Календарно-тематичне планування з геометрії для 9 класу розроблено за програмою педагогічної технології "Росток". Календарно-тематичне планування розраховане на 2 години на тиждень, разом за рік 70 годин
Календарне планування з математики. 9 клас. Росток. Вчитель Чусов С.Є.
Геометрія, 9 клас /70 годин, 2 години на тиждень/
№з/п |
№ ур |
Тема уроку |
Год |
Дата |
Прим |
|
1 |
1 |
Повторення. Чотирикутники та їх властивості. |
1 |
|
|
|
2 |
2 |
Повторення. Площі многокутників. |
1 |
|
|
|
Тема 1. Координати на площині /11 годин/ |
||||||
3 |
1 |
Синус, косинус, тангенс кутів від 0° до 180°. Тотожності: sin (180°–α)=sin α; cos (180°α)=–cos α. |
1 |
|
|
|
4 |
2 |
Прямокутна система координат на площині. |
1 |
|
|
|
5 |
3 |
Координати середини відрізка. |
1 |
|
|
|
6 |
4 |
Відстань між двома точками із заданими координатами. |
1 |
|
|
|
7 |
5 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
|
8 |
6 |
Рівняння прямої. |
1 |
|
|
|
9 |
7 |
Рівняння кола. |
1 |
|
|
|
10 |
8 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
|
11 |
9 |
Узагальнення і систематизація знань. |
1 |
|
|
|
12 |
10 |
Координати на площині. Контрольна робота №1. |
1 |
|
|
|
13 |
11 |
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
|
Тема 2. Вектори на площині /11 годин/ |
||||||
14 |
1 |
Вектор. Модуль вектора. Рівні вектори. Колінеарні вектори. |
1 |
|
|
|
15 |
2 |
Координати вектора. |
1 |
|
|
|
16 |
3 |
Додавання і віднімання векторів. |
1 |
|
|
|
17 |
4 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
|
18 |
5 |
Множення вектора на число. |
1 |
|
|
|
19 |
6 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
|
20 |
7 |
Скалярний добуток векторів. |
1 |
|
|
|
21 |
8 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
|
22 |
9 |
Узагальнення і систематизація знань. |
1 |
|
|
|
23 |
10 |
Вектори на площині. Контрольна робота №2. |
1 |
|
|
|
24 |
11 |
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
|
Тема 3. Розв’язування трикутників /13 годин/ |
||||||
25 |
1 |
Тригонометричні тотожності. |
1 |
|
|
|
26 |
2 |
Теорема косинусів та наслідки з неї. |
1 |
|
|
|
27 |
3 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
|
28 |
4 |
Теорема синусів та наслідки з неї. |
1 |
|
|
|
29 |
5 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
|
30-32 |
6-8 |
Розв’язування трикутників. |
3 |
|
|
|
33,34 |
9,10 |
Розв’язування задач. |
2 |
|
|
|
35 |
11 |
Узагальнення і систематизація знань. |
1 |
|
|
|
36 |
12 |
Розв’язування трикутників. Контрольна робота №3. |
1 |
|
|
|
37 |
13 |
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
|
№з/п |
№ ур |
Тема уроку |
Год |
Дата |
Прим |
|
Тема 4. Правильні многокутники /10 годин/ |
||||||
38 |
1 |
Правильні многокутники, їх види та властивості. |
1 |
|
|
|
39 |
2 |
Формули радіусів вписаного і описаного кіл правильних многокутників. |
1 |
|
|
|
40 |
3 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
|
41 |
4 |
Побудова правильних многокутників. |
1 |
|
|
|
42 |
5 |
Довжина кола. Довжина дуги кола. |
1 |
|
|
|
43 |
6 |
Площа круга та його частин. |
1 |
|
|
|
44 |
7 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
|
45 |
8 |
Узагальнення і систематизація знань. |
1 |
|
|
|
46 |
9 |
Правильні многокутники. Контрольна робота №4. |
1 |
|
|
|
47 |
10 |
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
|
Тема 5. Геометричні перетворення /10 годин/ |
||||||
48 |
1 |
Переміщення (рух) та його властивості. Рівні фігури. |
1 |
|
|
|
49 |
2 |
Симетрія відносно точки. |
1 |
|
|
|
50 |
3 |
Симетрія відносно прямої. |
1 |
|
|
|
51 |
4 |
Поворот. |
1 |
|
|
|
52 |
5 |
Паралельне перенесення. |
1 |
|
|
|
53 |
6 |
Перетворення подібності та його властивості. Гомотетія. |
1 |
|
|
|
54 |
7 |
Подібність фігур. Площі подібних фігур |
1 |
|
|
|
55 |
8 |
Узагальнення і систематизація знань. |
1 |
|
|
|
56 |
9 |
Геометричні переміщення. Контрольна робота №5. |
1 |
|
|
|
57 |
10 |
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
|
Тема 6. Початкові відомості з стереометрії. Повторення /13 годин/ |
||||||
58 |
1 |
Взаємне розташування прямих, прямої та площини, площин у просторі. Перпендикуляр до площини |
1 |
|
|
|
59 |
2 |
Многогранники. Пряма призма. Площа поверхні та об'єм призми |
1 |
|
|
|
60 |
3 |
Піраміда. Площа поверхні та об'єм піраміди |
1 |
|
|
|
61 |
4 |
Тіла обертання. Циліндр. Конус. Куля. |
1 |
|
|
|
62 |
5 |
Площа поверхні та об'єм циліндра Площа поверхні та об'єм конуса. Площа поверхні й об'єм кулі. |
1 |
|
|
|
63 |
6 |
Розв'язування задач на обчислення площ поверхонь і об'ємів тіл. |
1 |
|
|
|
64 |
7 |
Повторення. Чотирикутники. Правильні многокутники. |
1 |
|
|
|
65 |
8 |
Повторення. Трикутники. Подібність трикутників. |
1 |
|
|
|
66 |
9 |
Повторення. Рівнобедрений трикутник. Площа трикутника. |
1 |
|
|
|
67 |
10 |
Повторення. Прямокутний трикутник. Теорема Піфагора. |
1 |
|
|
|
68 |
11 |
Повторення. Площі многокутників. |
1 |
|
|
|
69 |
12 |
Повторення. Теореми косинусів і синусів. |
1 |
|
|
|
70 |
13 |
Підсумковий урок. |
1 |
|
|
|