Календарно-тематичне планування з математики для 6 класу на 2021-2022 навчальний рік
Підготувала вчитель математики Желіба Н.В. , м. Маріуполь
Математика 6 клас
(4 год на тиждень, І семестр – 60 год, ІІ семестр – 80 год)
№ |
Тема уроку |
Кількість годин |
Дата уроку |
Скоригована дата |
Наскрізні змістові лінії |
Ключові компетентності, які розвиваються на даному занятті |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
6-а |
6-б |
6-а |
6-б |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Повторення та систематизація навчального матеріалу (8 годин) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 |
Узагальнення та систематизація знань з теми: «Натуральні числа» |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
2 |
Узагальнення та систематизація знань з теми: «Арифметичні дії з натуральними числами» |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
3 |
Узагальнення та систематизація знань з теми: «Звичайні дроби». Самостійна робота |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
4 |
Узагальнення та систематизація знань з теми: «Десяткові дроби» |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
5 |
Узагальнення та систематизація знань з теми: «Розв’язування текстових задач» |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою. Математична компетентність. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
6 |
Узагальнення та систематизація знань з теми: «Відсотки». Самостійна робота. |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
7 |
Діагностична контрольна робота № 1 |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
8 |
Розв’язування вправ. Аналіз контрольної роботи |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема 1. Подільність натуральних чисел (11 годин) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9 |
Дільники та кратні натурального числа |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою. Математична компетентність. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
10 |
Ознаки подільності на 10, на 5, на 2 |
1 |
|
|
|
|
Здоров’я і безпека |
Спілкування державною мовою. Математична компетентність. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
11 |
Ознаки подільності на 9, на 3. |
1 |
|
|
|
|
Здоров’я і безпека |
Спілкування державною мовою. Математична компетентність. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
12 |
Прості та складені числа. Самостійна робота |
1 |
|
|
|
|
Здоров’я і безпека |
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
13 |
Розкладання чисел на прості множники. |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
14 |
Найбільший спільний дільник |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою. Математична компетентність. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
15 |
Найбільший спільний дільник. Розв’язування вправ |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
16 |
Найменше спільне кратне |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою. Математична компетентність. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
17 |
Найменше спільне кратне. Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
18 |
Контрольна робота № 2 «Подільність натуральних чисел» |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
19 |
Розв’язування вправ. Аналіз контрольної роботи |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема 2. Звичайні дроби (28 годин) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Додавання та віднімання звичайних дробів (11 годин) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
20 |
Основна властивість дробу |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
21 |
Скорочення дробів |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою. Математична компетентність. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
22 |
Скорочення дробів. Розв’язування вправ |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
23 |
Найменший спільний знаменник дробів |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
24 |
Зведення дробів до спільного знаменника |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою. Математична компетентність. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
25 |
Порівняння дробів. Самостійна робота |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою. Математична компетентність. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
26 |
Додавання і віднімання дробів |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою. Математична компетентність. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
27 |
Додавання і віднімання дробів. Розв’язування вправ |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
28 |
Додавання і віднімання дробів. Самостійна робота |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
29 |
Контрольна робота № 3 «Звичайні дробі. Додавання та віднімання звичайних дробів» |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
30 |
Розв’язування вправ. Аналіз контрольної роботи |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Множення і ділення звичайних дробів (17 годин) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
31 |
Множення дробів |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою. Математична компетентність. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
32 |
Властивості множення |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
33 |
Множення дробів. Розв’язування вправ |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
34 |
Знаходження дробу від числа |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
35 |
Розв’язування задач на знаходження дробу від числа. Самостійна робота |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
36 |
Взаємно обернені числа |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
37 |
Ділення дробів |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою. Математична компетентність. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
38 |
Ділення дробів. Розв’язування вправ |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
39 |
Ділення дробів. Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
40 |
Арифметичні дії зі звичайними дробами. Самостійна робота |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
41 |
Знаходження числа за заданим значенням його дробу |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
42 |
Розв’язування вправ на знаходження дробу від числа і числа за його дробом |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
43 |
Перетворення звичайних дробів у десяткові |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
44 |
Нескінченні періодичні десяткові дроби |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
45 |
Десяткове наближення звичайного дробу |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
46 |
Контрольна робота № 4 «Множення та ділення звичайних дробів» |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
47 |
Розв’язування вправ. Аналіз контрольної роботи |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема 3. Відношення і пропорції (24години) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Відношення і пропорції (12 годин) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
