Календарно-тематичне планування з громадянської освіти

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з громадянської освіти для 10-х класів. підходить майже до всіх підручників з громадянської освіти. Практичні роботи включені. Розраховано на 2 години на тиждень.
Перегляд файлу

Програми, за якими складено календарно-тематичне планування

Клас

Предмет

Програма

10А

 

Громадянська освіта

 

https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/programy-10-11-klas/2022/08/15/navchalna.programa.2022.hromadyanska.osvita-10.pdf 

10Б

10В

10Г

 

Кількість робіт, обов’язкових для оцінювання здобувачів освіти

Клас

Предмет

Тематичні

Контрольні

Практичні

Лабораторні

10А

Гром.освіта

7

2

7

0

10Б

Гром.освіта

7

2

7

0

10В

Гром.освіта

7

2

7

0

10Г

Гром.освіта

7

2

7

0

 

Графік проведення контрольних робіт

Клас

Предмет

Дата проведення контрольної роботи

10А

Гром.освіта

 

10Б

Гром.освіта

 

10В

Гром.освіта

 

10Г

Гром.освіта

 

 

 

 

 

 

 

Громадянська освіта

Кількість годин за рік – 70 годин

Кількість годин на тиждень – 2 години

Тема уроку

Кіл-ть годин

Дата уроку

Примітка

10А

10Б,В

  1.  

Ідентичність. Види ідентичності. Громадянська ідентичність. Змінний характер ідентичності.

1

04/09

01/09

 

  1.  

Самовизначення. Ідентифікація. Особиста гідність. Совість.

1

04/09

04/09

 

  1.  

Поняття соціалізації. Етапи соціалізації. Суб’єкти соціалізації. Соціалізація як ресурс формування громадянської ідентичності.

1

07/09

08/09

 

  1.  

Соціалізація в сім’ї. Соціалізація серед однолітків. Молодіжні субкультури.

1

11/09

11/09

 

  1.  

Партнерські стосунки в сім'ї. Трансформація моделей сім'ї.

1

14/09

15/09

 

  1.  

Самореалізація і розвиток. Індивідуальність особистості. Життєві цінності й пріоритети.

1

18/09

18/09

 

  1.  

Активна громадянська позиція. Мобільність і адаптивність людини. Креативність.

1

21/09

22/09

 

  1.  

Практична робота №1: «Що означає бути українцем/українкою в часи російської збройної агресії проти України?»

1

25/09

25/09

тематична

  1.  

Поняття людської гідності. Людська гідність – основа прав людини.

1

28/09

29/09

 

  1.  

Рівність і рівноправність.

1

02/10

02/10

 

  1.  

Поява та розвиток прав людини. Основоположні права і свободи людини.

1

05/10

06/10

 

  1.  

Класифікація прав людини. Борці за права людини.

1

09/10

09/10

 

  1.  

Взаємовідносини «людина – держава». Верховенство права.

1

12/10

13/10

 

  1.  

Права і свободи людини та їх гарантування і захист державою. Позитивні і негативні зобов’язання держави.

1

16/10

16/10

 

  1.  

Поняття прав дитини. Конвенція ООН про права дитини.

1

19/10

20/10

 

  1.  

Забезпечення та реалізація прав дитини в Україні.

1

30/10

30/10

 

  1.  

Порушення прав людини. Поняття механізмів захисту прав людини. Міжнародні та європейські механізми захисту прав людини.

1

02/11

03/11

 

  1.  

Національні механізми захисту прав людини, їх класифікація. Захист прав дитини.

1

06/11

06/11

 

  1.  

Забезпечення та захист прав людини та прав дитини в умовах збройного конфлікту.

1

09/11

10/11

 

  1.  

Міжнародне гуманітарне право.

1

13/11

13/11

 

  1.  

Практична робота № 2: «Як убезпечити себе та своїх близьких в умовах збройного конфлікту.»

1

16/11

17/11

тематична

  1.  

Поняття суспільства. Соціальна структура суспільства. Соціальна згуртованість, солідарність і відповідальність.

1

20/11

20/11

 

  1.  

Соціальні цінності. Гендерна, етнічна, конфесійна різноманітність.

1

23/11

24/11

 

  1.  

Роль спілкування в житті людини й суспільства.

1

27/11

27/11

 

  1.  

Вербальна й невербальна комунікація.

1

30/11

01/12

 

  1.  

Поняття стереотипів і упереджень. Забобони. Шляхи подолання стереотипів.

1

04/12

04/12

 

  1.  

Поняття дискримінації. Основні форми та прояви дискримінації.

1

07/12

08/12

 

  1.  

Толерантність та інклюзія. Поняття конфлікту та його види. Стадії конфлікту.

1

11/12

11/12

 

  1.  

Війна як найжорсткіший прояв збройного конфлікту. Способи подолання конфліктів. Переговори і медіація. Консенсус і компроміс.

1

14/12

15/12

 

  1.  

Практична робота № 3: «Громадянський опір збройній агресії рф в Україні»

1

18/12

18/12

тематична

  1.  

Контрольна робота № 1: «ОСОБИСТІСТЬ ТА ЇЇ ІДЕНТИЧНІСТЬ. ПРАВА І СВОБОДИ ЛЮДИНИ. ЛЮДИНА В СОЦІОКУЛЬТУРНОМУ ПРОСТОРІ»

1

21/12

22/12

семестрова

  1.  

Виникнення і зміст демократії. Демократичні цінності. Загрози для демократії. Демократичні інститути.

1

08/01

08/01

 

  1.  

Конституція та її призначення. Правова держава. Вибори і референдум як інструменти демократії. Роль політичних партій в демократичній державі.

1

11/01

12/01

 

  1.  

Поняття громадянського суспільства. Функції громадянського суспільства. Роль громадян у становленні й функціонуванні громадянського суспільства.

1

15/01

15/01

 

  1.  

Поняття громади. Роль громади в житті людини, суспільства, держави. Реалізація та захист громадою своїх прав і законних інтересів.

1

18/01

19/01

 

  1.  

Роль громадянина у демократизації суспільства. Демократичний громадянин. Громадянська позиція, активність та відповідальність. Волонтерство.

1

22/01

22/01

 

  1.  

Шкільна громада. Шкільне самоврядування. Принципи та значення учнівського самоврядування. Моделі учнівського самоврядування. Школа і місцева громада.

1

25/01

26/01

 

  1.  

Свобода асоціацій. Дитячі й молодіжні об'єднання та рухи. Створення молодіжної громадської організації. Молодіжні соціальні проєкти.

1

29/01

29/01

 

  1.  

Практична робота № 4 : «Що я можу зробити для своєї громади»

1

01/02

02/02

тематична

  1.  

Поняття мас-медіа. Роль інформації та медіа в сучасному світі. Різновиди медіа та їхній розвиток.

1

05/02

05/02

 

  1.  

Реклама. Вплив мас медіа на формування громадської думки та власної позиції людини.

1

08/02

09/02

 

  1.  

Свобода слова. Обмеження свободи слова. Баланс між свободою вираження поглядів та відповідальністю.

1

12/02

12/02

 

  1.  

Свобода мас медіа – критерій демократичності суспільства. Що таке цензура. Замовні матеріали та їхні ознаки. Суспільні медіа і їхня місія. Шкільні медіа.

1

15/02

16/02

 

  1.  

Маніпуляції в медіапросторі. Роль медіа у провокуванні конфліктів та поширенні стереотипів. Що таке «мова ворожнечі» і як її розпізнати.

1

19/02

19/02

 

  1.  

Інформаційні війни.

1

22/02

23/02

 

  1.  

Достовірність інформації в мас медіа. Джерела інформації. Факт та судження.

1

26/02

26/02

 

  1.  

Інформаційна безпека та її складові.

1

29/02

01/03

 

  1.  

Приватність та конфіденційність у віртуальному світі. Цифрова ідентичність. Соціальні мережі. Права людини в Інтернеті. Безпека та етика поведінки у мережі.

1

04/03

04/03

 

  1.  

Кіберзлочинність. Кібератаки в умовах конфлікту: хто є ціллю. Особливості захисту прав дітей та молоді в Інтернеті.

1

07/03

08/03

 

  1.  

Практична робота № 5 : «Які основні наративи застосовуються в інформаційних війнах.»

1

11/03

11/03

тематична

  1.  

Економіка як сфера життя людей. Економічні потреби та блага.

1

14/03

15/03

 

  1.  

Економічна безпека. Соціальна держава.

1

18/03

18/03

 

  1.  

Обмеженість ресурсів. Необхідність раціонального та ефективного використання ресурсів. Вплив діяльності людини на довкілля.

1

21/03

22/03

 

  1.  

Принципи ринкової економіки. Кругообіг в ринковій економіці. Попит і пропозиція, ринкова ціна, конкуренція.

1

01/04

01/04

 

  1.  

Функції держави в ринковій економіці. Державний бюджет, податки, напрямки видатків. Зміни доходів та видатків державного бюджету у воєнний час.

1

04/04

05/04

 

  1.  

Домашнє господарство як власник і споживач. Поняття про раціональне споживання. Права споживачів.

1

08/04

08/04

 

  1.  

Бюджет домогосподарств: види доходів, напрямки витрат, заощадження, в тому числі в умовах воєнного стану

1

11/04

12/04

 

  1.  

Підприємницька діяльність. Мета і соціальна відповідальність підприємця. Правовий захист бізнесу.

1

15/04

15/04

 

  1.  

Учасники ринку праці: роботодавці і наймані працівники.

1

18/04

19/04

 

  1.  

Трудові відносини під час війни: гарантії та зміни.

1

22/04

22/04

 

  1.  

Поняття лобізму. Сутність корупції та корупціогенних ризиків. Причини та наслідки корупції в економіці та політиці. Шляхи подолання корупції.

1

25/04

26/04

 

  1.  

Практична робота № 6: Як планувати і витрачати родинний бюджет.

1

29/04

29/04

тематична

  1.  

Поняття інтеграції та глобалізації. Вплив глобалізаційних процесів на економіку, культуру, довкілля, людину. Витоки та процес європейської інтеграції.

1

02/05

03/05

 

  1.  

Загрози сучасному світу. Збройна агресія рф проти України як виклик світовому порядку та демократичним цінностям.

1

06/05

06/05

 

  1.  

Міграційні процеси. Види та форми сучасної міграції.

1

09/05

10/05

 

  1.  

Міжнародні відносини. Особливості міжнародного права. Система безпеки

1

13/05

13/05

 

  1.  

Урядові і неурядові міжнародні організації. Міжнародна солідарність.

1

16/05

17/05

 

  1.  

Європейське і світове співробітництво. Участь України в ООН, ОБСЄ, Раді Європи, СОТ тощо.

1

20/05

20/05

 

  1.  

Європейський вибір України. Угода про асоціацію Україна – ЄС. Україна і НАТО: напрямки співпраці.

1

23/05

24/05

 

  1.  

Практична робота № 7: «Як волонтери різних країн підтримують Україну в умовах збройного конфлікту.»

1

27/05

27/05

тематична

  1.  

Контрольна робота № 2: «ДЕМОКРАТИЧНЕ СУСПІЛЬСТВО ТА ЙОГО ЦІННОСТІ. СВІТ ІНФОРМАЦІЇ ТА МАС-МЕДІА. ВЗАЄМОДІЯ ГРОМАДЯН І ДЕРЖАВИ В ДОСЯГНЕННІ СУСПІЛЬНОГО ДОБРОБУТУ. УКРАЇНА, ЄВРОПА, СВІТ»

1

30/05

31/05

Семестрова

Річна

 

 

 

 

 

 

Громадянська освіта

Кількість годин за рік – 35 годин

Кількість годин на тиждень – 1 година

Тема уроку

Кіл-ть годин

Дата уроку

Примітка

10-Г

  1.  

Що таке ідентичність?

1

04/09

 

  1.  

Соціалізація особистості

1

11/09

 

  1.  

Самореалізація людини

1

18/09

 

  1.  

Практична робота №1: «Що означає бути українцем/українкою в часи російської збройної агресії проти України?»

1

25/09

тематична

  1.  

Людська гідність і права людини

1

02/10

 

  1.  

Еволюція прав людини

1

09/10

 

  1.  

Людина і держава

1

16/10

 

  1.  

Права дитини

1

30/10

 

  1.  

Механізми захисту прав людини і прав дитини

1

06/11

 

  1.  

Права людини та права дитини в умовах збройного конфлікту. Практична робота № 2: «Як убезпечити себе та своїх близьких в умовах збройного конфлікту.»

1

13/11

тематична

  1.  

Соціокультурна багатоманітність

1

20/11

 

  1.  

Ефективна комунікація

1

27/11

 

  1.  

Стереотипи та упередження. Дискримінація. Конфлікти

1

04/12

 

  1.  

Практична робота № 3: «Громадянський опір збройній агресії рф в Україні»

1

11/12

 

  1.  

Контрольна робота № 1: «ОСОБИСТІСТЬ ТА ЇЇ ІДЕНТИЧНІСТЬ. ПРАВА І СВОБОДИ ЛЮДИНИ. ЛЮДИНА В СОЦІОКУЛЬТУРНОМУ ПРОСТОРІ»

1

18/12

Тематична

Семестрова

  1.  

Демократична держава

1

08/01

 

  1.  

Громадянське суспільство

1

15/01

 

  1.  

Громада. Громадянська участь

1

22/01

 

  1.  

Школа – простір демократії

1

29/01

 

  1.  

Дитячі й молодіжні громадські об'єднання. Практична робота № 4 : «Що я можу зробити для своєї громади»

1

05/02

тематична

  1.  

Комунікація, інформація, медіа

1

12/02

 

  1.  

Медіа і демократія. Свобода, етика і відповідальність. Маніпулятивний вплив медіа

1

19/02

 

  1.  

Критичне сприйняття та протидія маніпуляціям мас-медіа. Інтернет

1

26/02

 

  1.  

Практична робота № 5 : «Які основні наративи застосовуються в інформаційних війнах.»

1

04/03

тематична

  1.  

Соціальні цілі економіки

1

11/03

 

  1.  

Сталий розвиток

1

18/03

 

  1.  

Ринкова економіка

1

01/04

 

  1.  

Економіка домогосподарства

1

08/04

 

  1.  

Підприємництво

1

15/04

 

  1.  

Ринок праці

1

22/04

 

  1.  

Лобіювання інтересів та корупція. Практична робота № 6: Як планувати і витрачати родинний бюджет.

1

29/04

тематична

  1.  

Інтеграція та глобалізація

1

06/05

 

  1.  

Міжнародні відносини та міжнародне право

1

13/05

 

  1.  

Україна – член європейського та світового співтовариства. Практична робота № 7: «Як волонтери різних країн підтримують Україну в умовах збройного конфлікту.»

1

20/05

 

  1.  

Контрольна робота № 2: «ДЕМОКРАТИЧНЕ СУСПІЛЬСТВО ТА ЙОГО ЦІННОСТІ. СВІТ ІНФОРМАЦІЇ ТА МАС-МЕДІА. ВЗАЄМОДІЯ ГРОМАДЯН І ДЕРЖАВИ В ДОСЯГНЕННІ СУСПІЛЬНОГО ДОБРОБУТУ. УКРАЇНА, ЄВРОПА, СВІТ»

1

27/05

Тематична

Семестрова

Річна

 

 

docx
Додано
4 листопада 2023
Переглядів
824
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку