Календарно-тематичне планування з літературного читання для 3 класу, 2 семестр (за підручником Олександри Савченко)
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
ПРОГРАМА. Типова освітня програма, розроблена під керівництвом
О. Савченко 3-4 клас, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від
12.08.2022 року №743
ПІДРУЧНИК. «Українська мова та читання. Частина 2, 3 клас»,
О.Я. Савченко
4 години на тиждень
II семестр
№ п/п |
Дата
|
Тема уроку
|
Примітка
|
|||
Як не любить свій край |
||||||
|
|
Робота з дитячою книжкою. Зачарувала все зима (Поетичні твори про зиму) |
|
|||
|
|
Рідний край — земний рай. В. Гринько «Рідний край» (напам’ять) |
с. 80-81 |
|||
|
|
Діагностувальна робота. Читання напам’ять |
|
|||
|
|
Рідний край — земний рай. О. Палійчук «Київ» |
с. 81 |
|||
|
|
Вірші вихованців Павлиської школи. Д. Телкова «Героям» |
с. 82 |
|||
|
|
Вірші вихованців Павлиської школи. М. Малолітко «Воїнові, який захищає Вітчизну» |
с. 82-83 |
|||
|
|
Україна в мініатюрі. О. Кротюк «Наші скарби». Переказування уривка тексту |
с. 83-84 |
|||
|
|
Шевченко завжди житиме серед нас. Т. Щербаченко (Стус) «Український лицар». Навчальне аудіювання |
с. 85-86 |
|||
|
|
Робота з дитячою книжкою. Робота із довідковою літературою. Невідоме і цікаве про загадковий світ природи |
|
|||
|
|
Земля — це книга, у якій історія твого народу. Н. Поклад «Гарно жити у селі...» |
с. 87 |
|||
|
|
Земля — це книга, у якій історія твого народу. М. Вінграновський «Сама собою річка ця тече...» |
с. 88 |
|||
|
|
Діагностувальна робота. Аудіювання |
|
|||
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Народні умільці. Н. Олійник «Гончарики з Опішного». Загадка-добавлянка |
с. 88-90 |
|||
|
|
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Як не любить свій край» |
с. 91 |
|||
Літературні казки. П’єса-казка. Байки |
||||||
|
|
Чарівні казки. Поміркуємо над казкою. В. Бичко «Казка— вигадка...». А. Дімаров «Для чого людині серце» |
с. 92-95 |
|||
|
|
Поміркуємо над казкою. А. Дімаров «Для чого людині серце» (закінчення) |
с. 95-98 |
|||
|
|
Робота з дитячою книжкою. Про дитинство славетних українців та українок |
|
|||
|
|
Творчість Олександра Дерманського. Сила духу головного героя. С. Дерманський «Білячок» |
с. 98-99 |
|||
|
|
Сила духу головного героя. С. Дерманський «Білячок» (продовження) |
с.99-101 |
|||
|
|
Сила духу головного героя. С. Дерманський «Білячок» (закінчення) |
с. 101-103 |
|||
|
|
Творчість Джані Родарі. Упертість чи допитливість? Дж. Родарі «Дорога, що нікуди не вела» |
с.104- 105 |
|||
|
|
Упертість чи допитливість? Дж. Родарі «Дорога, що нікуди не вела» |
с. 105-107 |
|||
|
|
П’єса-казка. Н. Осипчук «Стрімкий, як вітер» (скорочено). Дія перша, дія друга |
с. 108-110 |
|||
|
|
П’єса-казка. Н. Осипчук «Стрімкий, як вітер» (скорочено). Дія третя, дія четверта |
с. 111—115 |
|||
|
|
Робота з дитячою книжкою. Кожна пригода – для розумників нагода. |
|
|||
|
|
Медіавіконце: афіша вистави. Як створити афішу вистави? |
с. 116 |
|||
|
|
Веселе слово. Б. Бойко «У театрі». Складання порад для глядачів |
с. 117 |
|||
|
|
Байки. Леонід Глібов «Лебідь, Щука і Рак» (напам’ять) |
с. 118-119 |
|||
|
|
Діагностувальна робота. Читання напам’ять |
|
|||
|
|
Чужому лихові не смійся. Л. Глібов «Чиж та Голуб». |
с. 120 |
|||
|
|
Краще першим завжди привітатись! А. Костецький «Добра порада» |
с. 121 |
|||
|
|
Діагностувальна робота. Читання мовчки |
|
|||
|
|
Робота з дитячою книжкою. Кожна пригода – для розумників нагода |
|
|||
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Літературні казки. П’єса-казка. Байки» |
с. 122 |
|||
Поезії про дивосвіт природи |
||||||
|
|
Картини природи в поезії. Л. Забашта «Дивосвіт, дивосвіт...» |
с. 123-124 |
|||
|
|
Картини природи в поезії. Т. Шевченко «За сонцем хмаронька пливе...». Виразне читання |
с. 124-125 |
|||
|
|
Картини природи в поезії. Леся Українка «Плине білий човник...» |
с. 125 |
|||
|
|
Картини природи в поезії . Олександр Олесь «В небі жайворонки в’ються...» |
с. 126 |
|||
|
|
Замилування красою поля. М. Сингаївський «Волошкове поле» |
с. 127 |
|||
|
|
Картини природи в поезії. Д. Павличко «Дядько Дощ» |
с. 128 |
|||
|
|
Робота з дитячою книжкою. Будить березень весну |
|
|||
|
|
Картини природи в поезії . Л. Костенко «Шипшина важко віддає плоди...» (напам ’ять) |
с. 129 |
|||
|
|
Діагностувальна робота. Читання напам’ять |
|
|||
|
|
Пташка, яка в’яже рукавичку. А. Качан «Розливається Дунай...». Виразне читання |
с. 129 |
|||
|
|
Медіавіконце: мініпроєкт. Створення обкладинки книжки «Мій улюблений вірш» |
с. 130 |
|||
|
|
Діагностувальна робота. Робота з літературним твором/медіатекстом |
|
|||
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Поезії про дивосвіт природи» |
с. 131 |
|||
Все добре переймай, а недобре — виправляй |
||||||
|
|
Гарні не красиві слова, а красиві діла. В. Сухомлинський «Красиві слова і красиве діло |
с. 132-133 |
|||
|
|
Робота з дитячою книжкою. Красиві діла у творах Василя Сухомлинського |
|
|||
|
|
Переказування оповідання. В. Сухомлинський «Красиві слова і красиве діло» |
с. 132-133 |
|||
|
|
Чому важлива щира турбота? Т. Майданович «Телефонна розмова» |
с. 134 |
|||
|
|
Т. Майданович «Телефонна розмова». Інсценізація вірша з розігруванням продовження розмови |
с. 134 |
|||
|
|
На друзів зла тримати не можна! Н. Деменкова «Дружок і Образа». Визначення головної думки твору |
с. 135-136 |
|||
|
|
Цінність дружби. «Я друзів не продаю» |
с. 136- 137 |
|||
|
|
Зрозуміти й підтримати інших. Н. Гербіш «Різні культури» |
с. 137-138 |
|||
|
|
Зрозуміти й підтримати інших. Н. Гербіш «Різні культури» |
с. 138-140 |
|||
|
|
Робота з дитячою книжкою. Про наших улюбленців |
|
|||
|
|
Н. Кир’ян «Ми з вами в цьому світі не самі...» (напам’ять) |
с. 141 |
|||
|
|
Діагностувальна робота. Читання напам’ять |
|
|||
|
|
Про наших улюбленців. М. Вітлер «Кошеня пропало» |
с. 141-142 |
|||
|
|
Волохатий друг. А. Костецький «Спішу додому»
|
с. 143-144 |
|||
|
|
Собака-рятівник. «Пес, відомий на весь світ» (за матеріалами інтернет-джерел) |
с. 144-146 |
|||
|
|
Веселе слово. О. Сенатович «Балакуни» |
с. 146 |
|||
|
|
Діагностувальна робота. Читання вголос |
|
|||
|
|
Робота з дитячою книжкою. Про винаходи і винахідників |
|
|||
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Все добре переймай, а недобре — виправляй» |
с. 147 |
|||
Іскринки творчості |
||||||
|
|
Фантазуй і створюй! В. Коломієць «Ліс і Лис» |
с. 148-149 |
|||
|
|
Медіавіконце: мініпроєкт. Колаж «Про мене» |
с. 150 |
|||
|
|
Природа надихає. С. Жупанин «Намалюю вітер тихий...» |
с. 151 |
|||
|
|
Природа надихає. В. Ткаченко «Лісове коріння» |
с.152 |
|||
|
|
Казкові образи на засніжених деревах. О. Єфімов «Тут усе є...» |
с. 152-154 |
|||
|
|
Як здійснити мрію. Д. Гельнер «Розмова з фортепіано» |
с. 154 |
|||
|
|
Робота з дитячою книжкою. Стежинкою творчості |
|
|||
|
|
Д. Гельнер «Розмова з фортепіано». Перетворення вірша на розповідь про своє творче захоплення |
с. 154 |
|||
|
|
Розпізнавай і розвивай свої здібності. В. Сухомлинський «Співуча пір’їнка» (уривок 30-35 слів напам’ять) |
с. 155 |
|||
|
|
Діагностувальна робота. Читання напам’ять |
|
|||
|
|
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Іскринки творчості» |
с. 156 |
|||
|
|
Що читати влітку? Ознайомлення зі списком літератури і деякими творами, рекомендованими для читання влітку |
|
|||
|
|
Підсумковий урок за рік
|
|
|||