Календарно-тематичне планування з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» 3 клас

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» 3 клас, ІІ семестр (7 годин на тиждень) відповідно до Типової освітньої програми розробленої під керівництвом Р. Б. Шияна( автори М. С. Вашуленка, Г. В. Ломаковська, Т. П. Єресько)
Перегляд файлу

Інтегрований курс «Я досліджую світ»

(7 годин на тиждень)

 

Зміст уроку

Примітка

Дата

                                      Живі організми. Рослини.

1.

Що потрібно рослинам? Робота з текстом, що «вміють» робити рослини? Складання розповіді «Що рослини роблять удень, а що – вночі?

С. 4.

С. 2.

08.01.

2.

Що потрібно рослинам? Живлення рослин. Назви груп рослин. Пошук цікавих фактів про рослини своєї місцевості.

С. 5.

С. 2.

09.01.

3.

Рослини моєї місцевості. Цікаві факти. Виготовлення аплікації.

С. 5.

С. 2.

09.01.

4.

Рослини моєї місцевості. Цікаві факти. Виготовлення аплікації (продовження).

С. 5.

С. 2.

10.01.

5.

Досліджую квіткові рослини. Будова квіткових рослин. Плоди рослин: соковиті, сухі. Складання розповіді про будову своєї улюбленої квіткової рослини.

С. 6 - 7.

С. 3.

11.01.

6.

Як людина використовує квіткові рослини? Складання міркування. Робота з текстом. Списування. Розбір слів за будовою.

С. 7.

С. 3.

 

11.01.

7.

Дізнаюсь про особливості хвойних рослин. Робота з віршем. Назви хвойних дерев. Порівняння груші і ялини.

С. 8.

С. 4.

12.01.

8.

Будова хвойних рослин. Дослідження дерев своєї місцевості. Порівняння висоти хвойних рослин. Цікаві факти.

С. 9.

С. 4.

15.01.

9.

Звідки взялися рослини? Культурні рослини. Професії людей. Цікаві факти.

C. 12 – 13.

С. 6.

16.01.

10.

Досліджую походження культурних рослин. Робота з текстом. «Звідки в Україну завезли моркву?». Складання казки.

С. 13.

С. 6.

16.01.

11.

Визначаю умови для життя рослин. «Незвичайні пригоди Карини і Валі». Без чого неможливе життя рослин?

С. 14.

 

17.01.

12.

Середовище існування рослин. Які існують види рослин? Складання розповіді за схемою. Види рослин за їхньою потребою у теплі.

С. 15.

 

18.01.

13.

Пристосування рослин. Рослини посушливих степів і прісних водойм. Розгадування ребуса. «Поміркуй і скажи».

С.16.

С. 7.

18.01.

14.

Пристосування рослин. Складання кінцівки казки «Як маленька крапелька допомогла квіточці». Виготовлення квітки в техніці оригамі.

С. 17.

С. 7.

19.01.

15.

Як розмножуються рослини? Способи розмноження рослин. Робота з текстом. Поради щодо виконання практичної роботи «Як розводять фіалки за допомогою листків».

С. 20 – 21.

С. 9.

22.01.

16.

Як розмножуються рослини? Способи розмноження рослин. Виготовлення спінеру «Розвиток рослин».               

С. 20 – 21.

23.01.

17.

Вивчаю різноманітність грибів. Будова гриба. Грибниця. Які гриби людина вирощує штучно? Чи можна дітям куштувати гриби (пошук інформації).

С. 22.

С. 10, з. 1.

23.01.

18.

Що вміють робити гриби? Негативний вплив грибів. «Поміркуй і розкажи». Дієслово.

С. 23.

С. 10.

24.01.

19.

Визначаю користь рослин. Лікарські рослини. Робота з віршем.  Дії з іменованими числами. Твір – опис лікарської рослини (пошук інформації).

С. 24 - 25.

 

25.01.

20.

Коли рослина  - ворог? Отруйні рослини. Установлення відповідності. Назви отруйних кімнатних рослин  Доповідь про свою улюблену кімнатну рослину за планом.

С. 28 - 29.

С. 12.

25.01.

21.

Застосовую знання про рослини. «Дивний ліс». Гра «Я знаю 5 рослин». Цікаві факти. Продовж речення.

С. 30 - 31.

 

26.01.

22.

Діагностувальна робота.

 

29.01.

23.

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Живі організми. Рослини».

 

30.01.

 

Живі організми. Тварини.

.

 

24.

Чи впливають тварини на природу? Групи тварин. Порівняння тварин за розміром та будовою. Значення тварин у природі.

С. 32.

С. 13.

30.01.

25.

«Як людина завдає шкоди тваринам?» (Складання розповіді за обраною світлиною). «Поради людству» (виготовлення плакату).

С. 33.

 

31.01.

26.

«Поради людству» (виготовлення плакату) (продовження).

С. 33.

01.02.

27.

«Як людина завдає шкоди тваринам?» Виготовлення тварини з пластмасових пляшок ( на вибір).

 

01.02.

28.

«Як людина завдає шкоди тваринам?» Виготовлення тварини з пластмасових пляшок ( на вибір) (продовження).

 

 

02.02.

29.

Яких тварин найбільше? Середовище існування комах. Розвиток метелика. «Відгадай кінцівку казки». Вибіркове списування.

С. 36 - 37.

05.02.

30.

Хто заселяє водойми? Особливості будови риб. Морські і прісноводні риби. Цікаві факти.

С. 38 - 39.

С. 15.

06.02.

31.

Хто заселяє водойми?. Дії з іменованими числами. Роль риби для водойм і людини.

С. 38 - 39.

С. 15.

06.02.

32.

Вивчаю тварин суходолу. «Пихата жаба» В Сухомлинський. Якими бувають земноводні.

С. 40.

С. 16.

07.02.

33.

Плазуни. Назви плазунів. Плазуни мого краю. Збір інформації.

С. 41.

С. 16.

08.02.

34.

Плазуни мого краю. Малювання хамелеона.

С. 41.

С. 16.

08.02.

35.

Різноманітність птахів. Будова тіла птахів. Робота з текстом. «Чому в лелеки чорні крила» (складання казки). Розв’язування задач.

С. 44.

С. 18.

09.02.

36.

Способи живлення птахів. Відгадування загадок. Доповнення схеми.

С. 45.

С. 18.

12.02.

37.

Дізнаюся про турботливість птахів. Перелітні та осілі птахи. Робота з текстом: Розрізнення прийменників та префіксів. Розв’язування задач.

С. 46 - 47.

13.02.

38.

«Пташина їдальня». Списування. Як ти допомагаєш взимку осілим птахам.

С. 47.

 

13.02.

39.

«Пташина їдальня». Виготовлення годівнички з використанням пластикової пляшки або паперової коробки.

С. 47.

 

14.02.

40.

Як живуть звірі? Види звірів. Розв’язування задач. Робота з текстом.

С. 48.

С 19.

15.02.

41.

Як живуть звірі? Як ти можеш допомогти  звірам узимку? Чи варто наближатися до диких звірів?

С. 49.

С. 19.

15.02.

42.

Дізнаюся про турботливість звірів. Складання розповіді про звіра, якого зустрічав у лісі. Розв’язування задач.

С.52 - 53 .

16.02.

43.

«Зайчик і горобина» В. Сухомлинський. Форми іменника. Члени речення. Виготовлення зайчика з кольорового паперу.

С. 53.

19.02.

44.

Чим дикі тварини відрізняються від свійських? Яких тварин одомашнила людина? Діаграма Венна. «Свійські та дикі тварини». Цікаві факти. Робота з віршем.

С. 54 – 55.

С. 21.

 

20.02.

45.

Застосовую знання про тварин. Робота з малюнком- схемою. Чим прославилися відомі тварини? Збір інформації.

С. 58 – 59.

20.02.

46.

Застосовую знання про тварин. Виготовлення лепбуку  «Тварини».

 

 

21.02.

47.

Застосовую знання про тварин. Виготовлення лепбуку  «Тварини» (продовження).

 

22.02.

48.

Діагностувальна робота.

 

22.02.

49.

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Живі організми. Тварини».

 

 

23.02.

 

Людина та її організми

 

 

50.

Розрізняю системи органів людини. Назви систем органів та їх значення.

С. 60.

С. 23.

26.02.

51.

Розрізняю системи органів людини. Становлення відповідності. Відгадування загадки. Розв’язування задачі. Цікаві факти.

С. 61.

С. 23.

27.02.

52.

Назви систем органів та їх призначення. Виготовлення книжечки – довідника («Всеосвіта»).

 

27.02.

53.

Вивчаю скелет і м’язи. Навіщо людині скелет і м’язи.

С. 62.

С. 24.

28.02.

54.

Як працюють м’язи. Вправи для правильної постави. Цікаві факти.

С. 63.

С. 24.

29.02.

55.

Вивчаю травну систему. Травлення. Будова травної системи. Що таке поживні речовини?

С. 66.

С. 26.

29.02.

56.

Травлення. Встановлення відповідності між назвами органів і процесами, які відбуваються завдяки їм. Складання розповіді «Закінчи казку».

С. 67.

С. 26.

01.03.

57.

Вивчаю травну систему. Виготовлення рельєфу «Травна система» (пластилін).

 

04.03.

58.

Складаю раціон харчування. Продукти рослинного і тваринного походження.

С. 68.

С. 27.

05.03.

59.

«Здорові» продукти харчування. Розв’язування задачі на знаходження вартості.

С. 69.

С. 27.

05.03.

60

Вивчаю систему органів дихання. Будова дихальної системи.

С. 72.

С. 29.

06.03.

61.

Шлях повітря в організмі людини. Розгадування ребусів: звуко-буквений аналіз слів відгадок.

С. 72 .

С. 29.

07.03.

62.

Легені. Як треба дбати про органи дихання? Дихальні вправи. Складання пам’ятки «Бережи органи дихання!» Розв’язування задачі. Цікаві факти.

С. 73.

С. 29.

07.03.

63.

Будова дихальної системи. Створення макету органів дихання.

 

08.03.

64.

 Будова дихальної системи. Створення макету органів дихання (продовження).

 

11.03.

65.

Дізнаюся про функції кровоносної системи. Складові кровоносної системи.

С. 74.

С. 30.

12.03.

66.

Встановлення відповідності між назвами органів кроносної системи й їх функціями. Цікаві факти.

С. 74.

С. 30.

12.03.

67.

Дослідницький практикум. «Як часто серце виштовхує кров у судини?» Дослід.

С. 75.

С. 30.

13.03.

68.

Розповідь за світлинами «Як можна зміцнити здоров’я». Розв’язування задачі на різницеве порівняння. Цікаві факти.

С. 75.

С. 30.

14.03.

69.

Чи є шкіра органом тіла? Шкіра наш природній одяг. Робота в парах: проведення дослідів «Властивості шкіри».

С. 76.

С. 31.

 

14.03.

70.

Функції шкіри. Похідні шкіри. Чинники, що негативно впливають на шкіру. Розв’язування задачі. Цікаві факти. Робота в групах.

С. 77.

С.31.

15.03.

71.

Про що «говорять» органи чуття? Назви органів чуття. Робота за схемою.

С. 80.

С. 33.

18.03.

72.

Про що «говорять» органи чуття? Робота з віршем. Добір слів-назв органів чуття.

С. 81.

С. 33.

19.03.

73.

Створення порадника «Як треба берегти органи чуття». Творче списування.

С. 81.

С. 33.

19.03.

74.

Застосовую знання про людину та її організм. Уявна екскурсія у музей людського тіла.

С. 82 - 83.

 

20.03.

75.

Застосовую знання про людину та її організм. Виготовлення макетів систем органів людини.

 

 

21.03.

76.

Діагностувальна робота.

 

21.03.

77.

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

22.03.

 

Моя шкільна і місцева громади

 

 

78.

Визначаю правила спілкування. Як краще спілкуватися з друзями. Робота з прислівями та приказками. «Поміркуй і розкажи».

С. 84.

С.34.

01.04.

79.

Як висловити прохання. Правила ввічливості. Розподіл слів за групами. «Закінчи речення».

С. 85.

 

02.04.

80.

Чи вмію я слухати? Спілкування. Правила спілкування.

С. 88.

С. 36.

02.04.

81.

Чи вмію я слухати? Ознаки слухання. Опис уважного слухача.

С. 89.

С. 36.

03.04.

82.

Вчуся розуміти. «Історія про появу мови». Міміка. Жести. Робота в групах: «Показ улюбленої телепередачі без слів».

С. 90

04.04.

83.

Що сприяє порозумінню? Як уникнути непорозумінь? Робота з віршем. Доповнення і розв’язування задачі.

С. 91.

С. 37.

04.04.

84.

Які вчинки корисні для спільноти? Що об’єднує людей? Малюнки корисних вчинків. Хто потребує особливого піклування?

C. 92.

С. 38.

05.04.

85.

Що є основою щасливого життя великої родини, людства? Робота з притчею. Чим ти можеш допомогти іншим? (планування дій). Милосердя. Благодійність у твоєму селищі.

С. 93.

 

08.04.

86.

Волонтерство: навіщо і як допомагати іншим? «Як волонтери допомагають іншим?» (складання розповіді за світлинами). Робота з текстом.

С. 96.

С. 40.

09.04.

87.

Як ти допомагаєш іншим? «Закінчи речення». Робота в парах: розв’язування задач. Створення емблеми волонтерства.

С. 97.

С. 40.

09.04.

88.

Моя громада. Що таке «громада»? Складання текту-розповіді. «До якої громади належиш ти?» Аналіз діаграми.

С. 98.

С. 41.

10.04.

89.

Яких людей можна назвати гідними громадянами? Робота з оповіданням В. Сухомлинського.

С. 99.

С. 41.

11.04.

90.

Шкільна громада. Дії шкільної громади. Правила роботи у шкільній громаді.

С. 100 – 101.

С. 42.

11.04.

91.

Свята шкільної громади. Тиждень української мови у школі. Виготовлення соняшника – символа України.

С. 101.

С. 42.

12.04.

92.

Створення лепбуку «Мова в нашому житті» за зразком.

С. 101.

15.04.

93.

Створення лепбуку «Мова в нашому житті» за зразком (продовження).

С. 101.

16.04.

94.

Застосовую знання про шкільну і місцеву громади. Опитування «Якою я хочу бачити школу?»

С. 104 – 105.

16.04.

95.

Діагностувальна робота.

 

17.04.

96.

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

18.04.

 

Моя культурна спадщина

 

 

97.

Що розповідає про минуле? Пам’ятки минулого. Робота з віршем. Тлумачення значень слів. Відновлення прислів’я.

С. 106.

С. 44.

18.04.

98.

Пам’ятки України. Цікаві факти. Робота з текстом. Розв’язування задачі. Змагання «Хто назве більше музеїв України».

С. 107.

С. 44.

19.04.

99.

Історичні та культурні пам’ятки рідного краю. Види історичних джерел. Робота із загадкою. Що означає вислів « Любити свою країну?»

С. 108.

С. 45.

22.04.

100.

Краєзнавча розвідка. Історичні і культурні пам’ятки Краснопілля.

 

23.04.

101.

Краєзнавча розвідка. Історичні і культурні пам’ятки Краснопілля.

 

23.04.

102.

Культурна спадщина. Ознайомлення з культурною спадщиною Харкова. Складання списку назв історичних та культурних пам’яток рідного краю.

С. 109.

С. 45.

24.04.

103.

Відомі особи культури і мистецтва України: Л. Костенко, М. Лисинко, Б. Ступка, Читання анаграм. Обчислення виразів.

С. 110 - 111.

С. 46.

25.04.

104.

Видатні Українці. Створення проєкту. Збір інформації. Розв’язування кросворду. Правопис власних іменників. Дієслово.

С. 110 - 111.

С. 45.

25.04.

105.

Видатні українці. Павло Арсенович Грабовський.

 

26.04.

106.

Видатні спортсмени/спортсменки України. Впізнай видатних українців. Запис прізвищ в абетковій послідовності. Розв’язування задач.

С. 112 - 113.

С. 47.

29.04.

107.

Видатні спортсмени/спортсменки України. Паралімпійці. Що треба робити, щоб стати видатним спортсменом/спортсменкою? Робота за таблицею. Збір інформації про одного з спортсменів.

 

С. 113.

С. 47.

30.04.

108.

Визначаю способи мандрування. Як люди мандрували в різні часи? Правопис власних назв. Складання розповіді «Цікаві місця України».

С. 116.

С. 49.

30.04.

109.

Мої мандрівки різними видами транспорту. Аналіз фрагментів квитків за поданими питаннями. Дії з іменованими числами, розв’язування задач.

С. 117.

С. 49.

01.05.

110.

Організовую подорож. Маршрут подорожі. Робота з картою. Вибір одягу для подорожі. Аналіз календаря погоди.

С. 118.

С. 50.

02.05.

111.

Організовую подорож. Соляні печери. Цікаві факти. Розв’язування задач на визначення часу. Складання казки про пригоди школярів у соляних печерах.

С. 119.

С. 50.

02.05.

112.

Українські й іноземні винахідники та мандрівники. Творча робота. Складання продовження тексту. Пошук інформації про сучасних українських мандрівників.

С. 122.

С. 52.

03.05.

113.

Українські й іноземні винахідники та мандрівники. Якості мандрівника. Першовідкривачі. Робота з текстом. Пошук інформації про мореплавців.

С. 123.

С. 52.

06.05.

114.

Роль винахідників у нашому житті. Встановлення відповідності між описом і назвою винаходу. Утворення пар «Пофантазуй і стань винахідником».

С. 124.

С. 53.

07.05.

115.

Винаходи людства. Цікаві факти. Перегляд мультфільму. Складання розповіді за світлинами. Творча робота «Як людина могла винайти сірники?»

С. 125.

С. 53.

07.05.

116.

Застосовую знання про культурну спадщину. Пограємо у гру «Моя культурна спадщина».

С. 126 – 127.

08.05.

117.

Діагностувальна робота.

 

09.05.

118

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

09.05.

 

Ми -  громадяни України. Ми - Європейці

 

 

119.

Збираю відомості про минуле. Історичні пам’ятки. Історичне джерело. Збір інформації. Доповнення речень.

С. 128.

С. 54.

10.05.

120.

Способи отримання інформації. Опрацювання легенди. Пошук інформації про походження назви твого селища. Дослідження історичного джерела за пам’яткою.

С. 129.

С. 54.

13.05.

121.

Подорожую в минулому. Перегляд відео про українських козаків. Робота в групах: обговорення зображеного на малюнку. Складання речення з «розсипаних» слів.

С. 132 – 133.

С. 56.

14.05.

122.

Подорожую в минулому. Легенда. Робота з числами. Театралізуємо: створення «козацького війська». Презентація вистави.

С. 133.

С. 56.

14.05.

123.

Що об’єднує українців? Доповнення вірша словами з довідки. «Збери»  прислів’я та приказки.

С. 134 – 135.

С. 57.

15.05.

124.

Україна – демократична держава. «Незалежність». «Правова держава». «Демократія». Встановлення відповідності. Добір синонімів. Складання опису за допомогою прикметників.

С. 138.

С. 59.

16.05.

125.

Права дитини в Україні. «Якщо я буду президентом…».

С. 139.

16.05.

126.

Символи демократичної держави.

С. 139.

С. 59.

17.05.

127.

Робота в парах. Створення лепбуку «Подорожуємо Україною» (збір матеріалів).

 

20.05.

128.

Робота в парах. Створення лепбуку «Подорожуємо Україною».

 

21.05.

129.

Держави-сусіди України. Прапори держав-сусідів України.

С. 140.

С. 60.

21.05.

130.

Складання розповіді про одну з країн держав-сусідів України (збір інформації, заповнення візитівки).

С. 141.

С. 60.

22.05.

131.

Навіщо держави об’єднуються? Європейський Союз. Робота в парах.

С. 144.

С. 61.

23.05.

132.

Навіщо держави об’єднуються? Запис назв в абетковій послідовності. Обчислення значень виразів. Перегляд відео.

С. 145.

С. 61.

23.05.

133.

Застосовую знання за розділом «Ми – громадяни України. Ми – Європейці».

С. 148.

24.05.

134.

Гра «Я знаю міста України». Складання розповіді про країну Європи в яку хотіли мігрувати (за поданою схемою).

С. 148.

27.05.

135.

Застосовую знання за розділом «Ми – громадяни України. Ми – Європейці». Робота з картою Європи. Робота в парах. Гра «Я знаю країни Європи та їхні столиці»

С. 149.

28.05.

136.

Діагностувальна робота.

 

28.05.

137.

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

29.05.

138.

Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

30.05.

139.

Підсумок за рік.

 

30.05.

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
7 січня
Переглядів
551
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку