Календарно-тематичне планування з географії для 11 класу

Про матеріал

Календарно-тематичне планування навчального матеріалу з географії для 11 класу (рівень стандарту) на 2021-2022 н.р. розроблене відповідно до навчальної програми, затвердженої наказом МОН України від 23.10.2017 № 1407 до підручника "Географія" 11 клас (Гільберг Т.Г., Савчук І.Г., Совенко В.В.)

Перегляд файлу

Географія 11 клас:

Географічний простір Землі

 ( 35 год; 1 год  на тиждень)

№ з/п

Дата

Дата

Зміст навчального матеріалу

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

ДЗ

 

 

 

Вступ

 

 

1

 

 

Географія як система наук.

Знаннєвий компонент:

називає об’єкт дослідження та структурні компоненти географії;

пояснює значення  поняття  «геосистема».

Діяльнісний компонент:

розрізняє рівні геосистем;

визначає причини та наслідки природних і суспільних процесів.

Оцінно-ціннісний компонент:

висловлює судження щодо пізнавальної  та конструктивної ролі географії 

§1

 

 

 

Розділ І. Топографія та картографія

 

 

 

 

 

Тема 1. Топографія 

 

 

2

 

 

Топографічна карта. Читання топографічних карт і вимірювання на них. Практична робота №1. Визначення  на топографічній карті географічних (з точністю до секунд) та прямокутних координат окремих точок, географічних та магнітних азимутів,   абсолютних та відносних висот точок, падіння річки.    

Знаннєвий компонент:

називає елементи топографічної карти;

знає основні умовні позначення топографічних карт.

Діяльнісний компонент:

розрізняє географічні та прямокутні координати точок, види масштабу, азимута;

визначає за топографічною картою географічний і магнітний азимути,  географічні та прямокутні координати точок, абсолютну і відносну висоту місцевості, падіння річки, масштаб плану і карти за прямокутною сіткою;  

читає топографічні карти;

розпізнає на місцевості об’єкти, зображені на топографічній карті;

описує за топографічною картою рельєф ділянки місцевості;

уміє орієнтуватися на місцевості  за допомогою  топографічної карти, плану;

розв’язує задачі за топографічною картою.

Ціннісний компонент:

оцінює значення топографічних карт  у побуті та господарській діяльності;

робить висновки щодо актуальності знань і навичок роботи з топографічною картою

§2,3

3

 

 

Мета картографування міст. Практична робота №2.  Читання схем руху транспорту свого міста (обласного центру)

Знаннєвий компонент:

називає елементи топографічної карти;

знає основні умовні позначення топографічних карт.

Діяльнісний компонент:

визначає масштаб плану;  

читає плани міст, схеми руху транспорту;

уміє орієнтуватися на місцевості  за допомогою  плану;

Ціннісний компонент:

оцінює значення топографічних карт  у побуті та господарській діяльності;

робить висновки щодо актуальності знань і навичок роботи з топографічною картою

§4

 

 

 

Тема 2. Картографія

 

 

4

 

 

Карта та її елементи. Практична робота № 3. Визначення за градусною сіткою  географічних координат точок, азимутів, відстаней у градусах і кілометрах між точками на різних за просторовим охопленням картах.

Знаннєвий компонент:

називає елементи карти; 

пояснює основні картографічні поняття і терміни, відмінності різних видів масштабу,  картографічних  проекцій;

Діяльнісний компонент:

розпізнає види карт за просторовим охопленням, масштабом, змістом;

порівнює форми й площі материків на картах світу, побудованих у різних проекціях;

визначає за картами об’єкти, напрямки, відстані, географічні координати;

Ціннісний компонент:

оцінює практичне значення географічних карт.

§5

5

 

 

Сучасні картографічні джерела та технології створення геозображень. Наукове і практичне застосування карт.

Знаннєвий компонент:

знає, де розміщені на електронному глобусі  Україна, своя область і свій населений пункт;

наводить приклади  використання ГІС. 

Діяльнісний компонент:

застосовує сучасні навігаційні системи на практиці;

уміє користуватися навчальними картами й атласами, картографічними інтернет-джерелами.

Ціннісний компонент:

оцінює практичне значення географічних інформаційних  систем

§6

6

 

 

Узагальнення знань.

 

 

 

 

 

Розділ ІІ. Загальні закономірності географічної оболонки Землі

 

 

 

 

 

Тема 1. Географічні наслідки параметрів і рухів Землі як планети

 

 

7

 

 

Географічні наслідки параметрів і рухів Землі як планети

Знаннєвий компонент:

називає види рухів Землі, 

параметри та наслідки осьового й орбітального рухів планети;

розпізнає на схемах руху Землі точки сонцестоянь і рівнодення;

знає межі поясів освітленості,  види часу.

Діяльнісний компонент:

установлює послідовність зміни пір року у Північній та Південній півкулі, причини зміни пір року;

використовує знання про силу Коріоліса для пояснення причин формування пасатів, циклонів та антициклонів, течій;

розв’язує задачі на визначення місцевого і поясного часу, перехід від місцевого часу до поясного.

Оцінно-ціннісний компонент:

оцінює пізнавальну та конструктивну роль знань про рухи Землі

§7

 

 

 

Тема 2. Географічна оболонка Землі

 

 

8

 

 

Географічна оболонка Землі

Знаннєвий компонент:

пояснює зміст поняття «антропосфера»;

наводить приклади прояву основних закономірностей географічної оболонки.

Діяльнісний компонент:

розрізняє складові географічної оболонки;

характеризує сучасний етап розвитку географічної оболонки.

Оцінно-ціннісний компонент:

розуміє значення географічних знань для збереження навколишнього середовища 

§8

 

 

 

Тема 3. Геологічне середовище людства

 

 

9

 

 

Геологічне середовище людства та екологічні властивості літосфери.

Знаннєвий компонент:

називає складові літосфери,  структурні елементи літосферних плит;

пояснює поняття «геологічне середовище  людства», механізми руху літосферних плит, виникнення землетрусів, вулканів, зсувів, формування рельєфу;

Діяльнісний компонент:

обґрунтовує розташування основних форм рельєфу на материках, в океанах, на території України;

характеризує процеси в надрах і на поверхні Землі, їхні наслідки;

використовує тектонічну карту для визначення ступеня загрози сейсмічних явищ на материках і території України;

моделює комплекс заходів для протидії появів й розвитку зсуву, осипища;

Оцінно-ціннісний компонент:

визначає рівень безпеки проживання в районах з різною інтенсивністю вулканічних, сейсмічних, гравітаційних явищ.

§9

10

 

 

Зв'язок між рельєфом і тектонічними структурами.

Знаннєвий компонент:

формулює закономірності поширення форм рельєфу, мінеральних ресурсів.

Діяльнісний компонент:

визначає  тектонічні структури за формами рельєфу і основними видами корисних копалин (на основі тематичних і комплексних карт);

порівнює тектонічну будову, рельєф, корисні копалини материків, їх частин;

характеризує процеси в надрах і на поверхні Землі, їхні наслідки;

встановлює за тематичними картами зв'язок між тектонічними структурами, рельєфом, корисними копалинами  і густотою населення, розташуванням видобувних і матеріало-, паливомістких виробництв;

розв’язує задачі на визначення показника забезпеченості країни окремими видами мінеральних ресурсів.

Оцінно-ціннісний компонент:

робить висновки про вплив геологічних процесів і рельєфу на розміщення населення, господарську діяльність;

§10

11

 

 

Ресурсні властивості літосфери. Практична робота №4.   Встановлення за тематичними картами материків та України зв'язку між тектонічними структурами, рельєфом, мінеральними ресурсами і густотою населення, розташуванням видобувних, матеріало-, паливомістких виробництв.

Знаннєвий компонент:

формулює закономірності поширення форм рельєфу, мінеральних ресурсів.

Діяльнісний компонент:

встановлює за тематичними картами зв'язок між тектонічними структурами, рельєфом, корисними копалинами  і густотою населення, розташуванням видобувних і матеріало-, паливомістких виробництв;

розв’язує задачі на визначення показника забезпеченості країни окремими видами мінеральних ресурсів.

Оцінно-ціннісний компонент:

робить висновки про вплив геологічних процесів і рельєфу на розміщення населення, господарську діяльність;

оцінює наслідки загострення ресурсної проблеми на планеті

§11

 

 

 

Тема 4. Атмосфера та системи Землі

 

 

12

 

 

Сонячно – Земні взаємодії.

Знаннєвий компонент:

називає складники атмосфери,

наводить приклади взаємодії атмосфери з літосферою, гідросферою, біосферою.

