Календарно-тематичне планування
з математики (алгебра і початки аналізу та геометрія,
рівень стандарту, 11 клас, вечірня форма навчання)
ПОГОДЖУЮ: Заступник директора з навчально-виховної роботи
_______________
|
ЗАТВЕРДЖУЮ: Директор школи
_______________ |
Календарно-тематичне планування
з математики
(АЛГЕБРА І ПОЧАТКИ АНАЛІЗУ ТА ГЕОМЕТРІЯ)
Рівень стандарту
для 11 класу
на 20___ / 20___ н.р.
________________________________________________________________________________________________________________
(ПІБ учителя)
Складено до підручника:
Істер О. С.Математика: підруч. для 10-го кл. загальноосвіт. навч. закл. / О. С. Істер. – Київ : Генеза, 2018
Істер О. С.Математика: підруч. для 11-го кл. загальноосвіт. навч. закл. / О. С. Істер. – Київ : Генеза, 2019
згідно з навчальною програмою, затвердженою наказом МОН України України № 1407 від 23 жовтня 2017 року
Алгебра і початки аналізу 11 клас
(54 год. I семестр — 16 год, 1 год на тиждень,
II семестр — 38 год, 2 год на тиждень)
№ уроку |
Дата проведення |
Теми уроку |
Примітки |
ПОВТОРЕННЯ |
|||
1 |
|
Числова функція. Графік функції. Монотонність і неперервність функцій. Парні і непарні функції |
повторити ׃§1 - §2 розв`язати індивідуальне завдання в зошиті |
2 |
|
Корінь n-го степеня. Арифметичний корінь n-го степеня. Властивості арифметичного кореня n-го степеня. Степінь з раціональним показником і його властивості |
повторити ׃§3 - §6 розв`язати індивідуальне завдання в зошиті |
3 |
|
Тригонометричні функції. |
повторити ׃§7 - §16 розв`язати індивідуальне завдання на картці |
4 |
|
Найпростіші тригонометричні рівняння Діагностичне тестування |
повторити ׃§7 - §16 розв`язати індивідуальне завдання в зошиті |
ПОХІДНА ТА ЇЇ ЗАСТОСУВАННЯ (20 год) |
|||
5 |
|
Границя функції в точці. Похідна функції. Похідні найпростіших функцій |
опрацювати ׃§17 - §18, запитання на стр.165, стр.171 розв`язати׃ №17.6, №18.2,№18.4 |
6 |
|
Похідна функції. Похідні найпростіших функцій |
опрацювати ׃§17 - §18 розв`язати׃ №18.10, №18.14 |
7 |
|
Похідна функції. Похідні найпростіших функцій. Фізичний і геометричний зміст похідної |
опрацювати ׃§18 - §19, запитання на стр.178 розв`язати׃ №19.2, №19.4 |
8 |
|
Фізичний і геометричний зміст похідної |
опрацювати ׃§19 розв`язати׃ №19.6 №19.8,№19.12 |
9 |
|
Правила диференціювання. Таблиця похідних |
опрацювати ׃§20, запитання на стр.185 розв`язати׃ №20.2, №20.4,№20.6 |
10 |
|
Правила диференціювання. Таблиця похідних |
опрацювати ׃§20 розв`язати׃ №20.8, №20.10, №20.14 |
11 |
|
Правила диференціювання. Таблиця похідних. Самостійна робота |
опрацювати ׃§20 розв`язати׃ №20.30, №20.34 |
12 |
|
Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи |
опрацювати ׃§17 - §20, розв`язати індивідуальне завдання в зошиті |
13 |
|
Контрольна робота тематична |
повторити ׃§17 - §20 |
14 |
|
Аналіз контрольної роботи. Ознаки сталості, зростання та спадання функції |
опрацювати ׃§21, запитання на стр.195 розв`язати׃ №21.2, №21.4 |
15 |
|
Ознаки сталості, зростання та спадання функції. Екстремуми функції |
опрацювати ׃§22, запитання на стр.204, повторити ׃§21, розв`язати׃ №22.2, №22.5 |
16 |
|
Екстремуми функції. Застосування похідної до дослідження функцій і побудови їх графіків |
опрацювати ׃§23, запитання на стр.211, повторити ׃§22, розв`язати׃ №23.2, №23.4 |
17 |
|
Застосування похідної до дослідження функцій і побудови їх графіків |
опрацювати ׃§23 розв`язати׃ №23.6(1,2) |
18 |
|
Застосування похідної до дослідження функцій і побудови їх графіків |
опрацювати ׃§23 розв`язати׃ №23.8, №23.12(1) |
19 |
|
Найбільше і найменше значення функції на проміжку |
опрацювати ׃§24, запитання на стр.218 розв`язати׃ №24.2, №24.4(1,2) |
20 |
|
Найбільше і найменше значення функції на проміжку |
опрацювати ׃§24 розв`язати׃ №24.9(2,4), №24.4(1,2) |
21 |
|
Найбільше і найменше значення функції на проміжку. Самостійна робота. |
опрацювати ׃§24 розв`язати׃ №24.10(1,2), №24.12 |
22 |
|
Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи |
повторити ׃§21 - §24 розв`язати׃ №23.18, №24.25 |
23 |
|
Контрольна робота |
повторити ׃§21 - §24 |
24 |
|
Аналіз контрольної роботи тематична |
повторити ׃§21 - §24 розв`язати׃ №4(завд.6)стр.222 |
ПОКАЗНИКОВА ТА ЛОГАРИФМІЧНА ФУНКЦІЇ (22 год )
|
|||
25 |
|
Степінь з довільним дійсним показником. Показникова функція, її властивості та графіки |
опрацювати ׃§1, запитання на стр.12 розв`язати׃ №1.3, №1.5 |
26 |
|
Степінь з довільним дійсним показником. Показникова функція, її властивості та графіки |
опрацювати ׃§1 розв`язати׃ №1.9, №1.21 |
27 |
|
Показникові рівняння |
опрацювати ׃§2, запитання на стр.21 розв`язати׃ №2.4, №2.6 |
28 |
|
Показникові рівняння |
опрацювати ׃§2 розв`язати׃ №2.8, №2.12, №2. 16 |
29 |
|
Показникові нерівності |
опрацювати ׃§3, запитання на стр.28 розв`язати׃ №3.2, №3.4 |
30 |
|
Показникові нерівності |
опрацювати ׃§3 розв`язати׃ №3.6, №3.8 |
31 |
|
Показникові рівняння та нерівності. Самостійна робота |
опрацювати ׃§2 - §3 розв`язати׃ №2.18,№2.20, №3.12 |
32 |
|
Узагальнення і систематизація знань. |
повторити ׃§1 - §3 розв`язати׃ №1.45, №3.27 |
33 |
|
Контрольна робота тематична |
повторити ׃§1- §3 |
34 |
|
Аналіз контрольної роботи. Логарифми та їх властивості |
опрацювати ׃§4, запитання на стр.39 розв`язати׃ №4.3, №4.5 |
35 |
|
Логарифми та їх властивості |
опрацювати ׃§4 розв`язати׃ №4.7, №4.9 |
36 |
|
Логарифми та їх властивості. Самостійна робота |
опрацювати ׃§4 розв`язати׃ №4.17, №4.19 |
37 |
|
Логарифмічна функція, її властивості та графік |
опрацювати ׃§5, запитання на стр.49 розв`язати׃ №5.2, №5.4 |
38 |
|
Логарифмічна функція, її властивості та графік |
опрацювати ׃§5 розв`язати׃ №5.6, №5.8,№5.18 |
39 |
|
Логарифмічні рівняння |
опрацювати ׃§6, запитання на стр.57 розв`язати׃ №6.2, №6.4 |
40 |
|
Логарифмічні рівняння |
опрацювати ׃§6 розв`язати׃ №6.6, №6.10 |
41 |
|
Логарифмічні нерівності |
опрацювати ׃§7, запитання на стр.66 розв`язати׃ №7.2, №7.4 |
42 |
|
Логарифмічні нерівності |
опрацювати ׃§7 розв`язати׃ №7.6, №7.8 |
43 |
|
Логарифмічні рівняння та нерівності. Самостійна робота |
повторити ׃§6 - §7 розв`язати׃ тестове завдання №7 стр.69 |
44 |
|
Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи |
повторити ׃§4 - §7 розв`язати׃ №5.41, №6.44 |
45 |
|
Контрольна робота |
повторити ׃§4 - §7 |
46 |
|
Аналіз контрольної роботи тематична |
повторити ׃§4 - §7 розв`язати׃ завдання №1-№4 стр.72 |
