Календарно-тематичне планування з інформатики (рівень стандарт)

Про матеріал

Тематично-календарне планування розроблене для 10 класу та розраховане на 1 годину на тиждень (базовий рівень). Планування спирається на підручник Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В. «Інформатика (рівень стандарту)» підручник для 10 (11) класу закладів загальної середньої освіти. Подається можливе домашнє завдання (для перших 9 уроків) та державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів (очікуванні результати навчання) згідно до програми МОН.

Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО – ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН

З ІНФОРМАТИКИ

БАЗОВИЙ МОДУЛЬ

10 КЛАС

Кількість годин за рік – 35 год

Кількість годин на тиждень – 1 год на тиждень

 

І семестр (16 год, 1 год на тиждень)

№ з/п

№ з/п

Дата проведення

Зміст навчального матеріалу

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів

Домашнє завдання

 

10-А

10-Б

 

 

 

 

РОЗДІЛ І. ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В СУСПІЛЬСТВІ (7 год)

1.

1.

 

 

Вступний інструктаж з БЖД (інструкції №…)

Інформація, повідомлення, дані, інформаційні процеси, інформаційні системи як важливі складники й ознаки сучасного суспільства. Сучасні інформаційні технології та системи. Людина в інформаційному суспільстві.

Знає базові поняття інформатики, складові частини інформаційної системи та їх призначення; розуміє роль сучасних інформаційно-комунікаційних технологій в суспільстві та  житті людини.

§1.1

2.

2.

 

 

Інструктаж з БЖД. Проблеми інформаційної безпеки. Загрози при роботі в Інтернеті і їх уникнення.

Дотримується правил безпечної роботи в Інтернеті, розуміє принципи інформаційної безпеки; поважає права і свободи, зокрема свободи слова, конфіденційності в Інтернеті, авторського права та інтелектуальної власності, персональних даних тощо.

§1.2

підг. проект про «Роль ІТ у вашій майб. професії»

3.

3.

 

 

Інструктаж з БЖД. Семінар: Навчання в Інтернеті. Професії майбутнього – аналіз тенденційна ринку праці. Роль ІТ в роботі сучасного працівника.

Знає окремі онлайнові освітні платформи та використовує їх для навчання; усвідомлює комунікаційну роль ІТ та тенденції розвитку цифрового суспільства та вплив інформаційних технологій на життя людей; свідомо використовує отримані знання з галузі ІТ у процесі вибору майбутньої професії; усвідомлює можливості онлайн-навчання та активного залучення до глобальних спільнот, свою причетність до них.

§1.3

4.

4.

 

 

Інструктаж з БЖД. Комп’ютерно-орієнтовані засоби планування, виконання і прогнозування результатів навчальної, дослідницької і практичної діяльності.

Розуміє роль сучасних інформаційно-комунікаційних технологій в суспільстві та  житті людини; організовує свою діяльність з використанням програмних засобів для планування та структурування роботи, а також співпраці з членами соціуму.

§1.4

5.

5.

 

 

Інструктаж з БЖД. Інтернет-маркетинг та інтернет-банкинг. Система електронного урядування.

Пояснює принципи цифрового громадянства та електронного урядування; використовує технології цифрового громадянства для вирішення власних соціальних потреб.

§1.5

6.

6.

 

 

Інструктаж з БЖД. Поняття про штучний інтелект, інтернет речей, Smart-технології та технології колективного інтелекту.

Має уявлення про загальні принципи роботи й сфери застосування систем штучного інтелекту, інтернету речей, Smart-технологій та технології колективного інтелекту; самостійно опановує нові технології та засоби діяльності.

§1.6 підг. до підсумкової роботи

7.

7.

 

 

Інструктаж з БЖД. Підсумковий урок з теми «Інформаційні технології у суспільстві»

Усвідомлює необхідність та принципи навчання упродовж усього життя.

Повт. §1.1-1.6

Тематична №1

 

РОЗДІЛ ІІ. МОДЕЛІ І МОДЕЛЮВАННЯ. АНАЛІЗ ТА ВІЗУАЛІЗАЦІЯ ДАНИХ (9 год)

8.

1.

 

 

Інструктаж з БЖД. Комп’ютерне моделювання об’єктів і процесів. Комп’ютерний експеримент.

Пояснює поняття комп'ютерного моделювання та комп'ютерного експерименту.

§2.1

ст.58 за п.1 розібрати запроп. задачу

9.

2.

 

 

Інструктаж з БЖД. Основи статистичного аналізу даних. Ряди даних. Обчислення основних статистичних характеристик вибірки.

Пояснює поняття вибірки та ряду даних; уміє подавати ряди даних графічно.

§2.2

10.

3.

 

 

Інструктаж з БЖД. Візуалізація рядів і трендів даних. Інфографіка.

Аргументовано добирає методи та засоби візуалізації даних; оцінює за рядом даних тип лінії тренду; уміє визначати й подавати графічно тренди у вибірці даних; застосовує різноманітні засоби інфографіки для подання даних.

 

 

11.

4.

 

 

Інструктаж з БЖД. Розв’язування рівнянь, систем рівнянь, оптимізаційних задач.

Знає формули та способи обчислення основних статистичних характеристик вибірки (середнє арифметичне, мода, медіана, стандартне відхилення).

 

12.

5.

 

 

Інструктаж з БЖД. Розв’язування рівнянь, систем рівнянь, оптимізаційних задач.

Знає формули та способи обчислення основних статистичних характеристик вибірки (середнє арифметичне, мода, медіана, стандартне відхилення).

 

13.

6.

 

 

Інструктаж з БЖД. Програмні засоби для складних обчислень, аналізу даних та фінансових розрахунків.

Знає закономірності та способи здійснення простих фінансових розрахунків (сума виплат за кредитом, складні відсотки тощо) у середовищі табличного процесора; використовує табличний процесор для виконання простих фінансових розрахунків.

 

14.

7.

 

 

Інструктаж з БЖД. Розв’язування задач з різних предметних галузей.

Планує та проводить навчальні дослідження й комп'ютерні експерименти з різних предметних галузей; використовує та створює інформаційні моделі для розв’язування задач із різних предметних галузей засобами інформаційних технологій.

 

 

15.

8.

 

 

Інструктаж з БЖД. Підсумковий урок з теми «Моделі і моделювання. Аналіз та візуалізація даних»

Усвідомлює роль інформаційних технологій для розв’язання життєвих і наукових задач; оцінює можливості інформаційних технологій для комп'ютерного моделювання об'єктів і процесів.

 

16.

9.

 

 

Інструктаж з БЖД. Узагальнюючий урок за І семестр.

 

 

Тематична №2

Семестр №1

 


КАЛЕНДАРНО – ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН

З ІНФОРМАТИКИ

БАЗОВИЙ МОДУЛЬ

10 КЛАС

Кількість годин за рік – 35 год

Кількість годин на тиждень – 1 год на тиждень

 

ІІ семестр (19 год, 1 год на тиждень)

№ з/п

№ з/п

Дата проведення

Зміст навчального матеріалу

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів

Домашнє завдання

 

10-А

10-Б

 

 

 

 

РОЗДІЛ ІІІ. СИСТЕМИ КЕРУВАННЯ БАЗАМИ ДАНИХ (9 год)

17.

1.

 

 

Інструктаж з БЖД.

Поняття бази даних і систем керування базами даних, їх призначення.

Пояснює поняття бази даних і систем управління базами даних, їх призначення.

 

18.

2.

 

 

Інструктаж з БЖД.

Реляційні бази даних, їхні об’єкти. Ключі й зовнішні ключі.

Розуміє поняття таблиця, поле, запис, ключ, зв’язок.

 

19.

3.

 

 

Інструктаж з БЖД.

Зв’язки між записами і таблицями. Визначення типу зв'язку.

Розуміє поняття таблиця, поле, запис, ключ, зв’язок.

 

20.

4.

 

 

Інструктаж з БЖД.

Створення таблиць.

Створює таблиці.

 

21.

5.

 

 

Інструктаж з БЖД.

Введення і редагування даних різних типів.

Вводить та редагує дані в таблицях, добирає типи даних.

 

22.

6.

 

 

Інструктаж з БЖД.

Впорядкування, пошук і фільтрування даних.

Впорядковує та фільтрує дані в таблиці.

 

23.

7.

 

 

Інструктаж з БЖД.

Запити на вибірку даних.

Створює прості запити на вибірку даних.

 

24.

8.

 

 

Інструктаж з БЖД.

Проектна робота з теми «СУБД»

Усвідомлює переваги БД порівняно з іншими технологіями зберігання даних.

 

25.

9.

 

 

Інструктаж з БЖД. Підсумковий урок з теми «Системи керування базами даних»

Оцінює доцільність засобів інформаційних технологій для комп'ютерного моделювання об'єктів і процесів.

 

Тематична №3

 

РОЗДІЛ ІV. МУЛЬТИМЕДІЙНІ ТА ГІПЕРТЕКСТОВІ ДОКУМЕНТИ (10 год)

26.

1.

 

 

Інструктаж з БЖД.

Технології опрацювання мультимедійних даних.

Розрізняє технології опрацювання мультимедійних даних; добирає відповідне програмне забезпечення та здійснює просте опрацювання аудіо та відеоданих.

 

27.

2.

 

 

Інструктаж з БЖД.

Системи керування вмістом для веб-ресурсів.

Наводить приклади систем керування вмістом для веб-ресурсів; створює веб-сайти за допомогою автоматизованих засобів системи керування вмістом.

 

28.

3.

 

 

Інструктаж з БЖД.

Створення та адміністрування сайту.

Пояснює застосування різних технологій для розробки сайтів; створює веб-сайти за допомогою автоматизованих засобів системи керування вмістом; оцінює можливості різних технологій для створення веб-сайтів.

 

29.

4.

 

 

Інструктаж з БЖД.

Створення та адміністрування сайту.

Пояснює застосування різних технологій для розробки сайтів; створює веб-сайти за допомогою автоматизованих засобів системи керування вмістом; оцінює можливості різних технологій для створення веб-сайтів.

 

30.

5.

 

 

Інструктаж з БЖД.

Поняття про мову розмічання гіпертекстового документа

Використовує гіпертекстові, графічні, анімаційні та мультимедійні елементи на веб-сторінках.

 

31.

6.

 

 

Інструктаж з БЖД.

Ергономіка розміщення відомостей на веб-сторінці.

Враховує художньо-естетичну складову при створенні інформаційних продуктів; дотримується правил ергономічного розміщення матеріалів на веб-сторінці.

 

32.

7.

 

 

Інструктаж з БЖД.

Поняття пошукової оптимізації та просування веб-сайтів.

Наводить приклади оптимізації та стратегій просування веб-сайтів; усвідомлює та враховує особливості користувачів з особливими потребами при розробці веб-ресурсів.

 

33.

8.

 

 

Інструктаж з БЖД.

Роль електронних медійних засобів в житті людини.

Розуміє роль електронних медійних засобів в житті в житті людини; усвідомлює важливість участі в діяльності глобальної інтернет-спільноти.

 

34.

9.

 

 

Інструктаж з БЖД. Підсумковий урок з теми «Мультимедійні та гіпертекстові документи»

Планує власну та групову діяльність для проектування та створення об'єктів мультимедіа та веб-сайтів.

 

35.

10.

 

 

Узагальнення матеріалу за ІІ семестр і за рік.

 

 

Тематична №4

Семестр №2

Річна

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Руденко Наталія Сергіївна
    Розумниця! Чудово складене календарно-тематичне планування!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
6 серпня 2018
Переглядів
4166
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку