Календарно-тематичне планування уроків хімії індивідуальна форма навчання
9 клас
(1 год на тиждень, усього 35 годин)
( за підручником М.М.Савчин. Хімія. 9 клас. 2017 )
Дата |
№ |
Зміст навчального матеріалу
|
Примітка |
|
|
Повторення основних питань курсу 8 класу |
|
|
1 |
Основні класи неорганічних сполук. Властивості основних класів неорганічних сполук. |
|
|
|
Тема 1. Розчини |
|
|
2 |
Поняття про дисперсні системи, колоїдні та істинні розчини. |
|
|
3 |
Будова молекули води. Поняття про водневий зв'язок. |
|
|
4 |
Розчин та його компоненти. Розчинення як фізико-хімічний процес. Розчинність речовин, її залежність від різних чинників. |
|
|
5 |
Теплові явища, що супроводжують розчинення речовин. Кристалогідрати. |
|
|
|
Тематичне оцінювання № 1 |
|
|
6 |
Електролітична дисоціація. Електроліти та неелектроліти. Електролітична дисоціація кислот, основ, солей у водних розчинах. |
|
|
7 |
Ступінь дисоціації. Сильні і слабкі електроліти. Поняття про рН розчину. |
|
|
8 |
Реакції обміну між електролітами. Йонно-молекулярні рівняння хімічних реакцій. Практична робота № 1. Реакції йонного обміну між електролітами у водних розчинах. |
|
|
9 |
Виявлення в розчині гідроксид-іонів та іонів Гідрогену. Якісні реакції та їх застосування. Практична робота № 2. Розв'язування експериментальних задач. |
|
|
|
Тематичне оцінювання № 2 |
|
|
|
Тема 2. Хімічні реакції |
|
|
10 |
Класифікація хімічних реакцій за кількістю та складом реагентів і продуктів реакцій. |
|
|
11 |
Окисно-відновні реакції, їхнє значення. Процеси окиснення, відновлення, окисники, відновники. Складання рівнянь найпростіших окисно-відновних реакцій, добір коефiцієнтів. |
|
|
12 |
Екзотермічні та ендотермічні реакції. Термохімічне рівняння. |
|
|
13 |
Швидкість хімічної реакції, залежність швидкості реакції від різних чинників. |
|
|
14 |
Оборотні й необоротні реакції. |
|
|
15 |
Контрольна робота №1. |
|
|
|
Тематичне оцінювання № 3 |
|
|
|
ІІ семестр |
|
|
|
Тема 3. Найважливіші органічні сполуки |
|
|
16 |
Спільні й відмінні ознаки органічних і неорганічних сполук. Особливості будови атома Карбону. Структурні формули органічних речовин. |
|
|
17 |
Насичені вуглеводні. Алкани. Метан. Гомологи метану. Загальні властивості алканів. |
|
|
18 |
Ненасичені вуглеводні. Алкени. Етен(етилен). Алкіни. Етин(ацетилен). |
|
|
19 |
|
|
|
20 |
Поняття про полімери на прикладі поліетилену. Поширення вуглеводнів у природі. Природні джерела вуглеводнів. |
|
|
|
Тематичне оцінювання № 4 |
|
|
21 |
Насичені одноатомні спирти. Метанол, етанол, їх властивості та застосування.Багатоатомні спирти. Гліцерол. Властивості та застосування глiцеролу. |
|
|
22 |
Карбонові кислоти. Етанова (оцтова) кислота. Властивості та застосування оцтової кислоти.Практична робота № 3. Властивості оцтової кислоти. |
|
|
|
Тематичне оцінювання № 5 |
|
|
23 |
|
|
|
24
|
Вуглеводи: глюкоза і сахароза. Вуглеводи: крохмаль і целюлоза. |
|
|
25 |
Використання вуглеводів, їх біологічна роль. |
|
|
26 |
Амінокислоти, їх склад, будова, властивості. |
|
|
27 |
Білки як біологічні полімери. |
|
|
28 |
|
|
|
29 |
Практична робота № 4. Виявлення органічних сполук у харчових продуктах. |
|
|
30 |
Природні й синтетичні органічні сполуки. Значення продуктів органічної хімії. |
|
|
31 |
Узагальнення знань з теми. |
|
|
|
Тематичне оцінювання № 6 |
|
|
|
Тема 4. Узагальнення знань з хімії |
|
|
32 |
Будова речовин. Багатоманітність речовин і хімічних реакцій. Хімія та екологія. |
|
|
33 |
Місце хімії серед наук про природу, її значення для розуміння наукової картини світу. |
|
|
34 |
Контрольна робота №2. |
|
|
35 |
Розвиток хімічної науки і виробництва в Україні. Вітчизняні вчені-хіміки. |
|
|
|
Тематичне оцінювання № 7 |
|