Календарно-тематичне планування з історії України для 5 класу, розроблено відповідно до програми для загальноосвітніх навчальних закладів «Історія України. Всесвітня історія. 5 – 9 класи», затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804, до підручника "Вступ до історії. 5 клас" Щупак І., Піскарьова І., Бурлака О.; Київ, "Оріон", 2018 р.
5 клас. Пропедевтичний курс «Вступ до історії» (1 год. на тиждень)
Календарно-тематичне планування уроків
(Розроблено відповідно до програми для ЗНЗ «Історія України. Всесвітня історія. 5 – 9 класи», затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804)
№ з/п |
Кіл. год. |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
1 |
1 |
Вступ. Що вивчає історія. |
|
|
2 |
1 |
Тема 1. Відлік часу в історії Календарний та історичний час. |
|
|
3 |
1 |
Історія України та Європи на шкалі часу. |
|
|
4 |
1 |
Практичне заняття. Відлік часу в історії. |
|
|
5 |
1 |
Узагальнення знань за темою «Відлік часу в історії». Тематичне оцінювання. |
|
|
6 |
1 |
Тема 2. Де відбувається історія Історична карта. |
|
|
7 |
1 |
Україна на картах упродовж історії. |
|
|
8 |
1 |
Сучасна Україна та її сусіди. Історико-географічні регіони України. |
|
|
9 |
1 |
Практичне заняття. Рідний край на карті України. |
|
|
10 |
1 |
Узагальнення знань за темою «Де відбувається історія». Тематичне оцінювання. |
|
|
11 |
1 |
Тема 3. Джерела до вивчення історії Історичні джерела. |
|
|
12 |
1 |
Писемні та усні історичні джерела. |
|
|
13 |
1 |
Речові історичні джерела. |
|
|
14 |
1 |
Практичне заняття. Місця, де зберігають історичні джерела. |
|
|
15 |
1 |
Узагальнення знань за темою «Джерела до вивчення історії». Тематичне оцінювання. |
|
|
16 |
1 |
Тема 4. Історія України в пам’ятках Пам’ятки та пам’ятники історії. |
|
|
17 |
1 |
Княжа Русь-Україна в пам’ятках історії. |
|
|
18 |
1 |
Козацька Україна в пам’ятках історії. |
|
|
19 |
1 |
Українська революція і боротьба за збереження державності (1917 – 1921 рр.). |
|
|
20 |
1 |
Пам’ять про Голодомор 1932 – 1933 рр. |
|
|
21 |
1 |
Україна в роки Другої світової війни. |
|
|
22 |
1 |
Проголошення незалежності України. Революція Гідності. |
|
|
23 |
1 |
Практичне заняття. Пам’ятки історії або пам’ятники рідного краю. |
|
|
24 |
1 |
Узагальнення знань за темою «Історія України в пам’ятках». Тематичне оцінювання. |
|
|
25 |
1 |
Тема 5. Дослідники історії Історичний факт, історична особа, історичне дослідження. |
|
|
26 |
1 |
Видатні українські історики. |
|
|
27 |
1 |
Практичне заняття. Повідомлення з історії родини, презентація родинного дерева / Художні твори про минуле України (на вибір). |
|
|
28 |
1 |
Узагальнення знань за темами «Історія України в пам’ятках», «Дослідники історії». Тематичне оцінювання. |
|
|
29 |
1 |
Тема 6. Усе має минуле Праця і господарство: колись і сьогодні. |
|
|
30 |
1 |
Українські міста і села в минулому і тепер. |
|
|
31 |
1 |
Українські школи та університети. |
|
|
32 |
1 |
Дозвілля та турбота про здоров’я в минулому і тепер. |
|
|
33 |
1 |
Практичне заняття. Міні-проект (на вибір) про харчування людей у минулому; про родинні традиції та свята; про одяг людини в минулому. |
|
|
34 |
1 |
Узагальнення знань за темою «Усе має минуле». Тематичне оцінювання. |
|
|
35 |
1 |
Підсумковий урок. |
|
|