Календарно-тематичне планування з математики для 5 класу на 2021-22 н.р. (Тарасенкова)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з математики для 5 класу на 2021-22 н.р. (Тарасенкова)
Перегляд файлу

___________________________________________

 

 

«ПОГОДЖЕНО»

 Заступник директора з НВР

_______________________________

 (підпис)

_______________________________

     (ПІБ)

«____» ______________ 20___ р.

 

 

 

Календарно-тематичне планування 

з математики

для 5 класу на 2021 /2022н. р.

          ___________________________

 

Розглянуто на засіданні МО  _____________________________________

______________________________________________________________________

Протокол № ______ від «_____»______________20_____р.

Голова МО ____________________________________________________________

(ПІБ, підпис)

 

 

 

 

 

 

 

Складено до підручника:

Тарасенкова Н.А.  Математика. 5 клас: підручник для закладівзагальної середньої освіти /Н.А.Тарасенкова, І.М.Богатирьова, О.П.Бочко, О. М.Коломієць, З.О.Сердюк. -  К.: Видавничий дім «Освіта», 2018. – 272  с.: іл.

згідно з навчальною програмою, що затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804

Математика, 5 клас

(4 год на тиждень, І семестр – 64 год,  ІІ семестр – 72 год)

 

№ уроку

Дата

Теми уроку

Примітки

І семестр

Тема 1. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ З НИМИ. ГЕОМЕТРИЧНІ ФIГУРИ І ВЕЛИЧИНИ

Учень/учениця:

наводить приклади: натуральних чисел; шкал; числових і буквених виразів, формул; рівнянь;

знаходить на малюнках: відрізок даної довжини та кут даної градусної міри;  геометричні фігури, вказані у змісті;

розпізнає у просторі та співвідносить з обєктами навколишньої дійсності: куб, прямокутний паралелепіпед, піраміду;

розрізняє: цифри і числа

читає і записує: натуральні числа в межах мільярда;

використовує: властивості арифметичних дій з натуральними числами;

записує і пояснює формули: периметра вказаних у змісті геометричних фігур; площі прямокутника, квадрата; об’єму прямокутного паралелепіпеда й куба;

пояснює, що таке: натуральне число; квадрат і куб натурального числа; пряма; промінь; координатний промінь; кут; трикутник; квадрат; прямокутник; прямокутний паралелепіпед; куб; рівняння; розв’язати рівняння;

пояснює правила: додавання, віднімання, множення, ділення, порівняння; виконання ділення з остачею;

класифікує: кути за градусною мірою; трикутники за видами їхніх кутів;

зображує: відрізок даної довжини та кут даної градусної міри; вказані у змісті геометричні фігури за допомогою лінійки, косинця, транспортира; координатний промінь, натуральні числа на координатному промені;

вимірює та обчислює: довжину відрізка; градусну міру кута; периметр трикутника та прямокутника;

розв’язує вправи, що передбачають: запис числа у вигляді суми розрядних доданків; виконання чотирьох арифметичних дій з натуральними числами; піднесення натурального числа до квадрата та куба; порівняння натуральних чисел; ділення з остачею; обчислення значень числових і буквених виразів, периметра і площі прямокутника, квадрата і об’єму прямокутного паралелепіпеда й куба;

  1.  

 

Повторення вивченого матеріалу за 4 клас

 

  1.  

 

Повторення вивченого матеріалу за 4 клас

 

  1.  

 

Контрольна робота  «Діагностична»

 

  1.  

 

Аналіз контрольної роботи. Натуральні числа. Число нуль. Цифри. Десятковий запис натуральних чисел

 

  1.  

 

Пряма. Промінь. Відрізок

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.  

 

Шкала. Координатний промінь

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.  

 

Числові вирази. Рівності. Порівняння натуральних чисел

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.  

 

Кут та його градусна міра. Види кутів.

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ. Представлення навчальних проектів.

 

  1.  

 

Узагальнення і систематизація знань.

 

  1.  

 

Контрольна робота  за темою: «Лічба, вимірювання і числа»

 

  1.  

 

Аналіз контрольної роботи. Буквені вирази. Формули

 

  1.  

 

Буквені вирази. Формули

 

  1.  

 

Додавання натуральних чисел. Закони додавання

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.  

 

Віднімання натуральних чисел

 

  1.  

 

Прямокутник. Квадрат

 

  1.  

 

Трикутник та його периметр. Види трикутників за кутами.

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ. Представлення навчальних проектів.

 

  1.  

 

Узагальнення і систематизація знань.

 

  1.  

 

Контрольна робота за темою: «Дії першого ступеня з  натуральними числами»

 

  1.  

 

Аналіз контрольної роботи. Множення натуральних чисел

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.  

 

Розподільний закон

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.  

 

Ділення натуральних чисел

 

  1.  

 

Ділення натуральних чисел

 

  1.  

 

Ділення з остачею

 

  1.  

 

Порядок  виконання  дій  у  виразах

 

  1.  

 

Рівняння

 

  1.  

 

Типи  задач  та  способи  їх  розв’язування

 

  1.  

 

Розв’язування рівнянь і задач

 

  1.  

 

Розв’язування рівнянь і задач. Представлення навчальних проектів.

 

  1.  

 

Узагальнення і систематизація знань.

 

  1.  

 

Контрольна робота  за темою: «Дії другого ступеня з натуральними числами»

 

  1.  

 

Аналіз контрольної роботи. Квадрат і куб натурального числа

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.  

 

Прямокутник. Квадрат. Площа і периметр прямокутника і квадрата.

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.  

 

Прямокутний паралелепіпед. Куб. Піраміда

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.  

 

Об’єм прямокутного паралелепіпеда і куба

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ. Представлення навчальних проектів.

 

  1.  

 

Узагальнення і систематизація знань.

 

  1.  

 

Контрольна робота  за темою: «Степінь натурального числа з  натуральним показником. Площі та об’єми фігур»

 

Тема 2. ДРОБОВІ ЧИСЛА І ДІЇ З НИМИ

Учень/учениця:

наводить приклади: звичайних і десяткових дробів;

розрізняє: звичайні і десяткові дроби; правильні і неправильні дроби

пояснює, що таке: чисельник і знаменник дробу; мішане число;

читає і записує: звичайні та десяткові дроби; мішані числа;

формулює означення: правильного і неправильного дробу; відсотка; середнього арифметичного;

розв’язує вправи, що передбачають: порівняння, додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками; порівняння, округлення, додавання, множення і ділення десяткових дробів; перетворення мішаного числа у неправильний дріб; перетворення неправильного дробу в мішане число або натуральне число; знаходження відсотка від числа та числа за його відсотком; знаходження середнього арифметичного кількох чисел, середнього значення величини

  1.  

 

Аналіз контрольної роботи. Звичайні дроби. Порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками.

 

  1.  

 

Правильні й неправильні дроби

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.  

 

Звичайні дроби і ділення натуральних чисел. Мішані числа.

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.  

 

Знаходження дробу від числа та числа за його дробом

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.  

 

Додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.  

 

Підсумковий урок

 

ІІ семестр

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.  

 

Доповнення правильного дробу до одиниці

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.  

 

Віднімання дробу від натурального числа

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.  

 

Додавання і віднімання мішаних чисел

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ.

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ. Представлення навчальних проектів.

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.  

 

Узагальнення і систематизація знань.

 

  1.  

 

Контрольна робота за темою: «Звичайні дроби»

 

  1.  

 

Аналіз контрольної роботи. Десятковий дріб. Запис десяткових дробів. Порівняння десяткових дробів

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.  

 

Додавання і віднімання десяткових дробів

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ.

 

  1.  

 

Множення десяткових дробів

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ.

 

  1.  

 

Ділення десяткових дробів

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ.

 

  1.  

 

Округлення десяткових дробів

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ. Представлення навчальних проектів.

 

  1.  

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.  

 

Узагальнення і систематизація знань.

 

  1.  

 

Контрольна робота  за темою: «Десяткові дроби та дії з ними»

 

  1.  

 

Аналіз контрольної роботи. Відсотки. Знаходження відсотка від числа

 

  1.                    

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.                    

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.                    

 

Розв’язування задач і вправ.

 

  1.                    

 

Знаходження числа за його відсотком

 

  1.                    

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.                    

 

Розв’язування задач і вправ.

 

  1.                    

 

Розв’язування задач на відсотки

 

  1.                    

 

Розв’язування задач на відсотки

 

  1.                    

 

Середнє арифметичне. Середнє значення величини

 

  1.                    

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.                    

 

Розв’язування задач і вправ. Представлення навчальних проектів.

 

  1.                    

 

Узагальнення і систематизація знань.

 

  1.                    

 

Контрольна робота за темою: «Відсотки. Середнє арифметичне»

 

Тема 3. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ

  1.                    

 

Аналіз контрольної роботи. Лічба, вимірювання і числа

 

  1.                    

 

Дії першого ступеня з натуральними числами

 

  1.                    

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.                    

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.                    

 

Дії другого ступеня з натуральними числами

 

  1.                    

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.                    

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.                    

 

Степінь натурального числа з натуральним показником.

 

  1.                    

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.                    

 

Площі та об’єми фігур

 

  1.                    

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.                    

 

Звичайні дроби. Дії першого ступеня зі звичайними дробами з однаковими знаменниками

 

  1.                    

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.                    

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.                    

 

Десяткові дроби та дії з ними

 

  1.                    

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.                    

 

Розв’язування задач і вправ. Представлення навчальних проектів.

 

  1.                    

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.                    

 

Підсумкова контрольна робота за рік

 

  1.                    

 

Аналіз контрольної роботи. Розв’язування задач і вправ

 

  1.                    

 

Відсотки. Середнє арифметичне

 

  1.                    

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.                    

 

Розв’язування задач і вправ

 

  1.                    

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Планування
Додано
28 серпня 2021
Переглядів
1615
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку