Календарне планування предмета ДИЗАЙН І ТЕХНОЛОГІЇ 3клас
Програма: Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Савченко О. Я. 3- 4 клас ( Наказ Міністерства освіти і науки України від 08.10.2019 року № 1273)
Підручник: Я досліджую світ: підруч. для 3 кл. закл. загальн. середн. о освіти (у 2-х частинах): Частина 2 (Інформатика та дизайн і технології) / Вікторія Вдовенко, Наталка Котелянець, Олена Агєєва. – Київ: Грамота, 2020. – 144с.: іл.
Календарне планування предмета
ДИЗАЙН І ТЕХНОЛОГІЇ
3клас
Програма: Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Савченко О. Я. 3- 4 клас ( Наказ Міністерства освіти і науки України від 08.10.2019 року № 1273)
Підручник: Я досліджую світ: підруч. для 3 кл. закл. загальн. середн. о освіти (у 2-х частинах): Частина 2 (Інформатика та дизайн і технології) / Вікторія Вдовенко, Наталка Котелянець, Олена Агєєва. – Київ: Грамота, 2020. – 144с.: іл.
Загальний обсяг навчального часу – 35 годин
Тижневе навантаження – 1 години
№ п/п |
Дата |
Тема |
Примітки |
І семестр |
|||
1 |
|
Калина — символ України. Квілінг. Виготовлення калини в техніці квілінгу ( с.6 – 8 ). |
|
2 |
|
Виготовлення тварин в техніці квілінгу. Риба в акваріумі (с.12 – 13 ). |
|
3 |
|
Графічний спосіб подання інформації. Технологічна картка. Виготовлення тваринки з рухомими з’єднаннями (с.17 – 19 ). |
|
4 |
|
Орігамі. Виготовлення грибів у техніці орігамі (с.22 – 23 ). |
|
5 |
|
Мозаїка з паперу. Створення зображення фруктів в техніці рваної мозаїки (с.27 – 28 ). |
|
6 |
|
Мозаїка в техніці торцювання. Квіти в техніці торцювання (с.31 – 32). |
|
7 |
|
Засіб зберігання інформації. Блокнот-записничок ( с. 36) |
|
8 |
|
Креслення – джерело інформації. Вітрячок (с.39 – 40). |
|
9 |
|
Робота з волокнами та нитками. Помпон з ниток (с. 43 – 46). |
|
10 |
|
Лялька-мотанка з ниток (с.49 – 50). |
|
11 |
|
Види та властивості тканини. Аплікація з тканини «Пташка» (с. 53 – 55). |
|
12 |
|
Моделювання з різних матеріалів. Моделювання човна (с.57 – 59). |
|
13 |
|
Моделювання з різних матеріалів. Аплікація з тканини «Кіт» (с. 62 ). |
|
14 |
|
Як полагодити книжку (с.65 – 67 ). |
|
15 |
|
Проєкт «Ялинкові прикраси» |
|
16 |
|
Проєкт «Ялинкові прикраси» |
|
ІІ семестр |
|||
17 |
|
Стібки та шви. Шов «уперед голка». М’яка іграшка «Дзвіночок» (с. 70 – 72). |
|
18 |
|
Вирощування кімнатних рослин |
|
19 |
|
Барельєф. Виготовлення барильєфу «Павич» за технологічною карткою (с.84 – 85). |
|
20 |
|
Об’ємні вироби з дроту. Кумедні чоловічки з дроту (с.88 – 90). |
|
21 |
|
Народна іграшка. Іграшка-свистунець (с.92 – 93). |
|
22 |
|
Мистецтво колажу. Колаж «Корисні продукти» (с.96 – 97 ). |
|
23 |
|
Севрірування святкового столу. Складання серветок для сервірування столу ( с. 99 – 100 ). |
|
24 |
|
Приготування страв. Приготування та презентація бутербродів (с. 104 – 105). |
|
25 |
|
Квітка для мами ( с. 107 – 109). |
|
26 |
|
Пришивання ґудзиків з чотирма отворами. Квітка соняшник (с.112 – 113 ). |
|
27 |
|
Іграшки на основі циліндра або конуса (с. 115 – 116 ). |
|
28 |
|
Витинанки. Витинанка «Дерево життя» (с. 118 – 119). |
|
29 |
|
Витинанка «Ажурний метелик» (с. 121 – 122 ). |
|
30 |
|
Об’ємне орігамі. Орігамі «Стрибаюча жаба» (с. 125 – 126 ). |
|
31 |
|
Гофрування паперу. Морські мешканці (с.129 – 130). |
|
32 |
|
Вигитовлення штучних квітів. Паперова квітка «Нарцис» (с.132 – 134 ). |
|
33 |
|
Проєкт «Предмети побуту для оздоблення інтер’єру» (с.135 -137 ). |
|
34 |
|
Посуд у техніці пап’є-маше за готовою формою (с. 138 – 140 ). |
|
35 |
|
Підводимо підсумки. Виставка робіт. |
|