ПОВТОРЕННЯ(8 год) |
|||
47 |
|
Границя функції в точці. Похідна функції. Похідні найпростіших функцій |
повторити ׃§17 - §18 розв`язати індивідуальне завдання в зошиті |
48 |
|
Похідна функції. Похідні найпростіших функцій. Фізичний і геометричний зміст похідної. Правила диференціювання. Таблиця похідних |
повторити ׃§18 - §20 розв`язати індивідуальне завдання в зошиті |
49 |
|
Ознаки сталості, зростання та спадання функції. Екстремуми функції. Застосування похідної до дослідження функцій і побудови їх графіків. |
повторити ׃§21 - §24 розв`язати індивідуальне завдання на картці |
50 |
|
Степінь з довільним дійсним показником. Показникова функція, її властивості та графіки |
повторити ׃§1 розв`язати індивідуальне завдання в зошиті |
51 |
|
Показникові рівняння та нерівності. |
повторити ׃§2 - §3 розв`язати індивідуальне завдання в зошиті |
52 |
|
Логарифмічна функція, її властивості та графік. Логарифмічні рівняння та нерівності |
повторити ׃§4 - §7 розв`язати індивідуальне завдання в зошиті |
53 |
|
Підсумкова контрольна робота за рік |
|
54 |
|
Підсумковий урок тематична |
|
Геометрія 11 клас
(51 год. I семестр — 32 год, 2 год на тиждень,
II семестр — 19 год, 1 год на тиждень)
№ уроку |
Дата проведення |
Теми уроку |
Примітки |
|
ПОВТОРЕННЯ |
||||
1 |
|
Основні поняття, аксіоми стереометрії та найпростіші |
повторити ׃§1 - §3 розв`язати індивідуальне завдання в зошиті |
|
2 |
|
Паралельність прямої та площини. Паралельність площин |
повторити ׃§4 - §5 розв`язати індивідуальне завдання в зошиті |
|
3 |
|
Перпендикулярність прямих у просторі. |
повторити ׃§6 - §7 розв`язати індивідуальне завдання в зошиті |
|
4 |
|
Вимірювання кутів у просторі. Ортогональне проектування. Діагностичне тестування |
повторити ׃§8 - §10
|
|
КООРДИНАТИ І ВЕКТОРИ (18 год) |
||||
5 |
|
Прямокутна система координат у просторі |
опрацювати ׃§11, запитання на стр.328 розв`язати׃ №11.2, №11.4,№11.6 |
|
6 |
|
Прямокутна система координат у просторі |
повторити ׃§11 розв`язати׃ №11.8, №11.10 ,№11.13 |
|
7 |
|
Вектори у просторі. Дії з векторами |
опрацювати ׃§12, запитання на стр.337 розв`язати׃ №12.2, №12.6, №12.8 |
|
8 |
|
Вектори у просторі. Дії з векторами |
повторити ׃§12, розв`язати׃ №12.10 №12.12 |
|
9 |
|
Координати вектора. |
опрацювати ׃§13, запитання на стр.345 розв`язати׃ №13.2, №13.4, №13.6 |
|
10 |
|
Координати вектора. Дії над векторами, які задано |
повторити ׃§13 розв`язати׃ №13.16, №13.18,№13.20 |
|
11 |
|
Координати вектора. Дії над векторами, які задано |
повторити ׃§13 розв`язати׃ №13.24, №13.26,№13.28 |
|
12 |
|
Узагальнення і систематизація знань. |
повторити ׃§11 - §13 розв`язати׃ №11.38, №13.51 |
|
13 |
|
Контрольна робота тематична |
повторити ׃§11 - §13 |
|
14 |
|
Аналіз контрольної роботи. Скалярний добуток векторів |
опрацювати ׃§14, запитання на стр.353 розв`язати׃ №14.2, №14.4,№14.6 |
|
15 |
|
Скалярний добуток векторів |
повторити ׃§14 розв`язати׃ №14.12, №14.21(1,2) |
|
16 |
|
Скалярний добуток векторів |
повторити ׃§14 розв`язати׃ №14.16, №14.18 |
|
17 |
|
Скалярний добуток векторів. Симетрія відносно точки та симетрія відносно площини |
повторити ׃§14, опрацювати ׃§15 , запитання на стр.357 розв`язати׃ №15.2, №15.4,№15.6 |
|
18 |
|
Симетрія відносно точки та симетрія відносно площини |
повторити ׃§15 розв`язати׃ №15.8, №15.10, №15.12 |
|
19 |
|
Симетрія відносно точки та симетрія відносно площини. Самостійна робота |
повторити ׃§15 розв`язати׃ №15.14, №15.16 |
|
20 |
|
Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи |
повторити ׃§14 - §15 розв`язати׃ №14.30, №15.19 |
|
21 |
|
Контрольна робота |
повторити ׃§14 - §15 |
|
22 |
|
Аналіз контрольної роботи тематична |
повторити ׃§14 - §15 розв`язати׃ №1(3), №2(6) стр.359 |
|
МНОГОГРАННИКИ (22 год) |
||||
23 |
|
Многогранники. Призма |
опрацювати ׃§1, запитання на стр.180 розв`язати׃ №1.4, №1.6 |
|
24 |
|
Многогранники. Призма |
повторити ׃§1 розв`язати׃ №1.8, №1.10 |
|
25 |
|
Многогранники. Призма |
повторити ׃§1 розв`язати׃ №1.12, №1.14 |
|
26 |
|
Побудова перерізів призми |
опрацювати ׃§1 стр.177, розв`язати׃ №1.18, №1.20 |
|
27 |
|
Паралелепіпед |
опрацювати ׃§2, запитання на стр.189 розв`язати׃ №2.3, №2.5 |
|
28 |
|
Паралелепіпед |
повторити ׃§2, розв`язати׃ №2.7, №2.9,№2.11 |
|
29 |
|
Паралелепіпед |
повторити ׃§2 розв`язати׃ №2.15, №2.17 |
|
30 |
|
Розв язування задач. Самостійна робота |
повторити ׃§1 - §2 розв`язати׃ тестове завдання №1 стр. 184 |
|
31 |
|
Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи |
повторити ׃§1 - §2 розв`язати׃ №1.49, №2.38 |
|
32 |
|
Контрольна робота тематична |
повторити ׃§1 - §2 |
|
33 |
|
Аналіз контрольної роботи. Піраміда |
опрацювати ׃§3, запитання на стр.201 розв`язати׃ №3.6, №3.8 |
|
34 |
|
Побудова піраміди та її перерізів. |
опрацювати ׃§3 стр.199 розв`язати׃ №3.27 |
|
35 |
|
Піраміда |
повторити ׃§3 розв`язати׃ №3.22, №3.26 |
|
36 |
|
Правильна піраміда |
повторити ׃§3 розв`язати׃ №3.34 |
|
37 |
|
Правильні многогранники |
опрацювати ׃§4, запитання на стр.209 розв`язати׃ №4.2, №4.4 |
|
38 |
|
Розв’язування задач до теми “Піраміда” |
повторити ׃§3 - §4 розв`язати індивідуальне завдання в зошиті |
|
39 |
|
Розв’язування задач до теми “Піраміда” |
повторити ׃§3 - §4 розв`язати׃ №3.36 |
|
40 |
|
Розв’язування задач до теми “Піраміда” |
повторити ׃§3 - §4 розв`язати індивідуальне завдання в зошиті |
|
41 |
|
Розв язування задач. Самостійна робота |
розв`язати׃ №3.38 |
|
42 |
|
Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи |
повторити ׃§3 розв`язати׃ №1(3), № 2(6) стр.213 |
|
43 |
|
Контрольна робота |
повторити ׃§3 - §4 |
|
44 |
|
Аналіз контрольної роботи тематична |
повторити ׃§3 - §4 розв`язати׃ №4.22, № 4.23 |
|
ПОВТОРЕННЯ(7 год) |
||||
45 |
|
Вектори у просторі. Дії з векторами |
повторити ׃§11 - §13 розв`язати індивідуальне завдання в зошиті |
|
46 |
|
Скалярний добуток векторів |
повторити ׃§14 - §15 |
|
47 |
|
Многогранники. Призма. Паралелепіпед |
повторити ׃§1 - §2 розв`язати індивідуальне завдання в зошиті |
|
48 |
|
Піраміда. Правильні многогранники |
повторити ׃§3 - §4 розв`язати індивідуальне завдання на картці
|
|
49 |
|
Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи |
повторити ׃§1 - §4, §11 - §14 розв`язати індивідуальне завдання в зошиті |
|
50 |
|
Підсумкова контрольна робота за рік |
|
|
51 |
|
Підсумковий урок тематична |
|
|