Пропоную календарно-тематичне планування уроків з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» 1 клас (3 години на тиждень), на ІІ семестр, за програмою О. Я. Савченко, за підручником І. Грущинської, З. Хитрої
«Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ»
за підручником І. Грущинської, 3. Хитрої, І. Дробязко
(3 години на тиждень)
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
Наше третє дослідження — «Людина і світ» |
|||
|
Як називається наша Батьківщина? (с. 3 -6). |
|
|
|
Які державні символи України? (с. 7-8). |
|
|
|
Чим славиться столиця України? (с. 9-10). |
|
|
|
Коли виникла наша держава? (с. 12). |
|
|
|
Які пам’ятки культури прикрашають Україну? (с. 13-14). |
|
|
|
Ким славетна Україна? (с. 15-16). |
|
|
|
Де мій рідний край? Звідки я родом? (с. 18-19). |
|
|
|
Яким був наш край у минулому? (с. 20-21). |
|
|
|
Чим відомий мій рідний край? (с. 22). |
|
|
|
Які пам’ятки природи є в твоєму рідному краї? (с. 24-25). |
|
|
|
Урок-екскурсія. Подорож у природу взимку (с. 26). |
|
|
|
Урок-екскурсія. Праця людей узимку (с. 27). |
|
|
|
Хто вдома «помічник»? (с. 29). |
|
|
|
Із чого складається добробут країни? (с. З0). |
|
|
|
Як підтримати захисників нашої держави? (с. 31). |
|
|
|
Які народи живуть в Україні? (с. 33-34). |
|
|
|
Які в нас країни-сусіди? (с. 35). |
|
|
|
Які країни є на Землі? (с. 36). |
|
|
|
Як визначні винаходи удосконалюють наш світ? (с. 38- 39). |
|
|
|
Яким ми хочемо бачити світ у майбутньому? (с. 40). |
|
|
|
Підбиваємо підсумки: ми досліджуємо світ! (с. 42). |
|
|
Наше четверте дослідження — «Людина і природа» |
|||
|
Як моє життя пов’язане з природою? (с. 43-44). |
|
|
|
Як я буду досліджувати природу? (с. 45). |
|
|
|
Які об’єкти природні, а що створили люди? (с. 46). |
|
|
|
Чому Сонце на Землі — найголовніше? (с. 48). |
|
|
|
Чому без повітря немає життя? (с. 49). |
|
|
|
Мої досліди. Як виявити невидимку-повітря? (с. 50-51). |
|
|
|
Де міститься вода? (с. 53-54). |
|
|
|
Мої досліди. Які властивості має вода? (с. 55). |
|
|
|
Чому нам потрібна вода? (с. 56). |
|
|
|
Що означають слова «земля» і «ґрунт»? (с. 58). |
|
|
|
Який склад має фунт? (с. 59-60). |
|
|
|
Чому кажуть, що родючий ґрунт — «батько» врожаю? (с. 61). |
|
|
|
Якими бувають рослини? (с. 63-64). |
|
|
|
Як вивчати будову рослин? (с. 65). |
|
|
|
Як розрізняти дерева, кущі й трав’янисті рослини? (с. 66). |
|
|
|
Мої спостереження. Якими бувають культурні рослини? (с. 68). |
|
|
|
Яку користь приносять культурні рослини людям? (с. 69). |
|
|
|
Мої досліди. Як вирощувати кімнатні рослини? (с. 70-71). |
|
|
|
Якими бувають тварини? (с. 73-74). |
|
|
|
Хто такі комахи? (с. 75). |
|
|
|
Хто такі риби? (с. 76). |
|
|
|
Хто такі птахи? (с. 78-79). |
|
|
|
Хто такі звірі? (с. 80). |
|
|
|
Як живеться моїм домашнім улюбленцям? (с. 81-82). |
|
|
|
Чому свійські тварини і люди — нерозлучні супутники? (с. 84). |
|
|
|
Як залежить діяльність людей від природних умов? (с. 85- 86). |
|
|
|
Які взаємозв’язки існують у природі? (с. 87-88). |
|
|
|
Урок-екскурсія. Як спостерігати за природою навесні? (с. 90-91). |
|
|
|
Чому якість мого життя залежить від стану природи? (с. 92). |
|
|
|
Що шкодить природі? (с. 93-94). |
|
|
|
Як потрібно поводитися серед природи? (с. 96-97), |
|
|
|
Як оберігати рослини? (с. 98). |
|
|
|
Як не нашкодити тваринам? (с. 99-100). |
|
|
|
Як я можу допомагати природі? (с. 102-103). |
|
|
|
Урок-екскурсія. Які ознаки літа вже помітні в природі? (с. 104-105). |
|
|
|
Підбиваємо підсумки: ми досліджуємо світ! (с. 107). |
|
|