Календарно-тематичне планування з літературного читання для 3 класу, 2 семестр (за підручником Олександри Савченко)

Про матеріал

Календарно-тематичне планування з літературного читання для 3 класу, 2 семестр (за підручником Олександри Савченко)

Перегляд файлу

ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ

ПРОГРАМА. Типова освітня програма, розроблена під керівництвом

О. Савченко 3-4 клас, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від  

12.08.2022 року №743

ПІДРУЧНИК. «Українська мова та читання. Частина 2, 3 клас», 

О.Я. Савченко

  4 години на тиждень

II семестр

 

п/п

Дата

 

Тема уроку

 

Примітка

 

Як не любить свій край

  1.           

 

Робота з дитячою книжкою.  Зачарувала все зима (Поетичні твори про зиму)

 

  1.           

 

Рідний край — земний рай. В. Гринько «Рідний край» (напам’ять)

с. 80-81

  1.           

 

Діагностувальна робота. Читання напам’ять

 

  1.           

 

Рідний край — земний рай.  О. Палійчук «Київ»

с. 81

  1.           

 

Вірші вихованців Павлиської школи. Д. Телкова

«Геро­ям»     

с. 82

  1.           

 

Вірші вихованців Павлиської школи. М. Малолітко «Воїнові, який захищає Вітчизну»    

с. 82-83

  1.           

 

Україна в мініатюрі. О. Кротюк «Наші скарби». Перека­зування уривка тексту 

с. 83-84

  1.           

 

Шевченко завжди житиме серед нас. Т. Щербаченко (Стус) «Український лицар». Навчальне аудіювання

с. 85-86

  1.           

 

Робота з дитячою книжкою. Робота із довідковою літературою. Невідоме і цікаве про загадковий світ природи

 

  1.           

 

Земля — це книга, у якій історія твого народу. Н. Поклад «Гарно жити у селі...»   

с. 87

  1.           

 

Земля — це книга, у якій історія твого народу. М. Вінграновський «Са­ма собою річка ця тече...»

с. 88

  1.           

 

Діагностувальна робота. Аудіювання

 

  1.           

 

Аналіз діагностувальної роботи. Народні умільці. Н. Олійник «Гончарики з Опішного». Загадка-добавлянка     

с. 88-90

  1.           

 

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Як не любить свій край»    

с. 91

Літературні казки. П’єса-казка. Байки

  1.           

 

Чарівні казки. Поміркуємо над казкою. В. Бичко «Казка— вигадка...». А. Дімаров «Для чого людині серце»   

с. 92-95

  1.           

 

Поміркуємо над казкою. А. Дімаров «Для чого людині серце» (закінчення)    

с. 95-98

  1.           

 

Робота з дитячою книжкою.  Про дитинство славетних українців та українок

 

  1.           

 

Творчість Олександра Дерманського. Сила духу голов­ного героя. С. Дерманський «Білячок»   

с. 98-99

  1.           

 

Сила духу головного героя. С. Дерманський «Білячок» (продовження) 

с.99-101

  1.           

 

Сила духу головного героя. С. Дерманський «Білячок» (закінчення)     

с. 101-103

  1.           

 

Творчість Джані Родарі. Упертість чи допитливість? Дж. Родарі «Дорога, що нікуди не вела»

с.104- 105

  1.           

 

Упертість чи допитливість? Дж. Родарі «Дорога, що нікуди не вела»   

с. 105-107

  1.           

 

П’єса-казка. Н. Осипчук «Стрімкий, як вітер» (скороче­но). Дія перша, дія друга

с. 108-110

  1.           

 

П’єса-казка. Н. Осипчук «Стрімкий, як вітер» (скороче­но). Дія третя, дія четверта 

с. 111—115

  1.           

 

Робота з дитячою книжкою.

Кожна пригода – для розумників нагода.

 

  1.           

 

Медіавіконце: афіша вистави. Як створити афішу ви­стави?     

с. 116

  1.           

 

Веселе слово. Б. Бойко «У театрі». Складання порад для глядачів     

с. 117

  1.           

 

Байки. Леонід  Глібов «Лебідь, Щука і Рак»

(напам’ять)  

с. 118-119

  1.           

 

Діагностувальна робота. Читання напам’ять

 

  1.           

 

Чужому лихові не смійся. Л. Глібов «Чиж та Голуб».

с. 120

  1.           

 

Краще першим завжди привітатись!

А. Костецький «Добра порада»  

с. 121

  1.           

 

Діагностувальна робота. Читання мовчки

 

  1.           

 

Робота з дитячою книжкою.

Кожна пригода – для розумників нагода

 

  1.           

 

Аналіз діагностувальної роботи. Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Літе­ратурні казки. П’єса-казка. Байки»  

с. 122

Поезії про дивосвіт природи

  1.           

 

Кар­тини природи в поезії. Л. Забашта «Дивосвіт, дивос­віт...»   

с. 123-124

  1.           

 

Картини природи в поезії. Т. Шевченко «За сонцем хмаронька пливе...». Ви­разне читання 

с. 124-125

  1.           

 

Картини природи в поезії. Леся Українка «Плине білий човник...»    

с. 125

  1.           

 

 Картини природи в поезії . Олександр Олесь «В небі жайворонки в’ються...»     

с. 126

  1.      

 

Замилування красою поля. М. Сингаївський «Волошкове поле»    

с. 127

  1.      

 

Картини природи в поезії. Д. Павличко «Дядько Дощ»

с. 128

  1.      

 

Робота з дитячою книжкою.

Будить березень весну

 

  1.      

 

 Картини природи в поезії . Л. Костенко «Шипшина важко віддає плоди...»  (на­пам ’ять)    

с. 129

  1.      

 

Діагностувальна робота. Читання напам’ять

 

  1.      

 

Пташка, яка в’яже рукавичку. А. Качан «Розливається Дунай...». Виразне читання    

с. 129

  1.      

 

Медіавіконце: мініпроєкт. Створення обкладинки кни­жки «Мій улюблений вірш»     

с. 130

  1.      

 

Діагностувальна робота. Робота з літературним твором/медіатекстом

 

  1.      

 

Аналіз діагностувальної роботи. Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Пое­зії про дивосвіт природи»     

с. 131

Все добре переймай, а недобре — виправляй

  1.      

 

Гарні не красиві слова, а красиві діла. В. Сухомлинський «Красиві слова і красиве діло

    с. 132-133

  1.      

 

Робота з дитячою книжкою. Красиві діла у творах Василя Сухомлинського

 

  1.      

 

Пере­казування оповідання.  В. Сухомлинський «Красиві слова і красиве діло»    

с. 132-133

  1.      

 

Чому важлива щира турбота? Т. Майданович «Теле­фонна розмова»    

с. 134

  1.      

 

Т. Майданович  «Теле­фонна розмова». Інсценізація вірша з розігруванням продовження розмови

с. 134

  1.      

 

На друзів зла тримати не можна! Н. Деменкова «Дру­жок і Образа». Визначення головної думки твору

с. 135-136

  1.      

 

Цінність дружби. «Я друзів не продаю»

с. 136- 137

  1.      

 

Зрозуміти й підтримати інших. Н. Гербіш «Різні куль­тури»    

с. 137-138

  1.      

 

Зрозуміти й підтримати інших. Н. Гербіш «Різні куль­тури»     

с. 138-140

  1.      

 

Робота з дитячою книжкою. Про наших улюбленців

 

  1.      

 

Н. Кир’ян «Ми з вами в цьому світі не самі...» (напам’ять)   

с. 141

  1.      

 

Діагностувальна робота. Читання напам’ять

 

  1.      

 

 Про наших улюбленців. М. Вітлер «Кошеня пропало» 

с. 141-142

  1.      

 

Волохатий друг. А. Костецький «Спішу додому»

 

с. 143-144

  1.      

 

Собака-рятівник. «Пес, відомий на весь світ» (за матеріалами інтернет-джерел)    

с. 144-146

  1.      

 

Веселе слово. О. Сенатович «Балакуни»   

с. 146

  1.      

 

Діагностувальна робота. Читання вголос

 

  1.      

 

Робота з дитячою книжкою. Про винаходи і винахідників

 

  1.      

 

Аналіз діагностувальної роботи. Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Все добре переймай, а недобре — виправляй»   

с. 147

Іскринки творчості

  1.      

 

Фантазуй і створюй! В. Коломієць «Ліс і Лис»

с. 148-149

  1.      

 

Медіавіконце: мініпроєкт. Колаж «Про мене»  

с. 150

  1.      

 

Природа надихає. С. Жупанин «Намалюю вітер ти­хий...»   

с. 151

  1.      

 

Природа надихає. В. Ткаченко «Лісове коріння»   

с.152

  1.      

 

Казкові образи на засніжених деревах. О. Єфімов «Тут усе є...»     

с. 152-154

  1.      

 

Як здійснити мрію. Д. Гельнер «Розмова з фортепіано»

с. 154

  1.      

 

Робота з дитячою книжкою. Стежинкою творчості

 

  1.      

 

Д. Гельнер «Розмова з фортепіано». Перетворення вірша на розповідь  про своє творче захоплення    

с. 154

  1.      

 

Розпізнавай і розвивай свої здібності.  В. Сухомлинський  «Співуча пір’їнка»   (уривок 30-35 слів напам’ять)

с. 155

  1.      

 

Діагностувальна робота. Читання напам’ять

 

  1.      

 

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Іскринки творчості»      

с. 156

  1.      

 

Що читати влітку? Ознайомлення зі списком літератури і деякими творами, рекомендованими для читання влітку

 

  1.      

 

Підсумковий урок за рік

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
7 січня
Переглядів
1992
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку