КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З ХІМІЇ для учнів 8 класу за оновленими програмами 2017 року (підручник Григорович).
Календарно-тематичне планування для 7-9-х класів виконано відповідно до оновленої програми, рекомендованої МОН України: Хімія, 7-9 класи, Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів (Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804).
8 клас
68 год, 2 год на тиждень(5 год резерв)
№ |
Зміст (тема) уроку |
К-ть годин |
Дата |
Примітка (Д/З) |
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності |
|
Повторення найважливіших питань курсу хімії 8 класу |
4 |
|
|
Учень/учениця Знаннєвий компонент називає хімічні елементи (не менше 20-ти) за сучасною науковою українською номенклатурою, записує їхні символи; наводить приклади формул і назв простих (метали і неметали) і складних (оксидів, основ, кислот) речовин; рівнянь реакцій: добування кисню з гідроген пероксиду і води; кисню з воднем, вуглецем, сіркою, магнієм, залізом, міддю, метаном, гідроген сульфідом, води з кальцій оксидом, натрій оксидом, фосфор(V) оксидом, карбон(ІV) оксидом; реакцій розкладу і сполучення. Діяльнісний компонент обчислює відносну молекулярну масу речовини за її формулою, масову частку елемента в складній речовині. Ціннісний компонент критично ставиться до власних знань і умінь із хімії. |
1 |
Вступний інструктаж з БЖД (71-1,72-1). Найважливіші хімічні поняття. Прості й складні речовини (кисень, вода). Реакції розкладу, сполучення. |
1 |
|
Григорович §1,2– вивчити Савчин ст.222 з. 4 р. 3, з. 1.3 р. 4 |
|
2 |
Прості й складні речовини (кисень, вода). Реакції розкладу, сполучення. |
1 |
|
Повт §1-2 Схема перетворень
|
|
3 |
Відносна молекулярна маса, її обчислення за хімічною формулою. Масова частка елемента в складній речовині. |
1 |
|
§3 Савчин: 7 кл- ст119 в.2 з.3; 9 кл- ст. 24 р.4 №1 |
|
4 |
Діагностичний контроль знань за курс 7 класу. Самостійна робота. |
1 |
|
Дехтяренко: ст. 78 з. 2-3, ст. 82 з. 9-10 |
|
|
Тема 1.Будова атома. Періодичний закон і періодична система хімічних елементів |
14
|
|
|
|
5 |
Короткі історичні відомості про спроби класифікації хімічних елементів. Навчальний проект №1 «Із історії відкриття періодичної системи хімічних елементів.» |
1 |
|
§4, додаткова л-ра (цікаві факти) |
Учень/учениця Знаннєвий компонент формулює періодичний закон; записує: електронні та графічні електронні формули атомів 20 хімічних елементів; пояснює періодичність зміни властивостей хімічних елементів (№ 1–20); залежність характеру елементів та властивостей їхніх сполук від електронної будови атомів; наводить приклади лужних, інертних елементів, галогенів. Діяльнісний компонент розрізняє атомне ядро, електрони, протони, нейтрони; періоди (великі й малі), головні (А) та побічні (Б) підгрупи періодичної системи; металічні та неметалічні елементи; характеризує склад атомних ядер (кількість протонів і нейтронів), розподіл електронів (за енергетичними рівнями та підрівнями) в атомах перших 20 хімічних елементів; хімічний елемент (№ 1–20) за його положенням у періодичній системі, зміни радіусів атомів у періодах і підгрупах, металічних і неметалічних властивостей елементів;структуру періодичної системи (періоди: великі й малі, групи й підгрупи (А і Б); аналізує інформацію, закладену в періодичній системі, та використовує її для характеристики хімічного елемента; використовує інформацію, закладену в періодичній системі, для класифікації елементів (металічний або неметалічний), та визначення їхньої валентності, класифікації простих речовин (метал або неметал). Ціннісний компонент усвідомлює значення прийому класифікації в науці; обґрунтовує фізичну сутність періодичного закону; оцінює значення періодичного закону як одного із фундаментальних законів природи. |
6 |
Поняття про лужні, інертні елементи, галогени.
|
1 |
|
§5; ст113-114 р.2-3 з.2 вар 1 |
|
7 |
Будова атома. Склад атомних ядер (протони і нейтрони). Протонне число. Нуклонне число. Демонстрації 2.Моделі атомів (віртуальні 3D). |
1 |
|
§9 Ст. 124 хім диктант,ст125 р.2 з.2 в.1 |
|
8 |
Будова електронних оболонок атомів хімічних елементів № 1-20. Стан електронів у атомі. Поняття про радіус атома. Демонстрації 3. Форми електронних орбіталей (віртуальні 3D). |
1 |
|
§11-12 ст 125 р.2 з.2-3 в. 4 або ст. 126 р.3 з.5 в. 3-4 |
|
9 |
Електронні орбіталі. Енергетичні рівні та підрівні; їх заповнення електронами в атомах хімічних елементів № 1-20. Демонстрації 3. Форми електронних орбіталей (віртуальні 3D). |
1 |
|
§12-13 Ст. 127 р.4 з.9 в. 1-2 |
|
10 |
Електронні орбіталі. Енергетичні рівні та підрівні; їх заповнення електронами в атомах хімічних елементів № 1-20. |
1 |
|
§13 ст 133 р.4 з.12 в.1-2 або ст 134 р.4 з.13 в. 1-2 |
|
11 |
Електронні та графічні електронні формули атомів хімічних елементів № 1-20. |
1 |
|
§14-15 ст 134 р. 4 з. 13 в.4-5 |
|
12 |
Періодичний закон Д. І. Менделєєва (сучасне формулювання). |
1 |
|
§10 ст 125 р.2 з.2в.3,проект2 |
|
13 |
Періодична система хімічних елементів, її структура. Представлення результатів навчального проекту №2 «Форми Періодичної системи хімічних елементів.» Демонстрації
|
1 |
|
§6-7 Ст. 131 р.3 з.6 в.1 |
|
14 |
Характеристика хімічних елементів № 1-20 за їхнім місцем у періодичній системі та будовою атома. |
1 |
|
§16 ст 138 р.3 з.8 в.1, ст. 139 р.4 з.9 в.1 |
|
15 |
Характеристика хімічних елементів № 1-20 за їхнім місцем у періодичній системі та будовою атома. |
1 |
|
§16 ст 138 р.3 з.8 в.2, ст. 139 р.4 з.9 в.2 |
|
16 |
Представлення результатів навчальних проектів №3 «Хімічні елементи в літературних творах.»; №4 «Цікаві історичні факти з відкриття і походження назв хімічних елементів.» |
1 |
|
§16 ст 138 р.3 з.8 в.3, ст. 139 р.4 з.9 в.3 |
|
17 |
Значення періодичного закону. |
1 |
|
§8 Повт §4-16 вислови |
|
18 |
Контроль знань з теми «Будова атома. Періодичний закон та періодична система хімічних елементів.». Самостійна робота. |
1 |
|
ст 138 р.3 з.8 в.4, ст. 139 р.4 з.9 в.4 |
|
Наскрізні змістові лінії Підприємливість і фінансова грамотність Значення періодичного закону |
|||||
|
Тема 2. Хімічний зв’язок і будова речовини |
9 |
|
|
Учень/учениця Знаннєвий компонент називає види хімічного зв’язку, типи кристалічних ґраток; наводить приклади сполук із ковалентним (полярним і неполярним) та йонним хімічними зв’язками, атомними, молекулярними та йонними кристалічними ґратками; пояснює утворення йонного, ковалентного (полярного і неполярного) зв'язків. Діяльнісний компонент складає електронні формули молекул; характеризує особливості ковалентного та йонного зв’язків, кристалічної будови речовин з різними видами хімічного зв'язку; визначає вид хімічного зв’язку в типових випадках, полярність ковалентного зв'язку; прогнозує фізичні властивості та практичне використання речовин залежно від виду хімічного зв'язку і типу кристалічних ґраток; використовує поняття електронегативності для характеристики хімічних зв'язків. Ціннісний компонент обґрунтовує природу хімічних зв'язків; фізичні властивості речовин залежно від типів кристалічних ґраток; робить висновки про тип кристалічних ґраток речовин наоснові виду хімічного зв’язку в них. |
19 |
Природа хімічного зв’язку. Електронегативність атомів хімічних елементів. Інструктаж з БЖД (66-1,70-1,71-1,72-1). Лабораторний дослід №1«Ознайомлення з фізичними властивостями речовин атомної, молекулярної та йонної будови.» Демонстрації
|
1 |
|
§17 Ст. 151 р.3 з.8 в.1 Ст. 152 р.4 з.11 в.1 |
|
20 |
Ковалентний зв'язок, його утворення. Полярний і неполярний ковалентний зв’язок. Електронні формули молекул. Інструктаж з БЖД (66-1,70-1,71-1,72-1). Лабораторнийдослід №1«Ознайомлення з фізичними властивостями речовин атомної, молекулярної та йонної будови.» |
1 |
|
§18-19 Електронні формули молекул кисню, хлору |
|
21 |
Ковалентний зв'язок, його утворення. Полярний і неполярний ковалентний зв’язок. Електронні формули молекул. |
1 |
|
§18-19 Ел. формули м-л аміаку, вуглекислого газу |
|
22 |
Йони. Йонний зв’язок, його утворення. Інструктаж з БЖД (66-1,70-1,71-1,72-1). Лабораторнийдослід №1 «Ознайомлення з фізичними властивостями речовин атомної, молекулярної та йонної будови.» |
1 |
|
§20, утворення зв. 1 вар-№12+35 2 вар-№20+8 |
|
23 |
Йони. Йонний зв’язок, його утворення.
|
1 |
|
§20, Зв. №13+№17 |
|
24 |
Кристалічні ґратки. Атомні, молекулярні та йонні кристали. Залежність фізичних властивостей речовин від типів кристалічних ґраток. Демонстрації
|
1 |
|
§23 Підг. до практ роботи |
|
25 |
Інструктаж з БЖД (66-1,70-1,71-1,72-1). Практична робота №1 «Дослідження фізичних властивостей речовин з різними типами кристалічних ґраток (наприклад: цукру, кухонної солі, графіту).» |
1 |
|
Повт §17-23 Проект №5-6 |
|
26 |
Представлення результатів навчальних проектів №5 «Використання кристалів у техніці.»; №6 «Кристали: краса і користь.» |
1 |
|
Повт §4-23 Підр – ст. 112 №3-5 |
|
27 |
Контрольна робота №1. |
1 |
|
Савчин ст154 з.15 в.5-6 |
|
Наскрізні змістові лінії Підприємливість і фінансова грамотність. Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток Атомні, молекулярні та йонні кристали. |
|||||
|
Тема 3.Кількість речовини. Розрахунки за хімічними формулами |
9 |
|
|
|
28 |
Кількість речовини. Моль – одиниця кількості речовини. Стала Авогадро. Демонстрації 6. Зразки речовин кількістю речовини 1 моль (або однакової кількості речовини). |
1 |
|
§24 Ст. 8-16 р.1-4 задача 1 (дві за вибором)
|
Учень/учениця Знаннєвий компонент називає одиницю вимірювання кількості речовини, молярний об’єм газів за нормальних умов, сталу Авогадро; пояснює сутність фізичної величини кількість речовини. Діяльнісний компонент установлює взаємозв'язок між фізичними величинами (масою, молярною масою, об’ємом, молярним об’ємом, кількістю речовини); обчислює число частинок (атомів, молекул, йонів) у певній кількості речовини, масі, об’ємі; молярну масу, масу і кількість речовини; об’єм даної маси або кількості речовини газу за нормальних умов; відносну густину газу за іншим газом, обираючи і обґрунтовуючи спосіб розв’язання; Ціннісний компонент робить висновки щодо значущості математичних знань для розв’язування хімічних задач. |
29 |
Розв’язування розрахункових задач №6 «Обчислення числа частинок (атомів, молекул, йонів) у певній кількості речовини, масі, об’ємі.» |
1 |
|
§24;Ст. 8-16 р.1-4 зад. 2 (дві за вибор) |
|
30 |
Молярна маса. Розв’язування розрахункових задач №5 «Обчислення молярної маси речовини.» |
1 |
|
§25. №1 ст23 р.4, ст. 27 р.3 |
|
31 |
Повторний інструктаж з БЖД (71-1,72-1). Молярна маса. Розв’язування розрахункових задач №7 «Обчислення за хімічною формулою маси даної кількості речовини і кількості речовини за відомою масою.» |
1 |
|
§25. №4 ст 23 р.4, ст. 27 р.3 |
|
32 |
Закон Авогадро. Молярний об’єм газів. Розв’язування розрахункових задач №8 «Обчислення об’єму певної маси або кількості речовини відомого газу за нормальних умов.» |
1 |
|
§26 №1 ст 31 р.2, ст. 32 р.3 |
|
33 |
Закон Авогадро. Молярний об’єм газів. Розв’язування розрахункових задач №8 «Обчислення об’єму певної маси або кількості речовини відомого газу за нормальних умов.» |
1 |
|
§26 №4 ст 31 р.2, ст. 32 р.3 |
|
34 |
Відносна густина газів. Розв’язування розрахункових задач №9 «Обчислення з використанням відносної густини газів.» |
1 |
|
§27 №1 ст 37 р.3, ст. 38 р.4 |
|
35 |
Відносна густина газів. Розв’язування розрахункових задач №9 «Обчислення з використанням відносної густини газів.» |
1 |
|
Повт §24-27 №4 ст 37 р.3, ст. 38 р.4 |
|
36 |
Контроль знань з теми «Кількість речовини. Розрахунки за хімічними формулами». Самостійна робота. |
1 |
|
Повт §24-27 №5 ст 32 р.3, ст. 39 р.4 |
|
Наскрізні змістові лінії Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток. Підприємливість і фінансова грамотність Розв’язування розрахункових задач за даною темою. |
|||||
|
Тема 4. Основні класи неорганічних сполук |
27 |
|
|
|
37 |
Класифікація неорганічних сполук, їхні склад і номенклатура. |
1 |
|
§28 хім дикт ст.41.54.68.81.90 |
Учень/учениця Знаннєвий компонент називаєоксиди, основи, кислоти, амфотерні гідроксиди, середні солі за сучасною науковою українською номенклатурою; наводить приклади оснόвних, кислотних і амфотерних оксидів, оксигеновмісних і безоксигенових, одно-, дво-, триосновних кислот, розчинних і нерозчинних основ, амфотерних гідроксидів, середніх солей. Діяльнісний компонент розрізняєнесолетворні й солетворні (кислотні, основні, амфотерні) оксиди, розчинні й нерозчинні основи, кислоти за складом (оксигеновмісні, безоксигенові) та основністю (одно-, дво-, триосновні), середні солі; реакції заміщення, обміну, нейтралізації; описує поширеність представників основних класів неорганічних сполук у природі; складає хімічні формули оксидів, основ, амфотерних гідроксидів (Алюмінію, Цинку), кислот, середніх солей; рівняння реакцій, які характеризують хімічні властивості оснόвних, кислотних та амфотерних оксидів; кислот, лугів, нерозчинних основ, амфотерних гідроксидів, середніх солей; порівнює за хімічними властивостями основні, кислотні та амфотерні оксиди, луги і нерозчинні основи; класифікує неорганічні сполуки за класами; характеризує поняття амфотерності, фізичні та хімічні властивості оксидів, основ, кислот, солей, амфотерних гідроксидів; установлює генетичні зв’язки між простими і складними речовинами, основними класами неорганічних сполук; обчислюєза рівняннями хімічних реакцій масу, кількість речовини та об’єм газу (н. у.) за відомою масою, кількістю речовини, об’єму одного з реагентів чи продуктів реакції, обираючи і обґрунтовуючи спосіб розв’язання; використовуєсучасну українську номенклатуру основних класів неорганічних сполук; таблицю розчинності кислот, основ та солей для складання рівнянь хімічних реакцій; індикатори для виявлення кислот і лугів; планує експеримент, проводить його, описує спостереження, робить висновки; прогнозує перебіг хімічних реакцій солей і кислот з металами, використовуючи ряд активності металів; дотримується запобіжних заходів під час роботи з кислотами і лугами розв’язує експериментальні задачі, обираючи і обґрунтовуючи спосіб розв’язання. Ціннісний компонент обґрунтовуєзалежність між складом, властивостями та застосуванням неорганічних речовин; оцінює значення найважливіших представників основних класів неорганічних сполук; висловлює судження про значення хімічного експерименту як способу набуття нових знань; вплив речовин на навколишнє середовище і здоров’я людини; вплив діяльності людини на стан довкілля й охорону від забруднень. |
38 |
Фізичні властивості оксидів. Поширеність у природі та використання оксидів. Вплив на довкілля і здоров’я людини. Демонстрації 7. Зразки оксидів. |
1 |
|
§29, 40 Ст 42-43 з.2 в.1-2, з.3 в.1-2 |
|
39 |
Хімічні властивості оснόвних, кислотних та амфотерних оксидів: взаємодія з водою, кислотами, лугами, іншими оксидами. Демонстрації 8. Взаємодія кислотних і основних оксидів з водою. |
1 |
|
§30 Ст. 46 в.1-2 |
|
40 |
Хімічні властивості оснόвних, кислотних та амфотерних оксидів: взаємодія з водою, кислотами, лугами, іншими оксидами. |
1 |
|
§30, 39 Ст. 46 в.3 Ст. 81 р.1 |
|
41 |
Фізичні властивості кислот. Поширеність у природі та використання кислот. Вплив на довкілля і здоров’я людини. Демонстрації 9. Зразки кислот. |
1 |
|
§34, 41 Ст. 55 з.4в.1-2 або ст56 з.5 в.1-2 Цікаві факти |
|
42 |
Хімічні властивості кислот: дія на індикатори, взаємодія з металами, основними оксидами, основами, солями. Реакція нейтралізації. Ряд активності металів. Реакції заміщення й обміну. Заходи безпеки під час роботи з кислотами. Інструктаж з БЖД (66-1,67-1,71-1,72-1). Лабораторний дослід №3 «Взаємодія хлоридної кислоти зметалами.» Демонстрації 10. Хімічні властивості кислот. |
1 |
|
§35, 36 Ст. 57 з.2 в.1-2 або з.3 в.1-2
|
|
43 |
Хімічні властивості кислот: дія на індикатори, взаємодія з металами, основними оксидами, основами, солями. Реакція нейтралізації. Ряд активності металів. Реакції заміщення й обміну. Заходи безпеки під час роботи з кислотами. Домашній експеримент 1. Дія на сік буряка чи червоноголової капусти лимонного соку, оцту, розчину харчової соди, мильного розчину. Демонстрації 15. Таблиця розчинності кислот, основ, амфотерних гідроксидів і солей. |
1 |
|
§35, 36 Ст. 57 з.2 в.3-4 або з.3 в.3-4
|
|
44 |
Хімічні властивості кислот: дія на індикатори, взаємодія з металами, основними оксидами, основами, солями. Реакція нейтралізації. Ряд активності металів. Реакції заміщення й обміну. Заходи безпеки під час роботи з кислотами. |
1 |
|
§35, 36 Ст. 57 з.2 в.5-6 або з.3 в.5-6
|
|
45 |
Розрахункові задачі №10: «Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об'єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакцій.» |
1 |
|
§31 ст 60-65 р.1-3,ускладн. №1 (два) |
|
46 |
Розрахункові задачі №10: «Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об'єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакцій.» |
1 |
|
§31 ст 60-65 р.4, ускладн. №2 |
|
47 |
Фізичні властивості основ. Поширеність у природі та використання основ. Вплив на довкілля і здоров’я людини. Демонстрації 11. Зразки основ.
|
1 |
|
§32, 41 (с 223) Ст 68-70 в.1 р.1-4 (два)
|
|
48 |
Хімічні властивості лугів: дія на індикатори, взаємодія з кислотами, кислотними оксидами, солями. Заходи безпеки під час роботи з лугами. Інструктаж з БЖД (66-1,67-1,71-1,72-1). Лабораторний дослід №2 «Взаємодія лугів з кислотами в розчині.» Демонстрації 12. Хімічні властивості лугів. |
1 |
|
§33 Ст. 71-73 в.1 р.1-4 (два) |
|
49 |
Хімічні властивості нерозчинних основ: взаємодія з кислотами і розкладання внаслідок нагрівання. Демонстрації 13. Добування і хімічні властивості нерозчинних основ. |
1 |
|
§33 Ст. 71-73 в.2 р.1-4 (два) ст. 76 №1 |
|
50 |
Хімічні властивості амфотерних гідроксидів: взаємодія з кислотами, лугами (в розчині, при сплавлянні). Демонстрації 14. Доведення амфотерності цинк гідроксиду. |
1 |
|
Ст. 81-82 з.2-3 в.1 |
|
51 |
Розрахункові задачі №10: «Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об'єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакцій.» |
1 |
|
§31 Ст. 86 №11, Ст. 87 №6 |
|
52 |
Контроль знань з тем: «Оксиди. Кислоти. Основи». Самостійна робота. |
1 |
|
Повт §30,33, 35,36,39 |
|
53 |
Фізичні властивості середніх солей. Поширеність у природі та використання середніх солей. Вплив на довкілля і здоров’я людини. Інструктаж з БЖД (66-1,67-1,71-1,72-1). Лабораторні досліди №4 «Взаємодія металів із солями у водному розчині»; №5 «Взаємодія солей з лугами у водному розчині.»; №6 «Реакція обміну між солями в розчині.» Демонстрації 15. Таблиця розчинності кислот, основ, амфотерних гідроксидів і солей. 16. Зразки солей. |
1 |
|
§37, 41 (с 224-225) «Тайна малахитовой шкатулки»
|
|
54 |
Хімічні властивості середніх солей: взаємодія з металами, кислотами, лугами, іншими солями. Демонстрації 17. Хімічні властивості солей. |
1 |
|
§38 ст 94 з.5 в.1, ст. 97 з.7 в.1 |
|
55 |
Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук. Інструктаж з БЖД (66-1,67-1,71-1,72-1). Лабораторний дослід №7 «Розв’язування експериментальної задачі на прикладі реакції обміну.» Демонстрації 18. Взаємодія кальцій оксиду з водою, дослідження добутого розчину індикатором, пропускання вуглекислого газу в розчин, що утворився. |
1 |
|
§42 Ст.109 в.1 з.4, Ст.114 в.1 з.4 |
|
56 |
Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук.
|
1 |
|
§42 Ст.109 в.2 з.4, Ст.114 в.2 з.4 |
|
57 |
Інструктаж з БЖД (66-1,67-1,71-1,72-1).Практична робота №2: «Дослідження властивостей основних класів неорганічних сполук.» |
1 |
|
Повт §30-42 Ст. 110 в.1 з.4 |
|
58 |
Інструктаж з БЖД (66-1,67-1,71-1,72-1). Практична робота №3: «Розв’язування експериментальних задач.» |
1 |
|
Повт §30-42 Ст. 238 з.3-5 - підручник |
|
59 |
Розрахункові задачі №10:«Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об'єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакцій.» |
1 |
|
§31,ст 106 р.4 №3, ст. 108 №6 |
|
60 |
Розрахункові задачі №10:«Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об'єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакцій.» |
1 |
|
§31,ст 106 р.4 №4, ст. 108 №7 |
|
61 |
Представлення результатів навчальних проектів №7 «Неорганічні речовини – представники основних класів у будівництві й побуті.»; №8 «Хімічний склад і використання мінералів.»; №9 «Вплив хімічних сполук на довкілля і здоров’я людини.» |
1 |
|
Повт §30-42 Підготув. до контрольної роботи |
|
62 |
Контрольна робота №2.
|
1 |
|
Повт §30-42 Ст. 110 в.10 |
|
63 |
Систематизація, аналіз та коригування знань учнів .
|
1 |
|
Повт §30-42 Ст. 110 в.1-2 |
|
Наскрізні змістові лінії Громадянська відповідальність Використання оксидів, кислот, основ і середніх солей. Вплив на довкілля. Здоров’я і безпека Розв’язування розрахункових задач за рівняннями реакцій. Заходи безпеки під час роботи з кислотами і лугами. Екологічна безпека і сталий розвиток Розв’язування розрахункових задач за рівняннями реакцій. Безпечне поводження з речовинами. Поширеність у природі та використання оксидів, кислот, основ і середніх солей. Вплив на довкілля. Підприємливість і фінансова грамотність Розв’язування розрахункових задач за рівняннями реакцій. |
|||||
Орієнтовні об’єкти екскурсій. Краєзнавчий і мінералогічний музеї. |
|||||
РЕЗЕРВНІ години |
|||||
64 |
Повторення. Ковалентний та йонний зв'язки, їх утворення. |
|
|
|
|
65 |
Повторення. Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук. |
|
|
|
|
66 |
Повторення. Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук. |
|
|
|
|
67 |
Повторення. Розрахункові задачі №10:«Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об'єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакцій.» |
|
|
|
|
68 |
Повторення. Розрахункові задачі №10:«Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об'єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакцій.» |
|
|
|
|