Календарно-тематичне планування з хімії 10 клас за новою програмою рівень стандарт

Про матеріал
Календарно-тематичне планування розроблене згідно до чинної освітньої програми з хімії для 10-11 класів. Планування розроблене на весь навчальний рік. Також є планування для 7- 11 класів.
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

ХІМІЯ

10 КЛАС (рівень стандарт)

52 год (1,5 на тиждень)

2019-2020

ДАТА

ЗМІСТ УРОКУ

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

ПРИМІТКА

 

 

Повторення початкових понять про органічні речовини

1

 

 

Вступний інструктаж з БЖД. Склад, властивості, застосування окремих представників вуглеводнів (метан, етан, етен, етин).

 

 

 

2

 

 

Склад, властивості, застосування окремих представників оксигеновмісних (метанол, етанол, гліцерол, етанова кислота) і нітрогеновмісних (аміноетанова кислота) органічних речовин.

 

 

Тема 1. Теорія будови органічних сполук

3

 

 

Теорія будови органічних сполук. Залежність властивостей речовин від складу і хімічної будови молекул

 

 

4

 

 

Класифікація органічних речовин. Поняття про явище ізомерії та ізомери.

 

 

5

 

 

Ковалентні карбон-карбонові зв’язки у молекулах органічних сполук: простий, подвійний, потрійний.

 

 

6

 

 

Розв’язування розрахункових задач. Виведення молекулярної формули речовини за масовими частками елементів.

 

 

7

 

 

Узагальнення та систематизація знань.

Представлення навчальних проектів. ТО

 

 

Навчальні проекти

1. Історія створення та розвитку теорії будови органічних сполук

2. 3D-моделі молекул органічних сполук

3. Ізомери у природі

Тема 2. Вуглеводні

8

 

 

Класифікація вуглеводнів.

 

 

9

 

 

Алкани. Загальна формула алканів, структурна ізомерія.

 

 

10

 

 

Номенклатура алканів.

 

 

11

 

 

Виведення молекулярної формули речовини за загальною формулою гомологічного ряду та густиною або відносною густиною.

 

 

12

 

 

Хімічні властивості алканів.

 

 

13

 

 

Алкени і алкіни. Загальні та молекулярні формули алкенів і алкінів, структурна ізомерія, систематична номенклатура.

 

 

14

 

 

Хімічні властивості етену та етину.

 

 

15

 

 

Виведення молекулярної формули речовини за масою, об’ємом або кількістю речовини реагентів або продуктів реакції.

 

 

16

 

 

Арени. Бензен: молекулярна і структурна формули, фізичні властивості.

 

 

17

 

 

Хімічні властивості бензену.

 

 

18

 

 

Методи одержання алканів, етену, етину, бензену.

 

 

19

 

 

Застосування вуглеводнів.

 

 

20

 

 

Взаємозв’язок між вуглеводнями.

 

 

21

 

 

Узагальнення та систематизація знань.

Виконання різнорівневих завдань.

Представлення навчальних проектів.

 

 

22

 

 

Тематична робота. ТО

 

 

Навчальні проекти

4. Октанове число та якість бензину

5.Цетанове число дизельного палива

6.Ароматичні сполуки навколо нас

7.Смог як хімічне явище

8.Коксування вугілля: продукти та їх використання

9.Біогаз

10.Вплив на довкілля вуглеводнів та їхніх похідних.

Тема 3 Оксигеновмісні органічні сполуки

23

 

 

Спирти. Поняття про характеристичну (функціональну) групу. Гідроксильна характеристична (функціональна) група. Насичені одноатомні спирти: загальна та структурні формули, ізомерія (пропанолів і бутанолів), систематична номенклатура. Водневий зв’язок, його вплив на фізичні властивості спиртів.             

 

 

24

 

 

Хімічні властивості насичених одноатомних спиртів. Одержання етанолу.

 

 

 

25

 

 

Поняття про багатоатомні спирти на прикладі гліцеролу, його хімічні властивості.  

 

 

26

 

 

Обчислення за хімічними рівняннями кількості речовини, маси або об’єму за кількістю речовини, масою або об’ємом реагенту, що містить певну частку домішок.                           

 

 

 

27

 

 

Фенол: склад і будова молекули, фізичні та хімічні властивості.  

 

 

 

28

 

 

Альдегіди. Склад, будова молекул альдегідів. Альдегідна характеристична (функціональна) група. Загальна та структурні формули, систематична номенклатура і фізичні властивості альдегідів.

 

 

29

 

 

Хімічні властивості етаналю, його одержання. ТО.

 

 

30

 

 

Карбонові кислоти, їх поширення в природі та класифікація. Карбоксильна характеристична (функціональна) група. Склад, будова молекул насичених одноосновних карбонових кислот, їхня загальна та структурні формули, ізомерія, систематична номенклатура і фізичні властивості.             

 

 

31

 

 

Хімічні властивості насичених одноосновних карбонових кислот. Реакція естерифікації.

 

 

32

 

 

Одержання етанової кислоти. Розв’язування розрахункових задач. 

 

 

33

 

 

Естери, загальна та структурні формули, систематична номенклатура, фізичні властивості. Гідроліз естерів.

 

 

34

 

 

Жири як представники естерів. Класифікація жирів, їхні хімічні властивості. 

 

 

35

 

 

Вуглеводи. Класифікація вуглеводів, їх утворення й поширення у природі. 

 

 

36

 

 

Глюкоза: молекулярна формула та її відкрита форма. Хімічні властивості глюкози.

 

 

37

 

 

Сахароза, крохмаль і целюлоза: молекулярні формули, гідроліз.

 

 

38

 

 

Інструктаж з БЖД.

Практична робота. Розв’язування експериментальних задач.

 

 

39

 

 

Узагальнення та систематизація знань.

Представлення результатів проектів.

Виконання різнорівневих завдань.

 

 

40

 

 

Тематична робота. ТО

 

 

Навчальні проекти

11. Біодизельне пальне

12 Екологічна безпечність застосування і одержання фенолу

13 Виявлення фенолу в екстракті зеленого чаю або гуаші

14 Етери та естери в косметиці

15 Вуглеводи у харчових продуктах: виявлення і біологічне значення

16 Натуральні волокна рослинного походження: їхні властивості, дія на організм людини, застосування

17 Штучні волокна: їхнє застосування у побуті та промисловості

Тема 4 Нітрогеновмісні органічні сполуки

41

 

 

Насичені й ароматичні аміни: склад і будова молекул, назви найпростіших за складом сполук. Будова аміногрупи.

 

 

42

 

 

Аміни як органічні основи. Хімічні властивості метанаміну, аніліну. Одержання аніліну.

 

 

43

 

 

Амінокислоти: склад і будова молекул, загальні і структурні формули, характеристичні (функціональні) групи, систематична номенклатура. Пептидна група

 

 

44

 

 

Хімічні властивості аміноетанової кислоти. Пептиди.

 

 

45

 

 

Білки як високомолекулярні сполуки. Хімічні властивості білків (без запису рівнянь реакцій).

 

 

 

Навчальні проекти

18. Анілін – основа для виробництва барвників Натуральні волокна тваринного походження: їхні властивості, дія на організм людини, застосування

19.Синтез білків

20. Збалансоване харчування – запорука здорового життя

21.Виведення плям органічного походження

Тема 5. Синтетичні високомолекулярні речовини і полімерні матеріали на їх основі

46

 

 

Синтетичні високомолекулярні речовини. Полімери. Реакції полімеризації і поліконденсації. Пластмаси. Каучуки, гума. Найпоширеніші полімери та сфери їхнього використання.

 

 

47

 

 

Вплив полімерних матеріалів на здоров’я людини і довкілля. Проблеми утилізації полімерів і пластмас в контексті сталого розвитку суспільства.

 

 

48

 

 

Синтетичні волокна: фізичні властивості і застосування.

 

 

Навчальні проекти:

22.Рециклінг як єдиний цивілізований спосіб утилізації твердих побутових відходів

23.Переробка побутових відходів в Україні та розвинених країнах світу

24.Перспективи одержання і застосування полімерів із наперед заданими властивостям

25.Дослідження маркування виробів із полімерних матеріалів і пластмас

26Виготовлення виробів із пластикових пляшок»

27Синтетичні волокна: їх значення, застосування у побуті та промисловості

Тема 6. Багатоманітність та зв’язки між класами органічних речовин

49

 

 

Зв’язки між класами органічних речовин. Загальні поняття про біологічно активні речовини (вітаміни, ферменти).

 

 

50

 

 

Роль органічної хімії у розв’язуванні сировинної, енергетичної, продовольчої проблем, створенні нових матеріалів.

 

 

51

 

 

Узагальнення та систематизація знань

Представлення результатів навчальних проектів

 

 

52

 

 

Тематична робота. ТО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
28 серпня 2019
Переглядів
783
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку