Інформатика 2 клас за типовою програмою Р. Б. Шияна
(за підручником ЯДС М. Вашуленко, Г. Ломаковська)
1 семестр
№ |
Тема уроку |
|
Дата |
Примітка |
|
|
Розділ «Я людина» |
||||
1 |
Я і інформація |
С.8 |
|
|
|
2 |
Як я сприймаю інформацію |
С.18 |
|
|
|
3 |
Світ інформації |
С.26 |
|
|
|
4 |
Якою має бути інформація |
С. 34-35 |
|
|
|
5 |
Дії з інформацією |
С.38-39 |
|
|
|
6 |
Цифрові пристрої |
С.50-51 |
|
|
|
7 |
Комп’ютер – мій електронний помічник |
С.60-61 |
|
|
|
8 |
Розрізняю комп’ютери |
С.70-71 |
|
|
|
9 |
Вивчаю склад комп’ютера |
С.80-81 |
|
|
|
10 |
Готую комп’ютер до роботи |
С.90-91 |
|
|
|
|
Розділ «Природа восени» |
||||
11 |
Вивчаю комп’ютерні об’єкти |
|
|
|
|
12 |
Малюю на комп’ютері осінній ліс |
|
|
|
|
13 |
Досліджую осінні явища |
|
|
|
|
14 |
Досліджую види птахів |
|
|
|
|
|
Розділ «Природа взимку» |
||||
15 |
Проектую годівницю |
|
|
|
|
16 |
Новорічна ялинка |
|
|
|
|
Інформатика 3 клас (за підручником В. О. Коршунової)
2 семестр
№ |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
Тема 4. Алгоритми і виконавці (6 год) |
|||
17 |
План дій. Поняття алгоритму. Алгоритми і виконавці. Складання алгоритмів для виконавців. |
|
|
18 |
Середовища програмування для дітей: створення та змінювання послідовності команд у вигляді словесних, символьних блоків. Порядок виконання команд виконавцем. |
|
|
19 |
Пошук пропущених дій в знайомій послідовності. Складові частини об’єктів. Схема складу. Зв’язки у схемах. |
|
|
20 |
Істинні й хибні висловлювання. |
|
|
21 |
Логічне слідування. |
|
|
22 |
Використання логічних висловлювань з «не», «і», «або». |
|
|
Тема 5. Текст (6 год) |
|||
23 |
Середовища для читання текстів. Закладки в тексті, цитати тощо. Віртуальні бібліотеки, довідники, енциклопедії, словники |
|
|
24 |
Текстові редактори. Переміщення в текстовому документі. Виділення частин тексту. Змінювання та вдосконалення текстів. |
|
|
25 |
Основні команди редагування: вирізати, копіювати, вставити, видалити. Уведення символів за допомогою клавіатури. |
|
|
26 |
Доповнення текстів зображеннями. |
|
|
27 |
Таблиці в тексті: орієнтування в клітинках. Доповнення таблиць |
|
|
28 |
Порівняння текстів з оманливою та правдивою інформацію. Пошук хибних висловлювань у текстах (на основі інформації з інших предметів). |
|
|
Тема 7. Презентація (7 год) |
|||
29 |
Порівняння текстів з оманливою та правдивою інформацію. Пошук хибних висловлювань у текстах (на основі інформації з інших предметів). |
|
|
30 |
Середовище створення презентацій. |
|
|
31 |
Переміщення слайдами презентації. Режим показу презентації та режим змінювання слайдів. |
|
|
32 |
Переміщення текстових вікон/полів та зображень на слайдах. |
|
|
33 |
Утворення нового слайду, текстового вікна/поля. |
|
|
34 |
Доповнення презентації текстом, зображенням, схемою. |
|
|
35 |
Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. |
|
|