Календарно – тематичне планування
з фізики на 9 клас
3 години на тиждень (усього 105 годин)
Учитель фізики: Куликов Артем Євгенович
№ |
Дата/Клас |
Тема уроку |
Примітки
|
|||
9 – А |
9 – Б |
|
||||
Розділ 1. Магнітні явища (16 годин) |
||||||
1 |
|
|
|
Вступний і первинний інструктаж з охорони праці. Магнітні взаємодії. |
|
|
2 |
|
|
|
Магнітне поле. |
|
|
3 |
|
|
|
Магнітне поле Землі. |
|
|
4 |
|
|
|
Дія магнітного поля на провідник зі струмом. Сила Ампера. |
|
|
5 |
|
|
|
Розв’язання задач. |
|
|
6 |
|
|
|
Розв’язання задач. |
|
|
7 |
|
|
|
Гіпотеза Ампера. Електромагніти. |
|
|
8 |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Лабораторна робота №1: «Складання найпростішого електромагніту і дослідження його дії». |
|
|
9 |
|
|
|
Електровимірювальні прилади. |
|
|
10 |
|
|
|
Електродвигун. |
|
|
11 |
|
|
|
Електромагнітна індукція. Дослід Фарадея. |
|
|
12 |
|
|
|
Застосування електромагнітної індукції. Генератор струму. |
|
|
13 |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Лабораторна робота №2: «Спостереження явища електромагнітної індукції». |
|
|
14 |
|
|
|
Узагальнюючий урок. Розв’язання задач. |
|
|
15 |
|
|
|
Захист навчальних проєктів |
|
|
16 |
|
|
|
Самостійна робота з теми: «Магнітне поле». |
|
|
Розділ 2. Світлові явища (18 годин) |
||||||
17 |
|
|
|
Оптичні явища в природі. Джерела і приймачі світла. Прямолінійне поширення світла. |
|
|
18 |
|
|
|
Відбивання світла. Закони відбивання. |
|
|
19 |
|
|
|
Плоске дзеркало. Зображення в плоскому дзеркалі. |
|
|
20 |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Лабораторна робота №3:«Вивчення законів відбивання світла за допомогою плоского дзеркала». |
|
|
21 |
|
|
|
Заломлення світла. Закони заломлення. |
|
|
22 |
|
|
|
Розв’язання задач. |
|
|
№ |
Дата/Клас |
Тема уроку |
Примітки
|
|||
9 – А |
9 – Б |
|
||||
23 |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Лабораторна робота №4:«Дослідження заломлення світла». |
|
|
24 |
|
|
|
Дисперсія світла. Спектральний аналіз світла. Кольори. Утворення кольорової гамми. |
|
|
25 |
|
|
|
Лінзи. Оптична сила і фокусна відстань лінз. Побудова зображень що дає тонка лінза. |
|
|
26 |
|
|
|
Формула тонкої лінзи. Розв’язання задач. |
|
|
27 |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Лабораторна робота №5:«Визначення фокусної відстані та оптичної сили тонкої лінзи». |
|
|
28 |
|
|
|
Оптичні прилади. |
|
|
29 |
|
|
|
Око як оптична система. Вади зору. Окуляри. |
|
|
30 |
|
|
|
Фотометрія. Сила світла й освітленість. |
|
|
31 |
|
|
|
Розв’язання задач. |
|
|
32 |
|
|
|
Узагальнюючий урок. Розв’язання задач. |
|
|
33 |
|
|
|
Захист навчальних проєктів |
|
|
34 |
|
|
|
Контрольна робота з теми: «Світлові явища» |
|
|
Розділ 3. Коливання й хвилі (10 годин) |
||||||
35 |
|
|
|
Поширення механічних коливань у пружному середовищі. Поперечні та поздовжні хвилі. Довжина хвилі. |
|
|
36 |
|
|
|
Звук. Швидкість звуку. Розв’язання задач. |
|
|
37 |
|
|
|
Коливальний контур. Виникнення електромагнітних коливань у коливальному контурі. Гармонічні електромагнітні коливання. Частота власних коливань контуру. |
|
|
38 |
|
|
|
Розв’язання задач. |
|
|
39 |
|
|
|
Утворення й поширення електромагнітних хвиль. Швидкість поширення, довжина й частота електромагнітної хвилі. |
|
|
40 |
|
|
|
Шкала електромагнітних хвиль. Властивості електромагнітних хвиль. |
|
|
41 |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Лабораторна робота №6:« Дослідження звукових коливань різноманітних джерел звуку». |
|
|
42 |
|
|
|
Захист навчальних проєктів |
|
|
43 |
|
|
|
Узагальнюючий урок. Розв’язання задач. |
|
|
№ |
Дата/Клас |
Тема уроку |
Примітки
|
|||
9 – А |
9 – Б |
|
||||
44 |
20.12 |
20.12 |
|
Самостійна робота з теми: «Коливання й хвилі». |
|
|
Розділ 4. Фізика ядра і атому. (13 годин) |
||||||
45 |
|
|
|
Будова Атома. |
|
|
46 |
|
|
|
Атомне ядро. Розв’язання задач. |
|
|
47 |
|
|
|
Експериментальні методи реєстрації заряджених частинок. |
|
|
48 |
|
|
|
Радіоактивність. Альфа-, бетта-, гамма-випромінювання. |
|
|
49 |
|
|
|
Радіоактивне перетворення атомних ядер. |
|
|
50 |
|
|
|
Вплив радіоактивного випромінювання на живі організми. Розв’язання задач. |
|
|
51 |
|
|
|
Ядерні реакції. |
|
|
52 |
|
|
|
Ядерна енергетика. Ядерний реактор. |
|
|
53 |
|
|
|
Екологічні проблеми атомної енергетики. Боротьба за ліквідацію загрози ядерної війни. |
|
|
54 |
|
|
|
Термоядерні реакції. Енергія Сонця й зір. |
|
|
55 |
|
|
|
Захист навчальних проєктів |
|
|
56 |
|
|
|
Узагальнюючий урок. Розв’язання задач. |
|
|
57 |
|
|
|
Самостійна робота з теми: «Фізика ядра і атому». |
|
|
Розділ 5. «Кінематика» (11 годин) |
||||||
58 |
|
|
|
Механічний рух. Траєкторія. Шлях. Переміщення. |
|
|
59 |
|
|
|
Прямолінійний рівномірний і нерівномірний рух. |
|
|
60 |
|
|
|
Розв’язання задач. |
|
|
61 |
|
|
|
Прямолінійний рівноприскорений рух. |
|
|
62 |
|
|
|
Швидкість і пройдений шлях тіла під час рівноприскореного прямолінійного руху. |
|
|
63 |
|
|
|
Вільне падіння. |
|
|
64 |
|
|
|
Розв’язання задач. |
|
|
65 |
|
|
|
Інструктаж із БЖД. Лабораторна робота №7: «Визначення прискорення тіла під час рівноприскореного руху». |
|
|
66 |
|
|
|
Криволінійний рух. Розв’язання задач. |
|
|
67 |
|
|
|
Узагальнюючий урок. Розв’язання задач. |
|
|
68 |
|
|
|
Самостійна робота з теми: «Кінематика».
|
|
|
№ |
Дата/Клас |
Тема уроку |
Примітки
|
|||
9 – А |
9 – Б |
|
||||
Розділ 6. «Динаміка» (16 годин) |
||||||
69 |
|
|
|
Механічна взаємодія тіл. Сила. Види сил у механіці. Вимірювання сил. Додавання сил. |
|
|
70 |
|
|
|
Перший закон динаміки Ньютона. Інерціальна система відліку. |
|
|
71 |
|
|
|
Інерція та інертність. Маса тіла. Другий закон Ньютона. |
|
|
72 |
|
|
|
Третій закон Ньютона. Межі застосування законів Ньютона. |
|
|
73 |
|
|
|
Гравітаційна взаємодія. Закон всесвітнього тяжіння. Гравітаційна стала. |
|
|
74 |
|
|
|
Сила тяжіння. Вага й невагомість. Перевантаження. |
|
|
75 |
|
|
|
Розв’язання задач. |
|
|
76 |
|
|
|
Деформація тіл. Сила пружності. Закон Гука. |
|
|
77 |
|
|
|
Інструктаж із БЖД. Лабораторна робота №8: «Вимірювання коефіцієнта жорсткості». |
|
|
78 |
|
|
|
Сила тертя. Коефіцієнт тертя ковзання. |
|
|
79 |
|
|
|
Інструктаж із БЖД. Лабораторна робота №9: «Вимірювання коефіцієнта тертя». |
|
|
80 |
|
|
|
Рух під дією кількох сил. |
|
|
81 |
|
|
|
Розв’язання задач. |
|
|
82 |
|
|
|
Розв’язання задач. |
|
|
83 |
|
|
|
Узагальнюючий урок. Розв’язання задач. |
|
|
84 |
|
|
|
Контрольна робота з теми: «Динаміка». |
|
|
Розділ 7. Закони збереження в механіці (9 годин) |
||||||
85 |
|
|
|
Імпульс. Закон збереження імпульсу. Реактивний рух. |
|
|
86 |
|
|
|
Розв’язання задач. |
|
|
87 |
|
|
|
Механічна робота. Потужність. Розв’язання задач. |
|
|
88 |
|
|
|
Розв’язання задач. |
|
|
89 |
|
|
|
Розв’язання задач. |
|
|
90 |
|
|
|
Кінетична та потенціальна енергія. Закон збереження енергії. |
|
|
91 |
|
|
|
Розв’язання задач. |
|
|
92 |
|
|
|
Захист навчальних проєктів
|
|
|
93 |
|
|
|
Захист навчальних проєктів
|
|
|
№ |
Дата/Клас |
Тема уроку |
Примітки
|
|||
9 – А |
9 – Б |
|
||||
94 |
|
|
|
Захист навчальних проєктів |
|
|
95 |
|
|
|
Узагальнюючий урок. Розв’язання задач. |
|
|
96 |
|
|
|
Самостійна робота з теми: «Закони збереження в механіці». |
|
|
Розділ 8. Фізика й екологія (7 годин) |
||||||
97 |
|
|
|
Фізика і проблеми безпеки життєдіяльності людини. |
|
|
98 |
|
|
|
Фізичні основи бережливого природокористування та збереження енергії. |
|
|
99 |
|
|
|
Альтернативні джерела енергії. |
|
|
100 |
|
|
|
Узагальнення матеріалу. |
|
|
101 |
|
|
|
Узагальнення матеріалу. |
|
|
102 |
|
|
|
Узагальнюючий урок. |
|
|
103 |
|
|
|
Підсумковий урок. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|