МАТЕМАТИКА
№ уроку |
Тема уроку |
Дата |
Розділ І. Узагальнення та систематизація навчального матеріалу за 1 клас |
||
1 |
Нумерація чисел першої сотні. Утворення чисел у межах 100. |
|
2 |
Одноцифрові та двоцифрові числа. |
|
3 |
Одноцифрові та двоцифрові числа. |
|
4 |
Послідовність чисел першої сотні. Порівняння чисел. |
|
5 |
Додавання й віднімання на основі десяткової нумерації. |
|
6 |
Взаємозв’язок дій додавання та віднімання. |
|
7 |
Знаходження невідомого компонента дій додавання та віднімання. |
|
8 |
Переставний закон додавання. |
|
9 |
Порозрядне додавання та віднімання в межах 100. |
|
10 |
Додавання та віднімання частинами в межах 100 |
|
11 |
Числові рівності. Метр, його співвідношення з дециметром і сантиметром. |
|
12 |
Числові рівності та нерівності. |
|
13 |
Числові вирази: сума та різниця. |
|
14 |
Порівняння числових виразів. |
|
15 |
Величини. Одиниці вимірювання величин. |
|
16 |
Тематична контрольна робота 1. Узагальнення та систематизація навчального матеріалу за 1 клас |
|
Розділ ІІ. Додавання та віднімання чисел з переходом через розряд у межах 20 |
||
17 |
Додавання та віднімання числа 2. Обернена задача. |
|
18 |
Додавання та віднімання числа 3. Ламана, ланка ламаної. Довжина ламаної. |
|
19 |
Додавання та віднімання числа 4. |
|
20 |
Прямий кут. Непрямі кути. Побудова прямого кута на аркуші в клітинку. |
|
21 |
Додавання та віднімання числа 5. Ознайомлення зі складеною задачею. |
|
22 |
Задачі на знаходження третього числа за сумою двох інших. |
|
23 |
Додавання та віднімання числа 6. Прямокутник і його елементи. Властивість протилежних сторін прямокутника. Позначення геометричних фігур буквами латинського алфавіту. |
|
24 |
Додавання та віднімання числа 7. Побудова прямокутника. |
|
25 |
Додавання та віднімання числа 7. Побудова квадрата. |
|
26 |
Додавання та віднімання числа 8. Обчислення значень виразів зі змінною. |
|
27 |
Перевірка правильності виконання дій додавання та віднімання. Додавання та віднімання чисел частинами. |
|
28 |
Додавання та віднімання числа 9. Задачі на знаходження суми трьох доданків. |
|
29 |
Додавання та віднімання чисел з переходом через розряд у межах 20, використовуючи прийом округлення. |
|
30 |
Многокутник і його елементи: вершини, сторони, кути. Периметр многокутника. |
|
31 |
Правило знаходження периметра прямокутника. Віднімання на основі взаємозв’язку між діями додавання та віднімання. |
|
32 |
Правило знаходження периметра квадрата. Розв’язування задач двома способами. |
|
33 |
Числові вирази без дужок і з дужками. Порядок виконання дій у числових виразах без дужок і з дужками. |
|
34 |
Читання та запис числових виразів, що містять дії одного або різних ступенів без дужок і з дужками; обчислення їхнього значення. |
|
35 |
Додавання суми до числа. |
|
36 |
Віднімання суми від числа. |
|
37 |
Віднімання числа від суми. |
|
38 |
Додавання та віднімання чисел з переходом через розряд у межах 20. |
|
39 |
Тематична контрольна робота 2. Додавання та віднімання чисел з переходом через розряд у межах 20. |
|
Розділ ІІІ. Додавання та віднімання чисел у межах 100 з переходом через розряд |
||
40 |
Порозрядне додавання одноцифрового числа до двоцифрового (45 + 7). |
|
41 |
Прийом додавання одноцифрового числа до двоцифрового способом округлення. |
|
42 |
Прийом додавання одноцифрового числа до двоцифрового частинами. |
|
43 |
Прийоми додавання одноцифрового числа до двоцифрового. |
|
44 |
Віднімання чисел у межах 100 з переходом через розряд. |
|
45 |
Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового (45 – 7). |
|
46 |
Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового. |
|
47 |
Прийом віднімання способом округлення. |
|
48 |
Додавання одноцифрового числа до двоцифрового. Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового. |
|
49 |
Тематична контрольна робота 3. Додавання одноцифрового числа до двоцифрового та віднімання одноцифрового числа від двоцифрового.
|
|
50 |
Додавання двоцифрових чисел (45 + 27). |
|
51 |
Додавання двоцифрових чисел. |
|
52 |
Віднімання двоцифрових чисел (45 – 27). |
|
53 |
Віднімання двоцифрових чисел. |
|
54 |
Одиниця вимірювання маси – центнер (ц). Співвідношення між одиницями вимірювання маси – центнером і кілограмом. |
|
55 |
Додавання та віднімання двоцифрових чисел. Співвідношення між одиницями вимірювання маси: центнером і кілограмом. |
|
56 |
Додавання та віднімання двоцифрових чисел. Перевірка правильності виконання дій додавання та віднімання. |
|
II семестр |
||
57 |
Додавання та віднімання двоцифрових чисел. |
|
58 |
Додавання та віднімання двоцифрових чисел. |
|
59 |
Коло, круг та їхні елементи: центр, радіус, діаметр |
|
60 |
Коло, круг та їхні елементи. Завдання на розпізнання кола та круга. |
|
61 |
Закріплення прийомів додавання та віднімання чисел у межах 100. |
|
62 |
Тематична контрольна робота 4. Додавання та віднімання двоцифрових чисел у межах 100 з переходом через розряд. |
|
Розділ ІV. Арифметичні дії множення та ділення. Табличне множення та ділення |
||
63 |
Сутність дії множення. |
|
64 |
Назви компонентів та результатів дій множення. |
|
65 |
Переставний закон множення. |
|
66 |
Таблиця множення числа 2. |
|
67 |
Закріплення табличних випадків множення числа 2. Збільшення числа в кілька разів. |
|
68 |
Сутність дії ділення. Ділення на вміщення та ділення на рівні частини. Задачі на розкриття змісту ділення. |
|
69 |
Взаємозв’язок між множенням і діленням. |
|
70 |
Назви компонентів та результатів дій ділення. |
|
71 |
Таблиця ділення на 2. |
|
72 |
Читання та запис числових виразів, що містять дії одного або різних ступенів без дужок. Обчислення їхнього значення. |
|
73 |
Задачі на дві дії різних ступенів, які є комбінаціями простих задач вивчених видів. |
|
74 |
Зменшення числа в кілька разів. |
|
75 |
Властивості множення та ділення на 1. Ділення числа на рівне йому число. |
|
76 |
Тематична контрольна робота 5. Сутність дії множення. Табличне множення та ділення на 2. Властивості множення та ділення на 1. Ділення числа на рівне йому число. Задачі на множення та ділення. |
|
77 |
Таблиця множення числа 3. |
|
78 |
Читання та запис числових виразів, що містять дії одного або різних ступенів без дужок і з дужками. Обчислення їхнього значення. |
|
79 |
Таблиця ділення на 3. |
|
80 |
Табличні випадки множення та ділення на 2 і 3. |
|
81 |
Закріплення табличних випадків множення та ділення. |
|
82 |
Таблиця множення числа 4. |
|
83 |
Таблиця ділення на 4. |
|
84 |
Правила знаходження невідомих компонентів дії множення. |
|
85 |
Правила знаходження невідомих компонентів дії ділення. Знаходження невідомих діленого, дільника. |
|
86 |
Закріплення табличних випадків множення та ділення. |
|
87 |
Таблиця множення числа 5. |
|
88 |
Таблиця ділення на 5. |
|
89 |
Закріплення табличних випадків множення та ділення. |
|
90 |
Закріплення табличних випадків множення та ділення. збільшення та зменшення числа в кілька разів. |
|
91 |
Тематична контрольна робота 6. Табличне множення та ділення на 3–5. Задачі на множення та ділення. |
|
92 |
Таблиця множення числа 6. |
|
93 |
Одиниці вимірювання часу. Хвилина. Визначення часу за годинником. |
|
94 |
Одиниці вимірювання часу. Місяць, рік. |
|
95 |
Співвідношення між одиницями часу. |
|
96 |
Таблиця ділення на 6. |
|
97 |
Кратне порівняння чисел. |
|
98 |
Таблиця множення числа 7. |
|
99 |
Закріплення табличних випадків множення та ділення. |
|
100 |
Таблиця ділення на 7. |
|
101 |
Знаходження значень виразів і розв’язування задач на застосування вивчених табличних випадків множення та ділення. |
|
102 |
Таблиця множення числа 8. |
|
103 |
Знаходження значень виразів і розв’язування задач на застосування вивчених табличних випадків множення та ділення. |
|
104 |
Таблиця ділення на 8. |
|
105 |
Знаходження значень виразів і розв’язування задач на застосування вивчених табличних випадків множення та ділення. Задачі з буквеними даними. |
|
106 |
Таблиця множення числа 8. |
|
107 |
Знаходження значень виразів і розв’язування задач на застосування вивчених табличних випадків множення та ділення. Перевірка правильності виконання дії множення. |
|
108 |
Таблиця ділення на 9. Перевірка правильності виконання дії ділення. |
|
109 |
Розв’язування виразів і задач на застосування вивчених таблиць множення та ділення. |
|
110 |
Тематична контрольна робота 7. Усні обчислення. |
|
111 |
Властивості множення та ділення на 10. |
|
112 |
Властивості множення на нуль, множення нуля на число. |
|
113 |
Властивість ділення нуля на число. Неможливість ділення на нуль. |
|
114 |
Розв’язування виразів і задач на застосування вивчених таблиць множення та ділення. |
|
115 |
Розв’язування виразів і задач на застосування вивчених таблиць множення та ділення. |
|
116 |
Тематична контрольна робота 8. Знаходження значень виразів і розв’язування задач на застосування вивчених таблиць множення та ділення. |
|
Розділ V. Повторення вивченого в 2 класі |
||
117 |
Нумерація чисел у межах 100. Додавання та віднімання двоцифрових чисел. |
|
118 |
Повторення прийомів додавання та віднімання чисел з переходом через розряд. |
|
119 |
Повторення прийомів додавання двоцифрових чисел у межах 100. |
|
120 |
Повторення прийомів віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд у межах 100. |
|
121 |
Повторення прийомів додавання та віднімання чисел з переходом через розряд у межах 100. |
|
122 |
Взаємозв’язок дій додавання та віднімання. Знаходження невідомих компонентів дій додавання та віднімання. |
|
123 |
Одиниці вимірювання величин. Розв’язування практично зорієнтованих задач. |
|
124 |
Табличне множення та ділення. |
|
125 |
Табличне множення та ділення. |
|
126 |
Табличне множення та ділення. |
|
127 |
Властивості множення та ділення. |
|
128 |
Розв’язування виразів і задач на застосування вивчених таблиць множення та ділення. |
|
129 |
Закріплення і повторення раніше вивченого. |
|
130 |
Для тих, хто не боїться труднощів. |
|
131 |
Для тих, хто не боїться труднощів. |
|
132 |
Для тих, хто не боїться труднощів. |
|
133 |
Навчальний проєкт «Натуральні числав житті людини» |
|
134 |
Навчальний проєкт «Натуральні числав житті людини» |
|
135 |
Навчальний проєкт «Натуральні числав житті людини» |
|
136 |
Підсумковий урок |
|