КАЛЕНДАРНО ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З ХІМІЇ ДЛЯ 8 КЛАСУ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ
(1,5 год на тиждень, разом 53 год)
№ |
Зміст уроку |
Дата
|
Примітка |
||||
Фактично |
За програмою |
|
|||||
Повторення найважливіших питань курсу хімії 7 класу |
|||||||
|
1
|
Вступний інструктаж з т/б. Найважливіші хімічні поняття. |
|
|
|||
|
2 |
Прості й складні речовини (кисень, вода). Реакції розкладу, сполучення. Відносна молекулярна маса. |
|
|
|||
|
3 |
Обчислення масової частки елемента в складній речовині. |
|
|
|||
Тема 1. Будова атома. Періодичний закон і періодична система хімічних елементів |
|||||||
|
4 |
Історичні відомості про спроби класифiкації хiмічних елементів. |
|
|
|||
|
5
|
Періодичний закон Д. І. Менделєєва Періодична система хімічних елементів |
|
|
|||
|
6 |
Будова атома: ядро і електронна оболонка. Склад атомних ядер. Протонне число. Нуклонне число. |
|
|
|||
|
7 |
Ізотопи. Сучасне формулювання періодичного закону |
|
|
|||
|
8 |
Стан електронів у атомі. Електронні орбіталі. |
|
|
|||
|
9 |
Енергетичні рівні та підрівні; їх заповнення електронами в атомах хімічних елементів № 1-20. |
|
|
|||
|
10 |
Характеристика хімічних елементів № 1-20 за їхнім місцем у періодичній системі та будовою атома. Значення періодичного закону |
|
|
|||
|
11 |
Узагальнення знань з теми «Періодичний закон і Періодична система Д. І. Менделєєва. Будова атома». Захист навчальних проектів №3,4 |
|
|
|||
|
12 |
Тематичне оцінювання з теми «Періодичний закон і Періодична система Д. І. Менделєєва. Будова атома» |
|
|
|||
Тема 2. Хімічний зв’язок і будова речовини |
|||||||
|
13 |
Природа хімічного зв’язку. Електронегативність атомів хімічних елементів. Ковалентний зв'язок, його утворення. Полярний і неполярний ковалентний зв’язок. |
|
|
|||
|
14 |
Електронні формули молекул. |
|
|
|||
|
15 |
Йони. Йонний зв’язок, його утворення. |
|
|
|||
|
16 |
Кристалічні ґратки. Атомні, молекулярні та йонні кристали. Лабораторний дослід №1 |
|
|
|||
|
17 |
Залежність фізичних властивостей речовин від типів кристалічних ґраток. Захист навчальних проектів №5-6 |
|
|
|||
|
18 |
Практична робота №1. Дослідження фізичних властивостей речовин з різними типами кристалічних ґраток. |
|
|
|||
|
19 |
Підготовка до контрольної роботи №1
|
|
|
|||
|
20 |
Контрольна робота №1 |
|
|
|||
|
21 |
Тематичне оцінювання з теми: «Хімічний зв’язок і будова речовини» |
|
|
|||
Тема 3. Кількість речовини. Розрахунки за хімічними формулами
|
|||||||
|
22 |
Кількість речовини. Моль — одиниця кількості речовини. Число Авогадро. |
|
|
|||
|
23 |
Молярна маса речовини |
|
|
|||
|
24 |
Розв'язування задач. Обчислення за хімічними формулами молярної маси, кількості речовини, числа атомів (молекул) |
|
|
|||
|
25 |
Закон Авогадро. Молярний об’єм газів. |
|
|
|||
|
26 |
Розв'язування задач з використанням молярного об'єму газу |
|
|
|||
|
27 |
Відносна густина газів |
|
|
|||
|
28 |
Урок узагальнення знань з теми «Кількість речовини. Розрахунки за хімічними формулами» |
|
|
|||
|
29 |
Тематичне оцінювання з теми «Кількість речовини. Розрахунки за хімічними формулами» |
|
|
|||
Тема 4. Основні класи неорганічних сполук
|
|||||||
|
30 |
Класифікація неорганічних речовин, їхні склад і номенклатура. Оксиди: фізичні та хімічні властивості |
|
|
|||
|
31 |
Кислоти. Фізичні властивості кислот. Заходи безпеки під час роботи з кислотами. |
|
|
|||
|
32 |
Основи: поняття, склад, фізичні властивості |
|
|
|||
|
33 |
Солі: поняття, склад і назви. Фізичні властивості середніх солей |
|
|
|||
|
34 |
Обчислення за хімічними рівняннями. Розв’язування задач |
|
|
|||
|
35 |
Властивості та використання основ. Лабораторний дослід №2 |
|
|
|||
|
36 |
Хімічні властивості амфотерних гідроксидів. Заходи безпеки під час роботи з лугами |
|
|
|||
|
37 |
Властивості та використання кислот |
|
|
|||
|
38 |
Взаємодія металів з кислотами та водою. Витискувальний ряд металів. Лабораторний дослід №3 |
|
|
|||
|
39 |
Взаємодія кислот з основами. Реакція нейтралізації |
|
|
|||
|
40 |
Хімічні властивості середніх солей. Лабораторний дослід №4-5 |
|
|
|||
|
41 |
Умови перебігу реакцій обміну за участю солей. Способи утворення солей. Лабораторний дослід №6 |
|
|
|||
|
42 |
Хімічні властивості основних класів неорганічних сполук |
|
|
|||
|
43 |
Практична робота № 2. «Дослідження властивостей основних класів неорганічних сполук» |
|
|
|||
|
44 |
Обчислення за хімічними рівняннями. Розв’язання задач |
|
|
|||
|
45 |
Загальні способи добування основних класів неорганічних сполук. Захист навчальних проектів №7 |
|
|
|||
|
46 |
Генетичний зв’язок між класами неорганічних сполук. Лабораторний дослід №7 |
|
|
|||
|
47 |
Практична робота № 3. «Розв’язання експериментальних задач» |
|
|
|||
|
48 |
Підготовка до контрольної роботи №2 |
|
|
|||
|
49 |
Контрольна робота №2 |
|
|
|||
|
50 |
Поширеність у природі та використання оксидів, кислот, основ і середніх солей. Вплив на довкілля і здоров’я людини. |
|
|
|||
|
51 |
Розв’язування задач. Захист навчальних проектів №8-9 |
|
|
|||
|
52 |
Узагальнення знань з теми «Основні класи неорганічних сполук» |
|
|
|||
|
53 |
Тематичне оцінювання з теми «Основні класи неорганічних сполук» |
|
|
|||