Календарно-тематичне планування
з курсу «Вступ до історії України та громадянської освіти» 5 клас
Створено на основі Навчальної програми курсу «Вступ до історії України та громадянської освіти» для учнів 5 класів закладів загальної середньої освіти, затвердженої рішенням педагогічної ради від «___» __________ 2022 р., протокол №___, яка складена відповідно до модельної навчальної програми «Вступ до історії України та громадянської освіти. 5 клас для закладів загальної середньої освіти
(автори Бурлака О.В., Власова Н.С., Желіба О.В., Майорський В.В., Піскарьова І.О., Щупак І.Я.)
(наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 №795)
Підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти (2022 р.)
(автори: Щупак І. Я., Бурлака О. В., Піскарьова І. О., Посунько А. С.)
(35 годин на рік, 1 година на тиждень)
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
І семестр |
|||
|
|
Вступ |
|
Науки, що вивчають минуле |
|||
|
|
Історія як наука про розвиток людства |
|
|
|
Джерела історичної інформації |
|
|
|
Допоміжні історичні дисципліни |
|
|
|
Минуле світу в археологічних пам’ятках |
|
|
|
Писемні пам’ятки, фольклор і сучасні візуальні джерела про історію |
|
|
|
Узагальнення і тематичний контроль |
|
Історичний час і простір |
|||
|
|
Розвиток уявлень про лічбу часу в народів світу та на теренах України |
|
|
|
Розвиток систем літочислення. |
|
|
|
Лічба часу в історії. |
|
|
|
Способи упорядкування хронологічних даних |
|
|
|
Історична карта (мапа) |
|
|
|
Українські землі на картах впродовж історії |
|
|
|
Узагальнення і тематичний контроль |
|
Історична наука та історична пам’ять |
|||
|
|
Становлення історичної науки |
|
|
|
Науковий період розвитку історичних знань |
|
ІІ семестр |
|||
|
|
Історичні дослідження на теренах України |
|
|
|
Міфи в історії |
|
|
|
Історична пам’ять. Культура пам’яті |
|
|
|
Історія України в пам’ятках і пам’ятниках. |
|
|
|
Узагальнення і тематичний контроль |
|
Розвиток людства упродовж історії |
|||
|
|
Поява і розселення людини на Землі |
|
|
|
Періодизація історії людства від давнини до сучасності: стародавній світ |
|
|
|
Періодизація історії людства від давнини до сучасності: середні віки |
|
|
|
Періодизація історії людства від давнини до сучасності: новий час |
|
|
|
Періодизація історії людства від давнини до сучасності: новітня історія |
|
|
|
Людина і довкілля протягом історії: господарювання, проблема ресурсів |
|
|
|
Розвиток людських спільнот від первісних громад до держави |
|
|
|
Людина в спільноті |
|
|
|
Історія людини і родини – частина історії України |
|
|
|
Народи, які проживають на теренах України |
|
|
|
Міфологія та релігія |
|
|
|
Світогляд, наукові знання та художня культура людства. |
|
|
|
Узагальнення і тематичний контроль |
|
|
|
Узагальнення до курсу «Вступ до історії України та громадянської освіти» |
|