Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу: «Де відбувається історія» 5-А клас І ВАРІАНТ

Про матеріал

Тест №2 (Історія 5 клас)

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу:

«Де відбувається історія»

5-А клас

Дата _______________________ Прізвище, ім'я _______________________

І ВАРІАНТ

Перегляд файлу

 

Тест №2 (Історія 5 клас)

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу:

«Де відбувається історія»

5-А клас

Дата _______________________  Прізвище, ім’я _______________________

І ВАРІАНТ

І рівень (1 бал)

Початковий рівень

1. Завдяки чиїм картографічним творам назва Україна набула поширення на європейських картах:

А) М. Грушевського;

Б) Б. Хмельницького;

В) Г. де Боплана;

Г) О. Драгоманова.

2. Як називається перша держава на українських землях:

А) Київська Русь;

Б) Гетьманщина;

В) Україна;

Г) Слобожанщина.

3. Яка назва є етнографічна:

А) Волинь;

Б) Львівська область;

В) Чернігівщина;

Г) Гуцульщина.

4. Яка держава існувала на території України у середині ХІІІ ст.:

А) Галицько-Волинська держава;

Б) Гетьманщина;

В) Київська Русь;

Г) Україна.

5. Яким кольором на географічних картах позначають гори:

А) синім;

Б) жовтим;

В) коричневим;

Г) чорним.

6. Головна річка України:

А) Десна;

Б) Південний Буг;

В) Дніпро;

Г) Дністер.

 

ІІ рівень (1 бал)

7. Дайте визначення терміна:

«Історична карта» — це

________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

8. Дайте визначення терміна:

«Легенда карти» - це

________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

ІІІ рівень (1 бал)

 

Достатній рівень

9. Як позначають на історичні карті перелічені нижче обєкти? Зобразіть їх.

 

А) Дві різні території або держави -

 

 

Б) Перехід певного району від однієї держави до іншої –

 

 

 

В) Місця битви –

 

 

            

10. Назвіть  чотири історико - географічних регіонів України:

 

-

 

-

 

-

 

-

 

ІV рівень (2 бала)

Високий рівень

11.  Наведіть приклади назв своєї місцевості, з яких можна довідатись про минуле. Поясніть, як назви стають у пригоді історикам.

 

 

Оцінка____________

 

 

docx
До підручника
Історія України (Вступ до історії) 5 клас (Власов В.С.)
Додано
11 листопада 2018
Переглядів
1404
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку