Календарно-тематичне планування з хімії для 10 класу на 2020-2021 навчальний рік

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з хімії для 10 класу для загальноосвітніх навчальних закладів на 2020-2021 навчальний рік (І семестр), за підручником Григорович О. В.
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ          10 КЛАС

№ п/п

Дата уроку

Тема уроку

Хімічний експеримент

та проекти

Домашнє завдання

Примітки

І СЕМЕСТР

Корегуюче навчання (3 години)

1.

 

Вступний інструктаж з БЖД.

Склад, властивості, застосування окремих представників оксигеновмісних  (метанол, етанол, гліцерол, етанова кислота) органічних речовин.

 

§1, с. 11

завд. 5-9

 

2.

 

Склад, властивості, застосування окремих представників нітрогеновмісних  (аміноетанова кислота) органічних речовин.

 

§1, с. 11 завд. 10-12

 

3.

 

Діагностична контрольна робота з теми: «Органічні речовини».

 

с. 4-11 пов.

 

Тема 1. Теорія будови органічних сполук (4 години)

4.

 

Теорія будови органічних сполук. Залежність властивостей речовин від складу і хімічної будови молекул.

 

§2, с. 17

завд. 13-18

 

5.

 

Поняття про явище ізомерії та ізомери.

Навчальний проект:

1) Ізомери у природі.

§2, с. 17 завд. 19-22

 

6.

 

Класифікація органічних сполук. Ковалентні карбон-карбонові зв’язки у молекулах органічних сполук: простий, подвійний, потрійний.

Навчальні проекти:

2) Історія створення та розвитку теорії будови органічних сполук.

3) 3D-моделі молекул органічних сполук.

§3, с. 21

завд. 31-38

 

7.

 

Розрахункові задачі на виведення молекулярної формули речовини за масовими частками елементів.

 

§4, с. 26

завд. 39-50

 

Тема2. Вуглеводні (8 годин)

8.

 

Класифікація вуглеводнів. Алкани. Загальна формула алканів, структурна ізомерія, систематична номенклатура. Хімічні властивості алканів.

 

§5 с. 36

завд. 61-68

§6, с. 46

завд. 78-87

 

9.

 

Розрахункові задачі на виведення молекулярної формули речовини за загальною формулою гомологічного ряду та густиною або відносною густиною.

 

§7, с. 53

завд. 101-113

 

10.

 

Алкени. Загальна та молекулярні формули алкенів, структурна ізомерія, систематична номенклатура.

Алкіни. Загальна та молекулярні формули алкінів, структурна ізомерія, систематична номенклатура.

 

§9, с. 61

завд. 129-134

 

11.

 

Хімічні властивості етену та етину.

 

§10, с. 66

завд. 140-147

 

12.

 

Розрахункові задачі на виведення молекулярної формули речовини за масою, об’ємом або кількістю речовини реагентів або продуктів реакції.

 

§8, с. 57

завд. 114-125

 

13.

 

Арени. Бензен: молекулярна і структурна формули, фізичні властивості. Хімічні властивості бензену.

Навчальні проекти:

4) Октанове число та якість бензину.

5)  Цетанове число дизельного палива.

6) Ароматичні сполуки навколо нас.

§11, с. 71

завд. 157-165

 

14.

 

Методи одержання алканів, етену, етину, бензену. Застосування вуглеводнів. Узагальнення та систематизація знань з теми: «Теорія будови органічних сполук. Вуглеводні».

Навчальні проекти:

7) Смог як хімічне явище.

8) Коксування вугілля: продукти та їх використання.

9) Біогаз.

10) Вплив на довкілля вуглеводнів та їхніх похідних.

§12, с. 77

завд. 174-177

 

 

15.

 

Контрольна робота з теми: «Теорія будови органічних сполук. Вуглеводні».

 

§1-12 пов.

 

Тема 3. Оксигеновмісні органічні сполуки (16 годин)

16.

 

Спирти. Поняття про характеристичну (функціональну) групу. Насичені одноатомні спирти: загальна та структурні формули, ізомерія, систематична номенклатура. Водневий зв’язок, його вплив на фізичні властивості спиртів.

 

§13, с. 83

завд. 186-193

 

17.

 

Хімічні властивості насичених одноатомних спиртів. Одержання  етанолу. Поняття про багатоатомні спирти на прикладі гліцеролу, його хімічні властивості.

 

§14, с. 91

завд. 199-205

§16, с. 101

завд. 234-242

 

18.

 

Розрахункові задачі на обчислення за хімічними рівняннями кількості речовини, маси або об’єму за кількістю речовини, масою або об’ємом реагенту, що містить певну частку домішок.

 

§15, с. 97

завд. 225-232

 

19.

 

Фенол: склад і будова молекули, фізичні та хімічні властивості.

Навчальні проекти:

11) Екологічна безпечність застосування і одержання фенолу.

12) Виявлення фенолу в екстракті зеленого чаю або гуаші.

§17, с. 108

завд. 253-262

 

20.

 

Альдегіди. Склад, будова молекул альдегідів. Загальна та структурні формули, систематична номенклатура і фізичні властивості альдегідів.

 

§18, с. 114 завд. 271-280

 

21.

 

Хімічні властивості етаналю, його одержання.

 

§19, с. 118

завд. 287-293

 

22.

 

Карбонові кислоти, їх поширення в природі та класифікація. Склад, будова молекул насичених одноосновних карбонових кислот, їхня загальна та структурні формули, ізомерія, систематична номенклатура і фізичні властивості.

 

§20, с. 126

завд. 297-307

 

23.

 

Хімічні властивості насичених однооснов-них карбонових кислот. Реакція естерифікації. Одержання етанової кислоти.

Л. д. № 1.

Виявлення органічних кислот у харчових продуктах.

§21, с. 132 завд. 314-318

 

24.

 

Естери, загальна та структурні формули, систематична номенклатура, фізичні властивості. Гідроліз естерів.

Навчальні проекти:

16) Етери та естери в косметиці.

17) Біодизельне пальне.

§22, с. 137 завд. 332-348

 

25.

 

Жири як представники естерів. Класифікація жирів, їхні хімічні властивості.

 

§23, с. 146 завд. 359-369

 

26.

 

Вуглеводи. Класифікація вуглеводів, їх утворення й поширення у природі. Глюкоза: молекулярна формула та її відкрита форма. Хімічні властивості глюкози.

Л. д. № 2.

Окиснення глюкози свіжоодержаним купрум(ІІ) гідроксидом.

§24, с. 152

завд. 382-386

§25, с. 158

завд. 389-386

 

27.

 

Сахароза, крохмаль і целюлоза: молекулярні формули, гідроліз.

Навчальний проект:

13) Вуглеводи у харчових продуктах: виявлення і біологічне значення.

§26, с. 162 завд. 406-413

 

28.

 

Практична  робота №1. Розв’язування експериментальних задач.

 

§26, с. 163

 

29.

 

Самостійна  робота  з  теми: «Оксигеновмісні  органічні  сполуки».

 

§13-26 пов.

 

30.

 

Узагальнення та  систематизація  знань з теми:  «Оксигеновмісні  органічні сполуки».

 

§13-26 пов.

 

31.

 

Практичне заняття. Виконання вправ, розв’язання задач.

 

§13-26 пов.

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Рєзнік Оксана
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Хімія, 10 клас, Планування
Додано
30 жовтня 2020
Переглядів
7010
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку