Розробки занять з учнями 1 класу "Ранкові зустрічі ""

Про матеріал
Матеріал містить розробки ранкових зустрічей з учнями 1 класу з різних тематик: "Ми першокласники", " Коли у друзів лад - усяк тому рад", "Добре - погано", "Скупий складає, а щедрий споживає", "Щедра осінь".
Перегляд файлу

Криничанський ЗЗСО І-ІІ ступенів

Солонянської районної ради Дніпропетровської області »

Розробка занять для учнів 1 класу

Ранкові зустрічі

 

Пов’язане зображення

Автор: Овчаренко Ольга Василівна

Заклад:  «Криничанський ЗЗСО І-ІІступенів»

Спрямування: учні 1 класу

 

 

2019 рік

 

 

Тема: Ми першокласники

 

Мета.  Ознайомити учнів з правилами спілкування; розвивати уміння говорити і слухати один одного, висловлювати власні думки, при розмові звертатися на ім’я; розвивати довіру поміж дітьми,  донести важливість і необхідність взаєморозуміння; продемонструвати, що всі люди різні, але їх треба поважати, шанувати; створювати позитивний настрій в групі.

 

ЗМІСТ ЗАНЯТТЯ – РАНКОВОЇ ЗУСТРІЧІ

 

І. Привітання

1. Запрошення на ранкову зустріч

 

Діти і учитель встають у коло. Звучить пісня Натаі Май «Здрастуй школо» (Додаток 1)

 

  1. Вітання.

 

Діти разом з учителем промовляють вірш – вітання.

 

Треба всім нам привітатись!

Добрий день! (разом)

Дружно, весело сказати:

Добрий день! (разом)

В ліво, в право повернутись,

Туди, сюди посміхнутись.

Добрий день! Добрий день! (разом)

 

  1. Вітання першокласників

 

 Вчитель: Діти, а  вам подобається бути першокласниками?

-Так , звичайно.

-Тоді будемо вітатися сьогодні таким чином.

-Я, Андрій, мені подобається бути першокласником тому, що…(і так далі по колу).

Діти вітаються таким чином.

 

ІІ. Обмін інформацією

 

«Шкільні правила»

Сьогодні ми поговоримо про однокласників-першокласників. Тепер щодня ви будете приходити до школи. Школа буде дарувати вам радість та втіху від спілкування з учителем та однокласниками. Але ми усі повинні дотримуватися певних правил під час спілкування.

 

Пісня «Ми першокласники», діти підспівують і виконують руханку. ( Відеоролик  Додаток 2)

 

Обговорення і прийняття шкільних  правил спілкування:

 

  1. Частіше говори: давай дружити, давай гратися разом.
  2. Не нашіптуй за спиною товариша.
  3. Грай чесно.
  4. Не плач через невдачі, а шукай підтримку у однокласників та учителя.
  5. Не віднімай чужого, запитуй у однокласника, чи можна взяти його річ?
  6. Не ображайся даремно, частіше посміхайтеся один одному.
  7. Поважай думу інших при спілкуванні.

 

ІІІ. Групове заняття «Випадки у лісовій школі»

 

Пов’язане зображення

 

Допоможіть розібратися, які звірята поводилися вірно, а які ні. Діти слухають  і обговорюють ситуації, які їм пропонує учитель, розглядають ілюстрації (Додаток 3). Деякі з них моделюємо за схемою:

 

Правильна поведінка -----» Не правильна поведінка -----» Правильна поведінка

 

  • Зайченя слухало учителя і гризло морквину.
  • У лисеняти зламалася ручка і воно попросило у сусіда за партою запасну.
  • Ведмежатко забрало яблуко у білочки.
  • Білочка тихесенько гралася горішками під партою.
  • Вовчикові було важко сидіти на маленькому стільчикові і він попросив у вчителя дозволу замінити стільчик на зручніший.

 

 

ІV. Щоденні новини

Знайомство з календарем.

Пов’язане зображення

Заповнення календаря під керівництвом учителя за планом:

  1. Пора року.
  2. Місяць.
  3. Число.
  4. День тижня.
  5. Погода.

Знайомство з планом роботи на день .

Вся інформація висвітлюється на мобільній дошці.

Додаток 3

 Ð ÐµÐ·ÑƒÐ»ÑŒÑ‚ат пошуку зображень за запитом "зайченя гризе моркву"                 Пов’язане зображенняПов’язане зображення                       Пов’язане зображенняПов’язане зображення

 

Тема: Коли у друзів лад – усякий тому рад

 

Мета. Вчити робити висновки, аналізувати; розвивати почуття належності до колективу та вміння приділяти увагу іншим, уважно слухати та брати участь у колективних діях, які є основою академічних та соціальних взаємин у межах класу; розвивати вміння висловлювати власні думки; виховувати взаємоповагу, товариськість; створювати позитивний настрій у класі; 

 

ЗМІСТ ЗАНЯТТЯ – РАНКОВОЇ ЗУСТРІЧІ

 

І. Привітання

1. Запрошення на ранкову зустріч

Діти і вихователь встають у коло. Звучить пісня «Друзі у мене є» (Додаток 1)

 

  1.               Вітання

      Учитель тримає картки з іменами кожного учня. Кожна дитина вибирає картку і вітає того, чиє ім’я на ній написане. Наприклад: «Доброго ранку Аню! Я рада, що ти прийшла до школи»

 

Діти разом з учителем промовляють вірш – вітання.

У нас немає «ти»,

У нас немає «я»,

Ми єдиний клас,

Ми одна сім’я.

 

  1. Вправа: «Подібність і відмінність»

 Учитель: «Люди спілкуються, бо вони схожі або відмінні один від одного. Давайте знайдемо відмінності і схожість один з одним. Кожен з вас повинен вимовити фазу, звертаючись до сусіда справа:

«Ми з тобою схожі, тим що … (називається будь – яка ознака “схожості “), але на відміну від тебе я … (називається будь – якої ознака “відмінності “).

 Наприклад: “Ми з тобою схожі, тим що любимо тварин, а особливо кішок, але на відміну від тебе я люблю їсти пломбір з солоним огірком.”

 

ІІ. Обмін інформацією

  1. Сьогодні ми поговоримо про випадки коли діти можуть посваритися, і як бути в такій ситуації. (Розгляд ілюстрацій з коментуванням ситуації учителем.)

 

Результат пошуку зображень за запитом " жадібність"

Обговорення:

 

  • Чому посварилися діти?
  • Як їм помиритися?
  • Розкажіть про свого друга, подругу. Які вони?
  • Чи буває так, що ви сваритеся?
  • Як ви миритеся?

 

  1. Слухання оповідання Ш. Амонашвілі «Моє»

Артем: Чий це автомобіль?

Даринка: Мій, не чіпай!

Артем: А цей коник?

Даринка: Мій, не займай!

Артем: Тоді корабликом гратимуся.

Даринка: Мій, поклади.

Артем: Дай погратися.

Даринка: Не можна, не дам, усе моє!

Артем: Тебе «Моє» треба звати, а не Даринка.

Даринка:?

 

Пов’язане зображення

 

Як ви вважаєте, що відповіла Даринка?

 

ІІІ. Групове заняття

  1.  «Закінчи речення»

 

  • Якщо мій товариш захворів, я…
  • Мені подарували гарну ляльку, я …
  • Коли мені потрібна допомога, я …
  • Мама дала мені дві цукерки, я …

 

  1. Гра «Ми друзі» 

 

Учитель: « Уявіть, ви – самотні. Ви просто рухаєтеся по класу, при цьому можливі легкі зіткнення один з одним. Будьте обережні. За моєю командою ви повинні відшукати друзів, кількість друзів повинна відповідати певному числу, яке я назву».

Через деякий час після початку учитель говорить цифру, наприклад, «п’ять». Учасники складають групи по п’ять осіб. Потім, інша кількість друзів  і т.д., але не більше 4-5 разів. Вкінці можна назвати таке число, скільки учнів у класі.

 

  1. Перегляд відеоролика «Дружба», гурт Коліжанки (Додаток 2). Діти повторюють рухи за виконавцями пісні.

 

 

ІV. Щоденні новини

А зараз прийшов час щоденних новин. Сьогодні з прогнозом погоди нас познайомить ... (учень, учениця).

Зараз пора року – осінь. Перший місяць осені – вересень.

Сьогодні вівторок – другий день тижня.

На вулиці холодно, похмуро, йде дощ, вітер слабкий.

Учитель повідомляє розклад занять на день.

Учитель: Діти, я бажаю вам сьогодні цікавого дня і гарного настрою!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: Добре- погано

 

Мета. Створення спільноти в групі, розвиток навичок спілкування, соціальних навичок: дати дітям відчуття приналежності, вчити піклуватися один про одного, розвивати довіру поміж дітьми, розвивати уміння говорити і слухати один одного, при розмові звертатися на ім’я створювати позитивний настрій в групі.

 

ЗМІСТ ЗАНЯТТЯ – РАНКОВОЇ ЗУСТРІЧІ

 

І. Привітання

1. Запрошення на ранкову зустріч

Діти і вихователь встають у коло. Звучить пісня «Дружать діти» (Додаток 1.)

 

  1. Вітання

Діти разом з учителем промовляють вірш – вітання.

 

Доброго ранку, рідний клас,

Доброго ранку, раді бачити вас!

Доброго ранку, ліси і поля,

Доброго ранку, Вкраїно моя!

Доброго ранку, рідна земля,

Доброго ранку! Всім миру й тепла!

 

  1. Привітання один з одним

Діти вітаються по колу, звертаються один до одного на ім’я і торкаються долоньками.

         Доброго ранку, Аню. Мені дуже приємно тебе бачити.

         Доброго ранку, Назар. Я рада, що ти прийшов.

Учитель: Я також рада бачити всіх вас.

 

ІІ. Обмін інформацією

  1. Вправа «Добре чи погано».

Ми часто чуємо від дорослих: «Так робити не можна, це погано», або «Ти поводишся вірно, це добре». Що ж таке «погано» та «добре»?

 

Учитель показує картки з написами та озвучує їх, учні повинні розділити їх на дві групи.

Пов’язане зображення                                                                    Результат пошуку зображень за запитом "смайлики"

 


Погано

Розірвав

Образив

Посварилися

Відібрав

Штовхнув

Ударив

Зруйнував

 

Добре

Захистив

Відвідав

Обігрів

Допоміг

Поділився

Заспокоїв

Підтримав

 


Обговорення:

  • Як ви розумієте ці вислови?
  • Наведіть приклади відповідних ситуацій.
  1. Перегляд відеоролика «Даруй добро»

 

ІІІ. Групове заняття

  1.  «Вибери варіант»

Як краще спілкуватися з друзями? Виберіть варіант:

 

  • Частіше посміхатися чи бути сердитим і серйозним? Пов’язане зображенняРезультат пошуку зображень за запитом "Добре чи погано поводяться діти"
  • Розповідати про себе чи слухати свого друга?

 

Пов’язане зображення          Результат пошуку зображень за запитом "прізвисько у дітей"

 

  • Називати друга на ім’я чи вживати прізвисько?

 

Пов’язане зображення           Пов’язане зображення

 

  • Говорити про те що цікавить друга чи говорити про те що цікаво тобі?
  • Не мовчати про свої помилки чи приховувати їх вказуючи на помилки інших?

 

Пов’язане зображення           Пов’язане зображення

 

  • Поводитися так як хочеться тобі чи поводитися зі своїм другом так, як би ти хотів, щоб він поводився з тобою?

Пов’язане зображення      Пов’язане зображенняПов’язане зображення

  1. Перегляд відеоролика «Даруй добро» (Додаток 2).

 

ІV. Щоденні новини

А зараз прийшов час щоденних новин. Сьогодні з прогнозом погоди нас познайомить ... (учень, учениця).

Зараз пора року – ...

Місяць – ...

День тижня - …

На вулиці холодно- …

     Учитель знайомить учнів з коротким повідомленням, яке вивішується таким чином, аби всі могли його прочитати на відповідному стенді чи  дошці. Письмове оголошення налаштовує учнів на те, що має вивчатися цього дня, а також дає можливість обміркувати події та навчання попередніх днів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: Скупий складає, а щедрий споживає

Мета. Сформувати лексику до слова «Жадібність»; вчити бути щедрими, поважати інших людей; розвивати навички доброзичливого відношення один до одного.

Створення спільноти в групі, розвиток навичок спілкування, соціальних навичок: дати дітям відчуття приналежності, вчити піклуватися один про одного, розвивати довіру поміж дітьми, розвивати уміння говорити і слухати один одного, при розмові звертатися на ім’я створювати позитивний настрій в групі.

 

ЗМІСТ ЗАНЯТТЯ – РАНКОВОЇ ЗУСТРІЧІ

 

І. Привітання

1. Запрошення на ранкову зустріч. Діти і вихователь встають у коло.

2. Вітання

      Діти беруться за руки, утворюючи коло, і разом з учителем промовляють слова:

                   Від серця до серця лунають вітання:

                 – Прийміть найщиріші мої побажання!

                   Щоб були щасливі, щоб були веселі,

                   Щоб сміхом наповнилась наша оселя.

– А тепер привітайте своїх друзів, розвеселіть їх, скажіть щось приємне і жартівливе. (Розповіді, усмішки, веселинки.)

ІІ. Обмін інформацією.

Які асоціації у вас виникають коли ви чуєте слово «Жадібність»

Учитель за відповідями учнів складає асоціативний кущ до слова.

Послухайте казку «Двоє жадібних ведмежат». (Учитель читає казку)

 

                          Результат пошуку зображень за запитом "казка двоє жадібних ведмежат"

Обговорення:

 

  • Що знайшли ведмежата?
  • Чому не вдалося ведмежатам самим поділити голівку сиру?
  • Що зробила лисичка?
  • Чи задоволені лишилися ведмежата?
  • Хто в цій ситуації виграв?
  • Яка з приказок відповідає цій ситуації: «Як голка у копиці сіна», «Жадібний платить двічі», «У чужих руках шматок здається більшим».

 

ІІІ. Групове заняття «Жителі будиночка щедрості»

 

Результат пошуку зображень за запитом "аплікація будиночок"

 

Учитель:

     Я дізналася, що ви дуже полюбляєте казки. Перед вами будиночок «Щедрості». (Учитель показує макет будиночка). Яких щедрих героїв казок та мультфільмів необхідно запросити до цього будиночка?

     Кожен учень по черзі вибирає серед запропонованих ілюстрацій, та називає казкового героя, вказує назву казки чи мультфільму  у якому зустрічається цей казковий герой. Учням необхідно висловити свою думку, чому вони вважають цього персонажа щедрим, необхідно навести конкретні приклади щедрості героя

 

Пов’язане зображення

ІV. Щоденні новини

Нехай  піднімуть руку ті діти, у кого є які-небудь новини, якими вони бажають поділитися з іншими. Діти по черзі діляться враженнями, новинами, цікавою інформацією.

Учитель повідомляє основні завдання на день, відтворює інформацію на дошці, бажає учням вдалого дня та успіхів.

Тема: Щедра Осінь

 

Мета. Створення спільноти в групі, розвиток навичок спілкування, соціальних навичок: дати дітям відчуття приналежності, вчити піклуватися один про одного, розвивати довіру поміж дітьми, розвивати уміння говорити і слухати один одного, при розмові звертатися на ім’я створювати позитивний настрій в групі.

 

ЗМІСТ ЗАНЯТТЯ – РАНКОВОЇ ЗУСТРІЧІ

 

І. Привітання

1. Запрошення на ранкову зустріч

Діти і вихователь встають у коло.

 

2. Вітання

    - Доброго ранку! —
Ми друзям бажаєм.
- Доброго ранку! –
Всіх друзів вітаєм.
Доброго ранку тобі і мені.
Щирі слова нехай линуть рясні.
- Доброго ранку, ___________ (ім’я дитини)!

(Під час привітання потискують руки товаришеві, який поруч.)

 

  1. Вправа «Комплімент»
    (Учні говорять компліменти одне одному.)

 

ІІ. Обмін інформацією

 

Учитель: Сьогодні ми  одержали листа від невідомого адресата. Щоб дізнатися хто це- давайте разом відгадаємо загадку:

Прийшла дівчина до хати

Взялась хазяйнувати.

Вправно скриню відімкнула-

В жовту свитку все вдягнула……(Осінь )

Учні переглядають відеоролик  «Диво - Осінь», учні підспівують та виконують танцювальні  рухи.

 

ІІІ. Групове заняття

 

  1. Вправа ,,Складання асоціативного куща зі словом «Осінь»

Пов’язане зображення

 

http://abetkaland.in.ua/wp-content/uploads/2018/04/777.jpg

 

Обговорення:

Намалюйте усний портрет осені.

Що вам найбільше подобається восени?

Які дарунки нам приносить Осінь?

Які прикмети осені ви знаєте?

 

  1. Рухова гра: «Відзеркалювання»

 

Інструкція:

Виконайте чотири нескладних завдання, точніше, зімітуйте їх виконання.

 

Завдання такі:

  • Копаємо картоплю на ділянці.
  • Рвемо яблучка з дерева.
  • Вириваємо моркву.
  • Збиваємо горішки.
  • Збираємо грибочки.

 

Пов’язане зображенняОсобливість цих завдань в тому, що кожне з них учасники будуть виконувати попарно, причому партнери встануть один проти одного, і один з них стане на час дзеркалом, тобто буде копіювати всі рухи свого партнера. Потім партнери поміняються ролями.

 

ІV. Щоденні новини

А зараз прийшов час щоденних новин. Сьогодні з прогнозом погоди нас познайомить ... (учень, учениця).

-Складання речення зі словом «Осінь»

-Повторення осінніх місяців.(Скласти з окремих букв.)

-Читання слів, які склали.

-Знайомство з календарем свят на вересень.

-Заповнення календаря природи.

 -Знайомство з планом на день.

 

docx
Додано
10 березня 2020
Переглядів
1893
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку