Календарно-тематичне планування
з математики для 5, 6, 7, 8, 9 класів
на 2023/2024 н. р.
Расторгуєва Світлана Петрівна
(5 годин на тиждень, 175 годин на навчальний рік)
Складене відповідно до навчальної програми, розробленої на основі модельної навчальної програми «Математика. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автор Істер О. С.), рекомендованої Міністерством освіти і науки України (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795).
За підручником Істер О. С. Математика : підруч. для 5 кл. закладів загальної середньої освіти. Київ : «Генеза», 2022. 304 с.
№ уроку |
Тема уроку |
Дата проведення уроку |
Примітка |
І СЕМЕСТР ТЕМА 1. УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ ЗА КУРС ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ (12 ГОД) |
|||
1. |
Натуральні числа. Порівняння натуральних чисел |
|
|
2. |
Арифметичні дії з натуральними числами |
|
|
3. |
Поняття дробу. Порівняння дробів |
|
|
4. |
Знаходження дробу від числа. Знаходження числа за значенням його дробу. Самостійна робота |
|
|
5. |
Величини: довжина, маса, місткість, час. Дії з величинами |
|
|
6. |
Величини: довжина, маса, місткість, час. Дії з величинами |
|
|
7. |
Числові та буквені вирази |
|
|
8. |
Числові та буквені вирази |
|
|
9. |
Рівняння. Самостійна робота |
|
|
10. |
Геометричні фігури на площині |
|
|
11. |
Урок узагальнення і систематизації знань |
|
|
12 |
Тематична діагностична (контрольна) робота № 1 «Узагальнення та систематизація знань за курс початкової школи» |
|
|
НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ З НИМИ. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ І ВЕЛИЧИНИ (ТЕМИ 2‒5) – 64 ГОД ТЕМА 2. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА. ДОДАВАННЯ ТА ВІДНІМАННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ (15 ГОД) |
|||
13. |
Аналіз діагностичної (контрольної) роботи. Натуральні числа. Число нуль. |
|
|
14. |
Цифри. Десятковий запис натуральних чисел |
|
|
15. |
Порівняння натуральних чисел |
|
|
16. |
Порівняння натуральних чисел. Числові нерівності |
|
|
17. |
Округлення натуральних чисел |
|
|
18. |
Округлення натуральних чисел |
|
|
19. |
Округлення натуральних чисел. Самостійна робота |
|
|
20. |
Додавання натуральних чисел. Властивості додавання |
|
|
21. |
Додавання натуральних чисел. Властивості додавання |
|
|
22. |
Додавання натуральних чисел. Властивості додавання |
|
|
23. |
Віднімання натуральних чисел. Властивості віднімання |
|
|
24. |
Додавання і віднімання натуральних чисел. |
|
|
25. |
Додавання і віднімання натуральних чисел. Самостійна робота |
|
|
26. |
Урок узагальнення і систематизації знань |
|
|
27. |
Тематична діагностична (контрольна) робота № 2 «Натуральні числа. Додавання та віднімання натуральних чисел» |
|
|
ТЕМА 3. МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ (13 ГОД) |
|||
28. |
Аналіз діагностичної (контрольної) роботи. Множення натуральних чисел |
|
|
29. |
Множення натуральних чисел |
|
|
30. |
Властивості множення |
|
|
31. |
Властивості множення |
|
|
32. |
Множення натуральних чисел. Самостійна робота |
|
|
33. |
Степінь натурального числа. Квадрат і куб натурального числа |
|
|
34. |
Степінь натурального числа. Квадрат і куб натурального числа |
|
|
35. |
Ділення натуральних чисел |
|
|
36. |
Ділення натуральних чисел |
|
|
37. |
Ділення з остачею. |
|
|
38. |
Ділення з остачею. Самостійна робота |
|
|
39. |
Урок узагальнення і систематизації знань |
|
|
40. |
Тематична діагностична (контрольна) робота № 3 «Множення та ділення натуральних чисел» |
|
|
ТЕМА 4. ЧИСЛОВІ ТА БУКВЕНІ ВИРАЗИ. ТЕКСТОВІ ЗАДАЧІ (15 ГОД) |
|||
41. |
Аналіз діагностичної (контрольної) роботи. Числові вирази. Буквені вирази та формули |
|
|
42. |
Числові вирази. Буквені вирази та формули |
|
|
43. |
Рівняння |
|
|
44. |
Рівняння |
|
|
45. |
Рівняння. Самостійна робота |
|
|
46. |
Текстові задачі на рух |
|
|
47. |
Текстові задачі на рух |
|
|
48. |
Текстові задачі на рух |
|
|
49. |
Текстові задачі економічного змісту |
|
|
50. |
Текстові задачі економічного змісту |
|
|
51. |
Вправи на всі дії з натуральними числами |
|
|
52. |
Вправи на всі дії з натуральними числами |
|
|
53. |
Вправи на всі дії з натуральними числами. Самостійна робота |
|
|
54. |
Урок узагальнення і систематизації знань |
|
|
55. |
Тематична діагностична (контрольна) робота № 4 «Числові та буквені вирази. Текстові задачі» |
|
|
ТЕМА 5. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ НА ПЛОЩИНІ (21 ГОД) |
|||
56. |
Аналіз діагностичної (контрольної) роботи. Відрізок та його довжина. |
|
|
57. |
Відрізок та його довжина. Одиниці вимірювання довжини відрізка |
|
|
58. |
Промінь, пряма |
|
|
59. |
Промінь, пряма |
|
|
60. |
Координатний промінь. Шкала |
|
|
61. |
Координатний промінь. Шкала. Самостійна робота |
|
|
62. |
Лінійні та стовпчасті діаграми |
|
|
63. |
Лінійні та стовпчасті діаграми |
|
|
64. |
Кут. Види кутів |
|
|
65. |
Кут. Види кутів |
|
|
66. |
Величина кута. Вимірювання кутів |
|
|
67. |
Величина кута. Побудова кутів |
|
|
68. |
Трикутник та його периметр. Види трикутників за кутами та сторонами |
|
|
69. |
Трикутник та його периметр. Види трикутників за кутами та сторонами. Самостійна робота |
|
|
70. |
Прямокутник. Квадрат. Периметр квадрата і прямокутника |
|
|
71. |
Прямокутник. Квадрат. Рівність фігур |
|
|
72. |
Рівність фігур |
|
|
73. |
Площа прямокутника і квадрата. Одиниці вимірювання площі |
|
|
74. |
Площа прямокутника і квадрата. Одиниці вимірювання площі. Самостійна робота |
|
|
75. |
Узагальнення і систематизація навчального матеріалу |
|
|
76. |
Тематична діагностична (контрольна) робота № 5 «Геометричні фігури на площині» |
|
|
77. |
Резерв часу на І семестр (4 год). Аналіз діагностичної (контрольної) роботи. Розв’язування задач і вправ |
|
|
78. |
Узагальнення та систематизація знань учнів: «Вправи на всі дії з натуральними числами» |
|
|
79 |
Узагальнення та систематизація знань учнів: «Рівняння. Текстові задачі» |
|
|
80. |
Підбиття підсумків першого семестру. Розв’язування задач і вправ
|
|
|
ІІ СЕМЕСТР ПОДІЛЬНІСТЬ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ (ТЕМА 6) – 13 ГОД ТЕМА 6. ПОДІЛЬНІСТЬ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ (13 ГОД) |
|||
81. |
Дільники та кратні натурального числа |
|
|
82. |
Дільники та кратні натурального числа |
|
|
83. |
Ознаки подільності на 2, 5, 10 |
|
|
84. |
Ознаки подільності на 9 і 3 |
|
|
85. |
Прості та складені числа |
|
|
86. |
Прості та складені числа. Самостійна робота |
|
|
87. |
Розкладання чисел на прості множники |
|
|
88. |
Найбільший спільний дільник. Взаємно прості числа |
|
|
89. |
Найбільший спільний дільник. Взаємно прості числа |
|
|
90. |
Найменше спільне кратне |
|
|
91. |
Найменше спільне кратне.Самостійна робота |
|
|
92. |
Урок узагальнення і систематизації знань |
|
|
93. |
Тематична діагностична (контрольна) робота № 6 «Подільність натуральних чисел» |
|
|
ДРОБОВІ ЧИСЛА І ДІЇ З НИМИ (ТЕМИ 7‒10) – 64 ГОД ТЕМА 7. ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ (19 ГОД) |
|||
94. |
Аналіз діагностичної (контрольної) роботи. Звичайні дроби |
|
|
95. |
Знаходження дробу від числа |
|
|
96. |
Знаходження числа за його дробом |
|
|
97. |
Дріб як частка двох натуральних чисел |
|
|
98. |
Порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками |
|
|
99. |
Порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками |
|
|
100. |
Правильні і неправильні дроби |
|
|
101. |
Правильні і неправильні дроби. Самостійна робота |
|
|
102. |
Мішані числа |
|
|
103. |
Мішані числа |
|
|
104. |
Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками |
|
|
105. |
Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками |
|
|
106. |
Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками |
|
|
107. |
Додавання і віднімання мішаних чисел |
|
|
108. |
Додавання і віднімання мішаних чисел |
|
|
109. |
Додавання і віднімання мішаних чисел |
|
|
110. |
Додавання і віднімання мішаних чисел. Самостійна робота |
|
|
111. |
Урок узагальнення і систематизації знань |
|
|
112. |
Тематична діагностична (контрольна) робота № 7 «Звичайні дроби» |
|
|
ТЕМА 8. ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ. ПОРІВНЯННЯ, ОКРУГЛЕННЯ, ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ДЕСЯТКОВИХ ДРОБІВ (13 ГОД) |
|||
113. |
Аналіз діагностичної (контрольної) роботи. Десятковий дріб. Запис десяткових дробів |
|
|
114. |
Десятковий дріб. Запис десяткових дробів |
|
|
115. |
Порівняння десяткових дробів |
|
|
116. |
Порівняння десяткових дробів |
|
|
117. |
Порівняння десяткових дробів. Самостійна робота |
|
|
118. |
Округлення десяткових дробів |
|
|
119. |
Округлення десяткових дробів |
|
|
120. |
Округлення десяткових дробів |
|
|
121. |
Додавання і віднімання десяткових дробів |
|
|
122. |
Додавання і віднімання десяткових дробів. Властивості додавання |
|
|
123. |
Додавання і віднімання десяткових дробів. Самостійна робота |
|
|
124. |
Урок узагальнення і систематизації знань |
|
|
125. |
Тематична діагностична (контрольна) робота № 8 «Десяткові дроби. Порівняння, округлення, додавання і віднімання десяткових дробів» |
|
|
ТЕМА 9. МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ ДЕСЯТКОВИХ ДРОБІВ (20 ГОД) |
|||
126. |
Аналіз діагностичної (контрольної) роботи. Множення десяткових дробів |
|
|
127. |
Множення десяткових дробів |
|
|
128. |
Множення десяткових дробів. Властивості множення |
|
|
129. |
Множення десяткових дробів. Властивості множення |
|
|
130. |
Множення десяткових дробів. Властивості множення |
|
|
131. |
Окремі випадки множення десяткових дробів. |
|
|
132. |
Окремі випадки множення десяткових дробів. Самостійна робота |
|
|
133. |
Ділення десяткового дробу на натуральне число |
|
|
134. |
Ділення десяткового дробу на натуральне число |
|
|
135. |
Ділення десяткових дробів на 10, 100, 1000, .. |
|
|
136. |
Ділення на десятковий дріб |
|
|
137. |
Ділення на десятковий дріб |
|
|
138. |
Ділення на десятковий дріб |
|
|
139. |
Ділення на десятковий дріб |
|
|
140. |
Ділення на десятковий дріб |
|
|
141. |
Ділення на десятковий дріб |
|
|
142. |
Ділення на десятковий дріб |
|
|
143. |
Ділення десяткового дробу на натуральне число та ділення на десятковий дріб. Самостійна робота |
|
|
144. |
Урок узагальнення і систематизації знань |
|
|
145. |
Тематична діагностична (контрольна) робота № 9 «Множення та ділення десяткових дробів» |
|
|
ТЕМА 10. СЕРЕДНЄ АРИФМЕТИЧНЕ. ВПРАВИ НА ВСІ ДІЇ З НАТУРАЛЬНИМИ ЧИСЛАМИ І ДЕСЯТКОВИМИ ДРОБАМИ (12 ГОД) |
|||
146. |
Аналіз діагностичної (контрольної) роботи. Середнє арифметичне |
|
|
147. |
Середнє арифметичне |
|
|
148. |
Середнє значення величини |
|
|
149. |
Середнє значення величини |
|
|
150. |
Вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами |
|
|
151. |
Вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами |
|
|
152. |
Вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами |
|
|
153. |
Вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами |
|
|
154. |
Вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами |
|
|
155. |
Вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами. Самостійна робота |
|
|
156. |
Урок узагальнення і систематизації знань |
|
|
157. |
Тематична діагностична (контрольна) робота №10 «Середнє арифметичне. Вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами» |
|
|
ТЕМА 11. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ |
|||
158. |
Аналіз діагностичної (контрольної) роботи. Натуральні числа. Порівняння й округлення натуральних чисел. |
|
|
159. |
Арифметичні дії з натуральними числами та їх властивості |
|
|
160. |
Числові та буквені вирази. Формули. Рівняння. Текстові задачі |
|
|
161. |
Текстові задачі. Відрізок, пряма, промінь. Координатний промінь. |
|
|
162. |
Кут, трикутник, прямокутник, квадрат. Площа та периметр квадрата і прямокутника |
|
|
163. |
Подільність натуральних чисел |
|
|
164. |
Подільність натуральних чисел |
|
|
165. |
Звичайні дроби |
|
|
166. |
Звичайні дроби |
|
|
167. |
Десятковий дріб. Порівняння десяткових дробів. Округлення десяткових дробів |
|
|
168. |
Арифметичні дії з десятковими дробами |
|
|
169. |
Арифметичні дії з десятковими дробами |
|
|
170. |
Тематична діагностична (контрольна) робота №11 «Повторення і систематизація навчального матеріалу» |
|
|
171. |
Резерв часу на ІІ семестр. Додаткові теми (5 год). Аналіз діагностичної (контрольної) роботи. Найпростіші комбінаторні задачі |
|
|
172. |
Розв’язування текстових задач алгебраїчним методом. |
|
|
173. |
Розв’язування нерівностей з одним невідомим |
|
|
174. |
Розкладання натуральних чисел, більших за тисячу, на прості множники. Знаходження НСД і НСК двох (кількох) чисел в межах тисячі |
|
|
175. |
Логічні задачі. Підсумковий урок |
|
|
Складено до підручника «Математика» (підруч. для 6-го кл. загальноосвіт. навч. закл. / О. С. Істер)
відповідно до модельної навчальної програми «Математика 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автор Істер О.С.).
Назва теми |
Кількість годин |
УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ ЗА 5 КЛАС |
11 ГОДИН |
ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ |
44 ГОДИНИ |
ВІДНОШЕННЯ І ПРОПОРЦІЇ |
35 ГОДИН |
РАЦІОНАЛЬНІ ЧИСЛА ТА ДІЇ З НИМИ |
73 ГОДИНИ |
ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ |
12 ГОДИН |
Всього |
175 годин |
№ |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
|
УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ ЗА 5 КЛАС (11 ГОДИН) |
||||
|
Натуральні числа та дії з ними |
|
|
|
|
Розв’язування вправ на всі дії із натуральними числами |
|
|
|
|
Геометричні фігури та величини |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
Подільність натуральних чисел |
|
|
|
|
Розв’язування вправ на подільність натуральних чисел |
|
|
|
|
Дробові числа та дії з ними |
|
|
|
|
Розв’язування вправ із дробами |
|
|
|
|
Розв’язування задач із дробами |
|
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
|
|
|
Діагностувальна робота № 1 по темі: «Повторення вивченого у 5 класі» |
|
|
|
ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ (44 ГОДИНИ ) |
||||
|
Аналіз діагностувальної роботи. Поняття про відсотки |
|
|
|
|
Перетворення відсотків у дріб і навпаки |
|
|
|
|
Знаходження відсотка від числа |
|
|
|
|
Розв’язування вправ на знаходження відсотка від числа |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
|
|
|
Знаходження числа за значенням його відсотка |
|
|
|
|
Розв’язування текстових задач на знаходження числа за його відсотком |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
Основна властивість дробу. Скорочення дробів |
|
|
|
|
Зведення дробів до нового знаменника |
|
|
|
|
Найменший спільний знаменник дробів |
|
|
|
|
Зведення дробів до спільного знаменника |
|
|
|
|
Порівняння дробів з різними знаменниками |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
|
|
|
Додавання і віднімання звичайних дробів з різними знаменниками |
|
|
|
|
Додавання і віднімання мішаних чисел |
|
|
|
|
Розв’язування рівнянь і текстових задач |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
|
|
|
Перетворення звичайних дробів у десяткові |
|
|
|
|
Нескінченні періодичні десяткові дроби |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
Десяткове наближення звичайного дробу |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
|
|
|
Узагальнення і систематизація навчального матеріалу |
|
|
|
|
Діагностувальна робота № 2 по темі: «Відсотки. Додавання і віднімання звичайних дробів» |
|
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Множення звичайних дробів |
|
|
|
|
Правило множення звичайних дробів |
|
|
|
|
Правило множення мішаних чисел |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
Правила знаходження дробу від числа |
|
|
|
|
Знаходження відсотка від числа |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
|
|
|
Взаємно обернені числа |
|
|
|
|
Правило ділення звичайних дробів |
|
|
|
|
Правило ділення мішаних чисел |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ на всі дії із звичайним дробами |
|
|
|
|
Розв’язування текстових задач |
|
|
|
|
Знаходження числа за значенням його дробу |
|
|
|
|
Знаходження числа за значенням його відсотків |
|
|
|
|
Розв’язування вправ на всі дії із звичайними та десятковими дробами |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
|
|
|
Узагальнення і систематизація навчального матеріалу |
|
|
|
|
Діагностувальна робота № 3 по темі: «Вправи на всі дії зі звичайними дробами» |
|
|
|
ВІДНОШЕННЯ І ПРОПОРЦІЇ (35 ГОДИН) |
||||
|
Аналіз діагностувальної роботи. Поняття відношення |
|
|
|
|
Відношення величин |
|
|
|
|
Основна властивість відношення |
|
|
|
|
Пропорція |
|
|
|
|
Основна властивість пропорції |
|
|
|
|
Задачі на знаходження невідомого члена пропорції |
|
|
|
|
Розв’язування рівнянь за допомогою пропорції |
|
|
|
|
Пряма пропорційна залежність |
|
|
|
|
Розв’язування задач на прямо пропорційні величини |
|
|
|
|
Поняття про масштаб |
|
|
|
|
Розв’язування задач, пов’язаних з масштабом |
|
|
|
|
Знаходження відстаней на карті |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
|
|
|
Поділ числа у заданому відношенні |
|
|
|
|
Розв’язування задач на поділ числа у заданому відношенню |
|
|
|
|
Урок узагальнення і систематизації знань |
|
|
|
|
Діагностувальна робота №4 по темі: «Відношення і пропорції. Масштаб» |
|
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Обернено пропорційні величини |
|
|
|
|
Властивість обернено пропорційних величин |
|
|
|
|
Розв’язування задач на обернено пропорційні величини |
|
|
|
|
Відсоткове відношення двох чисел |
|
|
|
|
Зміна величини у відсотках |
|
|
|
|
Відсоткові розрахунки |
|
|
|
|
Розв’язування задач на знаходження відсотка від числа |
|
|
|
|
Розв’язування задач на знаходження числа за його відсотком |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
|
|
|
Коло. Довжина кола |
|
|
|
|
Круг. Площа круга |
|
|
|
|
Круговий сектор |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
Кругові діаграми |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
|
|
|
Урок узагальнення і систематизації знань |
|
|
|
|
Діагностувальна робота № 5 по темі: «Пропорційні величини. Коло. Круг» |
|
|
|
РАЦІОНАЛЬНІ ЧИСЛА ТА ДІЇ З НИМИ (73 ГОДИНИ) |
||||
|
Аналіз діагностувальної роботи. Додатні та від’ємні числа. Число нуль |
|
|
|
|
Додатні та від’ємні числа |
|
|
|
|
Координатна пряма |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
Протилежні числа. Цілі числа. Раціональні числа |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
Модуль числа |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
|
|
|
Порівняння раціональних чисел |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
Урок узагальнення і систематизації знань |
|
|
|
|
Діагностувальна робота № 6 по темі: «Раціональні числа, зображення їх на координатній прямі та порівняння» |
|
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Додавання від’ємних чисел |
|
|
|
|
Додавання від’ємних чисел |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
Додавання чисел з різними знаками |
|
|
|
|
Додавання раціональних чисел |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
|
|
|
Властивості додавання |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
