Я досліджую світ(3 клас)
Що робити, якщо відчуваєш брак енергії?
Хід уроку
-
Ранкова зустріч
В цей чудовий світлий час,
Ранкова зустріч настала в нас,
Вона енергію вселяє
І до навчання надихає!
-
Сьогодні привітатися нам допоможуть цеглинки. Виберіть колір цеглинки, який вам подобається.
Червоний колір – колір активності. Символізує рух вперед, життєву енергію, оптимізм.
Оранжевий – колір щастя, тепла Сонця. Тепла енергія.
Жовтий – Сонячна енергія, яка дає життя. Колір благополуччя.
Зелений – символ життя, пробудження, миролюбність.
Блакитний – колір милосердя, добра, чистоти.
Синій – прагнення до знань.
-
Привітайтеся і побажайте другові щось, що асоціює колір цеглинки.
-
А я вам бажаю енергію для нових звершень!
-
Напишіть на спині яке сьогодні число?
-
Напишіть першу літеру для тижня?
-
Напишіть останню букву місяця?
-
Яка пора року? Скільки складів в цьому слові?
-
Перехід до мнемотаблиць* (ознаки цієї пори)
Зимою…
Взимку…
-
За якою темою ми працюємо? (Енергія)
-
Сьогодні ми розглянемо питання: Що робити, якщо відчуваєш брак енергії?
-
Наші друзі вирішили піти на пошуки кварцу, але Номуя не захотів, оскільки відчував, що йому бракує енергії. Давайте розглянемо, як поводять люди в подібних ситуаціях.
Завдання 1 – діаграма результатів
26 дітей опитала Блискавка
-
Аналіз діаграми
-
Визначити, яке судження істине, а я яке хибне. (с.17,завдання по робочому зошиту)
-
Картка «Енергія».
-
А зараз ви попрацюєте в групах:
Складіть свою вежу – способи відновлення енергії, які ти зазвичай застосовуєш.
-
Презентація груп, дослідження
-
Щоб додати позитивної енергії, нашому організмові варто зробити руханку, співаючи пісню. (Фізхвилинка)
Завдання 3 (с.18,робочий зошит)
-
Виконай обчислення, що обрала Даринка?
-
В чому користь цього смаколика?
-
Ще що потрібно нашому організму?
-
Робота в групах (матеріал ознайомлення на картках)
1-ша група: Білки
2-га група: Жири
3-я група: Вуглеводи
4-та група: Вітаміни (виступ команд)
-
Придумайте 2 запитання до команд } резерв
-
Відповідь дітей.
-
Цікаво знати (затрати енергії людиною)
-
Творче завдання (№4, с.18-робочий зошит)
Розфарбуй кекс
Наведи по контуру
-
Рефлексія
-
Що потрібно робити, якщо відчуваєш брак енергії?