48 |
Відношення. Основна властивість відношення. |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою. Математична компетентність. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
49 |
Масштаб |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою. Математична компетентність. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
50 |
Пропорції. Основна властивість пропорції |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою. Математична компетентність. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
51 |
Пропорції. Основна властивість пропорції. Розв’язування вправ |
1 |
|
|
|
|
Підприємливість і фінансова грамотність |
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
52 |
Пропорції. Основна властивість пропорції. Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
|
|
|
|
Підприємливість і фінансова грамотність |
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
53 |
Відсоткове відношення двох чисел |
1 |
|
|
|
|
Екологічна безпека і сталий розвиток |
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
54 |
Відсоткове відношення двох чисел. Розв’язування вправ |
1 |
|
|
|
|
Екологічна безпека і сталий розвиток |
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
55 |
Пряма та обернена пропорційні залежності |
1 |
|
|
|
|
Підприємливість і фінансова грамотність |
Спілкування державною мовою. Математична компетентність. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
56 |
Пряма та обернена пропорційні залежності. Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
|
|
|
|
Підприємливість і фінансова грамотність |
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
57 |
Поділ числа в заданому відношенні. |
1 |
|
|
|
|
Підприємливість і фінансова грамотність |
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
58 |
Контрольна робота № 5 «Відношення та пропорції» |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
59 |
Розв’язування вправ. Аналіз контрольної роботи |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Коло. Круг. Діаграми (12 годин) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
60 |
Коло і круг та їх елементи |
1 |
|
|
|
|
Здоров’я і безпека |
Спілкування державною мовою. Математична компетентність. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
61 |
Задачі геометричного змісту з участю кола та круга |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
62 |
Довжина кола. Площа круга |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою. Математична компетентність. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
63 |
Знаходження довжини кола і площі круга. Самостійна робота |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
64 |
Обчислення площі фігури, обмеженої геометричними фігурами |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою. Математична компетентність. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
65 |
Обчислення площі фігури, обмеженої геометричними фігурами. Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
66 |
Стовпчасті діаграми |
1 |
|
|
|
|
Здоров’я і безпека |
Спілкування державною мовою. Математична компетентність. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
67 |
Круговий сектор. Кругові діаграми |
1 |
|
|
|
|
Здоров’я і безпека |
Спілкування державною мовою. Математична компетентність. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
68 |
Аналіз стовпчастих та кругових діаграм |
1 |
|
|
|
|
Здоров’я і безпека |
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
69 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
70 |
Контрольна робота № 6 «Коло. Круг. Діаграми» |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
71 |
Розв’язування вправ. Аналіз контрольної роботи |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема 4. Раціональні числа та дії з ними ( 44 годин) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Додатні і від’ємні числа (10 годин) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
72 |
Додатні і від’ємні числа. Число нуль. |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою. Математична компетентність. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
73 |
Координатна пряма |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою. Математична компетентність. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
74 |
Знаходження точки на координатній прямій. Самостійна робота |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
75 |
Цілі числа. Раціональні числа |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою. Математична компетентність. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
76 |
Модуль числа. Протилежні числа |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою. Математична компетентність. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
77 |
Порівняння раціональних чисел |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою. Математична компетентність. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
78 |
Розв’язування вправ. |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
79 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
80 |
Контрольна робота № 7 «Додатні і від’ємні числа» |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
81 |
Розв’язування вправ. Аналіз контрольної роботи |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Додавання та віднімання раціональних чисел ( 11 годин) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
82 |
Додавання раціональних чисел |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою. Математична компетентність.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
83 |
Додавання раціональних чисел. Розв’язування вправ |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
84 |
Додавання раціональних чисел |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
85 |
Властивості додавання раціональних чисел |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою. Математична компетентність. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
86 |
Властивості додавання раціональних чисел. Розв’язування вправ |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
87 |
Властивості додавання раціональних чисел. Самостійна робота |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
88 |
Віднімання раціональних чисел |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
89 |
Віднімання раціональних чисел. Розв’язування вправ |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
90 |
Віднімання раціональних чисел. Самостійна робота |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
91 |
Контрольна робота № 8 «Додавання та віднімання раціональних чисел» |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
92 |
Розв’язування вправ. Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Множення і ділення раціональних чисел (13 годин) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
93 |
Множення раціональних чисел |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою Математична компетентність.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
94 |
Переставна та сполучна властивості множення раціональних чисел. Коефіцієнт |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
95 |
Розподільна властивість множення |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
96 |
Розкриття дужок. Подібні доданки та їх зведення. |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою. Математична компетентність. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
97 |
Ділення раціональних чисел |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою. Математична компетентність. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
98 |
Ділення раціональних чисел |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
99 |
Ділення раціональних чисел |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
100 |
Рівняння. Основні властивості рівнянь. |
1 |
|
|
|
|
Підприємливість і фінансова грамотність |
Спілкування державною мовою. Математична компетентність. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
101 |
Розв’язування рівнянь |
1 |
|
|
|
|
Підприємливість і фінансова грамотність |
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
102 |
Розв’язування задач за допомогою рівнянь |
1 |
|
|
|
|
Здоров’я і безпека |
Спілкування державною мовою. Математична компетентність. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
103 |
Розв’язування задач за допомогою рівнянь |
1 |
|
|
|
|
Здоров’я і безпека |
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
104 |
Контрольна робота № 9 «Множення і ділення раціональних чисел». |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
105 |
Розв’язування вправ. Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Координатна площина. Графіки.(10 годин) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
106 |
Перпендикулярні прямі. Паралельні прямі |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою. Математична компетентність.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
107 |
Побудова паралельних та перпендикулярних прямих за допомогою лінійки та косинця |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою . Обізнаність і самовираження у сфері культури. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
108 |
Координатна площина |
1 |
|
|
|
|
Здоров’я і безпека |
Спілкування державною мовою. Математична компетентність. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
109 |
Знаходження точки на координатній площині |
1 |
|
|
|
|
Здоров’я і безпека |
Спілкування державною мовою. Математична компетентність. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
110 |
Побудова точки за її координатами |
1 |
|
|
|
|
Здоров’я і безпека |
Спілкування державною мовою. Математична компетентність. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
111 |
Графіки. Приклади графіків залежностей між величинами |
1 |
|
|
|
|
Екологічна безпека і сталий розвиток |
Спілкування державною мовою. Інформаційно-цифрова компетентність |
||||||||||||||||||||||||||||||||
112 |
Побудова графіків залежностей між величинами по точках. |
1 |
|
|
|
|
Здоров’я і безпека |
Спілкування державною мовою. Основні компетентності у природничих науках і технологіях. Інформаційно-цифрова компетентність |
||||||||||||||||||||||||||||||||
113 |
Аналіз графіків залежностей між величинами (відстань, час; температура, час тощо) |
1 |
|
|
|
|
Екологічна безпека і сталий розвиток |
Спілкування державною мовою. Основні компетентності у природничих науках і технологіях. Інформаційно-цифрова компетентність |
||||||||||||||||||||||||||||||||
114 |
Контрольна робота № 10 «Координатна площина. Графіки» |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
115 |
Розв’язування вправ. Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Повторення та систематизація навчального матеріалу (25 години) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
116 |
Подільність натуральних чисел |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
117 |
Додавання та віднімання звичайних дробів |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
118 |
Множення і ділення звичайних дробів |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
119 |
Відношення і пропорції |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
120 |
Коло. Круг. Діаграми |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
121 |
Додатні і від’ємні числа |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
122 |
Додавання та віднімання раціональних чисел |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
123 |
Множення і ділення раціональних чисел |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
124 |
Координатна площина. Графіки |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
125 |
Підсумкова контрольна робота №11 |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
126 |
Розв’язування вправ. Аналіз контрольної роботи |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
127 |
Дружимо з комп’ютером. Робота з функцією «Калькулятор». |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
128 |
Дружимо з комп’ютером. Робота у табличному редакторі. |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
129 |
Дружимо з комп’ютером. Складання таблиць |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
130 |
Дружимо з комп’ютером. Пошук інформації в «Інтернеті» |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою. Інформаційно-цифрова компетентність |
||||||||||||||||||||||||||||||||
131 |
Розв’язування сюжетних задач. Розрахунок відсоткового відношення різних величин (працездатного населення регіону, калорій тощо) |
1 |
|
|
|
|
Екологічна безпека і сталий розвиток. Підприємливість і фінансова грамотність |
Спілкування державною мовою. Соціальна і громадянська компетентності |
||||||||||||||||||||||||||||||||
132 |
Розв’язування сюжетних задач. Прийняття рішень у сфері фінансових операцій. |
1 |
|
|
|
|
Екологічна безпека і сталий розвиток. Підприємливість і фінансова грамотність |
Спілкування державною мовою. Соціальна і громадянська компетентності |
||||||||||||||||||||||||||||||||
133 |
Розв’язування сюжетних задач. Розрахунок власних та родинних фінансів. |
1 |
|
|
|
|
Громадянська відповідальність. Підприємливість і фінансова грамотність |
Спілкування державною мовою. Соціальна і громадянська компетентності |
||||||||||||||||||||||||||||||||
134 |
Розв’язування сюжетних задач. Розрахунок комунальних платежів. |
1 |
|
|
|
|
Громадянська відповідальність. Підприємливість і фінансова грамотність |
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
135 |
Розв’язування сюжетних задач. Розрахунок власних коштів, оцінювання очікувані та реальні витрати тощо. |
1 |
|
|
|
|
Громадянська відповідальність. Підприємливість і фінансова грамотність |
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
136 |
Розв’язування олімпіадних задач |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
137 |
Розв’язування олімпіадних задач |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
138 |
Математичні головоломки |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
139 |
Математичні головоломки |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
140 |
Підсумковий урок. |
1 |
|
|
|
|
|
Спілкування державною мовою |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Погоджено Заступник директора з навчально-виховної роботи Желіба Н.В.