Календарно тематичний план з математики для 2 класу за Типовою освітньою програмою під керівництвом О.В. Савченко,
до підручника С.О. Скворцова
(140 год,4 години на тиждень)
№п/п |
Тема уроку |
Дата |
|
|
|||
|
Повторюємо нумерацію чисел першої сотні |
|
|
|
Порівнюємо числа |
|
|
|
Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації |
|
|
|
Узагальнюємо знання про арифметичні дії додавання та віднімання |
|
|
|
Узагальнюємо прийоми додавання та віднімання в межах 10 |
|
|
|
Досліджуємо задачі |
|
|
|
Досліджуємо задачі |
|
|
|
Аналізуємо задачу |
|
|
|
Досліджуємо задачі |
|
|
|
Досліджуємо математичні вирази, рівності й нерівності |
|
|
|
Повторюємо геометричні фігури; величини |
|
|
|
Додаємо і віднімаємо числа в межах 100 |
|
|
|
Додаємо і віднімаємо двоцифрові числа порозрядно |
|
|
|
Додаємо і віднімаємо числа порозрядно |
|
|
|
Додаємо і віднімаємо двоцифрові числа частинами |
|
|
|
Додаємо і віднімаємо числа різними способами |
|
|
|
Вивчаємо одиниці часу: доба, тиждень, місяць, рік |
|
|
|
Перевіряємо свої досягнення.Тематична робота №1 |
|
|
ДОДАЄМО І ВІДНІМАЄМО ЧИСЛА З ПЕРЕХОДОМ ЧЕРЕЗ ДЕСЯТОК У МЕЖАХ 20 |
|||
|
Знайомимося з математичними виразами, що містять дужки |
|
|
|
Визначаємо порядок виконання дій у виразах |
|
|
|
Складаємо задачі |
|
|
|
Додаємо і віднімаємо числа частинами |
|
|
|
Досліджуємо задачі на знаходження суми трьох доданків |
|
|
|
Досліджуємо задачі на знаходження третього числа за сумою двох чисел |
|
|
|
Додаємо суму до числа. Віднімаємо суму від числа |
|
|
|
Використовуємо переставний закон додавання |
|
|
|
Розв’язуємо задачі із зайвими числовими даними |
|
|
|
Досліджуємо таблиці додавання чисел у межах 20 |
|
|
|
Віднімаємо числа на основі взаємозв’язку додавання і віднімання |
|
|
|
Обчислюємо периметр многокутника |
|
|
|
Досліджуємо задачі, у яких бракує числових даних |
|
|
|
Досліджуємо дві послідовні задачі |
|
|
|
Досліджуємо таблиці віднімання чисел у межах 20 |
|
|
|
Знайомимося із виразами зі змінною |
|
|
|
Досліджуємо задачі з двома запитаннями |
|
|
|
Досліджуємо залежність суми і різниці від зміни одного з компонентів |
|
|
|
Досліджуємо залежність результату арифметичної дії від зміни її компонента |
|
|
|
Порівнюємо математичні вирази |
|
|
|
Знайомимося з прийомом округлення |
|
|
|
Додаємо і віднімаємо числа різними способами |
|
|
|
Віднімаємо на основі правила віднімання числа від суми |
|
|
|
Віднімаємо числа різними способами |
|
|
|
Додаємо і віднімаємо числа різними способами |
|
|
|
Знайомимося зі складеною задачею |
|
|
|
Шукаємо шлях розв’язування складеної задачі |
|
|
|
Ділимо складену задачу на прості |
|
|
|
Досліджуємо складені задачі на знаходження різниці й суми |
|
|
|
Записуємо розв’язання задачі виразом |
|
|
|
Розв’язуємо задачі двома способами |
|
|
|
Розв’язуємо задачі різними способами |
|
|
|
Виконуємо дії з величинами |
|
|
|
Досліджуємо задачі на знаходження різниці |
|
|
|
Досліджуємо задачі, які містять чотири ключові слова |
|
|
|
Перевіряємо додавання і віднімання |
|
|
|
Досліджуємо задачі, які містять відношення різницевого порівняння |
|
|
|
Розв’язуємо задачі |
|
|
|
Перевіряємо свої досягнення. Тематична робота №2 |
|
|
РОЗВ’ЯЗУЄМО СКЛАДЕНІ ЗАДАЧІ |
|||
|
Знайомимося зі складеною задачею |
|
|
|
Знайомимося зі складеною задачею |
|
|
|
Ділимо складену задачу на прості |
|
|
|
Досліджуємо складені задачі на знаходження різниці й суми |
|
|
|
Записуємо розв’язання задачі виразом |
|
|
|
Розв’язуємо задачі двома способами |
|
|
|
Розв’язуємо задачі різними способами |
|
|
|
Виконуємо дії з величинами |
|
|
|
Досліджуємо задачі на знаходження різниці |
|
|
|
Досліджуємо задачі на знаходження різниці |
|
|
|
Перевіряємо додавання і віднімання |
|
|
|
Перевіряємо свої досягнення. Тематична робота №3 |
|
|
ДОДАЄМО І ВІДНІМАЄМО ЧИСЛА З ПЕРЕХОДОМ
ЧЕРЕЗ РОЗРЯД У МЕЖАХ 100 |
|||
|
Додаємо і віднімаємо числа |
|
|
|
Розв’язуємо складені задачі на знаходження третього доданка |
|
|
|
Додаємо і віднімаємо числа з переходом через розряд |
|
|
|
Додаємо і віднімаємо числа з переходом через розряд |
|
|
|
Розв’язуємо задачі, які містять відношення різницевого порівняння |
|
|
|
Додаємо і віднімаємо числа частинами |
|
|
|
Розв’язуємо задачі |
|
|
|
Розв’язуємо задачі |
|
|
|
Додаємо і віднімаємо, застосовуючи прийом округлення |
|
|
|
Обчислюємо різними способами |
|
|
|
Досліджуємо кут |
|
|
|
Одержуємо прямий кут |
|
|
|
Досліджуємо прямокутник |
|
|
|
Досліджуємо прямокутник |
|
|
|
Досліджуємо квадрат |
|
|
|
Визначаємо периметр многокутника |
|
|
|
Розв’язуємо задачі |
|
|
|
Розв’язуємо задачі |
|
|
|
Досліджуємо коло і круг |
|
|
|
Досліджуємо коло і круг |
|
|
|
Перевіряємо свої досягнення. Тематична робота №4 |
|
|
|
Шукаємо шлях розв’язування задачі |
|
|
|
Додаємо і віднімаємо числа частинами |
|
|
|
Додаємо і віднімаємо числа частинами |
|
|
|
Розв’язуємо задачі |
|
|
|
Додаємо і віднімаємо числа частинами |
|
|
|
Додаємо і віднімаємо числа частинами |
|
|
|
Розв’язуємо задачі на знаходження суми |
|
|
|
Розв’язуємо задачі на знаходження третього числа за сумою двох чисел |
|
|
|
Розв’язуємо задачі на знаходження суми |
|
|
|
Досліджуємо задачі |
|
|
|
Додаємо і віднімаємо двоцифрові числа порозрядно |
|
|
|
Додаємо і віднімаємо числа різними способами |
|
|
|
Досліджуємо задачі |
|
|
|
Досліджуємо задачі |
|
|
|
Порівнюємо математичні вирази |
|
|
|
Використовуємо в обчисленнях прийом округлення |
|
|
|
Додаємо і віднімаємо різними способами |
|
|
|
Додаємо і віднімаємо двоцифрові числа. Досліджуємо величини |
|
|
|
Перевіряємо додавання і віднімання |
|
|
|
Перевіряємо свої досягнення. Тематична робота №5 |
|
|
ВИВЧАЄМО АРИФМЕТИЧНІ ДІЇ МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ; ТАБЛИЧНЕ МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ |
|||
|
Досліджуємо суму однакових доданків |
|
|
|
Досліджуємо різницю кількох однакових чисел |
|
|
|
Додаємо і віднімаємо однакові числа |
|
|
|
Розв’язуємо задачі |
|
|
|
Знайомимось із арифметичною дією множення |
|
|
|
Знайомимось із арифметичною дією ділення |
|
|
|
Знайомимось із математичними виразами: добуток і частка |
|
|
|
Вивчаємо назви компонентів і результатів дій множення та ділення |
|
|
|
Вивчаємо переставний закон множення; множення з нулем та одиницею |
|
|
|
Досліджуємо взаємозв’язок множення та ділення |
|
|
|
Вивчаємо ділення з нулем та одиницею |
|
|
|
Відкриваємо спосіб множення та ділення на 10 |
|
|
|
Вивчаємо ділення на рівні частини. Вивчаємо правила порядку виконання дій у виразах |
|
|
|
Перевіряємо свої досягнення. Тематична робота №6 |
|
|
|
Досліджуємо таблицю множення числа 2; таблицю ділення на 2 |
|
|
|
Розв’язуємо складені задачі на знаходження остачі |
|
|
|
Розв’язуємо складені задачі на знаходження суми |
|
|
|
Знаходимо невідомий множник; невідоме ділене або дільник |
|
|
|
Досліджуємо таблицю множення числа 3; таблицю ділення на 3 |
|
|
|
Розв’язуємо складені задачі на знаходження різниці. Розв’язуємо задачі на різницеве порівняння |
|
|
|
Досліджуємо таблицю множення числа 4; таблицю ділення на 4 |
|
|
|
Розв’язуємо задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць |
|
|
|
Досліджуємо таблицю множення числа 5; таблицю ділення на 5 |
|
|
|
Вивчаємо кратне порівняння |
|
|
|
Розв’язуємо складені задачі на кратне порівняння |
|
|
|
Досліджуємо таблиці множення числа 8 та числа 9; таблиці ділення на 8, на 9 |
|
|
|
Перевіряємо свої досягнення. Перевіряємо свої досягнення. Тематична робота №7 |
|
|
|
Повторення вивченого |
|
|