Календарно-тематичне планування з математики для 5, 6, 7, 8, 9 класів на 2023/2024 н. р. за підручниками Істера О.С.

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з математики для 5, 6, 7, 8, 9 класів на 2023/2024 н. р. за підручниками Істера О.С.
Перегляд файлу

 

Календарно-тематичне планування  

з математики для 5, 6, 7, 8, 9 класів
на 2023/2024 н. р.

Расторгуєва Світлана Петрівна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

З МАТЕМАТИКИ У 5 КЛАСІ

(5 годин на тиждень, 175 годин на навчальний рік)

на 2023 -2024 н.р.

 

Складене відповідно до навчальної програми, розробленої на основі модельної навчальної програми «Математика. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автор Істер О. С.), рекомендованої Міністерством освіти і науки України (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795).

За підручником Істер О. С. Математика : підруч. для 5 кл. закладів загальної середньої освіти. Київ : «Генеза», 2022. 304 с.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№ уроку

Тема уроку

Дата проведення уроку

Примітка

І СЕМЕСТР

ТЕМА 1. УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ ЗА КУРС ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ (12 ГОД)

1.

Натуральні числа. Порівняння натуральних чисел

 

 

2.

Арифметичні дії з натуральними числами

 

 

3.

Поняття дробу. Порівняння дробів

 

 

4.

Знаходження дробу від числа. Знаходження числа за значенням його дробу. Самостійна робота

 

 

5.

Величини: довжина, маса, місткість, час. Дії з величинами

 

 

6.

Величини: довжина, маса, місткість, час. Дії з величинами

 

 

7.

Числові та буквені вирази

 

 

8.

Числові та буквені вирази

 

 

9.

Рівняння. Самостійна робота

 

 

10.

Геометричні фігури на площині

 

 

11.

Урок узагальнення і систематизації знань

 

 

12

Тематична діагностична (контрольна) робота № 1  «Узагальнення та систематизація знань за курс початкової школи»

 

 

НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ З НИМИ. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ І ВЕЛИЧИНИ     (ТЕМИ 2‒5) – 64 ГОД

ТЕМА 2. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА. ДОДАВАННЯ ТА ВІДНІМАННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ (15 ГОД)

13.

Аналіз діагностичної (контрольної) роботи. Натуральні числа. Число нуль.

 

 

14.

Цифри. Десятковий запис натуральних чисел

 

 

15.

Порівняння натуральних чисел

 

 

16.

Порівняння натуральних чисел. Числові нерівності

 

 

17.

Округлення натуральних чисел

 

 

18.

Округлення натуральних чисел

 

 

19.

Округлення натуральних чисел. Самостійна робота

 

 

20.

Додавання натуральних чисел. Властивості додавання

 

 

21.

Додавання натуральних чисел. Властивості додавання

 

 

22.

Додавання натуральних чисел. Властивості додавання

 

 

23.

Віднімання натуральних чисел. Властивості віднімання

 

 

24.

Додавання і віднімання натуральних чисел.

 

 

25.

Додавання і віднімання натуральних чисел. Самостійна робота

 

 

26.

Урок узагальнення і систематизації знань

 

 

27.

Тематична діагностична (контрольна) робота № 2  «Натуральні числа. Додавання та віднімання натуральних чисел»

 

 

ТЕМА 3. МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ (13 ГОД)

28.

Аналіз діагностичної (контрольної) роботи. Множення натуральних чисел

 

 

29.

Множення натуральних чисел

 

 

30.

Властивості множення

 

 

31.

Властивості множення

 

 

32.

Множення натуральних чисел. Самостійна робота

 

 

33.

Степінь натурального числа. Квадрат і куб натурального числа

 

 

34.

Степінь натурального числа. Квадрат і куб натурального числа

 

 

35.

Ділення натуральних чисел

 

 

36.

Ділення натуральних чисел

 

 

37.

Ділення з остачею.

 

 

38.

Ділення з остачею. Самостійна робота

 

 

39.

Урок узагальнення і систематизації знань

 

 

40.

Тематична діагностична (контрольна) робота № 3 «Множення та ділення натуральних чисел»

 

 

ТЕМА 4. ЧИСЛОВІ ТА БУКВЕНІ ВИРАЗИ. ТЕКСТОВІ ЗАДАЧІ (15 ГОД)

41.

Аналіз діагностичної (контрольної) роботи.

Числові вирази. Буквені вирази та формули

 

 

42.

Числові вирази. Буквені вирази та формули

 

 

43.

Рівняння

 

 

44.

Рівняння

 

 

45.

Рівняння. Самостійна робота

 

 

46.

Текстові задачі на рух

 

 

47.

Текстові задачі на рух

 

 

48.

Текстові задачі на рух

 

 

49.

Текстові задачі економічного змісту

 

 

50.

Текстові задачі економічного змісту

 

 

51.

Вправи на всі дії з натуральними числами

 

 

52.

Вправи на всі дії з натуральними числами

 

 

53.

Вправи на всі дії з натуральними числами. Самостійна робота

 

 

54.

Урок узагальнення і систематизації знань

 

 

55.

Тематична діагностична (контрольна) робота № 4

«Числові та буквені  вирази. Текстові задачі»

 

 

ТЕМА 5. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ НА ПЛОЩИНІ (21 ГОД)

56.

Аналіз діагностичної (контрольної) роботи.

Відрізок та його довжина.

 

 

57.

Відрізок та його довжина. Одиниці вимірювання довжини відрізка

 

 

58.

Промінь, пряма

 

 

59.

Промінь, пряма

 

 

60.

Координатний промінь. Шкала

 

 

61.

Координатний промінь. Шкала. Самостійна робота

 

 

62.

Лінійні та стовпчасті діаграми

 

 

63.

Лінійні та стовпчасті діаграми

 

 

64.

Кут. Види кутів

 

 

65.

Кут. Види кутів

 

 

66.

Величина кута. Вимірювання кутів

 

 

67.

Величина кута. Побудова кутів

 

 

68.

Трикутник та його периметр. Види трикутників за кутами та сторонами

 

 

69.

Трикутник та його периметр. Види трикутників за кутами та сторонами. Самостійна робота

 

 

70.

Прямокутник. Квадрат. Периметр квадрата і прямокутника

 

 

71.

Прямокутник. Квадрат. Рівність фігур

 

 

72.

Рівність фігур

 

 

73.

Площа прямокутника і квадрата. Одиниці вимірювання площі

 

 

74.

Площа прямокутника і квадрата. Одиниці вимірювання площі. Самостійна робота

 

 

75.

Узагальнення і систематизація навчального матеріалу

 

 

76.

Тематична діагностична (контрольна) робота № 5

«Геометричні фігури на площині»

 

 

77.

Резерв часу на І семестр (4 год).

Аналіз діагностичної (контрольної) роботи. Розв’язування задач і вправ

 

 

78.

Узагальнення та систематизація знань учнів: «Вправи на всі дії з натуральними числами»

 

 

79

Узагальнення та систематизація знань учнів: «Рівняння. Текстові задачі»

 

 

80.

Підбиття підсумків першого семестру. Розв’язування задач і вправ

 

 

 

 

 

ІІ СЕМЕСТР

ПОДІЛЬНІСТЬ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ (ТЕМА 6) – 13 ГОД

ТЕМА 6. ПОДІЛЬНІСТЬ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ (13 ГОД)

81.

Дільники та кратні натурального числа

 

 

82.

Дільники та кратні натурального числа

 

 

83.

Ознаки подільності на 2, 5, 10

 

 

84.

Ознаки подільності на 9 і 3

 

 

85.

Прості та складені числа

 

 

86.

Прості та складені числа. Самостійна робота

 

 

87.

Розкладання чисел на прості множники

 

 

88.

Найбільший спільний дільник. Взаємно прості числа

 

 

89.

Найбільший спільний дільник. Взаємно прості числа

 

 

90.

Найменше спільне кратне

 

 

91.

Найменше спільне кратне.Самостійна робота

 

 

92.

Урок узагальнення і систематизації знань

 

 

93.

Тематична діагностична (контрольна) робота № 6

«Подільність натуральних чисел»

 

 

ДРОБОВІ ЧИСЛА І ДІЇ З НИМИ (ТЕМИ 7‒10) – 64 ГОД

ТЕМА 7. ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ (19 ГОД)

94.

Аналіз діагностичної (контрольної) роботи. Звичайні дроби

 

 

95.

Знаходження дробу від числа

 

 

96.

Знаходження числа за його дробом

 

 

97.

Дріб як частка двох натуральних чисел

 

 

98.

Порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками

 

 

99.

Порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками

 

 

100.

Правильні і неправильні дроби

 

 

101.

Правильні і неправильні дроби. Самостійна робота

 

 

102.

Мішані числа

 

 

103.

Мішані числа

 

 

104.

Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками

 

 

105.

Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками

 

 

106.

Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками

 

 

107.

Додавання і віднімання мішаних чисел

 

 

108.

Додавання і віднімання мішаних чисел

 

 

109.

Додавання і віднімання мішаних чисел

 

 

110.

Додавання і віднімання мішаних чисел. Самостійна робота

 

 

111.

Урок узагальнення і систематизації знань

 

 

112.

Тематична діагностична (контрольна) робота № 7

«Звичайні дроби»

 

 

ТЕМА 8. ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ. ПОРІВНЯННЯ, ОКРУГЛЕННЯ, ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ДЕСЯТКОВИХ ДРОБІВ (13 ГОД)

113.

Аналіз діагностичної (контрольної) роботи.

Десятковий дріб. Запис десяткових дробів

 

 

114.

Десятковий дріб. Запис десяткових дробів

 

 

115.

Порівняння десяткових дробів

 

 

116.

Порівняння десяткових дробів

 

 

117.

Порівняння десяткових дробів. Самостійна робота

 

 

118.

Округлення десяткових дробів

 

 

119.

Округлення десяткових дробів

 

 

120.

Округлення десяткових дробів

 

 

121.

Додавання і віднімання десяткових дробів

 

 

122.

Додавання і віднімання десяткових дробів. Властивості додавання

 

 

123.

Додавання і віднімання десяткових дробів. Самостійна робота

 

 

124.

Урок узагальнення і систематизації знань

 

 

125.

Тематична діагностична (контрольна) робота № 8

«Десяткові дроби. Порівняння, округлення, додавання і віднімання десяткових дробів»

 

 

ТЕМА 9. МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ ДЕСЯТКОВИХ ДРОБІВ (20 ГОД)

126.

Аналіз діагностичної (контрольної) роботи. Множення десяткових дробів

 

 

127.

Множення десяткових дробів

 

 

128.

Множення десяткових дробів. Властивості множення

 

 

129.

Множення десяткових дробів. Властивості множення

 

 

130.

Множення десяткових дробів. Властивості множення

 

 

131.

Окремі випадки множення десяткових дробів.

 

 

132.

Окремі випадки множення десяткових дробів. Самостійна робота

 

 

133.

Ділення десяткового дробу на натуральне число

 

 

134.

Ділення десяткового дробу на натуральне число

 

 

135.

Ділення десяткових дробів на 10, 100, 1000, ..

 

 

136.

Ділення на десятковий дріб

 

 

137.

Ділення на десятковий дріб

 

 

138.

Ділення на десятковий дріб

 

 

139.

Ділення на десятковий дріб

 

 

140.

Ділення на десятковий дріб

 

 

141.

Ділення на десятковий дріб

 

 

142.

Ділення на десятковий дріб

 

 

143.

Ділення десяткового дробу на натуральне число та ділення на десятковий дріб. Самостійна робота

 

 

144.

Урок узагальнення і систематизації знань

 

 

145.

Тематична діагностична (контрольна) робота № 9

«Множення та ділення десяткових дробів»

 

 

ТЕМА 10. СЕРЕДНЄ АРИФМЕТИЧНЕ. ВПРАВИ НА ВСІ ДІЇ З НАТУРАЛЬНИМИ ЧИСЛАМИ І ДЕСЯТКОВИМИ ДРОБАМИ (12 ГОД)

146.

Аналіз діагностичної (контрольної) роботи.

Середнє арифметичне

 

 

147.

Середнє арифметичне

 

 

148.

Середнє значення величини

 

 

149.

Середнє значення величини

 

 

150.

Вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами

 

 

151.

Вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами

 

 

152.

Вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами

 

 

153.

Вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами

 

 

154.

Вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами

 

 

155.

Вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами. Самостійна робота

 

 

156.

Урок узагальнення і систематизації знань

 

 

157.

Тематична діагностична (контрольна) робота №10

«Середнє арифметичне. Вправи на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами»

 

 

ТЕМА 11. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ
(13 ГОД)

158.

Аналіз діагностичної (контрольної) роботи.

Натуральні числа. Порівняння й округлення натуральних чисел.

 

 

159.

Арифметичні дії з натуральними числами та їх властивості

 

 

160.

Числові та буквені вирази. Формули. Рівняння. Текстові задачі

 

 

161.

Текстові задачі. Відрізок, пряма, промінь. Координатний промінь.

 

 

162.

Кут, трикутник, прямокутник, квадрат. Площа та периметр квадрата і прямокутника

 

 

163.

Подільність натуральних чисел

 

 

164.

Подільність натуральних чисел

 

 

165.

Звичайні дроби

 

 

166.

Звичайні дроби

 

 

167.

Десятковий дріб. Порівняння десяткових дробів. Округлення десяткових дробів

 

 

168.

Арифметичні дії з десятковими дробами

 

 

169.

Арифметичні дії з десятковими дробами

 

 

170.

Тематична діагностична (контрольна) робота №11

«Повторення і систематизація навчального матеріалу»

 

 

171.

Резерв часу на ІІ семестр. Додаткові теми (5 год).

Аналіз діагностичної (контрольної) роботи. Найпростіші комбінаторні задачі

 

 

172.

Розв’язування текстових задач алгебраїчним методом.

 

 

173.

Розв’язування нерівностей з одним невідомим

 

 

174.

Розкладання натуральних чисел, більших за тисячу, на прості множники. Знаходження НСД і НСК двох (кількох) чисел в межах тисячі

 

 

175.

Логічні задачі. Підсумковий урок

 

 

 

Календарно-тематичне планування

уроків математики у 6 класі

на 2023 - 2024 н.р.,

з розрахунку 5 годин на тиждень,

175 годин за рік

 

Складено до підручника  «Математика» (підруч. для 6-го кл. загальноосвіт. навч. закл. / О. С. Істер)

відповідно до модельної навчальної програми «Математика 5-6 класи» для закладів загальної  середньої освіти (автор Істер О.С.).

 

Назва теми

Кількість годин

УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ ЗА 5 КЛАС

11 ГОДИН

 ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ

44 ГОДИНИ

ВІДНОШЕННЯ І ПРОПОРЦІЇ

35 ГОДИН

РАЦІОНАЛЬНІ ЧИСЛА ТА ДІЇ З НИМИ

73 ГОДИНИ

ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ

12 ГОДИН

Всього

175 годин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема уроку

Дата

Примітка

УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ ЗА 5 КЛАС (11 ГОДИН)

  1.  

Натуральні числа та дії з ними

 

 

  1.  

Розв’язування вправ на всі дії із натуральними числами

 

 

  1.  

Геометричні фігури та величини

 

 

  1.  

Розв’язування задач і вправ

 

 

  1.  

Подільність натуральних чисел

 

 

  1.  

Розв’язування вправ на подільність натуральних чисел

 

 

  1.  

Дробові числа та дії з ними

 

 

  1.  

Розв’язування вправ із дробами

 

 

  1.  

Розв’язування задач із дробами

 

 

  1.  

Узагальнення і систематизація знань

 

 

  1.  

Діагностувальна робота № 1 по темі: «Повторення вивченого у 5 класі»

 

 

ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ (44 ГОДИНИ )

  1.  

Аналіз діагностувальної роботи. Поняття про відсотки

 

 

  1.  

Перетворення відсотків у дріб і навпаки

 

 

  1.  

Знаходження відсотка від числа

 

 

  1.  

Розв’язування вправ на знаходження відсотка від числа

 

 

  1.  

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота

 

 

  1.  

Знаходження числа за значенням його відсотка

 

 

  1.  

Розв’язування текстових задач на знаходження числа за його відсотком

 

 

  1.  

Розв’язування задач і вправ

 

 

  1.  

Основна властивість дробу. Скорочення дробів

 

 

  1.  

Зведення дробів до нового знаменника

 

 

  1.  

Найменший спільний знаменник дробів

 

 

  1.  

Зведення дробів до спільного знаменника

 

 

  1.  

Порівняння дробів з різними знаменниками

 

 

  1.  

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота

 

 

  1.  

Додавання і віднімання звичайних дробів з різними знаменниками

 

 

  1.  

Додавання і віднімання мішаних чисел

 

 

  1.  

Розв’язування рівнянь і текстових задач

 

 

  1.  

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота

 

 

  1.  

Перетворення звичайних дробів у десяткові

 

 

  1.  

Нескінченні періодичні десяткові дроби

 

 

  1.  

Розв’язування задач і вправ

 

 

  1.  

Десяткове наближення звичайного дробу

 

 

  1.  

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота

 

 

  1.  

Узагальнення і систематизація навчального матеріалу

 

 

  1.  

Діагностувальна робота № 2 по темі: «Відсотки. Додавання і віднімання звичайних дробів»

 

 

  1.  

Аналіз діагностувальної роботи. Множення звичайних дробів

 

 

  1.  

Правило множення звичайних дробів

 

 

  1.  

Правило множення мішаних чисел

 

 

  1.  

Розв’язування задач і вправ

 

 

  1.  

Правила знаходження дробу від числа

 

 

  1.  

Знаходження відсотка від числа

 

 

  1.  

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота

 

 

  1.  

Взаємно обернені числа

 

 

  1.  

Правило ділення звичайних дробів

 

 

  1.  

Правило ділення мішаних чисел

 

 

  1.  

Розв’язування задач і вправ на всі дії із звичайним дробами

 

 

  1.  

Розв’язування текстових задач

 

 

  1.  

Знаходження числа за значенням його дробу

 

 

  1.  

Знаходження числа за значенням його відсотків

 

 

  1.  

Розв’язування вправ на всі дії із звичайними та десятковими дробами

 

 

  1.  

Розв’язування задач і вправ

 

 

  1.  

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота

 

 

  1.  

Узагальнення і систематизація навчального матеріалу

 

 

  1.  

Діагностувальна робота № 3 по темі: «Вправи на всі дії зі звичайними дробами»

 

 

ВІДНОШЕННЯ І ПРОПОРЦІЇ (35 ГОДИН)

  1.  

Аналіз діагностувальної роботи. Поняття відношення

 

 

  1.  

Відношення величин

 

 

  1.  

Основна властивість відношення

 

 

  1.  

Пропорція

 

 

  1.  

Основна властивість пропорції

 

 

  1.  

Задачі на знаходження невідомого члена пропорції

 

 

  1.  

Розв’язування рівнянь за допомогою пропорції

 

 

  1.  

Пряма пропорційна залежність

 

 

  1.  

Розв’язування задач на прямо пропорційні величини

 

 

  1.  

Поняття про масштаб

 

 

  1.  

Розв’язування задач, пов’язаних з масштабом

 

 

  1.  

Знаходження відстаней на карті

 

 

  1.  

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота

 

 

  1.  

Поділ числа у заданому відношенні

 

 

  1.  

Розв’язування задач на поділ числа у заданому відношенню

 

 

  1.  

Урок узагальнення і систематизації знань

 

 

  1.  

Діагностувальна робота №4 по темі: «Відношення і пропорції. Масштаб»

 

 

  1.  

Аналіз діагностувальної роботи. Обернено пропорційні величини

 

 

  1.  

Властивість обернено пропорційних величин

 

 

  1.  

Розв’язування задач на обернено пропорційні величини

 

 

  1.  

Відсоткове відношення двох чисел

 

 

  1.  

Зміна величини у відсотках

 

 

  1.  

Відсоткові розрахунки

 

 

  1.  

Розв’язування задач на знаходження відсотка від числа

 

 

  1.  

Розв’язування задач на знаходження числа за його відсотком

 

 

  1.  

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота

 

 

  1.  

Коло. Довжина кола

 

 

  1.  

Круг. Площа круга

 

 

  1.  

Круговий сектор

 

 

  1.  

Розв’язування задач і вправ

 

 

  1.  

Кругові діаграми

 

 

  1.  

Розв’язування задач і вправ

 

 

  1.  

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота

 

 

  1.  

Урок узагальнення і систематизації знань

 

 

  1.  

Діагностувальна робота № 5 по темі: «Пропорційні величини. Коло. Круг»

 

 

РАЦІОНАЛЬНІ ЧИСЛА ТА ДІЇ З НИМИ (73 ГОДИНИ)

  1.  

Аналіз діагностувальної роботи. Додатні та від’ємні числа. Число нуль

 

 

  1.  

Додатні та від’ємні числа

 

 

  1.  

Координатна пряма

 

 

  1.  

Розв’язування задач і вправ

 

 

  1.  

Протилежні числа. Цілі числа. Раціональні числа

 

 

  1.  

Розв’язування задач і вправ

 

 

  1.  

Модуль числа

 

 

  1.  

Розв’язування задач і вправ

 

 

  1.  

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота

 

 

  1.      

Порівняння раціональних чисел

 

 

  1.      

Розв’язування задач і вправ

 

 

  1.      

Урок узагальнення і систематизації знань

 

 

  1.      

Діагностувальна робота № 6 по темі: «Раціональні числа, зображення їх на координатній прямі та порівняння»

 

 

  1.      

Аналіз діагностувальної роботи. Додавання від’ємних чисел

 

 

  1.      

Додавання від’ємних чисел

 

 

  1.      

Розв’язування задач і вправ

 

 

  1.      

Додавання чисел з різними знаками

 

 

  1.      

Додавання раціональних чисел

 

 

  1.      

Розв’язування задач і вправ

 

 

  1.      

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота

 

 

  1.      

Властивості додавання

 

 

  1.      

Розв’язування задач і вправ

 

 

  1.      

Віднімання раціональних чисел

 

 

  1.      

Розв’язування задач і вправ

 

 

  1.      

Вправи на додавання і віднімання раціональних чисел

 

 

  1.      

Правило розкриття дужок

 

 

  1.      

Розв’язування задач і вправ

 

 

  1.      

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота

 

 

  1.      

Урок узагальнення і систематизації знань

 

 

  1.      

Діагностувальна робота №7 по темі: «Додавання і віднімання раціональних чисел»

 

 

  1.      

Аналіз діагностувальної роботи. Множення раціональних чисел

 

 

  1.      

Правила множення раціональних чисел

 

 

  1.      

Розв’язування задач і вправ

 

 

  1.      

Переставна і сполучна властивості множення. Коефіцієнт буквеного виразу

 

 

  1.      

Розв’язування задач і вправ

 

 

  1.      

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота

 

 

  1.      

Розподільна властивість множення

 

 

  1.      

Розв’язування задач і вправ

 

 

  1.      

Подібні доданки та їх зведення

 

 

  1.      

Вправи на зведені доданки

 

 

  1.      

Розв’язування задач і вправ

 

 

  1.      

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота

 

 

  1.      

Урок узагальнення і систематизації знань

 

 

  1.      

Діагностувальна робота №8 по темі: «Множення раціональних чисел»

 

 

  1.      

Аналіз діагностувальної роботи. Ділення раціональних чисел

 

 

  1.      

Ділення раціональних чисел

 

 

  1.      

Розв’язування задач і вправ

 

 

  1.      

Розв’язування рівнянь

 

 

  1.      

Основна властивість рівнянь

 

 

  1.      

Розв’язування рівнянь

 

 

  1.      

Розв’язування задач за допомогою рівнянь

 

 

  1.      

Розв’язування текстових задач

 

 

  1.      

Розв’язування задач і вправ

 

 

  1.      

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота

 

 

  1.      

Урок узагальнення і систематизації знань

 

 

  1.      

Діагностувальна робота №9 по темі: «Ділення раціональних чисел. Рівняння»

 

 

  1.      

Аналіз діагностувальної роботи. Розв’язування вправ на всі дії із раціональними числами

 

 

  1.      

Розв’язування вправ на всі дії із раціональними числами

 

 

  1.      

Розв’язування задач і вправ

 

 

  1.      

Перпендикулярні прямі

 

 

  1.      

Паралельні прямі

 

 

  1.      

Розв’язування задач і вправ

 

 

  1.      

Координатна площина

 

 

  1.      

Визначення координат точок

 

 

  1.     \

Побудова точок на координатній площині

 

 

  1.      

Приклади графіків залежностей між величинами

 

 

  1.      

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота

 

 

  1.      

Куб. Прямокутний паралелепіпед. Розгортка прямокутного

паралелепіпеда

 

 

  1.      

Розв’язування задач і вправ

 

 

  1.      

Об’єм куба і прямокутного паралелепіпеда. Одиниці вимірювання об’єму

 

 

  1.      

Розв’язування задач і вправ

 

 

  1.      

Урок узагальнення і систематизації знань

 

 

  1.      

Діагностувальна робота №10 по темі: «Перпендикулярні та паралельні прямі, паралелепіпед, куб»

 

 

ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА РІК (12 ГОДИН)

  1.      

Аналіз діагностувальної роботи. Звичайні дроби

 

 

  1.      

Знаходження дробу від числа і числа за його дробом

 

 

  1.      

Відношення і пропорції

 

 

  1.      

Відсоткові розрахунки

 

 

  1.      

Коло. Круг. Додатні та від’ємні числа.

 

 

  1.      

Модуль числа

 

 

  1.      

Додавання і віднімання раціональних чисел

 

 

  1.      

Множення раціональних чисел

 

 

  1.      

Ділення раціональних чисел. Основні властивості рівнянь

 

 

  1.      

Узагальнення і систематизація знань

 

 

  1.      

Підсумкова діагностувальна робота

 

 

  1.        

Аналіз діагностувальної роботи. Підсумковий урок

 

 

 

 

 

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН

з геометрії для 7-го класу

Усього 70 навчальних годин; I семестр – 32 години, 2 год на тиждень, II семестр – 38 годин, 2 год на тиждень

 

(Геометрія: підручник для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів / О.С. Істер. - Київ: Генеза, 2015. - 184 с.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№ з\п

Тема уроку

Дата уроку

Зміни

Примітки

Розділ I

Тема 1. Елементарні геометричні фігури та їх властивості (8 год)

  1.  

Аксіоми, теореми, означення.

Точка і пряма. Властивості точок і прямих. Промінь

 

 

 

  1.  

Відрізок. Вимірювання та відкладання відрізків. Рівність відрізків. Середина відрізка. Відстань між двома точками.

 

 

 

  1.  

Розв’язування типових вправ

 

 

 

  1.  

Кут. Вимірювання кутів. Рівність кутів. Бісектриса кута

 

 

 

  1.  

Розв’язування типових вправ

 

 

 

  1.  

Розв’язування типових вправ. Самостійна робота

 

 

 

  1.  

Підсумковий урок «Елементарні геометричні фігури та їх властивості»

 

 

 

  1.  

Контрольна робота №1

 

 

 

Розділ II. Взаємне розміщення прямих на площині (12 год +6 год резерв)

Тема 2. Взаємне розміщення прямих на площині

  1.  

Суміжні кути

 

 

 

  1.  

Розв’язування типових вправ

 

 

 

  1.  

Вертикальні кути. Кут між двома прямими, що перетинаються

 

 

 

  1.  

Розв’язування типових вправ

 

 

 

  1.  

Розв’язування типових вправ

 

 

 

  1.  

Розв’язування типових вправ. Самостійна робота

 

 

 

  1.  

Перпендикулярні прямі. Перпендикуляр. Відстань від точки до прямої.

 

 

 

  1.  

Розв’язування типових вправ

 

 

 

  1.  

Паралельні прямі

 

 

 

  1.  

Кути, утворені при перетині двох прямих січною. Ознаки паралельності прямих.

 

 

 

  1.  

Розв’язування типових вправ

 

 

 

  1.  

Розв’язування типових вправ

 

 

 

  1.  

Властивість паралельних прямих. Властивості кутів, утворених при перетині паралельних прямих січною

 

 

 

  1.  

Розв’язування типових вправ

 

 

 

  1.  

Розв’язування типових вправ

 

 

 

  1.  

Розв’язування типових вправ. Самостійна робота

 

 

 

  1.  

Підсумковий урок «Взаємне розміщення прямих на площині»

 

 

 

  1.  

Контрольна робота №2

 

 

 

Розділ III. Трикутники. Ознака рівності трикутників (22 год +3 год резерв)

Тема 3. Трикутники. Ознаки рівності трикутників. Рівнобедрений трикутник, його властивості та ознаки (14 год)

  1.  

Трикутник і його елементи

 

 

 

  1.  

Рівність геометричних фігур

 

 

 

  1.  

Перша та друга ознаки рівності трикутників

 

 

 

  1.  

Розв’язування типових вправ

 

 

 

  1.  

Розв’язування типових вправ. Самостійна робота

 

 

 

  1.  

Рівнобедрений трикутник

 

 

 

II семестр

  1.  

Розв’язування типових вправ

 

 

 

  1.  

Медіана, бісектриса і висота трикутника. Властивість бісектриси рівнобедреного трикутника

 

 

 

  1.  

Розв’язування типових вправ

 

 

 

  1.  

Третя ознака рівності трикутників

 

 

 

  1.  

Розв’язування типових вправ

 

 

 

  1.  

Розв’язування типових вправ. Самостійна робота

 

 

 

  1.  

Підсумковий урок «Трикутники. Ознаки рівності трикутників. Рівнобедрений трикутник, його властивості та ознаки»

 

 

 

  1.  

Контрольна робота №3

 

 

 

Тема 4. Сума кутів трикутника. Зовнішній кут трикутника. Прямокутні трикутники. Нерівність трикутника (11 год)

  1.  

Сума кутів трикутника

 

 

 

  1.  

Розв’язування типових вправ

 

 

 

  1.  

Зовнішній кут трикутника та його властивості. Співвідношення між сторонами і кутами трикутника

 

 

 

  1.  

Розв’язування типових вправ

 

 

 

  1.  

Прямокутні трикутники. Властивості та ознаки рівності прямокутних трикутників

 

 

 

  1.  

Розв’язування типових вправ

 

 

 

  1.  

Нерівність трикутника

 

 

 

  1.  

Розв’язування типових вправ

 

 

 

  1.  

Розв’язування типових вправ. Самостійна робота

 

 

 

  1.  

Підсумковий урок «Сума кутів трикутника. Зовнішній кут трикутника. Прямокутні трикутники. Нерівність трикутника»

 

 

 

  1.  

Контрольна робота №4

 

 

 

Розділ IV. Коло і круг (8 год +5 год резерв)

Тема 5. Коло і круг (13 год)

  1.  

Коло і круг

 

 

 

  1.  

Розв’язування типових вправ

 

 

 

  1.  

Дотична до кола. ЇЇ властивості

 

 

 

  1.  

Коло, вписане в трикутник

 

 

 

  1.  

Розв’язування типових вправ

 

 

 

  1.  

Розв’язування типових вправ. Самостійна робота

 

 

 

  1.  

Коло, описане навколо трикутника

 

 

 

  1.  

Розв’язування типових вправ

 

 

 

  1.  

Взаємне розміщення двох кіл

 

 

 

  1.  

Геометричне місце точок

 

 

 

  1.  

Задачі на побудову та їх розв’язування

 

 

 

  1.  

Підсумковий урок «Коло і круг»

 

 

 

  1.  

Контрольна робота №5

 

 

 

Розділ V. Повторення і систематизація навчального матеріалу (6 год резерв)

  1.  

Захист повідомлень та рефератів з розділу «Елементарні геометричні фігури та їх властивості»

 

 

 

  1.  

Захист повідомлень та рефератів з розділу «Взаємне розміщення прямих на площині»

 

 

 

  1.  

Захист повідомлень та рефератів з розділу «Трикутники. Ознака рівності трикутників»

 

 

 

  1.  

Захист повідомлень та рефератів з розділу «Коло і круг»

 

 

 

  1.  

Резерв

 

 

 

  1.  

Резерв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

з алгебри для 7 класу

за підручником «Алгебра-7» (автор Істер О.С., «Генеза», 2020)

(70 год. I семестр — 32 год., 2 год. на тиждень,

II семестр — 55 год., 2 год. на тиждень)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№ п/п

Тема уроку

Дата

 

І семестр

  1.                 

Повторення матеріалу, вивченого у 6 класі

 

 

  1.                 

Вирази зі змінними.

 

 

  1.                 

Тотожні вирази. Доведення тотожностей

 

 

  1.                 

Степінь з  натуральним показником

 

 

  1.                 

Властивості степеня з натуральним показником.

 

 

  1.                 

Одночлен. Стандартний вигляд многочлена

 

 

  1.                 

Множення одночленів.

 

 

  1.                 

Розв’язування задач і вправ

 

 

  1.                 

Самостійна робота № 1

 

 

  1.             

Підготовка до контрольної роботи

 

 

  1.             

Тематична контрольна робота № 1

 

 

  1.             

Аналіз контрольної роботи

 

 

  1.             

Многочлен. Степінь многочлена

 

 

  1.             

Додавання і віднімання многочленів

 

 

  1.             

Множення многочлена на одночлен

 

 

  1.             

Розкладання многочленів на множники способом винесення спільного множника за дужки

 

 

  1.             

Розв’язування задач і вправ, самостійна робота № 2

 

 

  1.             

Множення многочлена на многочлен

 

 

  1.             

Розкладання многочленів на множники способом групування

 

 

  1.             

Розв’язування задач і вправ

 

 

  1.             

Підготовка до контрольної роботи

 

 

  1.             

Тематична контрольна робота № 2

 

 

  1.             

Аналіз контрольної роботи

 

 

  1.             

Квадрат суми і квадрат різниці

 

 

  1.             

Розкладання многочленів на множники за допомогою формул квадрат суми та квадрата різниці

 

 

  1.             

Множення різниці двох виразів на їх суму

 

 

  1.             

Розкладання на множники різниці квадратів двох виразів

 

 

  1.             

Розв’язування задач і вправ

 

 

  1.             

Розв’язування задач і вправ, самостійна робота № 3

 

 

  1.             

Підготовка до контрольної роботи

 

 

  1.             

Застосування кількох способів розкладання многочленів на множники

 

 

  1.             

Тематична контрольна робота № 3

 

 

ІІ семестр

  1.  

Сума і різниця кубів

 

 

  1.  

Розкладання на множники

 

 

  1.  

Застосування кількох способів розкладання многочленів на множники

 

 

  1.  

Самостійна робота № 4

 

 

  1.  

Підготовка до контрольної роботи

 

 

  1.  

Тематична контрольна робота № 4

 

 

  1.  

Аналіз контрольної роботи

 

 

  1.  

Функція та її властивості

 

 

  1.  

Розв’язування задач і вправ

 

 

  1.  

Розв’язування задач і вправ

 

 

  1.  

Графік функції. Графічний спосіб задання функції

 

 

  1.  

Розв’язування задач і вправ

 

 

  1.  

Розв’язування задач і вправ

 

 

  1.  

 Лінійна функція, її графік та властивості

 

 

  1.  

Розв’язування задач і вправ

 

 

  1.  

Розв’язування задач і вправ

 

 

  1.  

Самостійна робота № 5

 

 

  1.  

Підготовка до контрольної роботи

 

 

  1.  

Тематична контрольна робота № 5

 

 

  1.  

Аналіз контрольної роботи

 

 

  1.  

Загальні відомості про рівняння

 

 

  1.  

Розв’язування задач і вправ

 

 

  1.  

Лінійні рівняння з однією змінною

 

 

  1.  

Розв’язування задач і вправ

 

 

  1.  

Розв’язування задач за допомогою лінійних рівнянь

 

 

  1.  

Розв’язування рівнянь з модулем

 

 

  1.  

Розв’язування задач і вправ

 

 

  1.  

Самостійна робота № 6

 

 

  1.  

Підготовка до контрольної роботи

 

 

  1.  

Тематична контрольна робота № 6

 

 

  1.  

Аналіз контрольної роботи

 

 

  1.  

Лінійне рівняння з двома змінними

 

 

  1.  

Розв’язування задач і вправ

 

 

  1.  

Графік лінійного рівняння з двома змінними

 

 

  1.  

Розв’язування задач і вправ

 

 

  1.  

Система двох лінійних рівнянь з двома змінними

 

 

  1.  

Розв’язування задач і вправ

 

 

  1.  

Самостійна робота № 7

 

 

  1.  

Розв’язування систем лінійних рівнянь способом підстановки

 

 

  1.  

Розв’язування задач і вправ

 

 

  1.  

Розв’язування задач і вправ

 

 

  1.  

Розв’язування систем лінійних рівнянь способом додавання

 

 

  1.  

Розв’язування вправ

 

 

  1.  

Розв’язування задач за допомогою систем системи рівнянь

 

 

  1.  

Розв’язування задач за допомогою систем системи рівнянь

 

 

  1.  

Розв’язування задач за допомогою систем системи рівнянь

 

 

  1.  

Розв’язування задач за допомогою систем системи рівнянь

 

 

  1.  

Розв’язування задач і вправ

 

 

  1.  

Самостійна робота № 8

 

 

  1.  

Розв’язування задач і вправ

 

 

  1.  

Підготовка до контрольної роботи

 

 

  1.  

Тематична контрольна робота № 7

 

 

  1.  

Аналіз контрольної роботи

 

 

  1.  

Захист дитячих проектів

 

 

  1.  

Розв’язування задач з рубрики «Життєва математика»

 

 

  1.  

Підсумковий урок за  рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН

з геометрії для 8-го класу

Усього 70 навчальних годин; I семестр – 32 години, 2 год на тиждень, II семестр – 38 годин, 2 год на тиждень

 

(Геометрія: підуч. для 8 кл. загальноосвіт. навч. закл. / А. П. Єршова, В. В. Голобородько, О. Ф. Крижановський, С. В. Єршов   Х.: Вид-во «Ранок», 2016. –

256 с. : іл.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№ з\п

Тема уроку

Дата уроку

Зміни

Примітки

Розділ 1.

Тема 1. Чотирикутники

  1.  

Чотирикутник та його елементи

 

 

 

  1.  

Чотирикутник та його елементи. Розв’язування типових вправ

 

 

 

  1.  

Паралелограм та його властивості

 

 

 

  1.  

Розв’язування задач на застосування властивостей паралелограма

 

 

 

  1.  

Ознаки паралелограма

 

 

 

  1.  

Розв’язування задач на застосування ознак паралелограма

 

 

 

  1.  

Прямокутник та його властивості

 

 

 

  1.  

Ромб та його властивості

 

 

 

  1.  

Квадрат та його властивості

 

 

 

  1.  

Підсумковий урок за темою «Чотирикутники. Паралелограм»

 

 

 

  1.  

Контрольна робота №1

 

 

 

Тема 2. Трапеція. Вписані й описані чотирикутники

  1.  

Трапеція

 

 

 

  1.  

Розв’язування задач на застосування поняття та властивостей трапеції

 

 

 

  1.  

Теорема Фалеса. Середня лінія трикутника

 

 

 

  1.  

Середня лінія трапеції

 

 

 

  1.  

Розв’язування задач на застосування поняття та властивостей середніх ліній трикутника і трапеції

 

 

 

  1.  

Вписані кути

 

 

 

  1.  

Розв’язування задач на застосування поняття вписаних кутів

 

 

 

  1.  

Вписані чотирикутники

 

 

 

  1.  

Описані чотирикутники

 

 

 

  1.  

Підсумковий урок за темою «Трапеція. Вписані й описані чотирикутники»

 

 

 

  1.  

Контрольна робота №2

 

 

 

Розділ 2. Подібність трикутників

  1.  

Узагальнена теорема Фалеса

 

 

 

  1.  

Означення подібних трикутників

 

 

 

  1.  

Розв’язування задач на застосування поняття подібних трикутників

 

 

 

  1.  

Ознаки подібності трикутників

 

 

 

  1.  

Застосування ознак подібності трикутників

 

 

 

  1.  

Розв’язування задач на застосування ознак подібності трикутників

 

 

 

  1.  

Подібність прямокутних трикутників

 

 

 

  1.  

Пропорційні відрізки в прямокутному трикутнику

 

 

 

  1.  

Теорема Піфагора

 

 

 

  1.  

Теорема, обернена до теореми Піфагора

 

 

 

  1.  

Перпендикуляр і похила

 

 

 

  1.  

Властивості бісектриси трикутника

 

 

 

  1.  

Підсумковий урок за темою «Подібність трикутників. Теорема Піфагора»

 

 

 

  1.  

Контрольна робота №3

 

 

 

Розділ 3. Многокутники. Площі многокутників

  1.  

Многокутник і його елементи

 

 

 

  1.  

Розв’язування задач на застосування поняття многокутника

 

 

 

  1.  

Поняття площі многокутника. Площа прямокутника

 

 

 

  1.  

Розв’язування задач на обчислення площі прямокутника

 

 

 

  1.  

Площа паралелограма

 

 

 

  1.  

Розв’язування задач на обчислення площі паралелограма

 

 

 

  1.  

Площа трикутника

 

 

 

  1.  

Розв’язування задач на обчислення площі трикутника

 

 

 

  1.  

Площа трапеції

 

 

 

  1.  

Розв’язування задач. Самостійна робота.

 

 

 

  1.  

Відношення площ подібних трикутників

 

 

 

  1.  

Розв’язування задач на застосування теореми про відношення площ подібних трикутників

 

 

 

  1.  

Метод площ

 

 

 

  1.  

Розв’язування задач на застосування метода площ

 

 

 

  1.  

Підсумковий урок за темою «Многокутники. Площі многокутників»

 

 

 

  1.  

Контрольна робота №4

 

 

 

Розділ 4. Розв’язування прямокутних трикутників

  1.  

Синус, косинус і тангенс

 

 

 

  1.  

Тригонометричні тотожності

 

 

 

  1.  

Розв’язування задач на застосування тригонометричних тотожностей

 

 

 

  1.  

Обчислення значень тригонометричних функцій

 

 

 

  1.  

Розв’язування задач на обчислення значень тригонометричних функцій

 

 

 

  1.  

Знаходження невідомих сторін прямокутного трикутника

 

 

 

  1.  

Приклади розв’язування прямокутних трикутників

 

 

 

  1.  

Розв’язування прямокутних трикутників

 

 

 

  1.  

Підсумковий урок за темою «Розв’язування прямокутних трикутників»

 

 

 

  1.  

Контрольна робота №5

 

 

 

Розділ 5. Повторення і систематизація навчального матеріалу

  1.  

Розв’язування типових задач

 

 

 

  1.  

Розв’язування типових задач

 

 

 

  1.  

Підсумкова контрольна робота

 

 

 

  1.  

Аналіз підсумкової контрольної роботи. Захист повідомлень та рефератів з розділу «Чотирикутники»

 

 

 

  1.  

Захист повідомлень та рефератів з розділу «Подібність трикутників. Теорема Піфагора»

 

 

 

  1.  

Захист повідомлень та рефератів з розділу «Многокутники. Площа многокутника»

 

 

 

  1.  

Захист повідомлень та рефератів з розділу «Розв’язування прямокутних трикутників»

 

 

 

  1.  

Узагальнення матеріалу, вивченого за рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН

з алгебри для 8 класу

І семестр.

(3 год. на тиждень, всього 47 год.)

Кількість контрольних робіт:4


ІІ семестр

(3 год на тиждень, всього 54 годин, разом 103 год)

Кількість контрольних робіт: 4


 

Підручник: О.С. Істер . Алгебра 8 клас.

(Підручник для 8 кл. загальноосвітніх навчальних закладів – Київ: Генеза,2021)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№ уроку

Зміст матеріалу

Дата

Примітки

1

Повторення навчального матеріалу за попередні класи.    

 

№3,5,7,10,13

І

Раціональні врази. (30 год)

 

 

2

Цілі та дробові алгебраїчні вирази. Раціональні врази.

 

П1.Зап1-5.№14,16

3

Допустимі значення змінних .  

 

№26,28,31

4

Розв’язування вправ.

 

№12;19;21

5

Основна властивість раціональних дробів. Скорочення раціональних дробів і зведення їх до нового знаменника. Зміна знаку чисельника і знаменника раціонально дробу    

 

П2.Зап1-3 №33,35

6

Розв’язування вправ.

 

.№37,39,47

7

Розв’язування вправ.

 

№59,61

8

Додавання і віднімання раціональних дробів з однаковими знаменниками

 

П3.Зап1-2. №55,57,

9

Розв’язування вправ

 

П4.Зап1-2. №84,86,

10

Додавання і віднімання раціональних дробів

з різними знаменниками.

 

№ 89,99,101

11

Розв’язування вправ.

 

№91;95;107

12

Контрольна робота №1 «Додавання і віднімання дробів» Тематична

 

Повт. осн. озн., твердж.,ф-ли

№111;116;121

13

Множення  раціональних дробів.

 

П5.Зап1-2.№138,142

14

Розв’язування вправ

 

№140;144;145;152

15

Ділення раціональних дробів.

 

П6.Зап1.№168,170;176

16

Розв’язування вправ

 

№172;174;180

17

Піднесення раціональних дробів до степеня з натуральним показником.

 

П6 .№150;152

18

Розв’язування вправ.

 

№158,181  

19

Тотожні перетворення раціональних виразів.

 

П7.№191,193,195

20

Розв’язування вправ.

 

№197,199,201

21

Розв’язування вправ

 

№203;206

22

Контрольна робота № 2 «Множення та ділення  дробів» Тематична

 

Повт. осн. озн., твердж., ф-ли №208;210

23

Аналіз контрольної роботи. 

 

№212;216

24

 Раціональні рівняння. Рівносильні рівняння.

 

П8.№234,230;238

25

Розв’язування вправ

 

№236,218

26

Розв’язування рівнянь(використовуючи умову рівності дробу до нуля).

 

№222,228;236

27

Розв’язування вправ

    

№234,230

28

Розв’язування рівнянь( із використанням основної властивості пропорції)

     

№240;244

29

Розв’язування вправ

     

№246;248;

30

Розв’язування рівнянь(способом множення обох частин рівняння на спільний знаменник дробів)

     

№252;250

31

Розв’язування вправ

     

№255;258

32

Контрольна робота № 3  з теми: раціональні  рівняння. Тематична

     

№259;260

33

Степінь із цілим показником. Властивості степеня  із цілим показником.

     

П9.№265,269,248,285

34

Розв’язування вправ.

      

П10.№267,271,277,283

35

Властивості степеня  із цілим показником. Розв’язування вправ.

 

№297;299;305;309;316

36

Стандартний вигляд числа. Запис чисел у стандартному вигляді. Порядок числа.

     

П11.№336,343,349

37

Розв’язування вправ.

     

№338,345,353

38

Тотожні перетворення виразів зі степенями.

  

№323,282

39

Розв’язування вправ.

   

№389,422

40

Самостійна робота. Розв’язування вправ.

 

Повт. осн. озн., твердж.,ф-ли

41

Функція у=к/х, її графік і властивості.

    

П12.№367,372;376

42

Розв’язування вправ.

    

№370,374;380

43

Функція y = x2, її графік і властивості.

    

П.13.№503;509;505;

44

Розв’язування вправ.

    

№507;719;724

45

Розв’язування вправ.

  

№512;515

46

Контрольна робота № 4 з теми: Степінь. Властивості степеня.

    

Повт. осн. озн., твердж.,ф-ли

47

Аналіз контрольної роботи.

   

Повт. осн. озн., твердж.,ф-ли

48

Семестрове оцінювання за І семестр.  Тематична.

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

уроку

Зміст матеріалу

Дата

Примітка

 

ІІ семестр. Квадратні Корені. Дійсні числа. (21 год)

 

Ст.117.Р2

50

Функція   у=х²  та її графік

 

П13.№735,740

51

Рівняння х=а

 

№553,558,561

52

Квадратний корінь. Арифметичний квадратний корінь

 

П.14.№545,551,

53

Рівняння  х²=а

 

№603,605.611

54

Тотожність (˅ а)²=а, а≥0

 

№599,601,609

55

Розв’язування задач і вправ. С.р.

 

№606,617

56

Ірраціональні, раціональні, дійсні числа

 

П15№571,578.583

57

Числові множини. Етапи розвитку числа

 

№575.586

58

Арифметичний квадратний корінь з добутку, дробу, степеня

 

П17.№629,631,633

59

Розв’язування задач і вправ

 

№637.639,641

60

Добуток і частка квадратних коренів. С.р.

 

№643,647,651.659,674

61

Розв’язування задач і вправ

 

№649,654, 656,

62

Перетворення виразів, що містять квадратні ко-рені. Винесення множника з-під знаку кореня

 

п18. №676.678.682

63

Розв’язування задач і вправ

 

№661,683.686

64

Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені. Внесення множника під знак кореня

 

П18.№694.696.699

65

Звільнення від ірраціональності в знаменнику дробу

 

№692.699.703

66

Функція  у=˅х, та її графік і властивості

 

П19.№718.720

67

Розв’язування задач і вправ. С.р.

 

724.722

68

Контрольна робота №5  з теми: Квадратні корені. дійсні числа. Тематична

 

С.175,176.повт. озн.Завд для пер знань п13-19. с167

69

Аналіз контрольної роботи.

 

№730,731

 

КВАДРАТНІ РІВНЯННЯ. (25 год.)

 

Р3.с.177

70

Квадратні рівняння. Неповні квадратні рівняння, їх розв’язування

 

П20.№795.797,799,802

71

Розв’язування рівнянь

 

№801.806.810

72

Формула коренів квадратного  рівняння. Дискримінант

 

П21.828.836

73

Розв’язування рівнянь

 

№830.840

74

Розв’язування задач і вправ

 

№834.842

75

Теорема Вієта

 

П22. №854.861

76

Розв’язування задач і вправ

 

№856.859.868

77

Розв’язування прикладних задач

 

П23№.882.890.897

78

Розв’язування задач і вправ

 

№884.895..902

79

Розв’язування задач і вправ. С.р.

 

№870.872

80

Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контр роботи

 

№903.904.905

81

Контрольна робота  № 6 з теми: Квадратні рівняння. Тематична.

 

Завд для пер знань п20-23

82

Квадратний тричлен, його корені. Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники.

 

П24. №910.913.918

83

Розв’язування задач і вправ .

 

№915.923.926

84

Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних: дробово-раціональні рівняння

 

П25. №952.960

85

Розв’язування рівнянь

 

№956.958.966.964

86

Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних: біквадратні

 

№954.968.

87

Розв’язування рівнянь

 

№970.975

88

Розв’язування рівнянь методом розкладання многочлена на множники, м-д заміни змінної

 

№962.973

89

Розв’язування рівнянь

 

№977.981

90

Розв’язування задач за допомогою квадратних рівнянь та рівнянь, які зводяться до квадратних

 

П26. №989.998

91

 Розв’язування  задач за допомогою дробово-раціональних рівнянь

 

№991.993

92

Розв’язування задач і вправ. С.р.

 

№1000.1003

93

Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи

 

№10111012.1013

94

Контрольна робота № 7 з теми: Квадратні рівняння. Тематична.

 

Завд для пер знань п24-26.

 

Тема 5. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ (7 год.)

 

 

95

Аналіз контр роботи. Розв’язування  вправ. Квадратні рівняння і раціональні рівняння

 

№1017.1019.1032

96

Текстові і прикладні задачі

 

№1034.1044

97

Розв’язування задач і вправ

 

№021.1028

98

Раціональні вирази

 

№1052.1064

99

Розв’язування задач і вправ

 

№1060.1068

100

Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи

 

№1070.1073.1079

101

Підсумкова контрольна робота за рік

 

Повт.осн.озн. с.237.

102

Підсумкове повторення і оцінювання за ІІ семестр.

 

С.241завд для пер знань

103

Підсумковий урок.

Семестрове і річне оцінювання. Тематична

 

 

 

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН

з геометрії для 9-го класу

Усього 70 навчальних годин; I семестр – 32 години, 2 год на тиждень, II семестр – 38 годин, 2 год на тиждень

 

(Геометрія: підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів / О.С. Істер. - Київ: Генеза, 2017. - 240 с.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№ з\п

Тема уроку

Дата уроку

Зміни

Примітки

Розділ I

Тема 1. Координати на площині (8 год + 8 год з резерву)

  1.  

Координатна площина

1800

 

 

  1.  

Синус, косинус, тангенс кутів від до .Тригонометричні тотожності.

 

 

 

  1.  

Розв’язування типових вправ

 

 

 

  1.  

Розв’язування типових вправ

 

 

 

  1.  

Координати середини відрізка. Відстань між двома точками із заданими координатами

 

 

 

  1.  

Розв’язування типових вправ

 

 

 

  1.  

Розв’язування типових вправ

 

 

 

  1.  

Розв’язування типових вправ. Самостійна робота

 

 

 

  1.  

Рівняння кола

 

 

 

  1.  

Розв’язування типових вправ

 

 

 

  1.  

Рівняння прямої

 

 

 

  1.  

Розв’язування типових вправ

 

 

 

  1.  

Розв’язування типових вправ

 

 

 

  1.  

Розв’язування типових вправ. Самостійна робота

 

 

 

  1.  

Підсумковий урок «Координати на площині»

 

 

 

  1.  

Контрольна робота №1

 

 

 

Тема 2. Вектори на площині (12 год)

  1.  

Вектор. Модуль і напрям вектора. Колінеарні вектори. Рівність векторів

 

 

 

  1.  

Розв’язування типових вправ

 

 

 

  1.  

Координати вектора

 

 

 

  1.  

Розв’язування типових вправ

 

 

 

  1.  

Додавання і віднімання векторів

 

 

 

  1.  

Множення вектора на число

 

 

 

  1.  

Розв’язування типових вправ

 

 

 

  1.  

Розв’язування типових вправ. Самостійна робота

 

 

 

  1.  

Скалярний добуток векторів

 

 

 

  1.  

Розв’язування типових вправ

 

 

 

  1.  

Підсумковий урок «Вектори на площині»

 

 

 

  1.  

Контрольна робота №2

 

 

 

Тема 3. Розв’язування трикутників (10 год + 1 год з резерву)

  1.  

Теорема косинусів

 

 

 

  1.  

Розв’язування типових вправ

 

 

 

  1.  

Теорема синусів

 

 

 

  1.  

Розв’язування типових вправ

 

 

 

II семестр

  1.  

Розв’язування трикутників. Прикладні задачі

 

 

 

  1.  

Розв’язування трикутників. Прикладні задачі

 

 

 

  1.  

Розв’язування типових вправ. Самостійна робота

 

 

 

  1.  

Формули для знаходження площі трикутника

 

 

 

  1.  

Розв’язування типових вправ

 

 

 

  1.  

Підсумковий урок «Розв’язування трикутників»

 

 

 

  1.  

Контрольна робота №3

 

 

 

Тема 4. Правильні многокутники. Довжина кола. Площа круга (10 год)

  1.  

Правильний многокутник, його види та властивості. Правильний многокутник, вписаний у коло та описаний навколо кола.

 

 

 

  1.  

Радіуси вписаного і описаного кіл правильного многокутника

 

 

 

  1.  

Довжина кола. Довжина дуги кола

 

 

 

  1.  

Розв’язування типових вправ

 

 

 

  1.  

Площа круга та його частин

 

 

 

  1.  

Розв’язування типових вправ

 

 

 

  1.  

Розв’язування типових вправ

 

 

 

  1.  

Розв’язування типових вправ. Самостійна робота

 

 

 

  1.  

Підсумковий урок «Правильні многокутники. Довжина кола. Площа круга»

 

 

 

  1.  

Контрольна робота №4

 

 

 

Тема 5. Геометричні переміщення (6 год + 5 год з резерву)

  1.  

Переміщення (рух) та його властивості. Рівність фігур

 

 

 

  1.  

Симетрія відносно точки

 

 

 

  1.  

Симетрія відносно прямої

 

 

 

  1.  

Розв’язування типових вправ

 

 

 

  1.  

Поворот

 

 

 

  1.  

Паралельне перенесення

 

 

 

  1.  

Перетворення подібності та його властивості. Подібність фігур

 

 

 

  1.  

Площі подібних фігур

 

 

 

  1.  

Розв’язування типових вправ. Самостійна робота

 

 

 

  1.  

Підсумковий урок «Геометричні переміщення»

 

 

 

  1.  

Контрольна робота №5

 

 

 

Тема 6. Повторення і систематизація навчального матеріалу (10 год)

  1.  

Чотирикутники. Властивості і площі чотирикутників.

 

 

 

  1.  

Трикутники. Види трикутників. Площа трикутника.

 

 

 

  1.  

Подібність трикутників та її застосування.

 

 

 

  1.  

Прямокутний трикутник. Теорема Піфагора.

 

 

 

  1.  

Теореми косинусів і синусів.

 

 

 

  1.  

Правильні многокутники.

 

 

 

  1.  

Декартові координати на площині.

 

 

 

  1.  

Геометричні перетворення.

 

 

 

  1.  

Вектори на площині.

 

 

 

  1.  

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів «Математика. 5–9 класи» (колектив авторів), Наказ МОН від  07 червня 2017 року  №804

 

 

з алгебри для 9 класу

О.С. Істер, Генеза, 2017;

 

Орієнтовне поурочне планування (70 годин. I семестр — 32 години, 2 го

дини на тиждень, II семестр — 38 годин, 2 години на тиждень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема уроку

Дата

 

1.

Повторення і систематизація навчального матеріалу

 

 

Тема № 1. Нерівності (16 годин)

  1.  

Числові нерівності. Доведення числових нерівностей

 

 

  1.  

Основні властивості числових нерівностей

 

 

  1.  

Основні властивості числових нерівностей. Самостійна робота № 1

 

 

  1.  

Додавання та множення числових нерівностей. Оцінювання значення виразу

 

 

  1.  

Додавання та множення числових нерівностей. Оцінювання значення виразу

 

 

  1.  

Додавання та множення числових нерівностей. Оцінювання значення виразу

 

 

  1.  

Нерівності з однією змінною. Числові проміжки

 

 

  1.  

Нерівності з однією змінною. Числові проміжки. Самостійна робота № 2

 

 

  1.  

Лінійні нерівності з однією змінною. Рівносильні нерівності

 

 

  1.  

Лінійні нерівності з однією змінною. Рівносильні нерівності

 

 

  1.  

Об’єднання та переріз множин

 

 

  1.  

Системи лінійних нерівностей з однією змінною

 

 

  1.  

Розв’язування систем лінійних нерівностей з однією змінною. Самостійна робота № 3

 

 

  1.  

Розв’язування систем лінійних нерівностей з однією змінною

 

 

  1.  

Узагальнення та систематизація знань,  підготовка до контрольної роботи

 

 

  1.  

Контрольна робота № 1.  Нерівності.

 

 

Тема № 2. Квадратична функція (20 годин)

  1.  

Функція. Область визначення та область значень функції. Графік функції

 

 

  1.  

Властивості функції

 

 

  1.  

Розв’язування вправ.  Самостійна робота №4

 

 

  1.  

Найпростіші перетворення графіків функцій

 

 

  1.  

Найпростіші перетворення графіків функцій

 

 

  1.  

Квадратична функція її графік та властивості

 

 

  1.  

Квадратична функція (її графік та властивості

 

 

  1.  

Розв’язування вправ.  Самостійна робота № 5

 

 

  1.  

Розв’язування вправ

 

 

  1.  

Контрольна робота № 2 з теми «Функції. Властивості функції»

 

 

  1.  

Квадратна нерівність. Розв’язування квадратних нерівностей

 

 

  1.  

Розв’язування  квадратних нерівностей

 

 

  1.  

Системи двох рівнянь із двома змінними

 

 

  1.  

Системи двох рівнянь із двома змінними

 

 

  1.  

Системи двох рівнянь із двома змінними

 

 

  1.  

Система двох рівнянь із двома змінними як математична модель прикладної задачі

 

 

  1.  

Розв’язування текстових задач за допомогою систем рівнянь. Самостійна робота № 6

 

 

  1.  

Розв’язування текстових задач за допомогою систем рівнянь

 

 

  1.  

Узагальнення та систематизація знань,  підготовка до контрольної роботи

 

 

  1.  

Контрольна робота № 3. «Системи рівнянь з двома змін­ними»

 

 

 

Тема № 3 . ЧИСЛОВІ ПОСЛІДОВНОСТІ (13 год)

 

 

  1.  

 Числові послідовності. Способи задання послідовностей

 

 

  1.  

Арифметична прогресія, її властивості

 

 

  1.  

Формула n-го члена арифметичної прогресії

 

 

  1.  

Сума перших n членів арифметичної прогресії. Самостійна робота № 7

 

 

  1.  

Сума перших n членів арифметичної прогресії  

 

 

  1.  

Геометрична прогресія, її властивості

 

 

  1.  

Формула n-го члена геометричної прогресії

 

 

  1.  

Формула n-го члена геометричної прогресії

 

 

  1.  

Сума перших n членів геометричної прогресії

 

 

  1.  

Сума перших n членів геометричної прогресії. Самостійна робота №8

 

 

  1.  

Розв’язування задач на прогресії, у тому числі прикладного змісту

 

 

  1.  

Розв’язування задач на прогресії, у тому числі прикладного змісту

 

 

  1.  

Контрольна робота № 5 «Арифметична та геометрична прогресія»

 

 

Тема № 4. Основи комбінаторики,  теорії ймовірності та статистики (9 год)

  1.  

Комбінаторика, її мета і задачі

 

 

  1.  

Комбінаторні правила суми і добутку

 

 

  1.  

Поняття про теорію ймовірності

 

 

  1.  

Випадкова подія.  Частота та ймовірність випадкової події

 

 

  1.  

Початкові відомості про статистику

 

 

  1.  

Статистичні дані. Способи подання даних та їх обробка

 

 

  1.  

Способи подання даних та їх обробки. Самостійна робота № 9

 

 

  1.  

Розв’язування задач і вправ

 

 

  1.  

Контрольна робота № 6 «Основи комбінаторики, теорії ймовірності та статистики»

 

 

Повторення і систематизація навчального матеріалу (11 годин)

  1.  

 Формули скороченого множення та їх застосування

 

 

  1.  

Тотожні перетворення раціональних виразів. Розв’язування раціональних рівнянь

 

 

  1.  

Розв’язування квадратних рівнянь та рівнянь, що зводяться до квадратних

 

 

  1.  

Функції. Властивості та графіки функцій

 

 

  1.  

Нерівності. Розв’язування лінійних нерівностей та їх систем. Розв’язування квадратних нерівностей

 

 

  1.  

Розв’язування систем лінійних рівнянь та рівнянь другого степеня з двома змінними

 

 

  1.  

Числові послідовності

 

 

  1.  

Числові послідовності

 

 

  1.  

Підсумкова контрольна робота № 7

 

 

  1.  

Аналіз підсумкової контрольної роботи

 

 

  1.  

Підведення підсумків за рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Корх Галина Григорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Корх Галина Григорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, Планування
НУШ
Додано
31 серпня 2023
Переглядів
3447
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку