КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ»

Про матеріал
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ» За типовою освітньою програмою під керівництвом О.Я.Савченко За підручником Т.Гільберг та інших
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

З ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ»

За типовою освітньою програмою під керівництвом О.Я.Савченко

За підручником Т.Гільберг та інших

(3 години на тиждень)

на І семестр

№ уроку/

дата

Тема

Зміст теми

І семестр (16 тижнів, 64 год)

                                                    РОЗДІЛ I. Я І МОЯ ШКОЛА

                                         ТЕМА 1. Я – школяр. Я – школярка

1

Я знайомлюся з однокласниками (с.3-5)

 

 

Правила спілкування. Слова ввічливості.

Розігрування діалогів знайомства (практична робота1)

2

Ми – однокласники (с.6-9)

 

Стосунки з однокласниками. Уміння товаришувати.

Добрі справи, вчинки. Правила доброчинності. Дружня допомога

3

Чому потрібно дотримуватися

розпорядку дня (с.10-12)

 

 

Послідовність подій. Дні тижня. Час. Складання розпорядку дня з допомогою дорослих (практична робота

4

Правила роботи з ножицями. Правила наклеювання паперу.

Виготовлення лепбука «Розпорядок

дня» (с.12-13)

 

 

 

Робота з папером. Правила роботи з ножицями та правила наклеювання паперу. Різання паперу.

Виготовлення шаблонів

5

Моя постава – моє здоров’я (с.14-16)

 

Що допомагає формувати правильну поставу. Як правильно сидіти за партою та носити ранець. 

Вправи для формування правильної постави і стопи (практична робота)

6

Охайність та особиста гігієна (с.17-20)

 

Правила особистої гігієни. Догляд за власним одягом, взуттям. Засоби гігієни. Особисті речі.

Робоче місце першокласника. Як складати портфель (практична робота)

                                                 ТЕМА 2. Я і мої можливості

7

Хто я? Який я? Яка я? (с.21-23)

 

Унікальність кожної людини. Зовнішність. Риси характеру. Складаємо за планом розповідь про себе.

Захоплення (хобі). Дозвілля. Повага до себе та інших людей

8

Як я росту (с.24-25)

 

Зміни людини впродовж життя. Ріст і розвиток людини. Вимірювання зросту з допомогою дорослих (практична робота)

9

Як я пізнаю навколишній світ (с.26-28)

 

Навколишній світ. Пізнання навколишнього світу через запитання та  діяльність людини. Пізнаємо себе

10

Органи чуття – наші помічники (с.29-30)

 

 

11

Очі – орган зору (с.31-34)

 

Об’єкти та їх ознаки. Органи чуття помічники у пізнанні навколишнього світу

12

Чи можна все бачити за

допомогою очей (с.35-38)

 

Орган. Яку інформацію ми сприймаємо за допомогою очей. Уникнення небезпечних  ситуацій

13

Вуха – орган слуху (с.39-41)

 

Лупа.  Дослідження дрібних деталей предметів за допомогою лупи (практична робота).

Орієнтування в навколишньому світі людей, які  погано бачать або зовсім не бачать.

Корисні поради як зберегти зір

13

Чи можна все чути за допомогою вух (с.42-43)

 

Звуки навколо нас. Що ми сприймаємо за допомогою слуху. Спілкування за допомогою слуху. Уникнення небезпечних  ситуацій

14

Чи можна все чути за допомогою вух (с.44-48)

 

Які прилади допомагають людині краще почути.

Спілкування за допомогою мови жестів.

Корисні поради як зберегти слух

15

 

 

 

Шкіра – орган дотику (с.49-50)

 

Яку інформацію людина отримує за допомогою шкіри.

Догляд за шкірою. Як уберегтись від травмувань. Догляд за руками. Корисні поради як правильно мити руки (практична робота)

16

Ніс- орган нюху (с.

 

 

Що ми сприймаємо за допомогою нюху. Міні-експеримент «Що у пляшці?»

17

Язик – орган смаку (с.51)

 

Яку інформацію ми відчуваємо за допомогою язика.  Чи все можна пробувати на смак

18

Закріплення знань про органи чуття. Міні –проєкт «Органи чуття» (с.52)

 

 

19

Узагальнюючий урок за розділом «Я і мої можливості»

 

 

ТЕМА 3. Моя школа

 

20

 

Безпечна дорога до школи (с.53-55)

 

 

Складові дороги: тротуар, проїзна частина вулиці. Дорожні знаки. Правила переходу  проїзної частини. Вибір безпечного маршруту від школи додому.

Безпечні місця для ігор і розваг.

Складання і застосування узагальнених правил поведінки, пов’язаних з виконанням соціальних ролей пішохода, пасажира (практична робота)

 

 

 

21

Знайомство зі шкільними приміщеннями (с.56-57)

 

Школа – наш дім. Шкільні приміщення. Їх призначення. Професії людей, які працюють у школі

22

Прогулянка шкільним подвір’ям (с.58-60)

 

 

Екскурсія  школою та шкільним подвір'ям.

Правила безпечної поведінки у школі. Складання і застосування узагальнених правил поведінки в різних ситуаціях(рольові ігри)., з якими найчастіше зустрічаються діти в школі, під час екскурсії

 

23

Наш клас (с.61-62)

 

Природні та рукотворні об’єкти Класна кімната. Осередки класної кімнати.

Складання і застосування узагальнених правил поведінки в класі

 

24

Види паперу. Панно «Наш клас» (с.63-64)

 

Папір та його призначення. Види і властивості паперу. Бережливе ставлення до паперу. Вирізання найпростіших форм розмічених за допомогою шаблону. Вирізання деталей виробів симетричної форми

 

25

Кімнатні рослини (с.65-66)

 

Кімнатні рослини нашого класу та нашого дому.  Для чого люди вирощують кімнатні рослини

26

Як доглядати за  кімнатними рослинами (с.67-68)

 

Правила догляду за рослинами у класі: полив, розпушення ґрунту, очищення листків від пилу (практична робота)

27

Учимося взаємодіяти (с.69-70)

 

Доброзичлива усмішка. Комплімент. «Чарівні» слова. Дотримання правил у грі. 

Навчаємось у однокласників

28

Узагальнюючий урок за розділом «Моя школа»

 

 

                                  РОЗДІЛ IІ. Я І НАВКОЛИШНІЙ СВІТ

                                   ТЕМА 1. Як я досліджую навколишній світ

 

 

29

Для чого нам проводити спостереження (с.72-73)

 

 

 

Як людина пізнає світ і знаходить відповіді на запитання про природу.

Спостереження в парку, в саду. Вчені – дослідники. Уміння спостерігати. Як проводити спостереження (за домашніми улюбленцями, деревами/ кущами). Висновок спостережень

30

Для чого ми проводимо досліди (с.74-76)

 

Дослід. Правила проведення дослідів. Чим дослід відрізняється від спостереження.

Досліди: «Лимон, що плаває», «Властивості магніту». Узагальнені правила поводження з гострими та колючими предметами

 

31

Квітка «Латаття» з паперу. Досліджуємо: чи буде паперова квітка плавати на воді? (с.79)

 

 

 

Послідовність дій під час виготовлення квітки «Латаття» з паперу. Згинання і складання паперу. Раціональне використання паперу. Послідовність дій під час згинання паперу. Різання паперу по Охайність під час виконання практичних робіт

32

Для чого ми проводимо вимірювання (с.80-82)

 

Вимірювальні прилади. Їх призначення. Правила поводження зі скляними приладами.

 

33.

За допомогою чого ми досліджуємо (с.83-86)

 

Визначення розміру власного взуття

34

За допомогою чого ми досліджуємо

 

Прилади, необхідні для пізнання природи. Вимірювальні та збільшувані прилади.

 

ТЕМА 2. Я – дослідник. Я – дослідниця

35

Досліджуємо властивості повітря (с.87-90) . Вітрячок з паперу

 

Властивості повітря: існує навколо нас, не має запаху, прозоре, займає весь доступний простір (практична робота).  Вітер – рух повітря. Значення повітря для рослин, тварин і людини. Чисте повітря. Рослини – «легені» планети. Шкода від забрудненого повітря. Захист повітря від забруднення

36

Досліджуємо властивості води (с.92-95)

 

Вода у природі. Властивості води: безбарвна, прозора, не має запаху, смаку, приймає форму посудини, текуча (практична робота). Значення води для рослин, тварин і людини. «Шлях» води до оселі людини.  Збереження та охорона водойм. Як економно використовувати воду в повсякденному житті? (навчальний проєкт)

37

Досліджуємо властивості ґрунту. Значення ґрунту для живої природи (с.96-97)

 

 Властивості ґрунту. Ознайомлення з властивістю піску та глини пропускати воду (практична робота).

 

38

Досліджуємо властивості ґрунту. Значення ґрунту для живої природи (с.98-99)

 

 

Утворення ґрунту. Родючий ґрунт. Значення ґрунту для рослин, тварин і людини.  Захист ґрунту від забруднення

 39

Узагальнюючий урок за розділом «Як я досліджую навколишній світ»

 

 

                                                       ТЕМА 3. Світ, який нас оточує

40

Природа навколо нас. Жива й нежива природа (с.100-102)

 

Тіла неживої і живої природи. Їх властивості.  Взаємозв’язок неживої та живої природи.

Ознайомлення з тілами неживої та живої природи (екскурсія). Спостереження за змінами в неживій та живій природі (екскурсія).

 

41

Взаємозвязок неживої і живої природи (с.103-104)

 

Людина і природа: чому ми любимо і бережемо природу? Значення природи для життя людини. Бережне ставлення до природи

42

Сонце – джерело світла й тепла (с.105-107)

 

 

 Сонце – розпечена куля, зоря.

Значення сонячного світла і тепла для життя організмів. Організми та їхні ознаки

43

Аплікація «Сонце нашого класу» (с.108)

 

Виготовлення аплікації «Сонце нашого класу» за зразком або власним задумом. Різання паперу по кривій лінії. Склеювання частин аплікації

44

Світ живої природи. Що необхідно організмам для життя (с.109-110)

 

Умови, необхідні для  організмів: світло, тепло, повітря, вода, поживні речовини.

 

45

Світ живої природи .Що необхідно організмам для життя

 

 

 

 

1 Тут і далі практичні роботи, які слід виконувати не лише в класі, а й вдома з допомогою дорослих.

2 Години резерву вчитель використовує на власний розсуд, зокрема, на задоволення освітніх потреб здобувачів освіти, вирівнюванню їх досягнень, розвитку наскрізних умінь [Державний стандарт початкової освіти, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 р. № 87]

 

docx
Пов’язані теми
Природничі науки, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
22 лютого 2020
Переглядів
3069
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку