Календарне планування уроків хімії
11 клас (рівень стандарту)
70 год, 2 год на тиждень
№ з/п |
Дата |
Зміст навчального матеріалу |
Примітки |
Тема 1. Періодичний закон і періодична система хімічних елементів |
|||
1 |
. |
Первинний інструктаж з БЖД. Повторення основних понять про будову атома Інструктаж з БЖД. Демонстрація 1. Різні варіанти періодичної системи хімічних елементів ( довга і коротка форми, віртуальні 3D) |
|
2 |
|
Електронні і графічні електронні формули атомів s-, p-, d-елементів. Принцип «мінімальної енергії». Інструктаж з БЖД. Демонстрація 2,3: 2. Форми електронних орбіталей ( у тому числі 3D-проектування). 3. Моделі атомів s-, p-, d-елементів ( у тому числі 3D-проектування) |
|
3 |
|
Збуджений стан атома. Валентні стани елементів. |
|
4 |
|
Можливі ступені окиснення неметалічних елементів 2 і 3 періодів |
|
5 |
|
Явище періодичної зміни властивостей елементів і їхніх сполук на основі уявлень про електронну будову атомів |
|
6 |
|
Розв’язування вправ та задач |
|
7 |
|
Узагальнення знань з теми «Періодичний закон і періодична система хімічних елементів» |
|
8 |
|
Навчальні проєкти: 1. Створення 3D-моделей атомів елементів. 2. Застосування радіонуклідів у медицині. 3. Використання радіоактивних ізотопів як індикаторів у тваринництві, археології. |
|
ТЕМАТИЧНА |
|||
Тема 2. Хімічний зв'язок і будова речовини |
|||
9 |
|
Природа хімічного зв’язку. Йонний зв'язок |
|
10 |
|
Ковалентний зв’язок. |
|
11 |
|
Донорно-акцепторний механізм утворення ковалентного зв’язку (на прикладі катіону амонію). Інструктаж з БЖД. Демонстрація 5. Утворення амоній хлориду з амоніаку і гідроген хлориду |
|
12 |
|
Водневий зв'язок. Металічний зв'язок. |
|
13 |
|
Кристалічний і аморфний стани твердих речовин. Інструктаж з БЖД. Демонстрація 4,6: 4. Моделі різних типів кристалічних граток ( у тому числі 3D-проектування). 6. Зразки кристалічних і аморфних речовин |
|
14 |
|
Залежність фізичних властивостей речовин від їхньої будови |
|
15 |
|
Навчальні проєкти: 4. Застосування рідких кристалів. 5. Використання речовин із різними видами хімічних зв’язків у техніці. 6. Значення водневого зв’язку для організації структур біополімерів. |
|
16 |
|
Узагальнення знань з теми: «Хімічний зв’язок і будова речовини» |
|
ТЕМАТИЧНА |
|||
Тема 3. Хімічні реакції |
|||
17 |
|
Необоротні і оборотні хімічні процеси. Хімічна рівновага. Принцип Ле Шательє. |
|
18 |
|
Необоротні і оборотні хімічні процеси. Хімічна рівновага. Принцип Ле Шательє. |
|
19 |
|
Розрахункові задачі 1. Обчислення за хімічними рівняннями відносного виходу продукту реакції. |
|
20 |
|
Розрахункові задачі 1. Обчислення за хімічними рівняннями відносного виходу продукту реакції. |
|
21 |
|
Гідроліз солей. |
. |
22 |
|
Гідроліз солей. Інструктаж з БЖД. Лабораторний дослід № 1. Визначення рН середовища водних розчинів солей за допомогою індикаторів |
|
23 |
|
Поняття про гальванічний елемент як хімічне джерело електричного струму. Навчальні проєкти: 7. Гальванічний елемент з картоплі, лимону. 8. Види і принципи роботи малих джерел електричного струму, утилізація їх. |
|
24 |
|
Розв’язування вправ та задач |
|
25 |
|
Узагальнення знань з теми: «Хімічні реакції» |
|
26 |
|
Контрольна робота № 1 |
|
ТЕМАТИЧНА |
|||
Тема 4. Неорганічні речовини і їхні властивості |
(Частина І) |
||
27 |
|
Неметали. Загальна характеристика неметалів. Фізичні властивості. Інструктаж з БЖД. Демонстрація 8. Зразки неметалів |
|
28 |
|
Алотропія. Алотропні модифікації речовин неметалічних елементів. Інструктаж з БЖД. Демонстрація 9. Моделі кристалічних граток алотропних модифікацій Карбону і Сульфура (у тому числі 3D-проектування) |
|
29 |
|
Окисні та відновні властивості неметалів. |
|
30 |
|
Окисні та відновні властивості неметалів. |
|