Календарно тематичне планування з фінансової грамотності

Про матеріал
Календарно тематичне планування з фінансової грамотності для 6 класу (Фінансово- грамотний споживач)
Перегляд файлу

Календарне планування

з курсу: «Фінансова грамотність»

6 клас

(1 година на тиждень, всього 35 годин)

№ п/п

Назва теми, зміст навчального матеріалу

Очікувані результати

Дата

Примітка

Вступ

Учень/учениця: має загальне уявлення про грошові відносини; розрізняє поняття «гроші», «фінанси»; розповідає про історію виникнення та еволюцію грошей; розуміє значення грошей в сучасних суспільних відносинах

Учень/учениця: знає історію національної грошової одиниці – гривні; розрізняє види грошей; називає грошові одиниці найбільших країн світу

1.

Тема 1. Гроші та їх роль у суспільстві.

Гроші та їх роль у суспільстві

 

 

2.

Історія виникнення та еволюція грошей

 

 

3.

Грошові відносини. Фінансова система країни. Види грошей в сучасному світі

 

 

Розділ 1. Практика споживання

Учень/учениця: розрізняє товари та послуги; визначає якість товарів та послуг; уміє робити обґрунтований вибір якісних товарів та послуг; розуміє механізм формування ціни на товар

Учень/учениця: усвідомлює значення розвитку ринку послуг для підвищення рівня життя; розрізняє окремі види послуг; визначає якість отриманих послуг

Учень/учениця: розрізняє особливості купівлі товарів у магазині та на ринку; аналізує інформацію з касового чеку; розуміє як здійснюються грошові операції через касу та pos-термінал; уміє самостійно оплачувати товари та послуги

Учень/учениця визначає переваги та недоліки Інтернетторгівлі; аналізує інформацію про товари та послуги в мережі Інтернет; співставляє інформацію про ціни та якість товарів і послуг

Учень/учениця Усвідомлює суть раціонального споживача; розуміє засади суверенітету споживача; аналізує вплив реклами та моди на споживчий вибір

4.

Тема 2. Хочу купити товар.

Товар. Як формується ціна товару

 

 

5.

Вимоги до якості товарів. Стандарти якості. Планування покупок, акції, знижки

 

 

6.

Тема 3. Хочу отримати послугу.

Послуга. Види послуг

 

 

7.

Вимоги до визначення якості послуг. Ринок послуг в Україні та світі

 

 

8.

Тематичне оцінювання т1+т2+т3

 

 

9.

Тема 4. Купівля товарів в магазині, на ринку, вулична торгівля.

Купівля товарів. Розрахунок за товар чи послугу.

 

 

10.

Каса, pos-термінал. Касовий чек

 

 

11.

Тема 5. Купівля товарів в мережі Інтернет.

Інтернет-торгівля

 

 

12.

Інтернет-магазини та інтернет-аукціони

 

 

13.

Тема 6. Фінансовий суверенітет споживача.

Суверенітет споживача. Що впливає на споживчий вибір?

 

 

14.

Реклама, мода та інші чинники впливу

 

 

15.

Практична робота №1 «Створення реклами власного товару чи послуги»

Учень/учениця: має уяву про недобросовісну рекламу; знає про особливості виробництва рекламних продуктів; розробляє зміст та дизайн авторської рекламної листівки

 

 

16.

Тематичне оцінювання т4+т5+т6

 

 

Розділ 2. Права та обов’язки споживачів

Учень/учениця: знає про Закон України «Про захист прав споживачів»; називає основні права споживачів; розуміє роль якості товарів та послуг для власної безпеки

Учень/учениця: називає та характеризує основні обов’язки споживачів; аналізує інструкції до товарів та правила користування ними; усвідомлює необхідність виконання обов’язків споживача

Учень/учениця: знає про можливість захисту прав споживачів; наводить приклади ситуацій щодо захисту власних прав споживача; розуміє необхідність захисту прав споживачів; називає організації, що допомагають у захисті прав споживачів

 

17.

Тема 7. Законодавство України щодо захисту прав споживачів.

Закон України «Про захист прав споживачів». Права споживачів

 

 

18.

Має право на інформацію про продукцію, на вибір, на якість і безпеку товарів і послуг

 

 

19.

Тема 8. Мої обов’язки та відповідальність як споживача.

Обов’язки та відповідальність споживачів

 

 

20.

Інструкції та правила користування товарами та послугами

 

 

21.

Способи заощадження грошей родини

 

 

22.

Тема 9. Хочу захистити свої права як споживача.

Порушення прав споживачів. Захист прав споживача.

 

 

23.

Державні, місцеві органи захисту прав споживачів. Громадські організації.

 

 

24.

Практична робота №2 «Створюємо пам’ятку споживача»

Учень/учениця: формулює важливі поради споживачам; визначає алгоритм самозахисту споживача

 

 

25

Тематичне оцінювання т.7+т8+т9

 

 

Розділ 3. Етика фінансових відносин

Учень/учениця: уміє будувати діалоги; порівнює усний та письмовий договори; знає норми морально-етичної поведінки споживача

 

 

26.

Тема 10. Етика взаємовідносин споживача та інших учасників ринку

Поведінка та мовний етикет споживача

 

 

27.

Спілкування. Діалог

 

 

28.

Усний та письмовий договори.

 

 

29.

Практична робота №3 «Розробка правил етикету споживача»

Учень/учениця: знає про етику споживання; називає правила етикету споживача

 

 

30.

Підготовка до навчального проекту

 

 

31.

Навчальний проект

Мистецькі та літературні твори з фінансовим змістом

Учень/учениця: називає основні правила грамотної фінансової поведінки; визначає ознаки неграмотної фінансової поведінк

 

 

32.

Гра «Фінансово-грамотний споживач»

 

 

33.

Узагальнення вивченого за рік

 

 

34.

Тематичне оцінювання

 

 

35.

Підсумковий узагальнюючий урок.

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Галіцька Наталія Валеріївна
    Щиро дякую за матеріал. Актуально.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Пов’язані теми
Економіка, Планування
Додано
26 вересня 2023
Переглядів
297
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку