Календарно-тематичне планування з інтегрованого курсу "Пізнаємо природу" 6 клас. ІІ семестр

Про матеріал
Тематичне планування за новою програмою з інтегрованого курсу "Пізнаємо природу" (авт. Біда Д. Д., Гілберт Т. Г., Колісник Я. І.) для 6 класу - 2 семестр (19 повних тижнів - 38 уроків). Планування містить очікувані результати навчальня згідно програми до уроків, ключові компетентності, наскрізні змістові лінії та можливі домашні завдання згідно підручника "Пізнаємо природу" (авт. Дар'я Біда).
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО – ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН

З ПІЗНАЄМО ПРИРОДУ

6 КЛАС

Кількість годин за рік – 70 год

Кількість годин на тиждень – 2 год на тиждень

 

ІІ семестр (38 год, 2 год на тиждень)

№ з/п

№ з/п

Дата проведення

Зміст навчального матеріалу

Очікувані результати навчання

Ключові компетентності

Наскрізні змістові лінії

Домашнє завдання

 

6-А

6-Б

6-В

 

 

 

 

 

 

РОЗДІЛ ІІІ. ПІЗНАЄМО СОНЯЧНУ СИСТЕМУ

33.

1.

 

 

 

Небесна сфера. Зоряне небо. Сузір’я.

 

Навчальна діяльність (орієнтовно):

1. Виготовлення моделі сузір’я.

2. Екскурсія в планетарій (за можливості) або ознайомлення із зоряним небом за допомогою віртуального планетарію.

3. Виготовлення «вимірювачів» яскравості зір.

Пояснює небесну сферу та її основні елементи;  називає сузір'я зоряного неба, кількість сузір’їв за сучасним поділом на небі; характеризує якісно шкалу зоряних величин; виявляє ставлення до зоряного неба і його світил.

  •              Природознавча;
  •              Вільне володіння державною мовою;
  •              Інноваційна;
  •              Інформаційно-комунікаційна;
  •              Навчання впродовж життя;
  •              Математична
  •               Екологічна безпека та сталий розвиток
  •               Громадянська відповідальність

§25(п.1), 26 – чит.,

завд. 1 ст.123, завд. 4 ст.127 – письмово.

34.

2.

 

 

 

Інструктаж з БЖ №…

Практичне завдання «Робота з рухомою картою зоряного неба (Зоряне небо у день мого народження)»

 

Навчальна діяльність (орієнтовно):

1. Ознайомлення з рухомою картою зоряного неба.

Користується рухомою картою зоряного неба, зоряними атласами.

  •              Природознавча;
  •              Вільне володіння державною мовою;
  •              Інноваційна;
  •              Інформаційно-комунікаційна;
  •              Навчання впродовж життя;
  •              Математична
  •               Екологічна безпека та сталий розвиток
  •               Громадянська відповідальність

§25(п.1), 26 – повт.,  завд. 2 ст.127 – письмово.

35.

3.

 

 

 

Оптичні телескопи та радіотелескопи. Твої власні астрономічні спостереження. Бінокль.

 

Навчальна діяльність (орієнтовно):

1. Ознайомлення з будовою найпростішого телескопа.

2. Спостереження за зоряним небом і небесними тілами за допомогою цифрових ресурсів.

3. Ознайомлення з сучасними земними та космічними телескопами.

4. Створення моделі космічного апарату.

Оперує поняттями і термінами: телескоп; оптичний телескоп; радіотелескоп; космічний телескоп; астрономічна обсерваторія; називає телескопи; провідні астрономічні обсерваторії України та світу; пояснює вплив атмосфери на астрономічні спостереж., принцип дії оптичного телескопа, відмінності між оптичними телескопами та радіотелескопами; наводить приклади космічних телескопів.

  •              Природознавча;
  •              Вільне володіння державною мовою;
  •              Інноваційна;
  •              Інформаційно-комунікаційна;
  •              Навчання впродовж життя
  •               Екологічна безпека та сталий розвиток
  •               Громадянська відповідальність

§25(п.2-4) – чит.,

завд. 4 ст.123 – письмово.

36.

4.

 

 

 

Склад Сонячної системи. Сонце.

 

Навчальна діяльність (орієнтовно):

1. Ознайомлення з фотографіями Сонця у різних оптичних діапазонах (сайт NASA).

2. Моделювання планетних орбіт Сонячної системи.

3. Практичне завдання «Орбіта планети – еліпс».

Називає планети Сонячної системи та порядок їх розміщення відносно Сонця; описує будову Сонячної системи.

  •              Природознавча;
  •              Вільне володіння державною мовою;
  •              Інноваційна;
  •              Інформаційно-комунікаційна;
  •              Навчання впродовж життя
  •               Екологічна безпека та сталий розвиток
  •               Громадянська відповідальність

§27– чит.,

завд. 2, 3 ст.130 – письмово.

37.

5.

 

 

 

Планети та карликові планети. Загальна характеристика планет земної групи.

 

Навчальна діяльність (орієнтовно):

1. Ознайомлення з фотографіями Меркурія, Венери, Землі та Марса.

2. Створення порівняльної таблиці планет земної групи.

3. Моделювання осьового стиснення планет.

Оперує поняттями і термінами: планети земної групи; планета; карликова планета; описує природу планет Сонячної системи; називає планети земної групи Сонячної системи та порядок їх розміщення відносно Сонця; знає різницю між планетою та карликовою планетою.

  •              Природознавча;
  •              Вільне володіння державною мовою;
  •              Інноваційна;
  •              Інформаційно-комунікаційна;
  •              Навчання впродовж життя
  •               Екологічна безпека та сталий розвиток
  •               Громадянська відповідальність

§28 – чит.,

завд. 5, 6 ст.134 – письмово.

38.

6.

 

 

 

Загальна характеристика планет-гігантів. Супутники та кільця планет.

 

Навчальна діяльність (орієнтовно):

1. Ознайомлення з фотографіями Юпітера, Сатурна, Урана та Нептуна.

2. Створення порівняльної таблиці планет-гігантів.

3. Ознайомлення з фотографіями найвідоміших супутників планет.

Оперує поняттями і термінами: планети-гіганти; супутники, кільце планети; називає планети Сонячної системи та порядок їх розміщення відносно Сонця.

  •              Природознавча;
  •              Вільне володіння державною мовою;
  •              Інноваційна;
  •              Інформаційно-комунікаційна;
  •              Навчання впродовж життя
  •               Екологічна безпека та сталий розвиток
  •               Громадянська відповідальність

§29 – чит.,

завд. 4 ст.137 – письмово.

39.

7.

 

 

 

Малі тіла. Метеороїди. Кратери й астроблеми.

 

Навчальна діяльність (орієнтовно):

1. Ознайомлення з фотографіями кратерів та астроблем.

2. Створення об’ємної блок-схеми «Малі тіла».

Оперує поняттями і термінами: малі тіла Сонячної системи; називає типи малих тіл Сонячної системи; наводить приклади відомих комет та метеорних потоків; описує будову Сонячної системи, природу малих тіл Сонячної системи.

  •              Природознавча;
  •              Вільне володіння державною мовою;
  •              Інноваційна;
  •              Інформаційно-комунікаційна;
  •              Навчання впродовж життя
  •               Екологічна безпека та сталий розвиток
  •               Громадянська відповідальність

§30 – чит.,

завд. 3, 6 ст.141 – письмово.

40.

8.

 

 

 

Пошуки життя в Сонячній системі. Проєкти освоєння та колонізації Сонячної системи.

 

Навчальна діяльність (орієнтовно):

1. Інформаційний пошук «Перші кроки до колонізації Марса».

2. Виготовлення і презентація макету «Космічна база».

Наводить приклади дослідження тіл Сонячної системи за допомогою космічних апаратів; оцінює вивчення тіл Сонячної системи для природничих наук.

  •              Природознавча;
  •              Вільне володіння державною мовою;
  •              Інноваційна;
  •              Інформаційно-комунікаційна;
  •              Навчання впродовж життя
  •               Екологічна безпека та сталий розвиток
  •               Громадянська відповідальність

§31, 32 – чит.,

завд. 2, 3 ст.145 – письмово.

41.

9.

 

 

 

Геоцентрична та геліоцентрична моделі Всесвіту. Сучасні уявлення про Всесвіт. Наше місце у Всесвіті.

 

Навчальна діяльність (орієнтовно):

1. Моделювання процесу розширення Всесвіту за допомогою повітряної кульки.

2. Інформаційний проєкт «Імена України в космосі».

Називає етапи формування Сонячної системи; описує гіпотези і теорії формування Сонячної системи; характеризує місце Сонячної системи в Галактиці; висловлює судження про особливість місця Сонячної системи в Галактиці; наводить приклади спостережних даних, які підтверджують теорію Великого Вибуху.

  •              Природознавча;
  •              Вільне володіння державною мовою;
  •              Інноваційна;
  •              Інформаційно-комунікаційна;
  •              Навчання впродовж життя
  •               Екологічна безпека та сталий розвиток
  •               Громадянська відповідальність

§33 – чит.,

завд. 3, 5 ст.155 – письмово.

42.

10.

 

 

 

Підсумковий урок з тем «Пізнаємо Сонячну систему»

 

 

 

§25-33 – повт.,

інт. завд. ст.155

Тематична №3

 

РОЗДІЛ ІV. ПІЗНАЄМО ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКИ У ПРИРОДІ

43.

1.

 

 

 

Середовище життя, чинники неживої природи.

 

Навчальна діяльність (орієнтовно):

1. Складання схеми «Взаємозв’язки неживої і живої природи.

2. Дослідження поведінки та пристосування тварин.

Називає чинники неживої природи, види середовища; пояснює вплив умов існування на розвиток живих організмів.

  •               Природознавча;
  •               Вільне володіння державною мовою;
  •               Інноваційна;
  •               Екологічна;
  •               Інформаційно-комунікаційна;
  •               Навчання впродовж життя;
  •               Громадянська та соціальна.
  •               Екологічна безпека та сталий розвиток
  •               Громадянська відповідальність
  •               Підприємливість і фінансова грамотність
  •               Здоров’я та безпека

§34 – чит.,

завд. 1, 2 ст.160 – письмово.

44.

2.

 

 

 

Водне середовище і пристосування до його умов рослин і тварин.

 

Навчальна діяльність (орієнтовно):

1. Гра для співвіднесення рослин, їхнього середовища життя та пристосування до середовища існування.

2. Створення таблиці-гри для співвіднесення тварин, їхнього середовища життя та пристосування до середовища існування.

Пояснює чинники водного середовища та особливостями пристосування організмів до життя в ньому

  •               Природознавча;
  •               Вільне володіння державною мовою;
  •               Екологічна;
  •               Інформаційно-комунікаційна;
  •               Навчання впродовж життя.
  •               Екологічна безпека та сталий розвиток
  •               Здоров’я та безпека

§35 – чит.,

завд. 4, 5 ст.164 – письмово.

45.

3.

 

 

 

Наземно-повітряне середовище і пристосування до життя в ньому рослин і тварин.

 

Навчальна діяльність (орієнтовно):

1. Гра для співвіднесення рослин, їхнього середовища життя та пристосування до середовища існування.

2. Створення таблиці-гри для співвіднесення тварин, їхнього середовища життя та пристосування до середовища існування.

Пояснює чинники наземно-повітряного середовища та особливостями пристосування організмів до життя в ньому.

 

  •               Природознавча;
  •               Вільне володіння державною мовою;
  •               Екологічна;
  •               Інформаційно-комунікаційна;
  •               Навчання впродовж життя.
  •               Екологічна безпека та сталий розвиток
  •               Здоров’я та безпека

§36 – чит.,

завд. 3, 6 ст.169 – письмово.

46.

4.

 

 

 

Умови ґрунту як середовища життя і пристосування його жителів.

 

Навчальна діяльність (орієнтовно):

1. Гра для співвіднесення рослин, їхнього середовища життя та пристосування до середовища існування.

2. Створення таблиці-гри для співвіднесення тварин, їхнього середовища життя та пристосування до середовища існування.

Пояснює ґрунтове середовище та особливості пристосування організмів до життя в ньому.

 

  •               Природознавча;
  •               Вільне володіння державною мовою;
  •               Екологічна;
  •               Інформаційно-комунікаційна;
  •               Навчання впродовж життя.
  •               Екологічна безпека та сталий розвиток
  •               Здоров’я та безпека

§37 – чит.,

завд. 2 ст.172 – письмово.

47.

5.

 

 

 

Організми як середовище життя. Паразити і хижаки. Нахлібники і квартиранти. Партнери.

 

Навчальна діяльність (орієнтовно):

1. Гра для співвіднесення рослин, їхнього середовища життя та пристосування до середовища існування.

2. Створення таблиці-гри для співвіднесення тварин, їхнього середовища життя та пристосування до середовища існування.

3. Проєкти «Паразити домашніх тварин».

Називає приклади взаємозв’язків між організмами, пояснює вплив на організми чинників живої природи; пояснює організми як середовище життя; особливості пристосування організмів до життя в ньому.

  •               Природознавча;
  •               Вільне володіння державною мовою;
  •               Екологічна;
  •               Інформаційно-комунікаційна;
  •               Навчання впродовж життя.
  •               Екологічна безпека та сталий розвиток
  •               Здоров’я та безпека

§38-40 – чит.,

завд. 2 ст.176, 4 ст.179, 4 ст.184 – письмово.

48.

6.

 

 

 

Ланцюги живлення. Пристосування рослин і тварин, щоб не бути з’їденими чи знайденими.

 

Навчальна діяльність (орієнтовно):

1. Практична робота «Складання ланцюгів живлення водойми, парку, лісу, поля, грядки (на вибір)».

2. Моделювання ситуації «Якщо зникне організм (вибраний), то як це вплине на інші організми?».

Називає зв’язки між тваринним та рослинним світом;  пояснює найпростіші ланцюги живлення; моделює ланцюгів живлення в природі.

  •               Природознавча;
  •               Вільне володіння державною мовою;
  •               Екологічна;
  •               Інформаційно-комунікаційна;
  •               Навчання впродовж життя.
  •               Екологічна безпека та сталий розвиток
  •               Здоров’я та безпека

§41-42 – чит.,

завд. 4 ст.188, 3 ст.193 – письмово.

49.

7.

 

 

 

Угруповання організмів, природні і створені людиною.

 

Навчальна діяльність (орієнтовно):

1. Дискусія «Відмінність та подібність природних і штучних угруповань».

2. Складання опорної схеми «Угрупування».

3. Спостереження в природі різних угруповань.

Пояснює   угруповання організмів; називає штучні та природні екосистеми.

  •               Природознавча;
  •               Вільне володіння державною мовою;
  •               Екологічна;
  •               Інноваційна;
  •               Інформаційно-комунікаційна;
  •               Навчання впродовж життя.
  •               Екологічна безпека та сталий розвиток
  •               Здоров’я та безпека

§43 – чит.,

завд. 3, 6 ст.198 – письмово.

50.

8.

 

 

 

Взаємозв’язки в прісній водоймі, морі чи океані.

 

Навчальна діяльність (орієнтовно):

1. Робота в групах зі складання малюнка-діаграми «Взаємозв’язки організмів у морі чи океані».

2. Моделювання водних угруповань у прісноводному і морському акваріумах.

Характеризує взаємозв’язки в прісній водоймі, морі чи океані.

  •               Природознавча;
  •               Вільне володіння державною мовою;
  •               Екологічна;
  •               Інформаційно-комунікаційна;
  •               Навчання впродовж життя.
  •               Екологічна безпека та сталий розвиток
  •               Здоров’я та безпека

§44 – чит.,

завд. 2 ст.203 – письмово.

51.

9.

 

 

 

Взаємозв’язки в лісі й парку. Організми луки й городу, взаємозв’язки між ними та довкіллям. Взаємозв’язки організмів у ґрунті. Виживання в пустелях.

 

Навчальна діяльність (орієнтовно):

1. Робота в групах зі складання малюнка-діаграми «Взаємозв’язки організмів у лісі», «Взаємозв’язки організмів у ґрунті».

Характеризує взаємозв’язки в лісі й парку; взаємозв’язки організмів у ґрунті;    пояснює   організми луки й городу, взаємозв’язки між ними та довкіллям; умови  виживання в пустелях.

  •               Природознавча;
  •               Вільне володіння державною мовою;
  •               Екологічна;
  •               Інформаційно-комунікаційна;
  •               Навчання впродовж життя.
  •               Екологічна безпека та сталий розвиток
  •               Здоров’я та безпека

§45-48 – чит.,

завд. 6 ст.208, 5 ст.212, 5 ст.216  – письмово.

52.

10.

 

 

 

Життя рослин і тварин серед людей.

 

Навчальна діяльність (орієнтовно):

1. Проєкт «Життя рослин і тварин біля нас».

Характеризує умови  життя рослин і тварин серед людей.

  •               Природознавча;
  •               Вільне володіння державною мовою;
  •               Екологічна;
  •               Інформаційно-комунікаційна;
  •               Навчання впродовж життя.
  •               Екологічна безпека та сталий розвиток
  •               Здоров’я та безпека

§49 – чит.,

завд. 2, 5 ст.225 – письмово.

53.

11.

 

 

 

Періодичні зміни середовища життя і пристосування до них організмів.

 

Навчальна діяльність (орієнтовно):

1. Практична робота «Квітковий годинник на подвір’ї».

2. Дискусія «Біоритми людини та її продуктивність і лікування».

Характеризує періодичні зміни умов середовища (листопад, зимова сплячка, зміна забарвлення хутра, перельоти птахів); пояснює значення рослин у житті людини;  знає і називає рослини, які можуть слугувати годинником.

  •               Природознавча;
  •               Вільне володіння державною мовою;
  •               Екологічна;
  •               Інноваційна;
  •               Інформаційно-комунікаційна;
  •               Навчання впродовж життя.
  •               Екологічна безпека та сталий розвиток
  •               Здоров’я та безпека

§50 – чит.,

завд. 3, 4 ст.229 – письмово.

54.

12.

 

 

 

Підсумковий урок з тем «Пізнаємо взаємозв’язки у природі»

 

 

 

§34-50 – повт.

 

Тематична №4

 

РОЗДІЛ V. ПІЗНАЄМО СЕБЕ І СВІТ

55.

1.

 

 

 

Здібності та можливості людини. Як зрозуміти та розвинути свої здібності.

 

Навчальна діяльність (орієнтовно):

1. Інформаційний проєкт «Винаходи Леонардо да Вінчі».

Характеризує здібності та можливості людини; пояснює   як розвинути свої здібності.

  •               Природознавча;
  •               Вільне володіння державною мовою;
  •               Екологічна;
  •               Інноваційна;
  •               Інформаційно-комунікаційна;
  •               Навчання впродовж життя.
  •               Екологічна безпека та сталий розвиток
  •               Здоров’я та безпека

§51 (п.1) – чит.,

завд. 1 ст.234 – письмово.

56.

2.

 

 

 

Пам’ять і увага. Мозок – орган, який керує діяльністю організму.

 

Навчальна діяльність (орієнтовно):

1. Складання раціону харчування «Смаколики для мозку».

2. Оцінювання короткочасної пам’яті.

3. Вправи на перевірку та розвиток спостережливості, уваги, витривалості, гостроти зору тощо.

Характеризує розвиток пам'яті й уваги; розуміє доцільність певних раціонів харчування для функціонування мозкової активності.

  •               Природознавча;
  •               Вільне володіння державною мовою;
  •               Екологічна;
  •               Інноваційна;
  •               Інформаційно-комунікаційна;
  •               Навчання впродовж життя.
  •               Екологічна безпека та сталий розвиток
  •               Здоров’я та безпека

§51 (п.2) – чит.,

завд. 4 ст.234 – письмово.

57.

3.

 

 

 

Вплив циклічних процесів у природі на організм людини.

 

Навчальна діяльність (орієнтовно):

1. Складання характеристик фаз сну.

2. Розробка рекомендацій для людей, яким доводиться працювати у ночі.

Пояснює   вплив циклічних процесів у природі на організм людини.

  •               Природознавча;
  •               Вільне володіння державною мовою;
  •               Екологічна;
  •               Інноваційна;
  •               Інформаційно-комунікаційна;
  •               Навчання впродовж життя.
  •               Екологічна безпека та сталий розвиток
  •               Здоров’я та безпека

§51 (п.3) – чит.,

завд. 3 ст.234 – письмово.

58.

4.

 

 

 

Підкорення полюсів Землі. Робота полярників на станції Вернадського.

 

Навчальна діяльність (орієнтовно):

1. Створення макету полярних станцій.

2. Гра «Перша допомога» (обмороження).

Характеризує  етапи підкорення полюсів Землі; пояснює роботу  полярників на Українській дослідній станції «Академік Вернадський».

  •               Природознавча;
  •               Вільне володіння державною мовою;
  •               Екологічна;
  •               Інноваційна;
  •               Інформаційно-комунікаційна;
  •               Навчання впродовж життя.
  •               Екологічна безпека та сталий розвиток
  •               Здоров’я та безпека

§52 – чит.,

завд. 3, 5 ст.240 – письмово.

59.

5.

 

 

 

Дослідження океанів і атмосфери.

 

Навчальна діяльність (орієнтовно):

1. Добування води з повітря.

2. Опріснення солоної води.

3. Гра «Перша допомога» (сонячні опіки і тепловий удар, обмороження).

Пояснює етапи  дослідження океанів і атмосфери.

  •               Природознавча;
  •               Вільне володіння державною мовою;
  •               Екологічна;
  •               Інноваційна;
  •               Інформаційно-комунікаційна;
  •               Навчання впродовж життя.
  •               Екологічна безпека та сталий розвиток
  •               Здоров’я та безпека

§53(п.1-3) – чит.,

завд. 2 ст.245 – письмово.

60.

6.

 

 

 

Підкорення найвищих вершин світу.

 

Навчальна діяльність (орієнтовно):

1. Гра «Перша допомога» (киснева недостатність, обмороження).

2. Гра «Подаємо сигнали про допомогу».

Називає найвищі вершини світу та їх підкорення.

  •               Природознавча;
  •               Вільне володіння державною мовою;
  •               Екологічна;
  •               Інноваційна;
  •               Інформаційно-комунікаційна;
  •               Навчання впродовж життя.
  •               Екологічна безпека та сталий розвиток
  •               Здоров’я та безпека

§53(п.4) – чит.,

завд. 4 ст.245 – письмово.

61.

7.

 

 

 

Дослідження джунглів Амазонки. Сучасні екстремальні подорожі.

 

Навчальна діяльність (орієнтовно):

1. Очищення річкової (озерної, забрудненої ґрунтом) води, фільтрування і випарювання.

2. Гра «Перша допомога» (при контактів з ядовитими тваринами чи рослинами).

3. Гра «Заблукали в лісі».

Пояснює етапи  дослідження джунглів Амазонки; називає сучасні екстремальні подорожі.

  •               Природознавча;
  •               Вільне володіння державною мовою;
  •               Екологічна;
  •               Інноваційна;
  •               Інформаційно-комунікаційна;
  •               Навчання впродовж життя.
  •               Екологічна безпека та сталий розвиток
  •               Здоров’я та безпека

§54 – чит.,

завд. 3, 4 ст.249 – письмово.

62.

8.

 

 

 

Вплив діяльності людини на взаємозв’язки в природі.

 

Навчальна діяльність (орієнтовно):

1. Складання «Дерева рішень».

2. Проєкт «Уроки життя»; «Альтернатива хімічним засобам захисту рослин».

Пояснює вплив діяльності людини на взаємозв’язки в природі.

  •               Природознавча;
  •               Вільне володіння державною мовою;
  •               Екологічна;
  •               Інноваційна;
  •               Інформаційно-комунікаційна;
  •               Навчання впродовж життя.
  •               Екологічна безпека та сталий розвиток
  •               Здоров’я та безпека

§55(п.2) – чит.,

завд. 3 ст.253 – письмово.

63.

9.

 

 

 

Парниковий ефект. Участь України в міжнародному співробітництві з охорони навколишнього середовища.

 

Навчальна діяльність (орієнтовно):

1. Моделювання парникового ефекту.

Пояснює процес парникового ефекту та його наслідки, участь України в міжнародному співробітництві з охорони навколишнього середовища.

  •               Природознавча;
  •               Вільне володіння державною мовою;
  •               Екологічна;
  •               Інноваційна;
  •               Інформаційно-комунікаційна;
  •               Навчання впродовж життя.
  •               Екологічна безпека та сталий розвиток
  •               Здоров’я та безпека

§55(п.1) – чит.,

завд. 1 ст.253 – письмово.

64.

10.

 

 

 

Життя в екостилі та позитивні емоції.

 

Навчальна діяльність (орієнтовно):

1. Заняття на екологічній стежці.

2. Практичні завдання на формування екологічного стилю життя.

3. Інформаційний мініпроєкт «Чи можуть позитивні емоції продовжити життя?».

Знає та дотримується правила поведінки у природі; розуміє значення життя у екостилі для майбутнього.

  •               Природознавча;
  •               Вільне володіння державною мовою;
  •               Екологічна;
  •               Інноваційна;
  •               Інформаційно-комунікаційна;
  •               Навчання впродовж життя.
  •               Екологічна безпека та сталий розвиток
  •               Здоров’я та безпека

§55(п.3) – чит.,

завд. 2, 5 ст.253 – письмово.

65.

11.

 

 

 

Підсумковий урок з тем «Пізнаємо себе і світ»

 

 

 

§51-55 – повт.,

інт. завд. ст.253

66.

12.

 

 

 

Проєктні роботи

 

  •               Природознавча;
  •               Вільне володіння державною мовою;
  •               Екологічна;
  •               Інформаційно-комунікаційна;
  •               Навчання впродовж життя;
  •               Математична
  •               Екологічна безпека та сталий розвиток

§25-33 – повт.

67.

13.

 

 

 

Проєктні роботи

 

  •               Природознавча;
  •               Вільне володіння державною мовою;
  •               Екологічна;
  •               Інформаційно-комунікаційна;
  •               Навчання впродовж життя;
  •               Математична
  •               Екологічна безпека та сталий розвиток

§34-50 – повт.

68.

14.

 

 

 

Проєктні роботи

 

  •               Природознавча;
  •               Вільне володіння державною мовою;
  •               Екологічна;
  •               Інформаційно-комунікаційна;
  •               Навчання впродовж життя;
  •               Математична
  •               Екологічна безпека та сталий розвиток

§51-55 – повт.

69.

15.

 

 

 

Проєктні роботи

 

  •               Природознавча;
  •               Вільне володіння державною мовою;
  •               Екологічна;
  •               Інформаційно-комунікаційна;
  •               Навчання впродовж життя;
  •               Математична
  •               Екологічна безпека та сталий розвиток

§1-24 – повт.

70.

16.

 

 

 

Проєктні роботи

 

  •               Природознавча;
  •               Вільне володіння державною мовою;
  •               Екологічна;
  •               Інформаційно-комунікаційна;
  •               Навчання впродовж життя;
  •               Математична
  •               Екологічна безпека та сталий розвиток

§25-55 – повт.

Тематична №5

ІІ семестр

Річна

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Бобошко Олена Павлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Тымкив Татьяна
    Дякую за допомогу!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
2 серпня 2023
Переглядів
1597
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку