Урок "Що робити,якщо відчуваєш брак енергії?"

Про матеріал
Під час уроку розглядається дуже актальне питання : "Що робити,якщо відчуваєш брак енергії?"Діти,розглядаючи різні життєві ситуації,обговорюють у групах,складають діаграми,знайомляться з новою інформацією,діляться враженнями,дають поради друзям тощо.
Перегляд файлу

Я досліджую світ(3 клас)

Що робити, якщо відчуваєш брак енергії?

Хід уроку

 

  1. Ранкова зустріч

В цей чудовий світлий час,

Ранкова зустріч настала в нас,

Вона енергію вселяє

І до навчання надихає!

 

  • Сьогодні привітатися нам допоможуть цеглинки. Виберіть колір цеглинки, який вам подобається.

Червоний колір ­­– колір активності. Символізує рух вперед, життєву енергію, оптимізм.

Оранжевий – колір щастя, тепла Сонця. Тепла енергія.

Жовтий – Сонячна енергія, яка дає життя. Колір благополуччя.

Зелений – символ життя, пробудження, миролюбність.

Блакитний – колір милосердя, добра, чистоти.

Синій – прагнення до знань.

  • Привітайтеся і побажайте другові щось, що асоціює колір цеглинки.
  • А я вам бажаю енергію для нових звершень!
  • Напишіть на спині яке сьогодні число?
  • Напишіть першу літеру для тижня?
  • Напишіть останню букву місяця?
  • Яка пора року? Скільки складів в цьому слові?

 

  • Перехід до мнемотаблиць* (ознаки цієї пори)

Зимою…

Взимку…

  • За якою темою ми працюємо? (Енергія)

 

  1. Сьогодні ми розглянемо питання: Що робити, якщо відчуваєш брак енергії?

 

  • Наші друзі вирішили піти на пошуки кварцу, але Номуя не захотів, оскільки відчував, що йому бракує енергії. Давайте розглянемо, як поводять люди в подібних ситуаціях.

Завдання 1 – діаграма результатів

26 дітей опитала Блискавка

  • Аналіз діаграми
  • Визначити, яке судження істине, а я яке хибне. (с.17,завдання по робочому зошиту)
  • Картка «Енергія».

 

  • А зараз ви попрацюєте в групах:

Складіть свою вежу – способи відновлення енергії, які ти зазвичай застосовуєш.

 

  • Презентація груп, дослідження

 

  • Щоб додати позитивної енергії, нашому організмові варто зробити руханку, співаючи пісню. (Фізхвилинка)

 

Завдання 3 (с.18,робочий зошит) 

  • Виконай обчислення, що обрала Даринка?
  • В чому користь цього смаколика?
  • Ще що потрібно нашому організму?

 

  • Робота в групах (матеріал ознайомлення на картках)

1-ша група: Білки

2-га група: Жири

3-я група: Вуглеводи

4-та група: Вітаміни (виступ команд)

 

  • Придумайте 2 запитання до команд } резерв
  • Відповідь дітей.
  • Цікаво знати (затрати енергії людиною)
  • Творче завдання (№4, с.18-робочий зошит)

 

                                           Розфарбуй кекс

Наведи по контуру

 

  1. Рефлексія
  • Що потрібно робити, якщо відчуваєш брак енергії?
docx
Додано
7 серпня 2021
Переглядів
3139
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку