвійного кроку. Ведення м’яча однією рукою почергово правою і лівою рукою з опором захисника. Штрафні кидки. |
1 |
|
|
48 |
ЗРВ СФП Кидок м’яча в корзину однією рукою від плеча після ведення і подвійного кроку (К)Повторити передачу м’яча вивченими способами на місці і в русі. Ведення м’яча правою і лівою рукою почергово з наступною передачею без зорового контролю Двостороння граТематична |
1 |
|
|
Сітка розподілу навчальних годин за модулями програмового матеріалу
№ п/п |
Модулі |
Порядок уроків |
Рік навчання |
І семестр |
|
|
1 |
Теоретико-методичні знання |
|
Перший |
На всіх уроках |
|
|
2 |
Загальна фізична підготовка |
|
Перший |
На всіх уроках |
|
|
3 |
Баскетбол |
30 – 48 |
Перший |
19 |
|
|
4 |
Волейбол |
|
Перший |
|
|
|
5 |
Гімнастика |
|
Перший |
|
|
|
6 |
Легка атлетика |
1 -14 |
Перший |
14 |
|
|
7 |
Футбол |
15 – 29 |
Перший |
15 |
|
|