Віднімання раціональних чисел |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
Вправи на додавання і віднімання раціональних чисел |
|
|
|
|
Правило розкриття дужок |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
|
|
|
Урок узагальнення і систематизації знань |
|
|
|
|
Діагностувальна робота №7 по темі: «Додавання і віднімання раціональних чисел» |
|
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Множення раціональних чисел |
|
|
|
|
Правила множення раціональних чисел |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
Переставна і сполучна властивості множення. Коефіцієнт буквеного виразу |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
|
|
|
Розподільна властивість множення |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
Подібні доданки та їх зведення |
|
|
|
|
Вправи на зведені доданки |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
|
|
|
Урок узагальнення і систематизації знань |
|
|
|
|
Діагностувальна робота №8 по темі: «Множення раціональних чисел» |
|
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Ділення раціональних чисел |
|
|
|
|
Ділення раціональних чисел |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
Розв’язування рівнянь |
|
|
|
|
Основна властивість рівнянь |
|
|
|
|
Розв’язування рівнянь |
|
|
|
|
Розв’язування задач за допомогою рівнянь |
|
|
|
|
Розв’язування текстових задач |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
|
|
|
Урок узагальнення і систематизації знань |
|
|
|
|
Діагностувальна робота №9 по темі: «Ділення раціональних чисел. Рівняння» |
|
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Розв’язування вправ на всі дії із раціональними числами |
|
|
|
|
Розв’язування вправ на всі дії із раціональними числами |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
Перпендикулярні прямі |
|
|
|
|
Паралельні прямі |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
Координатна площина |
|
|
|
|
Визначення координат точок |
|
|
|
|
Побудова точок на координатній площині |
|
|
|
|
Приклади графіків залежностей між величинами |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
|
|
|
Куб. Прямокутний паралелепіпед. Розгортка прямокутного паралелепіпеда |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
Об’єм куба і прямокутного паралелепіпеда. Одиниці вимірювання об’єму |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
|
Урок узагальнення і систематизації знань |
|
|
|
|
Діагностувальна робота №10 по темі: «Перпендикулярні та паралельні прямі, паралелепіпед, куб» |
|
|
|
ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА РІК (12 ГОДИН) |
||||
|
Аналіз діагностувальної роботи. Звичайні дроби |
|
|
|
|
Знаходження дробу від числа і числа за його дробом |
|
|
|
|
Відношення і пропорції |
|
|
|
|
Відсоткові розрахунки |
|
|
|
|
Коло. Круг. Додатні та від’ємні числа. |
|
|
|
|
Модуль числа |
|
|
|
|
Додавання і віднімання раціональних чисел |
|
|
|
|
Множення раціональних чисел |
|
|
|
|
Ділення раціональних чисел. Основні властивості рівнянь |
|
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
|
|
|
Підсумкова діагностувальна робота |
|
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Підсумковий урок |
|
|
|
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН
з геометрії для 7-го класу
Усього 70 навчальних годин; I семестр – 32 години, 2 год на тиждень, II семестр – 38 годин, 2 год на тиждень
(Геометрія: підручник для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів / О.С. Істер. - Київ: Генеза, 2015. - 184 с.)
№ з\п |
Тема уроку |
Дата уроку |
Зміни |
Примітки |
Розділ I Тема 1. Елементарні геометричні фігури та їх властивості (8 год) |
||||
|
Аксіоми, теореми, означення. Точка і пряма. Властивості точок і прямих. Промінь |
|
|
|
|
Відрізок. Вимірювання та відкладання відрізків. Рівність відрізків. Середина відрізка. Відстань між двома точками. |
|
|
|
|
Розв’язування типових вправ |
|
|
|
|
Кут. Вимірювання кутів. Рівність кутів. Бісектриса кута |
|
|
|
|
Розв’язування типових вправ |
|
|
|
|
Розв’язування типових вправ. Самостійна робота |
|
|
|
|
Підсумковий урок «Елементарні геометричні фігури та їх властивості» |
|
|
|
|
Контрольна робота №1 |
|
|
|
Розділ II. Взаємне розміщення прямих на площині (12 год +6 год резерв) Тема 2. Взаємне розміщення прямих на площині |
||||
|
Суміжні кути |
|
|
|
|
Розв’язування типових вправ |
|
|
|
|
Вертикальні кути. Кут між двома прямими, що перетинаються |
|
|
|
|
Розв’язування типових вправ |
|
|
|
|
Розв’язування типових вправ |
|
|
|
|
Розв’язування типових вправ. Самостійна робота |
|
|
|
|
Перпендикулярні прямі. Перпендикуляр. Відстань від точки до прямої. |
|
|
|
|
Розв’язування типових вправ |
|
|
|
|
Паралельні прямі |
|
|
|
|
Кути, утворені при перетині двох прямих січною. Ознаки паралельності прямих. |
|
|
|
|
Розв’язування типових вправ |
|
|
|
|
Розв’язування типових вправ |
|
|
|
|
Властивість паралельних прямих. Властивості кутів, утворених при перетині паралельних прямих січною |
|
|
|
|
Розв’язування типових вправ |
|
|
|
|
Розв’язування типових вправ |
|
|
|
|
Розв’язування типових вправ. Самостійна робота |
|
|
|
|
Підсумковий урок «Взаємне розміщення прямих на площині» |
|
|
|
|
Контрольна робота №2 |
|
|
|
Розділ III. Трикутники. Ознака рівності трикутників (22 год +3 год резерв) Тема 3. Трикутники. Ознаки рівності трикутників. Рівнобедрений трикутник, його властивості та ознаки (14 год) |
||||
|
Трикутник і його елементи |
|
|
|
|
Рівність геометричних фігур |
|
|
|
|
Перша та друга ознаки рівності трикутників |
|
|
|
|
Розв’язування типових вправ |
|
|
|
|
Розв’язування типових вправ. Самостійна робота |
|
|
|
|
Рівнобедрений трикутник |
|
|
|
II семестр |
||||
|
Розв’язування типових вправ |
|
|
|
|
Медіана, бісектриса і висота трикутника. Властивість бісектриси рівнобедреного трикутника |
|
|
|
|
Розв’язування типових вправ |
|
|
|
|
Третя ознака рівності трикутників |
|
|
|
|
Розв’язування типових вправ |
|
|
|
|
Розв’язування типових вправ. Самостійна робота |
|
|
|
|
Підсумковий урок «Трикутники. Ознаки рівності трикутників. Рівнобедрений трикутник, його властивості та ознаки» |
|
|
|
|
Контрольна робота №3 |
|
|
|
Тема 4. Сума кутів трикутника. Зовнішній кут трикутника. Прямокутні трикутники. Нерівність трикутника (11 год) |
||||
|
Сума кутів трикутника |
|
|
|
|
Розв’язування типових вправ |
|
|
|
|
Зовнішній кут трикутника та його властивості. Співвідношення між сторонами і кутами трикутника |
|
|
|
|
Розв’язування типових вправ |
|
|
|
|
Прямокутні трикутники. Властивості та ознаки рівності прямокутних трикутників |
|
|
|
|
Розв’язування типових вправ |
|
|
|
|
Нерівність трикутника |
|
|
|
|
Розв’язування типових вправ |
|
|
|
|
Розв’язування типових вправ. Самостійна робота |
|
|
|
|
Підсумковий урок «Сума кутів трикутника. Зовнішній кут трикутника. Прямокутні трикутники. Нерівність трикутника» |
|
|
|
|
Контрольна робота №4 |
|
|
|
Розділ IV. Коло і круг (8 год +5 год резерв) Тема 5. Коло і круг (13 год) |
||||
|
Коло і круг |
|
|
|
|
Розв’язування типових вправ |
|
|
|
|
Дотична до кола. ЇЇ властивості |
|
|
|
|
Коло, вписане в трикутник |
|
|
|
|
Розв’язування типових вправ |
|
|
|
|
Розв’язування типових вправ. Самостійна робота |
|
|
|
|
Коло, описане навколо трикутника |
|
|
|
|
Розв’язування типових вправ |
|
|
|
|
Взаємне розміщення двох кіл |
|
|
|
|
Геометричне місце точок |
|
|
|
|
Задачі на побудову та їх розв’язування |
|
|
|
|
Підсумковий урок «Коло і круг» |
|
|
|
|
Контрольна робота №5 |
|
|
|
Розділ V. Повторення і систематизація навчального матеріалу (6 год резерв) |
||||
|
Захист повідомлень та рефератів з розділу «Елементарні геометричні фігури та їх властивості» |
|
|
|
|
Захист повідомлень та рефератів з розділу «Взаємне розміщення прямих на площині» |
|
|
|
|
Захист повідомлень та рефератів з розділу «Трикутники. Ознака рівності трикутників» |
|
|
|
|
Захист повідомлень та рефератів з розділу «Коло і круг» |
|
|
|
|
Резерв |
|
|
|
|
Резерв |
|
|
|
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
з алгебри для 7 класу
за підручником «Алгебра-7» (автор Істер О.С., «Генеза», 2020)
(70 год. I семестр — 32 год., 2 год. на тиждень,
II семестр — 55 год., 2 год. на тиждень)
№ п/п |
Тема уроку |
Дата |
|
І семестр |
|||
|
Повторення матеріалу, вивченого у 6 класі |
|
|
|
Вирази зі змінними. |
|
|
|
Тотожні вирази. Доведення тотожностей |
|
|
|
Степінь з натуральним показником |
|
|
|
Властивості степеня з натуральним показником. |
|
|
|
Одночлен. Стандартний вигляд многочлена |
|
|
|
Множення одночленів. |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Самостійна робота № 1 |
|
|
|
Підготовка до контрольної роботи |
|
|
|
Тематична контрольна робота № 1 |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи |
|
|
|
Многочлен. Степінь многочлена |
|
|
|
Додавання і віднімання многочленів |
|
|
|
Множення многочлена на одночлен |
|
|
|
Розкладання многочленів на множники способом винесення спільного множника за дужки |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ, самостійна робота № 2 |
|
|
|
Множення многочлена на многочлен |
|
|
|
Розкладання многочленів на множники способом групування |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Підготовка до контрольної роботи |
|
|
|
Тематична контрольна робота № 2 |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи |
|
|
|
Квадрат суми і квадрат різниці |
|
|
|
Розкладання многочленів на множники за допомогою формул квадрат суми та квадрата різниці |
|
|
|
Множення різниці двох виразів на їх суму |
|
|
|
Розкладання на множники різниці квадратів двох виразів |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ, самостійна робота № 3 |
|
|
|
Підготовка до контрольної роботи |
|
|
|
Застосування кількох способів розкладання многочленів на множники |
|
|
|
Тематична контрольна робота № 3 |
|
|
ІІ семестр |
|||
|
Сума і різниця кубів |
|
|
|
Розкладання на множники |
|
|
|
Застосування кількох способів розкладання многочленів на множники |
|
|
|
Самостійна робота № 4 |
|
|
|
Підготовка до контрольної роботи |
|
|
|
Тематична контрольна робота № 4 |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи |
|
|
|
Функція та її властивості |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Графік функції. Графічний спосіб задання функції |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Лінійна функція, її графік та властивості |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Самостійна робота № 5 |
|
|
|
Підготовка до контрольної роботи |
|
|
|
Тематична контрольна робота № 5 |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи |
|
|
|
Загальні відомості про рівняння |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Лінійні рівняння з однією змінною |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач за допомогою лінійних рівнянь |
|
|
|
Розв’язування рівнянь з модулем |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Самостійна робота № 6 |
|
|
|
Підготовка до контрольної роботи |
|
|
|
Тематична контрольна робота № 6 |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи |
|
|
|
Лінійне рівняння з двома змінними |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Графік лінійного рівняння з двома змінними |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Система двох лінійних рівнянь з двома змінними |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Самостійна робота № 7 |
|
|
|
Розв’язування систем лінійних рівнянь способом підстановки |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування систем лінійних рівнянь способом додавання |
|
|
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
Розв’язування задач за допомогою систем системи рівнянь |
|
|
|
Розв’язування задач за допомогою систем системи рівнянь |
|
|
|
Розв’язування задач за допомогою систем системи рівнянь |
|
|
|
Розв’язування задач за допомогою систем системи рівнянь |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Самостійна робота № 8 |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Підготовка до контрольної роботи |
|
|
|
Тематична контрольна робота № 7 |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи |
|
|
|
Захист дитячих проектів |
|
|
|
Розв’язування задач з рубрики «Життєва математика» |
|
|
|
Підсумковий урок за рік |
|
|
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН
з геометрії для 8-го класу
Усього 70 навчальних годин; I семестр – 32 години, 2 год на тиждень, II семестр – 38 годин, 2 год на тиждень
(Геометрія: підуч. для 8 кл. загальноосвіт. навч. закл. / А. П. Єршова, В. В. Голобородько, О. Ф. Крижановський, С. В. Єршов – Х.: Вид-во «Ранок», 2016. –
256 с. : іл.)
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН з алгебри для 8 класу І семестр. (3 год. на тиждень, всього 47 год.) Кількість контрольних робіт:4
(3 год на тиждень, всього 54 годин, разом 103 год) Кількість контрольних робіт: 4
Підручник: О.С. Істер . Алгебра 8 клас. (Підручник для 8 кл. загальноосвітніх навчальних закладів – Київ: Генеза,2021)
|
|||||||
№ уроку |
Зміст матеріалу |
Дата |
Примітки |
||||
1 |
Повторення навчального матеріалу за попередні класи. |
|
№3,5,7,10,13 |
||||
І |
Раціональні врази. (30 год) |
|
|
||||
2 |
Цілі та дробові алгебраїчні вирази. Раціональні врази. |
|
П1.Зап1-5.№14,16 |
||||
3 |
Допустимі значення змінних . |
|
№26,28,31 |
||||
4 |
Розв’язування вправ. |
|
№12;19;21 |
||||
5 |
Основна властивість раціональних дробів. Скорочення раціональних дробів і зведення їх до нового знаменника. Зміна знаку чисельника і знаменника раціонально дробу |
|
П2.Зап1-3 №33,35 |
||||
6 |
Розв’язування вправ. |
|
.№37,39,47 |
||||
7 |
Розв’язування вправ. |
|
№59,61 |
||||
8 |
Додавання і віднімання раціональних дробів з однаковими знаменниками |
|
П3.Зап1-2. №55,57, |
||||
9 |
Розв’язування вправ |
|
П4.Зап1-2. №84,86, |
||||
10 |
Додавання і віднімання раціональних дробів з різними знаменниками. |
|
№ 89,99,101 |
||||
11 |
Розв’язування вправ. |
|
№91;95;107 |
||||
12 |
Контрольна робота №1 «Додавання і віднімання дробів» Тематична |
|
Повт. осн. озн., твердж.,ф-ли №111;116;121 |
||||
13 |
Множення раціональних дробів. |
|
П5.Зап1-2.№138,142 |
||||
14 |
Розв’язування вправ |
|
№140;144;145;152 |
||||
15 |
Ділення раціональних дробів. |
|
П6.Зап1.№168,170;176 |
||||
16 |
Розв’язування вправ |
|
№172;174;180 |
||||
17 |
Піднесення раціональних дробів до степеня з натуральним показником. |
|
П6 .№150;152 |
||||
18 |
Розв’язування вправ. |
|
№158,181 |
||||
19 |
Тотожні перетворення раціональних виразів. |
|
П7.№191,193,195 |
||||
20 |
Розв’язування вправ. |
|
№197,199,201 |
||||
21 |
Розв’язування вправ |
|
№203;206 |
||||
22 |
Контрольна робота № 2 «Множення та ділення дробів» Тематична |
|
Повт. осн. озн., твердж., ф-ли №208;210 |
||||
23 |
Аналіз контрольної роботи. |
|
№212;216 |
||||
24 |
Раціональні рівняння. Рівносильні рівняння. |
|
П8.№234,230;238 |
||||
25 |
Розв’язування вправ |
|
№236,218 |
||||
26 |
Розв’язування рівнянь(використовуючи умову рівності дробу до нуля). |
|
№222,228;236 |
||||
27 |
Розв’язування вправ |
|
№234,230 |
||||
28 |
Розв’язування рівнянь( із використанням основної властивості пропорції) |
|
№240;244 |
||||
29 |
Розв’язування вправ |
|
№246;248; |
||||
30 |
Розв’язування рівнянь(способом множення обох частин рівняння на спільний знаменник дробів) |
|
№252;250 |
||||
31 |
Розв’язування вправ |
|
№255;258 |
||||
32 |
Контрольна робота № 3 з теми: раціональні рівняння. Тематична |
|
№259;260 |
||||
33 |
Степінь із цілим показником. Властивості степеня із цілим показником. |
|
П9.№265,269,248,285 |
||||
34 |
Розв’язування вправ. |
|
П10.№267,271,277,283 |
||||
35 |
Властивості степеня із цілим показником. Розв’язування вправ. |
|
№297;299;305;309;316 |
||||
36 |
Стандартний вигляд числа. Запис чисел у стандартному вигляді. Порядок числа. |
|
П11.№336,343,349 |
||||
37 |
Розв’язування вправ. |
|
№338,345,353 |
||||
38 |
Тотожні перетворення виразів зі степенями. |
|
№323,282 |
||||
39 |
Розв’язування вправ. |
|
№389,422 |
||||
40 |
Самостійна робота. Розв’язування вправ. |
|
Повт. осн. озн., твердж.,ф-ли |
||||
41 |
Функція у=к/х, її графік і властивості. |
|
П12.№367,372;376 |
||||
42 |
Розв’язування вправ. |
|
№370,374;380 |
||||
43 |
Функція y = x2, її графік і властивості. |
|
П.13.№503;509;505; |
||||
44 |
Розв’язування вправ. |
|
№507;719;724 |
||||
45 |
Розв’язування вправ. |
|
№512;515 |
||||
46 |
Контрольна робота № 4 з теми: Степінь. Властивості степеня. |
|
Повт. осн. озн., твердж.,ф-ли |
||||
47 |
Аналіз контрольної роботи. |
|
Повт. осн. озн., твердж.,ф-ли |
||||
48 |
Семестрове оцінювання за І семестр. Тематична. |
|
|
||||
|
|
||||||
№ уроку |
Зміст матеріалу |
Дата |
Примітка |
|
ІІ семестр. Квадратні Корені. Дійсні числа. (21 год) |
|
Ст.117.Р2 |
50 |
Функція у=х² та її графік |
|
П13.№735,740 |
51 |
Рівняння √х=а |
|
№553,558,561 |
52 |
Квадратний корінь. Арифметичний квадратний корінь |
|
П.14.№545,551, |
53 |
Рівняння х²=а |
|
№603,605.611 |
54 |
Тотожність (˅ а)²=а, а≥0 |
|
№599,601,609 |
55 |
Розв’язування задач і вправ. С.р. |
|
№606,617 |
56 |
Ірраціональні, раціональні, дійсні числа |
|
П15№571,578.583 |
57 |
Числові множини. Етапи розвитку числа |
|
№575.586 |
58 |
Арифметичний квадратний корінь з добутку, дробу, степеня |
|
П17.№629,631,633 |
59 |
Розв’язування задач і вправ |
|
№637.639,641 |
60 |
Добуток і частка квадратних коренів. С.р. |
|
№643,647,651.659,674 |
61 |
Розв’язування задач і вправ |
|
№649,654, 656, |
62 |
Перетворення виразів, що містять квадратні ко-рені. Винесення множника з-під знаку кореня |
|
п18. №676.678.682 |
63 |
Розв’язування задач і вправ |
|
№661,683.686 |
64 |
Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені. Внесення множника під знак кореня |
|
П18.№694.696.699 |
65 |
Звільнення від ірраціональності в знаменнику дробу |
|
№692.699.703 |
66 |
Функція у=˅х, та її графік і властивості |
|
П19.№718.720 |
67 |
Розв’язування задач і вправ. С.р. |
|
724.722 |
68 |
Контрольна робота №5 з теми: Квадратні корені. дійсні числа. Тематична |
|
С.175,176.повт. озн.Завд для пер знань п13-19. с167 |
69 |
Аналіз контрольної роботи. |
|
№730,731 |
|
КВАДРАТНІ РІВНЯННЯ. (25 год.) |
|
Р3.с.177 |
70 |
Квадратні рівняння. Неповні квадратні рівняння, їх розв’язування |
|
П20.№795.797,799,802 |
71 |
Розв’язування рівнянь |
|
№801.806.810 |
72 |
Формула коренів квадратного рівняння. Дискримінант |
|
П21.828.836 |
73 |
Розв’язування рівнянь |
|
№830.840 |
74 |
Розв’язування задач і вправ |
|
№834.842 |
75 |
Теорема Вієта |
|
П22. №854.861 |
76 |
Розв’язування задач і вправ |
|
№856.859.868 |
77 |
Розв’язування прикладних задач |
|
П23№.882.890.897 |
78 |
Розв’язування задач і вправ |
|
№884.895..902 |
79 |
Розв’язування задач і вправ. С.р. |
|
№870.872 |
80 |
Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контр роботи |
|
№903.904.905 |
81 |
Контрольна робота № 6 з теми: Квадратні рівняння. Тематична. |
|
Завд для пер знань п20-23 |
82 |
Квадратний тричлен, його корені. Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники. |
|
П24. №910.913.918 |
83 |
Розв’язування задач і вправ . |
|
№915.923.926 |
84 |
Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних: дробово-раціональні рівняння |
|
П25. №952.960 |
85 |
Розв’язування рівнянь |
|
№956.958.966.964 |
86 |
Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних: біквадратні |
|
№954.968. |
87 |
Розв’язування рівнянь |
|
№970.975 |
88 |
Розв’язування рівнянь методом розкладання многочлена на множники, м-д заміни змінної |
|
№962.973 |
89 |
Розв’язування рівнянь |
|
№977.981 |
90 |
Розв’язування задач за допомогою квадратних рівнянь та рівнянь, які зводяться до квадратних |
|
П26. №989.998 |
91 |
Розв’язування задач за допомогою дробово-раціональних рівнянь |
|
№991.993 |
92 |
Розв’язування задач і вправ. С.р. |
|
№1000.1003 |
93 |
Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи |
|
№10111012.1013 |
94 |
Контрольна робота № 7 з теми: Квадратні рівняння. Тематична. |
|
Завд для пер знань п24-26. |
|
Тема 5. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ (7 год.) |
|
|
95 |
Аналіз контр роботи. Розв’язування вправ. Квадратні рівняння і раціональні рівняння |
|
№1017.1019.1032 |
96 |
Текстові і прикладні задачі |
|
№1034.1044 |
97 |
Розв’язування задач і вправ |
|
№021.1028 |
98 |
Раціональні вирази |
|
№1052.1064 |
99 |
Розв’язування задач і вправ |
|
№1060.1068 |
100 |
Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи |
|
№1070.1073.1079 |
101 |
Підсумкова контрольна робота за рік |
|
Повт.осн.озн. с.237. |
102 |
Підсумкове повторення і оцінювання за ІІ семестр. |
|
С.241завд для пер знань |
103 |
Підсумковий урок. Семестрове і річне оцінювання. Тематична |
|
|
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН
з геометрії для 9-го класу
Усього 70 навчальних годин; I семестр – 32 години, 2 год на тиждень, II семестр – 38 годин, 2 год на тиждень
(Геометрія: підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів / О.С. Істер. - Київ: Генеза, 2017. - 240 с.)
№ з\п |
Тема уроку |
Дата уроку |
Зміни |
Примітки |
Розділ I Тема 1. Координати на площині (8 год + 8 год з резерву) |
||||
|
Координатна площина |
1800 |
|
|
|
Синус, косинус, тангенс кутів від до .Тригонометричні тотожності. |
|
|
|
|
Розв’язування типових вправ |
|
|
|
|
Розв’язування типових вправ |
|
|
|
|
Координати середини відрізка. Відстань між двома точками із заданими координатами |
|
|
|
|
Розв’язування типових вправ |
|
|
|
|
Розв’язування типових вправ |
|
|
|
|
Розв’язування типових вправ. Самостійна робота |
|
|
|
|
Рівняння кола |
|
|
|
|
Розв’язування типових вправ |
|
|
|
|
Рівняння прямої |
|
|
|
|
Розв’язування типових вправ |
|
|
|
|
Розв’язування типових вправ |
|
|
|
|
Розв’язування типових вправ. Самостійна робота |
|
|
|
|
Підсумковий урок «Координати на площині» |
|
|
|
|
Контрольна робота №1 |
|
|
|
Тема 2. Вектори на площині (12 год) |
||||
|
Вектор. Модуль і напрям вектора. Колінеарні вектори. Рівність векторів |
|
|
|
|
Розв’язування типових вправ |
|
|
|
|
Координати вектора |
|
|
|
|
Розв’язування типових вправ |
|
|
|
|
Додавання і віднімання векторів |
|
|
|
|
Множення вектора на число |
|
|
|
|
Розв’язування типових вправ |
|
|
|
|
Розв’язування типових вправ. Самостійна робота |
|
|
|
|
Скалярний добуток векторів |
|
|
|
|
Розв’язування типових вправ |
|
|
|
|
Підсумковий урок «Вектори на площині» |
|
|
|
|
Контрольна робота №2 |
|
|
|
Тема 3. Розв’язування трикутників (10 год + 1 год з резерву) |
||||
|
Теорема косинусів |
|
|
|
|
Розв’язування типових вправ |
|
|
|
|
Теорема синусів |
|
|
|
|
Розв’язування типових вправ |
|
|
|
II семестр |
||||
|
Розв’язування трикутників. Прикладні задачі |
|
|
|
|
Розв’язування трикутників. Прикладні задачі |
|
|
|
|
Розв’язування типових вправ. Самостійна робота |
|
|
|
|
Формули для знаходження площі трикутника |
|
|
|
|
Розв’язування типових вправ |
|
|
|
|
Підсумковий урок «Розв’язування трикутників» |
|
|
|
|
Контрольна робота №3 |
|
|
|
Тема 4. Правильні многокутники. Довжина кола. Площа круга (10 год) |
||||
|
Правильний многокутник, його види та властивості. Правильний многокутник, вписаний у коло та описаний навколо кола. |
|
|
|
|
Радіуси вписаного і описаного кіл правильного многокутника |
|
|
|
|
Довжина кола. Довжина дуги кола |
|
|
|
|
Розв’язування типових вправ |
|
|
|
|
Площа круга та його частин |
|
|
|
|
Розв’язування типових вправ |
|
|
|
|
Розв’язування типових вправ |
|
|
|
|
Розв’язування типових вправ. Самостійна робота |
|
|
|
|
Підсумковий урок «Правильні многокутники. Довжина кола. Площа круга» |
|
|
|
|
Контрольна робота №4 |
|
|
|
Тема 5. Геометричні переміщення (6 год + 5 год з резерву) |
||||
|
Переміщення (рух) та його властивості. Рівність фігур |
|
|
|
|
Симетрія відносно точки |
|
|
|
|
Симетрія відносно прямої |
|
|
|
|
Розв’язування типових вправ |
|
|
|
|
Поворот |
|
|
|
|
Паралельне перенесення |
|
|
|
|
Перетворення подібності та його властивості. Подібність фігур |
|
|
|
|
Площі подібних фігур |
|
|
|
|
Розв’язування типових вправ. Самостійна робота |
|
|
|
|
Підсумковий урок «Геометричні переміщення» |
|
|
|
|
Контрольна робота №5 |
|
|
|
Тема 6. Повторення і систематизація навчального матеріалу (10 год) |
||||
|
Чотирикутники. Властивості і площі чотирикутників. |
|
|
|
|
Трикутники. Види трикутників. Площа трикутника. |
|
|
|
|
Подібність трикутників та її застосування. |
|
|
|
|
Прямокутний трикутник. Теорема Піфагора. |
|
|
|
|
Теореми косинусів і синусів. |
|
|
|
|
Правильні многокутники. |
|
|
|
|
Декартові координати на площині. |
|
|
|
|
Геометричні перетворення. |
|
|
|
|
Вектори на площині. |
|
|
|
|
Підсумковий урок |
|
|
|
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів «Математика. 5–9 класи» (колектив авторів), Наказ МОН від 07 червня 2017 року №804
з алгебри для 9 класу
О.С. Істер, Генеза, 2017;
Орієнтовне поурочне планування (70 годин. I семестр — 32 години, 2 го
дини на тиждень, II семестр — 38 годин, 2 години на тиждень
№ |
Тема уроку |
Дата |
|
1. |
Повторення і систематизація навчального матеріалу |
|
|
Тема № 1. Нерівності (16 годин) |
|||
|
Числові нерівності. Доведення числових нерівностей |
|
|
|
Основні властивості числових нерівностей |
|
|
|
Основні властивості числових нерівностей. Самостійна робота № 1 |
|
|
|
Додавання та множення числових нерівностей. Оцінювання значення виразу |
|
|
|
Додавання та множення числових нерівностей. Оцінювання значення виразу |
|
|
|
Додавання та множення числових нерівностей. Оцінювання значення виразу |
|
|
|
Нерівності з однією змінною. Числові проміжки |
|
|
|
Нерівності з однією змінною. Числові проміжки. Самостійна робота № 2 |
|
|
|
Лінійні нерівності з однією змінною. Рівносильні нерівності |
|
|
|
Лінійні нерівності з однією змінною. Рівносильні нерівності |
|
|
|
Об’єднання та переріз множин |
|
|
|
Системи лінійних нерівностей з однією змінною |
|
|
|
Розв’язування систем лінійних нерівностей з однією змінною. Самостійна робота № 3 |
|
|
|
Розв’язування систем лінійних нерівностей з однією змінною |
|
|
|
Узагальнення та систематизація знань, підготовка до контрольної роботи |
|
|
|
Контрольна робота № 1. Нерівності. |
|
|
Тема № 2. Квадратична функція (20 годин) |
|||
|
Функція. Область визначення та область значень функції. Графік функції |
|
|
|
Властивості функції |
|
|
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота №4 |
|
|
|
Найпростіші перетворення графіків функцій |
|
|
|
Найпростіші перетворення графіків функцій |
|
|
|
Квадратична функція її графік та властивості |
|
|
|
Квадратична функція (її графік та властивості |
|
|
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота № 5 |
|
|
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
Контрольна робота № 2 з теми «Функції. Властивості функції» |
|
|
|
Квадратна нерівність. Розв’язування квадратних нерівностей |
|
|
|
Розв’язування квадратних нерівностей |
|
|
|
Системи двох рівнянь із двома змінними |
|
|
|
Системи двох рівнянь із двома змінними |
|
|
|
Системи двох рівнянь із двома змінними |
|
|
|
Система двох рівнянь із двома змінними як математична модель прикладної задачі |
|
|
|
Розв’язування текстових задач за допомогою систем рівнянь. Самостійна робота № 6 |
|
|
|
Розв’язування текстових задач за допомогою систем рівнянь |
|
|
|
Узагальнення та систематизація знань, підготовка до контрольної роботи |
|
|
|
Контрольна робота № 3. «Системи рівнянь з двома змінними» |
|
|
Тема № 3 . ЧИСЛОВІ ПОСЛІДОВНОСТІ (13 год)
|
|
||
|
Числові послідовності. Способи задання послідовностей |
|
|
|
Арифметична прогресія, її властивості |
|
|
|
Формула n-го члена арифметичної прогресії |
|
|
|
Сума перших n членів арифметичної прогресії. Самостійна робота № 7 |
|
|
|
Сума перших n членів арифметичної прогресії |
|
|
|
Геометрична прогресія, її властивості |
|
|
|
Формула n-го члена геометричної прогресії |
|
|
|
Формула n-го члена геометричної прогресії |
|
|
|
Сума перших n членів геометричної прогресії |
|
|
|
Сума перших n членів геометричної прогресії. Самостійна робота №8 |
|
|
|
Розв’язування задач на прогресії, у тому числі прикладного змісту |
|
|
|
Розв’язування задач на прогресії, у тому числі прикладного змісту |
|
|
|
Контрольна робота № 5 «Арифметична та геометрична прогресія» |
|
|
Тема № 4. Основи комбінаторики, теорії ймовірності та статистики (9 год) |
|||
|
Комбінаторика, її мета і задачі |
|
|
|
Комбінаторні правила суми і добутку |
|
|
|
Поняття про теорію ймовірності |
|
|
|
Випадкова подія. Частота та ймовірність випадкової події |
|
|
|
Початкові відомості про статистику |
|
|
|
Статистичні дані. Способи подання даних та їх обробка |
|
|
|
Способи подання даних та їх обробки. Самостійна робота № 9 |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Контрольна робота № 6 «Основи комбінаторики, теорії ймовірності та статистики» |
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу (11 годин) |
|||
|
Формули скороченого множення та їх застосування |
|
|
|
Тотожні перетворення раціональних виразів. Розв’язування раціональних рівнянь |
|
|
|
Розв’язування квадратних рівнянь та рівнянь, що зводяться до квадратних |
|
|
|
Функції. Властивості та графіки функцій |
|
|
|
Нерівності. Розв’язування лінійних нерівностей та їх систем. Розв’язування квадратних нерівностей |
|
|
|
Розв’язування систем лінійних рівнянь та рівнянь другого степеня з двома змінними |
|
|
|
Числові послідовності |
|
|
|
Числові послідовності |
|
|
|
Підсумкова контрольна робота № 7 |
|
|
|
Аналіз підсумкової контрольної роботи |
|
|
|
Підведення підсумків за рік |
|
|