Програми, за якими складено календарно-тематичне планування
Клас |
Предмет |
Програма |
10А |
Громадянська освіта |
|
10Б |
||
10В |
||
10Г |
Кількість робіт, обов’язкових для оцінювання здобувачів освіти
Клас |
Предмет |
Тематичні |
Контрольні |
Практичні |
Лабораторні |
10А |
Гром.освіта |
7 |
2 |
7 |
0 |
10Б |
Гром.освіта |
7 |
2 |
7 |
0 |
10В |
Гром.освіта |
7 |
2 |
7 |
0 |
10Г |
Гром.освіта |
7 |
2 |
7 |
0 |
Графік проведення контрольних робіт
Клас |
Предмет |
Дата проведення контрольної роботи |
10А |
Гром.освіта |
|
10Б |
Гром.освіта |
|
10В |
Гром.освіта |
|
10Г |
Гром.освіта |
|
Громадянська освіта
Кількість годин за рік – 70 годин
Кількість годин на тиждень – 2 години
№ |
Тема уроку |
Кіл-ть годин |
Дата уроку |
Примітка |
|
10А |
10Б,В |
||||
|
Ідентичність. Види ідентичності. Громадянська ідентичність. Змінний характер ідентичності. |
1 |
04/09 |
01/09 |
|
|
Самовизначення. Ідентифікація. Особиста гідність. Совість. |
1 |
04/09 |
04/09 |
|
|
Поняття соціалізації. Етапи соціалізації. Суб’єкти соціалізації. Соціалізація як ресурс формування громадянської ідентичності. |
1 |
07/09 |
08/09 |
|
|
Соціалізація в сім’ї. Соціалізація серед однолітків. Молодіжні субкультури. |
1 |
11/09 |
11/09 |
|
|
Партнерські стосунки в сім'ї. Трансформація моделей сім'ї. |
1 |
14/09 |
15/09 |
|
|
Самореалізація і розвиток. Індивідуальність особистості. Життєві цінності й пріоритети. |
1 |
18/09 |
18/09 |
|
|
Активна громадянська позиція. Мобільність і адаптивність людини. Креативність. |
1 |
21/09 |
22/09 |
|
|
Практична робота №1: «Що означає бути українцем/українкою в часи російської збройної агресії проти України?» |
1 |
25/09 |
25/09 |
тематична |
|
Поняття людської гідності. Людська гідність – основа прав людини. |
1 |
28/09 |
29/09 |
|
|
Рівність і рівноправність. |
1 |
02/10 |
02/10 |
|
|
Поява та розвиток прав людини. Основоположні права і свободи людини. |
1 |
05/10 |
06/10 |
|
|
Класифікація прав людини. Борці за права людини. |
1 |
09/10 |
09/10 |
|
|
Взаємовідносини «людина – держава». Верховенство права. |
1 |
12/10 |
13/10 |
|
|
Права і свободи людини та їх гарантування і захист державою. Позитивні і негативні зобов’язання держави. |
1 |
16/10 |
16/10 |
|
|
Поняття прав дитини. Конвенція ООН про права дитини. |
1 |
19/10 |
20/10 |
|
|
Забезпечення та реалізація прав дитини в Україні. |
1 |
30/10 |
30/10 |
|
|
Порушення прав людини. Поняття механізмів захисту прав людини. Міжнародні та європейські механізми захисту прав людини. |
1 |
02/11 |
03/11 |
|
|
Національні механізми захисту прав людини, їх класифікація. Захист прав дитини. |
1 |
06/11 |
06/11 |
|
|
Забезпечення та захист прав людини та прав дитини в умовах збройного конфлікту. |
1 |
09/11 |
10/11 |
|
|
Міжнародне гуманітарне право. |
1 |
13/11 |
13/11 |
|
|
Практична робота № 2: «Як убезпечити себе та своїх близьких в умовах збройного конфлікту.» |
1 |
16/11 |
17/11 |
тематична |
|
Поняття суспільства. Соціальна структура суспільства. Соціальна згуртованість, солідарність і відповідальність. |
1 |
20/11 |
20/11 |
|
|
Соціальні цінності. Гендерна, етнічна, конфесійна різноманітність. |
1 |
23/11 |
24/11 |
|
|
Роль спілкування в житті людини й суспільства. |
1 |
27/11 |
27/11 |
|
|
Вербальна й невербальна комунікація. |
1 |
30/11 |
01/12 |
|
|
Поняття стереотипів і упереджень. Забобони. Шляхи подолання стереотипів. |
1 |
04/12 |
04/12 |
|
|
Поняття дискримінації. Основні форми та прояви дискримінації. |
1 |
07/12 |
08/12 |
|
|
Толерантність та інклюзія. Поняття конфлікту та його види. Стадії конфлікту. |
1 |
11/12 |
11/12 |
|
|
Війна як найжорсткіший прояв збройного конфлікту. Способи подолання конфліктів. Переговори і медіація. Консенсус і компроміс. |
1 |
14/12 |
15/12 |
|
|
Практична робота № 3: «Громадянський опір збройній агресії рф в Україні» |
1 |
18/12 |
18/12 |
тематична |
|
Контрольна робота № 1: «ОСОБИСТІСТЬ ТА ЇЇ ІДЕНТИЧНІСТЬ. ПРАВА І СВОБОДИ ЛЮДИНИ. ЛЮДИНА В СОЦІОКУЛЬТУРНОМУ ПРОСТОРІ» |
1 |
21/12 |
22/12 |
семестрова |
|
Виникнення і зміст демократії. Демократичні цінності. Загрози для демократії. Демократичні інститути. |
1 |
08/01 |
08/01 |
|
|
Конституція та її призначення. Правова держава. Вибори і референдум як інструменти демократії. Роль політичних партій в демократичній державі. |
1 |
11/01 |
12/01 |
|
|
Поняття громадянського суспільства. Функції громадянського суспільства. Роль громадян у становленні й функціонуванні громадянського суспільства. |
1 |
15/01 |
15/01 |
|
|
Поняття громади. Роль громади в житті людини, суспільства, держави. Реалізація та захист громадою своїх прав і законних інтересів. |
1 |
18/01 |
19/01 |
|
|
Роль громадянина у демократизації суспільства. Демократичний громадянин. Громадянська позиція, активність та відповідальність. Волонтерство. |
1 |
22/01 |
22/01 |
|
|
Шкільна громада. Шкільне самоврядування. Принципи та значення учнівського самоврядування. Моделі учнівського самоврядування. Школа і місцева громада. |
1 |
25/01 |
26/01 |
|
|
Свобода асоціацій. Дитячі й молодіжні об'єднання та рухи. Створення молодіжної громадської організації. Молодіжні соціальні проєкти. |
1 |
29/01 |
29/01 |
|
|
Практична робота № 4 : «Що я можу зробити для своєї громади» |
1 |
01/02 |
02/02 |
тематична |
|
Поняття мас-медіа. Роль інформації та медіа в сучасному світі. Різновиди медіа та їхній розвиток. |
1 |
05/02 |
05/02 |
|
|
Реклама. Вплив мас медіа на формування громадської думки та власної позиції людини. |
1 |
08/02 |
09/02 |
|
|
Свобода слова. Обмеження свободи слова. Баланс між свободою вираження поглядів та відповідальністю. |
1 |
12/02 |
12/02 |
|
|
Свобода мас медіа – критерій демократичності суспільства. Що таке цензура. Замовні матеріали та їхні ознаки. Суспільні медіа і їхня місія. Шкільні медіа. |
1 |
15/02 |
16/02 |
|
|
Маніпуляції в медіапросторі. Роль медіа у провокуванні конфліктів та поширенні стереотипів. Що таке «мова ворожнечі» і як її розпізнати. |
1 |
19/02 |
19/02 |
|
|
Інформаційні війни. |
1 |
22/02 |
23/02 |
|
|
Достовірність інформації в мас медіа. Джерела інформації. Факт та судження. |
1 |
26/02 |
26/02 |
|
|
Інформаційна безпека та її складові. |
1 |
29/02 |
01/03 |
|
|
Приватність та конфіденційність у віртуальному світі. Цифрова ідентичність. Соціальні мережі. Права людини в Інтернеті. Безпека та етика поведінки у мережі. |
1 |
04/03 |
04/03 |
|
|
Кіберзлочинність. Кібератаки в умовах конфлікту: хто є ціллю. Особливості захисту прав дітей та молоді в Інтернеті. |
1 |
07/03 |
08/03 |
|
|
Практична робота № 5 : «Які основні наративи застосовуються в інформаційних війнах.» |
1 |
11/03 |
11/03 |
тематична |
|
Економіка як сфера життя людей. Економічні потреби та блага. |
1 |
14/03 |
15/03 |
|
|
Економічна безпека. Соціальна держава. |
1 |
18/03 |
18/03 |
|
|
Обмеженість ресурсів. Необхідність раціонального та ефективного використання ресурсів. Вплив діяльності людини на довкілля. |
1 |
21/03 |
22/03 |
|
|
Принципи ринкової економіки. Кругообіг в ринковій економіці. Попит і пропозиція, ринкова ціна, конкуренція. |
1 |
01/04 |
01/04 |
|
|
Функції держави в ринковій економіці. Державний бюджет, податки, напрямки видатків. Зміни доходів та видатків державного бюджету у воєнний час. |
1 |
04/04 |
05/04 |
|
|
Домашнє господарство як власник і споживач. Поняття про раціональне споживання. Права споживачів. |
1 |
08/04 |
08/04 |
|
|
Бюджет домогосподарств: види доходів, напрямки витрат, заощадження, в тому числі в умовах воєнного стану |
1 |
11/04 |
12/04 |
|
|
Підприємницька діяльність. Мета і соціальна відповідальність підприємця. Правовий захист бізнесу. |
1 |
15/04 |
15/04 |
|
|
Учасники ринку праці: роботодавці і наймані працівники. |
1 |
18/04 |
19/04 |
|
|
Трудові відносини під час війни: гарантії та зміни. |
1 |
22/04 |
22/04 |
|
|
Поняття лобізму. Сутність корупції та корупціогенних ризиків. Причини та наслідки корупції в економіці та політиці. Шляхи подолання корупції. |
1 |
25/04 |
26/04 |
|
|
Практична робота № 6: Як планувати і витрачати родинний бюджет. |
1 |
29/04 |
29/04 |
тематична |
|
Поняття інтеграції та глобалізації. Вплив глобалізаційних процесів на економіку, культуру, довкілля, людину. Витоки та процес європейської інтеграції. |
1 |
02/05 |
03/05 |
|
|
Загрози сучасному світу. Збройна агресія рф проти України як виклик світовому порядку та демократичним цінностям. |
1 |
06/05 |
06/05 |
|
|
Міграційні процеси. Види та форми сучасної міграції. |
1 |
09/05 |
10/05 |
|
|
Міжнародні відносини. Особливості міжнародного права. Система безпеки |
1 |
13/05 |
13/05 |
|
|
Урядові і неурядові міжнародні організації. Міжнародна солідарність. |
1 |
16/05 |
17/05 |
|
|
Європейське і світове співробітництво. Участь України в ООН, ОБСЄ, Раді Європи, СОТ тощо. |
1 |
20/05 |
20/05 |
|
|
Європейський вибір України. Угода про асоціацію Україна – ЄС. Україна і НАТО: напрямки співпраці. |
1 |
23/05 |
24/05 |
|
|
Практична робота № 7: «Як волонтери різних країн підтримують Україну в умовах збройного конфлікту.» |
1 |
27/05 |
27/05 |
тематична |
|
Контрольна робота № 2: «ДЕМОКРАТИЧНЕ СУСПІЛЬСТВО ТА ЙОГО ЦІННОСТІ. СВІТ ІНФОРМАЦІЇ ТА МАС-МЕДІА. ВЗАЄМОДІЯ ГРОМАДЯН І ДЕРЖАВИ В ДОСЯГНЕННІ СУСПІЛЬНОГО ДОБРОБУТУ. УКРАЇНА, ЄВРОПА, СВІТ» |
1 |
30/05 |
31/05 |
Семестрова Річна |
Громадянська освіта
Кількість годин за рік – 35 годин
Кількість годин на тиждень – 1 година
№ |
Тема уроку |
Кіл-ть годин |
Дата уроку |
Примітка |
10-Г |
||||
|
Що таке ідентичність? |
1 |
04/09 |
|
|
Соціалізація особистості |
1 |
11/09 |
|
|
Самореалізація людини |
1 |
18/09 |
|
|
Практична робота №1: «Що означає бути українцем/українкою в часи російської збройної агресії проти України?» |
1 |
25/09 |
тематична |
|
Людська гідність і права людини |
1 |
02/10 |
|
|
Еволюція прав людини |
1 |
09/10 |
|
|
Людина і держава |
1 |
16/10 |
|
|
Права дитини |
1 |
30/10 |
|
|
Механізми захисту прав людини і прав дитини |
1 |
06/11 |
|
|
Права людини та права дитини в умовах збройного конфлікту. Практична робота № 2: «Як убезпечити себе та своїх близьких в умовах збройного конфлікту.» |
1 |
13/11 |
тематична |
|
Соціокультурна багатоманітність |
1 |
20/11 |
|
|
Ефективна комунікація |
1 |
27/11 |
|
|
Стереотипи та упередження. Дискримінація. Конфлікти |
1 |
04/12 |
|
|
Практична робота № 3: «Громадянський опір збройній агресії рф в Україні» |
1 |
11/12 |
|
|
Контрольна робота № 1: «ОСОБИСТІСТЬ ТА ЇЇ ІДЕНТИЧНІСТЬ. ПРАВА І СВОБОДИ ЛЮДИНИ. ЛЮДИНА В СОЦІОКУЛЬТУРНОМУ ПРОСТОРІ» |
1 |
18/12 |
Тематична Семестрова |
|
Демократична держава |
1 |
08/01 |
|
|
Громадянське суспільство |
1 |
15/01 |
|
|
Громада. Громадянська участь |
1 |
22/01 |
|
|
Школа – простір демократії |
1 |
29/01 |
|
|
Дитячі й молодіжні громадські об'єднання. Практична робота № 4 : «Що я можу зробити для своєї громади» |
1 |
05/02 |
тематична |
|
Комунікація, інформація, медіа |
1 |
12/02 |
|
|
Медіа і демократія. Свобода, етика і відповідальність. Маніпулятивний вплив медіа |
1 |
19/02 |
|
|
Критичне сприйняття та протидія маніпуляціям мас-медіа. Інтернет |
1 |
26/02 |
|
|
Практична робота № 5 : «Які основні наративи застосовуються в інформаційних війнах.» |
1 |
04/03 |
тематична |
|
Соціальні цілі економіки |
1 |
11/03 |
|
|
Сталий розвиток |
1 |
18/03 |
|
|
Ринкова економіка |
1 |
01/04 |
|
|
Економіка домогосподарства |
1 |
08/04 |
|
|
Підприємництво |
1 |
15/04 |
|
|
Ринок праці |
1 |
22/04 |
|
|
Лобіювання інтересів та корупція. Практична робота № 6: Як планувати і витрачати родинний бюджет. |
1 |
29/04 |
тематична |
|
Інтеграція та глобалізація |
1 |
06/05 |
|
|
Міжнародні відносини та міжнародне право |
1 |
13/05 |
|
|
Україна – член європейського та світового співтовариства. Практична робота № 7: «Як волонтери різних країн підтримують Україну в умовах збройного конфлікту.» |
1 |
20/05 |
|
|
Контрольна робота № 2: «ДЕМОКРАТИЧНЕ СУСПІЛЬСТВО ТА ЙОГО ЦІННОСТІ. СВІТ ІНФОРМАЦІЇ ТА МАС-МЕДІА. ВЗАЄМОДІЯ ГРОМАДЯН І ДЕРЖАВИ В ДОСЯГНЕННІ СУСПІЛЬНОГО ДОБРОБУТУ. УКРАЇНА, ЄВРОПА, СВІТ» |
1 |
27/05 |
Тематична Семестрова Річна |