Діяльнісний компонент:

пояснює механізм утворення глобальних і місцевих систем потоків у тропосфері;

§12

13

 

 

Процеси, що відбуваються у тропосфері. Практична робота №5.  Визначення середніх температур та амплітуди їх коливань за добу, місяць, рік. Аналіз рози вітрів.

Знаннєвий компонент:

називає кліматотвірні чинники й типи клімату; 

наводить приклади взаємодії атмосфери з літосферою, гідросферою, біосферою.

Діяльнісний компонент:

читає синоптичні та кліматичні карти, графіки зміни (добової, місячної, річної) температури повітря, діаграми хмарності та розподілу опадів, рози вітрів;

розрізняє погоду під час проходження циклону, антициклону, холодного і теплого атмосферних фронтів;

пояснює механізм утворення глобальних і місцевих систем потоків у тропосфері;

визначає типи клімату за кліматограмами;

встановлює сукупність чинників, що формують клімат певної місцевості;

характеризує типи клімату;

порівнює клімат окремих регіонів на материках і території України;  

Оцінно-ціннісний компонент:

рівень безпеки проживання в районах поширення атмосферних стихійних явищ;

§13

14

 

 

Ресурсна роль атмосфери.

Діяльнісний компонент:

обґрунтовує  вплив агрокліматичних ресурсів на спеціалізацію рослинництва.

Оцінно-ціннісний компонент:

оцінює ресурсні властивості атмосфери,

усвідомлює загрози кліматичних змін і забруднення атмосфери;

пропонує способи розв’язування проблеми глобального потепління

§14

15

 

 

Узагальнення знань

 

 

 

 

 

Тема 5. Гідросфера та системи Землі.

 

 

16

 

 

Вода та її роль на Землі. Практична робота №6. Складання та аналіз схеми системи течій у Світовому океані; порівняння впливу холодної та теплої океанічних течії на клімат одного з материків. 

Знаннєвий компонент:

називає складові Світового океану.

Діяльнісний компонент:

розпізнає на контурних  картах різного масштабу частини Світового океану;

аналізує систему течій у Світовому океані;

використовує фізичні й топографічні карти для характеристики гідрографічних об’єктів;

Оцінно-ціннісний компонент:

оцінює ресурси Світового океану

визначає рівень безпеки проживання на узбережжях океанів;

усвідомлює загрози забруднення вод  Світового океану.

§15

17

 

 

Значення вод суходолу для життя та діяльності людини.

Знаннєвий компонент:

називає найбільші гідрографічні об’єкти материків, України;

формулює залежність між тектонічною, геологічною будовою, рельєфом, кліматом  і водами суходолу;

знає формулу обрахунку показника забезпеченості  водними ресурсами.

Діяльнісний компонент:

розпізнає на контурних  картах різного масштабу найбільші річки, озера;

класифікує річки, озера, болота, льодовики за різними критеріями;

складає характеристику вод певного регіону (країни) та України;

порівнює водозабезпеченість окремих регіонів світу, України;

аналізує густоту і конфігурацію річкової мережі території, режим річок;

установлює взаємозв’язок між літосферою, атмосферою, гідросферою на прикладі окремих ландшафтів своєї місцевості;

використовує фізичні й топографічні карти для характеристики гідрографічних об’єктів;

застосовує гідрографічні поняття для опису (характеристики) водних об’єктів;

розв’язує задачі на визначення показника водозабезпеченості території.

Оцінно-ціннісний компонент:

оцінює ресурси прісних вод на суходолі, вплив запасів водних ресурсів на розташування водомістких виробництв;

визначає рівень безпеки проживання в районах поширення катастрофічних паводків, повеней, карсту;

усвідомлює загрози забруднення вод суходолу, вплив якості води на здоров’я людей;

пропонує способи розв’язання проблеми забруднення річок і водойм своєї місцевості.

§16

 

 

 

Тема 6. Біосфера та системи Землі

 

 

18

 

 

Поширення живих організмів у біосфері.

Знаннєвий компонент:

називає складові біосфери, типи ґрунтів, ґрунтотвірні чинники;

наводить приклади взаємодії біосфери з літосферою, атмосферою, гідросферою.

Діяльнісний компонент:

розрізняє типи ґрунтів за основними характеристиками; 

визначає природні зони за типовими рослинами і тваринами; 

встановлює сукупність чинників, що формують рослинність і тваринний світ певної місцевості;

Оцінно-ціннісний компонент:

оцінює ресурсні властивості біосфери;

визначає рівень безпеки проживання в районах поширення отруйних рослин, окремих видів хижих та отруйних тварин;

усвідомлює загрози зменшення біорізно-маніття, 

пропонує способи збереження видового складу рослинності і тваринного світу

§17

19

 

 

Значення ґрунтів у природі і життєдіяльності людей.

Знаннєвий компонент:

називає типи ґрунтів, ґрунтотвірні чинники;

наводить приклади взаємодії біосфери з літосферою, атмосферою, гідросферою.

Діяльнісний компонент:

читає карти природних зон, ґрунтів;

розрізняє типи ґрунтів за основними характеристиками; 

визначає природні зони за основними типами ґрунтів; 

встановлює сукупність чинників, що формують ґрунти певної місцевості;

характеризує типи ґрунтів, природні зони;

обґрунтовує вплив ґрунтів на  спеціалізацію рослинництва;

Оцінно-ціннісний компонент:

усвідомлює загрози зменшення виснаження, забруднення ґрунтів.

пропонує способи збереження родючості ґрунтів.

§18

20

 

 

Узагальнення знань.

 

 

 

 

 

Розділ ІІІ. Загальні суспільно-географічні закономірності світу

 

 

 

 

 

Тема 1. Географічний простір

 

 

21

 

 

Світосистема як результат і процес формування глобальної єдності в системі «суспільство – природа».

Знаннєвий компонент:

формулює визначення понять «географічний простір», «світосистема»;

називає підсистеми світосистеми; 

Діяльнісний компонент:

складає схему світосистеми;

 характеризує географічний простір;

обґрунтовує роль географічного простору у світосистемі;

Оцінно-ціннісний компонент:

усвідомлює  глобальну єдність у системі «суспільство – природа»   

§19

 

 

 

Тема 2. Демографічні процеси у світосистемі

 

 

22

 

 

Населення світу. Практична робота №7.  Обчислення показників народжуваності, смертності, природного та механічного приросту населення країни за статистичними даними.

Знаннєвий компонент:

формулює поняття «демографічний перехід», «демографічне старіння»; 

знає  фази демографічного переходу;

пояснює причини демографічних явищ, просторові відмінності показників природного руху, вплив конфесійної, етнічної, соціальної структури населення на процеси відтворення; 

наводить приклади країн з різними типами відтворення населення.

Діяльнісний компонент:

розпізнає за статево-віковими пірамідами країни різних типів відтворення населення;

характеризує фази демографічного переходу; 

читає карти населення;

обчислює демографічні показники;

аналізує текстові, картографічні і статистичні матеріали з метою порівняння  процесів відтворення населення;

установлює просторові відмінності демографічних процесів за картами;   

обґрунтовує особливості перебігу демографічних процесів у країнах з різним рівнем економічного розвитку;

прогнозує зміни чисельності населення, статевої та вікової структури на основі аналізу статево-вікових пірамід.

Оцінно-ціннісний компонент:

усвідомлює взаємозв’язок демографічних процесів та рівня соціально-економічного розвитку країни;

висловлює судження щодо ефективності  економічних, адміністративно-правових та виховних заходів демографічної політики;

§20

23

 

 

Міграційна політика країн світу як складова демографічної політики.

Знаннєвий компонент:

пояснює просторові відмінності показників механічного руху, вплив конфесійної, етнічної, соціальної структури населення на міграції; 

Діяльнісний компонент:

читає карти населення;

обчислює демографічні показники;

установлює просторові відмінності демографічних процесів за картами;   

Оцінно-ціннісний компонент:

висловлює судження щодо ефективності  економічних, адміністративно-правових та виховних заходів демографічної політики;

робить висновки про важливість демографічних прогнозів  

§21

 

 

 

Тема 3.  Глобальна економіка

 

 

24

 

 

Світові економічні зв’язки. Міжнародний ринок товарів.

Знаннєвий компонент:

формулює поняття «глобальна економіка»,   «глобальні ланцюги доданої вартості»;

називає складові міжнародної науково-технологічної сфери,  системи виробництва, форми світового ринку;

наводить приклади міжнародної спеціалізації та кооперування виробництва;

Діяльнісний компонент:

розрізняє національні та інтернаціональні форми виробництва;

установлює домінуючі чинники розвитку і розміщення виробництв у країнах і регіонах;

визначає роль транснаціональних корпорацій та вільних економічних зон у функціонуванні глобальної економіки;

уміє знаходити інформацію про сучасний стан окремих виробництв і ринків;

розробляє просторові моделі  світового господарства.

Оцінно-ціннісний компонент:

висловлює судження щодо процесу формування інформаційного суспільства;

робить висновки щодо змін світових ринків у період глобалізації

§22,23

25

 

 

Сучасні глобальні ланцюги доданої вартості. Практична робота №8. Позначення на контурній карті (знаками руху)  глобальних ланцюгів доданої вартості «видобування алюмінієвої сировини – виробництво глинозему – виробництво первинного алюмінію – споживання алюмінію».

Знаннєвий компонент:

наводить приклади міжнародної спеціалізації та кооперування виробництва;

Діяльнісний компонент:

характеризує особливості глобальних ланцюгів доданої вартості в металургії, автомобілебудуванні, електронних виробництвах, фармацевтиці, легкій промисловості;

порівнює економічні вигоди форм участі крани у міжнародній кооперації, ланцюгах

доданої вартості;

установлює домінуючі чинники розвитку і розміщення виробництв у країнах і регіонах;

аналізує текстові, картографічні й статистичні матеріали з метою визначення особливостей і закономірностей просторової організації складників світової економіки та місця в ній національних економік і транснаціональних компаній;

Оцінно-ціннісний компонент:

оцінює перспективи включення   національних виробників у глобальні ланцюги доданої вартості;

§24

26

 

 

Інфраструктурний каркас глобальної економіки.

Знаннєвий компонент:

називає складові міжнародної валютно-фінансова системи, сучасних транспортно-логістичних систем, форми світового ринку;

Діяльнісний компонент:

визначає роль транснаціональних корпорацій та вільних економічних зон у функціонуванні глобальної економіки;

уміє знаходити інформацію про сучасний стан окремих ринків;

аналізує текстові, картографічні й статистичні матеріали з метою визначення особливостей і закономірностей просторової організації складників світової економіки та місця в ній національних економік і транснаціональних компаній;

розробляє просторові моделі  світового господарства.

Оцінно-ціннісний компонент:

висловлює судження щодо процесу формування інформаційного суспільства;

робить висновки щодо змін світових ринків у період глобалізації

§25

 

 

 

Тема 5. Політична географія та геополітика.

 

 

27

 

 

Основні поняття політичної географії

Знаннєвий компонент:

формулює поняття «територіально-політична система»;

наводить приклади застосування різновидів «сили» (економічної, мілітарної, «м’якої» або «смарт-сили») в геополітичних протистояннях.

Діяльнісний компонент:

розрізняє зовнішню і внутрішню політику, різновиди «сили», територіально-політичні системи національного і наддержавного рівнів.  

Оцінно-ціннісний компонент:

усвідомлює взаємозв’язок і політичні взаємодії територій і географічних місць в геопросторі

§26

28

 

 

Узагальнення знань.

 

 

 

 

 

Розділ ІV. Суспільна географія України

 

 

 

 

 

Тема 1. Українська держава

 

 

29

 

 

Українська держава

Знаннєвий компонент:

називає і показує на карті країни-сусіди України. 

Діяльнісний компонент:

характеризує політико-географічне положення України на глобальному, регіональному, локальному рівнях;

вирізняє спільні кордони України з політичними та економічними партнерами, з країнами інших політичних та економічних блоків;

визначає проблеми адміністративно-територіального устрою України.

Оцінно-ціннісний компонент:

висловлює судження щодо впливу політико-географічного положення на економічний розвиток України, її місце в Європі та світі

§27

 

 

 

Тема 2.  Населення України.

 

 

30

 

 

Особливості населення України. Практична робота №9.  Аналіз картограм  народжуваності, смертності, природного приросту, густоти  населення, урбанізації в Україні.  

Знаннєвий компонент:

знає кількість населення України та особливості її динаміки;

називає  основні просторові закономірності демографічних процесів і розселення населення в Україні;

пояснює особливості демографічної ситуації в країні, урбанізаційних процесів.

Діяльнісний компонент:

характеризує природний і механічний рух населення, статево-вікову структуру;

уміє знаходити й добирати  статистичні матеріали на сайті Державної служби статистики України;

аналізує статистичні й картографічні матеріали про населення;  

розрізняє  якість життя у  великих і малих, монофункціональних і багатофункціональних містах; 

прогнозує вплив системи розселення на розміщення виробництва та соціальної інфраструктури.

Оцінно-ціннісний компонент:

усвідомлює значимість якості трудових ресурсів для економічного зростання країни

§28

 

 

 

Тема 3. Економіка України в міжнародному поділі праці.

 

 

31

 

 

Сучасна економіка України. Практична робота №10.  Аналіз секторальної структури економіки України.

Знаннєвий компонент:

називає показники суспільно-економічного розвитку держави;

знає і розуміє особливості секторальної та територіальної структури економіки,

Діяльнісний компонент:

аналізує секторальну структуру та регіональні відмінності господарства;

характеризує чинники, що зумовили розвиток в Україні окремих виробництв товарів і послуг;

визначає сучасні риси національного господарства, місце України на світових товарних ринках, чинники міжнародної спеціалізації країни;

вміє застосовувати тематичні карти та статистичну інформацію для ілюстрації описів, характеристик, висновків;

розробляє схеми ланцюгів доданої  вартості.

Оцінно-ціннісний компонент:

робить висновки про оптимізацію структури економіки України та її міжнародної спеціалізації;

§29

32

 

 

Види промислового виробництва експортного спрямування. Провідні види сучасної промисловості України.

Знаннєвий компонент:

називає показники суспільно-економічного розвитку держави;

знає і розуміє особливості територіальної структури економіки,

Діяльнісний компонент:

аналізує регіональні відмінності господарства;

характеризує чинники, що зумовили розвиток в Україні окремих виробництв товарів і послуг;

визначає сучасні риси національного господарства, місце України на світових товарних ринках, чинники міжнародної спеціалізації країни;

використовує поняття «додана вартість», «собівартість», «ефективність», «прибутковість», «конкурентні переваги», «міжнародна кооперація», «попит», «пропозиція», «ринкова ціна» тощо для обґрунтування міжнародної спеціалізації України на світових ринках товарів і послуг;

вміє застосовувати тематичні карти та статистичну інформацію для ілюстрації описів, характеристик, висновків;

розробляє схеми ланцюгів доданої  вартості.

Оцінно-ціннісний компонент:

оцінює територіальну структуру господарства країни за екологічними, соціальними, економічними критеріями;

висловлює власні судження щодо конкурентних переваг і перспектив розвитку окремих виробництв в Україні.

§30,31

33

 

 

Провідні види економічної діяльності третинного сектору України. Міжнародний капітал в Україні.

Знаннєвий компонент:

називає показники суспільно-економічного розвитку держави;

знає і розуміє особливості територіальної структури економіки,

Діяльнісний компонент:

характеризує чинники, що зумовили розвиток в Україні окремих виробництв товарів і послуг;

використовує поняття «додана вартість», «собівартість», «ефективність», «прибутковість», «конкурентні переваги», «міжнародна кооперація», «попит», «пропозиція», «ринкова ціна» тощо для обґрунтування міжнародної спеціалізації України на світових ринках товарів і послуг;

вміє застосовувати тематичні карти та статистичну інформацію для ілюстрації описів, характеристик, висновків;

розробляє схеми ланцюгів доданої  вартості.

Оцінно-ціннісний компонент:

оцінює територіальну структуру господарства країни за екологічними, соціальними, економічними критеріями;

висловлює власні судження щодо конкурентних переваг і перспектив розвитку окремих виробництв в Україні.

§32,33

34

 

 

Основні цілі стратегії сталого розвитку у світі та Україні.

Знаннєвий компонент:

знає і розуміє суть глобальної стратегії сталого (збалансованого) розвитку, основні положення стратегії збалансованого розвитку України;

пояснює актуальність стратегії збалансованого розвитку для світу й України.

Діяльнісний компонент:

вміє застосовувати тематичні карти та статистичну інформацію для ілюстрації описів, характеристик, висновків.

Оцінно-ціннісний компонент:

оцінює прояви глобальних викликів в Україні; 

критично ставиться до дій, проектів, що нехтують глобальними викликами

§34

35

 

 

Узагальнення знань.

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Мірзоян Арміне
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Географія, 11 клас, Планування
Додано
5 вересня 2021
Переглядів
10622
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку