Згідно з навчальною програмою, затвердженою Міністерством освіти і науки України Історія України. Всесвітня історія 5–9 класи (від 07.06.2017 № 804)
Всесвітня історія. Історія України: підруч. для 6 класу загальноосвіт. навч. закладів / О. Г. Бандровський, В. С. Власов. — К. : Генеза, 2014. — 272 с. : іл.
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З ІСТОРІЇ 6 КЛАС
Всесвітня історія. Історія України: підруч. для 6 класу загальноосвіт. навч. закладів / О. Г. Бандровський, В. С. Власов. — К. : Генеза, 2014. — 272 с. : іл.
№ з/п |
Тема уроку |
К-сть годин |
Дата |
ДЗ |
|
Вступ. КОЛИ І ЯК РОЗПОЧАЛАСЯ ІСТОРІЯ ЛЮДСТВА |
|||||
1 |
Предмет і завдання історії. Як працювати з підручником інтегрованого курсу історії |
1 |
|
С. 5-9 |
|
2 |
Періодизації історії людства (антропологічна, археологічна, історична).. |
1 |
|
§1 |
|
3 |
Практична робота: Лічба часу в історії стародавнього світу |
1 |
|
§1 |
|
Розділ 1. ПЕРВІСНІ СПІЛЬНОТИ. АРХЕОЛОГІЧНІ КУЛЬТУРИ |
|||||
4 |
Виникнення та розселення людини |
1 |
|
§2-3 |
|
5 |
Світорозуміння і мораль первісних людей. |
|
|
§ 4 |
|
6 |
Природні умови та спосіб життя первісних людей |
1 |
|
§ 5 |
|
7 |
Суспільна організація за первісних часів |
1 |
|
§ 6 |
|
8 |
Трипільська археологічна культура. |
1 |
|
§ 7 |
|
9 |
Як працюють археологи. Основні стоянки і пам’ятки первісних людей на території України. Практична робота: опис способу життя первісних людей на основі археологічних речових джерел. |
1 |
|
§ 8 |
|
10 |
Узагальнення. Тематичне оцінювання |
1 |
|
|
|
Розділ 2. СТАРОДАВНІ ЦИВІЛІЗАЦІЇ АЗІЇ ТА АФРИКИ |
|||||
11 |
Що в історії називають цивілізацією. Цивілізація долини Нілу. Природно-географічні умови розвитку давньоєгипетської цивілізації. |
1 |
|
§9 |
|
12 |
Міфологія та релігія Давнього Єгипту. |
|
|
§10 |
|
13 |
Повсякдення й господарське життя. Організація суспільства і влади в Давньому Єгипті. |
1 |
|
§11 |
|
13 |
Розквіт і занепад Єгипту |
1 |
|
§12 |
|
14 |
Писемність і мистецтво. |
1 |
|
§13 |
|
15 |
Практична робота: повідомлення про повсякденне життя представників різних верств у стародавньому суспільстві |
1 |
|
§ |
|
16 |
Узагальнення. Тематичне оцінювання. |
1 |
|
§ |
|
17 |
Цивілізації Дворіччя. Організація суспільства і влади у містах-державах і царствах Дворіччя. |
1 |
|
§14 |
|
18 |
Міфологія, писемність і мистецтва. Закони Хаммурапі.
|
1 |
|
§14 |
|
19 |
Фінікія. Природно-географічні умови розвитку. Повсякдення й господарське життя. Фінікійська колонізація. Карфаген. Алфавіт. |
1 |
|
§ 15 |
|
20 |
Ізраїльсько-Юдейське царство: організація влади й суспільства. Єрусалим. Біблія як історичне джерело. |
1 |
|
§ 15 |
|
21 |
Великі імперії Західної Азії |
1 |
|
§ 16 |
|
22 |
Практична робота: зіставлення умов розвитку й характерні ознаки суспільств і держав Давнього Єгипту, з одного боку, і Передньої та Центральної Азії, з іншого |
1 |
|
|
|
23 |
Узагальнення. Тематичне оцінювання |
1 |
|
|
|
Розділ 3. АНТИЧНА ЦИВІЛІЗАЦІЯ |
|||||
24 |
Природно-географічні умови Балканського півострова. |
1 |
|
§ 24 |
|
25 |
Грецька релігія та міфологія. |
1 |
|
§ 25 |
|
26 27 |
Археологічне відкриття Мінойської й Ахейської палацових цивілізацій. |
1 |
|
§ 26 27 |
|
28 |
Давньогрецьке суспільство. Афіни. Спарта. |
1 |
|
§ 30 |
|
29 |
Практична робота: зіставлення суспільний устрій Афін і Спарти, повсякденне життя населення цих міст |
1 |
|
§ 31 |
|
30 |
Греко-перські війни. |
1 |
|
§ 32 |
|
31 |
Утвердження демократії в Афінах за Перикла. |
1 |
|
§ 33 |
|
32 |
Господарювання і повсякденне життя в Давній Греції. |
1 |
|
§ 34 |
|
33 |
Мистецтво Давньої Греції |
1 |
|
§ 36 |
|
34 |
Узагальнення. Тематичне оцінювання |
|
|
|
|
35 |
Підкорення Греції Філіпом II. |
1 |
|
§ 37 |
|
36 |
Утворення імперії Александра Макендонського |
1 |
|
§ 38 |
|
37 |
Александр Македонський |
1 |
|
39 |
|
38 |
Елліністичні держави. Культура елліністичної доби. |
1 |
|
§ 40 |
|
39 |
Велика грецька колонізація. |
1 |
|
§29 |
|
40 |
Заснування античних грецьких поселень на території України (у Північному Причорномор’ї). Практична робота: позначення на контурній карті |
1 |
|
§28 |
|
41 |
Суспільне, господарське життя і побут в античних полісах на території України. |
1 |
|
§ 41 |
|
42 43 |
Взаємини греків і місцевого населення. Кіммерійці, скіфи, сармати, готи, гуни. |
2 |
|
§ 17 18 |
|
44 |
Узагальнення. Тематичне оцінювання. |
1 |
|
|
|
45 |
Природно-географічні умови Апеннінського півострова. Виникнення міста Рима. |
1 |
|
§ 42 |
|
46 47 |
Римська республіка в V–І ст. до н.е.: соціальний устрій та організація влади. Практична робота: порівняти правове становище різних груп громадян, а також громадян і негромадян у Стародавньому Римі |
2 |
|
§43 44 |
|
48 49 |
Диктатура Цезаря. Практична робота: формулювання життєвої позиції історичного персонажа на основі висловів з його творів (на вибір учителя). |
2 |
|
§46 47 |
|
50 |
Римська імперія. Октавіан Август |
1 |
|
§48 |
|
51 |
Римська імперія 1-2 ст. |
1 |
|
§49 |
|
52 |
Місто Рим та повсякденне життя його мешканців |
|
|
§ 50 |
|
53 |
Пантеон римських богів. Римське право. Мистецтво Давнього Риму. |
1 |
|
§ 53 |
|
54 |
Узагальнення. Тематичне оцінювання. |
1 |
|
|
|
55 |
Кризові явища в Римській імперії. |
1 |
|
§ 51 |
|
56 |
Виникнення і поширення християнства. Перетворення християнства на офіційну релігію Римської імперії. |
1 |
|
§52 |
|
57 |
Розпад Римської імперії. Велике переселення народів. Падіння Західної Римської імперії. |
1 |
|
§54 |
|
58 59 |
Походження (витоки) слов’янських народів. Природно-географічні умови історичної прабатьківщини слов’ян. Суспільне та господарське життя і духовний світ |
1 |
|
§ 55 |
|
60 |
Узагальнення. Тематичне оцінювання. |
1 |
|
|
|
Розділ 4. ВИТОКИ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ТА ІНШИХ СУЧАСНИХ ЦИВІЛІЗАЦІЙ |
|||||
61 |
Причини зникнення стародавніх цивілізацій. Сучасні цивілізації на мапі світу. Головні ознаки європейської цивілізації та її історичне підґрунтя |
1 |
|
§ |
|
62 63 |
Китайська цивілізація |
2 |
|
§ 21 22 |
|
64 |
Писемність, освіта та наука у Стародавньому Китаї |
|
|
§ 23 |
|
65-66 |
Індійська цивілізація |
2 |
|
§ 19 20 |
|
67 |
Цивілізаційні взаємодії Практична робота: зіставлення господарства, суспільного життя й культури населення давніх Греції та Риму, з одного боку, й Індії та Китаю, з іншого. |
1 |
|
§ |
|
68 |
Узагальнення. Тематичне оцінювання |
1 |
|
|
|
69 |
Узагальнення до курсу |
1 |
|
|
|
70 |
Повторення |
1 |
|
|
|