Календарно-тематичне планування
з математики (алгебра і початки аналізу та геометрія,
рівень стандарту, 10 клас, вечірня форма навчання)
ПОГОДЖУЮ: Заступник директора з навчально-виховної роботи
_______________
|
ЗАТВЕРДЖУЮ: Директор школи
_______________ |
Календарно-тематичне планування
з математики
(АЛГЕБРА І ПОЧАТКИ АНАЛІЗУ ТА ГЕОМЕТРІЯ)
Рівень стандарту
для 10 класу
на 20___ / 20___ н.р.
(ПІБ учителя)
Складено до підручника:
Істер О. С.Математика: підруч. для 10-го кл. загальноосвіт. навч. закл. / О. С. Істер. – Київ : Генеза, 2018
Істер О. С.Математика: підруч. для 11-го кл. загальноосвіт. навч. закл. / О. С. Істер. – Київ : Генеза, 2019
згідно з навчальною програмою, затвердженою наказом МОН України України № 1407 від 23 жовтня 2017 року
Алгебра і початки аналізу, 10 клас
(54 год. I семестр — 16 год, 1 год на тиждень,
II семестр — 38 год, 2 год на тиждень)
№ уроку |
Дата проведення |
Теми уроку |
Примітки |
ПОВТОРЕННЯ (4год) |
|||
1 |
|
Раціональні числа та дії над ними. Відношення. Пропорція. Відсотки. Степінь з натуральним і цілим показником. Одночлен. Многочлен. Рівняння. Лінійні рівняння. Алгебраїчний дріб |
опрацювати конспект розв`язати індивідуальне завдання в зошиті |
2 |
|
Арифметичний квадратний корінь. Квадратні рівняння та рівняння, що зводяться до квадратних. Рівняння з двома змінними та їх системи |
опрацювати конспект розв`язати індивідуальне завдання на картці |
3 |
|
Числові проміжки. Нерівності. Лінійні нерівності. Системи нерівностей. Функція. Лінійне рівняння з двома змінними. Квадратні нерівності |
опрацювати конспект розв`язати індивідуальне завдання в зошиті |
4 |
|
Числові послідовності. Арифметичний корінь n-го степеня. Степінь з раціональним показником. Степенева функція. Найпростіші ірраціональні рівняння Діагностичне тестування |
опрацювати конспект
|
ФУНКЦІЇ, ЇХНІ ВЛАСТИВОСТІ ТА ГРАФІКИ (20 год) |
|||
5 |
|
Числова функція. Графік функції |
опрацювати ׃§1, запитання на стр.11 розв`язати׃ № 1.3, №1.6 |
6 |
|
Числова функція. Графік функції |
опрацювати ׃§1 розв`язати׃ №1.9, №1.13 |
7 |
|
Числова функція. Графік функції |
опрацювати ׃§1 розв`язати׃ №1.13, №1.15 |
8 |
|
Монотонність і неперервність функцій. Парні і непарні функції |
опрацювати ׃§2, запитання на стр.21 розв`язати׃ №2.2, №2.4, №2.8 |
9 |
|
Монотонність і неперервність функцій. Парні і непарні функції |
опрацювати ׃§2 розв`язати׃ №2.10, №2.14, №2.16 |
10 |
|
Монотонність і неперервність функцій. Парні і непарні функції |
опрацювати ׃§2 розв`язати׃ №2.21, №2.26 |
11 |
|
Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи |
розв`язати׃ №1.36, №2.33(1,2) повторити ׃ §1, §2 |
12 |
|
Контрольна робота тематична |
повторити ׃ §1, §2 розв`язати׃ №2.38 |
13 |
|
Аналіз контрольної роботи. Корінь n-го степеня. Арифметичний корінь n-го степеня |
опрацювати ׃§3, запитання на стр.32 розв`язати׃ №3.5, №3.7, №3.10 |
14 |
|
Корінь n-го степеня. Арифметичний корінь n-го степеня |
опрацювати ׃§3 розв`язати׃ №3.12, №3.18 |
15 |
|
Корінь n-го степеня. Арифметичний корінь n-го степеня. Самостійна робота |
опрацювати ׃§3 розв`язати׃ №3.20, №3.29 |
16 |
12.01 |
Властивості арифметичного кореня n-го степеня |
опрацювати ׃§4, запитання на стр.41 розв`язати׃ № 4.4, №4.8 |
17 |
12.01 |
Властивості арифметичного кореня n-го степеня |
опрацювати ׃§4 розв`язати׃ №4.10, №4.12 |
18 |
|
Властивості арифметичного кореня n-го степеня |
опрацювати ׃§4 розв`язати׃ №4.16, №4.18 |
19 |
|
Степінь з раціональним показником і його властивості |
опрацювати ׃§5, запитання на стр.51 розв`язати׃ №5.2, №5.6 |
20 |
|
Степінь з раціональним показником і його властивості. Степеневі функції, їх властивості та графіки |
опрацювати ׃§5, §6 розв`язати׃ №5.16, №6.5 |
21 |
|
Степеневі функції, їх властивості та графіки. |
опрацювати ׃§6, запитання на стр.63 розв`язати׃ №6.9, №6.11 |
22 |
|
Розв` язування вправ. Самостійна робота |
опрацювати ׃§6 розв`язати׃ №6.13, №6.17 |
23 |
|
Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи |
розв`язати׃ №1.36, №2.33(1,2) повторити ׃ §3 - §6 |
24 |
|
Контрольна робота |
повторити ׃ §3 - §6 |
25 |
|
Аналіз контрольної роботи тематична |
повторити ׃ §3 - §6 розв`язати׃ № 6.24, №6.25 |
ТРИГОНОМЕТРИЧНІ ФУНКЦІЇ (23 год) |
|||
26 |
|
Синус, косинус, тангенс і котангенс кута |
опрацювати ׃§7, запитання на стр.74 розв`язати׃ №7.2, №7.4 |
27 |
|
Синус, косинус, тангенс і котангенс кута. Радіанне вимірювання кутів. Тригонометричні функції числового аргументу |
опрацювати ׃§7 - §8, запитання на стр.80 розв`язати׃ №7.6, №7.10 |
28 |
|
Радіанне вимірювання кутів. Тригонометричні функції числового аргументу |
опрацювати ׃§8 розв`язати׃ №8.4, №8.6, №8.13 |
29 |
|
Властивості тригонометричних функцій |
опрацювати ׃§9, запитання на стр.90 розв`язати׃ №9.2, №9.4 |
30 |
|
Властивості тригонометричних функцій. Самостійна робота |
опрацювати ׃§9 розв`язати׃ №9.6, №9.8, №9.12 |
31 |
|
Основні співвідношення між тригонометричними функціями одного й того самого аргументу |
опрацювати ׃§10, запитання на стр.97 розв`язати׃ №10.2, №10.4, №10.6 |
32 |
|
Основні співвідношення між тригонометричними функціями одного й того самого аргументу |
опрацювати ׃§10 розв`язати׃ №10.8, №10.10, №10.12 |
33 |
|
Основні співвідношення між тригонометричними функціями одного й того самого аргументу . Формули зведення |
опрацювати ׃§10, §11, запитання на стр.105 розв`язати׃ № 10.23(1), №11.2 |
34 |
|
Формули зведення |
опрацювати ׃§11 розв`язати׃ №11.4, №11.6 |
35 |
|
Формули зведення. Самостійна робота. |
опрацювати ׃§11 розв`язати׃ №11.8, №11.12 |
36 |
|
Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи |
повторити ׃§7 - §11 розв`язати׃ №11.14, №11.16(1) |
37 |
|
Контрольна робота тематична |
повторити ׃§7 - §11
|
38 |
|
Аналіз контрольної роботи. Періодичність функцій. Властивості та графіки |
опрацювати ׃§12, запитання на стр.117 розв`язати׃ №12.2, №12.9 |
39 |
|
Періодичність функцій. Властивості та графіки |
опрацювати ׃§12 розв`язати׃ №12.11, 12.18 |
40 |
|
Тригонометричні формули додавання |
опрацювати ׃§13, запитання на стр.124 розв`язати׃ №13.2, №13.4 |
41 |
|
Тригонометричні формули додавання. Самостійна робота. |
опрацювати ׃§13 розв`язати׃ № 13.16, №13.18 |
42 |
|
Формули подвійного і половинного кута. Формули пониження степеня |
опрацювати ׃§14, запитання на стр.133 розв`язати׃ №14.2, №14.6 |
43 |
|
Формули подвійного і половинного кута. Формули пониження степеня |
опрацювати ׃§14 розв`язати׃ №14.8, №14.10, №4.12 |
44 |
|
Формули суми й різниці однойменних тригонометричних |
опрацювати ׃§15, запитання на стр.141 розв`язати׃ №15.2, №15.4 |
45 |
|
Формули суми й різниці однойменних тригонометричних |
опрацювати ׃§15, §16 розв`язати׃ №16.2, №16.4, №16.6 |
46 |
|
Найпростіші тригонометричні рівняння. Самостійна робота |
опрацювати ׃§16, запитання на стр.154 розв`язати׃ №16.10, №16.12 |
47 |
|
Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи |
повторити ׃§12 - §16 розв`язати׃ №16.14, №16.26 |
48 |
|
Контрольна робота тематична |
повторити ׃§12 - §16
|
ПОВТОРЕННЯ (7 год) |
|||
49 |
|
Аналіз контрольної роботи. Числова функція. Графік функції. Монотонність і неперервність функцій. Парні і непарні функції |
опрацювати ׃§1 - §2 розв`язати׃ №1(стр.222) |
50 |
|
Властивості арифметичного кореня n-го степеня Степінь з раціональним показником і його властивості. Степеневі функції, їх властивості та графіки |
опрацювати ׃§3 - §6 розв`язати׃ №4(1,2), №5(1),№7 (стр.222) |
51 |
|
Тригонометричні функції. Найпростіші тригонометричні рівняння |
опрацювати ׃§7 - §16 розв`язати׃ №2, №4(3,4),№5(2) (стр.222) |
52 |
|
Узагальнення і систематизація знань |
повторити ׃§1 - §16 розв`язати׃ №8(стр.222) |
53 |
|
Підсумкова контрольна робота за рік |
|
54 |
|
Підсумковий урок тематична |
|
Геометрія 10 клас
(51 год. I семестр — 32 год, 2 год на тиждень,
II семестр — 19 год, 1 год на тиждень, Резерв – 7 годин
№ уроку |
Дата проведення |
Теми уроку |
Примітки |
|
|
ПОВТОРЕННЯ (4 год) |
|
1 |
|
Найпростіші геометричні фігури на площині та їх властивості. Трикутник. Коло, круг |
опрацювати конспект розв`язати індивідуальне завдання в зошиті |
2 |
|
Трикутник. Чотирикутники. Многокутники. |
опрацювати конспект розв`язати індивідуальне завдання на картці |
3 |
|
Чотирикутники. Многокутники. Площі многокутників. Подібність фігур |
опрацювати конспект розв`язати індивідуальне завдання в зошиті |
4 |
|
Координати та вектори на площині Діагностичне тестування |
опрацювати конспект
|
ПАРАЛЕЛЬНІСТЬ ПРЯМИХ І ПЛОЩИН У ПРОСТОРІ (20 год) |
|||
5 |
|
Основні поняття, аксіоми стереометрії та найпростіші |
опрацювати ׃§1, запитання на стр.231 розв`язати׃ № 1.2, №1.4, №1.8, |
6 |
|
Основні поняття, аксіоми стереометрії та найпростіші |
опрацювати ׃§1 розв`язати׃ №1.10, №1.12, №1.51 |
7 |
|
Основні поняття, аксіоми стереометрії та найпростіші |
опрацювати ׃§2, запитання на стр.242 розв`язати׃ № 2.2, №2.6 |
8 |
|
Взаємне розміщення прямих у просторі |
опрацювати ׃§2 розв`язати׃ № 2.8, №2.10 |
9 |
|
Взаємне розміщення прямих у просторі |
опрацювати ׃§2 розв`язати׃ № 2.12, №2.16 |
10 |
|
Взаємне розміщення прямих у просторі |
розв`язати індивідуальне завдання в зошиті |
11 |
|
Паралельне проектування, його властивості. Зображення |
опрацювати ׃§3, запитання на стр.254-255 розв`язати׃ №3.2, №3.4, №3.7 |
12 |
|
Паралельне проектування, його властивості. Зображення |
опрацювати ׃§3 розв`язати׃ № 3.10, №3.12 |
13 |
|
Паралельне проектування, його властивості. Зображення |
опрацювати ׃§3 розв`язати׃ № 3.15, №3.17 |
14 |
|
Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи |
повторити ׃§1 - §3 розв`язати׃ №3.37 |
15 |
|
Контрольна робота тематична |
повторити ׃§1 - §3
|
16 |
|
Аналіз контрольної роботи. Паралельність прямої та площини. |
опрацювати ׃§4, запитання на стр.262 розв`язати׃ №4.2, №4.4 |
17 |
|
Паралельність прямої та площини |
опрацювати ׃§4 розв`язати׃ №4.7, №4.41 |
18 |
|
Паралельність прямої та площини |
опрацювати ׃§4 розв`язати׃ №4.15, №4.42 |
19 |
|
Паралельність площин |
опрацювати ׃§5, запитання на стр.271 розв`язати׃ №5.3, №5.5, №5.7 |
20 |
|
Паралельність площин |
опрацювати ׃§5 розв`язати׃ №5.9, №5.11 |
21 |
|
Паралельність площин |
опрацювати ׃§5 розв`язати׃ №5.13, №5.15 |
22 |
|
Самостійна робота. Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи |
повторити ׃§4 - §5 розв`язати׃ №5.49 |
23 |
|
Контрольна робота |
повторити ׃§1 - §3 |
24 |
|
Аналіз контрольної роботи тематична |
повторити ׃§1 - §3 розв`язати׃ №5.50 |
Тема 2. ПЕРПЕНДИКУЛЯРНІСТЬ ПРЯМИХ І ПЛОЩИН У ПРОСТОРІ (20 год) |
|||
25 |
|
Перпендикулярність прямих у просторі. |
опрацювати ׃§6, запитання на стр.282 розв`язати׃ №6.2, №6.4 |
26 |
|
Перпендикулярність прямих у просторі. |
опрацювати ׃§6 розв`язати׃ №6.10, №6.12 |
27 |
|
Перпендикулярність прямих у просторі. |
опрацювати ׃§6 розв`язати׃ №6.15, №6.17 |
28 |
|
Перпендикуляр і похила. Теорема про три перпендикуляри |
опрацювати ׃§7, запитання на стр.292 розв`язати׃ №7.3, №7.5 |
29 |
|
Перпендикуляр і похила. Теорема про три перпендикуляри |
опрацювати ׃§7 розв`язати׃ №7.7, №7.9 |
30 |
|
Перпендикуляр і похила. Теорема про три перпендикуляри Самостійна робота |
опрацювати ׃§7 розв`язати׃ №7.11, №7.13 |
31 |
|
Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи. |
повторити ׃§6 - §7 розв`язати׃ №6.48, №7.51 |
32 |
|
Контрольна робота тематична |
повторити ׃§6 - §7 розв`язати׃ №7.52 |
33 |
|
Аналіз контрольної роботи. Двогранний кут. Перпендикулярність площин |
опрацювати ׃§8, запитання на стр.301 розв`язати׃ №8.3, №8.5, №8.7 |
34 |
|
Двогранний кут. Перпендикулярність площин |
опрацювати ׃§8 розв`язати׃ №8.10, №8.12 |
35 |
|
Двогранний кут. Перпендикулярність площин. Відстані у просторі |
опрацювати ׃§8 - §9, запитання на стр.308 розв`язати׃ №9.2, №9.4, №9.6 |
36 |
|
Відстані у просторі |
опрацювати ׃§9 розв`язати׃ №9.8, №9.10 |
37 |
|
Відстані у просторі |
опрацювати ׃§9 розв`язати׃ №9.12, №9.14 |
38 |
|
Розв’язування задач |
розв`язати індивідуальне завдання в зошиті |
39 |
|
Вимірювання кутів у просторі. Ортогональне проектування |
опрацювати ׃§10, запитання на стр.317 розв`язати׃ №10.3, №10.6,№10.11 |
40 |
|
Вимірювання кутів у просторі. Ортогональне проектування |
опрацювати ׃§10 розв`язати׃ №10.14, №10.16 |
41 |
|
Вимірювання кутів у просторі. Ортогональне проектування |
опрацювати ׃§10 розв`язати׃ №10.24 |
42 |
|
Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи. Самостійна робота |
повторити ׃§8 - §10 розв`язати׃ №10.46 |
43 |
|
Контрольна робота |
повторити ׃§8 - §10
|
44 |
|
Аналіз контрольної роботи тематична |
повторити ׃§8 - §10 розв`язати׃ №9.37 |
ПОВТОРЕННЯ (7 год) |
|||
45 |
|
Основні поняття, аксіоми стереометрії та найпростіші |
повторити ׃§1 - §3 розв`язати׃ №1(стр.359) |
46 |
|
Паралельність прямої та площини. Паралельність площин |
повторити ׃§4 - §5 розв`язати׃ №2(завд.4)(стр.359) |
47 |
|
Перпендикулярність прямих у просторі. |
опрацювати ׃§6 - §7 розв`язати׃ №5(стр.359) |
48 |
|
Вимірювання кутів у просторі. Ортогональне проектування |
повторити ׃§8 - §10 розв`язати׃ №7(стр.359) |
49 |
|
Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи |
повторити ׃§1 - §10 розв`язати індивідуальне завдання в зошиті |
50 |
|
Підсумкова контрольна робота за рік |
|
51 |
|
Підсумковий урок тематична |
|