Тест №2 (Історія 5 клас)
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу:
«Де відбувається історія»
5-А клас
Дата _______________________ Прізвище, ім'я _______________________
І ВАРІАНТ
Тест №2 (Історія 5 клас)
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу:
«Де відбувається історія»
5-А клас
Дата _______________________ Прізвище, ім’я _______________________
І ВАРІАНТ
І рівень (1 бал)
Початковий рівень
1. Завдяки чиїм картографічним творам назва Україна набула поширення на європейських картах:
А) М. Грушевського;
Б) Б. Хмельницького;
В) Г. де Боплана;
Г) О. Драгоманова.
2. Як називається перша держава на українських землях:
А) Київська Русь;
Б) Гетьманщина;
В) Україна;
Г) Слобожанщина.
3. Яка назва є етнографічна:
А) Волинь;
Б) Львівська область;
В) Чернігівщина;
Г) Гуцульщина.
4. Яка держава існувала на території України у середині ХІІІ ст.:
А) Галицько-Волинська держава;
Б) Гетьманщина;
В) Київська Русь;
Г) Україна.
5. Яким кольором на географічних картах позначають гори:
А) синім;
Б) жовтим;
В) коричневим;
Г) чорним.
6. Головна річка України:
А) Десна;
Б) Південний Буг;
В) Дніпро;
Г) Дністер.
ІІ рівень (1 бал)
7. Дайте визначення терміна:
«Історична карта» — це
________________________________________________________________________________________________________________________________________
8. Дайте визначення терміна:
«Легенда карти» - це
________________________________________________________________________________________________________________________________________
ІІІ рівень (1 бал)
Достатній рівень
9. Як позначають на історичні карті перелічені нижче об’єкти? Зобразіть їх.
А) Дві різні території або держави -
Б) Перехід певного району від однієї держави до іншої –
В) Місця битви –
10. Назвіть чотири історико - географічних регіонів України:
-
-
-
-
ІV рівень (2 бала)
Високий рівень
11. Наведіть приклади назв своєї місцевості, з яких можна довідатись про минуле. Поясніть, як назви стають у пригоді історикам.
Оцінка____________