Календарно-тематичне планування з хімії 11 клас 2019/2020 н.р.

Про матеріал

Календарно - тематичне планування з хімії для 11 класу розроблене відповідно до нової програми, яка затверджена Міністерством освіти і науки України від 23.10.2017 р. та стає діючою з 2019-2020 н.р.

Перегляд файлу

 

Календарно-тематичне планування з хімії на 2019-2020 н.р.

 11 клас (70 год, 2 год на тиждень)

З/П

Дата проведення

Кількість

годин

Зміст уроку

Примітки

І СЕМЕСТР

 

6

Тема 1. Періодичний закон і періодична система хімічних елементів

1.

 

 

1

Явище періодичної зміни властивостей елементів і їхніх сполук на основі уявлень про електронну будову атомів. Інструктаж з БЖД

Демонстрації

1. Різні варіанти періодичної системи хімічних елементів (довга і коротка форми, віртуальні 3D).

2.

 

 

2

Електронні і графічні електронні формули атомів s-, p-, d-елементів. Принцип «мінімальної енергії»

Демонстрації

2. Форми електронних орбіталей (у тому числі 3D-проектування).

3. Моделі атомів s-, p-, d-елементів (у тому числі 3D-проектування).

3.

 

 

 

3

Електронні і графічні електронні формули атомів s-, p-, d-елементів

4.

 

 

4

Збуджений стан атома. Валентні стани елементів

5.

 

 

5

Можливі ступені окиснення неметалічних елементів 2 і 3 періодів

6.

 

 

6

Представлення результатів навчальних проектів «1.Створення 3D-моделей атомів елементів. 2. Застосування радіонуклідів у медицині.

3. Використання радіоактивних ізотопів як індикаторів у тваринництві, археології»

 

 

6

Тема 2. Хімічний зв’язок і будова речовини

7.

 

 

1

Йонний хімічний зв'язок

 

8.

 

 

2

Ковалентний хімічний зв'язок. Донорно-акцепторний механізм утворення ковалентного зв’язку (на прикладі катіону амонію)

Демонстрації

5. Утворення амоній хлориду з амоніаку і гідроген хлориду

9.

 

 

3

Металічний і водневий хімічні зв’язки. Представлення результатів навчальних проектів «5. Використання речовин із різними видами хімічних зв’язків у техніці. 6. Значення водневого зв’язку для організації структур біополімерів»

 

10.

 

 

4

Кристалічний і аморфний стани твердих речовин

Демонстрації

4. Моделі різних типів кристалічних ґраток (у тому числі 3D-проектування)

11.

 

 

5

Залежність фізичних властивостей речовин від їхньої будови. Представлення результатів навчального проекту «4. Застосування рідких кристалів»

 

Демонстрації

6. Зразки кристалічних і аморфних речовин.

 

12.

 

 

6

Узагальнення і систематизація знань з теми «Хімічний зв'язок і будова речовини»

ТЕМАТИЧНА

 

7

Тема 3. Хімічні реакції

13.

 

 

1

Необоротні і оборотні хімічні процеси

Розрахункові задачі

1. Обчислення за хімічними рівняннями відносного виходу продукту реакції.

14.

 

 

2

Хімічна рівновага. Принцип Ле Шательє

15.

 

 

3

Розвязування розрахункових задач

16.

 

 

4

Гідроліз солей. Лабораторний дослід1. Визначення рН середовища водних розчинів солей за допомогою індикаторів. Інструктаж з БЖД

17.

 

 

5

Поняття про гальванічний елемент як хімічне джерело електричного струму.

18.

 

 

6

Представлення результатів навчальних проектів «7. Гальванічний елемент з картоплі, лимону.

8. Види і принципи роботи малих джерел електричного струму, утилізація їх»

19.

 

 

7

Узагальнення і систематизація знань з теми «Хімічні реакції»

ТЕМАТИЧНА

 

40

Тема 4. Неорганічні речовини і їхні властивості

20.

 

 

1

Неметали. Загальна характеристика неметалів. Фізичні властивості

Демонстрації

8. Зразки неметалів.

21.

 

 

2

Алотропія. Алотропні модифікації речовин неметалічних елементів. Представлення результату навчального проекту «7. Штучні алмази у техніці»

Демонстрації

9. Моделі кристалічних ґраток алотропних модифікацій Карбону і Сульфуру (у тому числі 3D-проектування)

22.

 

 

3

Явище адсорбції. Лабораторний дослід № 2. Дослідження адсорбційної здатності активованого вугілля та аналогічних лікарських препаратів. Інструктаж з БЖД

Розрахункові задачі

2. Обчислення кількості речовини, маси або об’єму продукту за рівнянням хімічної реакції, якщо один із реагентів взято в надлишку.

23.

 

 

4

Окисні та відновні властивості неметалів. Застосування неметалів

24.

 

 

5

Сполуки неметалічних елементів з Гідрогеном.

25.

 

 

6

Особливості водних розчинів неметалічних  сполук з Гідрогеном, їх застосування

26.

 

 

7

Оксиди неметалічних елементів, їх уміст в атмосфері.

 

27.

 

 

8

Кислоти

 

 

28.

 

 

9

Кислотні дощі.

Представлення результату навчального проекту

 «11. Кислотні дощі»

 

29.

 

 

10

Особливості взаємодії металів з нітратною кислотою

 

30.

 

 

11

Особливості взаємодії металів з концентрованою сульфатною кислотою

 

31.

 

 

12

Розвязування розрахункових задач

 

32.

 

 

13

Розвязування розрахункових задач

 

33.

 

 

14

Узагальнення та систематизація знань з теми «Неорганічні речовини і їхні властивості. Неметали»

 

34.

 

 

15

Контрольна робота №1

ТЕМАТИЧНА

35.

 

 

16

Повторення вивченого за семестр

 

ІІ СЕМЕСТР

36.

 

 

17

Загальна характеристика металів

Демонстрації

7. Зразки металів і їхніх сплавів

37.

 

 

18

Фізичні властивості металів на основі їхньої будови

 

38.

 

 

19

Фізичні і хімічні властивості алюмінію

 

39.

 

 

 

Фізичні і хімічні властивості заліза

 

40.

 

 

 

Застосування металів та їхніх сплавів

Демонстрації

7. Зразки металів і їхніх сплавів

41.

 

 

20

Основи

 

42.

 

 

21

Властивості, застосування гідроксидів Натрію і Кальцію

 

43.

 

 

22

Розвязування розрахункових задач

ТЕМАТИЧНА

44.

 

 

23

Солі, їх поширення в природі

 

45.

 

 

24

Середні та кислі солі

 

46.

 

 

25

Представлення результату навчального проекту

«13. Властивості і застосування карбонатів, нітратів і ортофосфатів лужних і лужноземельних металічних елементів, солей амонію»

 

47.

 

 

26

Практична робота 1. Дослідження якісного складу солей. Інструктаж з БЖД

 

48.

 

 

27

Поняття про жорсткість води та способи її усунення. Представлення результату навчального проекту «14. Усунення тимчасової і постійної жорсткості води»

 

49.

 

 

28

Сучасні силікатні матеріали

 

50.

 

 

29

Мінеральні добрива

 

 

51.

 

 

30

Представлення результатів навчальних проектів «8. Раціональне використання добрив та проблема охорони довкілля.

9. Запобігання негативному впливові нітратів на організм людини»

 

52.

 

 

31

Поняття про кислотні та лужні ґрунти. Представлення результату навчального проекту 12. Дослідження рН ґрунтів своєї місцевості. Складання карти родючості

 

53.

 

 

32

Якісні реакції на деякі йони. Лабораторні досліди

Лабораторні досліди № 3-6. Виявлення у розчині катіонів Феруму(2+), Феруму(3+), Барію, амонію. 7, 8. Виявлення у розчинах силікат- і ортофосфат-іонів. Інтсруктаж з БЖД

Демонстрації

10. Виявлення у розчині катіонів Феруму(2+) (віртуально), Феруму(3+) (віртуально), Барію, амонію.

54.

 

 

33

Біологічне значення металічних і неметалічних елементів. Представлення результату навчального проекту «10. Неорганічні речовини у фармації (або домашній аптечці) і харчовій промисловості.»

 

55.

 

 

34

Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук

 

 

 

 

35

Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук

 

56.

 

 

36

Практична робота № 2. Генетичні зв’язки між неорганічними речовинами. Інструктаж з БЖД

 

57.

 

 

37

Розвязування розрахункових задач

 

58.

 

 

38

Розвязування розрахункових задач

 

59.

 

 

39

Узагальнення і систематизація знань з теми «Неорганічні речовини і їхні властивості»

 

60.

 

 

40

Контрольна робота №2

ТЕМАТИЧНА

 

10

Тема 5. Хімія і прогрес людства

61.

 

 

1

Роль хімії у створенні нових матеріалів

 

62.

 

 

2

Роль хімії у розвитку нових напрямів технологій

 

63.

 

 

3

Роль хімії у розв’язанні продовольчої, сировинної, енергетичної, екологічної проблем

 

64.

 

 

4

«Зелена» хімія: сучасні завдання перед хімічною наукою та хімічною технологією.

 

65.

 

 

5

Представлення результату навчального проекту «15. Вирішення проблеми утилізації різних видів електричних ламп»

 

66.

 

 

6

Представлення результату навчального проекту «16. Підготовка есе іноземною мовою «Роль хімії у моєму житті».

 

67.

 

 

7

Узагальнення і систематизація знань з теми « Хімія і прогрес людства»

ТЕМАТИЧНА

68.

 

 

8

Повторення вивченого за семестр

 

69.

 

 

9

Повторення вивченого за рік

 

70.

 

 

10

Повторення вивченого за рік

 

 

docx
Пов’язані теми
Хімія, 1 клас, Планування
Додано
5 серпня 2019
Переглядів
957
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку